abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117827064

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117827116
Mijn laatst post,

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Iedere keer hetzelfde horen word op een punt erg flauw. Probeer zelf altijd met zoveel mogelijk creativiteit het gesprek aan te gaan en vind dat ook erg belangrijk bij de tegenpartij. Dat is zelfs belangrijker dan alles wat erop de persoon zijn profiel staat :Y
pi_117829353
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat.... :')

Next!
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117829525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat.... :')

Next!
Niet een hand vol maar een land vol *O*
pi_117830941
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten? :D
pi_117831672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten? :D
Hoe stom het ook klinkt... Ja dat verwachten ze :+
pi_117831803
Kort vraagje over Paiq:

Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
pi_117832246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Kort vraagje over Paiq:

Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
Die match die je elke 2 weken krijgt ofzo?
die krijg je allebij te zien ;)
pi_117832672
Nou, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds in blokken van 4 a 5 dagen achter elkaar matches krijg ... en dat dan steeds om de twee weken.

Moet zeggen dat dat een paar maanden terug nog niet zo was trouwens. :)
pi_117833601
quote:
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd :{w
pi_117833656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd :{w
Tja, vrouwen...

:+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:25:27 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117834972
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.

Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige :D
pi_117835781
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.

Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige :D
Een goede foto maakt echt veel verschil hoor ;)
en klopt ik heb ook vaak dat me matches en contacten vrijwel niet online zijn :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:41:16 #14
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117835911
quote:
Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:44:01 #15
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117836067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ja zo'n ervaring heb ik ook een paar keer gehad. Ik negeer nu al een tijdje fotobewonderaars. Als ze echt iets bewonderen laat ze dan maar een berichtje sturen voor wat credits. Gierige mormels dat het zijn.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_117836138
Of je foto heeft gewoon in een stapeltje nerd foto's gezeten ... ;)
pi_117836239
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.

Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
pi_117836343
Ik heb het gevoel dat paiq die cijfers kunstmatig hoog houdt. Zodat mensen Zo'n feel good gevoel krijgen. Mijn foto had bijv een 9,5. Nou ben ik een mooie boy (l) maar dat is wel ERG hoog haha
pi_117836688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.

Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
heb om te proberen 250 credits gekocht ;)
pi_117837154
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq. :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:04:33 #21
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117837408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq. :P
Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt? :)
pi_117837650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt? :)
en daar heb je nou echt gelijk in... :P
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 23:08:35 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:10:21 #23
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117837770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:

[..]

en daar heb je nou echt gelijk in... :P
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha
In Nederland is het echt zo dat als je alleen al naar je auto kijkt de euro's zo uit je zak vliegen.
pi_117838055
Ik heb ook een keer geld uitgegeven aan een shitload aan credits,die ik noooooooooooooit meer op ga krijgen, toen ik een nieuw account nam. Op mijn oude account had ik er flink wat gespaard en het paiqt gewoon veel relaxter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:17:11 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117838164
Morgen mijn spulletjes ophalen bij mijn ex ;( vrij definitief uit nu. Nog niet echt zin in een relatie maar beetje mensen ontmoeten begint er wel weer wat extra aan te komen voel ik, ook al voel ik me nu even wat kut

Dus dit is een soort van waarschuwing naar alle meiden eigenlijk lol :P
we dan
pi_117838200
Gelukkig heb ik een parkeervergunning :P
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117838235
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Morgen mijn spulletjes ophalen bij mijn ex ;( vrij definitief uit nu. Nog niet echt zin in een relatie maar beetje mensen ontmoeten begint er wel weer wat extra aan te komen voel ik, ook al voel ik me nu even wat kut

Dus dit is een soort van waarschuwing naar alle meiden eigenlijk lol :P
Veel sterkte! Bij mij heeft het een maand of 4/5 gekost na een relatie van dik 4,5 jaar.
pi_117838413
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.
Dat weten ze echt wel hoor. En fotobewonderaar zegt natuurlijk weinig, al zou ik zelf best een chat accepteren van iemand uit mijn 'top 6', omdat dat nooit lelijke/matige meisjes zijn imo. Maar goed, ik ben een man en ben wellicht minder kritisch...
pi_117838460
Mijn ex was in het poolcentrum vandaag...

maar ff naar haar en haar vriend gelopen en gezegd dat haar vriendin niet mijn manager met bullshit moet bellen omdat ik hun al maanden niet meer gesproken heb en dit uit het niets komt.

smaadmakers lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:33:21 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117838949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Veel sterkte! Bij mij heeft het een maand of 4/5 gekost na een relatie van dik 4,5 jaar.
Dank je :) Ik zit er eigenlijk nooit lang mee, zit zelf zo in elkaar. Deze relatie was een dik jaar en nu een maand eigenlijk uit maar ja nu dus wel definitief. Even zo'n kritiek momentje van spulletjes ophalen maar daarna wel weer snel beter :) Maar ja 1 maand of 6 maand is nog wel vrij normaal, zolang je er maar niet in blijft wegkwijnen
we dan
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:34:45 #31
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117838999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn ex was in het poolcentrum vandaag...

maar ff naar haar en haar vriend gelopen en gezegd dat haar vriendin niet mijn manager met bullshit moet bellen omdat ik hun al maanden niet meer gesproken heb en dit uit het niets komt.

smaadmakers lol
Ze heeft niet gebeld maar je doet alsof? Of begrijp ik het verkeerd?
we dan
pi_117839203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Dat heb je wel snel gedaan. Daar zou ik veel langer over doen denk ik. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117839298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ze heeft niet gebeld maar je doet alsof? Of begrijp ik het verkeerd?
haar vriendin belde mijn manager met poepverhalen... dafuq heb ik weer :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:28 #34
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117839325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

haar vriendin belde mijn manager met poepverhalen... dafuq heb ik weer :')
Ah oke, dat is wel nasty ja
we dan
pi_117839447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat heb je wel snel gedaan. Daar zou ik veel langer over doen denk ik. :')
Mja het was eigenlijk al langer over. We leefden meer als broer en zus het laatste jaar ofzo.... gaf nog wel heel veel om haar vandaar dat het zo lang duurde totdat ik de knoop doorhakte. Het was ook mijn beslissing, dat scheelt ook.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:53:04 #36
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117839618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Mja het was eigenlijk al langer over. We leefden meer als broer en zus het laatste jaar ofzo.... gaf nog wel heel veel om haar vandaar dat het zo lang duurde totdat ik de knoop doorhakte. Het was ook mijn beslissing, dat scheelt ook.
Raar. Hoor dit wel vaker. Terwijl ik het juist erg vervelend vind als ik het uit moet maken.. heb dan medelijden met mijn ex als het ware en wil niet dat die verdrietig is.. liever boos en dat ze er minder mee zit aangezien ik er dan ook minder mee zit. Is geen standaard gedachte heb ik al wel vaker vernomen maar zo ervaar ik het..
we dan
pi_117839659
Ja hoi datingsites.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:58:13 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117839801
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dit dus. Ik vond het op Paiq soms wel jammer dat je niet kunt klikken op: vind ze allebei helemaal niet leuk ;)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:58:52 #39
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117839818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hoi datingsites.
Ik doe me even voor als datingsite: hai!
pi_117840118
Hoe kan ik netjes op mijn profiel melden dat ik geen interesse heb in gezette vrouwen? afgelopen week al 3 berichtje. Niet reageren vind ik niet zo netjes dus ik stuur maar steeds terug dat ze niet mijn type zijn.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:12:24 #41
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_117840168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef dynamiet het volgende:
Hoe kan ik netjes op mijn profiel melden dat ik geen interesse heb in gezette vrouwen? afgelopen week al 3 berichtje. Niet reageren vind ik niet zo netjes dus ik stuur maar steeds terug dat ze niet mijn type zijn.
dat je geen belangstelling hebt voor volslanke vrouwen
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:13:43 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840196
quote:
'Hoi ik ben dynamiet ik weet dat volslanke vrouwen altijd gezellig zijn maar ik zoek in dat geval wat minder gezelligheid'

Vrij subtiel en je geeft ze zelfs een compliment :')

Verder vind ik niet reageren netjeser bijna dan wel reageren met slechts dat ze niet je type zijn.. dan meldt je het wat onnodig en de boodschap is negatief voor hen terwijl als jij niet reageert ze nog kunnen denken 'wat een sukkel dat hij niet eens reageert' en ze er verder geen waarde aan hechten.
we dan
pi_117840216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Raar. Hoor dit wel vaker. Terwijl ik het juist erg vervelend vind als ik het uit moet maken.. heb dan medelijden met mijn ex als het ware en wil niet dat die verdrietig is.. liever boos en dat ze er minder mee zit aangezien ik er dan ook minder mee zit. Is geen standaard gedachte heb ik al wel vaker vernomen maar zo ervaar ik het..
Mja, ik woonde ook alweer 3 jaar samen enzo. We hadden een tof leven en een leuke gezamelijke vriendengroep. Het was haar huis, ik moest verkassen en iets nieuws vinden. Zijn geen dingen die je zomaar 1,2,3 opgeeft imo :P Uiteindelijk uiteraard wel voor mezelf gekozen maar het was geen fijne beslissing.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:15:30 #44
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Mja, ik woonde ook alweer 3 jaar samen enzo. We hadden een tof leven en een leuke gezamelijke vriendengroep. Het was haar huis, ik moest verkassen en iets nieuws vinden. Zijn geen dingen die je zomaar 1,2,3 opgeeft imo :P
Nee klopt ook zo'n vriendengroep is extra jammer dan. Nou ja je bent er goed uitgekomen heb ik het idee :P
we dan
pi_117840270
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee klopt ook zo'n vriendengroep is extra jammer dan. Nou ja je bent er goed uitgekomen heb ik het idee :P
Zeker weten :Y Weer opnieuw verliefd worden _O_ Weer voor het eerst zoenen met een vrouw O+ _O_ Worth it!
pi_117840554
Voor het eerst zoenen O+

Omg, dat gevoel moeten ze in een pil stoppen. Nee dat gevoel bij de fractie tussen weten dat het onafwendbaar is en het ook echt gebeurt O+
pi_117840685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor het eerst zoenen O+

Omg, dat gevoel moeten ze in een pil stoppen. Nee dat gevoel bij de fractie tussen weten dat het onafwendbaar is en het ook echt gebeurt O+
Ik zou hopeloos verslaafd raken aan die pil :P Echt het beste gevoel in de wereld zo ongeveer, haha!
pi_117840696
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik zou hopeloos verslaafd raken aan die pil :P Echt het beste gevoel in de wereld zo ongeveer, haha!
Je, hart naar je tenen en keihard weer terug... Spetters in je hoofd en als het dan ook echt lekker is (helaas niet altijd :') ) BAAAAUWTJIKKEBAAAUWAAAAAAAAAAAUW!!! *O*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:40:22 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840699
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hoi datingsites.
we dan
pi_117840724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je, hart naar je tenen en keihard weer terug... Spetters in je hoofd en als het dan ook echt lekker is (helaas niet altijd :') ) BAAAAUWTJIKKEBAAAUWAAAAAAAAAAAUW!!! *O*
Dat heb ik helaas nog niet meegemaakt.
pi_117840752
quote:

[..]

Ja... wel altijd een domper als de tongskills dan tegen blijken te vallen. Dat je het een beetje bij probeert te sturen en dat je hoopt dat je partner dat snapt en met je meegaat :')

Desalniettemin een heerlijk gevoel *O* De ontlading is dan zo groot... zelfs groter dan, dare I say it?, de eerste keer neuken?
pi_117840757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat heb ik helaas nog niet meegemaakt.
Wat niet??
pi_117840766
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wat niet??
Zo'n gevoel bij het zoenen.
pi_117840770
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit dus. Ik vond het op Paiq soms wel jammer dat je niet kunt klikken op: vind ze allebei helemaal niet leuk ;)
Dan zet je ze toch allebei helemaal onderaan? Ik snap het niet, van de 50 foto's vind je er meer dan 44 totaal niet leuk?
pi_117840785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo'n gevoel bij het zoenen.
Jij krijgt dan geen adrenalinekick van hier tot Tokyo? Bij de eerste keer zoenen?
pi_117840791
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ja..

Desalniettemin een heerlijk gevoel *O* De ontlading is dan zo groot... zelfs groter dan, dare I say it?, de eerste keer neuken?
Hm tricky O+

Moet ook maar weer eens wat gaan e-hosselen denk ik. Zin om te zoenen haha
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_117840803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:46 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hm tricky O+

Moet ook maar weer eens wat gaan e-hosselen denk ik. Zin om te zoenen haha
O-)
pi_117840822
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:47 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

O-)
Leuk experiment!
"Jaahaaa nu moeten we ook neuken hoor, ik wil testen wat een grotere ontlading geeft" *)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:51:14 #59
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Leuk experiment!
"Jaahaaa nu moeten we ook neuken hoor, ik wil testen wat een grotere ontlading geeft" *)
Direct ook maar anaal dan? Als je toch bezig bent met testen :7
we dan
pi_117840880
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Direct ook maar anaal dan? Als je toch bezig bent met testen :7
Gadsie. -O-
Hoe ist eigenlijk met jouw dates?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:55:08 #61
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Gadsie. -O-
Hoe ist eigenlijk met jouw dates?
Ik ga komende week Eefje leren schaken :7 dat is zeg maar de volgende fase binnen dating voor de geavanceerde daters dus niet erom lachen :7 Weet niet waar je die meervoud vandaan haalt trouwens, verder nog niet gedate dus ja :P
we dan
pi_117840976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Leuk experiment!
Hahaha, sure... Still want to eat some pussy?,! :+ ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:03:42 #63
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_117841030
quote:

[..]

super omschrijving .. klopt precies
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
pi_117841140
Écht he. ^O^
pi_117841212
toevallig vandaag via Paiq een leuk meisje ontmoet hier in de buurt ;) binnenkort dus weer een date!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:23:11 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117841247
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Dan zet je ze toch allebei helemaal onderaan? Ik snap het niet, van de 50 foto's vind je er meer dan 44 totaal niet leuk?
Waar zeg ik dat precies? Je kunt immers kiezen uit "leuker dan" of "minder leuk dan" en "even leuk". Soms komt een niet zo leuke foto heel vaak terug bij het beoordelen en zijn er nét een paar nog minder leuke. Dan kan het dus zijn dat zo'n niet zo leuke foto dus toch vrij hoog eindigt.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:58:12 #67
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117841550
quote:
Legio mogelijkheden maar volgens mij wil je niet meer dat ze reageren, toch?
Nou ehm: Ben jij die slanke vrouw die bla bla bla.. etcetera, klaar! :)
pi_117841585
Gewoon in je profiel zetten. Staat er bij mij ook gewoon in dat ik niet op volslank val, en dat vrouwen de term 'normaal' niet te ruim moeten nemen (niet > dan maat 36)
pi_117842949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 01:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat precies? Je kunt immers kiezen uit "leuker dan" of "minder leuk dan" en "even leuk". Soms komt een niet zo leuke foto heel vaak terug bij het beoordelen en zijn er nét een paar nog minder leuke. Dan kan het dus zijn dat zo'n niet zo leuke foto dus toch vrij hoog eindigt.
Maar niet in je top-6. En daar hebben we het bij fotobewonderaars over.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:28:50 #70
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117843834
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Een ontlading aan spanning en puurheid.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:53:43 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117845867
Ik kreeg met paiq een vrouw van 40 als match! Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik opgegeven heb dat ik een Milf hunter ben -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117845914
Hoe werkt dat nou op die site? Zonder credits kun je geen foto's checken ofzo?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:55:34 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117845939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg met paiq een vrouw van 40 als match! Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik opgegeven heb dat ik een Milf hunter ben -O-
ook_gek wil niet accepteren dat hij oud wordt. :') :P
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:00:10 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846109
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

ook_gek wil niet accepteren dat hij oud wordt. :') :P
Ben net koud 32 wtf moet ik met een 40 jarig oud wijf :{w

Ik ben en ik herhaaaaal!!! Ben geen milf hunter!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_117846246
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben net koud 32 wtf moet ik met een 40 jarig oud wijf :{w

Ik ben en ik herhaaaaal!!! Ben geen milf hunter!
Dus toch oud.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:04:59 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846292
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dus toch oud.
Op leeftijd :{w
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:05:41 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117846319
Over 8 jaar is je toekomstige vriendin waarschijnlijk ook ongeveer 'een oud wijf van 40' he. :P

40-jarige vrouwen kunnen er nu eenmaal af en toe tussendoor glippen. Een maandje geleden was ik aan het stappen in Groningen en dacht ik dat ik een vrouw van ongeveer 32 had versierd...vertelt ze haar leeftijd, is ze 48. :o :') |:( :%
pi_117846328
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Op leeftijd :{w

al ben ik natuurlijk een heel stuk jonger met m'n 31,5.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:19:33 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846731
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

al ben ik natuurlijk een heel stuk jonger met m'n 31,5.
:D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:20:39 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846766
Ik zoek wel een iets jongere vriendin trouwens. Tussen ze 25 en 31 jaar zal perfect zijn :P

Dames, ik heb DM komt u maar :+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:04:09 #81
27929 piere
doe mij maar bier
pi_117850305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:05 schreef Silenus het volgende:
Over 8 jaar is je toekomstige vriendin waarschijnlijk ook ongeveer 'een oud wijf van 40' he. :P

40-jarige vrouwen kunnen er nu eenmaal af en toe tussendoor glippen. Een maandje geleden was ik aan het stappen in Groningen en dacht ik dat ik een vrouw van ongeveer 32 had versierd...vertelt ze haar leeftijd, is ze 48. :o :') |:( :%
Hoeveel had jij gezopen? :D
fok you ja!
pi_117851177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hoe werkt dat nou op die site? Zonder credits kun je geen foto's checken ofzo?
tis allemaal wat omslachtig
met foto beoordelingen krijg je 50 random fotos te zien uit heel nederland
met een of ander obscuur matching algortime wordt een matching score bepaald voor elk persoon
ahdv die score wordt bepaald hoeveel credits het kost om een oneliner te sturen, hoe beter de match hoe cheaper.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117851243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek wel een iets jongere vriendin trouwens. Tussen ze 25 en 31 jaar zal perfect zijn :P

Dames, ik heb DM komt u maar :+
Waarom iets jonger?
Heaven is a place on earth with you
pi_117851368
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarom iets jonger?
Betere houdbaarheidsdatum.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_117851662
Ik snap dat letten op leeftijd niet zo.
pi_117851866
Zo heerlijk weer. Waarom zou een mooie jonge (en niet volslanke) dame zitten te wachten op een uitgezakte vent? Even lekker heul kort door de bocht maar valt wel vaak op hier ;)

Oh en dan ligt het aan de vrouwen op datingssites als het niet lukt, lelijke afwachtende figuren zijn het! :P
pi_117851959
quote:

[..]

Waarom iets jonger?
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
pi_117852109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
Is dat een kwestie van berekendheid, ja?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:59:22 #89
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117852162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Andersom (zie progje) lukt idd beter.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_117852311
Volgens mij werd er al reeksenlang geklaagd dat vrouwen van 30 zo graag kinderen willen en dat de heren daar echt niet op zitten te wachten.. Leuk contrast deze keer ;)
pi_117852356
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:57 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Is dat een kwestie van berekendheid, ja?
Yup. Bij mij wel eerlijk gezegd. Is dat héél gek?. Ik heb nu nog even zin om 'voor mezelf te leven', maar over een aantal jaren zou ik graag kinderen willen. Mijn vorige relatie was met een vrouw van dezelfde leeftijd en dat is één van de redenen waarom het stuk is gelopen, zij wilde kids. Ik nog niet. Vandaar dat ik nu liever een wat jongere partner zou willen hebben waarbij onze verwachtingen qua kids overeen komen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:06:57 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852484
Beide geslachten zijn er gewoon mee bezig. Of je ze nu het liefst gelijk wilt, pas over een paar jaar of gewoon helemaal niet. Het is hoe dan ook een reden om met je date/relatie te bespreken en soms moet je ook daardoor rekening houden met leeftijd van de vrouw (en man) :)
pi_117852561
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
Volgens mij werd er al reeksenlang geklaagd dat vrouwen van 30 zo graag kinderen willen en dat de heren daar echt niet op zitten te wachten.. Leuk contrast deze keer ;)
Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijn :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:10:09 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852633
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijn :P
en jij bent?
pi_117852676
quote:
5s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en jij bent?
31.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:14:00 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852787
quote:
ok :)
pi_117852808
Als 18 jarige heb je nog zo een kleine leeftijds marge.. :P
15 jaar en jonger ... is gewoon nog te "kinds" en ouder dan ik zelf ben vind ik weer zo vreemd staan :X
Kortom 16-18 .. :P

Je merkt gewoon dat op deze leeftijd een paar jaar verschil heel veel uit maakt met hoe mensen in het leven staan.
pi_117852839
Ik vind het vooral belangrijk dat een man nog niet kalend is ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:16:18 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:

Dat maakt mij echt niets uit Al heeft m'n date veel mooier haar dan ik O+ ;(
pi_117852935
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Écht, ik ben zo blij met m'n haargenen :+ Ik moet het nog altijd uit laten dunnen omdat het anders te dik is. Heb er wel wat lengte voor in moeten leven (Asian genes) maar worth it.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:19:09 #101
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117852982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat maakt mij echt niets uit Al heeft m'n date veel mooier haar dan ik O+ ;(
Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk. Oppervlakkig, ik weet het ;(

Mooi haar is fijn! O+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:24:55 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117853199
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk.
Aldus een wezen die vanaf 40 jaar amper meer vruchtbaar is, in tegenstelling tot mannen.

(Even los van het feit dat mannen natuurlijk altijd mooier worden naarmate hun leeftijd vordert :+)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:29:10 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117853383
quote:

[..]

Waarom iets jonger?
Omdat mijn ervaring is dat vrouwen van 30+ mij te serieus zijn. Ja vast een slecht excuus maar is echt zo! Ze zeggen dat ze het velen stappen wel gezien hebben en liever gezellig thuis zitten. Iets wat totaal niks voor mij is!

Ik ben veel op stap, lekker vaak uit eten, dagjes weg enz en niet nadenken over morgen en alles plannen. Wil je wat vandaag doen? Dan doen we dat! Morgen is niet belangrijk. Dit staat vaak haaks op wat ouderen vrouwen willen.

quote:

[..]

Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk. Oppervlakkig, ik weet het ;(

De houdbaarheid van veel dingen is beperkt. Ben veel te snel uitgekeken op alles -O-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:29:38 #104
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117853399
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Aldus een wezen die vanaf 40 jaar amper meer vruchtbaar is, in tegenstelling tot mannen.

(Even los van het feit dat mannen natuurlijk altijd mooier worden naarmate hun leeftijd vordert :+)
Hihi, was het maar waar ;)

Ah en na je 40e nog aan kids beginnen, je moet het maar willen :+
pi_117853672
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat mijn ervaring is dat vrouwen van 30+ mij te serieus zijn. Ja vast een slecht excuus maar is echt zo! Ze zeggen dat ze het velen stappen wel gezien hebben en liever gezellig thuis zitten. Iets wat totaal niks voor mij is!

Ik ben veel op stap, lekker vaak uit eten, dagjes weg enz en niet nadenken over morgen en alles plannen. Wil je wat vandaag doen? Dan doen we dat! Morgen is niet belangrijk. Dit staat vaak haaks op wat ouderen vrouwen willen.

[..]

De houdbaarheid van veel dingen is beperkt. Ben veel te snel uitgekeken op alles -O-
True. 20ers. O+

Lekker thuis op de bank een wijntje en film ... :') not for me.
pi_117853702
quote:

[..]

Ahh, ik moet voor de 30+ vrouwen gaan dus. ^O^
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:38:51 #107
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117853788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ahh, ik moet voor de 30+ vrouwen gaan dus. ^O^
Genoeg 20+jarige huismusjes hoor :)
pi_117853833
quote:

[..]

[..]

Je hebt ook zat twintigers die in hun profiel aangeven dat ze 'het kroegleven wel achter zich hebben liggen' en nu willen settelen. Maar ik herken mezelf ook wel in je beschrijving, daarom hoef ik nu ook nog geen kids en dus geen 30+ vrouw :P Ik moet toegeven dat ik wel zoek op vrouwen tot een jaar of 33.... ik bedoel als je echt een enorme klik (jawél, de klik) hebt komen de dingen toch vaak anders te liggen :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:42:06 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117853919
Altijd leuk hoe altijd toch de andere kant moet worden belicht.
Mannen willen geen dikke vrouwen ... Vrouwen ook niet
30jarige zitten niet in de kroeg ... maar sommigen ook juist wel

pi_117853991
quote:

[..]

Mooi haar is fijn! O+
Mannen zijn net wijn; met de jaren komen ze steeds meer op smaak.
Vrouwen zijn net melk; na een bepaalde datum (25e levensjaar) begint het bederven.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_117854009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:

Jaja, je zou maar een groep mensen over een kam scheren! Dat kan natuurlijk niet hè.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:45:23 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117854055
quote:
12s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

Jaja, je zou maar een groep mensen over een kam scheren! Dat kan natuurlijk niet hè.
Blijkbaar niet. Terwijl het gewoon enkel is om een punt duidelijk te maken wat iemand meer ziet bij een bepaalde groep of zich daar prettiger bij voelt.

vind het altijd zo zinloos :')
pi_117854134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Terwijl het gewoon enkel is om een punt duidelijk te maken wat iemand meer ziet bij een bepaalde groep of zich daar prettiger bij voelt.

vind het altijd zo zinloos :')
Is ook zo.... maar als 30er sta je nou eenmaal onwijs genuanceerd in het leven :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:47:41 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117854151
quote:

Nou ja een groot deel hebben het stap leven toch wel uit gezwaaid en van hun hoeft het allemaal niet meer zo.

Niks mis met een avondje thuis zitten. Maar ik ben elke donderdag, vrijdag en zaterdag op stap. En vaak op dinsdag of woensdag ook theetje doen in de kroeg.

Dan gaat het niet werken als de vrouw thuis gezellig op de bank wilt zitten. Iets wat de grootste groep 30+ vrouwen wel wilt. Ik zie het om me heen gebeuren.

Dat klikt niet maar botst :(
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:47:55 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117854162
quote:
12s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:47 schreef An_awesome_wave het volgende:

Is ook zo.... maar als 30er sta je nou eenmaal onwijs genuanceerd in het leven :')
Ik als 20er gelukkig nog niet *O*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:06 #116
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117854213
quote:
16s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net melk; na een bepaalde datum (25e levensjaar) begint het bederven.
Dat hoor je wel vaker ja...maar da's niet echt mijn ervaring. Misschien ben ik daarin wel uitzonderlijk. Of val ik op iets anders dan het merendeel van de vrouwen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:26 #117
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_117854229
quote:

ik hou van kroegen! ... maar soms ook van bankhangen

ik hou van bieren! ... maar soms neem ik liever fristi

ik hou van reizen! ... maar blijf ook graag in nederland

ik ben uniek! ... maar ook ernstig gemiddeld ;)

en sommige vrouwen verzuren al voor het 'pak' opengemaakt is :+
WFPB!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:56 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117854243
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat hoor je wel vaker ja...maar da's niet echt mijn ervaring. Misschien ben ik daarin wel uitzonderlijk. Of val ik op iets anders dan het merendeel van de vrouwen.
Wat is jou ervaring dan?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:51:28 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117854306
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Dizorn het volgende:

Zo ziet het gemiddelde RP profiel er een beetje uit ;)
pi_117854331
quote:
16s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Keep telling yourself that. :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:52:48 #121
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117854362
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat is jou ervaring dan?
Dat mannen er kaal en uitgeleefder uit gaan zien ;(
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:53:28 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117854400
Maar ik merk het ook op paiq. Vrouwen van 30 zijn klaar met stappen.

Ik stap niet zoveel meer, die tijd heb ik gehad. Uhm oke.... Wat dan wel? Filmpje kijken of drankje met vrienden thuis doen.

Ja niet mijn kopje thee dus! NEXT :{w
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:03:23 #123
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117854792
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Dizorn het volgende:

[..]

ik hou van reizen! ... maar blijf ook graag in nederland

ik ben uniek! ... maar ook ernstig gemiddeld ;)

en sommige vrouwen verzuren al voor het 'pak' opengemaakt is :+
Wat ik bij dating sites altijd zo irritant kan vinden is dat mensen net doen of ze een 'beautiful and unique snowflake' zijn en vervolgens in essentie precies hetzelfde verhaal weten typen als al die andere sneeuwvlokjes.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:25:14 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117855605
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat mannen er kaal en uitgeleefder uit gaan zien ;(
Shit mijn haardos is ook aan het uitdunnen -O-

Maar ze schatten me nog wel 26 a 27 ipv 32 dus gaat nog goed :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:26:13 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117855645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat ik bij dating sites altijd zo irritant kan vinden is dat mensen net doen of ze een 'beautiful and unique snowflake' zijn en vervolgens in essentie precies hetzelfde verhaal weten typen als al die andere sneeuwvlokjes.
Iedereen vind zich zelf uniek, maar aan het eind van het verhaal kan je altijd wel dingen vinden die iedereen wel heeft.

Zo heelmerg verschillen zijn we niet van elkaar :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:56:20 #126
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_117856939
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iedereen vind zich zelf uniek, maar aan het eind van het verhaal kan je altijd wel dingen vinden die iedereen wel heeft.

Zo heelmerg verschillen zijn we niet van elkaar :D
In de basis willen mannen graag buiten met vrienden aan lopen kloten en dat als ze 's avonds thuiskomen de maaltijd klaar staat en als het meezit ook nog een beurt.

Net zoals dat de vrouwen in de basis graag met vriendinnen lopen te kletsen en 's avonds met een drankje op de bank voor de tv zitten.

kom maar op met je opmerkingen dat dit absoluut niet voor jou geld. Waarschijnlijk denk je precies hetzelfde over de mensen om je heen ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_117857295
Alle vrouwelijke RP profielen zijn hetzelfde....

Standaard; zijn ze niet echt op zoek
Houden van; paarden, zeilen
Willen; dwangmatig zoveel mogelijk reizen en het liefst zo exotisch ver weg als mogelijk
TV programma; dwdd
Boeken; kluun, Heleen van Rooijen en tegenwoordig; 50 tinten grijs
Eten; iets oosters
Drankje; wijn
pi_117857299
Hmm best wel leuk, op Paiq meisje leren kennen die net als ik meestal sávonds/snachts werkt :p
Kortom overdag ook alle tijd heeft en op 5 minuten afstand woont.

Misschien nog deze week en anders volgende week een date ;)!
pi_117857320
Niet alle mannen worden blokjesoverhemddragende, kalende bierbuiken met een slecht gevoel voor humor. Helaas is dit wel vaak waar, maar dat zijn meestal ook van die figuren die er om vragen om ingekakt te raken. Van die gasten die op hun veertigste als enige verzetje nog het wekelijks potje voetballen 'met de jongens' hebben, om daarna kansloos in een weinig inspirerende sportkantine doodgeslagen bier weg te tanken en klaverjas te spelen.

De mannen die ik ken zijn vrijwel zonder uitzondering alleen maar goed aan het rijpen, misschien heeft het iets met instelling te maken. Ik vind het belangrijk dat ik er altijd goed uit zie, daarom besteed ik er tijd en aandacht aan. De kalende veertigers schijnbaar niet.
pi_117857348
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef zalkc het volgende:

[..]

In de basis willen mannen graag buiten met vrienden aan lopen kloten en dat als ze 's avonds thuiskomen de maaltijd klaar staat en als het meezit ook nog een beurt.

Net zoals dat de vrouwen in de basis graag met vriendinnen lopen te kletsen en 's avonds met een drankje op de bank voor de tv zitten.

kom maar op met je opmerkingen dat dit absoluut niet voor jou geld. Waarschijnlijk denk je precies hetzelfde over de mensen om je heen ;)
Nee hoor, ik hou heel erg van koken en vind het zeer prettig om dat samen te doen met partner. Wijntje erbij... muziekje op. Gawd, wat klink ik als een saaie ouwe lul :') Dat van die beurt ben ik het wel mee eens overigens. Maar dat hebben vrouwen ook volgens mij.
pi_117857389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Mystikvm het volgende:
Niet alle mannen worden blokjesoverhemddragende, kalende bierbuiken met een slecht gevoel voor humor. Helaas is dit wel vaak waar, maar dat zijn meestal ook van die figuren die er om vragen om ingekakt te raken. Van die gasten die op hun veertigste als enige verzetje nog het wekelijks potje voetballen 'met de jongens' hebben, om daarna kansloos in een weinig inspirerende sportkantine doodgeslagen bier weg te tanken en klaverjas te spelen.

De mannen die ik ken zijn vrijwel zonder uitzondering alleen maar goed aan het rijpen, misschien heeft het iets met instelling te maken. Ik vind het belangrijk dat ik er altijd goed uit zie, daarom besteed ik er tijd en aandacht aan. De kalende veertigers schijnbaar niet.
Kaal worden doe je weinig tegen. Ja een dure haartransplantatie. Maar je wordt het of je wordt het niet. Dus niet alle kale mannen over 1 nutteloze kam scheren graag :D
pi_117857481
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Kaal worden doe je weinig tegen. Ja een dure haartransplantatie. Maar je wordt het of je wordt het niet. Dus niet alle kale mannen over 1 nutteloze kam scheren graag :D
Dat klopt, maar scheer het dan helemaal af. Ik zat maandagavond Voetbal International te kijken en het publiek bestond vrijwel alleen maar uit de door mij beschreven mannen. Trek verdomme iets vlotters aan en haal een scheermes over je harses, dan zien ze er in elk geval niet uit alsof ze onder metersdikke plak bij hun vrouw zitten, die bovendien ook nog hun kleding koopt, schijnbaar.

Verder niks tegen kalende mannen, het is slechts mijn allergrootste angst. Kaal worden lijkt me verschrikkelijk :X
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:09:59 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117857498
quote:

[..]

Betreft wat vrouwen willen weet ik niet.

Betreft thuis komen en eten klaar staan? Hoeft ook niet van mij, koken vind ik niet erg en doe ik zo na het werk. Moet denk ik een wisselwerking zijn. En samen thuis komen? Liever niet zeg. Anders begint het een sleur te worden :D

Liever variatie! En sex? Altijd goed :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:10:26 #134
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117857515
quote:

[..]

De meeste mannen en vrouwen die ik ken passen niet in dit plaatje.
pi_117857578
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

De meeste mannen en vrouwen die ik ken passen niet in dit plaatje.
Ik ken ze wel, maar die zijn op hun 22e al van mijn radar verdwenen omdat ze teveel voldoen aan de beschrijving en derhalve bijna niet meer op straat worden waargenomen :')
pi_117857580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Mystikvm het volgende:

het is slechts mijn allergrootste angst. Kaal worden lijkt me verschrikkelijk :X
ik denk daar niet eens aan, in mijn familie hebben we geen kale mannen! O+
pi_117857582
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Taexon het volgende:
Hmm best wel leuk, op Paiq meisje leren kennen die net als ik meestal sávonds/snachts werkt :p
Kortom overdag ook alle tijd heeft en op 5 minuten afstand woont.

Misschien nog deze week en anders volgende week een date ;)!
cool :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117857756
hey bevat dit topic bovenmatig veel gezeik over wat anderen allemaal fout doen vergeleken met de rest van fok ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:18:05 #139
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117857815
Over een maand naar Disneyland Parijs met mijn 'date'. Leuk! :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:18:22 #140
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117857828
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Ballard het volgende:
hey bevat dit topic bovenmatig veel gezeik over wat anderen allemaal fout doen vergeleken met de rest van fok ;)
U komt nooit in KLB?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:19:34 #141
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117857867
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach, mannen worden kaal, vrouwen kunnen zich maar tot hun 40e voortplanten. Die beperkte houdbaarheid wordt door de 1 als een wat grotere belemmering gezien dan voor de ander. En da's maar goed ook :)
pi_117857912
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ach, mannen worden kaal, vrouwen kunnen zich maar tot hun 40e voortplanten. Die beperkte houdbaarheid wordt door de 1 als een wat grotere belemmering gezien dan voor de ander. En da's maar goed ook :)
elk jaar een nieuwe iphone, elke 2 jaar een nieuwe vrouw/man. de consumptiemaatschappij. ~:)
pi_117858002
quote:
19s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef dawg het volgende:

[..]

elk jaar een nieuwe iphone, elke 2 jaar een nieuwe vrouw/man. de consumptiemaatschappij. ~:)
klinkt chill
mijn toekomstige vrouw is nu pas 15 dus ik moet nog ff wachten tot ik haar voor het eerst ontmoet :(
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117860760
Yessss... toffe dame gevraagd om wat te gaan drinken binnenkort, stelt ze zelf voor om naar Utrecht te komen ipv dat ik helemaal naar fucking Helmond moet.

pi_117860819
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yessss... toffe dame gevraagd om wat te gaan drinken binnenkort, stelt ze zelf voor om naar Utrecht te komen ipv dat ik helemaal naar fucking Helmond moet.

[ afbeelding ]
helmond, wie dan? woon er zelf ook.
pi_117860880
Verwacht je nu dat ik haar voor en achternaam in de topic neer ga zetten?
pi_117860903
Nofi over Helmond trouwens.... het is gewoon.... dat het Helmond is :+
pi_117860941
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Verwacht je nu dat ik haar voor en achternaam in de topic neer ga zetten?
dm kan ook, al vermoed ik dat ik haar toch niet ken. :P

mensen die zeiken over helmond zijn er de laatste 10 jaar duidelijk niet meer geweest. :7
pi_117860960
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef dawg het volgende:

[..]

dm kan ook, al vermoed ik dat ik haar toch niet ken. :P

mensen die zeiken over helmond zijn er de laatste 10 jaar duidelijk niet meer geweest. :7
Ik denk dat het voor mij een jaartje of 4 geleden is (heb daar vrienden wonen). Maar er is volgens jou daadwerkelijk wat te doen daar? En als je in een van de 4 grote steden woont dan laat je je uiteraard altijd laatdunkend uit over de rest van het land :+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:47:37 #150
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117861088
Helmond.

Initialen is voor nu even genoeg. Of nee, begint haar voornaam met de M?
pi_117861228
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:43 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor mij een jaartje of 4 geleden is (heb daar vrienden wonen). Maar er is volgens jou daadwerkelijk wat te doen daar? En als je in een van de 4 grote steden woont dan laat je je uiteraard altijd laatdunkend uit over de rest van het land :+
oh, er is niet heel veel te doen, behalve in de zomer. :P

maar qua sfeer en veiligheid is het heel erg verbeterd de laatste 10 jaar, itt de 4 grote steden. vind ik dan. ;)
pi_117861482
Ik woon in de mooiste wijk van Utrecht, alleen maar yuppies en bakfietsmoeders hier, haha! Als het goed is voegt ze me zo toe @ facebook en dan zal ik hier initialen plaatsen.
pi_117861546
praat ze plat? of komt ze niet uit helmond/z-o brabant? :P
pi_117861650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
praat ze plat? of komt ze niet uit helmond/z-o brabant? :P
Ik denk 't wel? Maar dat maakt niet uit, ik kom van origine uit Cuijk aan de maas dus ben ook een Brabander van huis uit ;)
pi_117861717
ahh. dat scheelt idd. :P

veel plezier alvast. :)
pi_117862626
Waar behoren jullie bij??

donderdag 11 oktober 2012 @ 18:42:56 #157
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117863032
Boven beta plus denk ik maar zie mezelf niet zo in zo'n cherso cherso groepje wat blijkbaar de 2e is van wat je als man moet willen zijn..
we dan
pi_117863981
Alpha plus. Alhoewel succes nog enigszins uitgebleven is hier. Qua levensdoelen. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:12:47 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117864256
Ik zie mezelf ook wel als een alpha + ja. Ik weet het, bescheiden.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:14:03 #160
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117864314
:')
pi_117864317
Ik geloof niet dat hier A+ rondloopt.... die gasten zijn bezig met succes en houden zich niet bezig met fora als fok waar ze hun dates met andere dudes bespreken :')
pi_117864327
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Tsja, hij vraagt het...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:16:34 #163
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117864412
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik geloof niet dat hier A+ rondloopt.... die gasten zijn bezig met succes en houden zich niet bezig met fora als fok waar ze hun dates met andere dudes bespreken :')
Precies :p waar hoor jij bij?
En heb je ook niet zo'n mooi plaatje voor vrouwen?
pi_117864475
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Alpha plus. Alhoewel succes nog enigszins uitgebleven is hier. Qua levensdoelen. :')
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Genoodzaakt even een :') erin te gooien...
pi_117864596
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Precies :p waar hoor jij bij?
En heb je ook niet zo'n mooi plaatje voor vrouwen?
Geen idee, ik ben veul te speciaal en uniek om in een hokje te kunnen stoppen :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:22:11 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117864671
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef -Splash- het volgende:
Over een maand naar Disneyland Parijs met mijn 'date'. Leuk! :P
Leuk! En romantisch :)

Morgen date drie met die ene leuke date, nu mag ik de keuken in ;) Eens kijken hoe hij woont. Zin in :)
pi_117864706
who cares in welk hokje je valt? :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:24:52 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117864805
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben veul te speciaal en uniek om in een hokje te kunnen stoppen :')
Zo standaard om dat te zeggen.
pi_117864833
Ik denk een B+ (ik prioritize nooit sexual needs over important ones en ik ben niet dom dus geen Alpha) Maar dan zonder social akwardness en het fysiek van Alpha. Alleen dat gaat ook niet lang meer duren met 30+ :')
pi_117864852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
who cares in welk hokje je valt? :')
Ja maakt toch ook geen fuck uit.... gewoon voor de grap :P
pi_117864944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ja maakt toch ook geen fuck uit.... gewoon voor de grap :P
oh ja. nou, alpha+ dus.

donderdag 11 oktober 2012 @ 19:27:38 #172
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117864956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik denk een B+ (ik prioritize nooit sexual needs over important ones en ik ben niet dom dus geen Alpha) Maar dan zonder social akwardness en het fysiek van Alpha. Alleen dat gaat ook niet lang meer duren met 30+ :')
Fysiek van een alpha? Gast je bent aziaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117865019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Half. En wat dan nog???

donderdag 11 oktober 2012 @ 19:28:59 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117865026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Paxlie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*scoooooooooooooooooooreeeeeeeeeeeeee*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:30:12 #175
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117865101
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Half. En wat dan nog???

[ afbeelding ]
Daarvoor drink je teveel :D
pi_117865131
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Daarvoor drink je teveel :D
Voor zo'n lichaam wel ja :') En ik drink alleen in het weekend 8-)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:34:38 #177
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117865402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Voor zo'n lichaam wel ja :') En ik drink alleen in het weekend 8-)
Ik ook tegenwoordig. Net weer reactie van iemand van RP. De kleine thumbnail in de mail zei echter al keihard nee tegen me :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:35:01 #178
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117865429
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Morgen date drie met die ene leuke date, nu mag ik de keuken in ;) Eens kijken hoe hij woont. Zin in :)
Huh? Romantisch? Doel je nou specifiek op SpaceMountain?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:35:34 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117865467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Huh? Romantisch? Doel je nou specifiek op SpaceMountain?
Gast...
Het vuurwerk natuurlijk. Niet vergeten hé?
pi_117865546
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik ook tegenwoordig. Net weer reactie van iemand van RP. De kleine thumbnail in de mail zei echter al keihard nee tegen me :')
Stuur je dan altijd iets persoonlijks terug of zo'n onpersoonlijk 'geen interesse' berichtje? Of laat je helemaal niks van je horen? :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:39:02 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117865724
quote:

[..]

Wat ga je koken? :)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:40:23 #182
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117865788
quote:
16s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gast...
Het vuurwerk natuurlijk. Niet vergeten hé?
Komt goed. ;) Ik denk dat het een paar speciale dagen gaan worden met een diner bij de Eifeltoren komt dat vast wel goed ;).
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:42:00 #183
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117865899
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Stuur je dan altijd iets persoonlijks terug of zo'n onpersoonlijk 'geen interesse' berichtje? Of laat je helemaal niks van je horen? :P
Dit bleek een luie interesse klik. Dat wordt hem niet :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:45:52 #184
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117866102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat ga je koken? :)
Mja, er zijn meerdere dingen de revue gepasseerd en aangezien hij beloofd heeft alles op te eten heb ik creatieve vrijheid. Maakt het niet makkelijker om te kiezen ;) Denk dat ik voor zalm uit de oven ga met tagliatelle. Wordt ook een laat diner ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:51:12 #185
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117866409
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mja, er zijn meerdere dingen de revue gepasseerd en aangezien hij beloofd heeft alles op te eten heb ik creatieve vrijheid. Maakt het niet makkelijker om te kiezen ;) Denk dat ik voor zalm uit de oven ga met tagliatelle. Wordt ook een laat diner ;)
Is de zalm weer veilig? Of probeer je zijn 'ik beloof alles op te eten ook al bevat het salmonella' belofte uit? ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:52:16 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117866474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Is de zalm weer veilig? Of probeer je zijn 'ik beloof alles op te eten ook al bevat het salmonella' belofte uit? ;)
ha ha! dat zou wel een ultiem gebaar zijn ;) Maar nee..gewoon luie diepvrieszalm, helemaal gaar en mals dus ik maak me geen zorgen. Mocht ik onverhoopt niks meer posten dan weet je waar het aan ligt.
pi_117866913
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Keep telling yourself that. :')
Keep telling yourself it aint true :')
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:20:47 #188
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117868431
Alfa+ hier
pi_117868474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef BeamofLight het volgende:
Alfa+ hier
iedereen is alpha+ op fok! dus jij ook. :7
pi_117868548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef BeamofLight het volgende:
Alfa+ hier
En wederom een :')

Mannen en zelfkennis...kuch* overschatting* kuch...schattig gewoon O+
pi_117870481
Wat maakt het nou uit of je alfa of beta bent? Het gaat er gewoon om dat je een vrouw kunt vermaken.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:05:45 #192
172848 chrisr
nom nom nom
pi_117870977
Sowieso is het verschil tussen alpha en beta wel erg groot, van intelligente jocks naar sociaal onzekere maagden. Logisch dat iedereen alpha is ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:12:37 #193
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117875204
Ik ben Gamma, geen Alpha, Beta of Omega. Blijkbaar de enige. Uniek dus... *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_117876724
alfa beta.....rot op man...zielig. Hokjes.... |:(
pi_117876766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ook vooral heel serieus nemen die shit. :') Zijn jullie altijd zo serieus?
pi_117876986
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

(niet mijn favoriet trouwens)
pi_117877663
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Het is en blijft fok he.
pi_117880334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef Sekhmet het volgende:
En wederom een :')

Mannen en zelfkennis...kuch* overschatting* kuch...schattig gewoon O+
Ik begrijp hieruit dat het niets geworden is met Joe?
pi_117880426
Dat akward moment als je ziet dat ook mannen je profiel hebben gecheckt @ knuz... :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:07:19 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117880674
quote:

[..]

Met die hiergaanwedan?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:22:49 #201
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117881075
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 00:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met die hiergaanwedan?
Nope, hiergaanwedan zie ik volgende week, die gaat me leren schaken.

Dit is een date van een tijdje terug, via Badoo. Gaat leuk en contact is ook goed alleen wat reisafstand dus er zit wat tijd tussen de dates, al was het dit keer een weekje. In ieder geval veel zin in :)
pi_117881252
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat het niets geworden is met Joe?
Was meer bedoeld in dat het allemaal geen alfa+ mannen zijn ;)

Maar nee, aantal leuke dates gehad en vermoedelijk blijft het daarbij.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:29:58 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117881262
Ah ok, veel plezier :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:32:00 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117881308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Ah ok, veel plezier :)
Dank je! Doe wel een verslagje van het weekend. Hoe is het met jouw date? Of was dat niet via internet?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:33:03 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117881333
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dank je! Doe wel een verslagje van het weekend. Hoe is het met jouw date? Of was dat niet via internet?
Doe dat!

Die was geslaagd :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:36:03 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117881406
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 00:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe dat!

Die was geslaagd :)
Leuk om te horen :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:26:42 #207
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117889929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ah ja.... de tijd dat een date heel erg boos werd omdat ik haar in een hokje had gestopt. O+

Date: "Ik ben zo dol op kerstbomen en kerstverlichting, de sfeer die erbij komt kijken.. samen met de muziek"
Splash: "Niet gedacht dat je een kerst-persoon zou zijn"
Date: "Ja, ik vind het jammer dat je me nu in een hokje wilt stoppen... dat vind ik echt niet leuk,etc..etc..etc.."

Tot op de dag van vandaag snap ik er nog niks van...
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:27:29 #208
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117889955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Was meer bedoeld in dat het allemaal geen alfa+ mannen zijn ;)

Maar nee, aantal leuke dates gehad en vermoedelijk blijft het daarbij.
Dus omdat jij zegt dat het niet zo is..... zijn ze het niet? In jouw beleving zijn ze het niet. En ieders beleving is anders. ;)
pi_117890545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dus omdat jij zegt dat het niet zo is..... zijn ze het niet? In jouw beleving zijn ze het niet. En ieders beleving is anders. ;)
Je gaat er wel weer heel serieus op in...was van mij iets minder serieus bedoeld. :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:48:52 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117890582
Mensen die gillen dat ze in hokjes gestopt worden en hoe stom dat wel niet is nemen zichzelf ook veel te serieus. Lekker boeiend als iemand je in een hokje stopt.

Alle mensen die dat roepen stop ik in het hokje 'zuurpruimen en sukkels'.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:58:56 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117890870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef Silenus het volgende:
Mensen die gillen dat ze in hokjes gestopt worden en hoe stom dat wel niet is nemen zichzelf ook veel te serieus. Lekker boeiend als iemand je in een hokje stopt.

Alle mensen die dat roepen stop ik in het hokje 'zuurpruimen en sukkels'.
Tuurlijk, das waar. Hokjes maken het ook overzichtelijker. Ik heb ze ook. Maar hoe vaak zie je niet mensen die uiteindelijk iemand tegen komen uit een "hokje" waar ze nóóit op zouden vallen? Je moet toch verder dan het hokje kijken wil je zien hoe iemand werkelijk is.

Maar nu ga ik er ook alweer serieus op in ;)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:04:17 #212
27929 piere
doe mij maar bier
pi_117891058
zijn er nog (sappige) dateverhalen? c_/
fok you ja!
pi_117891093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef piere het volgende:
Oh ja, ik heb afgelopen weekend nog gedate, nog steeds met dezelfde van voor mijn vakantie. Was weer leuk :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:25:32 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117891799
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb afgelopen weekend nog gedate, nog steeds met dezelfde van voor mijn vakantie. Was weer leuk :)
Wel summier hoor ;) Heb je haar via een datingsite ontmoet toendertijd?
pi_117892854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel summier hoor ;) Heb je haar via een datingsite ontmoet toendertijd?
Wel via internet, niet via een datingsite. We raakten aan de praat en ik heb toen voorgesteld om eens te gaan daten. Dat klikt erg goed, en verder zien we wel waar het schip strandt. We zijn allebei niet van die moeilijke personen, dat scheelt.
pi_117893836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ah ja.... de tijd dat een date heel erg boos werd omdat ik haar in een hokje had gestopt. O+

Tot op de dag van vandaag snap ik er nog niks van...
Mijn date heb ik ook al twee jaar in een hokje zitten nu.... Ze is er ook een beetje kwaad om maar mij bevalt het prima _O_ :9~

Snap niet waarom ze zo zeurt
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:59:18 #217
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117895484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:47 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je gaat er wel weer heel serieus op in...was van mij iets minder serieus bedoeld. :P
Duh! Het gaat over onze alpha+ status. Dat moet serieus genomen worden.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:59:59 #218
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117895515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Mijn date heb ik ook al twee jaar in een hokje zitten nu.... Ze is er ook een beetje kwaad om maar mij bevalt het prima _O_ :9~

Snap niet waarom ze zo zeurt
pi_117897745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Duh! Het gaat over onze alpha+ status. Dat moet serieus genomen worden.
pi_117902686
quote:
Ik ga vanavond naar zo'n RP singlesfeest in Hoofddorp. Heb er op forums aardig wat over gelezen, vleeskeuring, kansloze types e.d. , maar wil het gewoon zelf even een keer meemaken (kansloos als ik ben ;) ).

Zal hier morgen wel even wat feedback komen geven. :P
pi_117902750
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Ik ga vanavond naar zo'n RP singlesfeest in Hoofddorp. Heb er op forums aardig wat over gelezen, vleeskeuring, kansloze types e.d. , maar wil het gewoon zelf even een keer meemaken (kansloos als ik ben ;) ).

Zal hier morgen wel even wat feedback komen geven. :P
Ben je man of vrouw?
pi_117902867
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben je man of vrouw?
Ik gok man.
pi_117903253
Ben onderdeel van de 70% man die er meestal aanwezig is, die ofwel autistisch met een biertje in de hoek gaat hangen ofwel alleen maar gaat playen en op seks uit is, als je de forums mag geloven tenminste. :D

Ben in ieder geval benieuwd wat er waar is van deze verhalen. :)
pi_117903516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:08 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben onderdeel van de 70% man die er meestal aanwezig is, die ofwel autistisch met een biertje in de hoek gaat hangen ofwel alleen maar gaat playen en op seks uit is, als je de forums mag geloven tenminste. :D

Ben in ieder geval benieuwd wat er waar is van deze verhalen. :)
Nou ja, gezien het feit dat je op fok post, zul je wel tot de groep autisten behoren.
pi_117904197
Dat zal blijken wanneer ik vanacht alleen of met in iedere arm een dame de toko weer uitloop he. ;)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:39:12 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117904337
Ik hoop dat je in ieder geval 30 plus vent of net een enorme groep bent en bowlen leuk vindt :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:28:28 #227
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117909933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oke oke.... (softie, ik weet het)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:28:21 #228
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117927369
Die vrijdagavond moet hier wel heel succesvol zijn geweest voor iedereen!
pi_117932421
Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring. Foto's beoordelen. Alle 50 niks... En dan toch 6 "toppers" waarvan je er van 3 een doodsaaie oneliner krijgt :') :') :')
pi_117932980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring. Foto's beoordelen. Alle 50 niks... En dan toch 6 "toppers" waarvan je er van 3 een doodsaaie oneliner krijgt :') :') :')
Wat is de inhoud van zo'n doodsaaie oneliner?
pi_117933041
Je ziet er leuk uuuuuuuuuuuuuit! Mooie piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! Ooooh mooie ogen!
pi_117933080
Vandaag een hele leuke date gehad. Contact gekregen via Paiq, daarna snel alleen maar via whatsapp en vandaag was er eindelijk een gaatje voor een date. Erg gezellig gehad, tijd vloog echt om vonden we beiden. Nieuwe date gaat snel gepland worden ^O^
pi_117933350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je ziet er leuk uuuuuuuuuuuuuit! Mooie piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! Ooooh mooie ogen!
Ik zou een twee drie ook geen andere opening weten. Geef zelf eens een voorbeeld van een goede oneliner, zodat wij er wat van kunnen leren. 8-)
pi_117933417
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik zou een twee drie ook geen andere opening weten. Geef zelf eens een voorbeeld van een goede oneliner, zodat wij er wat van kunnen leren. 8-)
Ik ben een vrouw. Ik hoef me niet druk te maken om opgeningszinnen :7

Nee, geen idee wat me bij sommige oneliners nou enthousiast maakt... Sowieso vind ik de wat uitgebreidere oneliners altijd wel wat leuker, waarin ook wat persoonlijkheid van de ander doorklinkt. Alles op uiterlijkheden vind ik al meh.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:17:10 #235
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117933641
Korte date update: Het is erg gezellig en ik blijf een dagje langer ;)
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:22:48 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117933798
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef eefje801 het volgende:
O+
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:26:00 #237
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117933889
quote:
Ik kreeg net dit "hi, wat een ontzettend mooie foto! vooral je ogen zijn heel erg spreken. waar kom je vandaan? groetjes xx"
pi_117933909
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw. Ik hoef me niet druk te maken om opgeningszinnen :7

Nee, geen idee wat me bij sommige oneliners nou enthousiast maakt... Sowieso vind ik de wat uitgebreidere oneliners altijd wel wat leuker, waarin ook wat persoonlijkheid van de ander doorklinkt. Alles op uiterlijkheden vind ik al meh.
Ik ben zelf geneigd om er wat sarcasme in te gooien, maar volgens mij komt dat wat raar over als eerste bericht aan iemand. :')

Je bent gewoon een zeurpietje! :( o|O
pi_117933928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:26 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ik kreeg net dit "hi, wat een ontzettend mooie foto! vooral je ogen zijn heel erg spreken. waar kom je vandaan? groetjes xx"
Och, hou maar op, wát een oppervlakkigheid. :{w
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:34:32 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_117934102
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben zelf geneigd om er wat sarcasme in te gooien, maar volgens mij komt dat wat raar over als eerste bericht aan iemand. :')

Je bent gewoon een zeurpietje! :( o|O

Sarcasme doet het goed bij mij.

En phoebe is inderdaad een zeur :Y
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:38:46 #241
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117935895
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja? Gaat dat echt zo bij vrouwen?
Ik heb er altijd minimaal één bijzitten waar wel een harde plasser van te krijgen is. Oneliners zijn er nooit bij. Daar zijn die mormels veel te lui voor.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:41:29 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117935956
Bij mij is h et of alles, of niks. Dat je echt denkt: 'oh nee, deze niet...iehl! bah! oh nee! AAHH!! oh noes deze!! grrrrrr' (en dat echt 50 keer)

Of 'jaaaaaaa! oh deze wil ik! oh nee, deze! oh damn deze zou ik wel es effe lekk..hohoho,. hmmm ohja, heee deze is leuk!'

Misschien ligt het gewoon aan mn bui/alcohol oid. :')
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:46:31 #243
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117936100
quote:
Dat is een grapje?! Moeten die extra's u's, i's en o's soms nog wat lengte aan het bericht geven?
Ik laat toch maar vastleggen dat ik geëuthanaseerd wil worden als ik dit soort dingen ga opschrijven.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:50:04 #244
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117936208
Ik zit me nu af te vragen... wat zou de kans zijn dat twee mannelijke fokkers hier vol lof zitten te verkondigen hoe leuk en succesvol hun date is en dat dan later blijkt dat ze alletwee dezelfde persoon aan het daten waren? })
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:58:00 #245
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117936450
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, het is net als met sollicitatiebrieven. Zijn ze te standaard en voor de hand liggend dan vallen ze niet op. Ik geef ook wel eens een compliment op het uiterlijk maar probeer vooral ook een opmerking te maken over bijvoorbeeld de achtergrond of de sfeer in het plaatje.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:01:07 #246
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117936550
Ik niet, ik stuur gewoon 'hey leuke foto! Zin om te kletsen?'

Klaar. Onzin altijd met hele verhalen erbij, ze accepteren het maar. :+
pi_117936582
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:58 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Nou ja, het is net als met sollicitatiebrieven. Zijn ze te standaard en voor de hand liggend dan vallen ze niet op. Ik geef ook wel eens een compliment op het uiterlijk maar probeer vooral ook een opmerking te maken over bijvoorbeeld de achtergrond of de sfeer in het plaatje.
You're kidding right? :')
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:11:47 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117936854
ik stuur gewoon iets van,

hoi mocht je zin hebben in een leuk gesprek kan je reageren :D

Niet te veel moeite voor doen zeg ik je.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:12:21 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117936871
pfff paiq speedtest krijg ik een verzuurde muts van 41 houd toch op zeg -O-
pi_117936881
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef eefje801 het volgende:
:D ^O^

Leuk Eef, dus toch... ;)
pi_117937048
quote:
Mijn DM doet het niet :'(

Kan je niks terugsturen op het moment }:|

Of je krijgt straks 10x hetzelfde bericht binnen :')
pi_117937121
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Silenus het volgende:

pi_117938124
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef Silenus het volgende:

Idd...een chick moet JOU toch leuk vinden. Kan je wel hele verhalen gaan zitten typen in de hoop goed over te komen maar als die basis er al niet is rot ze maar op :) (no offence naar de dames (k) )
pi_117938146
Maar hoe moet ik je basis beoordelen als je niets zegt?
pi_117938205
Nou je kan toch aan de hand van de foto beoordelen of je iemand in de eerste instantie leuk vindt ja of nee?

En als je dan al niet eens de moeite wilt nemen om er achter te komen adv een gesprek dan gaat het waarschijnlijk sowieso al niet werken lijkt me. Waste of time, dus beter de volgende dan.
pi_117938263
Nee je kunt beoordelen of je iemand knap vindt. Niet of je iemand leuk vindt.

Kun je er uit zien als Johnny Depp als je te dom bent om te poepen vind ik je toch niet leuk. Dus een foto zegt niets tot weinig.
pi_117938416
Ah maar zou jij een evt relatie/date kunnen hebben met iemand waarbij de fysieke aantrekkingskracht er in de eerste instantie al niet is?

Ik niet iig....maar misschien ben ik daar te man voor :P

En dan nog, dat is toch het eerste waar je naar kijkt. (wederom, misschien als man). Als ik interesse in " je" toon door een gesprek te beginnen kan je zelf beoordelen of je mij interessant genoeg vindt om erop in te gaan. Als dat er al niet is, dan denk ik dat er met een heel goed openingsverhaaltje daar weinig aan te redden valt.

Ik zou het leuk vinden als een meisje me meteen leuk vindt (uiterlijk+karakter). En als het al zo moeilijk moet zeg ik oke dan kijk ik liever verder.

Gevalletje take it or leave it. (zo denk ik erover, zeg niet dat dit voor iedereen hoeft te gelden).
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:06:32 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117938611
Ik stuurde voorheen ook wel van die leuk bedachte/bedoelde berichtjes als reactie op een profiel, maar daar ben ik mee gestopt, had weinig nut.

Nu gewoon meestal een simpel 'leuk profiel, keertje chatten?' met soms een hobby of iets uit het profiel erbij als voorbeeld wat ik dan leuk vind. Als ze echt interesse tonen reageren ze toch wel, en anders maar niet. Ga ik wel naar de volgende.
pi_117938616
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ah maar zou jij een evt relatie/date kunnen hebben met iemand waarbij de fysieke aantrekkingskracht er in de eerste instantie al niet is?

Ik niet iig....maar misschien ben ik daar te man voor :P

En dan nog, dat is toch het eerste waar je naar kijkt. (wederom, misschien als man). Als ik interesse in " je" toon door een gesprek te beginnen kan je zelf beoordelen of je mij interessant genoeg vindt om erop in te gaan. Als dat er al niet is, dan denk ik dat er met een heel goed openingsverhaaltje daar weinig aan te redden valt.

Ik zou het leuk vinden als een meisje me meteen leuk vindt (uiterlijk+karakter). En als het al zo moeilijk moet zeg ik oke dan kijk ik liever verder.

Gevalletje take it or leave it. (zo denk ik erover, zeg niet dat dit voor iedereen hoeft te gelden).
Nee ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand waarbij ik geen aantrekkingskracht voel denk ik.

Maar ik zou ook geen relatie willen met iemand die ik niet grappig vind. Of slim. Of *enter diverse persoonlijkheidskenmerken*. Waarvan ik er een hoop toch belangrijker vind dan uiterlijk.
pi_117938733
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ik zou geen relatie kunne hebben met iemand waarbij ik geen aantrekkingskracht voel denk ik.

Maar ik zou ook geen relatie willen met iemand die ik niet grappig vind. Of slim. Of *enter diverse persoonlijkheidskenmerken*. Waarvan ik er een hoop toch belangrijker vind dan uiterlijk.
Nee daarom...het gaat om het totaalplaatje. En er moet(wederzijds) in totaal een "JA!" gevoel zijn. Als dat er al niet is sla ik liever over en steek ik liever tijd in een andere meid.

"Jaa....hij is niet echt knap..maar hij had wel een grappige openingszin!" Thanks...but no thanks!

Nou heb ik het geluk dat ik een mad lekkere boy ben :s)
pi_117938783
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee daarom...het gaat om het totaalplaatje. En er moet(wederzijds) in totaal een "JA!" gevoel zijn. Als dat er al niet is sla ik liever over en steek ik liever tijd in een andere meid.

"Jaa....hij is niet echt knap..maar hij had wel een grappige openingszin!" Thanks...but no thanks!

Nou heb ik het geluk dat ik een mad lekkere boy ben :s)
Veel mensen zijn nou eenmaal "niet echt knap". Met een goede styling kun je er dan evengoed iets heel acceptabels van maken :D

Als ik vandaag niet om je kan lachen, dan morgen waarschijnlijk ook niet.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:11:54 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117938787
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Exact. Als je bij iemand vooral veel minnetjes noteert en een paar plusjes, dan moet je niet die paar plusjes gaan verheerlijken. Heeft op lange termijn toch geen zin.
pi_117938804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Exact. Als je bij iemand vooral veel minnetjes noteert en een paar plusjes, dan moet je niet die paar plusjes gaan verheerlijken. Heeft op lange termijn toch geen zin.
Internet Boksss
pi_117938937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Veel mensen zijn nou eenmaal "niet echt knap". Met een goede styling kun je er dan evengoed iets heel acceptabels van maken :D

Als ik vandaag niet om je kan lachen, dan morgen waarschijnlijk ook niet.
Kijk en meisjes zoals jou mogen even naar het refrein van dit nummer luisteren. Vanaf 1:50 tot 2:20 (voor de rest is het een kutnummer)

zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:22:51 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117939141
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee je kunt beoordelen of je iemand knap vindt. Niet of je iemand leuk vindt.

Kun je er uit zien als Johnny Depp als je te dom bent om te poepen vind ik je toch niet leuk. Dus een foto zegt niets tot weinig.
Een oneliner is bedoelt om cobtact te keggen. Als ontvanger zou ik kijken of t uiterlijk interessant genoeg is, ,o ja, dan t gesprek aan om te kijken of t innerlijk ook klikt.
Een oneliner hoeft echt niet leuk bedacht te zijn of een indruk geven van de persoon erachter. Dat komt wel in t gesprek.
pi_117939177
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een oneliner is bedoelt om cobtact te keggen. Als ontvanger zou ik kijken of t uiterlijk interessant genoeg is, ,o ja, dan t gesprek aan om te kijken of t innerlijk ook klikt.
Een oneliner hoeft echt niet leuk bedacht te zijn of een indruk geven van de persoon erachter. Dat komt wel in t gesprek.
Ik stel het idd wel heel zwart wit. Maar ik heb liever dat iemand zegt "hoi, chatten?" of iets ECHT leuks, dan "mooie ogen!"
pi_117939299
Ik probeer er toch altijd wel iets persoonlijk in te verwerken zodat ik iig het idee wek dat ik daadwerkelijk het profiel gelezen heb :P
pi_117939303
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik stel het idd wel heel zwart wit. Maar ik heb liever dat iemand zegt "hoi, chatten?" of iets ECHT leuks, dan "mooie ogen!"
Als je diegene leuk lijkt maakt het dan veel uit?
pi_117939342
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Als je diegene (echt) leuk lijkt maakt het dan veel uit?
Als iemand me echt leuk lijkt maakt er maar weinig uit :)

Maar ik zou bijvoorbeeld op basis van een foto waarop ik alleen maar zie of iemand een knappe kop heeft niet kunnen beoordelen of iemand me echt leuk lijkt.
pi_117939394
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als iemand me echt leuk lijkt maakt er maar weinig uit :)

Maar ik zou bijvoorbeeld op basis van een foto waarop ik alleen maar zie of iemand een knappe kop heeft niet kunnen beoordelen of iemand me echt leuk lijkt.
Weetje wat, we sluiten een compromis en laten het in het midden...en ik ga lekker biertjes drinken nu! Goed weekend! ^_^
pi_117939414
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Weetje wat, we sluiten een compromis en laten het in het midden...en ik ga lekker biertjes drinken nu! Goed weekend! ^_^
:W
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:26:48 #272
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117940942
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

You're kidding right? :')
Het werkt! Echt! Je moet vrouwen beter aanvoelen :')
Of ik ben té knap natuurlijk. Daar kan het ook aan liggen...
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:36:44 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117941287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar een alles goed? Vind ik voldoende :)

Ieder zo zijn smaak
pi_117941537
Ook maar weer een keer ingelogd op Paiq zojuist, tijdje geleden. Paar oneliners rijker (of armer, aangezien ik ze geblokkeerd heb) en nogal wat foto-bewonderaars. Een snelle blik op het overzicht leert me dat vooral de korte pittige kapsels weer helemaal trendy zijn. Ik word er niet vrolijker van in ieder geval.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:59:01 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117942027
Gewoon je smaak wat aanpassen en dan zitten er alleen nog maar lekkere dingen ;)
pi_117942289
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mijn DM doet het niet :'(

Kan je niks terugsturen op het moment }:|

Of je krijgt straks 10x hetzelfde bericht binnen :')
Ja, de dm doet het wel vaker niet. Waarschijnlijk doet 'ie later wel weer. O+
pi_117942480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon je smaak wat aanpassen en dan zitten er alleen nog maar lekkere dingen ;)
Ik heb het eigenlijk wel weer even met paiq gehad. Op één of twee uitzonderingen na, kwamen de leukste dates van het afgelopen jaar uiteindelijk hiervandaan of all places.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:13:57 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117942556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk wel weer even met paiq gehad. Op één of twee uitzonderingen na, kwamen de leukste dates van het afgelopen jaar uiteindelijk hiervandaan of all places.
Begrijp ik helemaal :)
pi_117945336
in dit topic zie ik mensen die teleurgesteld zijn in internet dating uitgebreid met elkaar in discussie gaan en de mensen die het leuk vinden zijn redekijk kort van stof :P

overmorgen weer een date met een leuk meisje, ik denk dat ik het van mijn karakter bij one-liners moet hebben ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117945482
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook maar weer een keer ingelogd op Paiq zojuist, tijdje geleden. Paar oneliners rijker (of armer, aangezien ik ze geblokkeerd heb) en nogal wat foto-bewonderaars. Een snelle blik op het overzicht leert me dat vooral de korte pittige kapsels weer helemaal trendy zijn. Ik word er niet vrolijker van in ieder geval.
gelukkig ben ik lelijk genoeg om dat soort problemen niet te hebben
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 14 oktober 2012 @ 01:09:24 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117945746
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:48 schreef Ballard het volgende:
in dit topic zie ik mensen die teleurgesteld zijn in internet dating uitgebreid met elkaar in discussie gaan en de mensen die het leuk vinden zijn redekijk kort van stof :P

overmorgen weer een date met een leuk meisje, ik denk dat ik het van mijn karakter bij one-liners moet hebben ;)
Dat is toch met alles zo? Is iets leuk en alles dan ben je er vaak snel over uitgepraat. Klachten en narigheid wordt met alles veel uitbundiger besproken :)
pi_117945901
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:54 schreef Ballard het volgende:

[..]

gelukkig ben ik lelijk genoeg om dat soort problemen niet te hebben
Je sarcasme ten spijt; lelijk, knap, jong, oud, geel, groen of zwart maakt in dezen geen ene fuck uit natuurlijk. 20 + fotobewonderaars zegt wat over potentiële dates, maar nog altijd geen reet over een eindresultaat.

Het hoeft er maar één te zijn, Quasimodo.
pi_117950049
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 01:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is toch met alles zo? Is iets leuk en alles dan ben je er vaak snel over uitgepraat. Klachten en narigheid wordt met alles veel uitbundiger besproken :)
Nee dat is niet met alles zo :) En ik vind het wel fascinerend, mensen die zeggen dat ze helemaal klaar zijn met internetdaten die met elkaar in discussie gaan over wat de ander verkeerd doet :P Wat voor personen gaan daar schuil achter, en wat voor persoon ben ik dan weer dat ik erover aan het nadenken ben en ook op in ga..
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117950100
Die klachten zijn veel leuker om te lezen. Natuurlijk wens ik iedereen een geslaagde date toe, maar dat is lang niet zo leuk om te lezen dan wanneer er weer iemand zijn beklag komt doen dat het oneerlijk verdeeld is op datingsites, dat niemand reageert, dat alle mannen viezerikken zijn of dat er op de date geen stom woord werd gezegd en dat het in het echt ernstig tegen viel.
pi_117950304
ik had vorige week een date, had hooggespannen verwachtingen, veel raakvlakken en leuke fotos gezien.
ik stond nog ff buiten het cafe te wachten, zie ik een meisje aan komen fietsen, kleiner en dikker dan ik verwachtte, en totaal buiten adem, diep hijgend. Mijn eerste gedachte was "oh nee zij is het toch niet hoop ik" maar gelukkig fietste ze zonder mij op te merken langs, dus ik was extreem opgelucht. Komt ze een paar minuten later toch terug fietsen, en bleek het haar toch te zijn.. jammerrrr maar gelukkig vond ze mij ook stom. geen 2e date :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117950342
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:01 schreef Ballard het volgende:
ik had vorige week een date, had hooggespannen verwachtingen, veel raakvlakken en leuke fotos gezien.
ik stond nog ff buiten het cafe te wachten, zie ik een meisje aan komen fietsen, kleiner en dikker dan ik verwachtte, en totaal buiten adem, diep hijgend. Mijn eerste gedachte was "oh nee zij is het toch niet hoop ik" maar gelukkig fietste ze zonder mij op te merken langs, dus ik was extreem opgelucht. Komt ze een paar minuten later toch terug fietsen, en bleek het haar toch te zijn.. jammerrrr
Ga je dan alsnog dat café binnen, of kap je het dan gelijk af?
pi_117950381
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ga je dan alsnog dat café binnen, of kap je het dan gelijk af?
Wel het cafe in, even kletsen. Meteen afkappen vind ik toch wat te hard
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117950540
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:05 schreef Ballard het volgende:

[..]

Wel het cafe in, even kletsen. Meteen afkappen vind ik toch wat te hard
Doe ik ook in vergelijkbare gevallen, toch nog even wat ermee ouwehoeren. Zo'n softie ben ik dan ook wel weer. :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:35:33 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117950934
Zeker als iemand gereisd heeft vind ik het niet kunnen om iemand gelijk terug te sturen. En gewoon ouwehoeren kan altijd. Alleen is het dan even kort.
Had ook ooit een date met een wat jongere jongen. Hij kwam aan met de trein en qua uiterlijk was het niet echt wat voor mij, maargoed. Na 200 meter gelopen en gekletst te hebben bleek het qua gesprek ook niet echt te klikken. Even broodje gegeten en ben toen mooi richting station gelopen. Gelukkig viel het kwartje redelijk snel bij hem en is hij er vandoor gegaan :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:38:01 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117950984
En een ander .. als we toch bezig zijn :')
Zet z'n auto bij mij in de straat neer, stapt uit, ik stond al buiten. Bleek een grotere nerd te zijn dan ik dacht (qua kleding en een baard en snor enzo). Wij alsnog wel even drankje en hapje doen op het terras. Bleek er een collega achter mij te zitten. Sindsdien begint die (ondertuseen oud-)collega er wel eens over of ik 'baardmans' nog wel eens zie ;(
pi_117951030
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Zet z'n auto bij mij in de straat neer, stapt uit, ik stond al buiten. Bleek een grotere nerd te zijn dan ik dacht (qua kleding en een baard en snor enzo). Wij alsnog wel even drankje en hapje doen op het terras. Bleek er een collega achter mij te zitten. Sindsdien begint die (ondertuseen oud-)collega er wel eens over of ik 'baardmans' nog wel eens zie ;(
Wat is er mis met een baard en een snor??
  Moderator / Redactie FP zondag 14 oktober 2012 @ 11:40:17 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_117951032
quote:
:D

Voortaan toch goed om je heen kijken eer je ergens gaat zitten :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_117951127
quote:
Je had dus gewoon een date met the dude. O+

zondag 14 oktober 2012 @ 11:54:47 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117951326
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Wat is er mis met een baard en een snor??
Niet superveel, al kan een snor soms verdomd irritant zijn. Maar het ging meer om het totaalplaatje dat het net wat erger maakte ;)
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je had dus gewoon een date met the dude. O+

[ afbeelding ]
Iets te oud :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:20:52 #295
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117951843
quote:
Ik ben erg te vrede met mijn leven
Ik moest huilen toen ik het las ;(

Ook een profiel van een gezellig iemand met totaal geen vermelding van sport of iets dergelijks. Ik weet dat ik niet de dunste ben, maar ffs je mag best een beetje je best doen op zijn minst :')

Overigens sport ik tegenwoordig 5x per week. DancingPhoebe en an_awesome_wave weet wat is omhoog daarmee 8-).
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:57:40 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117952721
"Weet wat is omhoog daarmee?"

Maar een profiel zonder vermelding betekent nog niet dat hij niets doet ofzo. Wie weet fietst hij elk weekend 80km, maar gooit hij dat niet onder de vermelding van 'sport'. you never know :)
pi_117953270
met alleen sporten is afvallen echt moeilijk. het aantal calorieën wat je verbrand in een uur hardlopen is echt niet zo heel veel en vreet je er makkelijk weer aan

en "gezellig iemand" is een eufemisme voor dik? :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117954008
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:14 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Doe ik ook in vergelijkbare gevallen, toch nog even wat ermee ouwehoeren. Zo'n softie ben ik dan ook wel weer. :')
ik ben ook altijd benieuwd naar hoe iemand in het echt is
maar die hardheid heeft ook wel wat, soft eromheen lullen is ook niet alles. Vraag me af of ik er zelf tegen zou kunnen als iemand het bij mij zou flikken.
I think I'm in love
(probably just hungry)
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:41:57 #299
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117954016
quote:
5s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
"Weet wat is omhoog daarmee?"

Maar een profiel zonder vermelding betekent nog niet dat hij niets doet ofzo. Wie weet fietst hij elk weekend 80km, maar gooit hij dat niet onder de vermelding van 'sport'. you never know :)
Weten whats up en dergelijke ;)
Haar profiel doet mij denken aan iemand die gewoon niet aan sport doet. Het fysiek op de foto's zegt dat ook.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:43:22 #300
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117954061
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:14 schreef Ballard het volgende:
met alleen sporten is afvallen echt moeilijk. het aantal calorieën wat je verbrand in een uur hardlopen is echt niet zo heel veel en vreet je er makkelijk weer aan

en "gezellig iemand" is een eufemisme voor dik? :)
Klopt, je levensstijl moet je aanpassen. Niet alleen meer sporten, maar ook beter en gezonder eten en drinken.
pi_117954662
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef Ballard het volgende:

[..]

ik ben ook altijd benieuwd naar hoe iemand in het echt is
maar die hardheid heeft ook wel wat, soft eromheen lullen is ook niet alles. Vraag me af of ik er zelf tegen zou kunnen als iemand het bij mij zou flikken.
Hangt ook wel een beetje van het hoe en wat af natuurlijk. Als iemand de boel echt heeft lopen neppen met foto's van jaren oud en 40 kilo lichter heb ik ook weinig trek om nog aardig te blijven. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')