En Dailey Blind is hij ook al vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Salamando het volgende:
maarja, v. Gaal roept ook Ted vd Pavert niet op.
The Daily Blindquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Dailey Blind is hij ook al vergeten![]()
Tedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Salamando het volgende:
maarja, v. Gaal roept ook Ted vd Pavert niet op.
Omdat van Gaal torren in zijn hoofd heeft.quote:
van bommel is mofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Lilou het volgende:
Jammer dat van Bommel niet meer mee doet. Hij was zoveel beter dan Strootman. Van bommel was de enigste die nog moeite deed afgelopen WK.
Van Bommel behoort in het rijtje van beste voetballers ter wereld. Da kan Strootman niet aan tippen.quote:
maar hij blijft mofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Lilou het volgende:
[..]
Van Bommel behoort in het rijtje van beste voetballers ter wereld. Da kan Strootman niet aan tippen.
ter wereldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Lilou het volgende:
[..]
Van Bommel behoort in het rijtje van beste voetballers ter wereld. Da kan Strootman niet aan tippen.
Die man heeft zo veel gepresteerd. Zelfs vind ik dat hij in het rijtje Messi en Ronaldo hoort.quote:
Nou je t zegt.. Dat ik dat nooit eerder gezien heb.. Fuck iniesta silva fabregas falcao en wie dan ook de speler die daarna komt is onze markquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Lilou het volgende:
[..]
Die man heeft zo veel gepresteerd. Zelfs vind ik dat hij in het rijtje Messi en Ronaldo hoort.
Het probleem is bijna niemand ziet. Als je ziet op hij heeft gepresteerd in het Nederlands Oranje . Met andere woorden gewoon fenomenaal. Hoe hij ballen aanspeelt. Dat zegt als genoeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou je t zegt.. Dat ik dat nooit eerder gezien heb.. Fuck iniesta silva fabregas falcao en wie dan ook de speler die daarna komt is onze mark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |