Dit is misschien nog net iets triester dan Dirk Kuijt die 2e aanvoerder is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Terechte klacht, Afwazig, zeer terechte klacht.
D'n Bakkus als aanvoerder. Triestere dingen ga ik niet meer meemaken denk ik.
Teh fuck hoe kun je je kind zo over straat laten gaanquote:
Wat lul jij nou weer, flippoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht
Neerlands lelijkste voetballer sinds Ed de Goey maak je toch zeker geen aanvoerder? Daarbij speelt hij bij het onsportiefste clubje van Nederland
Ik ben een Fortunees, kom hatenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Typisch dat alleen een paar PSV'ers hier de keuze van van Gaal verdedigen. Ja jongens, de hele wereld is gek behalve jullie.
Als je niet in ziet hoe belachelijk deze keuze dan wordt het tijd dat je je PSV bril afzet.
Dat dus. Beetje zielig is het wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Typisch dat alleen een paar PSV'ers hier de keuze van van Gaal verdedigen. Ja jongens, de hele wereld is gek behalve jullie.
Als je niet in ziet hoe belachelijk deze keuze dan wordt het tijd dat je je PSV bril afzet.
Daar lijkt zijn kop serieus op nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
dit zag ik laatst, een heel eiland met zijn stenenbeeldenhoofden
Nou je het zegt. Van Gaal is natuurlijk ooit in dienst geweest bij PSV.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Afwazig het volgende:
AUWquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Van Gaal is natuurlijk ooit in dienst geweest bij PSV.
Het klopt ook nog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
dit zag ik laatst, een heel eiland met zijn stenenbeeldenhoofden
Wie doet dat dan? Volgens mij ben jij de enige die Ajax hier weer bij betrekt mafklapperquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso er een soort PSV vs Ajax vete van makenKinderspeeltuinvoetbal
Anitaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Keselo het volgende:
Gewoon Vurnon Anita aanvoerder maken, weg met dat gezeik en iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |