abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117857146
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik klik gewoon niet op die liedjes hoor :{
idem :Y

Gisteren het bevallingsverhaal van Sorbo gelezen. Janken! :'(
pi_117857158
FTA succes vannacht! Ik duim dat je snel een kerngezond kleintje in je armen hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

O-)
:D
pi_117857324
pssst, Enfermera mag wel uit de lijst ;)
pi_117857368
Gefeliciteerd W!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117857684
Woman gefeliciteerd *O*
pi_117858232
Succes FTA!

En gefeliciteerd Woman en Enfermera *O*

Maagzuur is echt :r Die kortademigheid heb ik ook al lang trouwens. Nou ja voor een goed doel dan maar.

Vandaag gehoord dat mijn zus alleen via de medische molen kinderen zal kunnen krijgen. Dat vind ik toch wel moeilijk. Ik helemaal trots en blij met een tweede zwangerschap. En ze doet ook wel blij voor mij en zo maar ik kan me voorstellen dat het even helemaal niet zo voelt. Ik merk wel dat als ik een keer wat klaag in haar bijzijn dat je dan meteen de 'ja maar jij kan tenminste zwanger worden' blik krijgt. Lastig vind ik dat.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_117858585
Dat lijkt me ook erg lastig. Ik kijk nog steeds wel eens mee in het streepjestopic en ik kan me niet eens voorstellen hoe het is als het maar niet wil lukken. Ik heb zoveel respect voor die meiden die goede moed houden!

En als het dan je eigen zus is en het gaat niet op de natuurlijke manier.. Lastig. Snap heel goed dat je met haar ook de negatieve dingen wilt bespreken! En in the end, als het zou lukken via de molen, zal ze ze zelf ook meemaken. Maar ik zou strontjaloers zijn als ik haar was.. Misschien als het nieuws wat is gezakt kunnen jullie er gewoon eens open over kletsen met genoeg chocola erbij.
pi_117858696
Ja volgens mij wel erg dubbel? Je zus zal wel oprecht blij (willen) zijn, maar ik zou 't er in haar plaats ook enorm moeilijk mee hebben, al is dat ook niet 100% fair want jij kan er ook niets aan doen...
pi_117858793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Estrys het volgende:
Succes FTA!

En gefeliciteerd Woman en Enfermera *O*

Maagzuur is echt :r Die kortademigheid heb ik ook al lang trouwens. Nou ja voor een goed doel dan maar.

Vandaag gehoord dat mijn zus alleen via de medische molen kinderen zal kunnen krijgen. Dat vind ik toch wel moeilijk. Ik helemaal trots en blij met een tweede zwangerschap. En ze doet ook wel blij voor mij en zo maar ik kan me voorstellen dat het even helemaal niet zo voelt. Ik merk wel dat als ik een keer wat klaag in haar bijzijn dat je dan meteen de 'ja maar jij kan tenminste zwanger worden' blik krijgt. Lastig vind ik dat.
Dan moet je het aan haar vragen :) Vragen of zij het vervelend vind als je er over klaagt.
Ik vond het in die 6 jaar vervelend als mensen denken hun mond te moeten houden over een bepaald onderwerp. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:42:02 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117858822
Lieve allemaal, ik heb wel al jullie aanmoedigingen en felicitaties gelezen maar voor de rest natuurlijk weinig.. In ieder geval hartstikke bedankt, zo leuk dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft O+

We genieten enorm van ons meiske, ze doet het geweldig. Lurkt als een malle aan de borst, dat gaat echt super.

Bevalling was heftig, zeker omdat ik al langer voorwerk had gehad en slecht geslapen daardoor. Rugweeën waar ik geen pauze van kreeg, etc.. :X magoed. Uiteindelijk nog best snel gegaan allemaal want 15.41 is ze geboren O+ En met 3365 gram bij 38 weken en dikkerd :o Ze had niet langer moeten blijven zitten :+ whehe.
Hele bevallingsverhaal ga ik nog een keertje uittypen, maar zo eerst even slapen want mevrouw gunt me weinig rust nog, ritme moet nog komen hihi. :P

Nog even een dikke :* voor FTA, mijn uitgerekende datum-tweeling! Zet 'm op meid! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117858900
Klinkt goed enf! Je bent duidelijk aan 't genieten! O+
pi_117858911
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Estrys het volgende:
Ik merk wel dat als ik een keer wat klaag in haar bijzijn dat je dan meteen de 'ja maar jij kan tenminste zwanger worden' blik krijgt. Lastig vind ik dat.
Is ook lastig hoor, en ik kan alleen vanuit mezelf reageren, maar ik vond het juist heel pijnlijk als mensen er inhoudelijk echt rekening mee gingen houden. Misschien is het moeilijker als je zus zwanger is, dat kan ik niet beoordelen want ik heb geen zus. Maar ik wilde juist ook die gewone ervaringen wel meekrijgen, tuurlijk is het pijnlijk om aan te horen, maar het is toch iets wat je deelt met de mensen die belangrijk voor je zijn. En dat het bij ons niet lukte stond op een bepaalde manier toch los van andere zwangerschappen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:44:49 #63
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117858960
Liza: Jaa zeker O+ heerlijk meissie is het, voelt inmiddels wel vertrouwd :D vannacht zat ik nog wel even te kijken van; goh, jij bent nou echt van mij... O+

En woman! Nouja zeg, zijn we gewoon datumtweeling!! :D Gefeliciteerd met je zoon en geniet ervan! *G*
pi_117858979
Enf wat klink je gelukkig O+
pi_117859031
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Is ook lastig hoor, en ik kan alleen vanuit mezelf reageren, maar ik vond het juist heel pijnlijk als mensen er inhoudelijk echt rekening mee gingen houden. Misschien is het moeilijker als je zus zwanger is, dat kan ik niet beoordelen want ik heb geen zus. Maar ik wilde juist ook die gewone ervaringen wel meekrijgen, tuurlijk is het pijnlijk om aan te horen, maar het is toch iets wat je deelt met de mensen die belangrijk voor je zijn. En dat het bij ons niet lukte stond op een bepaalde manier toch los van andere zwangerschappen.
En het ligt er ook aan wie er zwanger raakt in je omgeving.
Zo kon ik het van mijn zusje helemaal niet hebben. Maar dat is meer omdat ze niet aan de omstandigheden dacht waarin je het kind opvoed maar gewoon om het zwanger zijn.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117859092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Enfermera het volgende:
Liza: Jaa zeker O+ heerlijk meissie is het, voelt inmiddels wel vertrouwd :D vannacht zat ik nog wel even te kijken van; goh, jij bent nou echt van mij... O+
Ooowwwwwwww :')
pi_117859165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Tally het volgende:

Maar dat is meer omdat ze niet aan de omstandigheden dacht waarin je het kind opvoed maar gewoon om het zwanger zijn.
Die woede heb ik wel gehad, maar dan meer in het algemeen. Dat lijkt me wel heel pijnlijk in je directe omgeving inderdaad.
pi_117859171
Enf! Wat klink je gelukkig! O+ O+ O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:49:43 #69
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117859207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
O+ Ja joh. Zo gek, wat veel mensen ook zeggen; alsof het nooit anders geweest is. Alsof ze er altijd al was. Zo'n gek gevoel! Maar zo leuk. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ooowwwwwwww :')
Whehe :P Ja, raar toch. Rationeel weet je wel dat er een kind in je buik zwemt maar als dat dan ineens tussen je benen vandaan komt kijk je wel raar op hoor :o
Vind ik dan :+
pi_117859223
Ahhh Enf wat klinkt dat lief! O+
Ga lekker gelukkig zijn met je nieuwe gezinnetje! En hoop dat je snel weer een beetje op de been bent.

Woow en Woman piept er ineens tussendoor lees ik nou :o
Klasse meid ^O^ .. Gefeliciteerd met beebje!

En dan vandaag of morgen hopelijk nog goed nieuws van FTA met haar beebje .. Het gaat hard zo :o
pi_117859238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

O+ Ja joh. Zo gek, wat veel mensen ook zeggen; alsof het nooit anders geweest is. Alsof ze er altijd al was. Zo'n gek gevoel! Maar zo leuk. :D

[..]

Whehe :P Ja, raar toch. Rationeel weet je wel dat er een kind in je buik zwemt maar als dat dan ineens tussen je benen vandaan komt kijk je wel raar op hoor :o
Vind ik dan :+
:D
pi_117859282
Gefeliciteerd women!

Enfermera, wat klinkt dat heerlijk! :D nog gefeliciteerd!

Mijn moeders voor moeders test kon niet positiever zijn volgens mij. En deze keer komen ze het ook nog eens aan huis afhalen, ideaal!
E.
pi_117859291
Er zijn er zeg maar nog 4,5 voor me :X :X
FTA tel ik mee voor de helft want die is al bezig :+

De twijfel of ik dit wel kan begint steeds meer toe te slaan :X :{
pi_117859351
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117859420
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn moeders voor moeders test kon niet positiever zijn volgens mij. En deze keer komen ze het ook nog eens aan huis afhalen, ideaal!
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')