abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117812752

Platform: PC
Genre: Space Sim
Release datum: TBA
Online/SP: Beide, game heeft een MMO en SP aspect welke ook speelbaar is in co-op.
Aantal spelers: 1 t/m ? (64 spelers is het minimale doel waar de dev voor wilt gaan)
Officiële site: http://robertsspaceindustries.com

Trailer met volledige ingame beelden:

quote:
Chris Roberts, de man achter Wing Commander, Privateer en Freelancer, is terug van weggeweest en is een crowd-funding gestart om wel een heel ambitieus pc-spel te maken: Star Citizen.

Star Citizen is een ruimtesimulator in de stijl van zijn eerdere games, maar dan in een immense wereld waarin jij kunt zijn wat je wilt. De engine achter deze game wordt CryEngine 3, dat zorgt voor verbluffende beelden. Het spel ondersteunt singleplayer, offline co-op, en online modi zoals we kennen van Demon's Souls, waarin je de wereld van een ander tijdelijk ingaat. Ook zijn er publieke servers om een MMO-ervaring te bieden.

Het achtergrondverhaal van Star Citizen is gebaseerd op het verval en verdwijnen van de Romeinen in onze geschiedenis. Als speler is jouw doel om in Squadron 42 te komen, een soort vreemdelingenlegioen in de ruimte. Maar Chris Roberts geeft al aan dat je kunt kiezen dat doel volledig links te laten liggen en je eigen plan te trekken. Je kunt bijvoorbeeld het leger in gaan om in ruimteoorlogen deel te nemen, een verkoper worden om zo geld te verdienen of piraat worden en andere schepen overvallen. De ruimtewereld gaat door en heeft een economie die reageert op de gebeurtenissen in het spel. Verkenning is belangrijke feature in het spel, er zijn dan ook grote stukken ruimte die nog niet in kaart zijn gebracht.

Het spel is zo gemaakt dat je niet alleen in een ruimteschip bent: je kunt op planeten eruit en in first- of third-person rondlopen en gevechten aangaan. Star Citizen ondersteunt allerlei apparaten: van muis, gamepads, joysticks tot aan Oculus Rift, de virtual reality-helm.

Het verdienmodel van het spel lijkt op Guild Wars 2: je koopt het spel en met optionele microtransacties kun je spullen kopen. De spelers kunnen eigen ruimteschepen ontwerpen in het spel en verkopen, een klein gedeelte van de opbrengst gaat naar de ontwikkelaar. De ontwikkelaar geeft aan dat mensen die ingame kopen geen gameplayvoordelen hebben. Er zijn geen abonnementen om het te blijven spelen, zoals andere MMO's wel hebben. De vroege alphaversie van het spel komt in 2013, het complete spel wordt pas in 2014 verwacht.

Je kunt Chris Roberts en de zijnen steunen door te pledgen op de Star Citizen-site. Als er tussen de twee en vier miljoen dollar is opgehaald gaan grote investeerders pas hun geld inleggen in de ontwikkeling van deze game.
Met dank aan Pheno voor bovenstaande text!

Ingame(!) footage

quote:
• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.
http://uk.pc.gamespy.com/articles/122/1226351p1.html

[ Bericht 12% gewijzigd door bjorntju op 11-10-2012 18:14:59 ]
pi_117812884
Damn, dit ziet er echt geweldig uit, het lijkt net CGI! Registreer je op de officiële site: http://robertsspaceindustries.com/start/ voor een (gratis) golden ticket wat je waarschijnlijk een paar extra's geeft als de game uitkomt. (access code is 42)

Vandaag om 4 uur is er ook een live uitzending over deze game op Gamespot waar waarschijnlijk meer info over de game wordt onthuld.

De game is gemaakt door Chris Roberts, de maker van Wing Commander.
pi_117813422
Nice!
pi_117821972
Game is nu te funden op http://robertsspaceindustries.com/star-citizen/ !

Heb ook wat direct feed screens aan de OP toegevoegd! Zie ook bovenstaande link voor meer footage! Game wordt trouwens gemaakt op de CryEngine 3.
pi_117822615
Binnen 2 uur zit hij al bijna aan de 2% van wat hij moet halen, hopelijk blijft het zo snel gaan, deze man verdient het in mijn ogen. Heb al zijn spellen compleet grijs gespeeld :)
pi_117823972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef anti_kneus het volgende:
Binnen 2 uur zit hij al bijna aan de 2% van wat hij moet halen, hopelijk blijft het zo snel gaan, deze man verdient het in mijn ogen. Heb al zijn spellen compleet grijs gespeeld :)
3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet worden _O_
pi_117824276
Wat tof :o _O_
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117824528
Game gaat ook de Oculus Rift ondersteunen.

Damn nu moet ik ook zo'n ding hebben :D

En de full cinematic trailer van 5 minuten:

http://player.vimeo.com/video/51129845

_O_

[ Bericht 43% gewijzigd door bjorntju op 10-10-2012 19:23:48 ]
pi_117824975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef bjorntju het volgende:

[..]

3.5 % nu al bijna, ik hoop echt dat deze game zijn goal gaat halen. Dit kan echt zo vet worden _O_
Je bedoelt meer dan 5% ;)
pi_117825306
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Je bedoelt meer dan 5% ;)
Damn11.gif, En ik zat nog te twijfelen dat deze game zijn goal niet zal halen. Ik denk niet dat we daar ons zorgen over hoeven te maken. (hij is er nog niet, maar als hij in de eerste 2 en een half uur al 6.32% van 2.000.000 heeft opgehaald, met nog 30 dagen te gaan komt het wel goed denk ik :D ) Ga hem ook nog backen, maar ik wacht eerst nog even af totdat ze de euro naar dollar koers goed hebben.

quote:
• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.

[ Bericht 11% gewijzigd door bjorntju op 10-10-2012 22:37:47 ]
pi_117825539
quote:
Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
Hmm boarding parties? Zou helemaal geniaal zijn :D
pi_117825623
Site overbelast :D
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117842797
Ow my gawd. He's back _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117842953
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star Citizen :P Squadron 42 is de naam van de campagne.

Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen

Dus mocht de OP aangepast moeten worden met meer info, dan kan dat :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Pheno op 11-10-2012 09:07:26 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117852911
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de TT even aanpassen, de titel van de game is Star Citizen :P Squadron 42 is de naam van de campagne.

Even flink wat info gezocht na de submit van Tain: Chris Roberts werkt aan pc-game Star Citizen

*;
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_117858392
Godverdomme. Ik probeer hier niet te veel van te verwachten maar tot nu toe klinkt alles echt heel erg tof. Ik ben blij dat dit soort projecten de laatste tijd eindelijk weer een beetje terug beginnen te komen.

RPS artikel: http://www.rockpapershotg(...)tar-citizen-preview/
Video van GDC: http://au.gamespot.com/sh(...)es_gdc_panel20121010

quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:17 schreef Tain het volgende:

[..]

*;
Jouw avatar is geweldig.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChocolateJesus. op 11-10-2012 17:00:57 ]
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_117860851
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:

Thanks, wilde net gaan vragen om de TT aan te passen maar dat is dus al gebeurd :) Heb ook even jou stukje text van de frontpage in de OP gezet als je het niet erg vind :)

Weet iemand trouwens wat die [kleur] citizens card is die je krijgt als je de game backed? Een soort postcard ofzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 11-10-2012 17:47:51 ]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:59:43 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_117861447
Tvp.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_117862942
pi_117864279
Pc Only
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_117865807
Privateer maar weer uit de kast gehaald. Nostalgie en alles. Nog altijd de beste Space-sim. _O_
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:27:15 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117898794

Hier heb ik jaren en jaren op gewacht na Freelancer.

HAVE MY FUCKING MONEY

(toch even vraagje, hoe zit dat met je geld als ze het niet halen?)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:28:16 #23
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117898826
volgen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:29:59 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117898893
8.000 euro pledge :')

(Ik denk dat ik 48 eu ga doen, vind ik wel even genoeg)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:32:20 #25
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117898991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef RickoKun het volgende:
8.000 euro pledge :')

(Ik denk dat ik 48 eu ga doen, vind ik wel even genoeg)
zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ? _O_
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:33:18 #26
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117899035
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:32 schreef leeell het volgende:

[..]

zal freelancer eindelijk geëvenaard worden ? _O_
Hou op man, wilde even met mijn piemel spelen maar merkte dat er allemaal voorvocht aan zat
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:37:48 #27
256666 leeell
I know you're lonely
pi_117899183
op dit soort moment zou ik wel miljardair willen zijn, gewoon even bellen naar die pichem en zeggen, ik heb een mill voor je _O_
pi_117952795
Pledge counter is weer online :)

http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/

Hij staat nu met ¤655,204 op 32.76% , al bijna op 1/3 dus. Ga zo ook even pledgen :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:09:33 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_117999236
Ik moet ook nog, maar ik denk dat de meesten al wel gepledged hebben. Zijn vaak dezelfde mensen die dit soort dingen snel door hebben.

Nu moet deze shit flink reclame krijgen via mond op mond
pi_118003069
Ze gaan sowieso nog zo'n AMA sessie bij reddit doen en ik vermoed dat er ook nog wel een artikel op slashdot.org gaat komen :)
pi_118003369
Wicked
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:03:31 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118095314
Nog 23 dagen en inmiddels 916,830 van de 2 miljoen binnen op dit moment!

-edit-
Maar goed, pas na 5 miljoen is het pas mogelijk privateer achtige gameplay te krijgen.
pi_118142440
Game heeft zojuist 1mil bereikt!

Game is nu ook te funden op Kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen

Persoonlijk leek het mij slimmer om kickstarter pas later te doen. Dadelijk halen ze op kickstarter 400.000 binnen, en via de pledge site 1.8mil, dan falen ze dus allebij. Naja, we zullen zien hoe het verloopt :P

[edit]

quote:
The Kickstarter number will be combined with the RSI counter when we hit our minimum and stretch goals, so a pledge in either place counts towards our goal of reaching $2mill or more. We will link all Kickstarter pledges to their RSI account in the same way we intend to do with all the members that used the backed up site when our main one was down. We will have to get the data from Kickstarter so be patient as it wont be instant, but we promise we will link everything up and nothing will get lost!
Sounds good to me!

[ Bericht 37% gewijzigd door bjorntju op 18-10-2012 20:44:03 ]
  Redactie Games maandag 22 oktober 2012 @ 21:30:22 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_118301482
OMG, nieuw vervolg op Wing Commander. Hopelijk krijgt Mark Hammil ook nog een rolletje. En ik mag vast over 2 jaar weer een nieuwe videokaart kopen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:47:41 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118312853
Die van 1000 dollar is sold out :')
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:34:47 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118380334
Het gaat nu wel wat lastiger merk ik
pi_118381779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
Het gaat nu wel wat lastiger merk ik
Tsja, als hij iig de 2 mil maar haalt, dan heb ik voor weinig weer eens een leuke singleplayer, hoop ik tenminste...
pi_118381961
Vergeet niet de kickstarter he, die staat nu op $533,353, en op de site van star citizen staat de counter op 1,355,963. (de kickstarter is er nog niet bijgeteld) Hij heeft dus al bijna 1.9 miljoen binnen. En dan ook niet te vergeten dat de kickstarter nog 26 dagen heeft, en de officiele site nog 16 dagen. De 2 miljoen gaat het zeker wel halen, en ik denk dat 3 ook nog zeker wel haalbaar is :)

[ Bericht 3% gewijzigd door bjorntju op 24-10-2012 18:45:38 ]
pi_118382043
Alleen wel jammer dat dus het privateer achtige gedeelte er pas bij komt als hij de $4 mil haalt....

[edit] Blijkbaar dus pas bij 5.....
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:32:45 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118382098
Ik zou het verstandiger vinden als ie die pledge site gewoon open laat staan. Daar ik zie dat het pas in 2014 klaar zou zijn.

Voor 2 miljoen hebben we de minimale game (zoals te zien is op zijn eigen site), hier voorbeeldje!

pi_118382516
Hij heeft gezegd dat hij de volledige game wilt maken, maar als er minder gefund wordt, dan duurt het alleen wat langer :)

[edit]

Dit dus:

quote:
We plan on building the full SC experience even if we only end up with just $2-$2.5M which is unlikely given where we are now and our current pace. We should be well beyond here by the end but keep up the support!
Te only difference is that we cant promise the full SC experience in 24 months after funding - it may take longer and we may not have as much content on launch, but we'll still deliver it!
http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3

[ Bericht 62% gewijzigd door bjorntju op 24-10-2012 18:58:38 ]
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:06:32 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118397753
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef bjorntju het volgende:
Hij heeft gezegd dat hij de volledige game wilt maken, maar als er minder gefund wordt, dan duurt het alleen wat langer :)

[edit]

Dit dus:

[..]

http://www.reddit.com/r/I(...)er/c6q7kpq?context=3
Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!
pi_118421442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ah okay! Dat zijn betere berichten! Hoewel het natuurlijk mooier is als t zo snel mogelijk klaar is door genoeg pledges!
Ja precies, het zal echt super zijn als de game de 5 miljoen bereikt, maar ik ben bang van niet. Maar ik denk dat het de 3 miljoen nog wel gaat halen, misschien nog wel meer :) Game heeft trouwens nu ook de 2 miljoen grens gepasseerd als je de officiële site en de kickstarter bij elkaar optelt! *O*
pi_118503041
Stretchgoals zijn veranderd, privateer like gameplay al bij 3 miljoen :)

http://www.robertsspacein(...)nsive-stretch-goals/

Die stretchgoals tellen mee voor kickstarter en de officiele site. Maar er zijn ook kickstarter only stretchgoals:

http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/

Ook is de counter van de officiele site verlengt om gelijk te liggen met de kickstarter counter.

Meer info:

quote:
Congratulations everyone! We are an official “go” as of Thursday morning at 6:32 am EDT. Thanks to everyone’s enthusiasm we’ve got there in just two weeks.

I would like to say a big “thank you” to everyone. I know I have been saying thanks a lot recently, but you’ve earned them. You’re helping us put Space Sims back on the map! THANK YOU!

Now that Star Citizen has been funded, we’ve had a lot of questions about stretch goals. Many of you know the set of goals previously listed at the RSI site. They were broad design concepts that we needed additional funding to achieve. But quite frankly, they weren’t much fun for you and didn’t have enough concrete data!

So, we’ve heard you: our backers deserve a stretch goal system that isn’t just about game design but about rewarding our incredible community. To that end, we’ve developed two campaigns: one specifically for Kickstarter and one for the whole project. They still showcase our big ideas… but they also make the rest of the funding period about you.

The idea is that the money collected on Kickstarter and the money raised here on the RSI site will be pooled together and count towards the overall stretch goals which are listed here.

But, as added bonus, we’re running a Kickstarter set of stretch goals with are ADDITIVE to the overall stretch goals.

Our next goal is $750,000 on Kickstarter. That is within reach as I type this message! When we get there, every backer will start the game with a class I repair bot. Here’s the backstory:

The legend on the Saga Datasystems’ AMX-1 Repair Droid bot box says “a pilot’s best friend” and few experienced flyers would disagree. Thanks to a network of nine telescoping flex arms, the AMX-1 can access and repair any standard ship system with ease. Though it lacks the full speech boards and the emotional memory cores of more expensive models, the trademark whirring and beeping of an AMX is a welcome sound for anyone charting a path between the stars.

Next up is our main stretch goal: at $2.5 million we will add an additional flyable ship, the Anvil Gladiator, to the game. The Gladiator is the civilian variant of a powerful military bomber currently being used against the Vanduul on the frontiers of the galaxy. The Anvil’s pylons can support the heaviest grade antimatter torpedoes and it has up to a pair of turrets for protection during bombing runs. In short, they’re a capital ship’s worst nightmare!

Finally: we polled the community if it would be alright to extend the overall pledge campaign by ten days to match the Kickstarter and the answer was a resounding yes. So that’s what we’re going to do; it’s going to let us put together something special for when everything finishes on November 19 at 11 am PST!

So, lets get out there and earn some robots… and in the coming days, much more!

And again THANK YOU!

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 27-10-2012 19:08:40 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:12:05 #45
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_118511956
Dit ga ik maar even goed in de gaten houden :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:30:44 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118512864
Krijg je bij die kickstarter wel die bonussen zoals bij de main site?
pi_118513629
Zover ik weet zijn alle bonussen die je bij de main site krijgt ook hetzelfde bij de kickstarter :)
pi_118999870
Game heeft de 3 miljoen bereikt! *O* Op naar de 4 miljoen!
  zondag 11 november 2012 @ 16:28:57 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119089223
:@ Inmiddels ook 48 euro gepledged
pi_119090696
Cool!

Eerst even een nieuwe computer kopen. :{
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zondag 11 november 2012 @ 17:09:55 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119090867
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 17:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Cool!

Eerst even een nieuwe computer kopen. :{
Doe maar rustig aan want t komt pas in 2014 uit ;(
pi_119091012
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Doe maar rustig aan want t komt pas in 2014 uit ;(
Heb ik tenminste tijd om wat geld op te sparen. :P
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_119102448
Meer info over hoe de SP en MP werkt : http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/posts/346700

Klinkt erg tof!
  zondag 11 november 2012 @ 21:45:22 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119104564
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef bjorntju het volgende:
Meer info over hoe de SP en MP werkt : http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/posts/346700

Klinkt erg tof!
Hmmm ik prefereer de aloude methode met vaste servers zoals met Freelancer. Maar misschien dat je op deze manier juist meer interactie in de multiplayer krijgt.
Ik ben erg benieuwd!
pi_119199710
http://www.kickstarter.co(...)ken=ecc2055e85ae2976

Meer info over hoe de boarding mechanic werkt! Klinkt echt heel vet _O_ Ben benieuwd of hij het allemaal waar kan maken! Game staat nu ook op 3.5 miljoen met nog 5 dagen te gaan. Op de laatste dag is er zowat altijd een stijging in pledges. De 4 miljoen gaan we wel halen, die kans is zeer groot. Misschien nog wel 4.5 miljoen maar daar zet ik mijn geld niet op in :)

[ Bericht 0% gewijzigd door bjorntju op 14-11-2012 14:08:08 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 15:07:21 #56
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119201687
heb gewoon geld van mn spaarrekening gebruikt om te kunnen pledgen :')
pi_119202282
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef leeell het volgende:
heb gewoon geld van mn spaarrekening gebruikt om te kunnen pledgen :')
  woensdag 14 november 2012 @ 15:29:52 #58
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119202380
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef bjorntju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
het zijn skere tijden, maar kan toch zeker niet meewerken aan de teloorgang van pc gaming door niks te doen
pi_119202482
En zo is het. #yolo jwt enzo
pi_119295427
Game heeft bijna de 4 miljoen bereikt! :D

Ook is de eerste concept art van een schip uitgekomen: http://www.robertsspacein(...)i-constellation-mk3/

_O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:44:32 #61
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119308974
Heb mijn tissues paraat, 4,1 miljoen!

Helaas zijn we met zijn drietjes. Zo blijkt maar weer dat 99% van de gamers skere losers zijn die in een goot gerold dienen te worden.
pi_119310464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:44 schreef RickoKun het volgende:
Heb mijn tissues paraat, 4,1 miljoen!

Helaas zijn we met zijn drietjes. Zo blijkt maar weer dat 99% van de gamers skere losers zijn die in een goot gerold dienen te worden.
Idd :(, gelukkig weten wij wel beter 14.gif

Maar 4.1 mil damn _O_, gisteren rond 12 uur stond hij nog op 3.9 dacht ik. Die 4.5 miljoen gaan ze ook nog wel halen denk ik! Grappig eigenlijk, ik was bang dat we de 2 miljoen niet eens gingen halen, En nu is de kans zowat 99% dat het de meest succesvolle croud funding game ooit wordt _O_
  zaterdag 17 november 2012 @ 14:15:54 #63
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119311715
op het forum was er ook een massale last minute upgrade oproep, mensen die al gepledged hadden zouden op de laatste dag ook nog upgraden
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:13:30 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119313020
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef leeell het volgende:
op het forum was er ook een massale last minute upgrade oproep, mensen die al gepledged hadden zouden op de laatste dag ook nog upgraden
:@ Daar heb ik dan weer geen zin in. Moeten sowieso nog twee jaar wachten voordat 't uitkomt :') ;(
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:16:09 #65
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119314714
let maar op, binnen een jaar spelen we al de alpha versie
pi_119315471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ Daar heb ik dan weer geen zin in. Moeten sowieso nog twee jaar wachten voordat 't uitkomt :') ;(
Idd, heb zelf 48 euro op de RSI site en die 5 euro skin op de kickstarter site gepleged, en dat vind ik wel genoeg :) Over een jaar komt wel de multiplayer dogfighting prototype uit, maar ik kijk meer uit naar de SP campaign en de MP sandbox.
pi_119318436
Ik wil meer pledgen maar ik heb geen cent te makken ;(
pi_119323582
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik wil meer pledgen maar ik heb geen cent te makken ;(
Zwak hoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Congratulation Citizens! Your dedication to the cause is impossible to deny. Working with the imperial fleet shipyards, I have secured one final lofty stretch goal for you: if we can reach the previously impossible $5.5 million level, then the Bengal carrier will be playable in the finished game. It will be very difficult to earn a Bengal… but when you do, it will be an amazing base for clans, squadrons and guilds. Can we get there?
http://www.kickstarter.co(...)ken=d276bdfccf0f9816
Meh, 5.5 miljoen? Dat gaan ze niet meer halen ben ik bang. Dat ze er nou 5 miljoen van maken, die kans zit er dik in :P

[ Bericht 5% gewijzigd door bjorntju op 17-11-2012 22:04:54 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:07:28 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119324428
5,5 lukt hem inderdaad nooit.

Ze hebben wel super huge ambities man. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ze dat allemaal vlekkeloos kunnen integreren. Als ze dat flikken hebben ze echt het meest complete spel ooit gemaakt in de history of mankind volgens mij :')
pi_119324949
Ik weet het niet, Project Eternity had er in de laatste dagen toch ook nog ruim een miljoen bijgehaald?

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Zwak hoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moet helaas af en toe ook nog eten. ;(
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:20:13 #71
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119324971
Heb al een tijdje een Golden Ticket, en meteen geregistreerd toen het mogelijk was _O_ Dit kan alleen maar episch worden.
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:26:24 #72
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119325206
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb al een tijdje een Golden Ticket, en meteen geregistreerd toen het mogelijk was _O_ Dit kan alleen maar episch worden.
Golden ticket? Is dat golden citizen card (min. 500$ gepledged)?
pi_119326585
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef RickoKun het volgende:
5,5 lukt hem inderdaad nooit.

Ze hebben wel super huge ambities man. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ze dat allemaal vlekkeloos kunnen integreren. Als ze dat flikken hebben ze echt het meest complete spel ooit gemaakt in de history of mankind volgens mij :')
Jah idd, in ben ook echt benieuwd of ze het gaat lukken, ik denk het wel, maar als ik er zo hoor wat ze er allemaal in willen doen... Hoop dat ze er dan ook echt moeite in stoppen en er geen halfbakken features van gaan maken. Vooral dat boarden in FPS lijkt mij echt awesome, je kan ook op de hull van het schip lopen en shit _O_ Voordeel is wel dat het Cryengine is en die is ook grotendeels gemaakt voor FPS games, dus ik denk niet dat het echt heel moeilijk te implanteren is.

Maar ook het lopen in je eigen schip (mits groot genoeg) enzo lijkt mij echt zó vet _O_ Ik ben bang dat hij nog wel een keertje uitgesteld wordt :P
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik weet het niet, Project Eternity had er in de laatste dagen toch ook nog ruim een miljoen bijgehaald?
Ja dat is waar idd, wie weet, het gaat nu ook een stuk sneller dan de voorgaande dagen, maar de 5.5 miljoen? Ik ben bang van niet, zal wel gigantich awesome zijn natuurlijk _O_
quote:
0s.gif Op

zaterdag 17 november 2012 21:26 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Golden ticket? Is dat golden citizen card (min. 500$ gepledged)?
Nah, als je je voor 20 oktober regrestreerde op de RSI site (dus voordat de funding van start ging) kreeg je een golden ticket waarmee je wat extra ingame dingen krijgt volgens mij. Wat je er voor krijgt is nog niet bekend. Gelukkig had ik mij nog mooi net voordat de funding gestart werd kunnen registreren.

[ Bericht 66% gewijzigd door bjorntju op 17-11-2012 22:12:09 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:29:04 #74
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119329769
Hoezo kan je kickstarter niet betalen met paypal :'( (wel logisch, Amazon VS ebay enzo, maar toch..... Zuur.)
pi_119330834
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoezo kan je kickstarter niet betalen met paypal :'( (wel logisch, Amazon VS ebay enzo, maar toch..... Zuur.)
Pledge hier: https://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/ Daar kan je wel gewoon met paypal betalen :)
  zondag 18 november 2012 @ 00:01:34 #76
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119330961
Paypal vind ik irritant.

Bij mij moet ie overal 5 tot 7 werkdagen wachten voordat ie t geld overmaakt. Slaat echt helemaal nergens op, zie er het praktisch nut ook niet van in.

Ben benieuwd als die tyfushonden mijn geld er pas dinsdag opzetten en ik geen bonus of perks of eigen schip e.d. Meer krijg.

Heb maandag gepledged
pi_119332443
Heb zelf eigenlijk nog nooit paypal gebruikt. Ik heb zo'n pre-paid creditcard (3V card, kan je op internet bestellen maar ook kopen bij de Primera enzo) waar je met iDeal geld op kan zetten (je moet wel 2 euro ''transactiekosten'' betalen per keer, maarja dat neem ik maar voor lief) en ik heb gewoon met die kaart rechtstreeks via de site betaalt. Amazon Payments werkt ook fijn, maar daar is wel een CC voor nodig.

Als je toch graag wilt pledgen kan je via de 3V site ook vouchers kopen: https://www.3vcard.nl/koop-3V-voucher.html Voor 52.50 heb je een voucher van 50 euro en dan krijg je gewoon een CC nummer waarmee je via de RSI site kan betalen. Het CC nummer krijg je meteen per mail toegestuurd als je met iDeal betaalt. Ik heb zelf gewoon met een normale pas van 3V gepledged, maar ik neem aan dat zo'n voucher ook gewoon werkt ;)
  zondag 18 november 2012 @ 12:40:33 #78
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119338962
Heb gepledged via zijn eigen site ja :)
pi_119363405
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 12:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb gepledged via zijn eigen site ja :)
Mooi! hoe meer hoe beter! 14.gif

anyways:

Bijna 4.85 miljoen mang 11.gif

Zit wel zwaar te twijfelen om misschien voor de 125 tier te gaan, komt nog wel $15 verzendkosten bij, dus in totaal ben ik dan omgerekend 110 euro kwijt. Maar dan krijg je alle extras die bij die tier zitten ook in een kloeke box enzo:

Nog even over denken, heb nog tot morgen.

Oh en:

Waar ik misschien trouwens wel het meest gehyped voor ben is deze game spelen met een Oculus Rift, dat ding is gewoon gemaakt voor dit soort games _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door bjorntju op 18-11-2012 22:28:17 ]
pi_119379279
Game heeft de 5.5 miljoen bereikt _O_ Die grote carrier van de trailer is nu ook bestuurbaar! Had echt nooit verwacht dat hij de 5.5 miljoen zal halen :lol: Heb mijn pledge ook geupgraded naar 125 trouwens :D
pi_119379362
Op naar de 6 mil!

quote:
At six million you’ll launch the game with 100 systems, a full orchestral score and a free copy of the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines.
:)
pi_119379410
Waar kan ik pledgen?
  maandag 19 november 2012 @ 12:25:31 #83
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_119379460
Hebben hebben hebben <3
Wing Commander doodgespeeld vroeger.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_119379519
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef bjorntju het volgende:
Game heeft de 5.5 miljoen bereikt _O_ Die grote carrier van de trailer is nu ook bestuurbaar! Had echt nooit verwacht dat hij de 5.5 miljoen zal halen :lol: Heb mijn pledge ook geupgraded naar 125 trouwens :D
En wat krijg ik voor 125?
pi_119379727
Hohoho, gewoon 250 dollar gepledged.
pi_119380267
Haha, heb ik nog gelijk gekregen ook.
  maandag 19 november 2012 @ 13:26:05 #87
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119381467
niet verwacht dat het zo snel zou gaan laatste stukkie
pi_119383936
Die 6 halen ze wel :D
pi_119384195
Ik ga zo ook pledgen :)
  maandag 19 november 2012 @ 14:43:38 #90
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119384234
14.gif
pi_119384479
Ik wilde eerst gewoon meer weten :+
  maandag 19 november 2012 @ 14:54:21 #92
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119384620
let wel dat je hier pas mag meeposten als je minstens 60 dollar heb gepledged
pi_119384866
Dat zit wel goed, we zitten op bijna 300 samen met mijn lief. :D
pi_119384885
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
Geen 10.000 dollar pledgen :')
  maandag 19 november 2012 @ 15:02:05 #95
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119384944
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Geen 10.000 dollar pledgen :')
als ik het over had :D :')
pi_119384980
Waar kan ik zien wat je voor welke pledge krijgt? Op de homesite is het allemaal afgeknipt en staat er geen prijs bij?
pi_119384999
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef leeell het volgende:
Done, 250 dollar geplegded :D
pi_119385012
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
Waar kan ik zien wat je voor welke pledge krijgt? Op de homesite is het allemaal afgeknipt en staat er geen prijs bij?
Zodra je een bedrag hebt gekozen zie je het scherm erna wat het inhoudt. Beetje lame, maar ja.

Je kan ook http://www.kickstarter.co(...)eward=false&ref=live hier kijken.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 15:04:11 ]
  maandag 19 november 2012 @ 15:04:01 #99
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119385035
quote:
nee hoor, je kan erop klikken
pi_119385051
quote:
He jij ook hier :D echte gamenurd :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')