Als ik moet gokken:quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef Mark het volgende:
Komende wedstrijden worden belangrijk om punten te pakken: NAC en RKC zouden toch minstens 4 punten moeten zijn, liefst 6.
22 uit 14 idd. Omgerekend kom je na 34 wedstrijden dan uit op 53 a 54 punten. Het record van NEC in de eredivisie stamt uit 2003 onder Johan Neeskens toen er 51 punten werden behaald.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef larry91 het volgende:
En we hebben gewoon 22 punten na 14 wedstrijden! Wanneer was dat voor het laatst? In 2008 of nog langer gelden?
In ieder geval staan we er super voor
Nee joh toen stonden we in de winterstop helemaal onderaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef larry91 het volgende:
En we hebben gewoon 22 punten na 14 wedstrijden! Wanneer was dat voor het laatst? In 2008 of nog langer gelden?
In ieder geval staan we er super voor
Ik bedoel het seizoen 2008/2009 toen we na 17 wedstrijden in het 2e deel van 2008 netjes 7e stonden. 2009 was toen een stuk minder. Maar volgens mij hadden we toen ook een behoorlijk aantal punten voor de winterstop.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee joh toen stonden we in de winterstop helemaal onderaan.
Volgens mij was het 4-3--3, van der velden links, breuer en van de eijden centraal en will op rechtsquote:Op zondag 25 november 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
Tactisch sterk ook van Pastoor om 3-4-3 te gaan spelen.
Dat komt doordat Vitesse de verrassing van het seizoen is. Nu al 31 puntenquote:Op zondag 25 november 2012 21:23 schreef larry91 het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat het toch wel heel bijzonder zou zijn als we voor de winterstop nog tegen bijvoorbeeld NAC en RKC 6 punten zouden pakken. Dan ga je gewoon met 28 punten de winterstop in! Wie weet wat er dan nog mogelijk is in de rest van het seizoen.
En het allermooiste is dat niemand ons als verrassing van het seizoen (tot nu toe) ziet. Kunnen we mooi in een onopvallende rol in subtop blijven
Jaja x2quote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verschil is dat wij, Vitessenaren, lekker in 'ons' topic blijven
Iedereen met een beetje kennis had dit al voorspeld. Vitesse heeft het geld, dus hebben ze de punten. Dat vind ik geen verrassing, eerder common sense.quote:Op maandag 26 november 2012 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat Vitesse de verrassing van het seizoen is. Nu al 31 punten
En ditquote:
Welke andere website? Schreef voor het supportersmagazine van Vitesse, maar het inrollen gebeurde via het winnen van de eerste periode bij profcoach (wat mij overigens een voetbalreis naar madrid opleverde). Na aanleiding van wat contact over en weer vroegen ze mij of ik dat wilde doenquote:Op maandag 26 november 2012 09:29 schreef Mark het volgende:
Leuk, ben je daar via die "andere" website ingerold?
Ok, dacht dat je ook voor de online versie van dat magazine schreef. Geef maar een seintje als je eerste bijdrage te lezen is, ben benieuwdquote:Op maandag 26 november 2012 13:22 schreef DeVinger het volgende:
Welke andere website? Schreef voor het supportersmagazine van Vitesse, maar het inrollen gebeurde via het winnen van de eerste periode bij profcoach (wat mij overigens een voetbalreis naar madrid opleverde). Na aanleiding van wat contact over en weer vroegen ze mij of ik dat wilde doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |