abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117860871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, klinkt idd precies hetzelfde als je z'n OP mag geloven.
Dat. Nooit.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef rosepetals het volgende:

[..]

En ik denk dat TS dat verdriet ook niet goed kan uiten en dus reageert met woede ipv zijn verdriet los te laten. :'(
Dit dus. Verdrietig zijn is nooit mijn sterkste kant geweest.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_117860879
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef rosepetals het volgende:

[..]

En ik denk dat TS dat verdriet ook niet goed kan uiten en dus reageert met woede ipv zijn verdriet los te laten. :'(
;(

jij moet psychologe worden :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:42:39 #63
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117860945
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef BlazingV2 het volgende:

Dit dus. Verdrietig zijn is nooit mijn sterkste kant geweest.
Awh ;( maar dat je nu wel erkent verdriet te voelen is wel al heel wat. En je moeder doet dit gewoon helemaal verkeerd, ze hoort sowieso de kinderen op de eerste plek te zetten en niet af te reageren (want die woede van haar kan onmogelijk alleen gaan over dat jij nog niet lag te slapen) op jou.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_117860947
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Dat. Nooit.
Aan je OP te zien is dat al een gepasseerd station, tokkie dat je d'r bent.
pi_117860965
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Awh ;( maar dat je nu wel erkent verdriet te voelen is wel al heel wat. En je moeder doet dit gewoon helemaal verkeerd, ze hoort sowieso de kinderen op de eerste plek te zetten en niet af te reageren (want die woede van haar kan onmogelijk alleen gaan over dat jij nog niet lag te slapen) op jou.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:43:42 #66
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117860971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

;(

jij moet psychologe worden :D
Ja dat zeggen ze wel vaker :D En ik vind het een compliment dus dankjewel O+
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:43:54 #67
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117860979
quote:
_O- _O-
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_117861151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben :r
:') _O- :X
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_117861197
TS laat z'n moeder zijn hosseltje verruineren :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:52:15 #70
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_117861225
Je moeder is 26 en jij bent 10? :')
pi_117861256
Maar ook nog een klacht dat zijn moeder nooit mobieltjes, tv's, laptops, computers voor hem koopt? Achterlijk kutkind, ik heb ook nooit wat gekregen, overal keihard voor moeten werken.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:54:59 #72
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_117861303
Kan je de mobiel van je moeder niet jatten?
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:55:02 #73
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117861306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef MAHL het volgende:
Maar ook nog een klacht dat zijn moeder nooit mobieltjes, tv's, laptops, computers voor hem koopt? Achterlijk kutkind, ik heb ook nooit wat gekregen, overal keihard voor moeten werken.
Dus jij vind dit gedrag van zijn moeder normaal? :D Is toch kwetsend naast dat het een overdreven reactie is.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_117861335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:55 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dus jij vind dit gedrag van zijn moeder normaal? :D Is toch kwetsend naast dat het een overdreven reactie is.
Natuurlijk niet, maar vind het wel volkomen terecht dat hij zijn luxespeeltjes niet cadeau krijgt maar dat hij ervoor moet werken :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:57:12 #75
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117861368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar vind het wel volkomen terecht dat hij zijn luxespeeltjes niet cadeau krijgt maar dat hij ervoor moet werken :P
Toon je eerst wat empathie over de ene zaak en dan geef je wat kritiek over de andere zaak. Anders denkt TS misschien nog dat zulk gedrag van zijn moeder normaal is en het aan hem ligt.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_117861376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Wat doet je moeder stom zeg ;( Vind het heel erg zielig voor je.
Niet zomaar een schaap, nee, een FOK!-schaap
pi_117861396
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:57 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Toon je eerst wat empathie over de ene zaak en dan geef je wat kritiek over de andere zaak. Anders denkt TS misschien nog dat zulk gedrag van zijn moeder normaal is en het aan hem ligt.
Och, empathische reacties heeft hij al genoeg gehad :)

Maar nu ga je mij waarschijnlijk psychologisch onderzoeken en kom je tot de conclusie dat ik te weinig liefde in mijn opvoeding heb gekregen en dat nu reflecteer op de TS :{
pi_117861402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar vind het wel volkomen terecht dat hij zijn luxespeeltjes niet cadeau krijgt maar dat hij ervoor moet werken :P
Waarom is dat volkomen normaal?
pi_117861510
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom is dat volkomen normaal?
Omdat je anders verwende kutkinderen krijgt die nooit hebben leren werken voor hun geld, laat staan sparen.

En maar klagen dat ze rood staan en schulden hebben :r
  FOK!Fotograaf donderdag 11 oktober 2012 @ 18:01:36 #80
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_117861519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar vind het wel volkomen terecht dat hij zijn luxespeeltjes niet cadeau krijgt maar dat hij ervoor moet werken :P
Ik vind een goede laptop e.d. voor een ICT opleiding geen luxespeeltjes, maar gewoon noodzakelijk kwaad. Als dan stiefpa daarop games installeert (met alle risico's op dataverlies e.d. daarbij) en moeder het opneemt voor stiefpa dan is ze fout bezig!
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:02:21 #81
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117861544
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:58 schreef MAHL het volgende:

[..]

Och, empathische reacties heeft hij al genoeg gehad :)

Maar nu ga je mij waarschijnlijk psychologisch onderzoeken en kom je tot de conclusie dat ik te weinig liefde in mijn opvoeding heb gekregen en dat nu reflecteer op de TS :{
:D Das ook wel weer zo, maar niet zoveel op deze pagina.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:03:58 #82
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_117861576
Eens zien:

- je moeder gooit je telefoon stuk omdat je eigenlijk had moeten slapen
- je moeder scheldt met kanker
- je moeder reageert op een schamele 33 euro met 'geen geld'
- je moeder kopt een laptop voor 200 euro

Overduidelijk tokkies.
pi_117861701
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef MAHL het volgende:

[..]

Omdat je anders verwende kutkinderen krijgt die nooit hebben leren werken voor hun geld, laat staan sparen.

En maar klagen dat ze rood staan en schulden hebben :r
Jij dramatiseer de boel nogal, en je overschat opvoeding.

Je krijgt geen irrationele verwende kinderen/mensen door soms technische snufjes voor ze te kopen.
Neurowetenschap heeft allang bewezen, dat opvoeding erg overschat wordt. Dat mensen in het rood staan, komt niet door de manier van opvoeden die die mensen gehad hebben. Maar dat komt omdat de mens an sich gewoon een irrationeel wezen is.

Daarbij, mag je als ouder best wat over hebben voor je kind. Je kinderen wereldvreemd houden voor de nieuwe technische dingen, kan ook pesterijen veroorzaken.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:09:35 #84
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_117861760
Haha, mulitprobleemgezinnetje, ts? :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_117861816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij dramatiseer de boel nogal, en je overschat opvoeding.

Je krijgt geen irrationele verwende kinderen/mensen door soms technische snufjes voor ze te kopen.
Neurowetenschap heeft allang bewezen, dat opvoeding erg overschat wordt. Dat mensen in het rood staan, komt niet door de manier van opvoeden die die mensen gehad hebben. Maar dat komt omdat de mens an sich gewoon een irrationeel wezen is.

Daarbij, mag je als ouder best wat over hebben voor je kind. Je kinderen wereldvreemd houden voor de nieuwe technische dingen, kan ook pesterijen veroorzaken.
Groot verschil tussen het wereldvreemd houden voor nieuwe technische dingen en zeggen 'mij best, maar ik betaal het niet voor je' ;)
pi_117861885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

Groot verschil tussen het wereldvreemd houden voor nieuwe technische dingen en zeggen 'mij best, maar ik betaal het niet voor je' ;)
Conclusie: Kinderen krijgen/willen is al een egoïstische daad, maar ouders moeten dus ook nog de egoïst gaan uithangen, terwijl het kind er al is?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:14:00 #87
167856 Toempf
Internetheld
pi_117861923
Altijd als ik zulke topics lees ben ik blij dat ik uit een doodsaaie familie kom waar iedereen met elkaar kan samenleven zonder de godganse dag ruzie te maken. Als ik uit een gezin zou komen waar iedereen elkaar de hele dag de kanker in scheld zou ik allang voor een trein zijn gesprongen. Bedankt TS, voor dit kleine momentje van geluk.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_117862027
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:14 schreef Toempf het volgende:
Altijd als ik zulke topics lees ben ik blij dat ik uit een doodsaaie familie kom waar iedereen met elkaar kan samenleven zonder de godganse dag ruzie te maken. Als ik uit een gezin zou komen waar iedereen elkaar de hele dag de kanker in scheld zou ik allang voor een trein zijn gesprongen. Bedankt TS, voor dit kleine momentje van geluk.
Ik wil gewoon een normaal leven leiden, en beter zijn/eindigen als mijn ouders.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij dramatiseer de boel nogal, en je overschat opvoeding.

Je krijgt geen irrationele verwende kinderen/mensen door soms technische snufjes voor ze te kopen.
Neurowetenschap heeft allang bewezen, dat opvoeding erg overschat wordt. Dat mensen in het rood staan, komt niet door de manier van opvoeden die die mensen gehad hebben. Maar dat komt omdat de mens an sich gewoon een irrationeel wezen is.

Daarbij, mag je als ouder best wat over hebben voor je kind. Je kinderen wereldvreemd houden voor de nieuwe technische dingen, kan ook pesterijen veroorzaken.
Wat ook gebeurt is, omdat ik altijd met 2dehands rotzooi liep, en pas ~1.5 jaar later iets kreeg omdat het dan 'goedkoop was', en nog 2dehands van een onbekend merk. Dat is dit schooljaar pas echt opgehouden (nieuwe school).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar vind het wel volkomen terecht dat hij zijn luxespeeltjes niet cadeau krijgt maar dat hij ervoor moet werken :P
Oh, ik werk wel hoor. Ik vind het alleen niet normaal dat, terwijl ik altijd overal voor moest werken en nooit een belofte nagekomen is (moet nogsteeds een tv in mijn kamer krijgen, na een jaar. En boos worden als ik het ding er zelf in zet), ze mijn stiefvader alleen maar dingen geeft, terwijl hij letterlijk de hele dag TV kijkt, dingen vergeet of gewoon niet doet, en in de schulden zitten.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_117862174
gewoon luisteren klootviool.
pi_117862187
BlazingV2 , ga je moeder goed vertellen over die pesterijen, en praat op die manier haar een schuldgevoel aan.

1: Krijgt ze een schuldgevoel: Dan heb je het goed gedaan, en gaan er hopelijk dingen veranderen.

2: Krijgt ze geen schuldgevoel, dan weet je direct wat voor iemand je moeder is, en moet je zo snel mogelijk van dat mens af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')