Sowieso, die laptop voor 200 euro zal vast ook wel heling zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
Eens zien:
- je moeder gooit je telefoon stuk omdat je eigenlijk had moeten slapen
- je moeder scheldt met kanker
- je moeder reageert op een schamele 33 euro met 'geen geld'
- je moeder kopt een laptop voor 200 euro
Overduidelijk tokkies.
Dat zal best, maar moeders kunnen soms wel eens uitvallen.quote:
wat een tokkie moederquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef BlazingV2 het volgende:
'NAH LIGGTIE IN VEF STUKKUAH EN HET BOEIT MU GEN KANKER"
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef BlazingV2 het volgende:
Foto's:
http://filesmelt.com/dl/IMG00239-20121011-1627.jpg
http://filesmelt.com/dl/IMG00240-20121011-1627.jpg
Gisteravond is mijn moeder om 23:00 stipt dus mijn kamer ingerend omdat ze 'licht zag terwijl ik had moeten slapen'. Ik zat te Whatsappen met een meid, dus zeggen van 'ja ik moet van mijn moeder nu slapen' gaat het dus niet worden.
Grist ze me telefoon (LG optima L3 e400) uit me klauwen, pleurt ze dat ding op de grond en zegt, als een echte baby 'NAH LIGGTIE IN VEF STUKKUAH EN HET BOEIT MU GEN KANKER"
Ze kan nogeneens tellen want het waren er maar drie.
batterij zoek, vanmorgen gevonden en... beeldscherm kaduuk. zie fotos
Net gekeken op internet: 33 euries een nieuwe
Nou, ik ga dat dus niet betalen, en, nadat ik het gemeld had en dat zij het kan gaan betalen, krijg ik de melding "Ik heb geen geld, en jij moet maar je oren gebruiken." Krijg de tyfus, mens. Douw dan maar minder die vent van je zen reet vol en gebruik die kankerhersenen van je. Denk is een keertje aan mij.
Meneer krijgt nieuwe laptop die die niet gebruikt van 200 euro, ik ga naar een ict opleiding en krijg er eentje van haar werk uit het jaar nul.
Meneer krijgt dit, meneer krijgt dat, maar degene die zogenaamd altijd op de eerste plaats staat krijgt dan ook nooit wat. Laatste keer dat ik wat kreeg was die telefoon een half jaar geleden. De rest is allemaal 2dehands kankerzooi van het jaar nul, terwijl die pleurishond zen reet volgedouwd word met nieuwe zooi.
Wanneer het geld binnenkomt gelijk bestellen. Er is er nog maar 1 in voorraad, dus beter blijft dat zo. Of het nou mag of niet, leert ze maar eens normaal doen. Moet het godverredomme doen met een blackberry die nogenees normaal kan bellen.Hier heb ik een paar dingen op te zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-LG![]()
-Jouw moeder
Het moet niet gekker worden!
haha je bent sker zon nerdje die klappe krijgt op skorroquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef kovenant het volgende:
11 uur , dan lig ik normaal al op 1 oor.
niet zeuren op tijd naar bed en fris weer op voor school
sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha je bent sker zon nerdje die klappe krijgt op skorro
haha nrdje wrm geen wajong trekke da?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef kovenant het volgende:
[..]
sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werk
wie zegt dat ik geen wajong trek jonguhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha nrdje wrm geen wajong trekke da?
jij bent slimme handelaar egt hollandse geest ik mag dat welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef kovenant het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen wajong trek jonguh
ik doe beetje zwarte doekoe bij klussen
hahahahahahahaha....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |