Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk. Oppervlakkig, ik weet hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niets uit Al heeft m'n date veel mooier haar dan ik![]()
Aldus een wezen die vanaf 40 jaar amper meer vruchtbaar is, in tegenstelling tot mannen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk.
Omdat mijn ervaring is dat vrouwen van 30+ mij te serieus zijn. Ja vast een slecht excuus maar is echt zo! Ze zeggen dat ze het velen stappen wel gezien hebben en liever gezellig thuis zitten. Iets wat totaal niks voor mij is!quote:
De houdbaarheid van veel dingen is beperkt. Ben veel te snel uitgekeken op allesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk. Oppervlakkig, ik weet het
Hihi, was het maar waarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aldus een wezen die vanaf 40 jaar amper meer vruchtbaar is, in tegenstelling tot mannen.
(Even los van het feit dat mannen natuurlijk altijd mooier worden naarmate hun leeftijd vordert)
True. 20ers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat mijn ervaring is dat vrouwen van 30+ mij te serieus zijn. Ja vast een slecht excuus maar is echt zo! Ze zeggen dat ze het velen stappen wel gezien hebben en liever gezellig thuis zitten. Iets wat totaal niks voor mij is!
Ik ben veel op stap, lekker vaak uit eten, dagjes weg enz en niet nadenken over morgen en alles plannen. Wil je wat vandaag doen? Dan doen we dat! Morgen is niet belangrijk. Dit staat vaak haaks op wat ouderen vrouwen willen.
[..]
De houdbaarheid van veel dingen is beperkt. Ben veel te snel uitgekeken op alles
Ahh, ik moet voor de 30+ vrouwen gaan dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat mijn ervaring is dat vrouwen van 30+ mij te serieus zijn. Ja vast een slecht excuus maar is echt zo! Ze zeggen dat ze het velen stappen wel gezien hebben en liever gezellig thuis zitten. Iets wat totaal niks voor mij is!
Ik ben veel op stap, lekker vaak uit eten, dagjes weg enz en niet nadenken over morgen en alles plannen. Wil je wat vandaag doen? Dan doen we dat! Morgen is niet belangrijk. Dit staat vaak haaks op wat ouderen vrouwen willen.
Genoeg 20+jarige huismusjes hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, ik moet voor de 30+ vrouwen gaan dus.
Je hebt ook zat twintigers die in hun profiel aangeven dat ze 'het kroegleven wel achter zich hebben liggen' en nu willen settelen. Maar ik herken mezelf ook wel in je beschrijving, daarom hoef ik nu ook nog geen kids en dus geen 30+ vrouwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
De houdbaarheid van veel dingen is beperkt. Ben veel te snel uitgekeken op alles
Mannen zijn net wijn; met de jaren komen ze steeds meer op smaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk. Oppervlakkig, ik weet het
Mooi haar is fijn!
Jaja, je zou maar een groep mensen over een kam scheren! Dat kan natuurlijk niet hè.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Altijd leuk hoe altijd toch de andere kant moet worden belicht.
Mannen willen geen dikke vrouwen ... Vrouwen ook niet
30jarige zitten niet in de kroeg ... maar sommigen ook juist wel
Blijkbaar niet. Terwijl het gewoon enkel is om een punt duidelijk te maken wat iemand meer ziet bij een bepaalde groep of zich daar prettiger bij voelt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef An_awesome_wave het volgende:
Jaja, je zou maar een groep mensen over een kam scheren! Dat kan natuurlijk niet hè.
Is ook zo.... maar als 30er sta je nou eenmaal onwijs genuanceerd in het levenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Terwijl het gewoon enkel is om een punt duidelijk te maken wat iemand meer ziet bij een bepaalde groep of zich daar prettiger bij voelt.
vind het altijd zo zinloos
Nou ja een groot deel hebben het stap leven toch wel uit gezwaaid en van hun hoeft het allemaal niet meer zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik als 20er gelukkig nog nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Is ook zo.... maar als 30er sta je nou eenmaal onwijs genuanceerd in het leven
Dat hoor je wel vaker ja...maar da's niet echt mijn ervaring. Misschien ben ik daarin wel uitzonderlijk. Of val ik op iets anders dan het merendeel van de vrouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mannen zijn net wijn; met de jaren komen ze steeds meer op smaak.
Vrouwen zijn net melk; na een bepaalde datum (25e levensjaar) begint het bederven.
ik hou van kroegen! ... maar soms ook van bankhangenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Wat is jou ervaring dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker ja...maar da's niet echt mijn ervaring. Misschien ben ik daarin wel uitzonderlijk. Of val ik op iets anders dan het merendeel van de vrouwen.
Zo ziet het gemiddelde RP profiel er een beetje uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Dizorn het volgende:
ik hou van kroegen! ... maar soms ook van bankhangen
ik hou van bieren! ... maar soms neem ik liever fristi
Keep telling yourself that.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mannen zijn net wijn; met de jaren komen ze steeds meer op smaak.
Vrouwen zijn net melk; na een bepaalde datum (25e levensjaar) begint het bederven.
Wat ik bij dating sites altijd zo irritant kan vinden is dat mensen net doen of ze een 'beautiful and unique snowflake' zijn en vervolgens in essentie precies hetzelfde verhaal weten typen als al die andere sneeuwvlokjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
ik hou van kroegen! ... maar soms ook van bankhangen
ik hou van bieren! ... maar soms neem ik liever fristi
ik hou van reizen! ... maar blijf ook graag in nederland
ik ben uniek! ... maar ook ernstig gemiddeld
en sommige vrouwen verzuren al voor het 'pak' opengemaakt is
Shit mijn haardos is ook aan het uitdunnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat mannen er kaal en uitgeleefder uit gaan zien
Iedereen vind zich zelf uniek, maar aan het eind van het verhaal kan je altijd wel dingen vinden die iedereen wel heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat ik bij dating sites altijd zo irritant kan vinden is dat mensen net doen of ze een 'beautiful and unique snowflake' zijn en vervolgens in essentie precies hetzelfde verhaal weten typen als al die andere sneeuwvlokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |