abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117871248
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 06:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Of je zegt welke kwaliteiten? Want jij bent blijkbaar de enige die dat ziet en niet al die coaches die met hem werken die lovend over hem zijn. Ik denk dat jij eerder dommer bent
Heb ik al 100 x gezegd mogool jij bent echt kankerdom
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_117871383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]

dit zag ik laatst, een heel eiland met zijn stenenbeeldenhoofden
:D _O-
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_117871517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef miep63 het volgende:

[..]

Nou je het zegt. Van Gaal is natuurlijk ooit in dienst geweest bij PSV.
Je wilt nu hiermee zeggen dat van Gaal zogenaamd pro ajax zou moeten zijn? :') Als hij nu wel iets niet is is dat t wel tegenwoordig
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:19:30 #129
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117871775
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Lilou het volgende:
Jammer dat van Bommel niet meer mee doet. Hij was zoveel beter dan Strootman. Van bommel was de enigste die nog moeite deed afgelopen WK.
Hij is te oud.

Wat een schoonheid.
:')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117871966
Haten op Strootman :')
Al die puistenkoppen hier die roepen dat Strootman lelijk is maar zelf nog nooit een wijf aangeraakt hebben :')
Ajacieden en Feyenoorders die helemaal Strootman-gek waren wanneer hij bij hun club zou spelen :')

Strootman _O_

Heeft alles. Techniek, fysiek, mentaliteit, en ook buiten het veld een persoonlijkheid.
pi_117872023
Zag laatst op Youtube een lied dat heette: Mijn penis lijkt op Hennie Huisman. Het is wachten tot iemand de Mijn tumor lijkt op Kevin Strootman remix maakt.
pi_117872099
Sowieso onterechte klacht. Tegen Andorra maakt het niet uit wie aanvoerder is. Laat het dan een keer een jonge speler zijn i.p.v. een Van der Vaart of Heitinga. Goede keuze van Van Gaal.

Strootman gaat toch de kar trekken vanaf het WK dus waarom niet?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:27:29 #133
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_117872314
Ik vind het wel iets hebben opzich. Zijn karbonkelhoofd straalt toch iets uit, naast ultieme lelijkheid. Een soort woestheid en agressie. Je zult er maar tegen moeten voetballen, dan sta je voor je gevoel al met 3-0 achter.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_117872717
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Heb ik al 100 x gezegd mogool jij bent echt kankerdom
Dat hij als een debiel naar de scheids rent? Doe eens die fucking jodenbril af, fucking mongool dat je bent
pi_117872761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Haten op Strootman :')
Al die puistenkoppen hier die roepen dat Strootman lelijk is maar zelf nog nooit een wijf aangeraakt hebben :')
Ajacieden en Feyenoorders die helemaal Strootman-gek waren wanneer hij bij hun club zou spelen :')

Strootman _O_

Heeft alles. Techniek, fysiek, mentaliteit, en ook buiten het veld een persoonlijkheid.
Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen ja
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:38:48 #136
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_117873082
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Afwazig het volgende:
Pele, Maradonna, Cruijff, Messi, Ronaldo, van Bommel.

:') :') :') :')
Wtf doet Ronaldo daar :') :')
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:39:09 #137
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_117873098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Achja, die trieste joden zijn gewoon jaloers. Die moeten het met eeuwig talent Eriksen doen, dan zou ik ook huilen ja
Dat is dan ook weer waar.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_117873109
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat hij als een debiel naar de scheids rent? Doe eens die fucking jodenbril af, fucking mongool dat je bent
Je kan t dus wel :D ! Onder andere was dat 1 van de redenen ja, al staat dit punt los van zijn kwaliteiten die overschat worden ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wel grappig dat jullie de hele tijd degene zijn die Ajax erbij halen en er een Ajax vs .... discussie van proberen te maken :W

En jaloesr op strootman.... :') :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_117873154
Klopt want het zijn ook de joden en Feyenoorders die komen huilen als het over Strootman gaat.
pi_117873183
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Klopt want het zijn ook de joden en Feyenoorders die komen huilen als het over Strootman gaat.
Volgensmij is het eerder de rest van nederland behalve eindhoven
pi_117873259
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Volgensmij is het eerder de rest van nederland behalve eindhoven
Nee hoor, ik hoor iig geen trainer of analist klagen. Ik hoor Twente, Ado etc fans altijd positief zijn.
pi_117873315
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Stroot heeft schijt aan het gepeupel in dit topic. Al geld tellend, omringd door hoogblondies.
Hier wat pics van Stroot's hoogblondines.

pi_117873597
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee hoor, ik hoor iig geen trainer of analist klagen. Ik hoor Twente, Ado etc fans altijd positief zijn.
Heb je poep in je oren zeker want hoor regelmatig negatieve verhalen over strootman.

En jij doet net alsof trainers en analisten de waarheid in de pacht hebben en alles wat zij zeggen waar is maar dat is ook bullshit ;).
En waar je dei ado en twente fans vandaan haalt weet ik niet meer maar die heb ik nog nooit gezien
pi_117873774
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Heb je poep in je oren zeker want hoor regelmatig negatieve verhalen over strootman.

En jij doet net alsof trainers en analisten de waarheid in de pacht hebben en alles wat zij zeggen waar is maar dat is ook bullshit ;).
En waar je dei ado en twente fans vandaan haalt weet ik niet meer maar die heb ik nog nooit gezien
Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubs :') Ik vind Eriksen en Clasie ook prima spelers, kan mij het nou schelen dat ze bij Ajax en Feyenoord spelen.

Strootman is gewoon een baas. Speelt niet voor niets bij Oranje en hij is een van de sterkhouders bij PSV. Hij moet alleen wat constanter worden. Maar die jongen gaat nog veel voor Oranje betekenen en daar zou iedereen (of je nou een Ajacied, Feyenoorder of PSVer bent) blij mee moeten zijn.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:50:26 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_117873816
pi_117873890
En is hij nou echt zo super lelijk? Oke, hij trekt wel eens een raar gezicht (doet iedereen wanneer hij voetbalt) maar ik zie wel grotere butkoppen rondlopen hoor.

De jaloezie...
pi_117874292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Doe nou eens ff niet zo triest man. Altijd dat gejank van die supporters van andere clubs :') Ik vind Eriksen en Clasie ook prima spelers, kan mij het nou schelen dat ze bij Ajax en Feyenoord spelen.

Strootman is gewoon een baas. Speelt niet voor niets bij Oranje en hij is een van de sterkhouders bij PSV. Hij moet alleen wat constanter worden. Maar die jongen gaat nog veel voor Oranje betekenen en daar zou iedereen (of je nou een Ajacied, Feyenoorder of PSVer bent) blij mee moeten zijn.
Oja want t is alleen omdat ie bij psv speelt natuurlijk en heeft verder totaal niks met zn gedrag te maken :')
Sterker nog, blijkbaar mag ik dus nooooooit meer aan iemand van psv ergeren alleen omdat ie bij psv speelt en ik daardoor gelijk een jaloerse ajacied ben :')!!

Verder was ik degene die zei dat ie 2 jaar geleden een halfjaar goed gespeeld heeft ;) (wel met de toevoeging dat hij daarna een jaar lang niets meer gepresteerd heeft wat ook zo is :) )
pi_117874343
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
En is hij nou echt zo super lelijk? Oke, hij trekt wel eens een raar gezicht (doet iedereen wanneer hij voetbalt) maar ik zie wel grotere butkoppen rondlopen hoor.

De jaloezie...
En ja hij is wel echt lelijk gewoon :D
pi_117874353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Klopt, maar hij heeft wel een poephoofd.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_117874389
Wel Huntelaar in de spits _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')