abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:19:09 #101
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117852982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:+

Dat maakt mij echt niets uit Al heeft m'n date veel mooier haar dan ik O+ ;(
Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk. Oppervlakkig, ik weet het ;(

Mooi haar is fijn! O+
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:24:55 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117853199
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk.
Aldus een wezen die vanaf 40 jaar amper meer vruchtbaar is, in tegenstelling tot mannen.

(Even los van het feit dat mannen natuurlijk altijd mooier worden naarmate hun leeftijd vordert :+)
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:29:10 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117853383
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarom iets jonger?
Omdat mijn ervaring is dat vrouwen van 30+ mij te serieus zijn. Ja vast een slecht excuus maar is echt zo! Ze zeggen dat ze het velen stappen wel gezien hebben en liever gezellig thuis zitten. Iets wat totaal niks voor mij is!

Ik ben veel op stap, lekker vaak uit eten, dagjes weg enz en niet nadenken over morgen en alles plannen. Wil je wat vandaag doen? Dan doen we dat! Morgen is niet belangrijk. Dit staat vaak haaks op wat ouderen vrouwen willen.

quote:

[..]

Die beperkte houdbaarheid van mannen is wel iets wat ik erg jammer vind eigenlijk. Oppervlakkig, ik weet het ;(

De houdbaarheid van veel dingen is beperkt. Ben veel te snel uitgekeken op alles -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:29:38 #104
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117853399
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Aldus een wezen die vanaf 40 jaar amper meer vruchtbaar is, in tegenstelling tot mannen.

(Even los van het feit dat mannen natuurlijk altijd mooier worden naarmate hun leeftijd vordert :+)
Hihi, was het maar waar ;)

Ah en na je 40e nog aan kids beginnen, je moet het maar willen :+
pi_117853672
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat mijn ervaring is dat vrouwen van 30+ mij te serieus zijn. Ja vast een slecht excuus maar is echt zo! Ze zeggen dat ze het velen stappen wel gezien hebben en liever gezellig thuis zitten. Iets wat totaal niks voor mij is!

Ik ben veel op stap, lekker vaak uit eten, dagjes weg enz en niet nadenken over morgen en alles plannen. Wil je wat vandaag doen? Dan doen we dat! Morgen is niet belangrijk. Dit staat vaak haaks op wat ouderen vrouwen willen.

[..]

De houdbaarheid van veel dingen is beperkt. Ben veel te snel uitgekeken op alles -O-
True. 20ers. O+

Lekker thuis op de bank een wijntje en film ... :') not for me.
pi_117853702
quote:

[..]

Ahh, ik moet voor de 30+ vrouwen gaan dus. ^O^
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:38:51 #107
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117853788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ahh, ik moet voor de 30+ vrouwen gaan dus. ^O^
Genoeg 20+jarige huismusjes hoor :)
pi_117853833
quote:

[..]

[..]

Je hebt ook zat twintigers die in hun profiel aangeven dat ze 'het kroegleven wel achter zich hebben liggen' en nu willen settelen. Maar ik herken mezelf ook wel in je beschrijving, daarom hoef ik nu ook nog geen kids en dus geen 30+ vrouw :P Ik moet toegeven dat ik wel zoek op vrouwen tot een jaar of 33.... ik bedoel als je echt een enorme klik (jawél, de klik) hebt komen de dingen toch vaak anders te liggen :P
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:42:06 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117853919
Altijd leuk hoe altijd toch de andere kant moet worden belicht.
Mannen willen geen dikke vrouwen ... Vrouwen ook niet
30jarige zitten niet in de kroeg ... maar sommigen ook juist wel

pi_117853991
quote:

[..]

Mooi haar is fijn! O+
Mannen zijn net wijn; met de jaren komen ze steeds meer op smaak.
Vrouwen zijn net melk; na een bepaalde datum (25e levensjaar) begint het bederven.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_117854009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:

Jaja, je zou maar een groep mensen over een kam scheren! Dat kan natuurlijk niet hè.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:45:23 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117854055
quote:
12s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

Jaja, je zou maar een groep mensen over een kam scheren! Dat kan natuurlijk niet hè.
Blijkbaar niet. Terwijl het gewoon enkel is om een punt duidelijk te maken wat iemand meer ziet bij een bepaalde groep of zich daar prettiger bij voelt.

vind het altijd zo zinloos :')
pi_117854134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Terwijl het gewoon enkel is om een punt duidelijk te maken wat iemand meer ziet bij een bepaalde groep of zich daar prettiger bij voelt.

vind het altijd zo zinloos :')
Is ook zo.... maar als 30er sta je nou eenmaal onwijs genuanceerd in het leven :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:47:41 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117854151
quote:

Nou ja een groot deel hebben het stap leven toch wel uit gezwaaid en van hun hoeft het allemaal niet meer zo.

Niks mis met een avondje thuis zitten. Maar ik ben elke donderdag, vrijdag en zaterdag op stap. En vaak op dinsdag of woensdag ook theetje doen in de kroeg.

Dan gaat het niet werken als de vrouw thuis gezellig op de bank wilt zitten. Iets wat de grootste groep 30+ vrouwen wel wilt. Ik zie het om me heen gebeuren.

Dat klikt niet maar botst :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:47:55 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117854162
quote:
12s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:47 schreef An_awesome_wave het volgende:

Is ook zo.... maar als 30er sta je nou eenmaal onwijs genuanceerd in het leven :')
Ik als 20er gelukkig nog niet *O*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:06 #116
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117854213
quote:
16s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net melk; na een bepaalde datum (25e levensjaar) begint het bederven.
Dat hoor je wel vaker ja...maar da's niet echt mijn ervaring. Misschien ben ik daarin wel uitzonderlijk. Of val ik op iets anders dan het merendeel van de vrouwen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:26 #117
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_117854229
quote:

ik hou van kroegen! ... maar soms ook van bankhangen

ik hou van bieren! ... maar soms neem ik liever fristi

ik hou van reizen! ... maar blijf ook graag in nederland

ik ben uniek! ... maar ook ernstig gemiddeld ;)

en sommige vrouwen verzuren al voor het 'pak' opengemaakt is :+
WFPB!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:56 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117854243
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat hoor je wel vaker ja...maar da's niet echt mijn ervaring. Misschien ben ik daarin wel uitzonderlijk. Of val ik op iets anders dan het merendeel van de vrouwen.
Wat is jou ervaring dan?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:51:28 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117854306
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Dizorn het volgende:

Zo ziet het gemiddelde RP profiel er een beetje uit ;)
pi_117854331
quote:
16s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef McNulty het volgende:

[..]

Keep telling yourself that. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:52:48 #121
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117854362
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat is jou ervaring dan?
Dat mannen er kaal en uitgeleefder uit gaan zien ;(
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:53:28 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117854400
Maar ik merk het ook op paiq. Vrouwen van 30 zijn klaar met stappen.

Ik stap niet zoveel meer, die tijd heb ik gehad. Uhm oke.... Wat dan wel? Filmpje kijken of drankje met vrienden thuis doen.

Ja niet mijn kopje thee dus! NEXT :{w
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:03:23 #123
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117854792
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Dizorn het volgende:

[..]

ik hou van reizen! ... maar blijf ook graag in nederland

ik ben uniek! ... maar ook ernstig gemiddeld ;)

en sommige vrouwen verzuren al voor het 'pak' opengemaakt is :+
Wat ik bij dating sites altijd zo irritant kan vinden is dat mensen net doen of ze een 'beautiful and unique snowflake' zijn en vervolgens in essentie precies hetzelfde verhaal weten typen als al die andere sneeuwvlokjes.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:25:14 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117855605
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat mannen er kaal en uitgeleefder uit gaan zien ;(
Shit mijn haardos is ook aan het uitdunnen -O-

Maar ze schatten me nog wel 26 a 27 ipv 32 dus gaat nog goed :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:26:13 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117855645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat ik bij dating sites altijd zo irritant kan vinden is dat mensen net doen of ze een 'beautiful and unique snowflake' zijn en vervolgens in essentie precies hetzelfde verhaal weten typen als al die andere sneeuwvlokjes.
Iedereen vind zich zelf uniek, maar aan het eind van het verhaal kan je altijd wel dingen vinden die iedereen wel heeft.

Zo heelmerg verschillen zijn we niet van elkaar :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:56:20 #126
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_117856939
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iedereen vind zich zelf uniek, maar aan het eind van het verhaal kan je altijd wel dingen vinden die iedereen wel heeft.

Zo heelmerg verschillen zijn we niet van elkaar :D
In de basis willen mannen graag buiten met vrienden aan lopen kloten en dat als ze 's avonds thuiskomen de maaltijd klaar staat en als het meezit ook nog een beurt.

Net zoals dat de vrouwen in de basis graag met vriendinnen lopen te kletsen en 's avonds met een drankje op de bank voor de tv zitten.

kom maar op met je opmerkingen dat dit absoluut niet voor jou geld. Waarschijnlijk denk je precies hetzelfde over de mensen om je heen ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_117857295
Alle vrouwelijke RP profielen zijn hetzelfde....

Standaard; zijn ze niet echt op zoek
Houden van; paarden, zeilen
Willen; dwangmatig zoveel mogelijk reizen en het liefst zo exotisch ver weg als mogelijk
TV programma; dwdd
Boeken; kluun, Heleen van Rooijen en tegenwoordig; 50 tinten grijs
Eten; iets oosters
Drankje; wijn
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117857299
Hmm best wel leuk, op Paiq meisje leren kennen die net als ik meestal sávonds/snachts werkt :p
Kortom overdag ook alle tijd heeft en op 5 minuten afstand woont.

Misschien nog deze week en anders volgende week een date ;)!
pi_117857320
Niet alle mannen worden blokjesoverhemddragende, kalende bierbuiken met een slecht gevoel voor humor. Helaas is dit wel vaak waar, maar dat zijn meestal ook van die figuren die er om vragen om ingekakt te raken. Van die gasten die op hun veertigste als enige verzetje nog het wekelijks potje voetballen 'met de jongens' hebben, om daarna kansloos in een weinig inspirerende sportkantine doodgeslagen bier weg te tanken en klaverjas te spelen.

De mannen die ik ken zijn vrijwel zonder uitzondering alleen maar goed aan het rijpen, misschien heeft het iets met instelling te maken. Ik vind het belangrijk dat ik er altijd goed uit zie, daarom besteed ik er tijd en aandacht aan. De kalende veertigers schijnbaar niet.
pi_117857348
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef zalkc het volgende:

[..]

In de basis willen mannen graag buiten met vrienden aan lopen kloten en dat als ze 's avonds thuiskomen de maaltijd klaar staat en als het meezit ook nog een beurt.

Net zoals dat de vrouwen in de basis graag met vriendinnen lopen te kletsen en 's avonds met een drankje op de bank voor de tv zitten.

kom maar op met je opmerkingen dat dit absoluut niet voor jou geld. Waarschijnlijk denk je precies hetzelfde over de mensen om je heen ;)
Nee hoor, ik hou heel erg van koken en vind het zeer prettig om dat samen te doen met partner. Wijntje erbij... muziekje op. Gawd, wat klink ik als een saaie ouwe lul :') Dat van die beurt ben ik het wel mee eens overigens. Maar dat hebben vrouwen ook volgens mij.
pi_117857389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Mystikvm het volgende:
Niet alle mannen worden blokjesoverhemddragende, kalende bierbuiken met een slecht gevoel voor humor. Helaas is dit wel vaak waar, maar dat zijn meestal ook van die figuren die er om vragen om ingekakt te raken. Van die gasten die op hun veertigste als enige verzetje nog het wekelijks potje voetballen 'met de jongens' hebben, om daarna kansloos in een weinig inspirerende sportkantine doodgeslagen bier weg te tanken en klaverjas te spelen.

De mannen die ik ken zijn vrijwel zonder uitzondering alleen maar goed aan het rijpen, misschien heeft het iets met instelling te maken. Ik vind het belangrijk dat ik er altijd goed uit zie, daarom besteed ik er tijd en aandacht aan. De kalende veertigers schijnbaar niet.
Kaal worden doe je weinig tegen. Ja een dure haartransplantatie. Maar je wordt het of je wordt het niet. Dus niet alle kale mannen over 1 nutteloze kam scheren graag :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117857481
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Kaal worden doe je weinig tegen. Ja een dure haartransplantatie. Maar je wordt het of je wordt het niet. Dus niet alle kale mannen over 1 nutteloze kam scheren graag :D
Dat klopt, maar scheer het dan helemaal af. Ik zat maandagavond Voetbal International te kijken en het publiek bestond vrijwel alleen maar uit de door mij beschreven mannen. Trek verdomme iets vlotters aan en haal een scheermes over je harses, dan zien ze er in elk geval niet uit alsof ze onder metersdikke plak bij hun vrouw zitten, die bovendien ook nog hun kleding koopt, schijnbaar.

Verder niks tegen kalende mannen, het is slechts mijn allergrootste angst. Kaal worden lijkt me verschrikkelijk :X
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:09:59 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117857498
quote:

[..]

Betreft wat vrouwen willen weet ik niet.

Betreft thuis komen en eten klaar staan? Hoeft ook niet van mij, koken vind ik niet erg en doe ik zo na het werk. Moet denk ik een wisselwerking zijn. En samen thuis komen? Liever niet zeg. Anders begint het een sleur te worden :D

Liever variatie! En sex? Altijd goed :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:10:26 #134
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117857515
quote:

[..]

De meeste mannen en vrouwen die ik ken passen niet in dit plaatje.
pi_117857578
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

De meeste mannen en vrouwen die ik ken passen niet in dit plaatje.
Ik ken ze wel, maar die zijn op hun 22e al van mijn radar verdwenen omdat ze teveel voldoen aan de beschrijving en derhalve bijna niet meer op straat worden waargenomen :')
pi_117857580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Mystikvm het volgende:

het is slechts mijn allergrootste angst. Kaal worden lijkt me verschrikkelijk :X
ik denk daar niet eens aan, in mijn familie hebben we geen kale mannen! O+
pi_117857582
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Taexon het volgende:
Hmm best wel leuk, op Paiq meisje leren kennen die net als ik meestal sávonds/snachts werkt :p
Kortom overdag ook alle tijd heeft en op 5 minuten afstand woont.

Misschien nog deze week en anders volgende week een date ;)!
cool :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117857756
hey bevat dit topic bovenmatig veel gezeik over wat anderen allemaal fout doen vergeleken met de rest van fok ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:18:05 #139
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117857815
Over een maand naar Disneyland Parijs met mijn 'date'. Leuk! :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:18:22 #140
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117857828
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Ballard het volgende:
hey bevat dit topic bovenmatig veel gezeik over wat anderen allemaal fout doen vergeleken met de rest van fok ;)
U komt nooit in KLB?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:19:34 #141
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117857867
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach, mannen worden kaal, vrouwen kunnen zich maar tot hun 40e voortplanten. Die beperkte houdbaarheid wordt door de 1 als een wat grotere belemmering gezien dan voor de ander. En da's maar goed ook :)
pi_117857912
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ach, mannen worden kaal, vrouwen kunnen zich maar tot hun 40e voortplanten. Die beperkte houdbaarheid wordt door de 1 als een wat grotere belemmering gezien dan voor de ander. En da's maar goed ook :)
elk jaar een nieuwe iphone, elke 2 jaar een nieuwe vrouw/man. de consumptiemaatschappij. ~:)
pi_117858002
quote:
19s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef dawg het volgende:

[..]

elk jaar een nieuwe iphone, elke 2 jaar een nieuwe vrouw/man. de consumptiemaatschappij. ~:)
klinkt chill
mijn toekomstige vrouw is nu pas 15 dus ik moet nog ff wachten tot ik haar voor het eerst ontmoet :(
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117860760
Yessss... toffe dame gevraagd om wat te gaan drinken binnenkort, stelt ze zelf voor om naar Utrecht te komen ipv dat ik helemaal naar fucking Helmond moet.

pi_117860819
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yessss... toffe dame gevraagd om wat te gaan drinken binnenkort, stelt ze zelf voor om naar Utrecht te komen ipv dat ik helemaal naar fucking Helmond moet.

[ afbeelding ]
helmond, wie dan? woon er zelf ook.
pi_117860880
Verwacht je nu dat ik haar voor en achternaam in de topic neer ga zetten?
pi_117860903
Nofi over Helmond trouwens.... het is gewoon.... dat het Helmond is :+
pi_117860941
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Verwacht je nu dat ik haar voor en achternaam in de topic neer ga zetten?
dm kan ook, al vermoed ik dat ik haar toch niet ken. :P

mensen die zeiken over helmond zijn er de laatste 10 jaar duidelijk niet meer geweest. :7
pi_117860960
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef dawg het volgende:

[..]

dm kan ook, al vermoed ik dat ik haar toch niet ken. :P

mensen die zeiken over helmond zijn er de laatste 10 jaar duidelijk niet meer geweest. :7
Ik denk dat het voor mij een jaartje of 4 geleden is (heb daar vrienden wonen). Maar er is volgens jou daadwerkelijk wat te doen daar? En als je in een van de 4 grote steden woont dan laat je je uiteraard altijd laatdunkend uit over de rest van het land :+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:47:37 #150
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117861088
Helmond.

Initialen is voor nu even genoeg. Of nee, begint haar voornaam met de M?
pi_117861228
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:43 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor mij een jaartje of 4 geleden is (heb daar vrienden wonen). Maar er is volgens jou daadwerkelijk wat te doen daar? En als je in een van de 4 grote steden woont dan laat je je uiteraard altijd laatdunkend uit over de rest van het land :+
oh, er is niet heel veel te doen, behalve in de zomer. :P

maar qua sfeer en veiligheid is het heel erg verbeterd de laatste 10 jaar, itt de 4 grote steden. vind ik dan. ;)
pi_117861482
Ik woon in de mooiste wijk van Utrecht, alleen maar yuppies en bakfietsmoeders hier, haha! Als het goed is voegt ze me zo toe @ facebook en dan zal ik hier initialen plaatsen.
pi_117861546
praat ze plat? of komt ze niet uit helmond/z-o brabant? :P
pi_117861650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
praat ze plat? of komt ze niet uit helmond/z-o brabant? :P
Ik denk 't wel? Maar dat maakt niet uit, ik kom van origine uit Cuijk aan de maas dus ben ook een Brabander van huis uit ;)
pi_117861717
ahh. dat scheelt idd. :P

veel plezier alvast. :)
pi_117862626
Waar behoren jullie bij??

donderdag 11 oktober 2012 @ 18:42:56 #157
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117863032
Boven beta plus denk ik maar zie mezelf niet zo in zo'n cherso cherso groepje wat blijkbaar de 2e is van wat je als man moet willen zijn..
we dan
pi_117863981
Alpha plus. Alhoewel succes nog enigszins uitgebleven is hier. Qua levensdoelen. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:12:47 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117864256
Ik zie mezelf ook wel als een alpha + ja. Ik weet het, bescheiden.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:14:03 #160
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117864314
:')
pi_117864317
Ik geloof niet dat hier A+ rondloopt.... die gasten zijn bezig met succes en houden zich niet bezig met fora als fok waar ze hun dates met andere dudes bespreken :')
pi_117864327
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Tsja, hij vraagt het...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:16:34 #163
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117864412
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik geloof niet dat hier A+ rondloopt.... die gasten zijn bezig met succes en houden zich niet bezig met fora als fok waar ze hun dates met andere dudes bespreken :')
Precies :p waar hoor jij bij?
En heb je ook niet zo'n mooi plaatje voor vrouwen?
pi_117864475
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Alpha plus. Alhoewel succes nog enigszins uitgebleven is hier. Qua levensdoelen. :')
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Genoodzaakt even een :') erin te gooien...
pi_117864596
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Precies :p waar hoor jij bij?
En heb je ook niet zo'n mooi plaatje voor vrouwen?
Geen idee, ik ben veul te speciaal en uniek om in een hokje te kunnen stoppen :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:22:11 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117864671
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef -Splash- het volgende:
Over een maand naar Disneyland Parijs met mijn 'date'. Leuk! :P
Leuk! En romantisch :)

Morgen date drie met die ene leuke date, nu mag ik de keuken in ;) Eens kijken hoe hij woont. Zin in :)
pi_117864706
who cares in welk hokje je valt? :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:24:52 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117864805
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben veul te speciaal en uniek om in een hokje te kunnen stoppen :')
Zo standaard om dat te zeggen.
pi_117864833
Ik denk een B+ (ik prioritize nooit sexual needs over important ones en ik ben niet dom dus geen Alpha) Maar dan zonder social akwardness en het fysiek van Alpha. Alleen dat gaat ook niet lang meer duren met 30+ :')
pi_117864852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
who cares in welk hokje je valt? :')
Ja maakt toch ook geen fuck uit.... gewoon voor de grap :P
pi_117864944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ja maakt toch ook geen fuck uit.... gewoon voor de grap :P
oh ja. nou, alpha+ dus.

:')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:27:38 #172
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117864956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik denk een B+ (ik prioritize nooit sexual needs over important ones en ik ben niet dom dus geen Alpha) Maar dan zonder social akwardness en het fysiek van Alpha. Alleen dat gaat ook niet lang meer duren met 30+ :')
Fysiek van een alpha? Gast je bent aziaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_117865019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Half. En wat dan nog???

donderdag 11 oktober 2012 @ 19:28:59 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117865026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Paxlie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*scoooooooooooooooooooreeeeeeeeeeeeee*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:30:12 #175
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117865101
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Half. En wat dan nog???

[ afbeelding ]
Daarvoor drink je teveel :D
pi_117865131
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Daarvoor drink je teveel :D
Voor zo'n lichaam wel ja :') En ik drink alleen in het weekend 8-)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:34:38 #177
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117865402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Voor zo'n lichaam wel ja :') En ik drink alleen in het weekend 8-)
Ik ook tegenwoordig. Net weer reactie van iemand van RP. De kleine thumbnail in de mail zei echter al keihard nee tegen me :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:35:01 #178
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117865429
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Morgen date drie met die ene leuke date, nu mag ik de keuken in ;) Eens kijken hoe hij woont. Zin in :)
Huh? Romantisch? Doel je nou specifiek op SpaceMountain?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:35:34 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117865467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Huh? Romantisch? Doel je nou specifiek op SpaceMountain?
Gast...
Het vuurwerk natuurlijk. Niet vergeten hé?
pi_117865546
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik ook tegenwoordig. Net weer reactie van iemand van RP. De kleine thumbnail in de mail zei echter al keihard nee tegen me :')
Stuur je dan altijd iets persoonlijks terug of zo'n onpersoonlijk 'geen interesse' berichtje? Of laat je helemaal niks van je horen? :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:39:02 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117865724
quote:

[..]

Wat ga je koken? :)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:40:23 #182
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117865788
quote:
16s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gast...
Het vuurwerk natuurlijk. Niet vergeten hé?
Komt goed. ;) Ik denk dat het een paar speciale dagen gaan worden met een diner bij de Eifeltoren komt dat vast wel goed ;).
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:42:00 #183
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117865899
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Stuur je dan altijd iets persoonlijks terug of zo'n onpersoonlijk 'geen interesse' berichtje? Of laat je helemaal niks van je horen? :P
Dit bleek een luie interesse klik. Dat wordt hem niet :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:45:52 #184
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117866102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat ga je koken? :)
Mja, er zijn meerdere dingen de revue gepasseerd en aangezien hij beloofd heeft alles op te eten heb ik creatieve vrijheid. Maakt het niet makkelijker om te kiezen ;) Denk dat ik voor zalm uit de oven ga met tagliatelle. Wordt ook een laat diner ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:51:12 #185
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117866409
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mja, er zijn meerdere dingen de revue gepasseerd en aangezien hij beloofd heeft alles op te eten heb ik creatieve vrijheid. Maakt het niet makkelijker om te kiezen ;) Denk dat ik voor zalm uit de oven ga met tagliatelle. Wordt ook een laat diner ;)
Is de zalm weer veilig? Of probeer je zijn 'ik beloof alles op te eten ook al bevat het salmonella' belofte uit? ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:52:16 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117866474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Is de zalm weer veilig? Of probeer je zijn 'ik beloof alles op te eten ook al bevat het salmonella' belofte uit? ;)
ha ha! dat zou wel een ultiem gebaar zijn ;) Maar nee..gewoon luie diepvrieszalm, helemaal gaar en mals dus ik maak me geen zorgen. Mocht ik onverhoopt niks meer posten dan weet je waar het aan ligt.
pi_117866913
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Keep telling yourself that. :')
Keep telling yourself it aint true :')
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:20:47 #188
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117868431
Alfa+ hier
pi_117868474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef BeamofLight het volgende:
Alfa+ hier
iedereen is alpha+ op fok! dus jij ook. :7
pi_117868548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef BeamofLight het volgende:
Alfa+ hier
En wederom een :')

Mannen en zelfkennis...kuch* overschatting* kuch...schattig gewoon O+
pi_117870481
Wat maakt het nou uit of je alfa of beta bent? Het gaat er gewoon om dat je een vrouw kunt vermaken.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:05:45 #192
172848 chrisr
nom nom nom
pi_117870977
Sowieso is het verschil tussen alpha en beta wel erg groot, van intelligente jocks naar sociaal onzekere maagden. Logisch dat iedereen alpha is ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:12:37 #193
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117875204
Ik ben Gamma, geen Alpha, Beta of Omega. Blijkbaar de enige. Uniek dus... *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_117876724
alfa beta.....rot op man...zielig. Hokjes.... |:(
pi_117876766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
alfa beta.....rot op man...zielig. Hokjes.... |:(
Ook vooral heel serieus nemen die shit. :') Zijn jullie altijd zo serieus?
pi_117876986
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

(niet mijn favoriet trouwens)
pi_117877663
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Het is en blijft fok he.
pi_117880334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef Sekhmet het volgende:
En wederom een :')

Mannen en zelfkennis...kuch* overschatting* kuch...schattig gewoon O+
Ik begrijp hieruit dat het niets geworden is met Joe?
pi_117880426
Dat akward moment als je ziet dat ook mannen je profiel hebben gecheckt @ knuz... :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:07:19 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117880674
quote:

[..]

Met die hiergaanwedan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')