abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117862871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
Eens zien:

- je moeder gooit je telefoon stuk omdat je eigenlijk had moeten slapen
- je moeder scheldt met kanker
- je moeder reageert op een schamele 33 euro met 'geen geld'
- je moeder kopt een laptop voor 200 euro

Overduidelijk tokkies.
Sowieso, die laptop voor 200 euro zal vast ook wel heling zijn. :P :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:39:28 #102
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117862880
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef lol_wut het volgende:

[..]

ik heb geen tokkiemoeder
Dat zal best, maar moeders kunnen soms wel eens uitvallen.
Mijne tenminstens wel. ( ik heb geen tokkiemoeder)
Doei!
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 18:41:35 #103
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117862968
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117863042
TS, kan je ze aanduiden?
Ze zou tussen deze lijst staan

http://www.bijstandsmoede(...)site=bijstandsmoeder
pi_117863741
Ga eens werken voor je kanker geld.
pi_117863912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat een tokkiefamilie _O-
pi_117865892
Prijs jezelf gelukkig, TS. U hebt het paupervirus en u zult er waarschijnlijk nooit meer vanaf komen.
Digo
pi_117868818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef BlazingV2 het volgende:
'NAH LIGGTIE IN VEF STUKKUAH EN HET BOEIT MU GEN KANKER"
wat een tokkie moeder

ts is een tokkie :')
pi_117870022
ICT opleiding.

Laat me raden. :')

Assistent Medewerker ICT Beheer :')
My love for you is ticking clock, Berserker
pi_117880454
TS dat nog bij zijn moeder woont :')
pi_117881712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef BlazingV2 het volgende:
Foto's:
http://filesmelt.com/dl/IMG00239-20121011-1627.jpg
http://filesmelt.com/dl/IMG00240-20121011-1627.jpg

Gisteravond is mijn moeder om 23:00 stipt dus mijn kamer ingerend omdat ze 'licht zag terwijl ik had moeten slapen'. Ik zat te Whatsappen met een meid, dus zeggen van 'ja ik moet van mijn moeder nu slapen' gaat het dus niet worden.
Grist ze me telefoon (LG optima L3 e400) uit me klauwen, pleurt ze dat ding op de grond en zegt, als een echte baby 'NAH LIGGTIE IN VEF STUKKUAH EN HET BOEIT MU GEN KANKER"
Ze kan nogeneens tellen want het waren er maar drie.

batterij zoek, vanmorgen gevonden en... beeldscherm kaduuk. zie fotos

Net gekeken op internet: 33 euries een nieuwe
Nou, ik ga dat dus niet betalen, en, nadat ik het gemeld had en dat zij het kan gaan betalen, krijg ik de melding "Ik heb geen geld, en jij moet maar je oren gebruiken." Krijg de tyfus, mens. Douw dan maar minder die vent van je zen reet vol en gebruik die kankerhersenen van je. Denk is een keertje aan mij.

Meneer krijgt nieuwe laptop die die niet gebruikt van 200 euro, ik ga naar een ict opleiding en krijg er eentje van haar werk uit het jaar nul.
Meneer krijgt dit, meneer krijgt dat, maar degene die zogenaamd altijd op de eerste plaats staat krijgt dan ook nooit wat. Laatste keer dat ik wat kreeg was die telefoon een half jaar geleden. De rest is allemaal 2dehands kankerzooi van het jaar nul, terwijl die pleurishond zen reet volgedouwd word met nieuwe zooi.

Wanneer het geld binnenkomt gelijk bestellen. Er is er nog maar 1 in voorraad, dus beter blijft dat zo. Of het nou mag of niet, leert ze maar eens normaal doen. Moet het godverredomme doen met een blackberry die nogenees normaal kan bellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb ik een paar dingen op te zeggen:

-LG :')
-Jouw moeder :')
Het moet niet gekker worden!
pi_117881727
quote:
die is zeker verslaafd aan coke of heroine?
Het moet niet gekker worden!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 07:45:53 #113
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_117883259
hagenezen :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_117883602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat een tokkiefamilie _O-
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_117884535
Sjongejonge. Als dit echt waar is dan heb ik het met je te doen TS. Sta je al ingeschreven om op kamers te gaan ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:30:03 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117884574
Ik vind 11 uur best wel laat voor iemand van 16. Dus ik snap je moeder wel.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:58:52 #117
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885176
OP is verzonnen. Toch? ;(
This isn't even my final form.
pi_117885245
11 uur , dan lig ik normaal al op 1 oor.

niet zeuren op tijd naar bed en fris weer op voor school :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:08:07 #119
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885440
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef kovenant het volgende:
11 uur , dan lig ik normaal al op 1 oor.

niet zeuren op tijd naar bed en fris weer op voor school :P
haha je bent sker zon nerdje die klappe krijgt op skorro
This isn't even my final form.
pi_117885454
TS is echt extreem tokkie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117885476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

haha je bent sker zon nerdje die klappe krijgt op skorro
sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werk (8>
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:10:21 #122
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885514
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef kovenant het volgende:

[..]

sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werk (8>
haha nrdje wrm geen wajong trekke da?
This isn't even my final form.
pi_117885534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

haha nrdje wrm geen wajong trekke da?
wie zegt dat ik geen wajong trek jonguh
ik doe beetje zwarte doekoe bij klussen
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:19:22 #124
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885760
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef kovenant het volgende:

[..]

wie zegt dat ik geen wajong trek jonguh
ik doe beetje zwarte doekoe bij klussen
jij bent slimme handelaar egt hollandse geest ik mag dat wel
This isn't even my final form.
pi_117888001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben :r
hahahahahahahaha.... :Y prutser
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:17:28 #126
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_117896226
WAjong trekken g zoals de eckte bazen rollen!

ik ken iemand heh diee krijgt 1100 netto per maand :D dat is like 100 euro minder dan zon sker ict studentje als ts

x----D
Hrey!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:18:47 #127
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117896282
hahaha wat een kutleven moet TS hebben
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_117897637
Haha wat een faalmoeder. IQ van 80 en dertig stoornissen zeker?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_117897698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kon geloof ik niet op jezelf wonen als ik het mij nog goed kan herinneren. Nou ja, als je eenmaal op jezelf woont moet je voorlopig geen contact meer op nemen met jouw moeder. Zo straf je haar het meest.
Lekkere wraak. :P
We're slowly approaching inevitable death.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:20:48 #130
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_117900535
Ze had beter dat kind kapot kunnen gooien, scheelt weer een telefoon...
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:07:59 #131
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_117901620
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:56 schreef dustbrain het volgende:
Haha wat een faalmoeder. IQ van 80 en dertig stoornissen zeker?
Zal me niet verbazen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Aapmensch het volgende:
ICT opleiding.

Laat me raden. :')

Assistent Medewerker ICT Beheer :')
Applicatieontwikkeling :')

quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Xetran het volgende:
Ga eens werken voor je kanker geld.
Dat doe ik, kankerkloot. Lees het topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef theunderdog het volgende:
BlazingV2 , ga je moeder goed vertellen over die pesterijen, en praat op die manier haar een schuldgevoel aan.

1: Krijgt ze een schuldgevoel: Dan heb je het goed gedaan, en gaan er hopelijk dingen veranderen.

2: Krijgt ze geen schuldgevoel, dan weet je direct wat voor iemand je moeder is, en moet je zo snel mogelijk van dat mens af.
Krijgt ze niet, heb ik al geprobeerd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sjongejonge. Als dit echt waar is dan heb ik het met je te doen TS. Sta je al ingeschreven om op kamers te gaan ofzo?
Noppes, mag dat, op je zestiende?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_117901637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Zal me niet verbazen.

[..]

Applicatieontwikkeling :')

[..]

Dat doe ik, kankerkloot. Lees het topic.

[..]

Krijgt ze niet, heb ik al geprobeerd.

[..]

Noppes, mag dat, op je zestiende?
Zover ik weet kun je dan gewoon op kamers.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:11:22 #133
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_117901691
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zover ik weet kun je dan gewoon op kamers.
Zal ik denkik niet kunnen betalen, en denk dat ik dan nog meer problemen krijg hiero...
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_117901727
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:11 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Zal ik denkik niet kunnen betalen, en denk dat ik dan nog meer problemen krijg hiero...
Ja je krijgt dan volgens mij geen beurs. En ik weet niet hoe het zit met toestemming van de ouders.

Maar als jouw situatie echt niet te houden us zijn er wel Instanties die je daar bij kunnen helpen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117901932
Had je die foto's niet van wat dichterbij kunnen maken?
pi_117903142
Als het je thuis niet bevalt moet je oprotten. Sowieso schelden met dat soort ziektes is sneu. Ga voor jezelf leren sparen :') BB h*er ~O>
pi_117925710
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:05 schreef Playin-g het volgende:
Als het je thuis niet bevalt moet je oprotten. Sowieso schelden met dat soort ziektes is sneu. Ga voor jezelf leren sparen :') BB h*er ~O>
Is alleen voor nood, die BB. En 'h*er'? Je mag hier gewoon ongecensureerd schelden.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:35:25 #138
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117925869
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:30 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Is alleen voor nood, die BB. En 'h*er'? Je mag hier gewoon ongecensureerd schelden.
Dat is te merken
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_117926435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:15 schreef He-man- het volgende:

[..]

Zus is een camslet
Stiefvader die denk dat ik een hommo ben

Leven van ts is een beetje messed up.
lol
pi_117928011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:

Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben :r
Moet je maar voldoendes halen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:16:09 #141
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_117932052
Arme TS
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:58:53 #142
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_117934809
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat is te merken
Hrey!
pi_117936479
Laptop van 200,-. :')___
..
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:17:07 #144
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_117938961
BB en een LG optima L3 e400

En dan nog zeuren :')
Gr gr. de KLB Keizer
pi_117953406
Wat ik me dan afvraag is wat is eraan vooraf gegaan? Heeft mams misschien niet al 5x eerder aan TS gevraagd of hij het niet wilde gaan slapen. Of heeft ze werkelijk zo'n idioot kort lontje. Geen idee meer hoelaat ik op die leeftijd naar bed moest.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:44:10 #146
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_117960071
Misschien heeft iemand er verstand van, maar moet hoeveel zou het kosten om dat ding te laten repareren? Of zal het beter zijn om gewoon een nieuwe te kopen?

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:19 schreef CesarMilan het volgende:
Wat ik me dan afvraag is wat is eraan vooraf gegaan? Heeft mams misschien niet al 5x eerder aan TS gevraagd of hij het niet wilde gaan slapen. Of heeft ze werkelijk zo'n idioot kort lontje. Geen idee meer hoelaat ik op die leeftijd naar bed moest.
Ze weet dat ik die telefoon mee naar boven neem, voor de wekker. Ze was van plan om te douchen (zei ze) toen ze het licht zag en daarom flipte ze zo.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:46:05 #147
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_117960138
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
BB en een LG optima L3 e400

En dan nog zeuren :')
BB is een oudje, gekregen van mijn zus omdat ik nog met een oude samsung GSM dingetje rondliep, en die LG is ook het enige wat ik gekregen heb de laatste 2 jaar (verjaardagen niet meegeteld, waar ik 2 broeken en een overhemd voor kreeg)
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_117960167
Wat geniet ik toch van mijn familie als ik dit soort dingen hoor :').
Geen referral hier.
pi_117960287
wat een kut moeder heb jij, je bent 16 en zij bepaald wanneer je naar bed moet OP ZATERDAG
trieste shit bij jou thuis man
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_117961190
Bel de kindertelefoon.
O wacht.... dat gaat natuurlijk niet meer :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')