Dit dus, klopt geen hol van, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Die laatste is wel een hele slechte photoshop als ik het zo bekijk.
Nee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Die laatste is wel een hele slechte photoshop als ik het zo bekijk.
De rest van dezelfde foto's staat op thedailymail.co.ukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou volgens mij wel als ik zo de schaduwen en lichtval bekijk.
Oh ja, ik was haar bullebakkenkop nog vergeten:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Het kan altijd nog charmanter, gisteren deed Marike in P&W een The Joker-imitatie:
Ik weet niet beter dan dat Engelsen liever geld uitgeven aan een mooie motor, nieuw huis of nieuwe kleding dan dat ze een gebitsrenovatie zullen bekostigen. En zelfs de Engelse cebels bevestigen dat, wat een armoe zegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee?
Slechte/gele gebitten onflatteusheid:
http://www.dailymail.co.u(...)rter-Matt-Lucas.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat Engelsen liever geld uitgeven aan een mooie motor, nieuw huis of nieuwe kleding dan dat ze een gebitsrenovatie zullen bekostigen. En zelfs de Engelse cebels bevestigen dat, wat een armoe zeg.
Ik heb veel kennissen in Engeland en het zijn stuk voor stuk knappe mensen, maar dan gaan ze lachen/praten en dan komt er een ruïne tevoorschijn.
Naja, die had waarschijnlijk gewoon een heel nieuw gebit nodig na die crash van 'm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I did not have my teeth done......
quote:
Damn.... dat is wel echt een flink verschilquote:
Wat make-up al niet kan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |