Nope, hiergaanwedan zie ik volgende week, die gaat me leren schaken.quote:
Was meer bedoeld in dat het allemaal geen alfa+ mannen zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat het niets geworden is met Joe?
Dank je! Doe wel een verslagje van het weekend. Hoe is het met jouw date? Of was dat niet via internet?quote:
Doe dat!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dank je! Doe wel een verslagje van het weekend. Hoe is het met jouw date? Of was dat niet via internet?
Ah ja.... de tijd dat een date heel erg boos werd omdat ik haar in een hokje had gestopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
alfa beta.....rot op man...zielig. Hokjes....
Dus omdat jij zegt dat het niet zo is..... zijn ze het niet? In jouw beleving zijn ze het niet. En ieders beleving is anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Was meer bedoeld in dat het allemaal geen alfa+ mannen zijn
Maar nee, aantal leuke dates gehad en vermoedelijk blijft het daarbij.
Je gaat er wel weer heel serieus op in...was van mij iets minder serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus omdat jij zegt dat het niet zo is..... zijn ze het niet? In jouw beleving zijn ze het niet. En ieders beleving is anders.
Tuurlijk, das waar. Hokjes maken het ook overzichtelijker. Ik heb ze ook. Maar hoe vaak zie je niet mensen die uiteindelijk iemand tegen komen uit een "hokje" waar ze nóóit op zouden vallen? Je moet toch verder dan het hokje kijken wil je zien hoe iemand werkelijk is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef Silenus het volgende:
Mensen die gillen dat ze in hokjes gestopt worden en hoe stom dat wel niet is nemen zichzelf ook veel te serieus. Lekker boeiend als iemand je in een hokje stopt.
Alle mensen die dat roepen stop ik in het hokje 'zuurpruimen en sukkels'.
Oh ja, ik heb afgelopen weekend nog gedate, nog steeds met dezelfde van voor mijn vakantie. Was weer leukquote:
Wel summier hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb afgelopen weekend nog gedate, nog steeds met dezelfde van voor mijn vakantie. Was weer leuk
Wel via internet, niet via een datingsite. We raakten aan de praat en ik heb toen voorgesteld om eens te gaan daten. Dat klikt erg goed, en verder zien we wel waar het schip strandt. We zijn allebei niet van die moeilijke personen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel summier hoorHeb je haar via een datingsite ontmoet toendertijd?
Mijn date heb ik ook al twee jaar in een hokje zitten nu.... Ze is er ook een beetje kwaad om maar mij bevalt het primaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ja.... de tijd dat een date heel erg boos werd omdat ik haar in een hokje had gestopt.![]()
Tot op de dag van vandaag snap ik er nog niks van...
Duh! Het gaat over onze alpha+ status. Dat moet serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je gaat er wel weer heel serieus op in...was van mij iets minder serieus bedoeld.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Mijn date heb ik ook al twee jaar in een hokje zitten nu.... Ze is er ook een beetje kwaad om maar mij bevalt het prima![]()
![]()
Snap niet waarom ze zo zeurt
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Duh! Het gaat over onze alpha+ status. Dat moet serieus genomen worden.
Ik ga vanavond naar zo'n RP singlesfeest in Hoofddorp. Heb er op forums aardig wat over gelezen, vleeskeuring, kansloze types e.d. , maar wil het gewoon zelf even een keer meemaken (kansloos als ik benquote:zijn er nog (sappige) dateverhalen?
Ben je man of vrouw?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar zo'n RP singlesfeest in Hoofddorp. Heb er op forums aardig wat over gelezen, vleeskeuring, kansloze types e.d. , maar wil het gewoon zelf even een keer meemaken (kansloos als ik ben).
Zal hier morgen wel even wat feedback komen geven.
Nou ja, gezien het feit dat je op fok post, zul je wel tot de groep autisten behoren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:08 schreef Moogwai10 het volgende:
Ben onderdeel van de 70% man die er meestal aanwezig is, die ofwel autistisch met een biertje in de hoek gaat hangen ofwel alleen maar gaat playen en op seks uit is, als je de forums mag geloven tenminste.![]()
Ben in ieder geval benieuwd wat er waar is van deze verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |