abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117859438
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd women!

Enfermera, wat klinkt dat heerlijk! :D nog gefeliciteerd!

Mijn moeders voor moeders test kon niet positiever zijn volgens mij. En deze keer komen ze het ook nog eens aan huis afhalen, ideaal!
Wat een opluchting zal dat voor jou zijn geweest! :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117859441
Zo, weer terug van de VK.. Bloeddruk was hoger dan normaal. Bij de derde keer opmeten aan mijn linkerarm werd hij eindelijk wat lager ;)

Merkte dat de VK er een beetje zenuwachtig van werd. Werd ook gelijk gecheckt op eiwit in mijn urine. Maar dat was gelukkig niet het geval. Moet maandag al weer terug. Hopelijk is mijn bloeddruk dan ook weer wat lager.

Verder was met mormel alles goed, hartje weer gehoord en ik kreeg nog een compliment over mijn buik. Dat alles ook zo goed te voelen was en dat ze eigenlijk een groep studenten op me los zou moeten laten zodat die het konden leren _O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117859454
Sparkling wat fijn!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:55:53 #79
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117859459
Twink: doe ik :D haha ja. Nou lekker rustig aan nog ff.. Kraamhulp is ook super btw, das wel heel fijn. Tof wijf :D
Twink, iedereen kan dit, echt waar. Op een gegeven moment boeit je niks meer (ook niet als ze je 3x mis prikken voor een infuus.. :+) Komt goed! Echt! :*

Thanks Sparkling! :*

Skoap O+ Logi O+

Roze wolk enzo he. :P O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117859579
Woman gefeliciteerd!

Enfermera, wat klink je gelukkig zeg! O+

FTA zet 'm op!
Verder niet echt bijgelezen. Ik voelde Caspertje de laatste dagen een stuk minder, maakte me niet echt zorgen, maar vandaag even een dagje niks ingepland. Sofie om 11 uur naar de opvang, ik heb boodschappen gedaan en daarna de bank op gegaan. Casper vandaag wel gevoeld. Rustig aan doen dus.
*poef* nu is het weg
pi_117859693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Twink: doe ik :D haha ja. Nou lekker rustig aan nog ff.. Kraamhulp is ook super btw, das wel heel fijn. Tof wijf :D
Twink, iedereen kan dit, echt waar. Op een gegeven moment boeit je niks meer (ook niet als ze je 3x mis prikken voor een infuus.. :+) Komt goed! Echt! :*

Thanks Sparkling! :*

Skoap O+ Logi O+

Roze wolk enzo he. :P O+
Echt krijg serieus de neiging je helemaal plat te knuffelen :@
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:02:31 #82
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117859713
Women, wat geweldig, gefeliciteerd *O* hoe gaat het met jullie? Veel geluk met jullie jongetje O+

FTA, ik hoop zo dat alles ok is met je kleine, en dat het allemaal voorspoedig mag lopen!
3!
pi_117859732
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef .Sparkling. het volgende:

Mijn moeders voor moeders test kon niet positiever zijn volgens mij. En deze keer komen ze het ook nog eens aan huis afhalen, ideaal!
^O^
pi_117859759
Skoap wat fijn dat het mee bleek te vallen en misschien wel prettig dat je maandag weer op controle mag?

En wat een compliment, vooral omdat ze dag in dag uit buiken ziet O+
pi_117859824
Kaatje goed naar je lichaam luisteren idd. al is dat best moeilijk af en toe moet ik ook toegeven :@ Fijn dat je caspertje toch weer even hebt gevoeld! :Y
pi_117859866
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:03 schreef Logician78 het volgende:
Skoap wat fijn dat het mee bleek te vallen en misschien wel prettig dat je maandag weer op controle mag?

En wat een compliment, vooral omdat ze dag in dag uit buiken ziet O+
Ja ik verbaas me er sowieso steeds over hoe lief en enthousiast ze daar steeds zijn...
Helemaal enthousiast reageren als ze een voetje voelen of iets anders. En toen ik voor de eerste keer het hartje hoorde bij de VK werd die er zelf ook helemaal enthousiast van. Zo leuk O+ Er werken daar 3 VK's maar ze zijn allemaal echt super aardig en lief. Daar heb ik het wel mee getroffen.

Ja ik vind het wel fijn dat ze me zo goed in de gaten houden... Liever 1x te veel op controle dan 1x te weinig.
pi_117861568
Skoap ik heb ook zo'n fijne praktijk, zit er natuurlijk pas net maar hoor er nu via via ook alleen maar positieve verhalen over, echt zo'n fijn idee vind ik dat! O+ Die bloeddruk die blijft vast laag, rustig aan doen!

En jij ook Kaatje.. wel goed om te merken dat het meteen loont!

Sparkling, strepen blijven leuk he!! *O*

En Enf, je zorgt ervoor dat de komende 29 weken nog heeeel lang lijken!! :D :D
pi_117861667
*O* Sparkling, wat fijn dat de test uberpositief was!! Poeh, ik voel de opluchting helemaal met je mee :*

Ben benieuwd hoe het bij FTA is!

Enfemera O+
pi_117861745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Skoap het volgende:
Zo, weer terug van de VK.. Bloeddruk was hoger dan normaal. Bij de derde keer opmeten aan mijn linkerarm werd hij eindelijk wat lager ;)

Merkte dat de VK er een beetje zenuwachtig van werd. Werd ook gelijk gecheckt op eiwit in mijn urine. Maar dat was gelukkig niet het geval. Moet maandag al weer terug. Hopelijk is mijn bloeddruk dan ook weer wat lager.

Verder was met mormel alles goed, hartje weer gehoord en ik kreeg nog een compliment over mijn buik. Dat alles ook zo goed te voelen was en dat ze eigenlijk een groep studenten op me los zou moeten laten zodat die het konden leren _O-
Ohh dat zou wat zijn hee .. dat je op het allerlaatst nog met vergiftiging te maken krijgt (tenminste, daar zou een hoge bloeddruk en eiwitten in urine dan toch op wijzen?).

Oww hebben ze serieuse bij jou 3 keer mis geprikt Enf? En je bent niet eens boos geworden? :@
pi_117861790
Oww Enf fijn trouwens zo''n fijne kraam :)
Want da''s ook altijd maar weer afwachten wat je binnen krijgt :D

Hoop dat die van ons ook zo''n fijne wordt :Y
pi_117861944
Women86, gefeliciteerd met je zoon
pi_117862069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ohh dat zou wat zijn hee .. dat je op het allerlaatst nog met vergiftiging te maken krijgt (tenminste, daar zou een hoge bloeddruk en eiwitten in urine dan toch op wijzen?).
yep, daar zou dat inderdaad op wijzen. Maar ik maak me niet echt zorgen, het is maar een moment opname. Zal wel goed komen. En zo niet, dan merken we dan wel weer wat er gebeurt. (inleiden denk ik?)
pi_117862601
FTA hoop dat alles goed zal verlopen. Je bent iig begonnen! Succes! :*

Sparkling *O* *O* *O* fijn dat de mvm test positief was. O+ zo goed je hier weer te zien :* En deze keer blijf je!!!!

Logi succes morgen! Zal duimen. Hoop dat je kleintje er mooi voor gaat liggen

Woman gefeliciteerd *O*

Enf O+ heerlijk meid. Zul je snel n foto plaatsen? O-) Of wil je dat liever niet? Ben zo benieuwd!

Estrys -O- dat lijkt me vreselijk moeilijk. Ik denk dat je het haar idd maar gewoon direct moet vragen, wat ze wel en niet kan hebben.

Ik heb in t verleden n aantal keer n gbs infectie gehad, heb m nu weer :{ volgende week met de vk overleggen hoe of wat, vind t best eng...
Krijg nu amoxicilline, daarna natuurlijk weer schimmelinfectie, hoezee!
pi_117862687
Ow en Fieder, je jongen was ik nog vergeten! Feli! *O*
pi_117862703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Fieder het volgende:
Ik heb in t verleden n aantal keer n gbs infectie gehad, heb m nu weer :{ volgende week met de vk overleggen hoe of wat, vind t best eng...
Krijg nu amoxicilline, daarna natuurlijk weer schimmelinfectie, hoezee!
wat is gbs?
pi_117862752
Ik kwam op de site van de Gereformeerde Bijbelstichting :@

http://www.amc.nl/web/Zor(...)-en-zwangerschap.htm
pi_117862959
Fieder: ik heb 3kuren gehad voor een schimmel na amoxi.
Tip van de dag: tea-tree-olie! Elke dag 2x een drup of 3 op een natte washand en daarmee wassen, en na drie dagen eindelijk weg *O*

Hey Mineola: top 10 wij :+
pi_117863054
Hoe gaat 't met 't kotsen 'cell?
pi_117863116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:35 schreef Fieder het volgende:
Ik kwam op de site van de Gereformeerde Bijbelstichting :@

:D
quote:
Hmm, niet tof. Ik kan me voorstellen dat behandelen en jij jeuk een betere oplossing is dan die kans op besmetting nemen.

Wat merk je zelf trouwens van zo'n infectie?
pi_117863248
Ja dat vroeg ik me ook af? En hoop dat je er snel vanaf bent Fieder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')