abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117812752

Platform: PC
Genre: Space Sim
Release datum: TBA
Online/SP: Beide, game heeft een MMO en SP aspect welke ook speelbaar is in co-op.
Aantal spelers: 1 t/m ? (64 spelers is het minimale doel waar de dev voor wilt gaan)
Officiële site: http://robertsspaceindustries.com

Trailer met volledige ingame beelden:

quote:
Chris Roberts, de man achter Wing Commander, Privateer en Freelancer, is terug van weggeweest en is een crowd-funding gestart om wel een heel ambitieus pc-spel te maken: Star Citizen.

Star Citizen is een ruimtesimulator in de stijl van zijn eerdere games, maar dan in een immense wereld waarin jij kunt zijn wat je wilt. De engine achter deze game wordt CryEngine 3, dat zorgt voor verbluffende beelden. Het spel ondersteunt singleplayer, offline co-op, en online modi zoals we kennen van Demon's Souls, waarin je de wereld van een ander tijdelijk ingaat. Ook zijn er publieke servers om een MMO-ervaring te bieden.

Het achtergrondverhaal van Star Citizen is gebaseerd op het verval en verdwijnen van de Romeinen in onze geschiedenis. Als speler is jouw doel om in Squadron 42 te komen, een soort vreemdelingenlegioen in de ruimte. Maar Chris Roberts geeft al aan dat je kunt kiezen dat doel volledig links te laten liggen en je eigen plan te trekken. Je kunt bijvoorbeeld het leger in gaan om in ruimteoorlogen deel te nemen, een verkoper worden om zo geld te verdienen of piraat worden en andere schepen overvallen. De ruimtewereld gaat door en heeft een economie die reageert op de gebeurtenissen in het spel. Verkenning is belangrijke feature in het spel, er zijn dan ook grote stukken ruimte die nog niet in kaart zijn gebracht.

Het spel is zo gemaakt dat je niet alleen in een ruimteschip bent: je kunt op planeten eruit en in first- of third-person rondlopen en gevechten aangaan. Star Citizen ondersteunt allerlei apparaten: van muis, gamepads, joysticks tot aan Oculus Rift, de virtual reality-helm.

Het verdienmodel van het spel lijkt op Guild Wars 2: je koopt het spel en met optionele microtransacties kun je spullen kopen. De spelers kunnen eigen ruimteschepen ontwerpen in het spel en verkopen, een klein gedeelte van de opbrengst gaat naar de ontwikkelaar. De ontwikkelaar geeft aan dat mensen die ingame kopen geen gameplayvoordelen hebben. Er zijn geen abonnementen om het te blijven spelen, zoals andere MMO's wel hebben. De vroege alphaversie van het spel komt in 2013, het complete spel wordt pas in 2014 verwacht.

Je kunt Chris Roberts en de zijnen steunen door te pledgen op de Star Citizen-site. Als er tussen de twee en vier miljoen dollar is opgehaald gaan grote investeerders pas hun geld inleggen in de ontwikkeling van deze game.
Met dank aan Pheno voor bovenstaande text!

Ingame(!) footage





quote:
• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.
http://uk.pc.gamespy.com/articles/122/1226351p1.html

[ Bericht 12% gewijzigd door bjorntju op 11-10-2012 18:14:59 ]
pi_117812884
Damn, dit ziet er echt geweldig uit, het lijkt net CGI! Registreer je op de officiële site: http://robertsspaceindustries.com/start/ voor een (gratis) golden ticket wat je waarschijnlijk een paar extra's geeft als de game uitkomt. (access code is 42)

Vandaag om 4 uur is er ook een live uitzending over deze game op Gamespot waar waarschijnlijk meer info over de game wordt onthuld.

De game is gemaakt door Chris Roberts, de maker van Wing Commander.
pi_117813422
Nice!
pi_117821972
Game is nu te funden op http://robertsspaceindustries.com/star-citizen/ !

Heb ook wat direct feed screens aan de OP toegevoegd! Zie ook bovenstaande link voor meer footage! Game wordt trouwens gemaakt op de CryEngine 3.
pi_117822615
Binnen 2 uur zit hij al bijna aan de 2% van wat hij moet halen, hopelijk blijft het zo snel gaan, deze man verdient het in mijn ogen. Heb al zijn spellen compleet grijs gespeeld :)
pi_117823972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef anti_kneus het volgende:
Binnen 2 uur zit hij al bijna aan de 2% van wat hij moet halen, hopelijk blijft het zo snel gaan, deze man verdient het in mijn ogen. Heb al zijn spellen compleet grijs gespeeld :)
3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet worden _O_
pi_117824276
Wat tof :o _O_
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117824528
Game gaat ook de Oculus Rift ondersteunen.

Damn nu moet ik ook zo'n ding hebben :D

En de full cinematic trailer van 5 minuten:

http://player.vimeo.com/video/51129845

_O_

[ Bericht 43% gewijzigd door bjorntju op 10-10-2012 19:23:48 ]
pi_117824975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef bjorntju het volgende:

[..]

3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet worden _O_
Je bedoelt meer dan 5% ;)
pi_117825306
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Je bedoelt meer dan 5% ;)
Damn11.gif, En ik zat nog te twijfelen dat deze game zijn goal niet zal halen. Ik denk niet dat we daar ons zorgen over hoeven te maken. (hij is er nog niet, maar als hij in de eerste 2 en een half uur al 6.32% van 2.000.000 heeft opgehaald, met nog 30 dagen te gaan komt het wel goed denk ik :D ) Ga hem ook nog backen, maar ik wacht eerst nog even af totdat ze de euro naar dollar koers goed hebben.


quote:
• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.


[ Bericht 11% gewijzigd door bjorntju op 10-10-2012 22:37:47 ]
pi_117825539
quote:
Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
Hmm boarding parties? Zou helemaal geniaal zijn :D
pi_117825623
Site overbelast :D
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117842797
Ow my gawd. He's back _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117842953
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star Citizen :P Squadron 42 is de naam van de campagne.

Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen

Dus mocht de OP aangepast moeten worden met meer info, dan kan dat :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Pheno op 11-10-2012 09:07:26 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117852911
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star Citizen :P Squadron 42 is de naam van de campagne.

Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen

Dus mocht de OP aangepast moeten worden met meer info, dan kan dat :P
*;
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117858392
Godverdomme. Ik probeer hier niet te veel van te verwachten maar tot nu toe klinkt alles echt heel erg tof. Ik ben blij dat dit soort projecten de laatste tijd eindelijk weer een beetje terug beginnen te komen.

RPS artikel: http://www.rockpapershotg(...)tar-citizen-preview/
Video van GDC: http://au.gamespot.com/sh(...)es_gdc_panel20121010


quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:17 schreef Tain het volgende:

[..]

*;
Jouw avatar is geweldig.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChocolateJesus. op 11-10-2012 17:00:57 ]
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_117860851
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star Citizen :P Squadron 42 is de naam van de campagne.

Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen

Dus mocht de OP aangepast moeten worden met meer info, dan kan dat :P
Thanks, wilde net gaan vragen om de TT aan te passen maar dat is dus al gebeurd :) Heb ook even jou stukje text van de frontpage in de OP gezet als je het niet erg vind :)

Weet iemand trouwens wat die [kleur] citizens card is die je krijgt als je de game backed? Een soort postcard ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 11-10-2012 17:47:51 ]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:59:43 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_117861447
Tvp.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_117862942
pi_117864279
Pc Only
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_117865807
Privateer maar weer uit de kast gehaald. Nostalgie en alles. Nog altijd de beste Space-sim. _O_
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:27:15 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117898794


Hier heb ik jaren en jaren op gewacht na Freelancer.

HAVE MY FUCKING MONEY

(toch even vraagje, hoe zit dat met je geld als ze het niet halen?)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:28:16 #23
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117898826
volgen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:29:59 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117898893
8.000 euro pledge :')

(Ik denk dat ik 48 eu ga doen, vind ik wel even genoeg)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:32:20 #25
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117898991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef RickoKun het volgende:
8.000 euro pledge :')

(Ik denk dat ik 48 eu ga doen, vind ik wel even genoeg)
zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ? _O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:33:18 #26
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117899035
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef leeell het volgende:

[..]

zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ? _O_
Hou op man, wilde even met mijn piemel spelen maar merkte dat er allemaal voorvocht aan zat
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:37:48 #27
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117899183
op dit soort moment zou ik wel miljardair willen zijn, gewoon even bellen naar die pichem en zeggen, ik heb een mill voor je _O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_117952795
Pledge counter is weer online :)

http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/

Hij staat nu met ¤655,204 op 32.76% , al bijna op 1/3 dus. Ga zo ook even pledgen :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:09:33 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117999236
Ik moet ook nog, maar ik denk dat de meesten al wel gepledged hebben. Zijn vaak dezelfde mensen die dit soort dingen snel door hebben.

Nu moet deze shit flink reclame krijgen via mond op mond
pi_118003069
Ze gaan sowieso nog zo'n AMA sessie bij reddit doen en ik vermoed dat er ook nog wel een artikel op slashdot.org gaat komen :)
pi_118003369
Wicked
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:03:31 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118095314
Nog 23 dagen en inmiddels 916,830 van de 2 miljoen binnen op dit moment!

-edit-
Maar goed, pas na 5 miljoen is het pas mogelijk privateer achtige gameplay te krijgen.
pi_118142440
Game heeft zojuist 1mil bereikt!

Game is nu ook te funden op Kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen

Persoonlijk leek het mij slimmer om kickstarter pas later te doen. Dadelijk halen ze op kickstarter 400.000 binnen, en via de pledge site 1.8mil, dan falen ze dus allebij. Naja, we zullen zien hoe het verloopt :P

[edit]

quote:
The Kickstarter number will be combined with the RSI counter when we hit our minimum and stretch goals, so a pledge in either place counts towards our goal of reaching $2mill or more. We will link all Kickstarter pledges to their RSI account in the same way we intend to do with all the members that used the backed up site when our main one was down. We will have to get the data from Kickstarter so be patient as it wont be instant, but we promise we will link everything up and nothing will get lost!
Sounds good to me!

[ Bericht 37% gewijzigd door bjorntju op 18-10-2012 20:44:03 ]
  Redactie Games maandag 22 oktober 2012 @ 21:30:22 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_118301482
OMG, nieuw vervolg op Wing Commander. Hopelijk krijgt Mark Hammil ook nog een rolletje. En ik mag vast over 2 jaar weer een nieuwe videokaart kopen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:47:41 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118312853
Die van 1000 dollar is sold out :')
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:34:47 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118380334
Het gaat nu wel wat lastiger merk ik
pi_118381779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
Het gaat nu wel wat lastiger merk ik
Tsja, als hij iig de 2 mil maar haalt, dan heb ik voor weinig weer eens een leuke singleplayer, hoop ik tenminste...
pi_118381961
Vergeet niet de kickstarter he, die staat nu op $533,353, en op de site van star citizen staat de counter op 1,355,963. (de kickstarter is er nog niet bijgeteld) Hij heeft dus al bijna 1.9 miljoen binnen. En dan ook niet te vergeten dat de kickstarter nog 26 dagen heeft, en de officiele site nog 16 dagen. De 2 miljoen gaat het zeker wel halen, en ik denk dat 3 ook nog zeker wel haalbaar is :)

[ Bericht 3% gewijzigd door bjorntju op 24-10-2012 18:45:38 ]
pi_118382043
Alleen wel jammer dat dus het privateer achtige gedeelte er pas bij komt als hij de $4 mil haalt....

[edit] Blijkbaar dus pas bij 5.....
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:32:45 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118382098
Ik zou het verstandiger vinden als ie die pledge site gewoon open laat staan. Daar ik zie dat het pas in 2014 klaar zou zijn.

Voor 2 miljoen hebben we de minimale game (zoals te zien is op zijn eigen site), hier voorbeeldje!

pi_118382516
Hij heeft gezegd dat hij de volledige game wilt maken, maar als er minder gefund wordt, dan duurt het alleen wat langer :)

[edit]

Dit dus:

quote:
We plan on building the full SC experience even if we only end up with just $2-$2.5M which is unlikely given where we are now and our current pace. We should be well beyond here by the end but keep up the support!
Te only difference is that we cant promise the full SC experience in 24 months after funding - it may take longer and we may not have as much content on launch, but we'll still deliver it!
http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3

[ Bericht 62% gewijzigd door bjorntju op 24-10-2012 18:58:38 ]
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:06:32 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118397753
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef bjorntju het volgende:
Hij heeft gezegd dat hij de volledige game wilt maken, maar als er minder gefund wordt, dan duurt het alleen wat langer :)

[edit]

Dit dus:

[..]

http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3
Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!
pi_118421442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!
Ja precies, het zal echt super zijn als de game de 5 miljoen bereikt, maar ik ben bang van niet. Maar ik denk dat het de 3 miljoen nog wel gaat halen, misschien nog wel meer :) Game heeft trouwens nu ook de 2 miljoen grens gepasseerd als je de officiële site en de kickstarter bij elkaar optelt! *O*
pi_118503041
Stretchgoals zijn veranderd, privateer like gameplay al bij 3 miljoen :)

http://www.robertsspacein(...)nsive-stretch-goals/

Die stretchgoals tellen mee voor kickstarter en de officiele site. Maar er zijn ook kickstarter only stretchgoals:

http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/

Ook is de counter van de officiele site verlengt om gelijk te liggen met de kickstarter counter.

Meer info:

quote:
Congratulations everyone! We are an official “go” as of Thursday morning at 6:32 am EDT. Thanks to everyone’s enthusiasm we’ve got there in just two weeks.

I would like to say a big “thank you” to everyone. I know I have been saying thanks a lot recently, but you’ve earned them. You’re helping us put Space Sims back on the map! THANK YOU!

Now that Star Citizen has been funded, we’ve had a lot of questions about stretch goals. Many of you know the set of goals previously listed at the RSI site. They were broad design concepts that we needed additional funding to achieve. But quite frankly, they weren’t much fun for you and didn’t have enough concrete data!

So, we’ve heard you: our backers deserve a stretch goal system that isn’t just about game design but about rewarding our incredible community. To that end, we’ve developed two campaigns: one specifically for Kickstarter and one for the whole project. They still showcase our big ideas… but they also make the rest of the funding period about you.

The idea is that the money collected on Kickstarter and the money raised here on the RSI site will be pooled together and count towards the overall stretch goals which are listed here.

But, as added bonus, we’re running a Kickstarter set of stretch goals with are ADDITIVE to the overall stretch goals.

Our next goal is $750,000 on Kickstarter. That is within reach as I type this message! When we get there, every backer will start the game with a class I repair bot. Here’s the backstory:

The legend on the Saga Datasystems’ AMX-1 Repair Droid bot box says “a pilot’s best friend” and few experienced flyers would disagree. Thanks to a network of nine telescoping flex arms, the AMX-1 can access and repair any standard ship system with ease. Though it lacks the full speech boards and the emotional memory cores of more expensive models, the trademark whirring and beeping of an AMX is a welcome sound for anyone charting a path between the stars.

Next up is our main stretch goal: at $2.5 million we will add an additional flyable ship, the Anvil Gladiator, to the game. The Gladiator is the civilian variant of a powerful military bomber currently being used against the Vanduul on the frontiers of the galaxy. The Anvil’s pylons can support the heaviest grade antimatter torpedoes and it has up to a pair of turrets for protection during bombing runs. In short, they’re a capital ship’s worst nightmare!

Finally: we polled the community if it would be alright to extend the overall pledge campaign by ten days to match the Kickstarter and the answer was a resounding yes. So that’s what we’re going to do; it’s going to let us put together something special for when everything finishes on November 19 at 11 am PST!

So, lets get out there and earn some robots… and in the coming days, much more!

And again THANK YOU!


[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 27-10-2012 19:08:40 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:12:05 #45
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_118511956
Dit ga ik maar even goed in de gaten houden :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:30:44 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118512864
Krijg je bij die kickstarter wel die bonussen zoals bij de main site?
pi_118513629
Zover ik weet zijn alle bonussen die je bij de main site krijgt ook hetzelfde bij de kickstarter :)
pi_118999870
Game heeft de 3 miljoen bereikt! *O* Op naar de 4 miljoen!
  zondag 11 november 2012 @ 16:28:57 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119089223
:@ Inmiddels ook 48 euro gepledged
pi_119090696
Cool!

Eerst even een nieuwe computer kopen. :{
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')