abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117812752

Platform: PC
Genre: Space Sim
Release datum: TBA
Online/SP: Beide, game heeft een MMO en SP aspect welke ook speelbaar is in co-op.
Aantal spelers: 1 t/m ? (64 spelers is het minimale doel waar de dev voor wilt gaan)
Officiële site: http://robertsspaceindustries.com

Trailer met volledige ingame beelden:

quote:
Chris Roberts, de man achter Wing Commander, Privateer en Freelancer, is terug van weggeweest en is een crowd-funding gestart om wel een heel ambitieus pc-spel te maken: Star Citizen.

Star Citizen is een ruimtesimulator in de stijl van zijn eerdere games, maar dan in een immense wereld waarin jij kunt zijn wat je wilt. De engine achter deze game wordt CryEngine 3, dat zorgt voor verbluffende beelden. Het spel ondersteunt singleplayer, offline co-op, en online modi zoals we kennen van Demon's Souls, waarin je de wereld van een ander tijdelijk ingaat. Ook zijn er publieke servers om een MMO-ervaring te bieden.

Het achtergrondverhaal van Star Citizen is gebaseerd op het verval en verdwijnen van de Romeinen in onze geschiedenis. Als speler is jouw doel om in Squadron 42 te komen, een soort vreemdelingenlegioen in de ruimte. Maar Chris Roberts geeft al aan dat je kunt kiezen dat doel volledig links te laten liggen en je eigen plan te trekken. Je kunt bijvoorbeeld het leger in gaan om in ruimteoorlogen deel te nemen, een verkoper worden om zo geld te verdienen of piraat worden en andere schepen overvallen. De ruimtewereld gaat door en heeft een economie die reageert op de gebeurtenissen in het spel. Verkenning is belangrijke feature in het spel, er zijn dan ook grote stukken ruimte die nog niet in kaart zijn gebracht.

Het spel is zo gemaakt dat je niet alleen in een ruimteschip bent: je kunt op planeten eruit en in first- of third-person rondlopen en gevechten aangaan. Star Citizen ondersteunt allerlei apparaten: van muis, gamepads, joysticks tot aan Oculus Rift, de virtual reality-helm.

Het verdienmodel van het spel lijkt op Guild Wars 2: je koopt het spel en met optionele microtransacties kun je spullen kopen. De spelers kunnen eigen ruimteschepen ontwerpen in het spel en verkopen, een klein gedeelte van de opbrengst gaat naar de ontwikkelaar. De ontwikkelaar geeft aan dat mensen die ingame kopen geen gameplayvoordelen hebben. Er zijn geen abonnementen om het te blijven spelen, zoals andere MMO's wel hebben. De vroege alphaversie van het spel komt in 2013, het complete spel wordt pas in 2014 verwacht.

Je kunt Chris Roberts en de zijnen steunen door te pledgen op de Star Citizen-site. Als er tussen de twee en vier miljoen dollar is opgehaald gaan grote investeerders pas hun geld inleggen in de ontwikkeling van deze game.
Met dank aan Pheno voor bovenstaande text!

Ingame(!) footage

quote:
• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.
http://uk.pc.gamespy.com/articles/122/1226351p1.html

[ Bericht 12% gewijzigd door bjorntju op 11-10-2012 18:14:59 ]
pi_117812884
Damn, dit ziet er echt geweldig uit, het lijkt net CGI! Registreer je op de officiële site: http://robertsspaceindustries.com/start/ voor een (gratis) golden ticket wat je waarschijnlijk een paar extra's geeft als de game uitkomt. (access code is 42)

Vandaag om 4 uur is er ook een live uitzending over deze game op Gamespot waar waarschijnlijk meer info over de game wordt onthuld.

De game is gemaakt door Chris Roberts, de maker van Wing Commander.
pi_117813422
Nice!
pi_117821972
Game is nu te funden op http://robertsspaceindustries.com/star-citizen/ !

Heb ook wat direct feed screens aan de OP toegevoegd! Zie ook bovenstaande link voor meer footage! Game wordt trouwens gemaakt op de CryEngine 3.
pi_117822615
Binnen 2 uur zit hij al bijna aan de 2% van wat hij moet halen, hopelijk blijft het zo snel gaan, deze man verdient het in mijn ogen. Heb al zijn spellen compleet grijs gespeeld :)
pi_117823972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef anti_kneus het volgende:
Binnen 2 uur zit hij al bijna aan de 2% van wat hij moet halen, hopelijk blijft het zo snel gaan, deze man verdient het in mijn ogen. Heb al zijn spellen compleet grijs gespeeld :)
3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet worden _O_
pi_117824276
Wat tof :o _O_
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117824528
Game gaat ook de Oculus Rift ondersteunen.

Damn nu moet ik ook zo'n ding hebben :D

En de full cinematic trailer van 5 minuten:

http://player.vimeo.com/video/51129845

_O_

[ Bericht 43% gewijzigd door bjorntju op 10-10-2012 19:23:48 ]
pi_117824975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef bjorntju het volgende:

[..]

3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet worden _O_
Je bedoelt meer dan 5% ;)
pi_117825306
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Je bedoelt meer dan 5% ;)
Damn11.gif, En ik zat nog te twijfelen dat deze game zijn goal niet zal halen. Ik denk niet dat we daar ons zorgen over hoeven te maken. (hij is er nog niet, maar als hij in de eerste 2 en een half uur al 6.32% van 2.000.000 heeft opgehaald, met nog 30 dagen te gaan komt het wel goed denk ik :D ) Ga hem ook nog backen, maar ik wacht eerst nog even af totdat ze de euro naar dollar koers goed hebben.

quote:
• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.

[ Bericht 11% gewijzigd door bjorntju op 10-10-2012 22:37:47 ]
pi_117825539
quote:
Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
Hmm boarding parties? Zou helemaal geniaal zijn :D
pi_117825623
Site overbelast :D
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117842797
Ow my gawd. He's back _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117842953
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star Citizen :P Squadron 42 is de naam van de campagne.

Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen

Dus mocht de OP aangepast moeten worden met meer info, dan kan dat :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Pheno op 11-10-2012 09:07:26 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117852911
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star Citizen :P Squadron 42 is de naam van de campagne.

Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen

*;
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117858392
Godverdomme. Ik probeer hier niet te veel van te verwachten maar tot nu toe klinkt alles echt heel erg tof. Ik ben blij dat dit soort projecten de laatste tijd eindelijk weer een beetje terug beginnen te komen.

RPS artikel: http://www.rockpapershotg(...)tar-citizen-preview/
Video van GDC: http://au.gamespot.com/sh(...)es_gdc_panel20121010

quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:17 schreef Tain het volgende:

[..]

*;
Jouw avatar is geweldig.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChocolateJesus. op 11-10-2012 17:00:57 ]
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_117860851
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:

Thanks, wilde net gaan vragen om de TT aan te passen maar dat is dus al gebeurd :) Heb ook even jou stukje text van de frontpage in de OP gezet als je het niet erg vind :)

Weet iemand trouwens wat die [kleur] citizens card is die je krijgt als je de game backed? Een soort postcard ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 11-10-2012 17:47:51 ]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:59:43 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_117861447
Tvp.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_117862942
pi_117864279
Pc Only
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_117865807
Privateer maar weer uit de kast gehaald. Nostalgie en alles. Nog altijd de beste Space-sim. _O_
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:27:15 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117898794

Hier heb ik jaren en jaren op gewacht na Freelancer.

HAVE MY FUCKING MONEY

(toch even vraagje, hoe zit dat met je geld als ze het niet halen?)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:28:16 #23
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117898826
volgen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:29:59 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117898893
8.000 euro pledge :')

(Ik denk dat ik 48 eu ga doen, vind ik wel even genoeg)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:32:20 #25
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117898991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef RickoKun het volgende:
8.000 euro pledge :')

(Ik denk dat ik 48 eu ga doen, vind ik wel even genoeg)
zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ? _O_
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:33:18 #26
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117899035
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef leeell het volgende:

[..]

zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ? _O_
Hou op man, wilde even met mijn piemel spelen maar merkte dat er allemaal voorvocht aan zat
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:37:48 #27
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117899183
op dit soort moment zou ik wel miljardair willen zijn, gewoon even bellen naar die pichem en zeggen, ik heb een mill voor je _O_
pi_117952795
Pledge counter is weer online :)

http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/

Hij staat nu met ¤655,204 op 32.76% , al bijna op 1/3 dus. Ga zo ook even pledgen :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:09:33 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117999236
Ik moet ook nog, maar ik denk dat de meesten al wel gepledged hebben. Zijn vaak dezelfde mensen die dit soort dingen snel door hebben.

Nu moet deze shit flink reclame krijgen via mond op mond
pi_118003069
Ze gaan sowieso nog zo'n AMA sessie bij reddit doen en ik vermoed dat er ook nog wel een artikel op slashdot.org gaat komen :)
pi_118003369
Wicked
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:03:31 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118095314
Nog 23 dagen en inmiddels 916,830 van de 2 miljoen binnen op dit moment!

-edit-
Maar goed, pas na 5 miljoen is het pas mogelijk privateer achtige gameplay te krijgen.
pi_118142440
Game heeft zojuist 1mil bereikt!

Game is nu ook te funden op Kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen

Persoonlijk leek het mij slimmer om kickstarter pas later te doen. Dadelijk halen ze op kickstarter 400.000 binnen, en via de pledge site 1.8mil, dan falen ze dus allebij. Naja, we zullen zien hoe het verloopt :P

[edit]

quote:
The Kickstarter number will be combined with the RSI counter when we hit our minimum and stretch goals, so a pledge in either place counts towards our goal of reaching $2mill or more. We will link all Kickstarter pledges to their RSI account in the same way we intend to do with all the members that used the backed up site when our main one was down. We will have to get the data from Kickstarter so be patient as it wont be instant, but we promise we will link everything up and nothing will get lost!
Sounds good to me!

[ Bericht 37% gewijzigd door bjorntju op 18-10-2012 20:44:03 ]
  Redactie Games maandag 22 oktober 2012 @ 21:30:22 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_118301482
OMG, nieuw vervolg op Wing Commander. Hopelijk krijgt Mark Hammil ook nog een rolletje. En ik mag vast over 2 jaar weer een nieuwe videokaart kopen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:47:41 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118312853
Die van 1000 dollar is sold out :')
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:34:47 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118380334
Het gaat nu wel wat lastiger merk ik
pi_118381779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
Het gaat nu wel wat lastiger merk ik
Tsja, als hij iig de 2 mil maar haalt, dan heb ik voor weinig weer eens een leuke singleplayer, hoop ik tenminste...
pi_118381961
Vergeet niet de kickstarter he, die staat nu op $533,353, en op de site van star citizen staat de counter op 1,355,963. (de kickstarter is er nog niet bijgeteld) Hij heeft dus al bijna 1.9 miljoen binnen. En dan ook niet te vergeten dat de kickstarter nog 26 dagen heeft, en de officiele site nog 16 dagen. De 2 miljoen gaat het zeker wel halen, en ik denk dat 3 ook nog zeker wel haalbaar is :)

[ Bericht 3% gewijzigd door bjorntju op 24-10-2012 18:45:38 ]
pi_118382043
Alleen wel jammer dat dus het privateer achtige gedeelte er pas bij komt als hij de $4 mil haalt....

[edit] Blijkbaar dus pas bij 5.....
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:32:45 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118382098
Ik zou het verstandiger vinden als ie die pledge site gewoon open laat staan. Daar ik zie dat het pas in 2014 klaar zou zijn.

Voor 2 miljoen hebben we de minimale game (zoals te zien is op zijn eigen site), hier voorbeeldje!

pi_118382516
Hij heeft gezegd dat hij de volledige game wilt maken, maar als er minder gefund wordt, dan duurt het alleen wat langer :)

[edit]

Dit dus:

quote:
We plan on building the full SC experience even if we only end up with just $2-$2.5M which is unlikely given where we are now and our current pace. We should be well beyond here by the end but keep up the support!
Te only difference is that we cant promise the full SC experience in 24 months after funding - it may take longer and we may not have as much content on launch, but we'll still deliver it!
http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3

[ Bericht 62% gewijzigd door bjorntju op 24-10-2012 18:58:38 ]
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:06:32 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118397753
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef bjorntju het volgende:
Hij heeft gezegd dat hij de volledige game wilt maken, maar als er minder gefund wordt, dan duurt het alleen wat langer :)

[edit]

Dit dus:

[..]

http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3
Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!
pi_118421442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!
Ja precies, het zal echt super zijn als de game de 5 miljoen bereikt, maar ik ben bang van niet. Maar ik denk dat het de 3 miljoen nog wel gaat halen, misschien nog wel meer :) Game heeft trouwens nu ook de 2 miljoen grens gepasseerd als je de officiële site en de kickstarter bij elkaar optelt! *O*
pi_118503041
Stretchgoals zijn veranderd, privateer like gameplay al bij 3 miljoen :)

http://www.robertsspacein(...)nsive-stretch-goals/

Die stretchgoals tellen mee voor kickstarter en de officiele site. Maar er zijn ook kickstarter only stretchgoals:

http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/

Ook is de counter van de officiele site verlengt om gelijk te liggen met de kickstarter counter.

Meer info:

quote:
Congratulations everyone! We are an official “go” as of Thursday morning at 6:32 am EDT. Thanks to everyone’s enthusiasm we’ve got there in just two weeks.

I would like to say a big “thank you” to everyone. I know I have been saying thanks a lot recently, but you’ve earned them. You’re helping us put Space Sims back on the map! THANK YOU!

Now that Star Citizen has been funded, we’ve had a lot of questions about stretch goals. Many of you know the set of goals previously listed at the RSI site. They were broad design concepts that we needed additional funding to achieve. But quite frankly, they weren’t much fun for you and didn’t have enough concrete data!

So, we’ve heard you: our backers deserve a stretch goal system that isn’t just about game design but about rewarding our incredible community. To that end, we’ve developed two campaigns: one specifically for Kickstarter and one for the whole project. They still showcase our big ideas… but they also make the rest of the funding period about you.

The idea is that the money collected on Kickstarter and the money raised here on the RSI site will be pooled together and count towards the overall stretch goals which are listed here.

But, as added bonus, we’re running a Kickstarter set of stretch goals with are ADDITIVE to the overall stretch goals.

Our next goal is $750,000 on Kickstarter. That is within reach as I type this message! When we get there, every backer will start the game with a class I repair bot. Here’s the backstory:

The legend on the Saga Datasystems’ AMX-1 Repair Droid bot box says “a pilot’s best friend” and few experienced flyers would disagree. Thanks to a network of nine telescoping flex arms, the AMX-1 can access and repair any standard ship system with ease. Though it lacks the full speech boards and the emotional memory cores of more expensive models, the trademark whirring and beeping of an AMX is a welcome sound for anyone charting a path between the stars.

Next up is our main stretch goal: at $2.5 million we will add an additional flyable ship, the Anvil Gladiator, to the game. The Gladiator is the civilian variant of a powerful military bomber currently being used against the Vanduul on the frontiers of the galaxy. The Anvil’s pylons can support the heaviest grade antimatter torpedoes and it has up to a pair of turrets for protection during bombing runs. In short, they’re a capital ship’s worst nightmare!

Finally: we polled the community if it would be alright to extend the overall pledge campaign by ten days to match the Kickstarter and the answer was a resounding yes. So that’s what we’re going to do; it’s going to let us put together something special for when everything finishes on November 19 at 11 am PST!

So, lets get out there and earn some robots… and in the coming days, much more!

And again THANK YOU!

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 27-10-2012 19:08:40 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:12:05 #45
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_118511956
Dit ga ik maar even goed in de gaten houden :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:30:44 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118512864
Krijg je bij die kickstarter wel die bonussen zoals bij de main site?
pi_118513629
Zover ik weet zijn alle bonussen die je bij de main site krijgt ook hetzelfde bij de kickstarter :)
pi_118999870
Game heeft de 3 miljoen bereikt! *O* Op naar de 4 miljoen!
  zondag 11 november 2012 @ 16:28:57 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119089223
:@ Inmiddels ook 48 euro gepledged
pi_119090696
Cool!

Eerst even een nieuwe computer kopen. :{
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zondag 11 november 2012 @ 17:09:55 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119090867
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Cool!

Eerst even een nieuwe computer kopen. :{
Doe maar rustig aan want t komt pas in 2014 uit ;(
pi_119091012
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Doe maar rustig aan want t komt pas in 2014 uit ;(
Heb ik tenminste tijd om wat geld op te sparen. :P
pi_119102448
Meer info over hoe de SP en MP werkt : http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/posts/346700

Klinkt erg tof!
  zondag 11 november 2012 @ 21:45:22 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119104564
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef bjorntju het volgende:
Meer info over hoe de SP en MP werkt : http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/posts/346700

Klinkt erg tof!
Hmmm ik prefereer de aloude methode met vaste servers zoals met Freelancer. Maar misschien dat je op deze manier juist meer interactie in de multiplayer krijgt.
Ik ben erg benieuwd!
pi_119199710
http://www.kickstarter.co(...)ken=ecc2055e85ae2976

Meer info over hoe de boarding mechanic werkt! Klinkt echt heel vet _O_ Ben benieuwd of hij het allemaal waar kan maken! Game staat nu ook op 3.5 miljoen met nog 5 dagen te gaan. Op de laatste dag is er zowat altijd een stijging in pledges. De 4 miljoen gaan we wel halen, die kans is zeer groot. Misschien nog wel 4.5 miljoen maar daar zet ik mijn geld niet op in :)

[ Bericht 0% gewijzigd door bjorntju op 14-11-2012 14:08:08 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 15:07:21 #56
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119201687
heb gewoon geld van mn spaarrekening gebruikt om te kunnen pledgen :')
pi_119202282
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef leeell het volgende:
heb gewoon geld van mn spaarrekening gebruikt om te kunnen pledgen :')
  woensdag 14 november 2012 @ 15:29:52 #58
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119202380
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef bjorntju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
het zijn skere tijden, maar kan toch zeker niet meewerken aan de teloorgang van pc gaming door niks te doen
pi_119202482
En zo is het. #yolo jwt enzo
pi_119295427
Game heeft bijna de 4 miljoen bereikt! :D

Ook is de eerste concept art van een schip uitgekomen: http://www.robertsspacein(...)i-constellation-mk3/

_O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:44:32 #61
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119308974
Heb mijn tissues paraat, 4,1 miljoen!

Helaas zijn we met zijn drietjes. Zo blijkt maar weer dat 99% van de gamers skere losers zijn die in een goot gerold dienen te worden.
pi_119310464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:44 schreef RickoKun het volgende:
Heb mijn tissues paraat, 4,1 miljoen!

Helaas zijn we met zijn drietjes. Zo blijkt maar weer dat 99% van de gamers skere losers zijn die in een goot gerold dienen te worden.
Idd :(, gelukkig weten wij wel beter 14.gif

Maar 4.1 mil damn _O_, gisteren rond 12 uur stond hij nog op 3.9 dacht ik. Die 4.5 miljoen gaan ze ook nog wel halen denk ik! Grappig eigenlijk, ik was bang dat we de 2 miljoen niet eens gingen halen, En nu is de kans zowat 99% dat het de meest succesvolle croud funding game ooit wordt _O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 14:15:54 #63
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119311715
op het forum was er ook een massale last minute upgrade oproep, mensen die al gepledged hadden zouden op de laatste dag ook nog upgraden
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:13:30 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119313020
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef leeell het volgende:
op het forum was er ook een massale last minute upgrade oproep, mensen die al gepledged hadden zouden op de laatste dag ook nog upgraden
:@ Daar heb ik dan weer geen zin in. Moeten sowieso nog twee jaar wachten voordat 't uitkomt :') ;(
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:16:09 #65
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119314714
let maar op, binnen een jaar spelen we al de alpha versie
pi_119315471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ Daar heb ik dan weer geen zin in. Moeten sowieso nog twee jaar wachten voordat 't uitkomt :') ;(
Idd, heb zelf 48 euro op de RSI site en die 5 euro skin op de kickstarter site gepleged, en dat vind ik wel genoeg :) Over een jaar komt wel de multiplayer dogfighting prototype uit, maar ik kijk meer uit naar de SP campaign en de MP sandbox.
pi_119318436
Ik wil meer pledgen maar ik heb geen cent te makken ;(
pi_119323582
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik wil meer pledgen maar ik heb geen cent te makken ;(
Zwak hoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Congratulation Citizens! Your dedication to the cause is impossible to deny. Working with the imperial fleet shipyards, I have secured one final lofty stretch goal for you: if we can reach the previously impossible $5.5 million level, then the Bengal carrier will be playable in the finished game. It will be very difficult to earn a Bengal… but when you do, it will be an amazing base for clans, squadrons and guilds. Can we get there?
http://www.kickstarter.co(...)ken=d276bdfccf0f9816
Meh, 5.5 miljoen? Dat gaan ze niet meer halen ben ik bang. Dat ze er nou 5 miljoen van maken, die kans zit er dik in :P

[ Bericht 5% gewijzigd door bjorntju op 17-11-2012 22:04:54 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:07:28 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119324428
5,5 lukt hem inderdaad nooit.

Ze hebben wel super huge ambities man. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ze dat allemaal vlekkeloos kunnen integreren. Als ze dat flikken hebben ze echt het meest complete spel ooit gemaakt in de history of mankind volgens mij :')
pi_119324949
Ik weet het niet, Project Eternity had er in de laatste dagen toch ook nog ruim een miljoen bijgehaald?

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Zwak hoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moet helaas af en toe ook nog eten. ;(
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:20:13 #71
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119324971
Heb al een tijdje een Golden Ticket, en meteen geregistreerd toen het mogelijk was _O_ Dit kan alleen maar episch worden.
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:26:24 #72
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119325206
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb al een tijdje een Golden Ticket, en meteen geregistreerd toen het mogelijk was _O_ Dit kan alleen maar episch worden.
Golden ticket? Is dat golden citizen card (min. 500$ gepledged)?
pi_119326585
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef RickoKun het volgende:
5,5 lukt hem inderdaad nooit.

Ze hebben wel super huge ambities man. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ze dat allemaal vlekkeloos kunnen integreren. Als ze dat flikken hebben ze echt het meest complete spel ooit gemaakt in de history of mankind volgens mij :')
Jah idd, in ben ook echt benieuwd of ze het gaat lukken, ik denk het wel, maar als ik er zo hoor wat ze er allemaal in willen doen... Hoop dat ze er dan ook echt moeite in stoppen en er geen halfbakken features van gaan maken. Vooral dat boarden in FPS lijkt mij echt awesome, je kan ook op de hull van het schip lopen en shit _O_ Voordeel is wel dat het Cryengine is en die is ook grotendeels gemaakt voor FPS games, dus ik denk niet dat het echt heel moeilijk te implanteren is.

Maar ook het lopen in je eigen schip (mits groot genoeg) enzo lijkt mij echt zó vet _O_ Ik ben bang dat hij nog wel een keertje uitgesteld wordt :P
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik weet het niet, Project Eternity had er in de laatste dagen toch ook nog ruim een miljoen bijgehaald?
Ja dat is waar idd, wie weet, het gaat nu ook een stuk sneller dan de voorgaande dagen, maar de 5.5 miljoen? Ik ben bang van niet, zal wel gigantich awesome zijn natuurlijk _O_
quote:
0s.gif Op

zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Golden ticket? Is dat golden citizen card (min. 500$ gepledged)?
Nah, als je je voor 20 oktober regrestreerde op de RSI site (dus voordat de funding van start ging) kreeg je een golden ticket waarmee je wat extra ingame dingen krijgt volgens mij. Wat je er voor krijgt is nog niet bekend. Gelukkig had ik mij nog mooi net voordat de funding gestart werd kunnen registreren.

[ Bericht 66% gewijzigd door bjorntju op 17-11-2012 22:12:09 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:29:04 #74
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119329769
Hoezo kan je kickstarter niet betalen met paypal :'( (wel logisch, Amazon VS ebay enzo, maar toch..... Zuur.)
pi_119330834
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoezo kan je kickstarter niet betalen met paypal :'( (wel logisch, Amazon VS ebay enzo, maar toch..... Zuur.)
Pledge hier: https://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/ Daar kan je wel gewoon met paypal betalen :)
  zondag 18 november 2012 @ 00:01:34 #76
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119330961
Paypal vind ik irritant.

Bij mij moet ie overal 5 tot 7 werkdagen wachten voordat ie t geld overmaakt. Slaat echt helemaal nergens op, zie er het praktisch nut ook niet van in.

Ben benieuwd als die tyfushonden mijn geld er pas dinsdag opzetten en ik geen bonus of perks of eigen schip e.d. Meer krijg.

Heb maandag gepledged
pi_119332443
Heb zelf eigenlijk nog nooit paypal gebruikt. Ik heb zo'n pre-paid creditcard (3V card, kan je op internet bestellen maar ook kopen bij de Primera enzo) waar je met iDeal geld op kan zetten (je moet wel 2 euro ''transactiekosten'' betalen per keer, maarja dat neem ik maar voor lief) en ik heb gewoon met die kaart rechtstreeks via de site betaalt. Amazon Payments werkt ook fijn, maar daar is wel een CC voor nodig.

Als je toch graag wilt pledgen kan je via de 3V site ook vouchers kopen: https://www.3vcard.nl/koop-3V-voucher.html Voor 52.50 heb je een voucher van 50 euro en dan krijg je gewoon een CC nummer waarmee je via de RSI site kan betalen. Het CC nummer krijg je meteen per mail toegestuurd als je met iDeal betaalt. Ik heb zelf gewoon met een normale pas van 3V gepledged, maar ik neem aan dat zo'n voucher ook gewoon werkt ;)
  zondag 18 november 2012 @ 12:40:33 #78
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119338962
Heb gepledged via zijn eigen site ja :)
pi_119363405
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 12:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb gepledged via zijn eigen site ja :)
Mooi! hoe meer hoe beter! 14.gif

anyways:

Bijna 4.85 miljoen mang 11.gif

Zit wel zwaar te twijfelen om misschien voor de 125 tier te gaan, komt nog wel $15 verzendkosten bij, dus in totaal ben ik dan omgerekend 110 euro kwijt. Maar dan krijg je alle extras die bij die tier zitten ook in een kloeke box enzo:

Nog even over denken, heb nog tot morgen.

Oh en:

Waar ik misschien trouwens wel het meest gehyped voor ben is deze game spelen met een Oculus Rift, dat ding is gewoon gemaakt voor dit soort games _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door bjorntju op 18-11-2012 22:28:17 ]
pi_119379279
Game heeft de 5.5 miljoen bereikt _O_ Die grote carrier van de trailer is nu ook bestuurbaar! Had echt nooit verwacht dat hij de 5.5 miljoen zal halen :lol: Heb mijn pledge ook geupgraded naar 125 trouwens :D
pi_119379362
Op naar de 6 mil!

quote:
At six million you’ll launch the game with 100 systems, a full orchestral score and a free copy of the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines.
:)
pi_119379410
Waar kan ik pledgen?
  maandag 19 november 2012 @ 12:25:31 #83
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_119379460
Hebben hebben hebben <3
Wing Commander doodgespeeld vroeger.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_119379519
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef bjorntju het volgende:
Game heeft de 5.5 miljoen bereikt _O_ Die grote carrier van de trailer is nu ook bestuurbaar! Had echt nooit verwacht dat hij de 5.5 miljoen zal halen :lol: Heb mijn pledge ook geupgraded naar 125 trouwens :D
En wat krijg ik voor 125?
pi_119379727
Hohoho, gewoon 250 dollar gepledged.
pi_119380267
Haha, heb ik nog gelijk gekregen ook.
  maandag 19 november 2012 @ 13:26:05 #87
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119381467
niet verwacht dat het zo snel zou gaan laatste stukkie
pi_119383936
Die 6 halen ze wel :D
pi_119384195
Ik ga zo ook pledgen :)
  maandag 19 november 2012 @ 14:43:38 #90
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119384234
14.gif
pi_119384479
Ik wilde eerst gewoon meer weten :+
  maandag 19 november 2012 @ 14:54:21 #92
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119384620
let wel dat je hier pas mag meeposten als je minstens 60 dollar heb gepledged
pi_119384866
Dat zit wel goed, we zitten op bijna 300 samen met mijn lief. :D
pi_119384885
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
Geen 10.000 dollar pledgen :')
  maandag 19 november 2012 @ 15:02:05 #95
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119384944
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Geen 10.000 dollar pledgen :')
als ik het over had :D :')
pi_119384980
Waar kan ik zien wat je voor welke pledge krijgt? Op de homesite is het allemaal afgeknipt en staat er geen prijs bij?
pi_119384999
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
Done, 250 dollar geplegded :D
pi_119385012
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
Waar kan ik zien wat je voor welke pledge krijgt? Op de homesite is het allemaal afgeknipt en staat er geen prijs bij?
Zodra je een bedrag hebt gekozen zie je het scherm erna wat het inhoudt. Beetje lame, maar ja.

Je kan ook http://www.kickstarter.co(...)eward=false&ref=live hier kijken.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 15:04:11 ]
  maandag 19 november 2012 @ 15:04:01 #99
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119385035
quote:
nee hoor, je kan erop klikken
pi_119385051
quote:
He jij ook hier :D echte gamenurd :+
pi_119385118
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

He jij ook hier :D echte gamenurd :+
:D
Het ziet er zo goed uit. Ik ben alleen bang dat ze niet alles waar kunnen maken, of dat het heel erg buggy gaat worden, daarom heb ik een tijdje gewacht met hier posten. :P
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zodra je een bedrag hebt gekozen zie je het scherm erna wat het inhoudt. Beetje lame, maar ja.

Je kan ook http://www.kickstarter.co(...)eward=false&ref=live hier kijken.
Ah thnx. _O_
pi_119387753
Bijna 5.8, gaan we het redden???
  maandag 19 november 2012 @ 16:07:18 #103
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119387796
ja, weet zeker dat het laatste half uur die ene forum actie in werking gaat (ze zouden allemaal op het laatste moment upgraden)
  maandag 19 november 2012 @ 16:12:51 #104
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119388069
de server van RSI rookt een beetje, error 500 zo af en toe :D
pi_119390495
Ja, maar dat was te verwachten ook. :Y
pi_119390985
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
Bijna 5.8, gaan we het redden???
Tuurlijk! :D

Damn, en ik was nog bang dat ze de 2 miljoen niet eens gingen halen, en ze zitten nu al op bijna 6 miljoen _O_

Oh en niet te vergeten: Video niet gevonden

[ Bericht 6% gewijzigd door bjorntju op 19-11-2012 17:24:03 ]
pi_119391947
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:14 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Tuurlijk! :D

Damn, en ik was nog bang dat ze de 2 miljoen niet eens gingen halen, en ze zitten nu al op bijna 6 miljoen _O_

Oh en niet te vergeten:
De website is overigens ook weer eens down, maar op kickstarter is de stand nu ook bijna $2 mil, dus ik vermoed dat de $6 mil ook gehaald gaat worden!!

Nu maar hopen dat de game niet tegen gaat vallen :P
pi_119392318
5.9 en nog een uur en 12 minuten te gaan.
Haha, mensen die dachten dat 5.5 niet te halen was.
pi_119392383
Zo gek was het toch niet dat mensen dat niet hadden verwacht.
pi_119392507
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
5.9 en nog een uur en 12 minuten te gaan.
Haha, mensen die dachten dat 5.5 niet te halen was.
Nou aangezien het volgens mij vorige week nog zo'n 2 miljoen lager stond, is het niet zo heel gek hoor :)
pi_119392643
Klopt een maand geleden was er nog geen 1 miljoen binnen :D
pi_119393016
Wat krijgen we bij zes miljoen eigenlijk?
pi_119393247
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Wat krijgen we bij zes miljoen eigenlijk?
quote:
FIVE MILLION! At 5.5M you’ll unlock the Bengal carrier, add professional motion capture to Squadron 42 and get an exclusive RECORD BREAKER skin and 1000 credits for every backer! Then at six million (can you do it?!) we will launch with 100 systems, a full orchestral score and will make the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines, available for free for all backers upon release (a 16-mission campaign in the style of The Secret Missions.)
pi_119393769
Vooral die 100 systemen meteen als het spel uitkomt klinkt wel erg tof.

Ah 6 miljoen ook gehaald.
pi_119393935
6 miljoen gehaald _O_
  maandag 19 november 2012 @ 18:29:51 #116
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119393952
op naar 6.5 :7
  maandag 19 november 2012 @ 18:30:06 #117
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119393961
in de laatste 10 minuten 300k erbij
  maandag 19 november 2012 @ 19:23:59 #118
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119396686
Tijd om te gaan sparen voor een fatsoenlijke desktop denk ik :')
pi_119396781
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Tijd om te gaan sparen voor een fatsoenlijke desktop denk ik :')
Je hebt nog twee jaar :D
pi_119396992
Awesome _O_
pi_119399169
En de game is gefund! In totaal $6226891 opgehaald! _O_
pi_119399189
6,2 miljoen _O- BOUWEN DIE GAME
  maandag 19 november 2012 @ 20:03:10 #123
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119399209
_O_
pi_119399482
pi_119401090
Te laat met pledgen, maar wat klinkt dit vet. :)
  maandag 19 november 2012 @ 20:38:39 #126
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119401144
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
Te laat met pledgen, maar wat klinkt dit vet. :)
  maandag 19 november 2012 @ 21:03:40 #127
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119402615
Wat de kenser?!?! Fokking nice!!! Hoop dat paypal mn pledge ook heeft doorbetaald :D
pi_119402672
Ah, met een minimale pledge van 30$ krijg je zodra hun website weer online is de aankomende tijd alsnog de mogelijkheid om je pledge te verhogen. Dat is mooi want ik wil die pirate-pack waar onder anderen dit schip bij zit:
  maandag 19 november 2012 @ 21:09:05 #129
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119402941
Ik ga ook alsnog upgraden naar 100$ als dat nog mogelijk wordt!

Zat wel na te denken, hoe de neuk willen ze t integreren dat je buiten je eigen schip kunt gaan lopen. Terwijl dan op t zelfde moment anderen eraan komen vliegen en je kapot knallen ofzo? Zullen andere mensen je 'op' je schip zien lopen? Heb je toch mega veel resources voor nodig?

Al begrijp ik dat deze game natuurlijk PC masterrace only wordt en daarom volledig geoptimaliseerd wordt met de pc specs.

Mag ik denk ik wel De 2 nieuwste graka's in mn pc gaan jenzen :@
  maandag 19 november 2012 @ 21:09:29 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119402974
Man man wat een goed nieuws zo hier op mn werk :D
pi_119403033
Gewoon een zone waar fighters niemand kunnen doden.
pi_119403465
Dat schip uit de trailer blijft ook echt tof....
pi_119403468
Ik ben vrij enthousiast, geen backer nog gezien ik eerst wat meer beeld wil hebben hoe de game zal worden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119403578
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben vrij enthousiast, geen backer nog gezien ik eerst wat meer beeld wil hebben hoe de game zal worden.
Nog meer? Wat ze bij GDC lieten zien was voor mij al genoeg. :)
  maandag 19 november 2012 @ 21:19:53 #135
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119403669
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
godverdomme taartkar, waarom zo casual :(

heb vertrouwen
pi_119403694
Als je nu niet overtuigt bent zal je het nooit worden.
pi_119404029
woo - woo jump on the hype train :')

Gezien ik veel EVE Online heb gespeeld ben ik bang dat ik teveel diepte verwacht van het spel en ik weet niet of ze dat kunnen leveren.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119404112
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef drumstickNL het volgende:

Gezien ik veel EVE Online heb gespeeld ben ik bang dat ik teveel diepte verwacht van het spel en ik weet niet of ze dat kunnen leveren.
Dan blijf je lekker op je station staan.
pi_119404190
ja verdomme zit me niet zo op te ruien voor je het weet ben ik weer 500 lichter
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119404383
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
Tis voor een goed doel hè ! Kom op man, doneren, krijg je geen spijt van!
pi_119404403
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef drumstickNL het volgende:

EVE Online _O_
Ik hoop wel dat dit spel op een zelfde soort manier met pve en pvp omgaat (het hele high sec, low sec en nul sec gebeuren was goed bedacht) want dat zou het voor mij compleet maken.
  maandag 19 november 2012 @ 21:30:32 #142
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119404432
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
Kom op , anders vervang ik je redactie FP tag met Casualiet tag, and dont think i wont do it :(
  maandag 19 november 2012 @ 21:36:04 #143
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119404819
:r eve online

Deze battle gaat veels te snel voor eve online shortcut spelers :(
  maandag 19 november 2012 @ 23:29:37 #144
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119411293
Ik zie dat paypal nog steeds niet mijn geld eraf heeft geschreven.

Oh wee als ik door die kankerhomo's niet mijn pledgebonussen krijg...
  maandag 19 november 2012 @ 23:30:43 #145
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119411331
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie dat paypal nog steeds niet mijn geld eraf heeft geschreven.

Oh wee als ik door die kankerhomo's niet mijn pledgebonussen krijg...
Als je een mailtje hebt als bevestiging is het ok.

Lijkt me, anders ben ik ook het spreekwoordelijke lulletje ;(
  maandag 19 november 2012 @ 23:32:38 #146
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119411392
6,2 miljoen is trouwens volgens mij achterlijk weinig om zo'n game te bouwen _O-
  maandag 19 november 2012 @ 23:34:43 #147
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119411472
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef Verbodsbord het volgende:
6,2 miljoen is trouwens volgens mij achterlijk weinig om zo'n game te bouwen _O-
Dat dacht ik ook ja. Star Wars: The Old Republic (ok ok, rechten enzo) kostte volgens mij +300 miljoen euro? (en het ziet er niet uit :') )

Ik heb wel een "Ontvangstbewijs van uw betaling aan Twin Bros. GMBH‏" maar er staat in datzelfde mailtje dat het 5 - 6 werkdagen duurt. En dat terwijl ik GODNONDEJU vorige week zondag had gepledged. Zag wel in mijn account staan dat ik gepledged had.

-edit-
Zoals men kan zien ben ik zeer frusti als ik niks voor mijn betaalde geld terug krijg. Helaas is dit gore tyfus paypal altijd behoorlijk homo met betalingen. Hopelijk ALS het niet blijkt dat ik niet die pledgeshit krijg dat ik ze manually kan benaderen
  maandag 19 november 2012 @ 23:39:25 #148
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119411686
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja. Star Wars: The Old Republic (ok ok, rechten enzo) kostte volgens mij +300 miljoen euro? (en het ziet er niet uit :') )

Ik heb wel een "Ontvangstbewijs van uw betaling aan Twin Bros. GMBH‏" maar er staat in datzelfde mailtje dat het 5 - 6 werkdagen duurt. En dat terwijl ik GODNONDEJU vorige week zondag had gepledged. Zag wel in mijn account staan dat ik gepledged had.

-edit-
Zoals men kan zien ben ik zeer frusti als ik niks voor mijn betaalde geld terug krijg. Helaas is dit gore tyfus paypal altijd behoorlijk homo met betalingen. Hopelijk ALS het niet blijkt dat ik niet die pledgeshit krijg dat ik ze manually kan benaderen
neger, koppel je rekening aan paypal, hoppa instant payments, kreeg een seconde later mail, boem , pats , klaar
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:01:15 #149
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119412599
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef leeell het volgende:

[..]

neger, koppel je rekening aan paypal, hoppa instant payments, kreeg een seconde later mail, boem , pats , klaar
Snap ik niet? Heb die shit al gekoppeld?

Hij zegt dat ik CC moet koppelen om die belachelijke uitgestelde betalingen te ontwijken..
Naja ik kijk dr woensdag wel effe naar aangezien ik dan wel tijd heb.

Ik ga hard aan mijn penis trekken als ik dit spel mag spelen. Maar mi gado, ik moet er niet aan denken als ik 2 jaar ouder ben ;(
pi_119412883
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Eve online zal daar nog wel dik overheen zijn gegaan. (in totaal, dus het werk wat ze eraan hebben gedaan ook na uitkomst om het te maken tot wat het is.
pi_119412955
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Als de website het ooit weer doet, dan zal je kunnen lezen, dat $2 mil de hoeveelheid was die hij op moest halen om de grote bakken met geld te krijgen van verschillende investeerders :) Dus hij heeft meer dan alleen maar die $6.2 miljoen :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:28:19 #152
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119413406
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Snap ik niet? Heb die shit al gekoppeld?

Hij zegt dat ik CC moet koppelen om die belachelijke uitgestelde betalingen te ontwijken..
Naja ik kijk dr woensdag wel effe naar aangezien ik dan wel tijd heb.

Ik ga hard aan mijn penis trekken als ik dit spel mag spelen. Maar mi gado, ik moet er niet aan denken als ik 2 jaar ouder ben ;(
nee man, fuck CC gewoon direct bankrekening van rabobank lukt gewoon
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:34:35 #153
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119413586
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 00:12 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Als de website het ooit weer doet, dan zal je kunnen lezen, dat $2 mil de hoeveelheid was die hij op moest halen om de grote bakken met geld te krijgen van verschillende investeerders :) Dus hij heeft meer dan alleen maar die $6.2 miljoen :)
Ah dat bericht heb ik gemist.

Goeie zaak wel _O_ ik probeer niet te enthousiast te worden :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:33:51 #154
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119421615
:') Uiteraard heeft paypal VANDAAG dat ding verrekend, stelletje sneue horken.
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:36:23 #155
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119421691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:33 schreef RickoKun het volgende:
:') Uiteraard heeft paypal VANDAAG dat ding verrekend, stelletje sneue horken.
maar bij je account, bij pledges. (op de RSI site)

staat vandaag ook als datum ?
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:45:21 #156
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119421988
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef leeell het volgende:

[..]

maar bij je account, bij pledges. (op de RSI site)

staat vandaag ook als datum ?
:D Oh nee, nee gelukkig niet (11 november namelijk).

Maar dude, ik heb bij paypal al mijn abn als mijn bankrekening gekoppeld. Vreemd, ik zal es effe kijken of ik niet 'per ongeluk' mijn spaarrekening heb gekoppeld ipv mijn normale.
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:46:09 #157
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119421999
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:D Oh nee, nee gelukkig niet (11 november namelijk).

Maar dude, ik heb bij paypal al mijn abn als mijn bankrekening gekoppeld. Vreemd, ik zal es effe kijken of ik niet 'per ongeluk' mijn spaarrekening heb gekoppeld ipv mijn normale.
niks aan de hand mbt tot je pledge dus, alleen de incasso duurt wat langer, care ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:46:59 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119422019
DIe add ons lijken me wel tof trouwens. Maar zou wel chiller zijn als ze effe een previewtje ofzo laten zien :@
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:52:03 #159
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119422138
ik wil die piratepack van 100 $ :@

maar dat doe ik later wel.

ik zit te denken om gewoon elke maand 8 euro op zij te zetten voor dit, en dan aan het eind voordat ie uitkomt (alpha of beta) gewoon shit te kopen die ik wil
pi_119422214
Sparen? Voor dit? Kom op hey, op dit soort spellen moet je blut gaan.
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:00:47 #161
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119422381
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Sparen? Voor dit? Kom op hey, op dit soort spellen moet je blut gaan.
nu ben ik bijna -altijd- blut, student he ;(
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:00:58 #162
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119422388
dus ik moet eerst wat sparen, en dan meteen hier tegenaan smijten
pi_119422394
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:00 schreef leeell het volgende:

[..]

nu ben ik bijna -altijd- blut, student he ;(
Tis dat je geen chick bent, anders had je je kontje kunnen verkopen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:01:49 #164
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119422416
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tis dat je geen chick bent, anders had je je kontje kunnen verkopen.
jammer ja, ik hou het maar bij loonslaaf voor nu ;(
pi_119422471
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef leeell het volgende:

[..]

jammer ja, ik hou het maar bij loonslaaf voor nu ;(
"Will work for credits"
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:14:09 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119427635
Heb echt zin om mensen te sarren.

Maar vrees dat dat 'continuable' universe er een poepzooitje van maakt door human encounters van hetzelfde level te geven ;(
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:14:38 #167
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119427652
hopelijk een soort eve system (0.0 tot 1.0) dus gewoon risicozones
pi_119429516
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef leeell het volgende:
hopelijk een soort eve system (0.0 tot 1.0) dus gewoon risicozones
Dit staat overigens gewoon op de website, er zullen inderdaad systemen zijn welke veiliger zijn dan andere systemen, dus er is idd iets vergelijkends :)
pi_119437155
Ja maar in sommige gesprekken had hij het ook over een 'pve / pvp slider'.
Kweetniet, we zullen zien.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:40:49 #170
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119450936
Vond t wel tof om niet random mensen neer te knallen maar om realistische tolbedragen te vragen als piraat (Freelancer).

Als je een goede handelaar bent en niet helemaal compleet in een noob schipje zat, kon je ook nog wel weg vluchten mits je goed was in t timen van afleiders van raketten enzo.
Is ook wel tof als mensen (handelaars) bepaalde factieleden of freelancers gaan inhuren om ze te escorteren :@
pi_119511349
Game heeft trouwens onderhand al 6,577,233 binnen op moment van schrijven :D
pi_119559168
Zojuist geupgrade naar de Constellation.
http://starcitizen.wikia.com/wiki/RSI_Constellation
Doet me een beetje denken aan een kruising tussen de Millenium Falcon en de Firefly (van de serie Firefly)
Hierna voorlopig even geen geld aan videospellen meer uitgeven. :') Sorry mogelijke toekomstige Kickstarter projecten!

$6,667,289
pi_119589341
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zojuist geupgrade naar de Constellation.
http://starcitizen.wikia.com/wiki/RSI_Constellation
Doet me een beetje denken aan een kruising tussen de Millenium Falcon en de Firefly (van de serie Firefly)
Hierna voorlopig even geen geld aan videospellen meer uitgeven. :') Sorry mogelijke toekomstige Kickstarter projecten!
Nice! :)

Ik denk dat ik ook nog wel naar die 250 tier ga upgraden, je kan namenlijk je pledge nog upgraden ookal is het pas over een jaar :)
pi_120340701
Toch maar nog geupgraded voor de 250 tier. Eigenlijk veel meer dan dat ik wilde uitgeven maar deze game klinkt echt zo awesome. _O_ Maar hoger dan 250 zal ik niet gaan :P (misschien een keertje een goedkope addon ofzo)

Hier nieuwe details van de Constellation met o.a. paint overs, het schip dat bij de 250 tier zit: http://www.robertsspaceindustries.com/more-constellation-details/
pi_120789635
Backing!

Zeer benieuwd of het ook wat wordt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_122584283
http://www.robertsspaceindustries.com/death-of-a-spacema/

Een groot stuk met hoe deaths gaan werken in de game. Klinkt goed!
pi_122660349
De Citizen Cards worden binnenkort uitgezonden. Je kan nu op https://robertsspaceindustries.com/account/ je adresgegevens invullen en de shipping costs betalen ($5)
En de FAQ:https://robertsspaceindustries.com/citizen-card-t-shirt-faqs/
pi_122660847
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:56 schreef bjorntju het volgende:
De Citizen Cards worden binnenkort uitgezonden. Je kan nu op https://robertsspaceindustries.com/account/ je adresgegevens invullen en de shipping costs betalen ($5)
En de FAQ:https://robertsspaceindustries.com/citizen-card-t-shirt-faqs/
Ingevuld _O_ hopen dattie snel komt :D
pi_122660870
This game is gonna be legendary _O_
pi_122664476
Kan ook niet meer wachten :D Naja als het goed is eind dit jaar al de dogfighting alpha :)
pi_122937667
Voor de mensen die de 125 en 250 tier hebben, die kunnen voor een meerprijs van $10 (¤8) upgraden naar een brushed metal citizen card. https://www.robertsspacei(...)ustom-citizen-cards/ Wees hier wel snel bij, want volgens mij is morgen de deadline.

Ook heeft de game trouwens al meer dan 8 miljoen opgehaald!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:42:33 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_122943847
Tyfus, heb die hele kaartenmeuk gemist.

Gisteren tijdens t werk met mn mobieltje in de weer geweest. Maar kon toch niet aangezien ik de digital edition heb, dus heb ik daar toch niks aan :')
pi_122946794
Ik schrik me kapot van wat de mensen hier in een project steken waarvan het maar de vraag is of het ooit iets op gaat leveren eerlijk gezegd. :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 16 februari 2013 @ 14:58:46 #184
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_122950188
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik schrik me kapot van wat de mensen hier in een project steken waarvan het maar de vraag is of het ooit iets op gaat leveren eerlijk gezegd. :o
:@ :@ Heb het één keer eerder gedaan met minecraft en dat was mijn geld wel waard

:') oké, dat was dan ook maar 5 euro :D

Maar deze gast heeft eerder games gemaakt die mij ook allemaal hebben bekoord, dus ik DENK dat het goed komt! En anders ben ik inderdaad flink in mijn kontje gebonkt. Maar ach, half dagje werk.
pi_122951093
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:58 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ :@ Heb het één keer eerder gedaan met minecraft en dat was mijn geld wel waard

:') oké, dat was dan ook maar 5 euro :D

Maar deze gast heeft eerder games gemaakt die mij ook allemaal hebben bekoord, dus ik DENK dat het goed komt! En anders ben ik inderdaad flink in mijn kontje gebonkt. Maar ach, half dagje werk.
Maar er zijn dus gewoon behoorlijk wat lui die honderden eu en sommigen zelfs 1000+ in het spel gestoken hebben. Dat vind ik echt verbazend veel geld :P
  zondag 17 februari 2013 @ 13:12:01 #186
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_122982862
Ja dat vind ik ook aardig aan de zieke kant. Volgens mij waren dr ook meerderen die 10.000 of zelfs meer hadden gedoneerd :')
pi_123603815
Eerste concept art van een environment:

http://www.robertsspaceindustries.com/spider-concept-art/

Ziet er echt heel awesome uit :D Hopelijk gaat dat er ingame ook zo ongeveer uitzien!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:53:36 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_123825635
quote:
11s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:20 schreef bjorntju het volgende:
Eerste concept art van een environment: [ afbeelding ]

http://www.robertsspaceindustries.com/spider-concept-art/

Ziet er echt heel awesome uit :D Hopelijk gaat dat er ingame ook zo ongeveer uitzien!
Site doet t niet ;(
pi_123826769
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Site doet t niet ;(
Hier wel :o
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:40:24 #190
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_123826810
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Hier wel :o
:@ nu wel weer ja

-edit-
Ziet er wel sick uit als dat zou kunnen :D
pi_125939408
Game heeft meer dan 9 miljoen opgehaald _O_ Op dit moment staat de teller op $9.137.612

En omdat de game 9 miljoen heeft opgehaald, krijgt ook iedereen die na de eerste periode gebacked heeft voor de game, LTI op zijn schip en een backer only space suit.
Let wel op, bovenstaande geldt alleen maar als je backed voordat de nieuwe site online gaat, wat gepland staat voor eind deze maand, begin volgende maand.

Daarnaast, als de game voordat de nieuwe site online gaat, $10 miljoen ophaalt, dan krijgt RSI zijn eigen MoCap studio _O_

En last but not least, de Aurora is ook onthuld!

Zie http://www.robertsspaceindustries.com/the-aurora-revealed/ voor meer informatie en een brochure met meer plaatjes.

Je kan, alleen voor deze week nog. Voor ¤5 upgraden van een standaard Aurora naar een Aurora LX. (dit kan alleen maar als je gebacked hebt voor een tier die de Aurora zelf ook bevat.) Voor ¤25 kan je ook nog een losse Aurora LX erbij doen, mocht je een tier hebben die de Aurora niet bevat.

Ik heb zelf nog de Aurora erbij gedaan. Ik hoop echt dat deze game niet tegenvalt :') Maarja, 't is voor een goed doel :D

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 01-05-2013 13:54:15 ]
pi_125984125
Na lang (onnodig :p ) twijfelen nu ook maar gebacked voor $45,-. Het ziet er allemaal wel erg tof uit, als het waargemaakt kan worden.
pi_126668466
Mooi, hoe meer hoe beter! :D Game zit onderhand ook al bijna op 9,7 miljoen!

Ook is er vandaag een sneak-peak van de nieuwe website uitgegeven:

Hier is er meer over te lezen en nog wat meer foto's: http://www.robertsspaceindustries.com/sneak-peak-the-new-website/

Ziet er echt heel tof uit _O_ In de Wingman Hangar van gisteren zijn er ook nog bewegende beelden te zien van de site.
pi_126679824
Klinkt leuk, ff lezen.
Children of the night. What music they make.
pi_126680008
Jezus je kan wel alles upgraden wat je gebacked hebt zo te lezen op deze pagina :') . Ik begrijp dat dev'ven veel monnie in beslag neemt maar volgensmij zijn ze al 400x over hun originele doel heen.
pi_126681180
ja precies, lekker melken :+
pi_126685722
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Jezus je kan wel alles upgraden wat je gebacked hebt zo te lezen op deze pagina :') . Ik begrijp dat dev'ven veel monnie in beslag neemt maar volgensmij zijn ze al 400x over hun originele doel heen.
Mooi toch, hoe meer geld, hoe groter/beter de game (hopelijk :P )
pi_126686878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:50 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Mooi toch, hoe meer geld, hoe groter/beter de game (hopelijk :P )
Ik wacht wel tot 'ie uit komt. Ik krijg echt een enorm pay 2 win gevoel als ik alles zo lees. Maarja ben wel bereid om er tzt een rift voor aan te schaffen als dat echt goed werkt.
pi_126694869
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot 'ie uit komt. Ik krijg echt een enorm pay 2 win gevoel als ik alles zo lees. Maarja ben wel bereid om er tzt een rift voor aan te schaffen als dat echt goed werkt.
Dat valt allemaal wel mee denk ik. Je betaalt nu dan wel veel geld voor een schip, maar vergeet niet dat je daarmee ook de game steunt, en ook nog extra digitale en fysieke goodies krijgt :) Het lijkt mij zeer sterk als je dadelijk 250 euro voor een schip moet neerleggen ingame.

En die rift die komt er hier waarschijnlijk ook wel in. Dat ding is echt perfect voor dit soort games _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door bjorntju op 19-05-2013 00:12:33 ]
  zondag 19 mei 2013 @ 14:25:21 #200
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126721579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Class het volgende:
ja precies, lekker melken :+
En daar maak ik me wel wat zorgen over eerlijk gezegd. Dat 'lekker melken' de basishouding gaat worden van de ontwikkelaar/uitgever...

Ik doe er dan ook niet aan mee buiten mijn eerste 'backing' :P
pi_126721703
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:04 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Dat valt allemaal wel mee denk ik. Je betaalt nu dan wel veel geld voor een schip, maar vergeet niet dat je daarmee ook de game steunt, en ook nog extra digitale en fysieke goodies krijgt :) Het lijkt mij zeer sterk als je dadelijk 250 euro voor een schip moet neerleggen ingame.

En die rift die komt er hier waarschijnlijk ook wel in. Dat ding is echt perfect voor dit soort games _O_
Precies dit.
En ik was 35 dollar kwijt aan alles maar wel alfa en beta testen etc dat vind ik het al waard.
ik beta test heel erg veel en dat alleen al vind ik echt gewoon heerlijk om te doen O+
pi_127237909
tvp
pi_127479032
Jeuj heb mijn card binnen _O_

donderdag 6 juni 2013 @ 14:32:16 #204
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127481924
ziet er dik uit, ga dit volgen
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:41:33 #205
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_127830495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:19 schreef bjorntju het volgende:
Jeuj heb mijn card binnen _O_

[ afbeelding ]
Nice! Ik krijg hem niet volgens mij, ik heb de digitale editie gepledged :@

Ben wel benieuwd wanneer er nieuwe filmpjes uitkomen e.d.
pi_127833403
Er is een 24 uur durende livestream eind van de maand ;)
pi_127877527
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nice! Ik krijg hem niet volgens mij, ik heb de digitale editie gepledged :@

Ben wel benieuwd wanneer er nieuwe filmpjes uitkomen e.d.
Jup, digitale editie krijgt inderdaad niks fysieks toegestuurd.

En vrijdag komt er als het goed is nieuwe informatie over de 300i, en dan meteen een actie net als toen bij de Aurora. En idd aan het eind van deze maand een livestream als de nieuwe site komt :)

Ook komt er in Augustus voor/tijdens de gamescon de Hangar module waar je je ships in 3D kan bekijken waarvoor je gepledged hebt. Helaas nog niet vliegen :(
  zondag 16 juni 2013 @ 22:21:13 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_127880707
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Jup, digitale editie krijgt inderdaad niks fysieks toegestuurd.

En vrijdag komt er als het goed is nieuwe informatie over de 300i, en dan meteen een actie net als toen bij de Aurora. En idd aan het eind van deze maand een livestream als de nieuwe site komt :)

Ook komt er in Augustus voor/tijdens de gamescon de Hangar module waar je je ships in 3D kan bekijken waarvoor je gepledged hebt. Helaas nog niet vliegen :(
Okay nice, lees de wingmans hanger nauwelijks, ik heb liever wat beelden maar daar is het nog te vroeg voor! Daarom wacht ik met smart op augustus! :D wordt echt baas denk ik
pi_127888526
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Okay nice, lees de wingmans hanger nauwelijks, ik heb liever wat beelden maar daar is het nog te vroeg voor! Daarom wacht ik met smart op augustus! :D wordt echt baas denk ik
Zekers :) Die Wingmans Hangar kijk ik eigenlijk alleen als er nieuwe footage op getoond wordt. Daarnaast is het eerste gedeelte van de video een soort van Q&A, maar dan krijg je allemaal van die zelfgemaakte filmpjes waar mensen hun vragen stellen, en de meeste zijn echt zo gigantisch cringe worthy dat ik dat altijd skip :') Ik lees meestal de comm-links waar meestal de grootste nieuwtjes instaan, en zo af te toe het forum om te kijken of er nieuwe info is die ik gemist heb.

Oh, en omdat de game nu meer dan 10 miljoen heeft opgehaald, krijgt de studio nu ook zijn eigen Mocap studio :)

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 17-06-2013 00:57:10 ]
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:09:13 #210
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_128072577
Even mijn pledge geupgrade naar 65 dollar. :P
pi_128112993
300i revealed _O_

En de volledige commlink met de brochure:

http://www.robertsspaceindustries.com/the-300-series-revealed/

Nondeju wat vet _O_ Al die details op dat schip _O_ _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door bjorntju op 22-06-2013 11:47:48 ]
pi_128115114
Vet hoor 8-)

Kan niet wachten om anderen uit de lucht te gaan knallen :P
Conscience do cost.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:02:19 #213
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_128123265
Ik wil echt mijn dikke moot erin steken. Fantastisch
pi_128367811
Nieuwe site is online en de 24 uur live stream ook! Let wel op dat de site down kan zijn omdat er zo veel mensen naartoe gaan:

Site: https://robertsspaceindustries.com
Livestream: http://www.twitch.tv/roberts_space_ind_ch_1

Als je inlogt op de site moet je je account migraten, daarna kan je je pledges evt. omzetten in credits als je dat wilt, en van die credits kan je andere dingen kopen.

Avenger commlink:

https://robertsspaceindus(...)roducing-The-Avenger

[ Bericht 25% gewijzigd door bjorntju op 28-06-2013 19:26:14 ]
pi_128653926
Game heeft nu 13.3 miljoen opgehaald! Daarnaast zijn er twee nieuwe stretchgoals bekendgemaakt:

quote:
The $13 million goal adds frigates to the roster of player-flyable ships and introduces one very cool new element for gameplay: the Command and Control Center. Found as an optional seat on larger ships, the C&C lets you coordinate the battle between multiple ships: let your friends or NPCs who are flying escort know where to go and what to do.

$14 million

• Hibernation Mode: for the explorers out there, we will add the ability to save and resume while you are out in space. When not in combat, power your ship down, hit the bunk, and exit the game safely until you can resume your journey.
• Professional-quality feature-length “Behind the Scenes of Star Citizen” documentary film.
• A fourth landout option on Earth! Where will it be? London? Berlin?

Per tradition, we’ve also de-classified the $15 million goal. We had thought it would take months to even reveal it, but now… who knows how quickly the community can get there? Tell your friends about Star Citizen!

$15 million

• Additional flyable ship class: escort carrier
• The Upgrade Handbook: an extra 42-page manual that walks players through the process of customizing and overclocking their ship systems! (PDF free to all backers before $15 million)
https://robertsspaceindustries.com/comm-link//13131-13-Million

Daarnaast is er tijdens de livestream een shitload aan informatie vrijgekomen. Zie de commlinks hier voor alles: https://robertsspaceindustries.com/comm-link
pi_128657427
Die 300i is echt te vet. Toch maar weer een 325a erbij besteld! :X
  zondag 7 juli 2013 @ 17:54:50 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_128692381
Die schepen kan je toch ook gewoon in t spel zelf unlocken neem ik aan :')
pi_128693144
Dat is wel het idee dacht ik. Zou ook wel erg zuur zijn anders.
pi_128720298
Je kan die schepen inderdaad gewoon ingame unlocken, Chris zegt dat de game geen pay 2 win gaat worden. Dus hopelijk geen gigantische grind om een schip te verdienen.

Daarnaast heeft de game op dit moment 14 miljoen opgehaald! Dus ook nieuwe stretchgoals:
quote:
With the $14 million unlock you’ve added Hibernation Mode to the game, allowing explorers to shut down their spacecraft in deep space and resume the game safely later. We will also be putting together a professional-quality “Behind the Scenes of Star Citizen” documentary and adding the much-discussed fourth land out option on Earth (city TBA.)

As previously revealed, the $15 million goal is next:

$15 million

• Additional flyable ship class: escort carrier
• The Upgrade Handbook: an extra 42-page manual that walks players through the process of customizing and overclocking their ship systems! (PDF free to all backers before $15 million)

And now we’re excited to reveal the $16 million additions:

$16 million

• Arena mode: The next generation of Wing Commander’s TrainSim allows pilots to test out their combat skills against friends or strangers in a simulation. Gain valuable combat experience without the downside of losing your ship in the game universe! Place bets on competitions across the galaxy.
• A laser pistol for every pledger before this point. Keep your ship safe from boarders with a pistol by your side.

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 08-07-2013 14:20:42 ]
pi_128725815
Dat zijn weer leuke toevoegingen! Maar goed, heb er nu iets van ¤90,- inzitten, vind dat wel even genoeg voorlopig. Of er moeten nog een paar awesome ships als de 300i aangekondigd worden :P
pi_129093292
Er zit echt zoveel details in die schepen _O_. Eind augustus de hangar module als het goed is, dus dan kan je er ook in rondlopen :D
pi_129094362
Kijk daar ook echt naar uit! Was er al iets bekend over de alpha? Eind 2013?
pi_129094729
Jup, dogfighting alpha eind december (mits hij niet uitgesteld wordt :P )

Hier een wiki artikel met de release schedule: http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_release_schedule
pi_129428134
Heb al veel te veel uitgegeven aan dit spel... Eerst een digital Freelancer vorig jaar, een Aurora LX gekocht, en nu al een 315p erbij, alle 3 met Life Time Insurance natuurlijk. Ben wel benieuwd naar de hangar module.
pi_129453033
Ziet er leuk uit. Ik weet er niet zoveel over misschien, maar space games zijn wel leuk. Had meer gehoopt op een wat meer mmo type game ipv co-op. Massive worlds zijn vet.

Alleen, waarom zou je die ruimteschipjes van 60 euro willen kopen terwijl de game 30 euro is? Tenzij het pay to win is natuurlijk :P

Heb nog niet zo heel veel research gedaan, sorry daar voor. :@
pi_130066422
Als ie minstens net zo goed kan zijn als Freelancer _O_
pi_130070051
Daar heb ik wel vertrouwen in _O_

24 augustus komt de Hanger module trouwens :D
pi_130070204
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef bjorntju het volgende:
Daar heb ik wel vertrouwen in _O_

24 augustus komt de Hanger module trouwens :D
Wat is het precies eigenlijk? :P
pi_130072352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Wat is het precies eigenlijk? :P
Dan kan je de schepen die je gebacked hebt in-engine bekijken :) Dus ook binnen de schepen lopen enzo. Je kan er alleen nog niet mee vliegen, dat kan pas in de dogfighting alpha en die komt eind december.

Hier een sneak-peak van de hangar:

pi_130072515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Dan kan je de schepen die je gebacked hebt in-engine bekijken :) Dus ook binnen de schepen lopen enzo. Je kan er alleen nog niet mee vliegen, dat kan pas in de dogfighting alpha en die komt eind december.

Hier een sneak-peak van de hangar:

Maar is er al iets speelbaars dus al of?
pi_130073076
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maar is er al iets speelbaars dus al of?
Op dit moment nog niet, de hangar is de eerste stap zegmaar.

Hier is de gehele release schedule:

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_release_schedule
pi_130074291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Op dit moment nog niet, de hangar is de eerste stap zegmaar.

Hier is de gehele release schedule:

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_release_schedule
Duurt nog kenser lang ;(
pi_130074567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Duurt nog kenser lang ;(
Ja ;( Maar hopelijk wordt het het wachten waard :D
pi_130074810
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja ;( Maar hopelijk wordt het het wachten waard :D
Mja gelukkig hebben we nog data waar we naar kunnen kijken. Was bij black mesa source niet _O-
pi_130075212
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Mja gelukkig hebben we nog data waar we naar kunnen kijken. Was bij black mesa source niet _O-
Haha ja klopt _O- Wel een hele vette mod :)
pi_130075509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Haha ja klopt _O- Wel een hele vette mod :)
Zeker weten was het wachten echt waard!
pi_130330796
Nog mensen die zaterdag in Keulen bij het evenement in de Alter Wartesaal zijn? Lijkt me wel leuk als er nog andere Nederlanders zijn want het gros is Duits. :{
pi_130379708
Nope oO<

Wel een video waar ze de hangar wat laten zien: http://www.pcgames.de/Sta(...)-App-Teil-1-1084900/

Helaas is hij wel uitgesteld naar volgende week, maar wel begrijpelijk als ik naar die video kijk :P

[ Bericht 13% gewijzigd door bjorntju op 23-08-2013 12:16:27 ]
pi_130426933
Herhaling van de hangar livestream: http://www.twitch.tv/roberts_space_ind_ch_1/b/450808296

Ga hem nu kijken, was het vergeten en het was nét afgelopen toen ik er pas aan dacht :P
pi_130628249
Hangar module is uit!, hier is hij te downloaden: https://robertsspaceindustries.com/hangar-module
pi_130880901
Even klein semi-offtopic schopje: Eve Valkyrie ziet er ook allesbehalve slecht uit in dat genre :9

Conscience do cost.
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:39:11 #243
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_130911930
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef bjorntju het volgende:
Hangar module is uit!, hier is hij te downloaden: https://robertsspaceindustries.com/hangar-module
Hij is op zich wel lachen. Werkt niet helemaal honderd procent bij mij. Een muur van de hangar mist. Ik denk een missing texture. Nou ging de installatie ook een beetje kutje.

Ik vind t lekker dat ik ieg de launcher binnen heb. Kan me nauwelijks voorstellen dat je al schalend van zulk detail naar een sterrenschip gaat ofzo.
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:47:08 #244
256666 leeell
I know you're lonely
pi_130912063
echt idioot hoeveel tijd ze in hun "Citizens" stoppen qua tekst, uitleg, meteen aan de slag met poll uitslagen ed. je voelt je zo wel betrokken bij het geheel
pi_131682919
De 20 miljoen is onderhand ook al gehaald en de teller staat al bijna op 20,4 mil! :D Man man man het gaat echt lekker. Het zal mij niks verbazen als we over een half jaar op 30 miljoen zitten :D
pi_131993646
$21,031,121
Best grappig als je bedenkt dat er in het begin mensen waren die zaten te twijfelen of dit spel het zou halen.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:38:10 #247
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131993948
Ook maar de hanger module aan het installeren, ben benieuwd :D
  woensdag 9 oktober 2013 @ 07:18:37 #248
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131995718
Oke mijn laptop kan het niet aan, op low, op 1024x800 resolutie ofzo :')
pi_131996968
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
$21,031,121
Best grappig als je bedenkt dat er in het begin mensen waren die zaten te twijfelen of dit spel het zou halen.
Haha ja dacht ik ook, _O- En nu heeft de game al meer dan 21 mil. opgehaald. Morgen is er een livestream waar ze nieuwe dingen gaan aankondigen. Reken er maar op dat de 22 mil morgen of overmorgen al gehaald is :D
pi_131996972
whoops, quote i.p.v edit.
pi_131997358
quote:
19s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:28 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Haha ja dacht ik ook, _O- En nu heeft de game al meer dan 21 mil. opgehaald. Morgen is er een livestream waar ze nieuwe dingen gaan aankondigen. Reken er maar op dat de 22 mil morgen of overmorgen al gehaald is :D
Kan niet wachten. Als het allemaal gaat lukken, dan wordt dit zo'n vette game.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 03:28:15 #252
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_132028924
Denken jullie trouwens niet dat ze teveel hooi op de vork nemen?

Ze moeten ZOVEEL doen en ook programmeren én verschillende lagen balanceren...
pi_132029016
Ik heb mijn eerste plegde gedaan. 30 dollar. Meer doe ik ook niet :P
pi_132029017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef RickoKun het volgende:

Ze moeten ZOVEEL doen en ook programmeren én verschillende lagen balanceren...
Als ze het spel trouwens maar niet te groot maken in de zin van dat er teveel te doen is.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:04:57 #255
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_132030286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef RickoKun het volgende:

Yup
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:03:25 #256
256666 leeell
I know you're lonely
pi_132031338
ze moeten vooral zorgen dat ze het spel modulair opbouwen, het maakt me geen reet uit als ze "officieel" een jaar beta hebben voor pledgers en gedurende die tijd alles kunnen perfectioneren en balanceren.
pi_132066662
Die Avenger is zo mooi. Helaas heb ik net 160 euro aan reparatie kosten voor mij wasmachine uit mogen geven, anders hadden ze nu nog wat meer geld gekregen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:55:20 #258
256666 leeell
I know you're lonely
pi_132071025
Shield mechanics :

pi_132114138
Ik kan mezelf niet bedwingen, toch ook die Avenger pledge gedaan. Dan maar een maand later verhuizen. :')
pi_132119568
$22.000.000 mensen! Holy shit... https://robertsspaceindus(...)nd-Hangar-Patch-Live

En gelijk maar m'n Aurora naar Legionnaire geupgrade.

[ Bericht 13% gewijzigd door VulpX op 13-10-2013 12:26:35 ]
pi_132120282
Volg dit ook maar even. Niet dat mijn PC dit gaat trekken maar ben benieuwd of dit gaat lukken. Ben ergens wel bang dat ze teveel beloven.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_132120621
Hoe zit dat eigenlijk met die verschillende ships die je nu al kan preorderen? Geld is geen issue maar eerlijkgezegd zie ik helemaal niets in schepen kopen, ik wil ze liever verdienen. Dat is voor mij wellicht de grootste lol van de game :P

Dus als ik alleen de base game heb, heb ik dan wel toegang tot in ieder geval het gros van de schepen?
Conscience do cost.
pi_132120705
Komen er ook microtransacties dan?
pi_132121259
En hoe zit 't met de schepen van mensen die pledgen? Kunnen die hun schip ook kwijtraken of hebben die voor altijd een bonus? Neigt een beetje naar pay to win in dat geval.
pi_132121436
quote:
5s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef Bitterlemon het volgende:
Komen er ook microtransacties dan?
Not sure, maar de verschillende schepen die je kan 'preorderen' neigen an sich al die kant op imo.

Niet dat dat uitmaakt, zolang ik zelf maar de mogelijkheid heb om die dingen te verdienen.
Conscience do cost.
pi_132121903
Misschien al voorbijgekomen maar wel interessant om te lezen:

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/28831/

Dit is op zich ook wel een van mijn vraagtekens en het is lastig te voorspellen hoe dit gaat uitpakken. Persoonlijk ben ik pessimistisch wat dat betreft. Uiteindelijk starten sommige mensen met de beste schepen die er zijn en daarmee kunnen ze hun dominantie uitbreiden in de persistent universe. In tegenstelling tot wat sommigen hopen (dat dit voordeel langzaam afvlakt) denk ik dat dit juist zeer lang zal duren. Vergelijk het met wat er in 't echt gebeurt, de rijkeren worden rijker en er is geen eind aan te maken, alleen af en toe breekt er een familie door tot de rijkeren. Dus een jaar na de release staan die eerste pledgers nog steeds vooraan, met een dozijn aan hardcore spelers die zijn doorgebroken.

Op zich is dit niet eens zo'n gigantisch probleem als de interactie tussen de top en de rest redelijk beperkt blijft. Alleen vraag ik me af in hoeverre dat het geval zal zijn hier. Dan krijg je dus rijkeluisjongetjes die de show gaan stelen met alle unlockables die anderen nog lang niet kunnen behalen. Daarbij hebben die eerste pledgers ook lifetime hull insurance, waardoor ze ook nog een stuk roekelozer te werk kunnen gaan.

Edit: Zie trouwens op dat forum ook al een aantal mensen met hun hangar:

quote:
| Aurora LX | Avenger| 315p | 325a | 350r | M50 | Cutlass | Hornet | Freelancer | Gladiator | Retaliator | Constellation | Starfarer | Idris-P |
Gewoon alle schepen voor 't spel begonnen is. 8)7

[ Bericht 14% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-10-2013 14:00:20 ]
pi_132123293
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
En hoe zit 't met de schepen van mensen die pledgen? Kunnen die hun schip ook kwijtraken of hebben die voor altijd een bonus? Neigt een beetje naar pay to win in dat geval.
Dat zou inderdaad naar pay to win neigen, maar dat denk ik ook al langer. :P
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Not sure, maar de verschillende schepen die je kan 'preorderen' neigen an sich al die kant op imo.

Niet dat dat uitmaakt, zolang ik zelf maar de mogelijkheid heb om die dingen te verdienen.
Klopt. Je moet dit spel toch wel gewoon kopen (als je niet gepledged hebt)?
pi_132123388
Als je had gepledged voor een bepaalde datum dan kocht je een schip met LTI, Life Time Insurance. Dus dan krijg je altijd je schip terug als het vernietigd wordt etc. In game kun je straks ook insurance kopen, maar dat is dan een tijdelijke, voor een aantal dagen, weken, maanden etc. Verder hebben de pledgers niet bonussen in zover als sterkere wapens, schilden etc. Het enige voordeel is die LTI, en evt een andere skin etc. Plus ze beginnen evt met de hogere klassen schepen ja. Maar goed, alles is te kopen met ingame money, en iedereen kan dus even ver komen.
Vergeet ook niet dat het spel überhaupt bestaat omdat er mensen zijn die pledgen. Dan vind ik het niet zo gek dat die evt wat treetjes hoger op de ladder beginnen dan de mensen die de kat uit de boom kijken.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:55 schreef ems. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die verschillende ships die je nu al kan preorderen? Geld is geen issue maar eerlijkgezegd zie ik helemaal niets in schepen kopen, ik wil ze liever verdienen. Dat is voor mij wellicht de grootste lol van de game :P

Dus als ik alleen de base game heb, heb ik dan wel toegang tot in ieder geval het gros van de schepen?
Nee, je hebt geen toegang tot het gros van de schepen. Volgens mij is het meest basic schip de Aurora. Die zit denk ik straks ook gewoon in het basispakket. En met die aurora kun je al piraat, handelaar of militair worden en zo geld gaan verdienen.
pi_132123509
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:31 schreef VulpX het volgende:
Als je had gepledged voor een bepaalde datum dan kocht je een schip met LTI, Life Time Insurance. Dus dan krijg je altijd je schip terug als het vernietigd wordt etc. In game kun je straks ook insurance kopen, maar dat is dan een tijdelijke, voor een aantal dagen, weken, maanden etc. Verder hebben de pledgers niet bonussen in zover als sterkere wapens, schilden etc. Het enige voordeel is die LTI, en evt een andere skin etc. Plus ze beginnen evt met de hogere klassen schepen ja. Maar goed, alles is te kopen met ingame money, en iedereen kan dus even ver komen.
Vergeet ook niet dat het spel überhaupt bestaat omdat er mensen zijn die pledgen. Dan vind ik het niet zo gek dat die evt wat treetjes hoger op de ladder beginnen dan de mensen die de kat uit de boom kijken.
Probleem is natuurlijk dat ze uberhaupt schepen hebben aangeboden om backers te trekken. Cosmetische elementen zijn wat mij betreft beter bartermateriaal; namen van NPC's/planeten/missies. Nu kunnen ze 't niet meer ongedaan maken en zeker met lifetime insurance hebben ze een enorm voordeel. Vergelijk dat met mensen die zuinig om moeten springen met hun schepen.

Enige wat ik nog zag dat eventueel positief is, is dat LTI alleen maar de hull covered en niet de wapenset/upgrades. Op die manier zijn ze bij het verliezen van hun schip alsnog een hoop zooi kwijt.
pi_132125539
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk dat ze uberhaupt schepen hebben aangeboden om backers te trekken. Cosmetische elementen zijn wat mij betreft beter bartermateriaal; namen van NPC's/planeten/missies. Nu kunnen ze 't niet meer ongedaan maken en zeker met lifetime insurance hebben ze een enorm voordeel. Vergelijk dat met mensen die zuinig om moeten springen met hun schepen.

Enige wat ik nog zag dat eventueel positief is, is dat LTI alleen maar de hull covered en niet de wapenset/upgrades. Op die manier zijn ze bij het verliezen van hun schip alsnog een hoop zooi kwijt.
Tsja, met alleen cosmetische meuk trek je geen backers... Dan had ik zelf ook niet gedaan. Ik vind het allemaal niet zo erg. Bij Planetside 2 kun je voor wapens sparen of je koopt ze. Mensen die alle wapens kopen hebben geen voordeel ten opzichte van mensen die hebben gespaard, het vergt nog steeds skill om er mensen mee overhoop te schieten. Hetzelfde geldt voor Star Citizen. Je kunt wel een awesome schip kopen, maar als je vervolgens er niet mee kan vliegen wordt je straks alsnog door een hoopje aurora's overhoop geknald.
pi_132126285
Wellicht, maar ik vind het toch jammer dat ze zo'n gap creëren tussen de verschillende spelers. MMO's (ik schaar SC voor het gemak even daaronder) zijn juist het leukst als iedereen met -NIETS- begint, daar je dan makkelijk onderscheid kan maken tussen wie goed is in de game en wie niet naarmate de tijd verloopt.

Zoals ik het nu lees zijn er (zoals eerdergenoemd) al mensen die schepen klaar hebben staan bij release waar de 'normale gamer' uren tot dagen voor dient te grinden. Voor mij persoonlijk is dat gewoon een gigantisch nadeel en doet het heel erg af aan de feel van de game. Niet dat ik het die mensen niet gun om wat leuks te kunnen doen met hun centjes (hoewel ik persoonlijk mij er niets bij kan voorstellen waarom mensen dat zouden willen, schepen op die manier kopen lijkt me gigantisch af te doen aan het speelplezier), maar de voordelen die grote backers nu krijgen zijn in mijn ogen wel erg groot.

quote:
Je kunt wel een awesome schip kopen, maar als je vervolgens er niet mee kan vliegen wordt je straks alsnog door een hoopje aurora's overhoop geknald.
Ja, of je kan dus wel degelijk vliegen en je ramt iedereen die niet honderden euro's in de game heeft gestoken genadeloos door midden, of zij nou wel of niet goed zijn in het spel.
Conscience do cost.
pi_132126522
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:08 schreef ems. het volgende:
Wellicht, maar ik vind het toch jammer dat ze zo'n gap creëren tussen de verschillende spelers. MMO's (ik schaar SC voor het gemak even daaronder) zijn juist het leukst als iedereen met -NIETS- begint, daar je dan makkelijk onderscheid kan maken tussen wie goed is in de game en wie niet naarmate de tijd verloopt.

Zoals ik het nu lees zijn er (zoals eerdergenoemd) al mensen die schepen klaar hebben staan bij release waar de 'normale gamer' uren tot dagen voor dient te grinden. Voor mij persoonlijk is dat gewoon een gigantisch nadeel en doet het heel erg af aan de feel van de game. Niet dat ik het die mensen niet gun om wat leuks te kunnen doen met hun centjes (hoewel ik persoonlijk mij er niets bij kan voorstellen waarom mensen dat zouden willen, schepen op die manier kopen lijkt me gigantisch af te doen aan het speelplezier), maar de voordelen die grote backers nu krijgen zijn in mijn ogen wel erg groot.

[..]

Ja, of je kan dus wel degelijk vliegen en je ramt iedereen die niet honderden euro's in de game heeft gestoken genadeloos door midden, of zij nou wel of niet goed zijn in het spel.
Je hebt altijd mensen die beter zijn dan jij of ik in een game. Ik ga me er niet druk om maken. SC wordt een gigantische sim, met een dynamisch universum waarin ieder zijn eigen rol kan gaan vervullen. Net als in het echte leven zijn er mensen met meer geld, die dus hoger op de ladder staan, net als dat er mensen zullen zijn die 40-80 uur per week in de game gaan steken. Deze zullen allemaal vast en zeker snel een beter schip hebben dan ik, maar zij steken er dan ook geld en tijd in die ik simpelweg niet heb/ ervoor over heb.
pi_132126614
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:14 schreef VulpX het volgende:

[..]

Je hebt altijd mensen die beter zijn dan jij of ik in een game. Ik ga me er niet druk om maken.
Ok? Ik ook niet?
quote:
SC wordt een gigantische sim, met een dynamisch universum waarin ieder zijn eigen rol kan gaan vervullen. Net als in het echte leven zijn er mensen met meer geld, die dus hoger op de ladder staan, net als dat er mensen zullen zijn die 40-80 uur per week in de game gaan steken. Deze zullen allemaal vast en zeker snel een beter schip hebben dan ik, maar zij steken er dan ook geld en tijd in die ik simpelweg niet heb/ ervoor over heb.
Zal best, maar helaas is het geld wat je verdient in de game een heel ander verhaal dan dat wat je doet erbuiten. Op het moment dat je de twee op deze manier mixt doet dat voor mij veel af aan de beleving.

Als iemand 100 uur per week speelt heb ik er niets op tegen dat hij 'beter' is of meer heeft dan ik. Als iemand geen zin heeft om te spelen en gewoon wat honderdjes overmaakt om zo hogerop te komen, dat is voor mij een breakpoint.

Maargoed, dat is persoonlijk. Ik kijk nog even de kat uit de boom iig.
Conscience do cost.
pi_132127295
Tja, ik kan me vinden in beide standpunten in dat topic. Uiteindelijk draait het allemaal om de vraag wat eerlijk is en wat niet. Uiteindelijk zijn spellen met een persistent universe altijd oneerlijk. Hoe meer een spel op het echte leven gaat lijken, hoe oneerlijker het spel.

Wat dat betreft kan ik wel leven met het gekozen pad. Uiteindelijk moet je ook diversiteit hebben en rivaliteit. Wraak, afgunst, dat soort emoties helpen bij dit soort grote spellen. Wat de kopers van die schepen niet weten (of misschien juist wel) is dat zij de gamedesigners een grote dienst bewijzen door in de huid te kruipen van vijanden die geen NPC zijn. Laten we wel zijn, 99% van de mensen kan zich zulke schepen niet veroorloven vanaf het begin dus die 1% zal erg afsteken tegen de rest waardoor mensen hen automatisch zullen haten.

En dat is uiteindelijk toch wel een element dat veel toevoegt aan het spel. Het is tof om met 10 Aurora's een Idris kapot te knallen maar het is nog toffer als je weet dat de eigenaar van die Idris iemand is die dat schip op zo'n manier heeft gekregen.

Ik durf wel te gokken dat er na de launch gelijk clans komen die actief jagen op de mensen die schepen gekocht hebben met de pledge. Robin Hood-bounty hunters. :P
pi_132127679
Ik denk dat de meeste mensen die veel gebacked hebben ondertussen al lang in clans zitten en zich totaal niet druk hoeven te maken om een paar yokels in aldi-spaceships als het eenmaal zover is.
Conscience do cost.
pi_132127749
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:47 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die veel gebacked hebben ondertussen al lang in clans zitten en zich totaal niet druk hoeven te maken om een paar yokels in aldi-spaceships als het eenmaal zover is.
Net als in 't echt. :P Probeer je de echte wereld te ontsnappen, word je alsnog genaaid door rijkeluiskinderen. :P
pi_132128913
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die er vroeg bij waren hebben bij alle schepen die ze tot nu toe hebben gekocht een levenslange 'verzekering', dus die verliezen ze niet. Maar er zijn ook nu al een aantal schepen die maar voor een korte tijd op die manier beschikbaar zijn geweest of helemaal nooit via die manier beschikbaar waren.
Andere mensen kunnen ze inderdaad gewoon verliezen als ze in het spel zelf hun schip dadelijk niet verzekeren. Een verzekering zelf schijnt niet veel te gaan kosten.
Upgrades en vracht kan je ook verliezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ChocolateJesus. op 13-10-2013 17:31:55 ]
pi_132129490
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:47 schreef ems. het volgende:
Over guilds gesproken... Hoeveel mensen hier hebben gepledged? Als het er aardig wat zijn is het wellicht het overwegen waard om een guild op te zetten.

Wellicht bij het volgende topic even een lijstje namen van pledgers + schepen die ze hebben?
pi_132129770
Ik heb gepledged maar ben al onder de plak met allemaal irl vrienden :)
Conscience do cost.
pi_132130328
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef VulpX het volgende:

[..]

Over guilds gesproken... Hoeveel mensen hier hebben gepledged? Als het er aardig wat zijn is het wellicht het overwegen waard om een guild op te zetten.

Wellicht bij het volgende topic even een lijstje namen van pledgers + schepen die ze hebben?
Meh, zelf wacht ik toch op z'n minst wel even tot je ook daadwerkelijk een guild op hun website op kan starten voor ik daar serieus over na ga denken. Misschien tegen de tijd dat die dogfighting module uit is?
pi_132130401
Ik ben ook wel geïnteresseerd in hoe ze de joystick willen gaan optimaliseren. De meeste "joystickgames" van de laatste jaren lieten zich doorgaans beter bedienen met muis en toetsenbord.
Conscience do cost.
pi_132131098
Ik vraag me af of je bij die module dadelijk je personage ook al wat aan kan passen of dat we dadelijk allemaal met hetzelfde kale mannetje rondvliegen.

De voorbeelden die we tot nu toe hebben gezien zijn in ieder geval best tof. oa:

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef ems. het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in hoe ze de joystick willen gaan optimaliseren. De meeste "joystickgames" van de laatste jaren lieten zich doorgaans beter bedienen met muis en toetsenbord.
Dit ook ja. Ik zit er door dit spel serieus over na te denken om voor een Warthog te gaan.
http://www.bol.com/nl/p/t(...)pc/1004004010471423/
pi_132131329
Joystick met een Oculus Rift :D
pi_132131377
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:55 schreef bjorntju het volgende:
Joystick met een Oculus Rift :D
Hier met een Oculus Rift achter zitten. :9~
pi_132131535
Ja idd _O_ Alleen al voor deze game wil ik een Rift gaan halen :D Lijkt mij zo vet hé.

X:Rebirth lijkt mij ook leuk worden trouwens:
De vorige X games heb ik altijd al eens serieus willen spelen. Maar ze hebben mij nooit echt kunnen boeien omdat er zoveel tijd ingestoken moet worden. Maar Rebirth lijkt mij wel echt heel vet worden :) Komt ook al over een maand uit.
pi_132131598
Quote i.p.v edit (alweer :( )
pi_132135147
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef ems. het volgende:
Nice. Heb helaas niet veel irl vrienden met een dikke pc. Of die het spel überhaupt kennen. Zal maar eens gaan lubben :P
pi_132137591
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:42 schreef VulpX het volgende:

[..]

Nice. Heb helaas niet veel irl vrienden met een dikke pc. Of die het spel überhaupt kennen. Zal maar eens gaan lubben :P
Verkeerde quote maar gotcha :P
Conscience do cost.
pi_132308798
De 23 miljoen is onderhand ook al gehaald :) 25 mil stretchgoal:

quote:
Enhanced Alpha – We will use additional funding to build a wider alpha test than we had originally intended for the first phase of Star Citizen’s launch. The initial plan was to first launch servers in North America and then expand to areas such as Europe and Australia to decrease latency in these areas, perfecting the game as we improve the experience around the world. This funding will allow us to invest in a wider infrastructure for our early testing, spinning up remote servers earlier. Hitting this goal will also allow us to increase the number of remaining alpha slots. Extra alpha slots not only means more Star Citizens will travel the ‘verse at launch, but that we will receive more feedback and more stress testing. This in turn will allow us to better balance and enhance the Star Citizen experience!
Daarnaast hebben ze nu ook een 3 tal awesome mouspads in de store geplaatst :D

https://robertsspaceindus(...)6-Mousepads-For-Sale
pi_132332927
Het gaat echt heel hard.

Die mousepads zijn tof, helaas zijn ze van stof. Als ze er nou een uitbrengen als partner van Steelseries o.i.d., dan ben ik verkocht. De Steelseries HD die ik nu heb is echt de fijnste muismat die ik ooit heb gevoeld, voor mij nooit een stoffen meer.
pi_132334395
Ze hadden hiervoor wel van die metal mousepads dacht ik. Maar zo te zien zijn die vervangen door de nieuwe :)
pi_132340386
Shit, heb ik die gemist.
pi_132463460
Voor dit spel ga ik een nieuwe PC kopen met de release _O_
pi_132608194
Woop, zojuist $25.000.000.
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:24:23 #296
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_132616775
Ik ga mss ook nog wat erbij pledgen, eerst maar zien dat dit niet eeuwig gaat duren.

Van mij mogen ze wel kappen met t aannemen van geld en nieuwe dingen beloven. Want ze nemen veeeuls te veul hooi op de vork. Is t spel straks pas in 2017 klaar ofzo.
pi_132617450
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:15 schreef VulpX het volgende:
Woop, zojuist $25.000.000.
Nu wordt het wel erg lastig voor de crew om niet gewoon de benen te nemen richting Hawaï en zich te omringen met chicks met billen de ze de hele dag drankjes komen brengen en hun voeten masseren :P
Conscience do cost.
pi_132631433
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga mss ook nog wat erbij pledgen, eerst maar zien dat dit niet eeuwig gaat duren.

Van mij mogen ze wel kappen met t aannemen van geld en nieuwe dingen beloven. Want ze nemen veeeuls te veul hooi op de vork. Is t spel straks pas in 2017 klaar ofzo.
Deze plannen liggen er al sinds het begin, en ze kijken hoe ver ze kunnen komen met geld van de community. Het is ook meer geld = meer personeel.
pi_132638755
Nice hoor! :) Nieuwe stretchgoal:

quote:
Banu Merchantman Unlocked – Banu traders are renowed for their merchant prowess, traveling the spacelanes and trading with everyone from humans to the Vanduul! Their sturdy, dedicated trading ships are prized beyond all other transports, sometimes passing from generation to generation of Banu. At $23 million we dedicated additional resources to making Xi’An spacecraft a unique experience. At $27 million, we will expand that same thinking to the Banu! Starting with the merchant ship, the design team will expand Banu technology to offer players a completely different way of experiencing their universe.
pi_132639409
bijna vol
pi_132639414
vol dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')