Dit is misschien nog net iets triester dan Dirk Kuijt die 2e aanvoerder is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Terechte klacht, Afwazig, zeer terechte klacht.
D'n Bakkus als aanvoerder. Triestere dingen ga ik niet meer meemaken denk ik.
Teh fuck hoe kun je je kind zo over straat laten gaanquote:
Wat lul jij nou weer, flippoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht
Neerlands lelijkste voetballer sinds Ed de Goey maak je toch zeker geen aanvoerder? Daarbij speelt hij bij het onsportiefste clubje van Nederland
Ik ben een Fortunees, kom hatenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Typisch dat alleen een paar PSV'ers hier de keuze van van Gaal verdedigen. Ja jongens, de hele wereld is gek behalve jullie.
Als je niet in ziet hoe belachelijk deze keuze dan wordt het tijd dat je je PSV bril afzet.
Dat dus. Beetje zielig is het wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Typisch dat alleen een paar PSV'ers hier de keuze van van Gaal verdedigen. Ja jongens, de hele wereld is gek behalve jullie.
Als je niet in ziet hoe belachelijk deze keuze dan wordt het tijd dat je je PSV bril afzet.
Daar lijkt zijn kop serieus op nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
dit zag ik laatst, een heel eiland met zijn stenenbeeldenhoofden
Nou je het zegt. Van Gaal is natuurlijk ooit in dienst geweest bij PSV.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Afwazig het volgende:
AUWquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Van Gaal is natuurlijk ooit in dienst geweest bij PSV.
Het klopt ook nog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet dat dan? Volgens mij ben jij de enige die Ajax hier weer bij betrekt mafklapperquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso er een soort PSV vs Ajax vete van makenKinderspeeltuinvoetbal
Anitaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Keselo het volgende:
Gewoon Vurnon Anita aanvoerder maken, weg met dat gezeik en iedereen blij.
Heb ik al 100 x gezegd mogool jij bent echt kankerdomquote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je zegt welke kwaliteiten? Want jij bent blijkbaar de enige die dat ziet en niet al die coaches die met hem werken die lovend over hem zijn. Ik denk dat jij eerder dommer bent
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Je wilt nu hiermee zeggen dat van Gaal zogenaamd pro ajax zou moeten zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Van Gaal is natuurlijk ooit in dienst geweest bij PSV.
Hij is te oud.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Lilou het volgende:
Jammer dat van Bommel niet meer mee doet. Hij was zoveel beter dan Strootman. Van bommel was de enigste die nog moeite deed afgelopen WK.
Dat hij als een debiel naar de scheids rent? Doe eens die fucking jodenbril af, fucking mongool dat je bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb ik al 100 x gezegd mogool jij bent echt kankerdom
Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Haten op Strootman![]()
Al die puistenkoppen hier die roepen dat Strootman lelijk is maar zelf nog nooit een wijf aangeraakt hebben![]()
Ajacieden en Feyenoorders die helemaal Strootman-gek waren wanneer hij bij hun club zou spelen![]()
Strootman![]()
Heeft alles. Techniek, fysiek, mentaliteit, en ook buiten het veld een persoonlijkheid.
Wtf doet Ronaldo daarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Afwazig het volgende:
Pele, Maradonna, Cruijff, Messi, Ronaldo, van Bommel.![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook weer waar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen ja
Je kan t dus welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hij als een debiel naar de scheids rent? Doe eens die fucking jodenbril af, fucking mongool dat je bent
Wel grappig dat jullie de hele tijd degene zijn die Ajax erbij halen en er een Ajax vs .... discussie van proberen te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen ja
Volgensmij is het eerder de rest van nederland behalve eindhovenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Klopt want het zijn ook de joden en Feyenoorders die komen huilen als het over Strootman gaat.
Nee hoor, ik hoor iig geen trainer of analist klagen. Ik hoor Twente, Ado etc fans altijd positief zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Volgensmij is het eerder de rest van nederland behalve eindhoven
Hier wat pics van Stroot's hoogblondines.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Stroot heeft schijt aan het gepeupel in dit topic. Al geld tellend, omringd door hoogblondies.
Heb je poep in je oren zeker want hoor regelmatig negatieve verhalen over strootman.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoor iig geen trainer of analist klagen. Ik hoor Twente, Ado etc fans altijd positief zijn.
Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb je poep in je oren zeker want hoor regelmatig negatieve verhalen over strootman.
En jij doet net alsof trainers en analisten de waarheid in de pacht hebben en alles wat zij zeggen waar is maar dat is ook bullshit.
En waar je dei ado en twente fans vandaan haalt weet ik niet meer maar die heb ik nog nooit gezien
Oja want t is alleen omdat ie bij psv speelt natuurlijk en heeft verder totaal niks met zn gedrag te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubsIk vind Eriksen en Clasie ook prima spelers, kan mij het nou schelen dat ze bij Ajax en Feyenoord spelen.
Strootman is gewoon een baas. Speelt niet voor niets bij Oranje en hij is een van de sterkhouders bij PSV. Hij moet alleen wat constanter worden. Maar die jongen gaat nog veel voor Oranje betekenen en daar zou iedereen (of je nou een Ajacied, Feyenoorder of PSVer bent) blij mee moeten zijn.
En ja hij is wel echt lelijk gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
En is hij nou echt zo super lelijk? Oke, hij trekt wel eens een raar gezicht (doet iedereen wanneer hij voetbalt) maar ik zie wel grotere butkoppen rondlopen hoor.
De jaloezie...
Klopt, maar hij heeft wel een poephoofd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubsIk vind Eriksen en Clasie ook prima spelers, kan mij het nou schelen dat ze bij Ajax en Feyenoord spelen.
Strootman is gewoon een baas. Speelt niet voor niets bij Oranje en hij is een van de sterkhouders bij PSV. Hij moet alleen wat constanter worden. Maar die jongen gaat nog veel voor Oranje betekenen en daar zou iedereen (of je nou een Ajacied, Feyenoorder of PSVer bent) blij mee moeten zijn.
Sorry, heb niet het hele topic doorgelezen. Was ook niet persoonlijk tegen jou of zo. Ging mij meer om het feit dat ik Ajacieden (ook IRL) altijd over hem hoor mauwen terwijl wanneer hij bij Ajax zou spelen ze helemaal gek van hem zouden zijn (zelfde voor Eriksen en PSV-supporters).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oja want t is alleen omdat ie bij psv speelt natuurlijk en heeft verder totaal niks met zn gedrag te maken![]()
Sterker nog, blijkbaar mag ik dus nooooooit meer aan iemand van psv ergeren alleen omdat ie bij psv speelt en ik daardoor gelijk een jaloerse ajacied ben!!
Verder was ik degene die zei dat ie 2 jaar geleden een halfjaar goed gespeeld heeft(wel met de toevoeging dat hij daarna een jaar lang niets meer gepresteerd heeft wat ook zo is
)
Als er bij Ajax iemand speelde die het gedrag had van strootman in het veld zou ik er precies hetzelfde over zeggen. En daarbij moet ik zeggen dat ik Eriksen ook enigszins overschat vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sorry, heb niet het hele topic doorgelezen. Was ook niet persoonlijk tegen jou of zo. Ging mij meer om het feit dat ik Ajacieden (ook IRL) altijd over hem hoor mauwen terwijl wanneer hij bij Ajax zou spelen ze helemaal gek van hem zouden zijn (zelfde voor Eriksen en PSV-supporters).
Strootman heeft inderdaad een kleine terugval gehad (niet zo lang als jij beweert trouwens) maar dat is normaal. Vergeet niet dat hij pas net 22 is, doodnormaal dat zo een jongen een terugval heeft. Nu is de weg omhoog weer ingezet, speelt bij PSV prima de laatste tijd (ik zie alle wedstrijden van PSV en let vaak extra op Strootman) en ook bij Oranje deed hij het met name tegen die Turken prima. Denk alleen al aan die pass op Narsingh die daaruit de 2-0 maakte.
Nee, Strootman is echt een pareltje en ik denk dat hij over een jaar of vier gewoon bij Manchester United of zo speelt, dat meen ik echt serieus.
Oh ja, dat mensen hem irritant vind kan ik begrijpen. Maar ik denk dat jij ook wel begrijpt dat wij PSVers blij zijn dat er weer iemand met een echte winnaarsmentaliteit in het veld staat! Ik heb echt seizoenen lang naar een speler als Strootman gehunkerd.
Woo, daar was ie al goed bezig.quote:
Zo lelijk is hij niet hoor (no homo)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Woffel het volgende:
[..]
Woo, daar was ie al goed bezig.
Z'n vriendin is verder natuurlijk niet serieus te nemen, net als die van Crouch, Rooney, Schweinsteiger etc..
Nope.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je wilt nu hiermee zeggen dat van Gaal zogenaamd pro ajax zou moeten zijn?Als hij nu wel iets niet is is dat t wel tegenwoordig
PSV, de club die ik nog meer haat dan die jodenclub uit Amsterdam. Omdat PSV alles leent en Ajax wel zelf hun eigen shit voor mekaar heeft. Beter rot die Strootman op met zijn paardenkop. ik ga morgen niet kijken door hem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef valek het volgende:
Ts is jaloers dat kevin bij de beste club van nl speelt.
Je lijkt me ietwat gefrustreerd, Ajax hun eigen shit voor elkaar??? Ze hebben niet eens een eigen voetbalstadion. En geen voetbal kijken vanwege het uiterlijk van een voetballer? Ben je homo ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:56 schreef Equites het volgende:
[..]
PSV, de club die ik nog meer haat dan die jodenclub uit Amsterdam. Omdat PSV alles leent en Ajax wel zelf hun eigen shit voor mekaar heeft. Beter rot die Strootman op met zijn paardenkop. ik ga morgen niet kijken door hem.
Valt wel meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
Hoe iemand er uitziet zal me jeuken. Ozil is ook een lelijke gast, maar zou ik graag in mn favoriete opstelling hebben.
Wat mij tegenstaat van strootman is dat opgefokte gedrag. Van Bommel ging nog wel eens babbelen met de scheids, zodat hij vaak net wat verder kon gaan, slim
Strootman staat bij elke overtreding en elk opstootje te briesen als een dolle stier, dan ben je echt aanvoerder onwaardig.
Je bent dus homo. Dat mag. Maar je bent gewoon jaloers op PSV, dat is wel weer duidelijk door je reactie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:56 schreef Equites het volgende:
[..]
PSV, de club die ik nog meer haat dan die jodenclub uit Amsterdam. Omdat PSV alles leent en Ajax wel zelf hun eigen shit voor mekaar heeft. Beter rot die Strootman op met zijn paardenkop. ik ga morgen niet kijken door hem.
Het valt op omdat hij zich gewoon verschrikkelijk irritant gedraagt in het veld. De scheids zet zn mond nog net niet tegen de fluit, of deze paardenbek komt al aangerend van de andere kant van het veld om kaarten te vragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:47 schreef tja77 het volgende:
Al die mensen die zich druk maken om het (lelijke) uiterlijk van Strootman, en voorbij gaan aan het feit dat het om de voetballende kwaliteiten gaan.
Ik bedoel kijk je voetbal voor het uiterlijk van de spelers, of om aantrekkelijk en goed voetbal te zien?
Tis geen vrouwenhockey.
Dat dus. Naast een graflelijke, ook een onsportieve voetballer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:11 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Het valt op omdat hij zich gewoon verschrikkelijk irritant gedraagt in het veld. De scheids zet zn mond nog net niet tegen de fluit, of deze paardenbek komt al aangerend van de andere kant van het veld om kaarten te vragen.
Hierom is hij al meer bekend dan zijn voetbal kwaliteiten.
Dit is inderdaad het voornaamste. Het is niet eens zijn hoofd (al werkt dat niet mee), het is zijn irritante gedrag naar de scheidsrechter toe. Janken om kaarten, bij elk dingetje met zijn paardenbakkes weer bij de scheids staan gebaren dat het gigantisch onrecht is wat hem (of zijn team) is aangedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
Hoe iemand er uitziet zal me jeuken. Ozil is ook een lelijke gast, maar zou ik graag in mn favoriete opstelling hebben.
Wat mij tegenstaat van strootman is dat opgefokte gedrag. Van Bommel ging nog wel eens babbelen met de scheids, zodat hij vaak net wat verder kon gaan, slim
Strootman staat bij elke overtreding en elk opstootje te briesen als een dolle stier, dan ben je echt aanvoerder onwaardig.
Moet zeggen dat ik ook al enige jaren meer een hekel aan psv heb dan aan feyenoord. Precies dezelfde reden, feyenoord doet het nu tenminste ook allemaal met eigen spelers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Klopt. Hier ook Ajacied, al sinds 1992 ofzo. Desondanks heb ik veel respect voor Feyenoord en heb ik altijd een bloedjehekel gehad aan PSV. Echt een sponsorclub. Hebben ze een nieuwe speler nodig, dan legt Philips weer een paar miljoentjes neer. En van Engelse clubs is Manchester Utd idd de tofstequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook al enige jaren meer een hekel aan psv heb dan aan feyenoord. Precies dezelfde reden, feyenoord doet het nu tenminste ook allemaal met eigen spelers.
Wel grappig om te zien dat meeste Ajacieden in Engeland bijv meestal voor Man Utd of Arsenal zijn ( clubs met het mooiste voetbal) feyenoorders voor Liverpool (havenstad, echte volksclub) en psv 'ers altijd chelsea (al zal dat nu waarschijnlijk wel city worden --> koopclubs)
Wie is al twee jaar op rij kampioen van Nederland geworden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef valek het volgende:
Ts is jaloers dat kevin bij de beste club van nl speelt.
Denken dat je invloed hebt op het verloop van een topic.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Jongens kunnen we hier aub geen PSV - Ajax - Feijenoord topic van maken? Ik zie de bui alweer hangen van butthurt PSV'ers die hier dan weer aankomen met "geen eigen stadion" en "arrogant" en dan komen de Ajacieden weer met "Subsidieverein" en "volgend jaar nog meer verkopen" en DAN ESCALEERT HET UIT DE HAND JA.
Dus gewoon over de belachelijke keuze van van Gaal die Strootman aanvoerder maakt hier ja.
Bedankt.
Ook alleen maar puur geluk. Maar daar staat Ajax om bekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wie is al twee jaar op rij kampioen van Nederland geworden?
Tuurlijk joh en dat PSV het elk jaar weggeeft is ook maar puur pechquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef valek het volgende:
[..]
Ook alleen maar puur geluk. Maar daar staat Ajax om bekend.
En dan zijn Ajacieden jaloerse misgunners.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef valek het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef valek het volgende:
[..]
Clasie doet niet mee.quote:
Ik ben voor geen enkele van de 'grote drie' maar ik vind Strootman prima, sowieso zal het me mijn reet roesten wie aanvoerder is tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Afwazig het volgende:
Dit topic is echt geniaal geworden. Al die PSV'ers die zo nodig voor Quasimodo op moeten komen maar gigantisch falen. Mijn avond is weer goed, bedankt.
Dat is het um juist. Andere clubs geven het op het einde weg. Geen skills van Ajax, slap van de andere clubs. Want ze hebben gewoonweg meer kwaliteit dan Ajax. En dan moet ik lachen om de berichten dat clubs in het buitenland 14miljoen voor Eriksen willen neerleggen. Die gast is nog niet 1/3 waard van dat bedrag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:21 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Tuurlijk joh en dat PSV het elk jaar weggeeft is ook maar puur pech? Ga toch weg man
![]()
Ajax heeft gewoon skills
Zo kan je van elke winst wel geluk maken. Jij hebt gewoon wat tegen Ajax.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:04 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is het um juist. Andere clubs geven het op het einde weg. Geen skills van Ajax, slap van de andere clubs. Want ze hebben gewoonweg meer kwaliteit dan Ajax. En dan moet ik lachen om de berichten dat clubs in het buitenland 14miljoen voor Eriksen willen neerleggen. Die gast is nog niet 1/3 waard van dat bedrag.
Nou...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Hij laat gelijk al zien we de leider is [ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Hier ook Man Utdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt. Hier ook Ajacied, al sinds 1992 ofzo. Desondanks heb ik veel respect voor Feyenoord en heb ik altijd een bloedjehekel gehad aan PSV. Echt een sponsorclub. Hebben ze een nieuwe speler nodig, dan legt Philips weer een paar miljoentjes neer. En van Engelse clubs is Manchester Utd idd de tofste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |