abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117862871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
Eens zien:

- je moeder gooit je telefoon stuk omdat je eigenlijk had moeten slapen
- je moeder scheldt met kanker
- je moeder reageert op een schamele 33 euro met 'geen geld'
- je moeder kopt een laptop voor 200 euro

Overduidelijk tokkies.
Sowieso, die laptop voor 200 euro zal vast ook wel heling zijn. :P :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:39:28 #102
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117862880
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef lol_wut het volgende:

[..]

ik heb geen tokkiemoeder
Dat zal best, maar moeders kunnen soms wel eens uitvallen.
Mijne tenminstens wel. ( ik heb geen tokkiemoeder)
Doei!
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 18:41:35 #103
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117862968
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117863042
TS, kan je ze aanduiden?
Ze zou tussen deze lijst staan

http://www.bijstandsmoede(...)site=bijstandsmoeder
pi_117863741
Ga eens werken voor je kanker geld.
pi_117863912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat een tokkiefamilie _O-
pi_117865892
Prijs jezelf gelukkig, TS. U hebt het paupervirus en u zult er waarschijnlijk nooit meer vanaf komen.
Digo
pi_117868818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef BlazingV2 het volgende:
'NAH LIGGTIE IN VEF STUKKUAH EN HET BOEIT MU GEN KANKER"
wat een tokkie moeder

ts is een tokkie :')
pi_117870022
ICT opleiding.

Laat me raden. :')

Assistent Medewerker ICT Beheer :')
My love for you is ticking clock, Berserker
pi_117880454
TS dat nog bij zijn moeder woont :')
pi_117881712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef BlazingV2 het volgende:
Foto's:
http://filesmelt.com/dl/IMG00239-20121011-1627.jpg
http://filesmelt.com/dl/IMG00240-20121011-1627.jpg

Gisteravond is mijn moeder om 23:00 stipt dus mijn kamer ingerend omdat ze 'licht zag terwijl ik had moeten slapen'. Ik zat te Whatsappen met een meid, dus zeggen van 'ja ik moet van mijn moeder nu slapen' gaat het dus niet worden.
Grist ze me telefoon (LG optima L3 e400) uit me klauwen, pleurt ze dat ding op de grond en zegt, als een echte baby 'NAH LIGGTIE IN VEF STUKKUAH EN HET BOEIT MU GEN KANKER"
Ze kan nogeneens tellen want het waren er maar drie.

batterij zoek, vanmorgen gevonden en... beeldscherm kaduuk. zie fotos

Net gekeken op internet: 33 euries een nieuwe
Nou, ik ga dat dus niet betalen, en, nadat ik het gemeld had en dat zij het kan gaan betalen, krijg ik de melding "Ik heb geen geld, en jij moet maar je oren gebruiken." Krijg de tyfus, mens. Douw dan maar minder die vent van je zen reet vol en gebruik die kankerhersenen van je. Denk is een keertje aan mij.

Meneer krijgt nieuwe laptop die die niet gebruikt van 200 euro, ik ga naar een ict opleiding en krijg er eentje van haar werk uit het jaar nul.
Meneer krijgt dit, meneer krijgt dat, maar degene die zogenaamd altijd op de eerste plaats staat krijgt dan ook nooit wat. Laatste keer dat ik wat kreeg was die telefoon een half jaar geleden. De rest is allemaal 2dehands kankerzooi van het jaar nul, terwijl die pleurishond zen reet volgedouwd word met nieuwe zooi.

Wanneer het geld binnenkomt gelijk bestellen. Er is er nog maar 1 in voorraad, dus beter blijft dat zo. Of het nou mag of niet, leert ze maar eens normaal doen. Moet het godverredomme doen met een blackberry die nogenees normaal kan bellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb ik een paar dingen op te zeggen:

-LG :')
-Jouw moeder :')
Het moet niet gekker worden!
pi_117881727
quote:
die is zeker verslaafd aan coke of heroine?
Het moet niet gekker worden!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 07:45:53 #113
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_117883259
hagenezen :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_117883602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat een tokkiefamilie _O-
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_117884535
Sjongejonge. Als dit echt waar is dan heb ik het met je te doen TS. Sta je al ingeschreven om op kamers te gaan ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:30:03 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117884574
Ik vind 11 uur best wel laat voor iemand van 16. Dus ik snap je moeder wel.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:58:52 #117
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885176
OP is verzonnen. Toch? ;(
This isn't even my final form.
pi_117885245
11 uur , dan lig ik normaal al op 1 oor.

niet zeuren op tijd naar bed en fris weer op voor school :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:08:07 #119
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885440
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef kovenant het volgende:
11 uur , dan lig ik normaal al op 1 oor.

niet zeuren op tijd naar bed en fris weer op voor school :P
haha je bent sker zon nerdje die klappe krijgt op skorro
This isn't even my final form.
pi_117885454
TS is echt extreem tokkie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117885476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

haha je bent sker zon nerdje die klappe krijgt op skorro
sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werk (8>
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:10:21 #122
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885514
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef kovenant het volgende:

[..]

sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werk (8>
haha nrdje wrm geen wajong trekke da?
This isn't even my final form.
pi_117885534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

haha nrdje wrm geen wajong trekke da?
wie zegt dat ik geen wajong trek jonguh
ik doe beetje zwarte doekoe bij klussen
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:19:22 #124
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117885760
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef kovenant het volgende:

[..]

wie zegt dat ik geen wajong trek jonguh
ik doe beetje zwarte doekoe bij klussen
jij bent slimme handelaar egt hollandse geest ik mag dat wel
This isn't even my final form.
pi_117888001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben :r
hahahahahahahaha.... :Y prutser
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')