quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Wat doet je moeder stom zegVind het heel erg zielig voor je.
Ja, klinkt idd precies hetzelfde als je z'n OP mag geloven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Kyubey het volgende:
Arme TS begint door de geweldige opvoeding ook al net zo te worden
Was geen sarcasmequote:
bullshit, van zijn moeder is ook niet normaal. ts heeft het pech dat hioj in een tokkiefamilie is opgegroeitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef padlarf het volgende:
Beetje respect voor je moeder, jij vlegel.
Ik zeg een beetje respect, niet aanbid de grond waarop ze looptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef Haque het volgende:
[..]
bullshit, van zijn moeder is ook niet normaal. ts heeft het pech dat hioj in een tokkiefamilie is opgegroeit
Nee ik vind het echt heel zielig dat zijn moeder zo doet tegen hem en haar vriend op de eerste plek laat komen.quote:
ow noesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt heel zielig dat zijn moeder zo doet tegen hem en haar vriend op de eerste plek laat komen.![]()
En ik vind het zo zielig omdat ik denk dat ik toch echt verdrietig zou zijn als mn moeder zo tegen me zou doen.
En ik denk dat TS dat verdriet ook niet goed kan uiten en dus reageert met woede ipv zijn verdriet los te laten.quote:
Dat. Nooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, klinkt idd precies hetzelfde als je z'n OP mag geloven.
Dit dus. Verdrietig zijn is nooit mijn sterkste kant geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En ik denk dat TS dat verdriet ook niet goed kan uiten en dus reageert met woede ipv zijn verdriet los te laten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En ik denk dat TS dat verdriet ook niet goed kan uiten en dus reageert met woede ipv zijn verdriet los te laten.
Awhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef BlazingV2 het volgende:
Dit dus. Verdrietig zijn is nooit mijn sterkste kant geweest.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awhmaar dat je nu wel erkent verdriet te voelen is wel al heel wat. En je moeder doet dit gewoon helemaal verkeerd, ze hoort sowieso de kinderen op de eerste plek te zetten en niet af te reageren (want die woede van haar kan onmogelijk alleen gaan over dat jij nog niet lag te slapen) op jou.
Ja dat zeggen ze wel vakerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
jij moet psychologe worden
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben
Dus jij vind dit gedrag van zijn moeder normaal?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef MAHL het volgende:
Maar ook nog een klacht dat zijn moeder nooit mobieltjes, tv's, laptops, computers voor hem koopt? Achterlijk kutkind, ik heb ook nooit wat gekregen, overal keihard voor moeten werken.
Natuurlijk niet, maar vind het wel volkomen terecht dat hij zijn luxespeeltjes niet cadeau krijgt maar dat hij ervoor moet werkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dus jij vind dit gedrag van zijn moeder normaal?Is toch kwetsend naast dat het een overdreven reactie is.
Toon je eerst wat empathie over de ene zaak en dan geef je wat kritiek over de andere zaak. Anders denkt TS misschien nog dat zulk gedrag van zijn moeder normaal is en het aan hem ligt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar vind het wel volkomen terecht dat hij zijn luxespeeltjes niet cadeau krijgt maar dat hij ervoor moet werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |