quote:NEC mist tien spelers tegen FC Utrecht
NIJMEGEN - NEC mist tien spelers in de wedstrijd thuis tegen FC Utrecht.
Kevin Conboy, Victor Pálsson, Rémy Amieux en Ryan Koolwijk ontbreken door schorsingen. Evander Sno, Youri Loen, Danny van den Meiracker, Pavel Cmovs, Stijn de Looijer en Admir Bajrovic zijn geblesseerd. Sřren Rieks is tijdig hersteld van de blessure aan zijn enkel. Trainer Alex Pastoor vult de selectie niet aan met jeugdspelers. Nieuwkomer Kevin Wattamaleo zit meteen bij de wedstrijdselectie.
Mogelijk maakt de 18-jarige Daan Disveld zijn debuut voor NEC.
Mogelijke opstelling:
Babos; Will, Van Eijden, Disveld, Breuer; Van der Velden, Roorda, Foor; George, Platje, Ten Voorde.
Omroep Gelderland.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Breuer heeft anders wel de meeste punten behaald van NEC bij Profcoach dit seizoen haha. Samen met Koolwijk beiden 38 punten.
Ik heb Disveld ook nooit eerder zien spelen. Ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:06 schreef larry91 het volgende:
Zou wel leuk zijn als Disveld zijn debuut maakt! Ik ben benieuwd, misschien wel de nieuwe Nuytinck
Dit is overigens wel een unicum, dit is waarschijnlijk de enige wedstrijd dat ik accepteer dat Breuer in de basis staat
Kan er op zich wel inkomen, maar dan zou je toch ook Babos moeten vervangen voor een jonge keeper? (etc.)quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef larry91 het volgende:
[..]![]()
Ik weet het de feiten spreken tegen mij maar ik het mijn gedachtegang waarom ik dit vind al vaker kenbaar gemaakt hier.
Jup. Na dit seizoen moet dat ook zeker gebeuren. Maar Babos heeft dit seizoen nog een nadrukkelijke meerwaarde (al maakt hij ook zijn foutjes) voor dit elftal vergeleken met wat er nu op de bank zit. Ik vind als iedereen fit is Will beter dan Breuer en Breuer een leuke backup maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kan er op zich wel inkomen, maar dan zou je toch ook Babos moeten vervangen voor een jonge keeper? (etc.)
hmm dacht een ander bericht in de Gelderlander te hebben gelezenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef DeVinger het volgende:
Tot de winterstop las ik eerder vandaag?
Van de Velden was mijn MotM. Stutter prima eerste helft, tweede helft iets minder maar zeker een voldoende. Vond hem vooral in verdedigend opzicht prima, al moet ik wel zeggen dat ie een superpass gaf in de 19e minuut op Rieks!quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:36 schreef Mark het volgende:
Vond zelf vd Velden ook erg sterk spelen, maar iedereen werkte zich een slag in de rondte. Mooi voor Stutter, zo'n wedstrijd, al maakte hij nog wel wat foutjes.
Als ik moet gokken:quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef Mark het volgende:
Komende wedstrijden worden belangrijk om punten te pakken: NAC en RKC zouden toch minstens 4 punten moeten zijn, liefst 6.
22 uit 14 idd. Omgerekend kom je na 34 wedstrijden dan uit op 53 a 54 punten. Het record van NEC in de eredivisie stamt uit 2003 onder Johan Neeskens toen er 51 punten werden behaald.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef larry91 het volgende:
En we hebben gewoon 22 punten na 14 wedstrijden! Wanneer was dat voor het laatst? In 2008 of nog langer gelden?
In ieder geval staan we er super voor
Nee joh toen stonden we in de winterstop helemaal onderaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef larry91 het volgende:
En we hebben gewoon 22 punten na 14 wedstrijden! Wanneer was dat voor het laatst? In 2008 of nog langer gelden?
In ieder geval staan we er super voor
Ik bedoel het seizoen 2008/2009 toen we na 17 wedstrijden in het 2e deel van 2008 netjes 7e stonden. 2009 was toen een stuk minder. Maar volgens mij hadden we toen ook een behoorlijk aantal punten voor de winterstop.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee joh toen stonden we in de winterstop helemaal onderaan.
Volgens mij was het 4-3--3, van der velden links, breuer en van de eijden centraal en will op rechtsquote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
Tactisch sterk ook van Pastoor om 3-4-3 te gaan spelen.
Dat komt doordat Vitesse de verrassing van het seizoen is. Nu al 31 puntenquote:Op zondag 25 november 2012 21:23 schreef larry91 het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het toch wel heel bijzonder zou zijn als we voor de winterstop nog tegen bijvoorbeeld NAC en RKC 6 punten zouden pakken. Dan ga je gewoon met 28 punten de winterstop in! Wie weet wat er dan nog mogelijk is in de rest van het seizoen.
En het allermooiste is dat niemand ons als verrassing van het seizoen (tot nu toe) ziet. Kunnen we mooi in een onopvallende rol in subtop blijven
Jaja x2quote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verschil is dat wij, Vitessenaren, lekker in 'ons' topic blijven
Iedereen met een beetje kennis had dit al voorspeld. Vitesse heeft het geld, dus hebben ze de punten. Dat vind ik geen verrassing, eerder common sense.quote:Op maandag 26 november 2012 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat Vitesse de verrassing van het seizoen is. Nu al 31 punten
En ditquote:
Welke andere website? Schreef voor het supportersmagazine van Vitesse, maar het inrollen gebeurde via het winnen van de eerste periode bij profcoach (wat mij overigens een voetbalreis naar madrid opleverde). Na aanleiding van wat contact over en weer vroegen ze mij of ik dat wilde doenquote:Op maandag 26 november 2012 09:29 schreef Mark het volgende:
Leuk, ben je daar via die "andere" website ingerold?
Ok, dacht dat je ook voor de online versie van dat magazine schreef. Geef maar een seintje als je eerste bijdrage te lezen is, ben benieuwdquote:Op maandag 26 november 2012 13:22 schreef DeVinger het volgende:
Welke andere website? Schreef voor het supportersmagazine van Vitesse, maar het inrollen gebeurde via het winnen van de eerste periode bij profcoach (wat mij overigens een voetbalreis naar madrid opleverde). Na aanleiding van wat contact over en weer vroegen ze mij of ik dat wilde doen
Waarschijnlijk valt NAC thuis enorm tegen. RKC uit kan verloren worden. PSV thuis onverwacht resultaat en ADO uit nipt gewonnen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:55 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Met normaal gesproken nog minimaal 7 punten tot de winterstop...
Mwah ben ik niet zeker van.quote:Op maandag 26 november 2012 15:55 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Met normaal gesproken nog minimaal 7 punten tot de winterstop...
Het is toch NEC-psv? psv draait uit zeker niet soepel, hopelijk kunnen we een gelijkspel eruit halen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:32 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Mwah ben ik niet zeker van.
NAC thuis wordt nog lastig ivm onderschatting en minder inzet. NEC geeft traditioneel punten weg aan ploegen die niet goed draaien.
RKC uit ligt ons ook niet.
PSV uit is een brug te ver.
ADO uit is maximaal een gelijkspel.
Als Fietstas het kan, kunnen wij het ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Het is idd thuis. Maar dan nog.... PSV win je niet zomaar van.
Bron: VZquote:NEC wint strijd om voormalig hockeydoelman Ten Barge
Job ten Barge gaat verder in de jeugdopleiding van NEC. De voormalig hockeydoelman is volgens Omroep Brabant ingelijfd door de Nijmegenaren, die daarmee Vitesse aftroeven. Ten Barge had ook aanbiedingen voor proefperiodes bij FC Den Bosch en Sparta Rotterdam op zak, maar heeft voor NEC gekozen. Eerder deze maand werd nog bekend dat hij stage mocht lopen bij een Brabantse eerstedivisionist. Ten Barge heeft deze proefperiode ook afgewerkt, maar wil niet zeggen bij welke club dat was. Het is nog niet bekend in welk elftal de keeper zal beginnen.
Vandaar dat hij zich mag bewijzen binnen de jeugdopleiding. Nooit geschoten is altijd mis, en daarnaast zal hij geen drol kosten.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:39 schreef larry91 het volgende:
Gewoon een hype, die hele gozer. Keepen is meer dan goede reflexen.
Dat zeker. Maar dan kun je ook iedere beetje hockeykeeper op niveau in de jeugd van BVO's laten spelen. Zij hebben namelijk allemaal super reflexen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zich mag bewijzen binnen de jeugdopleiding. Nooit geschoten is altijd mis, en daarnaast zal hij geen drol kosten.
Juist dan gaat het misquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef Nimma024 het volgende:
Vervang dat vraagteken voor een uitroepteken!
Jep.quote:
Daar doe je ADO tekort mee, zeker in uitduels.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Juist. Domineren en ook kansen creëren lukt NEC niet tegen verdedigende ploegen. En NAC lijkt wel te passen in het rijtje VVV, Willem II, Roda en ADO waartegen thuis niet werd gewonnen..
ADO heeft hier in Nijmegen echt geen kloot uitgevoerd behalve voor de pot hangen. Leek nergens op..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Daar doe je ADO tekort mee, zeker in uitduels.
Dat kan wel zo zijn, maar ze hebben aanzienlijk betere prestaties dan de andere teams die in dat rijtje genoemd werden. Twente doet doorgaans ook niet veel, maar die zet je ook niet in dat rijtjequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef larry91 het volgende:
[..]
ADO heeft hier in Nijmegen echt geen kloot uitgevoerd behalve voor de pot hangen. Leek nergens op..
Mwah, ik vind ADO in uitwedstrijden een counterploeg (waarbij de verdediging onderhand naast de keeper staat). Zo speelde ze ook uit bij NAC en dat lijkt me dit seizoen niet echt een wedstrijd waar je achterover hoeft te leunen. Ze winnen dan wel met 3-0 maar dat was zwaar geflatteerd. Ik ben niet zo onder de indruk van ADO eerlijk gezegd, puur resultaat voetbal wat ze dit seizoen wel erg goed doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ze hebben aanzienlijk betere prestaties dan de andere teams die in dat rijtje genoemd werden. Twente doet doorgaans ook niet veel, maar die zet je ook niet in dat rijtje
Ok, over de speelwijze valt de discussiëren en ben ik wel met je eens. (al heb ik niet alle uitwedstrijden van ADO gezien). Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat en dan kan je gelijkspelen thuis tegen ADO. Van Willem II en Roda moet je thuis winnen, VVV uit eigenlijk ook (maar goed uit is anders helaas) en van NAC thuis moet je ook gewoon winnen. Maar wat hierboven al gezegd wordt, juist die potjes blijken vaak lastig en tegenvallend qua resultaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ADO in uitwedstrijden een counterploeg (waarbij de verdediging onderhand naast de keeper staat). Zo speelde ze ook uit bij NAC en dat lijkt me dit seizoen niet echt een wedstrijd waar je achterover hoeft te leunen. Ze winnen dan wel met 3-0 maar dat was zwaar geflatteerd. Ik ben niet zo onder de indruk van ADO eerlijk gezegd, puur resultaat voetbal wat ze dit seizoen wel erg goed doen.
Daar ben ik het wel helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ok, over de speelwijze valt de discussiëren en ben ik wel met je eens. (al heb ik niet alle uitwedstrijden van ADO gezien). Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat en dan kan je gelijkspelen thuis tegen ADO. Van Willem II en Roda moet je thuis winnen, VVV uit eigenlijk ook (maar goed uit is anders helaas) en van NAC thuis moet je ook gewoon winnen. Maar wat hierboven al gezegd wordt, juist die potjes blijken vaak lastig en tegenvallend qua resultaat.
In het kader van "jonge keepers" is sinouh aangetrokken, jaquote:
Ik heb de wedstrijd terug gekeken. En zo slecht was het ook weer niet. De eerste helft speelde NEC prima voetbal en kwam NAC niet of nauwelijks aan de bal. Het tegendoelpunt was op dat moment zeer onverdiend en tegen de verhouding in. De tweede helft was NEC zeer matig en ontbrak het aan aanvallende intenties. Op basis van ieder één helft maakten beiden clubs geen aanspraak op de overwinning of juist andersom, dus een gelijkspel is de juiste uitslag (al had George het geluk onze kant op kunnen schuiven door de winnende te maken in de 90e minuut).quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef C2000 het volgende:
Het was echt heel slecht. 'T scheelde dat ik een goedkoop kaartje had gescoord want dit was echt niet veel meer waard. Maar goed, nog 4 punten tot de winterstop o.i.d. zou mooi zijn.
Jazekerquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Heb jij de gehele wedstrijd teruggekeken?
Blijft briljantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |