quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Iedere keer hetzelfde horen word op een punt erg flauw. Probeer zelf altijd met zoveel mogelijk creativiteit het gesprek aan te gaan en vind dat ook erg belangrijk bij de tegenpartij. Dat is zelfs belangrijker dan alles wat erop de persoon zijn profiel staat
Niet een hand vol maar een land volquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat....
Next!
Hoe stom het ook klinkt... Ja dat verwachten zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten?
Die match die je elke 2 weken krijgt ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Kort vraagje over Paiq:
Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten?
Tja, vrouwen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd![]()
Een goede foto maakt echt veel verschil hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.
Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige
Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Ja zo'n ervaring heb ik ook een paar keer gehad. Ik negeer nu al een tijdje fotobewonderaars. Als ze echt iets bewonderen laat ze dan maar een berichtje sturen voor wat credits. Gierige mormels dat het zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd![]()
heb om te proberen 250 credits gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.
Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq.
en daar heb je nou echt gelijk in...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt?
In Nederland is het echt zo dat als je alleen al naar je auto kijkt de euro's zo uit je zak vliegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
en daar heb je nou echt gelijk in...
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha
Veel sterkte! Bij mij heeft het een maand of 4/5 gekost na een relatie van dik 4,5 jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Morgen mijn spulletjes ophalen bij mijn exvrij definitief uit nu. Nog niet echt zin in een relatie maar beetje mensen ontmoeten begint er wel weer wat extra aan te komen voel ik, ook al voel ik me nu even wat kut
Dus dit is een soort van waarschuwing naar alle meiden eigenlijk lol
Dat weten ze echt wel hoor. En fotobewonderaar zegt natuurlijk weinig, al zou ik zelf best een chat accepteren van iemand uit mijn 'top 6', omdat dat nooit lelijke/matige meisjes zijn imo. Maar goed, ik ben een man en ben wellicht minder kritisch...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.
Dank jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Veel sterkte! Bij mij heeft het een maand of 4/5 gekost na een relatie van dik 4,5 jaar.
Ze heeft niet gebeld maar je doet alsof? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn ex was in het poolcentrum vandaag...
maar ff naar haar en haar vriend gelopen en gezegd dat haar vriendin niet mijn manager met bullshit moet bellen omdat ik hun al maanden niet meer gesproken heb en dit uit het niets komt.
smaadmakers lol
Dat heb je wel snel gedaan. Daar zou ik veel langer over doen denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Veel sterkte! Bij mij heeft het een maand of 4/5 gekost na een relatie van dik 4,5 jaar.
haar vriendin belde mijn manager met poepverhalen... dafuq heb ik weerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze heeft niet gebeld maar je doet alsof? Of begrijp ik het verkeerd?
Ah oke, dat is wel nasty jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
haar vriendin belde mijn manager met poepverhalen... dafuq heb ik weer
Mja het was eigenlijk al langer over. We leefden meer als broer en zus het laatste jaar ofzo.... gaf nog wel heel veel om haar vandaar dat het zo lang duurde totdat ik de knoop doorhakte. Het was ook mijn beslissing, dat scheelt ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb je wel snel gedaan. Daar zou ik veel langer over doen denk ik.
Raar. Hoor dit wel vaker. Terwijl ik het juist erg vervelend vind als ik het uit moet maken.. heb dan medelijden met mijn ex als het ware en wil niet dat die verdrietig is.. liever boos en dat ze er minder mee zit aangezien ik er dan ook minder mee zit. Is geen standaard gedachte heb ik al wel vaker vernomen maar zo ervaar ik het..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mja het was eigenlijk al langer over. We leefden meer als broer en zus het laatste jaar ofzo.... gaf nog wel heel veel om haar vandaar dat het zo lang duurde totdat ik de knoop doorhakte. Het was ook mijn beslissing, dat scheelt ook.
Dit dus. Ik vond het op Paiq soms wel jammer dat je niet kunt klikken op: vind ze allebei helemaal niet leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.
Ik doe me even voor als datingsite: hai!quote:
dat je geen belangstelling hebt voor volslanke vrouwenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef dynamiet het volgende:
Hoe kan ik netjes op mijn profiel melden dat ik geen interesse heb in gezette vrouwen? afgelopen week al 3 berichtje. Niet reageren vind ik niet zo netjes dus ik stuur maar steeds terug dat ze niet mijn type zijn.
'Hoi ik ben dynamiet ik weet dat volslanke vrouwen altijd gezellig zijn maar ik zoek in dat geval wat minder gezelligheid'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef dynamiet het volgende:
Hoe kan ik netjes op mijn profiel melden dat ik geen interesse heb in gezette vrouwen? afgelopen week al 3 berichtje. Niet reageren vind ik niet zo netjes dus ik stuur maar steeds terug dat ze niet mijn type zijn.
Mja, ik woonde ook alweer 3 jaar samen enzo. We hadden een tof leven en een leuke gezamelijke vriendengroep. Het was haar huis, ik moest verkassen en iets nieuws vinden. Zijn geen dingen die je zomaar 1,2,3 opgeeft imoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Raar. Hoor dit wel vaker. Terwijl ik het juist erg vervelend vind als ik het uit moet maken.. heb dan medelijden met mijn ex als het ware en wil niet dat die verdrietig is.. liever boos en dat ze er minder mee zit aangezien ik er dan ook minder mee zit. Is geen standaard gedachte heb ik al wel vaker vernomen maar zo ervaar ik het..
Nee klopt ook zo'n vriendengroep is extra jammer dan. Nou ja je bent er goed uitgekomen heb ik het ideequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mja, ik woonde ook alweer 3 jaar samen enzo. We hadden een tof leven en een leuke gezamelijke vriendengroep. Het was haar huis, ik moest verkassen en iets nieuws vinden. Zijn geen dingen die je zomaar 1,2,3 opgeeft imo
Zeker wetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee klopt ook zo'n vriendengroep is extra jammer dan. Nou ja je bent er goed uitgekomen heb ik het idee
Ik zou hopeloos verslaafd raken aan die pilquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor het eerst zoenen
Omg, dat gevoel moeten ze in een pil stoppen. Nee dat gevoel bij de fractie tussen weten dat het onafwendbaar is en het ook echt gebeurt
Je, hart naar je tenen en keihard weer terug... Spetters in je hoofd en als het dan ook echt lekker is (helaas niet altijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou hopeloos verslaafd raken aan die pilEcht het beste gevoel in de wereld zo ongeveer, haha!
Dat heb ik helaas nog niet meegemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je, hart naar je tenen en keihard weer terug... Spetters in je hoofd en als het dan ook echt lekker is (helaas niet altijd) BAAAAUWTJIKKEBAAAUWAAAAAAAAAAAUW!!!
Ja... wel altijd een domper als de tongskills dan tegen blijken te vallen. Dat je het een beetje bij probeert te sturen en dat je hoopt dat je partner dat snapt en met je meegaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je, hart naar je tenen en keihard weer terug... Spetters in je hoofd en als het dan ook echt lekker is (helaas niet altijd) BAAAAUWTJIKKEBAAAUWAAAAAAAAAAAUW!!!
Wat niet??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas nog niet meegemaakt.
Zo'n gevoel bij het zoenen.quote:
Dan zet je ze toch allebei helemaal onderaan? Ik snap het niet, van de 50 foto's vind je er meer dan 44 totaal niet leuk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vond het op Paiq soms wel jammer dat je niet kunt klikken op: vind ze allebei helemaal niet leuk
Jij krijgt dan geen adrenalinekick van hier tot Tokyo? Bij de eerste keer zoenen?quote:
Hm trickyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:44 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ja..
Desalniettemin een heerlijk gevoelDe ontlading is dan zo groot... zelfs groter dan, dare I say it?, de eerste keer neuken?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm tricky![]()
Moet ook maar weer eens wat gaan e-hosselen denk ik. Zin om te zoenen haha
Leuk experiment!quote:
Direct ook maar anaal dan? Als je toch bezig bent met testenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Leuk experiment!
"Jaahaaa nu moeten we ook neuken hoor, ik wil testen wat een grotere ontlading geeft"
Gadsie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Direct ook maar anaal dan? Als je toch bezig bent met testen
Ik ga komende week Eefje leren schakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gadsie.![]()
Hoe ist eigenlijk met jouw dates?
Hahaha, sure... Still want to eat some pussy?,!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Leuk experiment!
"Jaahaaa nu moeten we ook neuken hoor, ik wil testen wat een grotere ontlading geeft"
super omschrijving .. klopt preciesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat precies? Je kunt immers kiezen uit "leuker dan" of "minder leuk dan" en "even leuk". Soms komt een niet zo leuke foto heel vaak terug bij het beoordelen en zijn er nét een paar nog minder leuke. Dan kan het dus zijn dat zo'n niet zo leuke foto dus toch vrij hoog eindigt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dan zet je ze toch allebei helemaal onderaan? Ik snap het niet, van de 50 foto's vind je er meer dan 44 totaal niet leuk?
Legio mogelijkheden maar volgens mij wil je niet meer dat ze reageren, toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef dynamiet het volgende:
Maar niet in je top-6. En daar hebben we het bij fotobewonderaars over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat precies? Je kunt immers kiezen uit "leuker dan" of "minder leuk dan" en "even leuk". Soms komt een niet zo leuke foto heel vaak terug bij het beoordelen en zijn er nét een paar nog minder leuke. Dan kan het dus zijn dat zo'n niet zo leuke foto dus toch vrij hoog eindigt.
Een ontlading aan spanning en puurheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou hopeloos verslaafd raken aan die pilEcht het beste gevoel in de wereld zo ongeveer, haha!
ook_gek wil niet accepteren dat hij oud wordt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg met paiq een vrouw van 40 als match! Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik opgegeven heb dat ik een Milf hunter ben
Ben net koud 32 wtf moet ik met een 40 jarig oud wijfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
ook_gek wil niet accepteren dat hij oud wordt.![]()
Dus toch oud.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben net koud 32 wtf moet ik met een 40 jarig oud wijf
Ik ben en ik herhaaaaal!!! Ben geen milf hunter!
Op leeftijdquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al ben ik natuurlijk een heel stuk jonger met m'n 31,5.
Hoeveel had jij gezopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:05 schreef Silenus het volgende:
Over 8 jaar is je toekomstige vriendin waarschijnlijk ook ongeveer 'een oud wijf van 40' he.
40-jarige vrouwen kunnen er nu eenmaal af en toe tussendoor glippen. Een maandje geleden was ik aan het stappen in Groningen en dacht ik dat ik een vrouw van ongeveer 32 had versierd...vertelt ze haar leeftijd, is ze 48.![]()
![]()
![]()
tis allemaal wat omslachtigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hoe werkt dat nou op die site? Zonder credits kun je geen foto's checken ofzo?
Waarom iets jonger?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek wel een iets jongere vriendin trouwens. Tussen ze 25 en 31 jaar zal perfect zijn
Dames, ik heb DM komt u maar
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.quote:
Is dat een kwestie van berekendheid, ja?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
Andersom (zie progje) lukt idd beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
Yup. Bij mij wel eerlijk gezegd. Is dat héél gek?. Ik heb nu nog even zin om 'voor mezelf te leven', maar over een aantal jaren zou ik graag kinderen willen. Mijn vorige relatie was met een vrouw van dezelfde leeftijd en dat is één van de redenen waarom het stuk is gelopen, zij wilde kids. Ik nog niet. Vandaar dat ik nu liever een wat jongere partner zou willen hebben waarbij onze verwachtingen qua kids overeen komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dat een kwestie van berekendheid, ja?
Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
Volgens mij werd er al reeksenlang geklaagd dat vrouwen van 30 zo graag kinderen willen en dat de heren daar echt niet op zitten te wachten.. Leuk contrast deze keer
en jij bent?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat een man nog niet kalend is
Écht, ik ben zo blij met m'n haargenenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat een man nog niet kalend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |