Met dank aan Pheno voor bovenstaande text!quote:Chris Roberts, de man achter Wing Commander, Privateer en Freelancer, is terug van weggeweest en is een crowd-funding gestart om wel een heel ambitieus pc-spel te maken: Star Citizen.
Star Citizen is een ruimtesimulator in de stijl van zijn eerdere games, maar dan in een immense wereld waarin jij kunt zijn wat je wilt. De engine achter deze game wordt CryEngine 3, dat zorgt voor verbluffende beelden. Het spel ondersteunt singleplayer, offline co-op, en online modi zoals we kennen van Demon's Souls, waarin je de wereld van een ander tijdelijk ingaat. Ook zijn er publieke servers om een MMO-ervaring te bieden.
Het achtergrondverhaal van Star Citizen is gebaseerd op het verval en verdwijnen van de Romeinen in onze geschiedenis. Als speler is jouw doel om in Squadron 42 te komen, een soort vreemdelingenlegioen in de ruimte. Maar Chris Roberts geeft al aan dat je kunt kiezen dat doel volledig links te laten liggen en je eigen plan te trekken. Je kunt bijvoorbeeld het leger in gaan om in ruimteoorlogen deel te nemen, een verkoper worden om zo geld te verdienen of piraat worden en andere schepen overvallen. De ruimtewereld gaat door en heeft een economie die reageert op de gebeurtenissen in het spel. Verkenning is belangrijke feature in het spel, er zijn dan ook grote stukken ruimte die nog niet in kaart zijn gebracht.
Het spel is zo gemaakt dat je niet alleen in een ruimteschip bent: je kunt op planeten eruit en in first- of third-person rondlopen en gevechten aangaan. Star Citizen ondersteunt allerlei apparaten: van muis, gamepads, joysticks tot aan Oculus Rift, de virtual reality-helm.
Het verdienmodel van het spel lijkt op Guild Wars 2: je koopt het spel en met optionele microtransacties kun je spullen kopen. De spelers kunnen eigen ruimteschepen ontwerpen in het spel en verkopen, een klein gedeelte van de opbrengst gaat naar de ontwikkelaar. De ontwikkelaar geeft aan dat mensen die ingame kopen geen gameplayvoordelen hebben. Er zijn geen abonnementen om het te blijven spelen, zoals andere MMO's wel hebben. De vroege alphaversie van het spel komt in 2013, het complete spel wordt pas in 2014 verwacht.
Je kunt Chris Roberts en de zijnen steunen door te pledgen op de Star Citizen-site. Als er tussen de twee en vier miljoen dollar is opgehaald gaan grote investeerders pas hun geld inleggen in de ontwikkeling van deze game.
http://uk.pc.gamespy.com/articles/122/1226351p1.htmlquote:• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.
3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef anti_kneus het volgende:
Binnen 2 uur zit hij al bijna aan de 2% van wat hij moet halen, hopelijk blijft het zo snel gaan, deze man verdient het in mijn ogen. Heb al zijn spellen compleet grijs gespeeld
Je bedoelt meer dan 5%quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet worden
Damnquote:
quote:• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.
Hmm boarding parties? Zou helemaal geniaal zijnquote:Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star CitizenSquadron 42 is de naam van de campagne.
Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen
Dus mocht de OP aangepast moeten worden met meer info, dan kan dat
Jouw avatar is geweldig.quote:
Thanks, wilde net gaan vragen om de TT aan te passen maar dat is dus al gebeurdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star CitizenSquadron 42 is de naam van de campagne.
Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen
Dus mocht de OP aangepast moeten worden met meer info, dan kan dat
zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef RickoKun het volgende:
8.000 euro pledge
(Ik denk dat ik 48 eu ga doen, vind ik wel even genoeg)
Hou op man, wilde even met mijn piemel spelen maar merkte dat er allemaal voorvocht aan zatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef leeell het volgende:
[..]
zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ?
Sounds good to me!quote:The Kickstarter number will be combined with the RSI counter when we hit our minimum and stretch goals, so a pledge in either place counts towards our goal of reaching $2mill or more. We will link all Kickstarter pledges to their RSI account in the same way we intend to do with all the members that used the backed up site when our main one was down. We will have to get the data from Kickstarter so be patient as it wont be instant, but we promise we will link everything up and nothing will get lost!
Tsja, als hij iig de 2 mil maar haalt, dan heb ik voor weinig weer eens een leuke singleplayer, hoop ik tenminste...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
Het gaat nu wel wat lastiger merk ik
http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3quote:We plan on building the full SC experience even if we only end up with just $2-$2.5M which is unlikely given where we are now and our current pace. We should be well beyond here by the end but keep up the support!
Te only difference is that we cant promise the full SC experience in 24 months after funding - it may take longer and we may not have as much content on launch, but we'll still deliver it!
Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef bjorntju het volgende:
Hij heeft gezegd dat hij de volledige game wilt maken, maar als er minder gefund wordt, dan duurt het alleen wat langer
[edit]
Dit dus:
[..]
http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3
Ja precies, het zal echt super zijn als de game de 5 miljoen bereikt, maar ik ben bang van niet. Maar ik denk dat het de 3 miljoen nog wel gaat halen, misschien nog wel meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!
quote:Congratulations everyone! We are an official “go” as of Thursday morning at 6:32 am EDT. Thanks to everyone’s enthusiasm we’ve got there in just two weeks.
I would like to say a big “thank you” to everyone. I know I have been saying thanks a lot recently, but you’ve earned them. You’re helping us put Space Sims back on the map! THANK YOU!
Now that Star Citizen has been funded, we’ve had a lot of questions about stretch goals. Many of you know the set of goals previously listed at the RSI site. They were broad design concepts that we needed additional funding to achieve. But quite frankly, they weren’t much fun for you and didn’t have enough concrete data!
So, we’ve heard you: our backers deserve a stretch goal system that isn’t just about game design but about rewarding our incredible community. To that end, we’ve developed two campaigns: one specifically for Kickstarter and one for the whole project. They still showcase our big ideas… but they also make the rest of the funding period about you.
The idea is that the money collected on Kickstarter and the money raised here on the RSI site will be pooled together and count towards the overall stretch goals which are listed here.
But, as added bonus, we’re running a Kickstarter set of stretch goals with are ADDITIVE to the overall stretch goals.
Our next goal is $750,000 on Kickstarter. That is within reach as I type this message! When we get there, every backer will start the game with a class I repair bot. Here’s the backstory:
The legend on the Saga Datasystems’ AMX-1 Repair Droid bot box says “a pilot’s best friend” and few experienced flyers would disagree. Thanks to a network of nine telescoping flex arms, the AMX-1 can access and repair any standard ship system with ease. Though it lacks the full speech boards and the emotional memory cores of more expensive models, the trademark whirring and beeping of an AMX is a welcome sound for anyone charting a path between the stars.
Next up is our main stretch goal: at $2.5 million we will add an additional flyable ship, the Anvil Gladiator, to the game. The Gladiator is the civilian variant of a powerful military bomber currently being used against the Vanduul on the frontiers of the galaxy. The Anvil’s pylons can support the heaviest grade antimatter torpedoes and it has up to a pair of turrets for protection during bombing runs. In short, they’re a capital ship’s worst nightmare!
Finally: we polled the community if it would be alright to extend the overall pledge campaign by ten days to match the Kickstarter and the answer was a resounding yes. So that’s what we’re going to do; it’s going to let us put together something special for when everything finishes on November 19 at 11 am PST!
So, lets get out there and earn some robots… and in the coming days, much more!
And again THANK YOU!
Doe maar rustig aan want t komt pas in 2014 uitquote:Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Cool!
Eerst even een nieuwe computer kopen.
Heb ik tenminste tijd om wat geld op te sparen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan want t komt pas in 2014 uit
Hmmm ik prefereer de aloude methode met vaste servers zoals met Freelancer. Maar misschien dat je op deze manier juist meer interactie in de multiplayer krijgt.quote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef bjorntju het volgende:
Meer info over hoe de SP en MP werkt : http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/posts/346700
Klinkt erg tof!
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef leeell het volgende:
heb gewoon geld van mn spaarrekening gebruikt om te kunnen pledgen
het zijn skere tijden, maar kan toch zeker niet meewerken aan de teloorgang van pc gaming door niks te doenquote:
Iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:44 schreef RickoKun het volgende:
Heb mijn tissues paraat, 4,1 miljoen!
Helaas zijn we met zijn drietjes. Zo blijkt maar weer dat 99% van de gamers skere losers zijn die in een goot gerold dienen te worden.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef leeell het volgende:
op het forum was er ook een massale last minute upgrade oproep, mensen die al gepledged hadden zouden op de laatste dag ook nog upgraden
Idd, heb zelf 48 euro op de RSI site en die 5 euro skin op de kickstarter site gepleged, en dat vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar heb ik dan weer geen zin in. Moeten sowieso nog twee jaar wachten voordat 't uitkomt
![]()
Zwak hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik wil meer pledgen maar ik heb geen cent te makken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.kickstarter.co(...)ken=d276bdfccf0f9816quote:Congratulation Citizens! Your dedication to the cause is impossible to deny. Working with the imperial fleet shipyards, I have secured one final lofty stretch goal for you: if we can reach the previously impossible $5.5 million level, then the Bengal carrier will be playable in the finished game. It will be very difficult to earn a Bengal… but when you do, it will be an amazing base for clans, squadrons and guilds. Can we get there?
Meh, 5.5 miljoen? Dat gaan ze niet meer halen ben ik bang. Dat ze er nou 5 miljoen van maken, die kans zit er dik in
[ Bericht 5% gewijzigd door bjorntju op 17-11-2012 22:04:54 ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zwak hoorSorry, ik moet helaas af en toe ook nog eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Golden ticket? Is dat golden citizen card (min. 500$ gepledged)?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb al een tijdje een Golden Ticket, en meteen geregistreerd toen het mogelijk wasDit kan alleen maar episch worden.
Jah idd, in ben ook echt benieuwd of ze het gaat lukken, ik denk het wel, maar als ik er zo hoor wat ze er allemaal in willen doen... Hoop dat ze er dan ook echt moeite in stoppen en er geen halfbakken features van gaan maken. Vooral dat boarden in FPS lijkt mij echt awesome, je kan ook op de hull van het schip lopen en shitquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef RickoKun het volgende:
5,5 lukt hem inderdaad nooit.
Ze hebben wel super huge ambities man. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ze dat allemaal vlekkeloos kunnen integreren. Als ze dat flikken hebben ze echt het meest complete spel ooit gemaakt in de history of mankind volgens mij
Ja dat is waar idd, wie weet, het gaat nu ook een stuk sneller dan de voorgaande dagen, maar de 5.5 miljoen? Ik ben bang van niet, zal wel gigantich awesome zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik weet het niet, Project Eternity had er in de laatste dagen toch ook nog ruim een miljoen bijgehaald?
Nah, als je je voor 20 oktober regrestreerde op de RSI site (dus voordat de funding van start ging) kreeg je een golden ticket waarmee je wat extra ingame dingen krijgt volgens mij. Wat je er voor krijgt is nog niet bekend. Gelukkig had ik mij nog mooi net voordat de funding gestart werd kunnen registreren.quote:Op
zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Golden ticket? Is dat golden citizen card (min. 500$ gepledged)?
Pledge hier: https://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/ Daar kan je wel gewoon met paypal betalenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoezo kan je kickstarter niet betalen met paypal(wel logisch, Amazon VS ebay enzo, maar toch..... Zuur.)
Mooi! hoe meer hoe beter!quote:Op zondag 18 november 2012 12:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb gepledged via zijn eigen site ja
quote:At six million you’ll launch the game with 100 systems, a full orchestral score and a free copy of the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines.
En wat krijg ik voor 125?quote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef bjorntju het volgende:
Game heeft de 5.5 miljoen bereiktDie grote carrier van de trailer is nu ook bestuurbaar! Had echt nooit verwacht dat hij de 5.5 miljoen zal halen :lol: Heb mijn pledge ook geupgraded naar 125 trouwens
Geen 10.000 dollar pledgenquote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
let wel dat je hier pas mag meeposten als je minstens 60 dollar heb gepledged
als ik het over hadquote:
Done, 250 dollar geplegdedquote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
let wel dat je hier pas mag meeposten als je minstens 60 dollar heb gepledged
Zodra je een bedrag hebt gekozen zie je het scherm erna wat het inhoudt. Beetje lame, maar ja.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
Waar kan ik zien wat je voor welke pledge krijgt? Op de homesite is het allemaal afgeknipt en staat er geen prijs bij?
nee hoor, je kan erop klikkenquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
Waar kan ik zien wat je voor welke pledge krijgt? Op de homesite is het allemaal afgeknipt en staat er geen prijs bij?
He jij ook hierquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
quote:
Ah thnx.quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra je een bedrag hebt gekozen zie je het scherm erna wat het inhoudt. Beetje lame, maar ja.
Je kan ook http://www.kickstarter.co(...)eward=false&ref=live hier kijken.
Tuurlijk!quote:
De website is overigens ook weer eens down, maar op kickstarter is de stand nu ook bijna $2 mil, dus ik vermoed dat de $6 mil ook gehaald gaat worden!!quote:Op maandag 19 november 2012 17:14 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Damn, en ik was nog bang dat ze de 2 miljoen niet eens gingen halen, en ze zitten nu al op bijna 6 miljoen
Oh en niet te vergeten:
Nou aangezien het volgens mij vorige week nog zo'n 2 miljoen lager stond, is het niet zo heel gek hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
5.9 en nog een uur en 12 minuten te gaan.
Haha, mensen die dachten dat 5.5 niet te halen was.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Wat krijgen we bij zes miljoen eigenlijk?
quote:FIVE MILLION! At 5.5M you’ll unlock the Bengal carrier, add professional motion capture to Squadron 42 and get an exclusive RECORD BREAKER skin and 1000 credits for every backer! Then at six million (can you do it?!) we will launch with 100 systems, a full orchestral score and will make the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines, available for free for all backers upon release (a 16-mission campaign in the style of The Secret Missions.)
Je hebt nog twee jaarquote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Tijd om te gaan sparen voor een fatsoenlijke desktop denk ik
quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
Te laat met pledgen, maar wat klinkt dit vet.
Nog meer? Wat ze bij GDC lieten zien was voor mij al genoeg.quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben vrij enthousiast, geen backer nog gezien ik eerst wat meer beeld wil hebben hoe de game zal worden.
godverdomme taartkar, waarom zo casualquote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben vrij enthousiast, geen backer nog gezien ik eerst wat meer beeld wil hebben hoe de game zal worden.
Dan blijf je lekker op je station staan.quote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef drumstickNL het volgende:
woo - woo jump on the hype train
Gezien ik veel EVE Online heb gespeeld ben ik bang dat ik teveel diepte verwacht van het spel en ik weet niet of ze dat kunnen leveren.
Tis voor een goed doel hè ! Kom op man, doneren, krijg je geen spijt van!quote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
ja verdomme zit me niet zo op te ruien voor je het weet ben ik weer 500 lichter
EVE Onlinequote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef drumstickNL het volgende:
woo - woo jump on the hype train
Gezien ik veel EVE Online heb gespeeld ben ik bang dat ik teveel diepte verwacht van het spel en ik weet niet of ze dat kunnen leveren.
Kom op , anders vervang ik je redactie FP tag met Casualiet tag, and dont think i wont do itquote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
ja verdomme zit me niet zo op te ruien voor je het weet ben ik weer 500 lichter
Als je een mailtje hebt als bevestiging is het ok.quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie dat paypal nog steeds niet mijn geld eraf heeft geschreven.
Oh wee als ik door die kankerhomo's niet mijn pledgebonussen krijg...
Dat dacht ik ook ja. Star Wars: The Old Republic (ok ok, rechten enzo) kostte volgens mij +300 miljoen euro? (en het ziet er niet uitquote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef Verbodsbord het volgende:
6,2 miljoen is trouwens volgens mij achterlijk weinig om zo'n game te bouwen
neger, koppel je rekening aan paypal, hoppa instant payments, kreeg een seconde later mail, boem , pats , klaarquote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Star Wars: The Old Republic (ok ok, rechten enzo) kostte volgens mij +300 miljoen euro? (en het ziet er niet uit)
Ik heb wel een "Ontvangstbewijs van uw betaling aan Twin Bros. GMBH" maar er staat in datzelfde mailtje dat het 5 - 6 werkdagen duurt. En dat terwijl ik GODNONDEJU vorige week zondag had gepledged. Zag wel in mijn account staan dat ik gepledged had.
-edit-
Zoals men kan zien ben ik zeer frusti als ik niks voor mijn betaalde geld terug krijg. Helaas is dit gore tyfus paypal altijd behoorlijk homo met betalingen. Hopelijk ALS het niet blijkt dat ik niet die pledgeshit krijg dat ik ze manually kan benaderen
Snap ik niet? Heb die shit al gekoppeld?quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef leeell het volgende:
[..]
neger, koppel je rekening aan paypal, hoppa instant payments, kreeg een seconde later mail, boem , pats , klaar
Eve online zal daar nog wel dik overheen zijn gegaan. (in totaal, dus het werk wat ze eraan hebben gedaan ook na uitkomst om het te maken tot wat het is.quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Star Wars: The Old Republic (ok ok, rechten enzo) kostte volgens mij +300 miljoen euro? (en het ziet er niet uit)
Als de website het ooit weer doet, dan zal je kunnen lezen, dat $2 mil de hoeveelheid was die hij op moest halen om de grote bakken met geld te krijgen van verschillende investeerdersquote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef Verbodsbord het volgende:
6,2 miljoen is trouwens volgens mij achterlijk weinig om zo'n game te bouwen
nee man, fuck CC gewoon direct bankrekening van rabobank lukt gewoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Snap ik niet? Heb die shit al gekoppeld?
Hij zegt dat ik CC moet koppelen om die belachelijke uitgestelde betalingen te ontwijken..
Naja ik kijk dr woensdag wel effe naar aangezien ik dan wel tijd heb.
Ik ga hard aan mijn penis trekken als ik dit spel mag spelen. Maar mi gado, ik moet er niet aan denken als ik 2 jaar ouder ben
Ah dat bericht heb ik gemist.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:12 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Als de website het ooit weer doet, dan zal je kunnen lezen, dat $2 mil de hoeveelheid was die hij op moest halen om de grote bakken met geld te krijgen van verschillende investeerdersDus hij heeft meer dan alleen maar die $6.2 miljoen
maar bij je account, bij pledges. (op de RSI site)quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:33 schreef RickoKun het volgende:
Uiteraard heeft paypal VANDAAG dat ding verrekend, stelletje sneue horken.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef leeell het volgende:
[..]
maar bij je account, bij pledges. (op de RSI site)
staat vandaag ook als datum ?
niks aan de hand mbt tot je pledge dus, alleen de incasso duurt wat langer, carequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]Oh nee, nee gelukkig niet (11 november namelijk).
Maar dude, ik heb bij paypal al mijn abn als mijn bankrekening gekoppeld. Vreemd, ik zal es effe kijken of ik niet 'per ongeluk' mijn spaarrekening heb gekoppeld ipv mijn normale.
nu ben ik bijna -altijd- blut, student hequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Sparen? Voor dit? Kom op hey, op dit soort spellen moet je blut gaan.
Tis dat je geen chick bent, anders had je je kontje kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:00 schreef leeell het volgende:
[..]
nu ben ik bijna -altijd- blut, student he
jammer ja, ik hou het maar bij loonslaaf voor nuquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis dat je geen chick bent, anders had je je kontje kunnen verkopen.
"Will work for credits"quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef leeell het volgende:
[..]
jammer ja, ik hou het maar bij loonslaaf voor nu
Dit staat overigens gewoon op de website, er zullen inderdaad systemen zijn welke veiliger zijn dan andere systemen, dus er is idd iets vergelijkendsquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef leeell het volgende:
hopelijk een soort eve system (0.0 tot 1.0) dus gewoon risicozones
Nice!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zojuist geupgrade naar de Constellation.
http://starcitizen.wikia.com/wiki/RSI_Constellation
Doet me een beetje denken aan een kruising tussen de Millenium Falcon en de Firefly (van de serie Firefly)
Hierna voorlopig even geen geld aan videospellen meer uitgeven.Sorry mogelijke toekomstige Kickstarter projecten!
Ingevuldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:56 schreef bjorntju het volgende:
De Citizen Cards worden binnenkort uitgezonden. Je kan nu op https://robertsspaceindustries.com/account/ je adresgegevens invullen en de shipping costs betalen ($5)
En de FAQ:https://robertsspaceindustries.com/citizen-card-t-shirt-faqs/
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik schrik me kapot van wat de mensen hier in een project steken waarvan het maar de vraag is of het ooit iets op gaat leveren eerlijk gezegd.
Maar er zijn dus gewoon behoorlijk wat lui die honderden eu en sommigen zelfs 1000+ in het spel gestoken hebben. Dat vind ik echt verbazend veel geldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Heb het één keer eerder gedaan met minecraft en dat was mijn geld wel waard
oké, dat was dan ook maar 5 euro
Maar deze gast heeft eerder games gemaakt die mij ook allemaal hebben bekoord, dus ik DENK dat het goed komt! En anders ben ik inderdaad flink in mijn kontje gebonkt. Maar ach, half dagje werk.
Site doet t nietquote:Op maandag 4 maart 2013 01:20 schreef bjorntju het volgende:
Eerste concept art van een environment: [ afbeelding ]
http://www.robertsspaceindustries.com/spider-concept-art/
Ziet er echt heel awesome uitHopelijk gaat dat er ingame ook zo ongeveer uitzien!
Mooi toch, hoe meer geld, hoe groter/beter de game (hopelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Jezus je kan wel alles upgraden wat je gebacked hebt zo te lezen op deze pagina. Ik begrijp dat dev'ven veel monnie in beslag neemt maar volgensmij zijn ze al 400x over hun originele doel heen.
Ik wacht wel tot 'ie uit komt. Ik krijg echt een enorm pay 2 win gevoel als ik alles zo lees. Maarja ben wel bereid om er tzt een rift voor aan te schaffen als dat echt goed werkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:50 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe meer geld, hoe groter/beter de game (hopelijk)
Dat valt allemaal wel mee denk ik. Je betaalt nu dan wel veel geld voor een schip, maar vergeet niet dat je daarmee ook de game steunt, en ook nog extra digitale en fysieke goodies krijgtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 'ie uit komt. Ik krijg echt een enorm pay 2 win gevoel als ik alles zo lees. Maarja ben wel bereid om er tzt een rift voor aan te schaffen als dat echt goed werkt.
En daar maak ik me wel wat zorgen over eerlijk gezegd. Dat 'lekker melken' de basishouding gaat worden van de ontwikkelaar/uitgever...quote:
Precies dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:04 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee denk ik. Je betaalt nu dan wel veel geld voor een schip, maar vergeet niet dat je daarmee ook de game steunt, en ook nog extra digitale en fysieke goodies krijgtHet lijkt mij zeer sterk als je dadelijk 250 euro voor een schip moet neerleggen ingame.
En die rift die komt er hier waarschijnlijk ook wel in. Dat ding is echt perfect voor dit soort games
Nice! Ik krijg hem niet volgens mij, ik heb de digitale editie gepledgedquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:19 schreef bjorntju het volgende:
Jeuj heb mijn card binnen
[ afbeelding ]
Jup, digitale editie krijgt inderdaad niks fysieks toegestuurd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nice! Ik krijg hem niet volgens mij, ik heb de digitale editie gepledged
Ben wel benieuwd wanneer er nieuwe filmpjes uitkomen e.d.
Okay nice, lees de wingmans hanger nauwelijks, ik heb liever wat beelden maar daar is het nog te vroeg voor! Daarom wacht ik met smart op augustus!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Jup, digitale editie krijgt inderdaad niks fysieks toegestuurd.
En vrijdag komt er als het goed is nieuwe informatie over de 300i, en dan meteen een actie net als toen bij de Aurora. En idd aan het eind van deze maand een livestream als de nieuwe site komt
Ook komt er in Augustus voor/tijdens de gamescon de Hangar module waar je je ships in 3D kan bekijken waarvoor je gepledged hebt. Helaas nog niet vliegen
Zekersquote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay nice, lees de wingmans hanger nauwelijks, ik heb liever wat beelden maar daar is het nog te vroeg voor! Daarom wacht ik met smart op augustus!wordt echt baas denk ik
https://robertsspaceindustries.com/comm-link//13131-13-Millionquote:The $13 million goal adds frigates to the roster of player-flyable ships and introduces one very cool new element for gameplay: the Command and Control Center. Found as an optional seat on larger ships, the C&C lets you coordinate the battle between multiple ships: let your friends or NPCs who are flying escort know where to go and what to do.
$14 million
• Hibernation Mode: for the explorers out there, we will add the ability to save and resume while you are out in space. When not in combat, power your ship down, hit the bunk, and exit the game safely until you can resume your journey.
• Professional-quality feature-length “Behind the Scenes of Star Citizen” documentary film.
• A fourth landout option on Earth! Where will it be? London? Berlin?
Per tradition, we’ve also de-classified the $15 million goal. We had thought it would take months to even reveal it, but now… who knows how quickly the community can get there? Tell your friends about Star Citizen!
$15 million
• Additional flyable ship class: escort carrier
• The Upgrade Handbook: an extra 42-page manual that walks players through the process of customizing and overclocking their ship systems! (PDF free to all backers before $15 million)
quote:With the $14 million unlock you’ve added Hibernation Mode to the game, allowing explorers to shut down their spacecraft in deep space and resume the game safely later. We will also be putting together a professional-quality “Behind the Scenes of Star Citizen” documentary and adding the much-discussed fourth land out option on Earth (city TBA.)
As previously revealed, the $15 million goal is next:
$15 million
• Additional flyable ship class: escort carrier
• The Upgrade Handbook: an extra 42-page manual that walks players through the process of customizing and overclocking their ship systems! (PDF free to all backers before $15 million)
And now we’re excited to reveal the $16 million additions:
$16 million
• Arena mode: The next generation of Wing Commander’s TrainSim allows pilots to test out their combat skills against friends or strangers in a simulation. Gain valuable combat experience without the downside of losing your ship in the game universe! Place bets on competitions across the galaxy.
• A laser pistol for every pledger before this point. Keep your ship safe from boarders with a pistol by your side.
Wat is het precies eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef bjorntju het volgende:
Daar heb ik wel vertrouwen in
24 augustus komt de Hanger module trouwens
Dan kan je de schepen die je gebacked hebt in-engine bekijkenquote:
Maar is er al iets speelbaars dus al of?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Dan kan je de schepen die je gebacked hebt in-engine bekijkenDus ook binnen de schepen lopen enzo. Je kan er alleen nog niet mee vliegen, dat kan pas in de dogfighting alpha en die komt eind december.
Hier een sneak-peak van de hangar:
Op dit moment nog niet, de hangar is de eerste stap zegmaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar is er al iets speelbaars dus al of?
Duurt nog kenser langquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet, de hangar is de eerste stap zegmaar.
Hier is de gehele release schedule:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_release_schedule
Mja gelukkig hebben we nog data waar we naar kunnen kijken. Was bij black mesa source nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef bjorntju het volgende:
[..]
JaMaar hopelijk wordt het het wachten waard
Haha ja kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja gelukkig hebben we nog data waar we naar kunnen kijken. Was bij black mesa source niet
Zeker weten was het wachten echt waard!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Haha ja kloptWel een hele vette mod
Hij is op zich wel lachen. Werkt niet helemaal honderd procent bij mij. Een muur van de hangar mist. Ik denk een missing texture. Nou ging de installatie ook een beetje kutje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef bjorntju het volgende:
Hangar module is uit!, hier is hij te downloaden: https://robertsspaceindustries.com/hangar-module
Haha ja dacht ik ook,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
$21,031,121
Best grappig als je bedenkt dat er in het begin mensen waren die zaten te twijfelen of dit spel het zou halen.
Kan niet wachten. Als het allemaal gaat lukken, dan wordt dit zo'n vette game.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:28 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Haha ja dacht ik ook,En nu heeft de game al meer dan 21 mil. opgehaald. Morgen is er een livestream waar ze nieuwe dingen gaan aankondigen. Reken er maar op dat de 22 mil morgen of overmorgen al gehaald is
Als ze het spel trouwens maar niet te groot maken in de zin van dat er teveel te doen is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef RickoKun het volgende:
Denken jullie trouwens niet dat ze teveel hooi op de vork nemen?
Ze moeten ZOVEEL doen en ook programmeren én verschillende lagen balanceren...
Yupquote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:28 schreef RickoKun het volgende:
Denken jullie trouwens niet dat ze teveel hooi op de vork nemen?
Not sure, maar de verschillende schepen die je kan 'preorderen' neigen an sich al die kant op imo.quote:
Gewoon alle schepen voor 't spel begonnen is.quote:| Aurora LX | Avenger| 315p | 325a | 350r | M50 | Cutlass | Hornet | Freelancer | Gladiator | Retaliator | Constellation | Starfarer | Idris-P |
Dat zou inderdaad naar pay to win neigen, maar dat denk ik ook al langer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
En hoe zit 't met de schepen van mensen die pledgen? Kunnen die hun schip ook kwijtraken of hebben die voor altijd een bonus? Neigt een beetje naar pay to win in dat geval.
Klopt. Je moet dit spel toch wel gewoon kopen (als je niet gepledged hebt)?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Not sure, maar de verschillende schepen die je kan 'preorderen' neigen an sich al die kant op imo.
Niet dat dat uitmaakt, zolang ik zelf maar de mogelijkheid heb om die dingen te verdienen.
Nee, je hebt geen toegang tot het gros van de schepen. Volgens mij is het meest basic schip de Aurora. Die zit denk ik straks ook gewoon in het basispakket. En met die aurora kun je al piraat, handelaar of militair worden en zo geld gaan verdienen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:55 schreef ems. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die verschillende ships die je nu al kan preorderen? Geld is geen issue maar eerlijkgezegd zie ik helemaal niets in schepen kopen, ik wil ze liever verdienen. Dat is voor mij wellicht de grootste lol van de game
Dus als ik alleen de base game heb, heb ik dan wel toegang tot in ieder geval het gros van de schepen?
Probleem is natuurlijk dat ze uberhaupt schepen hebben aangeboden om backers te trekken. Cosmetische elementen zijn wat mij betreft beter bartermateriaal; namen van NPC's/planeten/missies. Nu kunnen ze 't niet meer ongedaan maken en zeker met lifetime insurance hebben ze een enorm voordeel. Vergelijk dat met mensen die zuinig om moeten springen met hun schepen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:31 schreef VulpX het volgende:
Als je had gepledged voor een bepaalde datum dan kocht je een schip met LTI, Life Time Insurance. Dus dan krijg je altijd je schip terug als het vernietigd wordt etc. In game kun je straks ook insurance kopen, maar dat is dan een tijdelijke, voor een aantal dagen, weken, maanden etc. Verder hebben de pledgers niet bonussen in zover als sterkere wapens, schilden etc. Het enige voordeel is die LTI, en evt een andere skin etc. Plus ze beginnen evt met de hogere klassen schepen ja. Maar goed, alles is te kopen met ingame money, en iedereen kan dus even ver komen.
Vergeet ook niet dat het spel überhaupt bestaat omdat er mensen zijn die pledgen. Dan vind ik het niet zo gek dat die evt wat treetjes hoger op de ladder beginnen dan de mensen die de kat uit de boom kijken.
Tsja, met alleen cosmetische meuk trek je geen backers... Dan had ik zelf ook niet gedaan. Ik vind het allemaal niet zo erg. Bij Planetside 2 kun je voor wapens sparen of je koopt ze. Mensen die alle wapens kopen hebben geen voordeel ten opzichte van mensen die hebben gespaard, het vergt nog steeds skill om er mensen mee overhoop te schieten. Hetzelfde geldt voor Star Citizen. Je kunt wel een awesome schip kopen, maar als je vervolgens er niet mee kan vliegen wordt je straks alsnog door een hoopje aurora's overhoop geknald.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk dat ze uberhaupt schepen hebben aangeboden om backers te trekken. Cosmetische elementen zijn wat mij betreft beter bartermateriaal; namen van NPC's/planeten/missies. Nu kunnen ze 't niet meer ongedaan maken en zeker met lifetime insurance hebben ze een enorm voordeel. Vergelijk dat met mensen die zuinig om moeten springen met hun schepen.
Enige wat ik nog zag dat eventueel positief is, is dat LTI alleen maar de hull covered en niet de wapenset/upgrades. Op die manier zijn ze bij het verliezen van hun schip alsnog een hoop zooi kwijt.
Ja, of je kan dus wel degelijk vliegen en je ramt iedereen die niet honderden euro's in de game heeft gestoken genadeloos door midden, of zij nou wel of niet goed zijn in het spel.quote:Je kunt wel een awesome schip kopen, maar als je vervolgens er niet mee kan vliegen wordt je straks alsnog door een hoopje aurora's overhoop geknald.
Je hebt altijd mensen die beter zijn dan jij of ik in een game. Ik ga me er niet druk om maken. SC wordt een gigantische sim, met een dynamisch universum waarin ieder zijn eigen rol kan gaan vervullen. Net als in het echte leven zijn er mensen met meer geld, die dus hoger op de ladder staan, net als dat er mensen zullen zijn die 40-80 uur per week in de game gaan steken. Deze zullen allemaal vast en zeker snel een beter schip hebben dan ik, maar zij steken er dan ook geld en tijd in die ik simpelweg niet heb/ ervoor over heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:08 schreef ems. het volgende:
Wellicht, maar ik vind het toch jammer dat ze zo'n gap creëren tussen de verschillende spelers. MMO's (ik schaar SC voor het gemak even daaronder) zijn juist het leukst als iedereen met -NIETS- begint, daar je dan makkelijk onderscheid kan maken tussen wie goed is in de game en wie niet naarmate de tijd verloopt.
Zoals ik het nu lees zijn er (zoals eerdergenoemd) al mensen die schepen klaar hebben staan bij release waar de 'normale gamer' uren tot dagen voor dient te grinden. Voor mij persoonlijk is dat gewoon een gigantisch nadeel en doet het heel erg af aan de feel van de game. Niet dat ik het die mensen niet gun om wat leuks te kunnen doen met hun centjes (hoewel ik persoonlijk mij er niets bij kan voorstellen waarom mensen dat zouden willen, schepen op die manier kopen lijkt me gigantisch af te doen aan het speelplezier), maar de voordelen die grote backers nu krijgen zijn in mijn ogen wel erg groot.
[..]
Ja, of je kan dus wel degelijk vliegen en je ramt iedereen die niet honderden euro's in de game heeft gestoken genadeloos door midden, of zij nou wel of niet goed zijn in het spel.
Ok? Ik ook niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:14 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die beter zijn dan jij of ik in een game. Ik ga me er niet druk om maken.
Zal best, maar helaas is het geld wat je verdient in de game een heel ander verhaal dan dat wat je doet erbuiten. Op het moment dat je de twee op deze manier mixt doet dat voor mij veel af aan de beleving.quote:SC wordt een gigantische sim, met een dynamisch universum waarin ieder zijn eigen rol kan gaan vervullen. Net als in het echte leven zijn er mensen met meer geld, die dus hoger op de ladder staan, net als dat er mensen zullen zijn die 40-80 uur per week in de game gaan steken. Deze zullen allemaal vast en zeker snel een beter schip hebben dan ik, maar zij steken er dan ook geld en tijd in die ik simpelweg niet heb/ ervoor over heb.
Net als in 't echt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:47 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die veel gebacked hebben ondertussen al lang in clans zitten en zich totaal niet druk hoeven te maken om een paar yokels in aldi-spaceships als het eenmaal zover is.
Mensen die er vroeg bij waren hebben bij alle schepen die ze tot nu toe hebben gekocht een levenslange 'verzekering', dus die verliezen ze niet. Maar er zijn ook nu al een aantal schepen die maar voor een korte tijd op die manier beschikbaar zijn geweest of helemaal nooit via die manier beschikbaar waren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
En hoe zit 't met de schepen van mensen die pledgen? Kunnen die hun schip ook kwijtraken of hebben die voor altijd een bonus? Neigt een beetje naar pay to win in dat geval.
Over guilds gesproken... Hoeveel mensen hier hebben gepledged? Als het er aardig wat zijn is het wellicht het overwegen waard om een guild op te zetten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:47 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die veel gebacked hebben ondertussen al lang in clans zitten en zich totaal niet druk hoeven te maken om een paar yokels in aldi-spaceships als het eenmaal zover is.
Meh, zelf wacht ik toch op z'n minst wel even tot je ook daadwerkelijk een guild op hun website op kan starten voor ik daar serieus over na ga denken. Misschien tegen de tijd dat die dogfighting module uit is?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Over guilds gesproken... Hoeveel mensen hier hebben gepledged? Als het er aardig wat zijn is het wellicht het overwegen waard om een guild op te zetten.
Wellicht bij het volgende topic even een lijstje namen van pledgers + schepen die ze hebben?
Dit ook ja. Ik zit er door dit spel serieus over na te denken om voor een Warthog te gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef ems. het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in hoe ze de joystick willen gaan optimaliseren. De meeste "joystickgames" van de laatste jaren lieten zich doorgaans beter bedienen met muis en toetsenbord.
Hier met een Oculus Rift achter zitten.quote:
Nice. Heb helaas niet veel irl vrienden met een dikke pc. Of die het spel überhaupt kennen. Zal maar eens gaan lubbenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef ems. het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in hoe ze de joystick willen gaan optimaliseren. De meeste "joystickgames" van de laatste jaren lieten zich doorgaans beter bedienen met muis en toetsenbord.
Verkeerde quote maar gotchaquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nice. Heb helaas niet veel irl vrienden met een dikke pc. Of die het spel überhaupt kennen. Zal maar eens gaan lubben
Daarnaast hebben ze nu ook een 3 tal awesome mouspads in de store geplaatstquote:Enhanced Alpha – We will use additional funding to build a wider alpha test than we had originally intended for the first phase of Star Citizen’s launch. The initial plan was to first launch servers in North America and then expand to areas such as Europe and Australia to decrease latency in these areas, perfecting the game as we improve the experience around the world. This funding will allow us to invest in a wider infrastructure for our early testing, spinning up remote servers earlier. Hitting this goal will also allow us to increase the number of remaining alpha slots. Extra alpha slots not only means more Star Citizens will travel the ‘verse at launch, but that we will receive more feedback and more stress testing. This in turn will allow us to better balance and enhance the Star Citizen experience!
Nu wordt het wel erg lastig voor de crew om niet gewoon de benen te nemen richting Hawaï en zich te omringen met chicks met billen de ze de hele dag drankjes komen brengen en hun voeten masserenquote:
Deze plannen liggen er al sinds het begin, en ze kijken hoe ver ze kunnen komen met geld van de community. Het is ook meer geld = meer personeel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga mss ook nog wat erbij pledgen, eerst maar zien dat dit niet eeuwig gaat duren.
Van mij mogen ze wel kappen met t aannemen van geld en nieuwe dingen beloven. Want ze nemen veeeuls te veul hooi op de vork. Is t spel straks pas in 2017 klaar ofzo.
quote:Banu Merchantman Unlocked – Banu traders are renowed for their merchant prowess, traveling the spacelanes and trading with everyone from humans to the Vanduul! Their sturdy, dedicated trading ships are prized beyond all other transports, sometimes passing from generation to generation of Banu. At $23 million we dedicated additional resources to making Xi’An spacecraft a unique experience. At $27 million, we will expand that same thinking to the Banu! Starting with the merchant ship, the design team will expand Banu technology to offer players a completely different way of experiencing their universe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |