Heb ik al 100 x gezegd mogool jij bent echt kankerdomquote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je zegt welke kwaliteiten? Want jij bent blijkbaar de enige die dat ziet en niet al die coaches die met hem werken die lovend over hem zijn. Ik denk dat jij eerder dommer bent
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
dit zag ik laatst, een heel eiland met zijn stenenbeeldenhoofden
Je wilt nu hiermee zeggen dat van Gaal zogenaamd pro ajax zou moeten zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Van Gaal is natuurlijk ooit in dienst geweest bij PSV.
Hij is te oud.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Lilou het volgende:
Jammer dat van Bommel niet meer mee doet. Hij was zoveel beter dan Strootman. Van bommel was de enigste die nog moeite deed afgelopen WK.
Dat hij als een debiel naar de scheids rent? Doe eens die fucking jodenbril af, fucking mongool dat je bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb ik al 100 x gezegd mogool jij bent echt kankerdom
Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Haten op Strootman![]()
Al die puistenkoppen hier die roepen dat Strootman lelijk is maar zelf nog nooit een wijf aangeraakt hebben![]()
Ajacieden en Feyenoorders die helemaal Strootman-gek waren wanneer hij bij hun club zou spelen![]()
Strootman![]()
Heeft alles. Techniek, fysiek, mentaliteit, en ook buiten het veld een persoonlijkheid.
Wtf doet Ronaldo daarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Afwazig het volgende:
Pele, Maradonna, Cruijff, Messi, Ronaldo, van Bommel.![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook weer waar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen ja
Je kan t dus welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hij als een debiel naar de scheids rent? Doe eens die fucking jodenbril af, fucking mongool dat je bent
Wel grappig dat jullie de hele tijd degene zijn die Ajax erbij halen en er een Ajax vs .... discussie van proberen te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen ja
Volgensmij is het eerder de rest van nederland behalve eindhovenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Klopt want het zijn ook de joden en Feyenoorders die komen huilen als het over Strootman gaat.
Nee hoor, ik hoor iig geen trainer of analist klagen. Ik hoor Twente, Ado etc fans altijd positief zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Volgensmij is het eerder de rest van nederland behalve eindhoven
Hier wat pics van Stroot's hoogblondines.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Stroot heeft schijt aan het gepeupel in dit topic. Al geld tellend, omringd door hoogblondies.
Heb je poep in je oren zeker want hoor regelmatig negatieve verhalen over strootman.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoor iig geen trainer of analist klagen. Ik hoor Twente, Ado etc fans altijd positief zijn.
Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb je poep in je oren zeker want hoor regelmatig negatieve verhalen over strootman.
En jij doet net alsof trainers en analisten de waarheid in de pacht hebben en alles wat zij zeggen waar is maar dat is ook bullshit.
En waar je dei ado en twente fans vandaan haalt weet ik niet meer maar die heb ik nog nooit gezien
Oja want t is alleen omdat ie bij psv speelt natuurlijk en heeft verder totaal niks met zn gedrag te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubsIk vind Eriksen en Clasie ook prima spelers, kan mij het nou schelen dat ze bij Ajax en Feyenoord spelen.
Strootman is gewoon een baas. Speelt niet voor niets bij Oranje en hij is een van de sterkhouders bij PSV. Hij moet alleen wat constanter worden. Maar die jongen gaat nog veel voor Oranje betekenen en daar zou iedereen (of je nou een Ajacied, Feyenoorder of PSVer bent) blij mee moeten zijn.
En ja hij is wel echt lelijk gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
En is hij nou echt zo super lelijk? Oke, hij trekt wel eens een raar gezicht (doet iedereen wanneer hij voetbalt) maar ik zie wel grotere butkoppen rondlopen hoor.
De jaloezie...
Klopt, maar hij heeft wel een poephoofd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubsIk vind Eriksen en Clasie ook prima spelers, kan mij het nou schelen dat ze bij Ajax en Feyenoord spelen.
Strootman is gewoon een baas. Speelt niet voor niets bij Oranje en hij is een van de sterkhouders bij PSV. Hij moet alleen wat constanter worden. Maar die jongen gaat nog veel voor Oranje betekenen en daar zou iedereen (of je nou een Ajacied, Feyenoorder of PSVer bent) blij mee moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |