Waarschijnlijk valt NAC thuis enorm tegen. RKC uit kan verloren worden. PSV thuis onverwacht resultaat en ADO uit nipt gewonnen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:55 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Met normaal gesproken nog minimaal 7 punten tot de winterstop...
Mwah ben ik niet zeker van.quote:Op maandag 26 november 2012 15:55 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Met normaal gesproken nog minimaal 7 punten tot de winterstop...
Het is toch NEC-psv? psv draait uit zeker niet soepel, hopelijk kunnen we een gelijkspel eruit halen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:32 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Mwah ben ik niet zeker van.
NAC thuis wordt nog lastig ivm onderschatting en minder inzet. NEC geeft traditioneel punten weg aan ploegen die niet goed draaien.
RKC uit ligt ons ook niet.
PSV uit is een brug te ver.
ADO uit is maximaal een gelijkspel.
Als Fietstas het kan, kunnen wij het ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Het is idd thuis. Maar dan nog.... PSV win je niet zomaar van.
Bron: VZquote:NEC wint strijd om voormalig hockeydoelman Ten Barge
Job ten Barge gaat verder in de jeugdopleiding van NEC. De voormalig hockeydoelman is volgens Omroep Brabant ingelijfd door de Nijmegenaren, die daarmee Vitesse aftroeven. Ten Barge had ook aanbiedingen voor proefperiodes bij FC Den Bosch en Sparta Rotterdam op zak, maar heeft voor NEC gekozen. Eerder deze maand werd nog bekend dat hij stage mocht lopen bij een Brabantse eerstedivisionist. Ten Barge heeft deze proefperiode ook afgewerkt, maar wil niet zeggen bij welke club dat was. Het is nog niet bekend in welk elftal de keeper zal beginnen.
Vandaar dat hij zich mag bewijzen binnen de jeugdopleiding. Nooit geschoten is altijd mis, en daarnaast zal hij geen drol kosten.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:39 schreef larry91 het volgende:
Gewoon een hype, die hele gozer. Keepen is meer dan goede reflexen.
Dat zeker. Maar dan kun je ook iedere beetje hockeykeeper op niveau in de jeugd van BVO's laten spelen. Zij hebben namelijk allemaal super reflexen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zich mag bewijzen binnen de jeugdopleiding. Nooit geschoten is altijd mis, en daarnaast zal hij geen drol kosten.
Juist dan gaat het misquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef Nimma024 het volgende:
Vervang dat vraagteken voor een uitroepteken!
Jep.quote:
Daar doe je ADO tekort mee, zeker in uitduels.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Juist. Domineren en ook kansen creëren lukt NEC niet tegen verdedigende ploegen. En NAC lijkt wel te passen in het rijtje VVV, Willem II, Roda en ADO waartegen thuis niet werd gewonnen..
ADO heeft hier in Nijmegen echt geen kloot uitgevoerd behalve voor de pot hangen. Leek nergens op..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Daar doe je ADO tekort mee, zeker in uitduels.
Dat kan wel zo zijn, maar ze hebben aanzienlijk betere prestaties dan de andere teams die in dat rijtje genoemd werden. Twente doet doorgaans ook niet veel, maar die zet je ook niet in dat rijtjequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef larry91 het volgende:
[..]
ADO heeft hier in Nijmegen echt geen kloot uitgevoerd behalve voor de pot hangen. Leek nergens op..
Mwah, ik vind ADO in uitwedstrijden een counterploeg (waarbij de verdediging onderhand naast de keeper staat). Zo speelde ze ook uit bij NAC en dat lijkt me dit seizoen niet echt een wedstrijd waar je achterover hoeft te leunen. Ze winnen dan wel met 3-0 maar dat was zwaar geflatteerd. Ik ben niet zo onder de indruk van ADO eerlijk gezegd, puur resultaat voetbal wat ze dit seizoen wel erg goed doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ze hebben aanzienlijk betere prestaties dan de andere teams die in dat rijtje genoemd werden. Twente doet doorgaans ook niet veel, maar die zet je ook niet in dat rijtje
Ok, over de speelwijze valt de discussiëren en ben ik wel met je eens. (al heb ik niet alle uitwedstrijden van ADO gezien). Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat en dan kan je gelijkspelen thuis tegen ADO. Van Willem II en Roda moet je thuis winnen, VVV uit eigenlijk ook (maar goed uit is anders helaas) en van NAC thuis moet je ook gewoon winnen. Maar wat hierboven al gezegd wordt, juist die potjes blijken vaak lastig en tegenvallend qua resultaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ADO in uitwedstrijden een counterploeg (waarbij de verdediging onderhand naast de keeper staat). Zo speelde ze ook uit bij NAC en dat lijkt me dit seizoen niet echt een wedstrijd waar je achterover hoeft te leunen. Ze winnen dan wel met 3-0 maar dat was zwaar geflatteerd. Ik ben niet zo onder de indruk van ADO eerlijk gezegd, puur resultaat voetbal wat ze dit seizoen wel erg goed doen.
Daar ben ik het wel helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ok, over de speelwijze valt de discussiëren en ben ik wel met je eens. (al heb ik niet alle uitwedstrijden van ADO gezien). Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat en dan kan je gelijkspelen thuis tegen ADO. Van Willem II en Roda moet je thuis winnen, VVV uit eigenlijk ook (maar goed uit is anders helaas) en van NAC thuis moet je ook gewoon winnen. Maar wat hierboven al gezegd wordt, juist die potjes blijken vaak lastig en tegenvallend qua resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |