sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha je bent sker zon nerdje die klappe krijgt op skorro
haha nrdje wrm geen wajong trekke da?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef kovenant het volgende:
[..]
sommige mensen moeten rond 6 uur op vanwege werk
wie zegt dat ik geen wajong trek jonguhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha nrdje wrm geen wajong trekke da?
jij bent slimme handelaar egt hollandse geest ik mag dat welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef kovenant het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen wajong trek jonguh
ik doe beetje zwarte doekoe bij klussen
hahahahahahahaha....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben
Lekkere wraak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kon geloof ik niet op jezelf wonen als ik het mij nog goed kan herinneren. Nou ja, als je eenmaal op jezelf woont moet je voorlopig geen contact meer op nemen met jouw moeder. Zo straf je haar het meest.
Zal me niet verbazen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:56 schreef dustbrain het volgende:
Haha wat een faalmoeder. IQ van 80 en dertig stoornissen zeker?
Applicatieontwikkelingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Aapmensch het volgende:
ICT opleiding.
Laat me raden.
Assistent Medewerker ICT Beheer![]()
Dat doe ik, kankerkloot. Lees het topic.quote:
Krijgt ze niet, heb ik al geprobeerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef theunderdog het volgende:
BlazingV2 , ga je moeder goed vertellen over die pesterijen, en praat op die manier haar een schuldgevoel aan.
1: Krijgt ze een schuldgevoel: Dan heb je het goed gedaan, en gaan er hopelijk dingen veranderen.
2: Krijgt ze geen schuldgevoel, dan weet je direct wat voor iemand je moeder is, en moet je zo snel mogelijk van dat mens af.
Noppes, mag dat, op je zestiende?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sjongejonge. Als dit echt waar is dan heb ik het met je te doen TS. Sta je al ingeschreven om op kamers te gaan ofzo?
Zover ik weet kun je dan gewoon op kamers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen.
[..]
Applicatieontwikkeling
[..]
Dat doe ik, kankerkloot. Lees het topic.
[..]
Krijgt ze niet, heb ik al geprobeerd.
[..]
Noppes, mag dat, op je zestiende?
Zal ik denkik niet kunnen betalen, en denk dat ik dan nog meer problemen krijg hiero...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zover ik weet kun je dan gewoon op kamers.
Ja je krijgt dan volgens mij geen beurs. En ik weet niet hoe het zit met toestemming van de ouders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:11 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Zal ik denkik niet kunnen betalen, en denk dat ik dan nog meer problemen krijg hiero...
Is alleen voor nood, die BB. En 'h*er'? Je mag hier gewoon ongecensureerd schelden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:05 schreef Playin-g het volgende:
Als het je thuis niet bevalt moet je oprotten. Sowieso schelden met dat soort ziektes is sneu. Ga voor jezelf leren sparenBB h*er
Dat is te merkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:30 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Is alleen voor nood, die BB. En 'h*er'? Je mag hier gewoon ongecensureerd schelden.
lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:15 schreef He-man- het volgende:
[..]
Zus is een camslet
Stiefvader die denk dat ik een hommo ben
Leven van ts is een beetje messed up.
Moet je maar voldoendes halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben
Ze weet dat ik die telefoon mee naar boven neem, voor de wekker. Ze was van plan om te douchen (zei ze) toen ze het licht zag en daarom flipte ze zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:19 schreef CesarMilan het volgende:
Wat ik me dan afvraag is wat is eraan vooraf gegaan? Heeft mams misschien niet al 5x eerder aan TS gevraagd of hij het niet wilde gaan slapen. Of heeft ze werkelijk zo'n idioot kort lontje. Geen idee meer hoelaat ik op die leeftijd naar bed moest.
BB is een oudje, gekregen van mijn zus omdat ik nog met een oude samsung GSM dingetje rondliep, en die LG is ook het enige wat ik gekregen heb de laatste 2 jaar (verjaardagen niet meegeteld, waar ik 2 broeken en een overhemd voor kreeg)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
BB en een LG optima L3 e400
En dan nog zeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |