Lekker blauw van binnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
De mijne schopt steeds op dezelfde plaats... Begint nu vrij vervelend te worden ook wel.
Elke keer als ze hier de boel aan het verbouwen is houdt ze zich serieus ineens compleet stil zodra de hand van Spen in de buurt komt..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh en uiteraard even het watjesgehalte van Joene opkrikken hier... Die ging gister kijken of hij de baby kon horen als hij op mn buik lag en de baby ging papa schoppen uiteraard... En toen ging dat watje de baby toespreken<3
+1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:44 schreef Logician78 het volgende:
RebelVoel me ineens een stuk beter
Goddomme zeg zit gewoon te janken bij love is in the air, ik lijk wel een wijf zwanger
hier ook zo'n kindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elke keer als ze hier de boel aan het verbouwen is houdt ze zich serieus ineens compleet stil zodra de hand van Spen in de buurt komt..
ik vind het juist super tof als de baby schoptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elke keer als ze hier de boel aan het verbouwen is houdt ze zich serieus ineens compleet stil zodra de hand van Spen in de buurt komt..
Nou! Ik vind 't spannend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoop zo dat alles okay gaat met FTA en beebje.
Wow!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Women86 het volgende:
Even snel een update.. Gisteren bevallen van een prachtige zoon. Alles gaat goed
Yay!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Women86 het volgende:
Even snel een update.. Gisteren bevallen van een prachtige zoon. Alles gaat goed
Ik bedacht me net dat je je vandaag nog niet gemeld hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Women86 het volgende:
Ik ben duidelijk geen volgerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh janken:
En de volgers weten waar het nummer onder werd gedraaid... Janken als een malle..
Vampire diaries.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan sta ik nu dus eigenlijk gewoon eerste
idemquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik klik gewoon niet op die liedjes hoor
Dan moet je het aan haar vragenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Estrys het volgende:
Succes FTA!
En gefeliciteerd Woman en Enfermera
Maagzuur is echtDie kortademigheid heb ik ook al lang trouwens. Nou ja voor een goed doel dan maar.
Vandaag gehoord dat mijn zus alleen via de medische molen kinderen zal kunnen krijgen. Dat vind ik toch wel moeilijk. Ik helemaal trots en blij met een tweede zwangerschap. En ze doet ook wel blij voor mij en zo maar ik kan me voorstellen dat het even helemaal niet zo voelt. Ik merk wel dat als ik een keer wat klaag in haar bijzijn dat je dan meteen de 'ja maar jij kan tenminste zwanger worden' blik krijgt. Lastig vind ik dat.
Is ook lastig hoor, en ik kan alleen vanuit mezelf reageren, maar ik vond het juist heel pijnlijk als mensen er inhoudelijk echt rekening mee gingen houden. Misschien is het moeilijker als je zus zwanger is, dat kan ik niet beoordelen want ik heb geen zus. Maar ik wilde juist ook die gewone ervaringen wel meekrijgen, tuurlijk is het pijnlijk om aan te horen, maar het is toch iets wat je deelt met de mensen die belangrijk voor je zijn. En dat het bij ons niet lukte stond op een bepaalde manier toch los van andere zwangerschappen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Estrys het volgende:
Ik merk wel dat als ik een keer wat klaag in haar bijzijn dat je dan meteen de 'ja maar jij kan tenminste zwanger worden' blik krijgt. Lastig vind ik dat.
En het ligt er ook aan wie er zwanger raakt in je omgeving.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is ook lastig hoor, en ik kan alleen vanuit mezelf reageren, maar ik vond het juist heel pijnlijk als mensen er inhoudelijk echt rekening mee gingen houden. Misschien is het moeilijker als je zus zwanger is, dat kan ik niet beoordelen want ik heb geen zus. Maar ik wilde juist ook die gewone ervaringen wel meekrijgen, tuurlijk is het pijnlijk om aan te horen, maar het is toch iets wat je deelt met de mensen die belangrijk voor je zijn. En dat het bij ons niet lukte stond op een bepaalde manier toch los van andere zwangerschappen.
Ooowwwwwwwwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Enfermera het volgende:
Liza: Jaa zekerheerlijk meissie is het, voelt inmiddels wel vertrouwd
vannacht zat ik nog wel even te kijken van; goh, jij bent nou echt van mij...
Die woede heb ik wel gehad, maar dan meer in het algemeen. Dat lijkt me wel heel pijnlijk in je directe omgeving inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Tally het volgende:
Maar dat is meer omdat ze niet aan de omstandigheden dacht waarin je het kind opvoed maar gewoon om het zwanger zijn.
quote:
Whehequote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ja joh. Zo gek, wat veel mensen ook zeggen; alsof het nooit anders geweest is. Alsof ze er altijd al was. Zo'n gek gevoel! Maar zo leuk.
[..]
WheheJa, raar toch. Rationeel weet je wel dat er een kind in je buik zwemt maar als dat dan ineens tussen je benen vandaan komt kijk je wel raar op hoor
Vind ik dan
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn moeders voor moeders test kon niet positiever zijn volgens mij. En deze keer komen ze het ook nog eens aan huis afhalen, ideaal!
Wat een opluchting zal dat voor jou zijn geweest!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd women!
Enfermera, wat klinkt dat heerlijk!nog gefeliciteerd!
Mijn moeders voor moeders test kon niet positiever zijn volgens mij. En deze keer komen ze het ook nog eens aan huis afhalen, ideaal!
Echt krijg serieus de neiging je helemaal plat te knuffelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Twink: doe ikhaha ja. Nou lekker rustig aan nog ff.. Kraamhulp is ook super btw, das wel heel fijn. Tof wijf
Twink, iedereen kan dit, echt waar. Op een gegeven moment boeit je niks meer (ook niet als ze je 3x mis prikken voor een infuus..) Komt goed! Echt!
Thanks Sparkling!
SkoapLogi
![]()
Roze wolk enzo he.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja ik verbaas me er sowieso steeds over hoe lief en enthousiast ze daar steeds zijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:03 schreef Logician78 het volgende:
Skoap wat fijn dat het mee bleek te vallen en misschien wel prettig dat je maandag weer op controle mag?
En wat een compliment, vooral omdat ze dag in dag uit buiken ziet
Ohh dat zou wat zijn hee .. dat je op het allerlaatst nog met vergiftiging te maken krijgt (tenminste, daar zou een hoge bloeddruk en eiwitten in urine dan toch op wijzen?).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Skoap het volgende:
Zo, weer terug van de VK.. Bloeddruk was hoger dan normaal. Bij de derde keer opmeten aan mijn linkerarm werd hij eindelijk wat lager
Merkte dat de VK er een beetje zenuwachtig van werd. Werd ook gelijk gecheckt op eiwit in mijn urine. Maar dat was gelukkig niet het geval. Moet maandag al weer terug. Hopelijk is mijn bloeddruk dan ook weer wat lager.
Verder was met mormel alles goed, hartje weer gehoord en ik kreeg nog een compliment over mijn buik. Dat alles ook zo goed te voelen was en dat ze eigenlijk een groep studenten op me los zou moeten laten zodat die het konden leren
yep, daar zou dat inderdaad op wijzen. Maar ik maak me niet echt zorgen, het is maar een moment opname. Zal wel goed komen. En zo niet, dan merken we dan wel weer wat er gebeurt. (inleiden denk ik?)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ohh dat zou wat zijn hee .. dat je op het allerlaatst nog met vergiftiging te maken krijgt (tenminste, daar zou een hoge bloeddruk en eiwitten in urine dan toch op wijzen?).
wat is gbs?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Fieder het volgende:
Ik heb in t verleden n aantal keer n gbs infectie gehad, heb m nu weervolgende week met de vk overleggen hoe of wat, vind t best eng...
Krijg nu amoxicilline, daarna natuurlijk weer schimmelinfectie, hoezee!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:35 schreef Fieder het volgende:
Ik kwam op de site van de Gereformeerde Bijbelstichting![]()
Hmm, niet tof. Ik kan me voorstellen dat behandelen en jij jeuk een betere oplossing is dan die kans op besmetting nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |