Lekker blauw van binnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
De mijne schopt steeds op dezelfde plaats... Begint nu vrij vervelend te worden ook wel.
Elke keer als ze hier de boel aan het verbouwen is houdt ze zich serieus ineens compleet stil zodra de hand van Spen in de buurt komt..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Oh en uiteraard even het watjesgehalte van Joene opkrikken hier... Die ging gister kijken of hij de baby kon horen als hij op mn buik lag en de baby ging papa schoppen uiteraard... En toen ging dat watje de baby toespreken<3
+1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:44 schreef Logician78 het volgende:
RebelVoel me ineens een stuk beter
Goddomme zeg zit gewoon te janken bij love is in the air, ik lijk wel een wijf zwanger
hier ook zo'n kindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elke keer als ze hier de boel aan het verbouwen is houdt ze zich serieus ineens compleet stil zodra de hand van Spen in de buurt komt..
ik vind het juist super tof als de baby schoptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elke keer als ze hier de boel aan het verbouwen is houdt ze zich serieus ineens compleet stil zodra de hand van Spen in de buurt komt..
Nou! Ik vind 't spannend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoop zo dat alles okay gaat met FTA en beebje.
Wow!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Women86 het volgende:
Even snel een update.. Gisteren bevallen van een prachtige zoon. Alles gaat goed
Yay!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Women86 het volgende:
Even snel een update.. Gisteren bevallen van een prachtige zoon. Alles gaat goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |