idemquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik klik gewoon niet op die liedjes hoor
Dan moet je het aan haar vragenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Estrys het volgende:
Succes FTA!
En gefeliciteerd Woman en Enfermera
Maagzuur is echtDie kortademigheid heb ik ook al lang trouwens. Nou ja voor een goed doel dan maar.
Vandaag gehoord dat mijn zus alleen via de medische molen kinderen zal kunnen krijgen. Dat vind ik toch wel moeilijk. Ik helemaal trots en blij met een tweede zwangerschap. En ze doet ook wel blij voor mij en zo maar ik kan me voorstellen dat het even helemaal niet zo voelt. Ik merk wel dat als ik een keer wat klaag in haar bijzijn dat je dan meteen de 'ja maar jij kan tenminste zwanger worden' blik krijgt. Lastig vind ik dat.
Is ook lastig hoor, en ik kan alleen vanuit mezelf reageren, maar ik vond het juist heel pijnlijk als mensen er inhoudelijk echt rekening mee gingen houden. Misschien is het moeilijker als je zus zwanger is, dat kan ik niet beoordelen want ik heb geen zus. Maar ik wilde juist ook die gewone ervaringen wel meekrijgen, tuurlijk is het pijnlijk om aan te horen, maar het is toch iets wat je deelt met de mensen die belangrijk voor je zijn. En dat het bij ons niet lukte stond op een bepaalde manier toch los van andere zwangerschappen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Estrys het volgende:
Ik merk wel dat als ik een keer wat klaag in haar bijzijn dat je dan meteen de 'ja maar jij kan tenminste zwanger worden' blik krijgt. Lastig vind ik dat.
En het ligt er ook aan wie er zwanger raakt in je omgeving.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is ook lastig hoor, en ik kan alleen vanuit mezelf reageren, maar ik vond het juist heel pijnlijk als mensen er inhoudelijk echt rekening mee gingen houden. Misschien is het moeilijker als je zus zwanger is, dat kan ik niet beoordelen want ik heb geen zus. Maar ik wilde juist ook die gewone ervaringen wel meekrijgen, tuurlijk is het pijnlijk om aan te horen, maar het is toch iets wat je deelt met de mensen die belangrijk voor je zijn. En dat het bij ons niet lukte stond op een bepaalde manier toch los van andere zwangerschappen.
Ooowwwwwwwwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Enfermera het volgende:
Liza: Jaa zekerheerlijk meissie is het, voelt inmiddels wel vertrouwd
vannacht zat ik nog wel even te kijken van; goh, jij bent nou echt van mij...
Die woede heb ik wel gehad, maar dan meer in het algemeen. Dat lijkt me wel heel pijnlijk in je directe omgeving inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Tally het volgende:
Maar dat is meer omdat ze niet aan de omstandigheden dacht waarin je het kind opvoed maar gewoon om het zwanger zijn.
quote:
Whehequote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ja joh. Zo gek, wat veel mensen ook zeggen; alsof het nooit anders geweest is. Alsof ze er altijd al was. Zo'n gek gevoel! Maar zo leuk.
[..]
WheheJa, raar toch. Rationeel weet je wel dat er een kind in je buik zwemt maar als dat dan ineens tussen je benen vandaan komt kijk je wel raar op hoor
Vind ik dan
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn moeders voor moeders test kon niet positiever zijn volgens mij. En deze keer komen ze het ook nog eens aan huis afhalen, ideaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |