abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117827064

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117827116
Mijn laatst post,

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Iedere keer hetzelfde horen word op een punt erg flauw. Probeer zelf altijd met zoveel mogelijk creativiteit het gesprek aan te gaan en vind dat ook erg belangrijk bij de tegenpartij. Dat is zelfs belangrijker dan alles wat erop de persoon zijn profiel staat :Y
pi_117829353
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat.... :')

Next!
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_117829525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq gesprek schiet ook niet op als de ander steeds tussendoor offline gaat.... :')

Next!
Niet een hand vol maar een land vol *O*
pi_117830941
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten? :D
pi_117831672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Fomalhaut het volgende:
Weekje niet op Paiq geweest, 14 fotobewonderaars en geen één bericht. Verwachten ze nou allemaal dat ik met credits ga smijten? :D
Hoe stom het ook klinkt... Ja dat verwachten ze :+
pi_117831803
Kort vraagje over Paiq:

Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
pi_117832246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Kort vraagje over Paiq:

Weet iemand toevallig of de matchvoorstellen die je krijgt ook bij je match zelf terecht komen? Dus dat beide matches tegelijkertijd aan elkaar worden voorgesteld?
Die match die je elke 2 weken krijgt ofzo?
die krijg je allebij te zien ;)
pi_117832672
Nou, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds in blokken van 4 a 5 dagen achter elkaar matches krijg ... en dat dan steeds om de twee weken.

Moet zeggen dat dat een paar maanden terug nog niet zo was trouwens. :)
pi_117833601
quote:
Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd :{w
pi_117833656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Hetzelfde meisje meerdere keren fotobewonderaar, dan zelf maar eens een oneliner sturen en worden geweigerd :{w
Tja, vrouwen...

:+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:25:27 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117834972
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.

Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige :D
pi_117835781
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn matches bij Paiq zijn echt nooit online en als ze het wel zijn kennelijk maar 5 mins ofzo want ik tref ze nooit.

Heb ook ff andere chatfoto geplaatst en die wordt een stuk hoger gewaardeerd dan de vorige :D
Een goede foto maakt echt veel verschil hoor ;)
en klopt ik heb ook vaak dat me matches en contacten vrijwel niet online zijn :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:41:16 #14
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117835911
quote:
Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:44:01 #15
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117836067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ja zo'n ervaring heb ik ook een paar keer gehad. Ik negeer nu al een tijdje fotobewonderaars. Als ze echt iets bewonderen laat ze dan maar een berichtje sturen voor wat credits. Gierige mormels dat het zijn.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_117836138
Of je foto heeft gewoon in een stapeltje nerd foto's gezeten ... ;)
pi_117836239
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.

Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
pi_117836343
Ik heb het gevoel dat paiq die cijfers kunstmatig hoog houdt. Zodat mensen Zo'n feel good gevoel krijgen. Mijn foto had bijv een 9,5. Nou ben ik een mooie boy (l) maar dat is wel ERG hoog haha
pi_117836688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Over credits gesproken ....ik moet zeggen dat ik er af en toe even 500 credits tegenaan gooi om een beetje te kunnen photocheaten bij het chatten.

Nog meer lui hier die af en toe wat betalen voor Paiq?
heb om te proberen 250 credits gekocht ;)
pi_117837154
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq. :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:04:33 #21
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117837408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Ah, kijk eens aan, ben ik toch niet de enige sponser van Paiq. :P
Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt? :)
pi_117837650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ik heb ook vaker voor credits betaald. Wat is nou een paar euro als je zo 10 euro parkeergeld in de stad betaalt? :)
en daar heb je nou echt gelijk in... :P
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 23:08:35 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:10:21 #23
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117837770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:

[..]

en daar heb je nou echt gelijk in... :P
Nu je het zegt... parkeergeld is eigenlijk fking duur haha
In Nederland is het echt zo dat als je alleen al naar je auto kijkt de euro's zo uit je zak vliegen.
pi_117838055
Ik heb ook een keer geld uitgegeven aan een shitload aan credits,die ik noooooooooooooit meer op ga krijgen, toen ik een nieuw account nam. Op mijn oude account had ik er flink wat gespaard en het paiqt gewoon veel relaxter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:17:11 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117838164
Morgen mijn spulletjes ophalen bij mijn ex ;( vrij definitief uit nu. Nog niet echt zin in een relatie maar beetje mensen ontmoeten begint er wel weer wat extra aan te komen voel ik, ook al voel ik me nu even wat kut

Dus dit is een soort van waarschuwing naar alle meiden eigenlijk lol :P
we dan
pi_117838200
Gelukkig heb ik een parkeervergunning :P
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117838235
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Morgen mijn spulletjes ophalen bij mijn ex ;( vrij definitief uit nu. Nog niet echt zin in een relatie maar beetje mensen ontmoeten begint er wel weer wat extra aan te komen voel ik, ook al voel ik me nu even wat kut

Dus dit is een soort van waarschuwing naar alle meiden eigenlijk lol :P
Veel sterkte! Bij mij heeft het een maand of 4/5 gekost na een relatie van dik 4,5 jaar.
pi_117838413
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Fotobewonderaars hebben niet aangegeven dat ze je foto bewonderen. Je foto is gewoon wat hoger in hun persoonlijke beoordelingssessie geëindigd. Ze weten dus volgens mij nog niet eens dat ze onder de noemer bewonderaar in jouw lijstje staan. Volgens mij werkt het zo.
Dat weten ze echt wel hoor. En fotobewonderaar zegt natuurlijk weinig, al zou ik zelf best een chat accepteren van iemand uit mijn 'top 6', omdat dat nooit lelijke/matige meisjes zijn imo. Maar goed, ik ben een man en ben wellicht minder kritisch...
pi_117838460
Mijn ex was in het poolcentrum vandaag...

maar ff naar haar en haar vriend gelopen en gezegd dat haar vriendin niet mijn manager met bullshit moet bellen omdat ik hun al maanden niet meer gesproken heb en dit uit het niets komt.

smaadmakers lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:33:21 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117838949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Veel sterkte! Bij mij heeft het een maand of 4/5 gekost na een relatie van dik 4,5 jaar.
Dank je :) Ik zit er eigenlijk nooit lang mee, zit zelf zo in elkaar. Deze relatie was een dik jaar en nu een maand eigenlijk uit maar ja nu dus wel definitief. Even zo'n kritiek momentje van spulletjes ophalen maar daarna wel weer snel beter :) Maar ja 1 maand of 6 maand is nog wel vrij normaal, zolang je er maar niet in blijft wegkwijnen
we dan
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:34:45 #31
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117838999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn ex was in het poolcentrum vandaag...

maar ff naar haar en haar vriend gelopen en gezegd dat haar vriendin niet mijn manager met bullshit moet bellen omdat ik hun al maanden niet meer gesproken heb en dit uit het niets komt.

smaadmakers lol
Ze heeft niet gebeld maar je doet alsof? Of begrijp ik het verkeerd?
we dan
pi_117839203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Dat heb je wel snel gedaan. Daar zou ik veel langer over doen denk ik. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117839298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ze heeft niet gebeld maar je doet alsof? Of begrijp ik het verkeerd?
haar vriendin belde mijn manager met poepverhalen... dafuq heb ik weer :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:28 #34
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117839325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

haar vriendin belde mijn manager met poepverhalen... dafuq heb ik weer :')
Ah oke, dat is wel nasty ja
we dan
pi_117839447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat heb je wel snel gedaan. Daar zou ik veel langer over doen denk ik. :')
Mja het was eigenlijk al langer over. We leefden meer als broer en zus het laatste jaar ofzo.... gaf nog wel heel veel om haar vandaar dat het zo lang duurde totdat ik de knoop doorhakte. Het was ook mijn beslissing, dat scheelt ook.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:53:04 #36
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117839618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Mja het was eigenlijk al langer over. We leefden meer als broer en zus het laatste jaar ofzo.... gaf nog wel heel veel om haar vandaar dat het zo lang duurde totdat ik de knoop doorhakte. Het was ook mijn beslissing, dat scheelt ook.
Raar. Hoor dit wel vaker. Terwijl ik het juist erg vervelend vind als ik het uit moet maken.. heb dan medelijden met mijn ex als het ware en wil niet dat die verdrietig is.. liever boos en dat ze er minder mee zit aangezien ik er dan ook minder mee zit. Is geen standaard gedachte heb ik al wel vaker vernomen maar zo ervaar ik het..
we dan
pi_117839659
Ja hoi datingsites.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:58:13 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117839801
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dit dus. Ik vond het op Paiq soms wel jammer dat je niet kunt klikken op: vind ze allebei helemaal niet leuk ;)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:58:52 #39
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117839818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hoi datingsites.
Ik doe me even voor als datingsite: hai!
pi_117840118
Hoe kan ik netjes op mijn profiel melden dat ik geen interesse heb in gezette vrouwen? afgelopen week al 3 berichtje. Niet reageren vind ik niet zo netjes dus ik stuur maar steeds terug dat ze niet mijn type zijn.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:12:24 #41
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_117840168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef dynamiet het volgende:
Hoe kan ik netjes op mijn profiel melden dat ik geen interesse heb in gezette vrouwen? afgelopen week al 3 berichtje. Niet reageren vind ik niet zo netjes dus ik stuur maar steeds terug dat ze niet mijn type zijn.
dat je geen belangstelling hebt voor volslanke vrouwen
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:13:43 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840196
quote:
'Hoi ik ben dynamiet ik weet dat volslanke vrouwen altijd gezellig zijn maar ik zoek in dat geval wat minder gezelligheid'

Vrij subtiel en je geeft ze zelfs een compliment :')

Verder vind ik niet reageren netjeser bijna dan wel reageren met slechts dat ze niet je type zijn.. dan meldt je het wat onnodig en de boodschap is negatief voor hen terwijl als jij niet reageert ze nog kunnen denken 'wat een sukkel dat hij niet eens reageert' en ze er verder geen waarde aan hechten.
we dan
pi_117840216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Raar. Hoor dit wel vaker. Terwijl ik het juist erg vervelend vind als ik het uit moet maken.. heb dan medelijden met mijn ex als het ware en wil niet dat die verdrietig is.. liever boos en dat ze er minder mee zit aangezien ik er dan ook minder mee zit. Is geen standaard gedachte heb ik al wel vaker vernomen maar zo ervaar ik het..
Mja, ik woonde ook alweer 3 jaar samen enzo. We hadden een tof leven en een leuke gezamelijke vriendengroep. Het was haar huis, ik moest verkassen en iets nieuws vinden. Zijn geen dingen die je zomaar 1,2,3 opgeeft imo :P Uiteindelijk uiteraard wel voor mezelf gekozen maar het was geen fijne beslissing.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:15:30 #44
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Mja, ik woonde ook alweer 3 jaar samen enzo. We hadden een tof leven en een leuke gezamelijke vriendengroep. Het was haar huis, ik moest verkassen en iets nieuws vinden. Zijn geen dingen die je zomaar 1,2,3 opgeeft imo :P
Nee klopt ook zo'n vriendengroep is extra jammer dan. Nou ja je bent er goed uitgekomen heb ik het idee :P
we dan
pi_117840270
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee klopt ook zo'n vriendengroep is extra jammer dan. Nou ja je bent er goed uitgekomen heb ik het idee :P
Zeker weten :Y Weer opnieuw verliefd worden _O_ Weer voor het eerst zoenen met een vrouw O+ _O_ Worth it!
pi_117840554
Voor het eerst zoenen O+

Omg, dat gevoel moeten ze in een pil stoppen. Nee dat gevoel bij de fractie tussen weten dat het onafwendbaar is en het ook echt gebeurt O+
pi_117840685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor het eerst zoenen O+

Omg, dat gevoel moeten ze in een pil stoppen. Nee dat gevoel bij de fractie tussen weten dat het onafwendbaar is en het ook echt gebeurt O+
Ik zou hopeloos verslaafd raken aan die pil :P Echt het beste gevoel in de wereld zo ongeveer, haha!
pi_117840696
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik zou hopeloos verslaafd raken aan die pil :P Echt het beste gevoel in de wereld zo ongeveer, haha!
Je, hart naar je tenen en keihard weer terug... Spetters in je hoofd en als het dan ook echt lekker is (helaas niet altijd :') ) BAAAAUWTJIKKEBAAAUWAAAAAAAAAAAUW!!! *O*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:40:22 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840699
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hoi datingsites.
we dan
pi_117840724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je, hart naar je tenen en keihard weer terug... Spetters in je hoofd en als het dan ook echt lekker is (helaas niet altijd :') ) BAAAAUWTJIKKEBAAAUWAAAAAAAAAAAUW!!! *O*
Dat heb ik helaas nog niet meegemaakt.
pi_117840752
quote:

[..]

Ja... wel altijd een domper als de tongskills dan tegen blijken te vallen. Dat je het een beetje bij probeert te sturen en dat je hoopt dat je partner dat snapt en met je meegaat :')

Desalniettemin een heerlijk gevoel *O* De ontlading is dan zo groot... zelfs groter dan, dare I say it?, de eerste keer neuken?
pi_117840757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat heb ik helaas nog niet meegemaakt.
Wat niet??
pi_117840766
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wat niet??
Zo'n gevoel bij het zoenen.
pi_117840770
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit dus. Ik vond het op Paiq soms wel jammer dat je niet kunt klikken op: vind ze allebei helemaal niet leuk ;)
Dan zet je ze toch allebei helemaal onderaan? Ik snap het niet, van de 50 foto's vind je er meer dan 44 totaal niet leuk?
pi_117840785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo'n gevoel bij het zoenen.
Jij krijgt dan geen adrenalinekick van hier tot Tokyo? Bij de eerste keer zoenen?
pi_117840791
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:44 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ja..

Desalniettemin een heerlijk gevoel *O* De ontlading is dan zo groot... zelfs groter dan, dare I say it?, de eerste keer neuken?
Hm tricky O+

Moet ook maar weer eens wat gaan e-hosselen denk ik. Zin om te zoenen haha
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_117840803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:46 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hm tricky O+

Moet ook maar weer eens wat gaan e-hosselen denk ik. Zin om te zoenen haha
O-)
pi_117840822
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:47 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

O-)
Leuk experiment!
"Jaahaaa nu moeten we ook neuken hoor, ik wil testen wat een grotere ontlading geeft" *)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:51:14 #59
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Leuk experiment!
"Jaahaaa nu moeten we ook neuken hoor, ik wil testen wat een grotere ontlading geeft" *)
Direct ook maar anaal dan? Als je toch bezig bent met testen :7
we dan
pi_117840880
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Direct ook maar anaal dan? Als je toch bezig bent met testen :7
Gadsie. -O-
Hoe ist eigenlijk met jouw dates?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:55:08 #61
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117840915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Gadsie. -O-
Hoe ist eigenlijk met jouw dates?
Ik ga komende week Eefje leren schaken :7 dat is zeg maar de volgende fase binnen dating voor de geavanceerde daters dus niet erom lachen :7 Weet niet waar je die meervoud vandaan haalt trouwens, verder nog niet gedate dus ja :P
we dan
pi_117840976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:48 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Leuk experiment!
Hahaha, sure... Still want to eat some pussy?,! :+ ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:03:42 #63
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_117841030
quote:

[..]

super omschrijving .. klopt precies
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
pi_117841140
Écht he. ^O^
pi_117841212
toevallig vandaag via Paiq een leuk meisje ontmoet hier in de buurt ;) binnenkort dus weer een date!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:23:11 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117841247
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Dan zet je ze toch allebei helemaal onderaan? Ik snap het niet, van de 50 foto's vind je er meer dan 44 totaal niet leuk?
Waar zeg ik dat precies? Je kunt immers kiezen uit "leuker dan" of "minder leuk dan" en "even leuk". Soms komt een niet zo leuke foto heel vaak terug bij het beoordelen en zijn er nét een paar nog minder leuke. Dan kan het dus zijn dat zo'n niet zo leuke foto dus toch vrij hoog eindigt.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:58:12 #67
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117841550
quote:
Legio mogelijkheden maar volgens mij wil je niet meer dat ze reageren, toch?
Nou ehm: Ben jij die slanke vrouw die bla bla bla.. etcetera, klaar! :)
pi_117841585
Gewoon in je profiel zetten. Staat er bij mij ook gewoon in dat ik niet op volslank val, en dat vrouwen de term 'normaal' niet te ruim moeten nemen (niet > dan maat 36)
pi_117842949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 01:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat precies? Je kunt immers kiezen uit "leuker dan" of "minder leuk dan" en "even leuk". Soms komt een niet zo leuke foto heel vaak terug bij het beoordelen en zijn er nét een paar nog minder leuke. Dan kan het dus zijn dat zo'n niet zo leuke foto dus toch vrij hoog eindigt.
Maar niet in je top-6. En daar hebben we het bij fotobewonderaars over.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:28:50 #70
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117843834
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Een ontlading aan spanning en puurheid.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:53:43 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117845867
Ik kreeg met paiq een vrouw van 40 als match! Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik opgegeven heb dat ik een Milf hunter ben -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117845914
Hoe werkt dat nou op die site? Zonder credits kun je geen foto's checken ofzo?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:55:34 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117845939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg met paiq een vrouw van 40 als match! Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik opgegeven heb dat ik een Milf hunter ben -O-
ook_gek wil niet accepteren dat hij oud wordt. :') :P
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:00:10 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846109
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

ook_gek wil niet accepteren dat hij oud wordt. :') :P
Ben net koud 32 wtf moet ik met een 40 jarig oud wijf :{w

Ik ben en ik herhaaaaal!!! Ben geen milf hunter!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_117846246
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben net koud 32 wtf moet ik met een 40 jarig oud wijf :{w

Ik ben en ik herhaaaaal!!! Ben geen milf hunter!
Dus toch oud.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:04:59 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846292
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dus toch oud.
Op leeftijd :{w
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:05:41 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117846319
Over 8 jaar is je toekomstige vriendin waarschijnlijk ook ongeveer 'een oud wijf van 40' he. :P

40-jarige vrouwen kunnen er nu eenmaal af en toe tussendoor glippen. Een maandje geleden was ik aan het stappen in Groningen en dacht ik dat ik een vrouw van ongeveer 32 had versierd...vertelt ze haar leeftijd, is ze 48. :o :') |:( :%
Gourmetten of steengrillen?
pi_117846328
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Op leeftijd :{w

al ben ik natuurlijk een heel stuk jonger met m'n 31,5.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:19:33 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846731
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

al ben ik natuurlijk een heel stuk jonger met m'n 31,5.
:D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:20:39 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117846766
Ik zoek wel een iets jongere vriendin trouwens. Tussen ze 25 en 31 jaar zal perfect zijn :P

Dames, ik heb DM komt u maar :+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:04:09 #81
27929 piere
doe mij maar bier
pi_117850305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:05 schreef Silenus het volgende:
Over 8 jaar is je toekomstige vriendin waarschijnlijk ook ongeveer 'een oud wijf van 40' he. :P

40-jarige vrouwen kunnen er nu eenmaal af en toe tussendoor glippen. Een maandje geleden was ik aan het stappen in Groningen en dacht ik dat ik een vrouw van ongeveer 32 had versierd...vertelt ze haar leeftijd, is ze 48. :o :') |:( :%
Hoeveel had jij gezopen? :D
fok you ja!
pi_117851177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hoe werkt dat nou op die site? Zonder credits kun je geen foto's checken ofzo?
tis allemaal wat omslachtig
met foto beoordelingen krijg je 50 random fotos te zien uit heel nederland
met een of ander obscuur matching algortime wordt een matching score bepaald voor elk persoon
ahdv die score wordt bepaald hoeveel credits het kost om een oneliner te sturen, hoe beter de match hoe cheaper.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117851243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek wel een iets jongere vriendin trouwens. Tussen ze 25 en 31 jaar zal perfect zijn :P

Dames, ik heb DM komt u maar :+
Waarom iets jonger?
Heaven is a place on earth with you
pi_117851368
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarom iets jonger?
Betere houdbaarheidsdatum.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_117851662
Ik snap dat letten op leeftijd niet zo.
pi_117851866
Zo heerlijk weer. Waarom zou een mooie jonge (en niet volslanke) dame zitten te wachten op een uitgezakte vent? Even lekker heul kort door de bocht maar valt wel vaak op hier ;)

Oh en dan ligt het aan de vrouwen op datingssites als het niet lukt, lelijke afwachtende figuren zijn het! :P
pi_117851959
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarom iets jonger?
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
pi_117852109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
Is dat een kwestie van berekendheid, ja?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:59:22 #89
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117852162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Andersom (zie progje) lukt idd beter.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_117852311
Volgens mij werd er al reeksenlang geklaagd dat vrouwen van 30 zo graag kinderen willen en dat de heren daar echt niet op zitten te wachten.. Leuk contrast deze keer ;)
pi_117852356
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:57 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Is dat een kwestie van berekendheid, ja?
Yup. Bij mij wel eerlijk gezegd. Is dat héél gek?. Ik heb nu nog even zin om 'voor mezelf te leven', maar over een aantal jaren zou ik graag kinderen willen. Mijn vorige relatie was met een vrouw van dezelfde leeftijd en dat is één van de redenen waarom het stuk is gelopen, zij wilde kids. Ik nog niet. Vandaar dat ik nu liever een wat jongere partner zou willen hebben waarbij onze verwachtingen qua kids overeen komen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:06:57 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852484
Beide geslachten zijn er gewoon mee bezig. Of je ze nu het liefst gelijk wilt, pas over een paar jaar of gewoon helemaal niet. Het is hoe dan ook een reden om met je date/relatie te bespreken en soms moet je ook daardoor rekening houden met leeftijd van de vrouw (en man) :)
pi_117852561
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
Volgens mij werd er al reeksenlang geklaagd dat vrouwen van 30 zo graag kinderen willen en dat de heren daar echt niet op zitten te wachten.. Leuk contrast deze keer ;)
Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijn :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:10:09 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852633
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijn :P
en jij bent?
pi_117852676
quote:
5s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en jij bent?
31.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:14:00 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852787
quote:
ok :)
pi_117852808
Als 18 jarige heb je nog zo een kleine leeftijds marge.. :P
15 jaar en jonger ... is gewoon nog te "kinds" en ouder dan ik zelf ben vind ik weer zo vreemd staan :X
Kortom 16-18 .. :P

Je merkt gewoon dat op deze leeftijd een paar jaar verschil heel veel uit maakt met hoe mensen in het leven staan.
pi_117852839
Ik vind het vooral belangrijk dat een man nog niet kalend is ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:16:18 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117852872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
:+

Dat maakt mij echt niets uit Al heeft m'n date veel mooier haar dan ik O+ ;(
pi_117852935
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Écht, ik ben zo blij met m'n haargenen :+ Ik moet het nog altijd uit laten dunnen omdat het anders te dik is. Heb er wel wat lengte voor in moeten leven (Asian genes) maar worth it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')