Ik ook in dat geval gok ik... De verhuurster kan het huis nooit kwijt voor de 2 ton die ze minimaal wilt hebben... Ze heeft ook geen haast lijkt het, open huis doet ze niet aan mee... En waarom zou ze? Zolang ik huur, heeft zij amper dubbele lasten denk ik..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen gehoord dat de huizenprijzen nog meer gaan dalen.. ik blijf voorlopig maar weer zitten waar ik zit.
Nee, de markt zit compleet op slot...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef Gaoxing het volgende:
Van alle 138 huizen die ik in m'n 'bewaard' bij Funda heb staan worden er maar weinig verkocht. Misschien zoek ik wel gewoon rare huizen uit
Dat sowieso. Wij zitten hier echt prima. Als we ons best zouden doen kunnen we nog best 50k extra bij de bank los peuteren maar nu zitten we lekker veilig. Als mijn vrouw zonder werk komt te zitten bijvoorbeeld kunnen we nog best de hypotheek betalen enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen gehoord dat de huizenprijzen nog meer gaan dalen.. ik blijf voorlopig maar weer zitten waar ik zit.
Starters krijgen het steeds moeilijker... Waar voor 7 jaar terug je gewoon een hypotheek kreeg als starter, kun je er nu met dezelfde papieren gewoon naar fluiten... Dus de starters markt zit daarmee dicht, en dus kunnen mensen ook niet doorstromen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ons flatje is ontzettend mega goedkoop maar zelfs dat verkoopt niet
Echt hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Starters krijgen het steeds moeilijker... Waar voor 7 jaar terug je gewoon een hypotheek kreeg als starter, kun je er nu met dezelfde papieren gewoon naar fluiten... Dus de starters markt zit daarmee dicht, en dus kunnen mensen ook niet doorstromen...
En maar blijven bouwen...
Een ton zakken, en dan nog niet verkocht krijgen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef Gaoxing het volgende:
Die indruk krijg ik ook, Tico. Een heel stel ervan is gewoon bijna een ton gezakt in prijs. Een ton!
En groot gelijk heb je J.
Goed voorbeeld nu in sweetlake... Onwijs leuk nieuwbouwproject... Huizen (appartementen 3 en 4 kamers) voor boven de 2 ton in de verkoop... Geen hond....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt he. Voor wie bouwen ze die huizen in godesnaam, vraag ik me af. Ja, voor de bouwsector.
. En de vastgoedklojo's.
Er zijn weinig sectoren die ik een collectieve in elkaar storting gun, en het is lullig voor de mensen die er hun werk in hebben, maar de bouwsector.... grmbl.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld nu in sweetlake... Onwijs leuk nieuwbouwproject... Huizen (appartementen 3 en 4 kamers) voor boven de 2 ton in de verkoop... Geen hond....
Dus nu gaan ze dan in de verhuur, en zelfs in de verhuur loopt het nog niet....
Maar wat is daar dan mis gegaan? Want dat lees ik steeds maar je kijkt toch zelf ook wel in de papieren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef Vicky het volgende:
Ik zou graag naar benden willen.. wil een tuin... wij zijn ontzettend genaaid door een financieel adviseur en hebben nu dus een hele hoge hyp.
Huis van onze benedenburen staat al 3jr te koop. Ze zijn al zeker 30000 gezakt.
Dit ja! Ik ben zo ontzettend voor!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap het ook in de kantoorruimte nooit...
Er worden overal kantoren gebouwd en als je eens kijkt naar de leegstand... OMG..
Dan denk ik, maak van die kantoren dan appartementen of studentenwoningen, want daar is nog steeds een onwijs tekort.. Net als de sociale huursector, waar je gewoon wachtlijsten hebt van 5 jaar of meer..
Hypotheek laten omzetten kan ook niet... Je zou met de bank om tafel kunnen over of er afgelost kan worden... Dan zakt je hypotheeksom dus....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef Vicky het volgende:
Ik zou graag naar benden willen.. wil een tuin... wij zijn ontzettend genaaid door een financieel adviseur en hebben nu dus een hele hoge hyp.
Huis van onze benedenburen staat al 3jr te koop. Ze zijn al zeker 30000 gezakt.
rente maar voor 1jr vastgzet want het ging onwijs daln volgen hem. Rente was 1,5% hoger na dat jaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan mis gegaan? Want dat lees ik steeds maar je kijkt toch zelf ook wel in de papieren?
Niet lullig bedoeld hoor maar ben wel benieuwd. Ook om lering uit te trekken...
Aiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
rente maar voor 1jr vastgzet want het ging onwijs daln volgen hem. Rente was 1,5% hoger na dat jaar
De huizen waren voor een jaar of 7 terug op recordhoogte qua waarde... Tegen die waarde een 125% hypotheek, volledig aflossingsvrij...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan mis gegaan? Want dat lees ik steeds maar je kijkt toch zelf ook wel in de papieren?
Niet lullig bedoeld hoor maar ben wel benieuwd. Ook om lering uit te trekken...
en wij wisten niet betr.. hadden totaal geen ervaring met hypotheken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ai![]()
![]()
Bohwat een naaistreek
huize gngen hier een jaar of 3 geleden weg voor 179.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De huizen waren voor een jaar of 7 terug op recordhoogte qua waarde... Tegen die waarde een 125% hypotheek, volledig aflossingsvrij...
Dan zit je nu dus met en dat je huis minder waard is geworden, en je had al meer hypotheek op het huis dan de waarde, omdat de banken uitgingen van stijging van de waarde... dubbelop pech dus...
(Geen idee of dat voor vicks zo is hoor, maar ik noem maar even een zeer gebruikelijke situatie waar een hoop mensen nu te maken mee hebben..)
Ik ook niet dus daarom dacht ik, ik vraag het eens. Om er van te leren en waar ik in de toekomst op moet letten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
en wij wisten niet betr.. hadden totaal geen ervaring met hypotheken.
Nu hebben wij echt geen minihuis, de meiden hebben (bijna weer) allebi een eigen slaapkamer maar ik mis die tuin. En we wonen aan en drukke weg dus buitenspelen is ook lastig.
Je kan naar de mogelijkheid kijken om te verhuren... Vaak willen starters best huren, want ze kunnen heus dat maandbedrag wel ophoesten, maar krijgen puur het krediet niet van de bank..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ook niet dus daarom dacht ik, ik vraag het eens. Om er van te leren en waar ik in de toekomst op moet letten.
Wij wonen wel rustig maar vier hoog dus dat is ook niet echt ideaal.
En geen kinderslaapkamer natuurlijk.
Tenzij je geen koophuis hebt en nu gaat kopen...quote:
Het is een Kopersmarkt idd en als je dan weer koopt voor minimaal 10 jaar blijven zitten..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tenzij je geen koophuis hebt en nu gaat kopen...
Huizen staan laag... Zeker als 2 verdieners kun je heus wel een financiering rond krijgen...
Dat dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
Maar ergens neig ik wel meer naar nooit meer kopen... Gewoon heerlijk dat als je ketel stuk gaat je de verhuurder belt en zegt, fix het. De kraan lekt, bellen, fix het...
Als je weg wilt, geen gezeik met verkoop, notarissen en financiering... Nee gewoon je huur opzeggen en verhuizen maar...
Dat is het punt... Vroegah kon je uitgaan van een jaar of 5 / 7.... Nu moet je wel echt naar de lange termijn kijken..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is een Kopersmarkt idd en als je dan weer koopt voor minimaal 10 jaar blijven zitten..
Dat is de reden dat wij hierna eigenlijk willen huren maar ja we hebben zeker een schuld als we verkopen dus dan heb je weer een lening voor je schuld en dat drukt ook best op wat je op kan brengen qua huur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is het punt... Vroegah kon je uitgaan van een jaar of 5 / 7.... Nu moet je wel echt naar de lange termijn kijken..
Die schuld is met een jaar of 5 ook afgelost.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is de reden dat wij hierna eigenlijk willen huren maar ja we hebben zeker een schuld als we verkopen dus dan heb je weer een lening voor je schuld en dat drukt ook best op wat je op kan brengen qua huur.
De huurprijzen zijn ook niet misselijk!
Ja maar daar heb ik nu niks aan als ik moet bepalen hoeveel huur ik op kan hoesten voor iets grotersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die schuld is met een jaar of 5 ook afgelost.
Afhankelijk van wat je overhoudt aan rest, kun je wel iets meenemen in een nieuwe hypotheek... Volgens mij 9% van de waarde van het andere huis wat je gaat kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nu niks aan als ik moet bepalen hoeveel huur ik op kan hoesten voor iets groters
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tenzij je geen koophuis hebt en nu gaat kopen...
Maar volgens mij zijn banken op het moment niet meer zo heel happig op restschulden mee financieren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je overhoudt aan rest, kun je wel iets meenemen in een nieuwe hypotheek... Volgens mij 9% van de waarde van het andere huis wat je gaat kopen.
Ja maar we kunnen dus nu niet het droomhuis op de droomlocatie kopen dus daarom willen we huren. Veel te bang straks weer met een onverkoopbaar huis te zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je overhoudt aan rest, kun je wel iets meenemen in een nieuwe hypotheek... Volgens mij 9% van de waarde van het andere huis wat je gaat kopen.
Dat is dus ook een reden dat iedereen lekker blijft zitten... Zelf 20k ophoesten zit er vaak niet in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn banken op het moment niet meer zo heel happig op restschulden mee financieren.
Het zou max 12.000 euro zijn en hopelijk wel minder. maar we willen helemaal niet kopen weer eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn banken op het moment niet meer zo heel happig op restschulden mee financieren.
En je hypotheek zelf? Zit daar geen spaardeel in?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zou max 12.000 euro zijn en hopelijk wel minder. maar we willen helemaal niet kopen weer eigenlijk.
Ja dat is heb ik dan al mee geteldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En je hypotheek zelf? Zit daar geen spaardeel in?
Ouderen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie is er zo gek om te willen ruilen van een eengezinswoning naar een tweekamerflat?
mensen die scheiden zonder kinderen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie is er zo gek om te willen ruilen van een eengezinswoning naar een tweekamerflat?
Mja, dat klinkt als onze adviseur die 'ach na 5 jaar ga je toch weer lekker verhuizen, dan heb je die kosten er wel weer uit'. We hebben hem toen even aangekeken vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
rente maar voor 1jr vastgzet want het ging onwijs daln volgen hem. Rente was 1,5% hoger na dat jaar
Probleem is dat er 7 jaar geleden gekeken werd naar het inkomen van de hypotheekvrager + dat structureel overwerk meegenomen mocht worden in de berekening.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Starters krijgen het steeds moeilijker... Waar voor 7 jaar terug je gewoon een hypotheek kreeg als starter, kun je er nu met dezelfde papieren gewoon naar fluiten... Dus de starters markt zit daarmee dicht, en dus kunnen mensen ook niet doorstromen...
En maar blijven bouwen...
Joh er zijn zat mensen die een variabele rente hebben... En in de tijden dat de rente zo laag staat, niets mis mee... Tot het opeens gaat stijgen ja... Maar je gaat ervan uit dat iemand die er dan verstand van zegt te hebben, je het juiste adviseert...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt als onze adviseur die 'ach na 5 jaar ga je toch weer lekker verhuizen, dan heb je die kosten er wel weer uit'. We hebben hem toen even aangekeken vanen de rente voor 30 jaar vast gezet. Whappaa. Als ik hier blijf wonen weet ik gewoon tot het einde van m'n looptijd wat ik kwijt ben.
Rente voor 1 jaar vastzetten is gewoon speculeren met je woonlasten.
Ik ben er ook geen fan van, een schuld van om en nabij de 2 ton aangaan, maar soms moet je wat. Ik mis alleen wat realiteitszin bij heeeeeeeeel veel mensen. Het is zo makkelijk om jezelf in te dekken tegen heel veel ellende. Maarja, dan moet je met minder genoegen nemen en mensen zitten kenneliojk het liefst op het randje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind sowieso alle hypotheken dom. Maarja. Dat ben ik dan.
Nou, ik zou eerder uitgaan van gezond verstand en een gezonde portie wantrouwen tegen degene die je een financieel complex product probeert te verkopen en waarschijnlijk op provisiebasis werkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Joh er zijn zat mensen die een variabele rente hebben... En in de tijden dat de rente zo laag staat, niets mis mee... Tot het opeens gaat stijgen ja... Maar je gaat ervan uit dat iemand die er dan verstand van zegt te hebben, je het juiste adviseert...
Maar zeg eens eerlijk... Als jij en je vrouw uit elkaar gaan? Kun jij dan blijven zitten waar je zit?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van, een schuld van om en nabij de 2 ton aangaan, maar soms moet je wat. Ik mis alleen wat realiteitszin bij heeeeeeeeel veel mensen. Het is zo makkelijk om jezelf in te dekken tegen heel veel ellende. Maarja, dan moet je met minder genoegen nemen en mensen zitten kenneliojk het liefst op het randje.
Dat is hij geworden van mijn vriend, nadat hij via hem zijn eerste hypotheek had afgesloten. Het klikte tussen die twee (had vader en zoon kunnen zijn qua leeftijd), dus vriend ging wel eens een bakkie bij hem doen (op de zaak, 3x per jaar ofzo).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:25 schreef simmu het volgende:
je moet ook nooitnooitnooit met "een kennis van de familie" in zee gaan als je het over zulke bedragen hebt. linksom of rechtsom; er komt meestal gelazer van
Ik kan je vertellen dat de hypotheekadviseurs van de rabobank niet op provisiebasis werken. Wellicht geldt dat bij andere banken ook zo. Dat alleen tussenpersonen op provisiebasis werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, ik zou eerder uitgaan van gezond verstand en een gezonde portie wantrouwen tegen degene die je een financieel complex product probeert te verkopen en waarschijnlijk op provisiebasis werkt.
Zo alles vanaf de vijf jaar variabel kan ik inkomen, dat kun je zien aankomen en maatregelen op nemen. 1 Jaar is waanzin.
Jahoor, op mijn salaris kan ik nééééét dit huis betalen. Dan zitten er geen vakanties in en geen iPad's, maar het kan. De duimschroeven kunnen best nog wat strakker dan nu. Als ik mijn baan kwijt raak wordt het wat lastiger, die berekening heb ik niet zo 1 2 3 paraat maar met een (hopelijk tijdelijke) uitkering zou het net moeten gaan. Hopelijk krijgen we dan ook weer een toeslag links of rechts ofzo, die lopen we nu ook allemaal glorieus misquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk... Als jij en je vrouw uit elkaar gaan? Kun jij dan blijven zitten waar je zit?
Of stel, je raakt je baan kwijt (niet helemaal ondenkbaar in deze tijd) en het vinden van een andere baan laat langer op zich wachten dan je ooit zou vermoeden...
Ook jij kan makkelijk in die ellende verzeilt raken. Zelfs al neem je met minder genoegen.
Ze hebben er hoe dan ook belang bij je een hypotheek te verkopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:29 schreef danic het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de hypotheekadviseurs van de rabobank niet op provisiebasis werken. Wellicht geldt dat bij andere banken ook zo. Dat alleen tussenpersonen op provisiebasis werken.
Ja klopt, maar niet de hypotheekadviseurs, maar de bank zelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ze hebben er hoe dan ook belang bij je een hypotheek te verkopen.
Dat provisie verhaal was trouwens secundair aan het gezond verstand argumentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:33 schreef danic het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet de hypotheekadviseurs, maar de bank zelf.
Alle medewerkers van alle banken werken met resultaten, ook adviseurs private banking, particuliere adviseurs, zakelijke adviseurs you name it.
Dus, hoe meer gesprekken je hebt en daarbij leningen sluit, rekeningen opent enzovoort + een doelstelling gericht op persoonlijke competenties, zorgt voor een jaarlijkse bonus. Mits doelstelling gehaald uiteraard.
Maar er wordt dus niet gezegd, voor iedere hyp die je sluit, krijg je 1% provisie (percentage is maar een voorbeeld, voordat dit tegen me gebruikt wordt).
Klopt, die man heeft helemaal gelijk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:32 schreef Luigi het volgende:
Ik zat pas iets als Tegenlicht (dacht ik) te kijken, was een econoom aan het woord over de huizenmarkt nu. Volgens hem was het domste wat je nu kon doen op de eerste plaats, met stip, scheiden in bezit van koophuis (volgens hem kon je nog beter een lijn door het huis trekken en ieder op een eigen helft gaan leven) en daarna verhuizen terwijl er geen noodzaak voor is (sorry Tal
).
Het slimste wat je kunt doen is je maandlasten minimaliseren en je hypotheek versneld aflossen met het extra spaargeld. Dat laatste is op de langere termijn ook wel mijn doel denk ik.
Het is tevens makkelijk praten hoor, want ik snap dat je als je elkaar te tent uit vecht er niet op zit te wachten in 1 huis te blijven wonen. Maar financieel kan dat een kleine ramp betekenen iig en dat moet je meenemen in je overwegingen. De faillisementen vliegen je om de oren heden ten dage.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef danic het volgende:
[..]
Klopt, die man heeft helemaal gelijk!
Tijdens een presentatie die wij hadden begin van het jaar, werd al aangegeven dat de huizenmarkt op slot zit tot 2020 (is de verwachting).
Die man heeft zelf blijkbaar geen gezamelijk huis met zn ex... Waar hij nog fijn samenwoont... Iedere mongool kan bedenken dat dat scenario in de meeste gevallen ondenkbaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:32 schreef Luigi het volgende:
Ik zat pas iets als Tegenlicht (dacht ik) te kijken, was een econoom aan het woord over de huizenmarkt nu. Volgens hem was het domste wat je nu kon doen op de eerste plaats, met stip, scheiden in bezit van koophuis (volgens hem kon je nog beter een lijn door het huis trekken en ieder op een eigen helft gaan leven) en daarna verhuizen terwijl er geen noodzaak voor is (sorry Tal
).
Het slimste wat je kunt doen is je maandlasten minimaliseren en je hypotheek versneld aflossen met het extra spaargeld. Dat laatste is op de langere termijn ook wel mijn doel denk ik.
2 van de 3 huwelijken sneuvelt... Trouwen heeft totaal geen waarde meer tegenwoordig. Geeft je alleen maar diepe ellende als je uit elkaar gaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:39 schreef danic het volgende:
Klopt, ik heb dagelijks zo'n 2 á 3 mensen aan de telefoon die een afspraak willen maken met een hypotheekadviseur omdat ze gaan scheiden. Bedenk dan dat ik met nog 9 collega's op de afdeling zit, dan weet je ongeveer hoeveel mensen er dagelijks bellen (en bij ons bankieren!)
UIt elkaar gaan geeft ellende, of je nou getrouwd bent of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2 van de 3 huwelijken sneuvelt... Trouwen heeft totaal geen waarde meer tegenwoordig. Geeft je alleen maar diepe ellende als je uit elkaar gaat.
Mja ik ken het helaas ook vanuit mijn eigen omgeving. Pas ook een vriendin, prachtig mooi huis gekocht, alles nieuw, keuken helemaal italiaans, alles design, echt om je vingers bij af te likken. Ik denk categorie tegen de 4 ton.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:39 schreef danic het volgende:
Klopt, ik heb dagelijks zo'n 2 á 3 mensen aan de telefoon die een afspraak willen maken met een hypotheekadviseur omdat ze gaan scheiden. Bedenk dan dat ik met nog 9 collega's op de afdeling zit, dan weet je ongeveer hoeveel mensen er dagelijks bellen (en bij ons bankieren!)
Failliet verklaard worden is anders ook niet bepaald een pretje. Daar heb je 20 jaar later nog last van bij het aanvragen van iets doms als een telefoonabbo'tje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die man heeft zelf blijkbaar geen gezamelijk huis met zn ex... Waar hij nog fijn samenwoont... Iedere mongool kan bedenken dat dat scenario in de meeste gevallen ondenkbaar is.
Ik snap best dat mensen niet alles helemaal snappen als ze bezig zijn met hypotheken. Ik snap alleen niet dat zoveel mensen voor zo'n enorme lening gingen. Wij konden nog anderhalve ton meer lenen, als we hadden gewild, maar dat leek ons toch niet zo'n heel slim idee. Het is en blijft lenen, en het moet toch echt een keer terug naar degene waarvan je het hebt geleend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat provisie verhaal was trouwens secundair aan het gezond verstand argument. Voordat we op de verkeerde dingen focussen.
.
Is dat familie van Henk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:52 schreef Armageddon het volgende:
We kennen een homo stel die geen contact meer hebben met hun familie en weinig vrienden. Celine krijgt bij hun overlijden het koophuis + inboedel. Dus haar toekomst is wel safe. Hoe koel is dat?
Vreselijk...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja ik ken het helaas ook vanuit mijn eigen omgeving. Pas ook een vriendin, prachtig mooi huis gekocht, alles nieuw, keuken helemaal italiaans, alles design, echt om je vingers bij af te likken. Ik denk categorie tegen de 4 ton.
Maarja. Toen was opeens de liefde over en zit je daar met een kleine van een half jaar oud en die tophypotheek en steven je af op een kleine catastrofe.
Tsja maarja. Mensen willen nou eenmaal die jaren '30 woning met nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe dit en nieuwe dat... De realiteit is helemaal kwijt. Mijn ouders konden een woning kopen voor 80.000 gulden destijds, jazeker, maar die zijn wel begonnen met bouwbehang en ditto keukenblok en hebben elk stukje luxe erbij gespaard. Maar dat zien we tegenwoordig als standaard en iets waar we 'recht' op hebben ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen niet alles helemaal snappen als ze bezig zijn met hypotheken. Ik snap alleen niet dat zoveel mensen voor zo'n enorme lening gingen. Wij konden nog anderhalve ton meer lenen, als we hadden gewild, maar dat leek ons toch niet zo'n heel slim idee. Het is en blijft lenen, en het moet toch echt een keer terug naar degene waarvan je het hebt geleend.
Het lijkt gelukkig met een sisser af te lopen maar met een beetje pech slaap je bij het leger des heils dus ofzo, ja. Die bank wil echt wel z'n centen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vreselijk...
Ga je dan de schuldsanering in?
Maar goed, van een kale kip enzo... Uiteindelijk mag je toch niet onder een minimaal besteedbaar inkomen komen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het lijkt gelukkig met een sisser af te lopen maar met een beetje pech slaap je bij het leger des heils dus ofzo, ja. Die bank wil echt wel z'n centen hoor.
Mijn ouders kochten hun eerste huis voor 15000 guldenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tsja maarja. Mensen willen nou eenmaal die jaren '30 woning met nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe dit en nieuwe dat... De realiteit is helemaal kwijt. Mijn ouders konden een woning kopen voor 80.000 gulden destijds, jazeker, maar die zijn wel begonnen met bouwbehang en ditto keukenblok en hebben elk stukje luxe erbij gespaard. Maar dat zien we tegenwoordig als standaard en iets waar we 'recht' op hebben ofzo.
Ik weet gelukkig niet hoe dat allemaal werkt mocht het echt misgaan en hoop er ook nooit achter te komenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar goed, van een kale kip enzo... Uiteindelijk mag je toch niet onder een minimaal besteedbaar inkomen komen?
Oh dat is zeker zo... Ik verbaas me altijd over de mensen die van een bijstand uitkering rondkomen die hun huis vol met dure meuk hebben staan, incl platte tv...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten hun eerste huis voor 15000 gulden45 jaar geleden dus, he
Het lijkt er wel erg op dat mensen heel erg veel dingen als standaard zien, die eigenlijk toch wel luxe zijn. Maar dat is niet alleen zo met (koop)huizen, dat is met een heleboel andere zaken ook zo.
En dat is tevens de reden dat we in deze huidige situatie zitten want al die gekkigheid kan natuurlijk niemand écht betalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn ouders kochten hun eerste huis voor 15000 gulden45 jaar geleden dus, he
Het lijkt er wel erg op dat mensen heel erg veel dingen als standaard zien, die eigenlijk toch wel luxe zijn. Maar dat is niet alleen zo met (koop)huizen, dat is met een heleboel andere zaken ook zo.
Daar is vast van alles mis mee maar het is nog altijd beter dan een wasmachine van 1500 euro op afbetaling bij de Wehkamp tegen 13% rente 'kopen'.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Nu weet ik ook pas sinds kort dat je dat ook allemaal kunt huren... Maar goed, wat is er mis met een 3e hands tv van de kringloop en een wasmachine die toch nog een jaar of 3 meegaat voor 80 eu?
Tja, zo ben ik ook begonnen en ik ben er niets slechter van geworden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo... Ik verbaas me altijd over de mensen die van een bijstand uitkering rondkomen die hun huis vol met dure meuk hebben staan, incl platte tv...
Nu weet ik ook pas sinds kort dat je dat ook allemaal kunt huren... Maar goed, wat is er mis met een 3e hands tv van de kringloop en een wasmachine die toch nog een jaar of 3 meegaat voor 80 eu?
Het zal vast zo zijn dat de machine geen 10 jaar meer draait nee... Maar als je was er schoon uitkomt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daar is vast van alles mis mee maar het is nog altijd beter dan een wasmachine van 1500 euro op afbetaling bij de Wehkamp tegen 13% rente 'kopen'.
En dan ook gelijk gaan voor de supertopper op wasmachine gebied he, dat soort volk. Gelijk de Ferrari onder de wasmachines. Alsof je bij de Gamma en Praxis niet regelmatig wasmachines van rond de 200 euro kunt vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zal vast zo zijn dat de machine geen 10 jaar meer draait nee... Maar als je was er schoon uitkomt?
Mits pics.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee![]()
Ga trouwens proberen of ik die weer kan krijgen bij de nieuwe beebie
Daarom kijk ik dat niet meer... Zo onterecht dat juist die mensen worden geholpen.. Dat je in de ellende zit is dan toch echt je eigen schuld.. Kijk eens naar mensen die dat allemaal niet hebben, en zonder hun schuld tot over de oren in de schulden zitten... Maar daar zit geen vermakelijke tv in..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
En dan ook gelijk gaan voor de supertopper op wasmachine gebied he, dat soort volk. Gelijk de Ferrari onder de wasmachines. Alsof je bij de Gamma en Praxis niet regelmatig wasmachines van rond de 200 euro kunt vinden.
Ik moet echt altijd zo lachen bij dat programma van die negert, dat executie ding. (Vlak voordat ik vlekken in m'n nek krijg dus). Zo'n gast die dan een motor least (privé he!), een auto voor de deur heeft staan, 3 pakjes shag per dag rookt, het duurste van het duurste heeft staan maar geen idee heeft hoe die nou toch in de shit komt.![]()
![]()
.
Die Negert is van bonje met de buren. Jij bedoeld Krabbe!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
En dan ook gelijk gaan voor de supertopper op wasmachine gebied he, dat soort volk. Gelijk de Ferrari onder de wasmachines. Alsof je bij de Gamma en Praxis niet regelmatig wasmachines van rond de 200 euro kunt vinden.
Ik moet echt altijd zo lachen bij dat programma van die negert, dat executie ding. (Vlak voordat ik vlekken in m'n nek krijg dus). Zo'n gast die dan een motor least (privé he!), een auto voor de deur heeft staan, 3 pakjes shag per dag rookt, het duurste van het duurste heeft staan maar geen idee heeft hoe die nou toch in de shit komt.![]()
![]()
.
Nee! De negert deed dubbeltje op zijn kant en daar zaten de ECHTE eikels bijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die Negert is van bonje met de buren. Jij bedoeld Krabbe!
Bonje doet hij samen met natasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die Negert is van bonje met de buren. Jij bedoeld Krabbe!
Ja dat was het geloof ik. Ik weet het niet zeker want ik mag er niet meer naar kijken van de huisarts ivm mijn bloeddruk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee! De negert deed dubbeltje op zijn kant en daar zaten de ECHTE eikels bij
En ik waarschuwde je laatst nog zo aardig dat het weer begon..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat was het geloof ik. Ik weet het niet zeker want ik mag er niet meer naar kijken van de huisarts ivm mijn bloeddruk..
Ow jah! Dat programma.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee! De negert deed dubbeltje op zijn kant en daar zaten de ECHTE eikels bij
En een PS3, en een Wii en 6 laptops en 3 smartphones.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jah! Dat programma.Zaten ze berekeningen te maken met die schulden en aan de muur zag je een LCD hangen van 5 vierkante kilometer.
En als je dan zag wat er soms binnenkwam... En wat eruit ging... Elke compleet gestoorde kan wel bedenken, dat als je meer uitgeeft dan dat er binnenkomt, voor wat jaren achter elkaar, dat je toch echt je leefstijl moet aanpassen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jah! Dat programma.Zaten ze berekeningen te maken met die schulden en aan de muur zag je een LCD hangen van 5 vierkante kilometer.
Maar dat is ook zo. Die troep is echt waardeloos als je het zou willen verkopen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
En een PS3, en een Wii en 6 laptops en 3 smartphones.. Maarja verkopen zet ook geen zoden aan de dijk bleek meestal. Op die 20k schuld.
Psies! Kan me ook zo'n wijf herinneren waar aan gevraagd werd of ze niet kon gaan werken dan. Dan ben je namelijk sneller van je schuld af. Nee hoor. Daar had ze geen trek in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
En een PS3, en een Wii en 6 laptops en 3 smartphones.. Maarja verkopen zet ook geen zoden aan de dijk bleek meestal. Op die 20k schuld.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Psies! Kan me ook zo'n wijf herinneren waar aan gevraagd werd of ze niet kon gaan werken dan. Dan ben je namelijk sneller van je schuld af. Nee hoor. Daar had ze geen trek in.
Behalve als hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo. Die troep is echt waardeloos als je het zou willen verkopen..
Elke maand... Meer dan die 5k..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef Luigi het volgende:
Ik heb echt best wel gekke dingen gedaan vroeger maar om er 5000 netto doorheen te jagen, maand na maand, dan moet je aardig doorbestellen zeg maar..
Ik spaar appletjes...quote:
Zal wel aan de snuif hebben gezeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Elke maand... Meer dan die 5k..
Ik vroeg me echt af, waaraan dan? In godsnaam?
Nou zoiets moet het bijna zijn ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal wel aan de snuif hebben gezeten.
Ik vind dat TIM van ING echt ideaal. Kan echt prachtige overzichten produceren van wat er per maand aan wat precies opgaat. Het enige wat ie uiteraard niet weet is waar jij je los gepinde geld aan uit geeft. Dus dat doe ik liever ook zo min mogelijk. Maar verder ben ik er echt zo blij mee! Ik pak gewoon elke keer de grootste taartpunt en bedenk hoe ik die zo klein mogelijk kan krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou zoiets moet het bijna zijn ja...
Ze laten ook altijd zien wat er los aan geld wordt opgenomen.. Dus waarvan je niet kan herleiden waar het aan is op gegaan...
Het is precies de reden dat ik een hekel heb aan geld halen uit elke automaat die je tegenkomt... Oh ff geld pinnen hoor....
Dat soort mensen verpesten de economie....quote:
Wij steken kaarsjes aan tegenwoordig... Geeft ook nog warmte..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind dat TIM van ING echt ideaal. Kan echt prachtige overzichten produceren van wat er per maand aan wat precies opgaat. Het enige wat ie uiteraard niet weet is waar jij je los gepinde geld aan uit geeft. Dus dat doe ik liever ook zo min mogelijk. Maar verder ben ik er echt zo blij mee! Ik pak gewoon elke keer de grootste taartpunt en bedenk hoe ik die zo klein mogelijk kan krijgen.
Daarover gesproken, even m'n nieuwe LED lampjes in wat spotjes gaan zetten. Scheelt weer 150W!.
Bejjegek! Weet je wat die rommel kost?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat soort mensen verpesten de economie....
Oh ja... Sorry!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Bejjegek! Weet je wat die rommel kost?!.
Dat dacht ik eerst ook. Totdat ik me bedacht dat ik, toen ik het geld had, ik beter nieuw kon kopen en energiezuinig kon kopen, dan dat ik tweedehands zou kopen, niet energiezuinig en ik na een aantal jaar, zonder geld, ineens met kapotte spullen zou zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed, wat is er mis met een 3e hands tv van de kringloop en een wasmachine die toch nog een jaar of 3 meegaat voor 80 eu?
Je zegt het zelf al... Toen ik het geld had...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Totdat ik me bedacht dat ik, toen ik het geld had, ik beter nieuw kon kopen en energiezuinig kon kopen, dan dat ik tweedehands zou kopen, niet energiezuinig en ik na een aantal jaar, zonder geld, ineens met kapotte spullen zou zitten.
En ik ben dan niet in het hoogste segment gaan zitten wat spullen betreft (echt, mijn tv is maar een kleintje in vergelijking met wat er in de winkel te krijgen is, sterker nog, deze breedte is niet eens meer te krijgen, dat is al te klein), zoveel eisen had ik niet, maar ik wilde ook niet snel met de gebakken peren zitten.
Ja, maar als ik nu in de bijstand zou komen, zou ik die apparatuur dus ook hebben staanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al... Toen ik het geld had...
Da's wel een belangrijk keywoord hierquote:
Liever niet? Je bent er vanavond weer eens niet dus..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef Joene het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over neuken hebben ?
En wat is de gouden tip???!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Voor iedereen met een huis in de verkoop: het kan ook in deze tijd snel gaan. Ons huis heeft dit jaar slechts 3 maanden en een week te koop gestaanWe hebben ook nog met winst verkocht! En dat terwijl er in hetzelfde complex nog 12 gelijke appartementen te koop stonden.
Het kan dus wel he?
2 dagen kan ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Voor iedereen met een huis in de verkoop: het kan ook in deze tijd snel gaan. Ons huis heeft dit jaar slechts 3 maanden en een week te koop gestaanWe hebben ook nog met winst verkocht! En dat terwijl er in hetzelfde complex nog 12 gelijke appartementen te koop stonden.
Het kan dus wel he?
Dan juist toch ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Liever niet? Je bent er vanavond weer eens niet dus..
Als je maar thuis komt eten...quote:
quote:
Bij ons was dat een hele goede fotograaf. dus niet de standaard fotograaf van de makelaar genomen, maar zelf een gezocht die wij mooie foto's vonden maken en die ook styling erbij deed.quote:
Ok. Goed idee dus! en de andere twaalf??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bij ons was dat een hele goede fotograaf. dus niet de standaard fotograaf van de makelaar genomen, maar zelf een gezocht die wij mooie foto's vonden maken en die ook styling erbij deed.
Vervolgens eerst zelf opgeruimd en 5 dozen zooi naar de kringloop gebracht, 10 verhuisdozen zooi een kast en wat andere grote spullen bij mijn ouders op zolder gezet.
En toen nog met de styliste 3 uur zooi aan het verslepen geweest in huis tijdens het maken van de foto's. Hoop werk, maar dat hielp dus wel.
Kolere.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bij ons was dat een hele goede fotograaf. dus niet de standaard fotograaf van de makelaar genomen, maar zelf een gezocht die wij mooie foto's vonden maken en die ook styling erbij deed.
Vervolgens eerst zelf opgeruimd en 5 dozen zooi naar de kringloop gebracht, 10 verhuisdozen zooi een kast en wat andere grote spullen bij mijn ouders op zolder gezet.
En toen nog met de styliste 3 uur zooi aan het verslepen geweest in huis tijdens het maken van de foto's. Hoop werk, maar dat hielp dus wel.
Alle foto's in huis vervangen door algemene plaatjes van bv bos, strand of een vrij algemene spreuk. Balkon opgeknapt met frisse bloemen en dat ook blijven volhouden zolang het te koop staat.
Voor elke bezichtiging de prullenbak uit de keuken op het balkon, de ramen gelapt, neutraal beddengoed, geen badmat op de grond in de badkamer etc etc...
En heeeeeeel goed schoonmaken steeds
Ja het was een hele klus, maar wel elke week minstens 1 kijker en toen snel verkochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kolere.Op m'n werk doe ik nog minder.
Mooi.quote:
Als dat je norm is wel ja. En volgens mij is dat in deze tijd bij veel mensen de norm: we moeten er zo in kunnen. Ons huis voldoet daaraan, denken wij. Al verander je altijd wel iets, om het eigen te maken...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Gaoxing het volgende:
Ik kan het me voorstellen hoor. Tussen die 138 bewaarhuizen van mij zijn er maar 1 of 2 waarvan ik denk 'zo, daar kunnen we zo in'. Als je er dan wel zo uitziet, spring je er prettig tussenuit.
WTF is wel op z'n plaats hier, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Armageddon het volgende:
[iPhone] #189: Waar we nog steeds wachten op levering!
Ja het was heel veel werk, maar wij wilden écht snel naar een groter huis. We zaten op 80 m2 met zijn vieren en hadden alleen een klein balkon en de meiden deelden een kamer. Buiten spelen was lastig. We wilden graag een tuin en een wat rustigere omgeving voor de kinderen zodat die zelf buiten konden spelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef mikoxx het volgende:
Heel veel werk stiemie, dat vind ik ook. Maar je ziet met welk resultaat. Uiteindelijk heeft het zich terugverdiend neem ik aan? Ik vind de huizenmarkt maar lastig op dit moment. Soms ook weltwijfel of we echt willen verkopen, dat maakt t ook lastig... wil bijv graag een andere vloer, maar vind dat dan weer zonde om in dit huis te doen, dat soort dingen....
En we zijn juist naar een schrootjeshuis vertrokkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Gaoxing het volgende:
Eigenlijk is het ook helemaal mijn norm niet. Maar het is wel aantrekkelijk als je weet dat je geen zakken vol geld meer hoeft te reserveren ter vervanging van jaren 70 badkamers en dito keukens. En schrootjes..... echt, ik wist niet dat zóveel huizen ze nog hadden.
Jij boefje... En ga je een brief schrijven?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je werkloos ben is tot daar aan toe, maar dat je dan dit soort hemeltergende vacatures onder ogen krijgt... http://caat68.wordpress.c(...)it-boefjes-gevraagd/
Ik val niet in de doelgroepquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij boefje... En ga je een brief schrijven?
Helpdesk lijkt je niets nee?quote:
Om de "boefjes" te vertellen dat ze d'r muil moeten houden en gewoon emails moeten beantwoorden dan weer wel.quote:
Valt dit onder, baan moeten accepteren onder je niveau?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om de "boefjes" te vertellen dat ze d'r muil moeten houden en gewoon emails moeten beantwoorden dan weer wel.
Geen idee! Ik mag hopen van niet, ik kwam hem gewoon tegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Valt dit onder, baan moeten accepteren onder je niveau?
Wat waren je zoektermen???quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee! Ik mag hopen van niet, ik kwam hem gewoon tegen.
Geen, ik keek in de groep "dutch ICT professionals" op linkedin in de jobs sectie. Daar komt wel eens wat nuttigs voorbijquote:
mijn dertienjarige zoon wil er niet eens werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je werkloos ben is tot daar aan toe, maar dat je dan dit soort hemeltergende vacatures onder ogen krijgt... http://caat68.wordpress.c(...)it-boefjes-gevraagd/
Waar, maar niet ten koste van alles. Tenminste, zo denk ik erover. Vooralsnog is voor ons de wens om te verkopen groter dan de wens om bijv de vloer aan te pakken. Daarbij is de vloer prima hoor, maar niet mijn eerste keus qua kleur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja het was heel veel werk, maar wij wilden écht snel naar een groter huis. We zaten op 80 m2 met zijn vieren en hadden alleen een klein balkon en de meiden deelden een kamer. Buiten spelen was lastig. We wilden graag een tuin en een wat rustigere omgeving voor de kinderen zodat die zelf buiten konden spelen
Als je eenmaal besloten hebt dat je weg wilt doe je er alles aan dat het ook kan. Althans ik dan
amenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef Armageddon het volgende:
Lekker belangrijk de kleur van je vloer. Wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt.
Lang leve het relativisme?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef Armageddon het volgende:
Lekker belangrijk de kleur van je vloer. Wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt.
Is dat bijzonder?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Lang leve het relativisme?
Zo, mijn stagiaire is weer weg.
Enorm lief en verlegen meisje. Kan goed met de kinderen en moet om mijn grappen lachen. Mag haar nu al
Dat dus! En kippenvel! Brrrquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij boefje... En ga je een brief schrijven?
Na eens gelezen te hebben, heb ik nu de vlekken in mn nek staan... Welke mongool reageert hier nu op?
de boefjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:12 schreef k_i_m het volgende:
Op hun website hebben ze helega geen helpdeskmedewerkers meer nodig. Nu al liegen!
.
En welke HRrer heeft 'm goedgekeurd? Afschuwelijk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar ook welke mongool heeft t verzonnen?!![]()
Welke doelgroep wil hij bereiken....een kleuterklas?!
Haha ik ben echt een stadsmeisje geloof ik, want ik dacht toen ik het las: wonen die in NL? Ik zou zelfs naar een plaatje moeten zoeken. En vleermuizen ken ik uit blijdorp of uit grotten op vakantie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:20 schreef freecell het volgende:
Oi, en een beetje wegjagen helpt ook niet he?
Ik ken trouwens verdacht veel mensen die er last van hebben, dus zo zeldzaam issie nu ook weer niet
Als ik bij ons in de tuin sta 's avonds vliegen de vleermuizen je nog net niet om de oren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha ik ben echt een stadsmeisje geloof ik, want ik dacht toen ik het las: wonen die in NL? Ik zou zelfs naar een plaatje moeten zoeken. En vleermuizen ken ik uit blijdorp of uit grotten op vakantie.
Als ik bij m'n ouders ben word ik dan ook standaard heel vroeg wakker van alle vogels
Hier vliegen ze ook hoor, heel veel mensen herkennen het gewoon niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als ik bij ons in de tuin sta 's avonds vliegen de vleermuizen je nog net niet om de oren..
Klopt, vleermuizen zijn echt zo zeldzaam niet. Als je het weet is het best grappig om op te letten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier vliegen ze ook hoor, heel veel mensen herkennen het gewoon niet.
haha! Nou, ze zoeken mensen wel op schijnt.T zijn wel mooie beestjes hoor. Ze moesten alleen s nachts hun bek houwe!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:28 schreef Luigi het volgende:
Ach. Vanuit de marter gezien zijn die buren juist brutaal dat ze daar zitten met hun serre enzo natuurlijk..
Mogguh dames.
gezellig bij de meiden!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo the day after na de teleurstelling maar weer vooruit kijken naar de volgende sollicitatie.... Of misschien moet ik het tóch als boefje proberen....
Kijk, daar gaat het mis: ik heb geen tuinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als ik bij ons in de tuin sta 's avonds vliegen de vleermuizen je nog net niet om de oren..
Ja ik zoek overalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gezellig bij de meiden!
T is echt ruk hè? Dat je maar gauw beet mag hebben! Al op twitter gezocht?
hopelijk vind je gauw iets! In deze regio zijn er denk ik minder geschikte kandidaten voor dat soort functies. Maar ja.quote:
Nou ja best wel. En ik vraag me werkelijk af hoe mensen dat doen. Want tenslotte is mijn ww uitkering op zijn max. Meer uitkering is niet mogelijk en is gewoon op modaal niveau. En ik woon in een huurhuis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:53 schreef Luigi het volgende:
www.helpswetsdewinterdoor.nl ?
Maar serieus, kutsituatie dus, alles bij elkaar...
Als ik uiteindelijk geen werk vind binnen, pak 'm beet, een jaar dan moet hij echt weg ja. En nee daar zit geen schot in dan zal ik echt behoorlijk omlaag moeten met de prijs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Lijkt me dat je die hut in V'huizen gewoon echt kost wat kost kwijt moet toch? Zit daar nog schot in?
jemig lily dat is ook wat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:57 schreef lily het volgende:
Mij hangt het ook boven mijn hoofd.
Ik werk bij een groot pensioenbedrijf (4000 medewerkers).
Het gaat niet goed. Het sociaal plan ligt er al, afspiegelingsbeginsel.
Met mijn 12 dienstjaren ben ik een beginneling in dit bedrijf en in mijn functie de nummer 2 om te vertrekken.
Ik heb een goede functie hier en het bevalt me uitstekend, tevens ben ik kostwinner dus ik word wel nerveus ja.
Wel kantonrechtersformule?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:57 schreef lily het volgende:
Mij hangt het ook boven mijn hoofd.
Ik werk bij een groot pensioenbedrijf (4000 medewerkers).
Het gaat niet goed. Het sociaal plan ligt er al, afspiegelingsbeginsel.
Met mijn 12 dienstjaren ben ik een beginneling in dit bedrijf en in mijn functie de nummer 2 om te vertrekken.
Ik heb een goede functie hier en het bevalt me uitstekend, tevens ben ik kostwinner dus ik word wel nerveus ja.
been there. Wij hebbn flink gestreept in abonnementen, auto vaker laten staan, goedkoper boodschappen doen.. ww liep af op 14 november en per 1 december had ik een baan... gelukkig!! Anders hadden wij gedwongen het huis moeten verkopen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik uiteindelijk geen werk vind binnen, pak 'm beet, een jaar dan moet hij echt weg ja. En nee daar zit geen schot in dan zal ik echt behoorlijk omlaag moeten met de prijs.
Dan bespaar ik 200 tot 300 euro per maand. Maar ik kom er stelselmatig 6 tot 7 te kort.
Ik heb geen abonnementen in de vaste lasten zitten behalve internet/tv/telefonie welke ik al omlaag geschroefd heb. Auto gebruiken we inderdaad minder maar dat doet niets met de vaste lasten (want benzine zat niet meegerekend in die 1550,-) We doen inderdaad goedkoper boodschappen. Maar... die 1550,- staat simpelweg elke maand. Kan de kinderen van zwemles afhalen en Saskia van d'r theaterklasje. Dat scheelt 100,- Maar ja... best lullig als ze verzuipenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
been there. Wij hebbn flink gestreept in abonnementen, auto vaker laten staan, goedkoper boodschappen doen.. ww liep af op 14 november en per 1 december had ik een baan... gelukkig!! Anders hadden wij gedwongen het huis moeten verkopen..
Nou ik kan het nog wel een jaar uitzingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef Luigi het volgende:
Ik ben zo te horen niet de enige die hier geen spaargeld voor achter de hand heeft..
Wij hadden wel wat... Maar werkeloos worden, daar moet je echt behoorlijk wat achter de hand hebben... Mijn paps heeft bijna een jaar thuis gezeten, dat kwam ook als een klap, want inderdaad die uitkering zit dan bij 1900 op zn max, maar als er normaal gesproken een paar honderd meer binnenkomt... De vaste lasten gaan gewoon door...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef Luigi het volgende:
Ik ben zo te horen niet de enige die hier geen spaargeld voor achter de hand heeft..
Ja klopt, daar is ook bijna niet tegenop te sparen hoor. Maar ik zit de laatste tijd best veel op bespaar/budget sites en gemiddeld genomen wordt toch aangeraden om een half jaar aan maandlasten als fuck-you money permanent te reserveren. Zeker in deze tijden. Da's best veel zeg maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hadden wel wat... Maar werkeloos worden, daar moet je echt behoorlijk wat achter de hand hebben...
Ja, maar ook in deze tijden, hoe ga je dat opzij leggen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja klopt, daar is ook bijna niet tegenop te sparen hoor. Maar ik zit de laatste tijd best veel op bespaar/budget sites en gemiddeld genomen wordt toch aangeraden om een half jaar aan maandlasten als fuck-you money permanent te reserveren. Zeker in deze tijden. Da's best veel zeg maar.
Dat zou je dus eigenlijk moeten doen in tijden dat het wél voor de wind gaat maarja. Wie spaart er uberhaupt nog tegenwoordig denk ik wel eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar ook in deze tijden, hoe ga je dat opzij leggen?
Ja, een half jaar vind ik niet gek. Ik zit nu ook alweer 3 en een halve maand thuis. Eerste maand op non-actief en kan en mag je nog niet solliciteren. Maar dus toch al 2 en een halve maand serieus aan het zoeken. Kan je hooguit nog zeggen dat Augustus ivm de vakantie een verloren maand is maar echt opschieten doet het niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja klopt, daar is ook bijna niet tegenop te sparen hoor. Maar ik zit de laatste tijd best veel op bespaar/budget sites en gemiddeld genomen wordt toch aangeraden om een half jaar aan maandlasten als fuck-you money permanent te reserveren. Zeker in deze tijden. Da's best veel zeg maar.
Maandag heb ik weer een kans. En de daaropvolgende kans staat ook al in de agenda.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:19 schreef Luigi het volgende:
Maar goed voordat het weer zo'n doemtopic wordt, Swets heeft gewoon over 2 weken een nieuwe baan en Tal d'r huis is binnen 3 maanden verkocht!![]()
![]()
!
Omdat ik voor de oprotpremie "geen concreet uitzicht op ander werk" mocht hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
waarom mag je niet solliciteren die eerste maand?
Ook 10%quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef Vicky het volgende:
Ik had ruim 120 sollicitatis gdaan. Ben max 12x op gesprek geweest.
Soms kreeg ik niet eens een afwijzing.
Ok wow. Ze zijn niet echt bijzonder begaan met het lot van hun ex-werknemers he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ik voor de oprotpremie "geen concreet uitzicht op ander werk" mocht hebben.
ook kinderachtig eigenlijk. in de hogere regionen wordt zo vaak gegooid met gouden handdrukken en daar vallen ze van de ene job in de anderequote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ik voor de oprotpremie "geen concreet uitzicht op ander werk" mocht hebben.
Dat is redelijk standaard volgens mij, zo'n clausule. En goed je kan dus wel solliciteren want de kans dat je in 4 weken vanuit het niets een getekent contract heb is natuurlijk kleinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok wow. Ze zijn niet echt bijzonder begaan met het lot van hun ex-werknemers he?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zou je dus eigenlijk moeten doen in tijden dat het wél voor de wind gaat maarja. Wie spaart er uberhaupt nog tegenwoordig denk ik wel eens.
nou zeg dat. ik heb het vaker gehoord. zelfs ook met concurrentiebeding enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok wow. Ze zijn niet echt bijzonder begaan met het lot van hun ex-werknemers he?
Geen idee eigenlijk. Ik heb het 1x meegemaakt, toen zat ik bij een detacheerder vlak nadat de IT bubbel uit elkaar spatte,op de dag dat ik een leuk aanbod kreeg viel ook mijn nieuwe arbeidscontracht van mijn nieuwe werkgever op de mat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is redelijk standaard volgens mij, zo'n clausule. En goed je kan dus wel solliciteren want de kans dat je in 4 weken vanuit het niets een getekent contract heb is natuurlijk klein
Concurrentiebeding houdt echt zelden stand volgens mij zeker in deze tijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou zeg dat. ik heb het vaker gehoord. zelfs ook met concurrentiebeding enzo
En anders gewoon overstappen op Schultenbrau en in Brabant gaan wonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ik weet het ook niet eigenlijk. Ik ben ook voor het eerst in mijn leven werkloos.
Ja of gewoon in voorthuizen gaan wonen. Bespaar ik helemaal serieus knaken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
En anders gewoon overstappen op Schultenbrau en in Brabant gaan wonen?
Idd. Al die bedrijven denken echt dat verdomde raketgeleerden met atoomgeheimen in dienst hebben af en toe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Pvoesss het volgende:
een concurentiebeding moet redelijk zijn wil een rechter je er aan houden en dat zijn ze zelden.
Nu maak je er nog grapjes over...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja of gewoon in voorthuizen gaan wonen. Bespaar ik helemaal serieus knaken.
Er zijn wel veel mensen nodig, er is alleen geen geld voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef lady-wrb het volgende:
in de zorg is het anders ook dramatisch hoor.
ze zeggen dat er zoveel mensen nodig zijn, maar dat is echt niet zo.
op mijn huidige werk hebben de meesten een contract voor hooguit 24 uur.
de grote contracten gaan naar de hongaren.
en dan nog de leerlingen. ook lekker goedkoop te houden.
baangarantie is er niet. kennelijk is het goedkoper om bbl-ers in dienst te hebben.
zijn ze klaar, dan nemen ze weer nieuwe aan.
Hier wordt toch heel wat gespaard per maand. Onze vaste lasten (huis, auto, benzine, verwarming, internet en water) zijn vrij hoog (toch rond de 1650 euro per maand), maar elke maand (oké, bijna elke maandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zou je dus eigenlijk moeten doen in tijden dat het wél voor de wind gaat maarja. Wie spaart er uberhaupt nog tegenwoordig denk ik wel eens.
Als je je huis wil verkopen die Krabbé en voor bezuinigingstips die negert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:41 schreef Luigi het volgende:
Mogen we anders die negert op je afsturen Swets? Of liever die Krabbé?
Vergis je daar niet in...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Pvoesss het volgende:
een concurentiebeding moet redelijk zijn wil een rechter je er aan houden en dat zijn ze zelden.
Dus ook nog om eten te kopen bv?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:54 schreef freecell het volgende:
Oi, dat is wel echt klote ja.
Er is ook echt helemaal niks te krijgen aan werk. Wij zitten er ook net heel suf tussen.
Laatst uitgerekend dat we per maand ongeveer 400 overhouden voor alles wat niet onder vaste lasten valt. En onze vaste lasten zijn ook echt vast
Maargoed, dat lukt eigenlijk nog best prima
Eten, kleding, drogisterijzooi, luiers, cadeautjes, benzine (we delen een auto met de buren, kost ons 15,- per maand en benzine, heerlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus ook nog om eten te kopen bv?
Ja, I know. Maar het budget van Oktober is al een soort van op. Het salaris van F. komt op de 15e.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:58 schreef leonieke het volgende:
Maar BE je kan het nog in oktober kopen hé. Nog 3 weken en dan pas begint de volgende maand
Ja, dat scheelt welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Als ik niet elke maand een andere auto hoef te kopen hou ik ook wel wat over....
Had ik wel doorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar het budget van Oktober is al een soort van op. Het salaris van F. komt op de 15e.
Het was meer ter illustratie hoe lekker standvastig we zijn.
Hier al meer dan 2 maanden bijna een halvering in de wekelijkse boodschappen kosten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik wel doorMaar dit is hier hetzelfde hoor
Ik schaam me ook vaak als ik moet betalen in de supermarkt. Het zou volgens mij echt zoveel goedkoper kunnen, maar ik hou dat maar één keer vol
Die van mij wilt niet eens meer proberen om te fietsenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ohja, wij moeten nog een wat groter fietsstoeltje hebben, zo'n klapding. Want mevrouw en zelf fietsen is nog niet echt een verantwoorde combinatie. Marktplaats maar eens bekijken.
damn... wij zouden echt anders moeten gaan leven. Volgens onze excel geven we per maand gemiddeld meer dan het dubbele uit aan zo'n dingen (en met maar 1 kind, maar wel de opvangkosten van meer dan 300 euro per maand erbij).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Eten, kleding, drogisterijzooi, luiers, cadeautjes, benzine (we delen een auto met de buren, kost ons 15,- per maand en benzine, heerlijk)
En nu dus ook geboortekaartjes, kraamhulp en dat soort dingen
Mja wij oefenen af en toe nog, ze kan het best redelijk maar het is af en aan zeg maar. Ach komt vanzelf goed. Ben niet zo gevoelig voor dat gepush van al die ouders wiens kind met 4 al moet kunnen fietsen, zwemmen, brommerrijden, weet ik veel wat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die van mij wilt niet eens meer proberen om te fietsenDie zegt gewoon, dat kan ik niet...
Is het dan niet handiger/goedkoper om te kijken naar zo'n fietsaanhanger?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel
Ik wil alleen heeel graag een bakfiets (met 3 kinderen naar school... moet nu wrs 1 voorop, 1 achterop en 1 op mijn rug) maar met een tientje in de maand sparen heb ik er 1 als de oudste kan autorijden
Misschien ergens een opknappertje zoeken
Oh zwemmen!!! Ik had haar 2 weken terug meegenomen naar ouder kind zwemmen, waar ik heenga met Leyla... En ze mocht meedoen in het laatste klasje, de 2-4 groep gevorderde... Die duiken gewoon door een hoepel onder water... En mijn dame deed mee alsof ze nooit anders deed... Ik was zo trots...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja wij oefenen af en toe nog, ze kan het best redelijk maar het is af en aan zeg maar. Ach komt vanzelf goed. Ben niet zo gevoelig voor dat gepush van al die ouders wiens kind met 4 al moet kunnen fietsen, zwemmen, brommerrijden, weet ik veel wat.
Die hebben wij nog liggen in de schuur denk ik, maar eens op marktplaats zetten :pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ohja, wij moeten nog een wat groter fietsstoeltje hebben, zo'n klapding. Want mevrouw en zelf fietsen is nog niet echt een verantwoorde combinatie. Marktplaats maar eens bekijken.
Zodat L. eerst 100 bobines door moet tot hij de jouwe vindt..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die hebben wij nog liggen in de schuur denk ik, maar eens op marktplaats zetten :p
Ja hoi, verkocht!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die hebben wij nog liggen in de schuur denk ik, maar eens op marktplaats zetten :p
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodat L. eerst 100 bobines door moet tot hij de jouwe vindt..
Vind ik allebei een beetje eng, ik moet door 1 van de drukste straten van de stad heen....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger/goedkoper om te kijken naar zo'n fietsaanhanger?
Of een 'follow-me' tandem. Kan de oudste achter je aan hangen met zijn fietsje, die heb ik toen voor 150E gescoord op MP.
Dan gaat je permanent eraan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niet aan m'n lange haren trekken dan he.
Daar zit een gat in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Dan gaat je permanent eraan?
Trek je wel diepyamabroek
aan dan?
Lieve schat, ik kan nu niet naar mijn schuur, mijn tuin ligt een verdieping lagerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Lois het volgende:
Easy als jij nou eens naar de schuur loopt en een foto maakt, dan slinger ik Luigi alvast in de houdgreep
Ik plaag je maar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan nu niet naar mijn schuur, mijn tuin ligt een verdieping lager
Wel flauw though, dat je dit niet even voor mij en Luigi over hebtquote:
Ja, ik voel me nu heel schuldigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Wel flauw though, dat je dit niet even voor mij en Luigi over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |