SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last but not least:
[ Bericht 0% gewijzigd door Sunnythesun op 11-10-2012 19:14:36 ]![]()
Even mijn laatste post nog een keer:
Dit is waar ik meestal start met rennen (alleen dan nu zonder sneeuw dus)
En dit is het viaductje waar ik onderdoor ga bij een bepaald rondje:
En dit was laatst toen ik met de hond het zelfde rondje liep:
daar barst het van de vogeltjes, eekhoorns enz
![]()
![]()
Vanavond weer lopen, ondanks dat ik gisteren al gelopen heb... Heb er zin in.
Begin er echt steeds meer lol in te krijgen. En zie mijn goal steeds dichterbij komen.. Een marathon lopen![]()
![]()
De enige foto die ik nu geschoten heb tijdens mijn rondjes.
De rijn die ik voor een afstandje volg, dit keer met een mooie zonsondergang vandaar de foto.
Voor de rest is het toch vrij saai voor jullie denk ik, rechtdoor voetpad, langs een drukke weg of door een braakliggend terrein.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Waar loop jij normaal gesproken dan? Een van je foto's komt me bekend voor, maar door de overige betwijfel ik of het die plek is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg he. En het erge is dat ik zelf (helaasch) dezelfde aanpak aan het volgen ben (of ga, over 3 weken).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
verdomme Slacker, het moet niet enger worden...ben ik het toch gewoon met je eens!!Oppassen trouwens, afname van pijn zegt bij shin splints helemaal niks.. Omdat je spieren warmdraaien kan het zijn dat de effecten nog wel degelijk doordreunen (letterlijk). Maar ik lees eigenlijk al dat je weet wat je moet doen maar het nog niet doet. Het enige wat mij nog rest is zeggen: Doe het dan ook!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet gewoon minimaal 6 weken niet lopen en DAN beginnen met opbouwen. Ik heb tot nu toe max 3 weken niet gelopen (en dan nog elke dag gewandeld). Eigenlijk voel ik me scheen direct zodra ik begin met hardlopen, maar lichtjes en direct over na het hardlopen. Nu net een keertje wat meer gelopen en het is weer behoorlijk raak.
Aan de positieve kant, zojuist 5KM gewandeld en daar wordt de pijn gek genoeg minder van.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoe was het? Las wat over een Maccy D.. (of was het een Appy H).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef linebear het volgende:
Vanavond weer lopen, ondanks dat ik gisteren al gelopen heb... Heb er zin in.
Begin er echt steeds meer lol in te krijgen. En zie mijn goal steeds dichterbij komen.. Een marathon lopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja was lekker... 7 km gelopen. Heerlijk om door de stad te lopen. Alleen jammer dat we over het damrak gingen. Veel te druk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe was het? Las wat over een Maccy D.. (of was het een Appy H).
Het was de Albert H. Ze wilden even bier halen. Was een tussenstop![]()
Zo, slecht nieuwsIk mag een aantal weken niet meer hardlopen omdat mijn knieën overbelast zijn...
Moet nu dagelijks oefeningen doen enzo om mijn bovenbeenspieren te versterkenBalen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Heb ik je op Endo? Dan kan je het zien namelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waar loop jij normaal gesproken dan? Een van je foto's komt me bekend voor, maar door de overige betwijfel ik of het die plek is.![]()
![]()
Inderdaad zeg! Tijd van het jaar soms? Ik blijf - klopt af - gelukkig blessure vrij. Heb dat altijd al gehad op één enkele spierscheuring een jaar of 12 terug na. Beterschap allen!quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
helaas welquote:dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou!!Hoop niet dat het besmettelijk is..
![]()
Beterschapjes voor alle kneusjes![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, ik heb je niet op Endo. Is het 035?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb ik je op Endo? Dan kan je het zien namelijkIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toepasselijk! G.D. was er ook zie ik. Net even op RK de route bekeken. Paar tussenstopjes als ik het zo zie (of het zijn GPS glitches).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef linebear het volgende:
Het was de Albert H. Ze wilden even bier halen. Was een tussenstopIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sorryquote:was niet de bedoeling!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
We zijn wel een paar keer gestopt om te stretchen. Ook natuurlijk de toeristen hielden ons tegenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Toepasselijk! G.D. was er ook zie ik. Net even op RK de route bekeken. Paar tussenstopjes als ik het zo zie (of het zijn GPS glitches).![]()
Neem aan dat jullie ook allemaal wel muziek luisteren tijdens het lopen. Mensen die Spotify gebruiken op hun telefoon, en zo ja heb je nog specifieke lijsten erin staan die je gebruikt? Ben zelf met een lijst bezig en ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken...
http://open.spotify.com/u(...)gbrW0pqJRDu6rYrOJY29Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
zo... net bij de podoloog geweest (die ook marathons loopt) en die gaf het advies om te gaan taperen
hij was ook enigsinds verbaasd dat ik niet wist dat ik dat moest ;-)
I'm in half a mind om dat inderdeed maar te gaan doen... of iig pas zondag weer wat te lopen...
ik merk dat ik het lastig vind om mn schema los te laten aangezien ik al zoveel trainingsdagen gemist heb de afgelopen weken. Maar ik moet gewoon maar vertrouwen hebben in mn eigen kunnen. punt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
lekkere lijst. Heb me geabonneerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:02 schreef Xhermes het volgende:
Neem aan dat jullie ook allemaal wel muziek luisteren tijdens het lopen. Mensen die Spotify gebruiken op hun telefoon, en zo ja heb je nog specifieke lijsten erin staan die je gebruikt? Ben zelf met een lijst bezig en ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken...
http://open.spotify.com/u(...)gbrW0pqJRDu6rYrOJY29![]()
![]()
Ik heb vandaag weer een 5 km gelopen. Mijn kniepijntje, dat ik overhield aan de halve van Haarlem, speelde gelukkig maar heel kort op en verdween toen ook weer. Ideaal loopweer dit. Niet te koud, niet te warm en zalig windstil. Als het altijd zo was...
Ik zit een beetje te zoeken naar een budgetoplossing voor eiwitshakes, omdat ik wat spierweefsel wil kweken, zodat ik misschien eens vorderingen ga maken. Ik sta al veel te lang stil. Eigenlijk meer jojo, door periodes dat het me wel en niet lukt om te lopen wat ik wil.Life is what you make it.![]()
Zag het staan! Je kan zelf ook nummers toevoegen, al is het wel dat als ik het niet leuk vind ik hem er gewoon weer uit bonjour![]()
![]()
Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
-1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:02 schreef Xhermes het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)gbrW0pqJRDu6rYrOJY29
Maar, zal thuis effe kijken of ik nog wat hardloopwaardigs heb.![]()
Lijkt mij Nijverdalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, ik heb je niet op Endo. Is het 035?![]()
Ik las konijntjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vandaag weer een 5 km gelopen. Mijn kniepijntje dat ik overhield aan de halve van Haarlem, speelde gelukkig maar heel kort op en verdween toen ook weer. Ideaal loopweer dit. Niet te koud, niet te warm en zalig windstil. Als het altijd zo was...
Ik zit een beetje te zoeken naar een budgetoplossing voor eiwitshakes, omdat ik wat spierweefsel wil kweken, zodat ik misschien eens vorderingen ga maken. Ik sta al veel te lang stil. Eigenlijk meer jojo, door periodes dat het me wel en niet lukt om te lopen wat ik wil.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, eigenlijk altijd zonder muziek. Heel sporadisch dat ik iets van Tiesto of Armin van Buuren op zet, maar meestal gaat dat dan ook weer af halverwege m'n rondje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:02 schreef Xhermes het volgende:
http://open.spotify.com/u(...)gbrW0pqJRDu6rYrOJY29Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
leuk aandenken aan een prestatieloop. Een konijnquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
En dan gewoon tussen de medailles hangen natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
leuk aandenken aan een prestatieloop. Een konijnF means you're fucked![]()
Ja datquote:.
Ik heb gister ook een "blessure" gelopen... mijn ene teennageltje groeit scheef en was blijkbaar iets te lang, dus ik had de huid van de teen ernaast kapot gelopen. Nu zit er een randje rood op m'n schoen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Konijntjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:17 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan gewoon tussen de medailles hangen natuurlijk.
@slack ja misschien wel, maar alle verhalen over shinsplits zeggen u derdaad dat gedurende de loop pijn verdwijnt maar in hevigheid terug komt als je klaar bent. En dat is vaak niet zo.
Maar goed ik kijk het nog heel even aan en anders ben ik in ieder geval voor dit jaar klaar met hardlopen.![]()
Ah ja die ken ik, die heb ik ook laatst gehad....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat.
Ik heb gister ook een "blessure" gelopen... mijn ene teennageltje groeit scheef en was blijkbaar iets te lang, dus ik had de huid van de teen ernaast kapot gelopen. Nu zit er een randje rood op m'n schoen.
Ahquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat.
Dat heb ik met enige regelmaat ook gehad. Gewoon teennagel knippen en verder lopen
![]()
![]()
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
AhDat heb ik met enige regelmaat ook gehad. Gewoon teennagel knippen en verder lopen
het deed ook helemaal geen zeer tijdens het lopen, thuis sta ik op m'n sokken in de badkamer zit er ineens bloed op de vloer
.
Nope.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, ik heb je niet op Endo. Is het 035?![]()
![]()
Mkay, zou het anders aanpakken, maar that is me. Sterkte eitherway!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
@slack ja misschien wel, maar alle verhalen over shinsplits zeggen u derdaad dat gedurende de loop pijn verdwijnt maar in hevigheid terug komt als je klaar bent. En dat is vaak niet zo.
Maar goed ik kijk het nog heel even aan en anders ben ik in ieder geval voor dit jaar klaar met hardlopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In mei begonnen met hardlopen en daarvoor schoenen aan laten meten, door middel van een camera hebben ze mijn loop geanalyseerd. Begonnen met het schema van Evy, maar na een paar weken toch last van mijn schenen (shinsplits).
Meteen rust gepakt en na een paar maanden heel rustig aan het schema weer opgepakt, maar na 2 weken kreeg ik hetzelfde gevoel terug. Met mijn schoenen naar een andere winkel gegaan en daar mijn loop nogmaals laten bekijken.
Bleek ik voor mijn loop toch niet de goede schoenen te hebben. Terug naar de winkel waar ik de schoenen gekocht had, daar hebben ze me nogmaals op de film gezet en gaven ze snel aan dat het inderdaad de verkeerde schoenen voor mij waren. Direct nieuwe meegekregen die wel zouden moeten voldoen. Nu nog een paar weken mijn schenen rust gunnen en dan weer rustig aan met Evy beginnen en hopen dat het nu wel goed gaat.
![]()
Als ik dat zo zie lijkt me dat in mijn hoofd al veel langer dan 5Km. Maar heb het zelf ook vaak mis. Dan loop ik en denk ik van "hmm laat nu maar richting huis gaan" en dan ben ik dichtbij en moet ik nog wel een stuk. Dan zigzag ik de woonwijk maar doorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier ook een semi-hardloper. Doe het wel, maar vindt het nog niet echt leuk... Laatst de dam-tot-dam-loop gelopen. Was wel leuk, maar lange afstanden hardlopen vind ik maar saai ben ik achter gekomen.(en ook niet mega snel 1u20m)
Loop trouwens op deze beestjes:
Ben meer van het interval hardlopen (HIIT), dus maximale sprint en normaal lopen afwisselen, en afwisselen met krachtoefeningen tijdens het hardlopen. Hardlopen is wel het meest toegankelijke van al mijn sporten en dat is wel fijn.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Hiit is toch niet met krachtoefeningen tussendoor?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:21 schreef -Splash- het volgende:
Hier ook een semi-hardloper. Doe het wel, maar vindt het nog niet echt leuk... Laatst de dam-tot-dam-loop gelopen. Was wel leuk, maar lange afstanden hardlopen vind ik maar saai ben ik achter gekomen.(en ook niet mega snel 1u20m)
[ afbeelding ]
Ben meer van het interval hardlopen (HIIT), dus maximale sprint en normaal lopen afwisselen, en afwisselen met krachtoefeningen tijdens het hardlopen. Hardlopen is wel het meest toegankelijke van al mijn sporten en dat is wel fijn.
Gewoon lopen met sprints. Natuurlijk kun je er voor variate ook krachtoefeningen ingooien.
Dan krijg je Hiiamt ofzo
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat je het woordje 'en' niet goed leest. Bovendien is HIIT een verzamelnaam en heeft het niet tot het hardlopen alleen betrekking.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Nu voel ik me weer een slakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:21 schreef -Splash- het volgende:
[ afbeelding ]
(1:34)![]()
Oh... zo bedoel ik het ook weer niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:39 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nu voel ik me weer een slak
(1:34)![]()
Als het je gerust stelt... ik dacht een aardige tijd gelopen te hebben, bleek ik een van de langzaamste te zijn van mijn trainingsgroepje.(liepen rond de 1:04 en 1:10)
Jij kan mijn rondjes in Endodinges zien, is echt niet zo heel verquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie lijkt me dat in mijn hoofd al veel langer dan 5Km. Maar heb het zelf ook vaak mis. Dan loop ik en denk ik van "hmm laat nu maar richting huis gaan" en dan ben ik dichtbij en moet ik nog wel een stuk. Dan zigzag ik de woonwijk maar door![]()
![]()
Snelle mensenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh... zo bedoel ik het ook weer niet.![]()
Als het je gerust stelt... ik dacht een aardige tijd gelopen te hebben, bleek ik een van de langzaamste te zijn van mijn trainingsgroepje.(liepen rond de 1:04 en 1:10)
1:20 vind ik heul niet slecht voor iemand die het eigenlijk niet zo leuk vindt![]()
![]()
Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Snelle mensen
1:20 vind ik heul niet slecht voor iemand die het eigenlijk niet zo leuk vindtMaar dat is toch juist logischer? Je loopt sneller zodat je sneller klaar bent en leuke dingen kan gaan doen?
HIIT is High Intensity Interval Training. Dus dat kan met hardlopen gewoon keihard beulen zijn, veeeel sprintwerk. Dat kan je ook icm krachttraining doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hiit is toch niet met krachtoefeningen tussendoor?
Gewoon lopen met sprints. Natuurlijk kun je er voor variate ook krachtoefeningen ingooien.
Dan krijg je Hiiamt ofzo
https://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_interval_trainingIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
omg ik doe m'n nieuwe hardloopjasje nooit meer uit!! het zit zo lekker dat ik er het liefst dag en nacht in wil rondlopen![]()
![]()
Mijn nieuwe liefde:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef kwiwi het volgende:
omg ik doe m'n nieuwe hardloopjasje nooit meer uit!! het zit zo lekker dat ik er het liefst dag en nacht in wil rondlopen![]()
![]()
Mijn nieuwe liefde:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we matchen
Ja doei.![]()
Niet stoppen met lopen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mkay, zou het anders aanpakken, maar that is me. Sterkte eitherway!![]()
Ik zou wel stoppen met lopen, een week of twee, vervolgens langzaam opnieuw met een startersschema de draad oppakken. Ik vind jouw stopperiode te lang, de gehele winter.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar voor shinsplints zeggen ze minimaal 5 tot 6 weken niet lopen. Ik ben tot nu toe 2 keer 3 weken gestopt en heb daarna bij de eerste afzet al 'pijn'. Dat pijn is relatief, maar toont wel aan dat het met 3 weken eigenlijk niet over is. Ik denk niet dat daar met minuutjes intervallen veel verandering in brengt. Sowieso heb ik natuurlijk mijn 'normale' trainschema al met 60% terug gebracht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zou wel stoppen met lopen, een week of twee, vervolgens langzaam opnieuw met een startersschema de draad oppakken. Ik vind jouw stopperiode te lang, de gehele winter.![]()
Daarom zeg ik, ik zou het anders doen, 3 weken en dan weer rustig opbouwen. Maar jij trekt een ander plan, o.a. vanwege je bruggenloop in Rotterdam. En dat snap ik (ha, ik daar kan ik me volledig bij inleven).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar voor shinsplints zeggen ze minimaal 5 tot 6 weken niet lopen. Ik ben tot nu toe 2 keer 3 weken gestopt en heb daarna bij de eerste afzet al 'pijn'. Dat pijn is relatief, maar toont wel aan dat het met 3 weken eigenlijk niet over is. Ik denk niet dat daar met minuutjes intervallen veel verandering in brengt. Sowieso heb ik natuurlijk mijn 'normale' trainschema al met 60% terug gebracht.
En ik denk wel dat Evy met de afwisseling tussen lopen en wandelen wel verschil maakt, al is het alleen maar omdat de intensiteit bijzonder laag is op dat soort momenten. En extra dagen rust nemen tussen de loopdagen zou ook nog eens kunnen helpen. IIG, alle geluk en wijsheid toegewenst, de lappenmand zuigt (ondanks dat Gup ons gezelschap houd).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat doet ie zeker! Ik zag net een hardloper, en ik dacht "klootzakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik zou het anders doen, 3 weken en dan weer rustig opbouwen. Maar jij trekt een ander plan, o.a. vanwege je bruggenloop in Rotterdam. En dat snap ik (ha, ik daar kan ik me volledig bij inleven).
En ik denk wel dat Evy met de afwisseling tussen lopen en wandelen wel verschil maakt, al is het alleen maar omdat de intensiteit bijzonder laag is op dat soort momenten. En extra dagen rust nemen tussen de loopdagen zou ook nog eens kunnen helpen. IIG, alle geluk en wijsheid toegewenst, de lappenmand zuigt (ondanks dat Gup ons gezelschap houd)."
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat doet ie zeker! Ik zag net een hardloper, en ik dacht "klootzak"
Je liet 'm nog net niet struikelen?
![]()
![]()
Hij liep aan de andere kant van de wegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]Je liet 'm nog net niet struikelen?
en ik fietste harder
Godnondejumoest langer doorwerken, dus ik was pas om 18:45 thuis, loopgroep start om 19:00. Als een idioot omgekleed, erheen met de auto (18:55) en...geen fucking parkeerplek
Ja, 600 meter verderop! Dus na 10 min cirkelen weer naar huis, alleen lopen
* GotC trekt kerstboom aan
/firstworldproblems![]()
FFUUUUUquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef GotC het volgende:
Godnondejumoest langer doorwerken, dus ik was pas om 18:45 thuis, loopgroep start om 19:00. Als een idioot omgekleed, erheen met de auto (18:55) en...geen fucking parkeerplek
/firstworldproblems
Brr het zakt al naar 6 Celsius in de nacht![]()
Ik ga denk ik laat lopen dat wordt handschoenen aan en lang/lang.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Nu al handschoenen? Zelfs ik doe dat niet. Lang/lang of lang/kort mag ook (kort being shirtje).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
that's no injury, that's a band of honour!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Die had ik laatst ook weerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
that's no injury, that's a band of honour!!rode sokken WTF
Haha okay dan draag ik 'm met trotsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
that's no injury, that's a band of honour!!! Dat halve stuk vel wat ik vandaag stukliep toen ik recht tegen een stoel aanliep is wat vervelender
. Ben nog verkouden aan het worden ook...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef GotC het volgende:
/firstworldproblems
ook dat is geen blessure...dat is een leermoment voor de nose rocketquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben nog verkouden aan het worden ook...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zat net met iemand te DM'en en ik lees vaak over dat mensen motivatie vinden in de topic.... het leukste van dit topic vind ik toch wel dat ik hier mensen ontmoet waarmee ik een gezamelijke noemer heb: hardlopen.
Er lopen hier mensen rond die volgens mij een hele andere kijk op de maatschappij hebben dan ik en waar ik IRL werkelijk geen overeenkomsten mee zou hebben buiten lopen om, maar hier vervalt dat allemaal.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag niet gelukt om te gaan lopen, morgenvroeg dan maar! Schijnt weer prachtig weer te gaan worden
Had overigens mijn Nike muts en handschoenen binnen; uitstekende pasvorm en mooi dun maar wel warm materiaal!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Inderdaad. Hoewel ik ook in veel topics steeds weer dezelfde mensen tegenkom met voor 99% dezelfde denkbeelden. Ook grappig om te zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Er lopen hier mensen rond die volgens mij een hele andere kijk op de maatschappij hebben dan ik en waar ik IRL werkelijk geen overeenkomsten mee zou hebben buiten lopen om, maar hier vervalt dat allemaal.Maar ik zal geen namen noemen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik ook in veel topics steeds weer dezelfde mensen tegenkom met voor 99% dezelfde denkbeelden. Ook grappig om te zienMaar ik zal geen namen noemen...
Ik wíst wat er in die spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Ja maar ik kan een kou kleum zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef slacker_nl het volgende:
Nu al handschoenen? Zelfs ik doe dat niet. Lang/lang of lang/kort mag ook (kort being shirtje).
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ah, 4 november okay.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Het is zondag 4 november![]()
Heb je een endomondo account?
Ik heb mij aangemeld bij Endomondo. Even kijken wat het precies inhoud![]()
![]()
Hier moest vanochtend al ijs van de auto's worden gekrabd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar ik kan een kou kleum zijn![]()
Ja doei.![]()
Ik vind het ook koud, binnenik ben er nog niet klaar voor!!
Ik ben er wel klaar voorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ben er alweer klaar meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, herfstweer vind ik wel fijn om in te lopen, maar vrieskou hoeft van mij niet. Tussen de 10 en 15 graden voor hardlopen werkt voor mij persoonlijk 't best
Ja doei.![]()
Ik ben op dit weer eigenlijk altijd op m'n best... Maar goed, ik mag even niet
FUUUU, wilde nog hardlopen maar zit nog op kantoor en moet ook nog eten.
Dit gaat niet meer lukken.
♫![]()
Godverdomme wat lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:26 schreef GotC het volgende:
Zo, alle frustratie van vandaag eruit gelopenRedelijke opluchting!
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GodverdommeGodnondeju wat lekker![]()
![]()
Lekker meis!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:26 schreef GotC het volgende:
Zo, alle frustratie van vandaag eruit gelopenRedelijke opluchting!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Deze week ook maar 3 ipv 4 keer lopen.
Mr.Mo's koppelingskabel is kapot en de motor staat op 't vliegveld. Dus ik ga morgen na m'n uurtje lesgeven meteen naar Shipley waar een dealer zit die me een kabel besteld heeft, dan naar 't vliegveld en als 't even kan die koppelingskabel vervangen en daarna wachten op Mr.Mo die pas om half 8 landt en dan onderweg ergens eten en dan zijn we 11 uur thuis en dan moet ik naar bed want om 6 uur gaat de wekker weer.Zou niet weten waar ik er hardlopen in moet proppen aangezien ik ook morgen om 6 uur naast m'n bed sta om te gaan werken en 5 uur opstaan om te gaan hardlopen gaat me iets te ver. Iets.
Ja doei.![]()
Goeie, dat ga ik vanavond ook ruim op tijd doen. Hakt er in, ineens dat vroege opstaanquote:
Ja doei.![]()
Ah mooi! Dan heb ik toch nog een fikse training gehad vanavond na het eten. Op de bank.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heerlijk gelopen bij de Nike Run Club. Alleen jammer dat de pacers zo snel gaan dat je ze na 1,5 km al kwijt bent. Ik heb geprobeerd ze bij te houden, maar gingen echt veel te snel. Liep de eerste 4 km op een gemiddelde van 5,09. Echt veel te snel voor me. Dus maar af gezakt.
Natuurlijk geklaagd na afloop. Heb echt het grootste gedeelte alleen gelopen. Dat lijkt me niet de bedoeling van een loopgroep. Er waren twee pacers. Een die liep veel te snel, ver onder de 5 minuten. En de tweede liep stukken langzamer dan ik normaal loop.
Maar verder lekker gelopen. Weet nu ook dat ik volgende de 8 km wel onder de 45 minuten moet kunnen lopen.![]()
http://connect.garmin.com/activity/232087787
http://www.endomondo.com/workouts/gWKYoItCz5M
Tevreden8km test gedaan voor volgende week. Lekker stuk gegaan met snel herstel erna
![]()
![]()
Jaloers!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah mooi! Dan heb ik toch nog een fikse training gehad vanavond na het eten. Op de bank.
Ik hoop vanavond en vannacht eens stevig te trainen. Ultra, als het even kan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kan iemand mij vertellen wat een goede instelling is voor een loopband?
Gewoon ook m'n straat hardloopschoenen gebruiken?
Is het een kwestie van een snelheid instellen die jij dan moet lopen?
We hebben een hotelletje in Limburg geboekt waar een fitness bijzit, dus kan ik eens proberen op zo'n band te lopen. Ik lees hier weleens wat over graden/hoeken enzo.
Zelf ben ik een beginnend loper die nu 35 a 40 minuutjes loopt op een tempo van 8,5 - 9 kmh![]()
Slecht van die pacers zeg, je houdt de groep toch in de gaten lijkt mequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef linebear het volgende:
Heerlijk gelopen bij de Nike Run Club. Alleen jammer dat de pacers zo snel gaan dat je ze na 1,5 km al kwijt bent. Ik heb geprobeerd ze bij te houden, maar gingen echt veel te snel. Liep de eerste 4 km op een gemiddelde van 5,09. Echt veel te snel voor me. Dus maar af gezakt.
Natuurlijk geklaagd na afloop. Heb echt het grootste gedeelte alleen gelopen. Dat lijkt me niet de bedoeling van een loopgroep. Er waren twee pacers. Een die liep veel te snel, ver onder de 5 minuten. En de tweede liep stukken langzamer dan ik normaal loop.
Maar verder lekker gelopen. Weet nu ook dat ik volgende de 8 km wel onder de 45 minuten moet kunnen lopen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
De beste instelling is het standje 'uit' en dan naar buiten gaan en daar lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:49 schreef IamCurious het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een goede instelling is voor een loopband?Ja doei.![]()
Dan ben je elders.. en dan ga je binnen lopen....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:49 schreef IamCurious het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een goede instelling is voor een loopband?
Gewoon ook m'n straat hardloopschoenen gebruiken?
Is het een kwestie van een snelheid instellen die jij dan moet lopen?
We hebben een hotelletje in Limburg geboekt waar een fitness bijzit, dus kan ik eens proberen op zo'n band te lopen. Ik lees hier weleens wat over graden/hoeken enzo.
Zelf ben ik een beginnend loper die nu 35 a 40 minuutjes loopt op een tempo van 8,5 - 9 kmhVerken en geniet!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is gewoon te gek voor woordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef linebear het volgende:
Maar verder lekker gelopen. Weet nu ook dat ik volgende de 8 km wel onder de 45 minuten moet kunnen lopen.Trainers/pacers horen juíst de groep bij elkaar te houden.
Disclaimer: Weet niet wat de samenstelling+grootte v/d groep was?![]()
De groep is groot. De snelle groep zijn allemaal jonge honden. Dus die willen wel...
Heb ook een 'klacht ingediend'.... hopelijk doen ze er iets mee.
Ze willen nu een groep met met 13 km/uur en een groep met 10 km/uur. Helaas val ik daar een beetje tussen in. Maar eens aankijken hoe dat gaat...![]()
Groot..20 man? 50? 100? Bij mijn loopgroepje is 10-15 namelijk al grootquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef linebear het volgende:
De groep is groot. De snelle groep zijn allemaal jonge honden. Dus die willen wel...
Heb ook een 'klacht ingediend'.... hopelijk doen ze er iets mee.
Ze willen nu een groep met met 13 km/uur en een groep met 10 km/uur. Helaas val ik daar een beetje tussen in. Maar eens aankijken hoe dat gaat...Overzichtelijk, maar groot.
![]()
Nike.. dus alles en iedereen komt erop af.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Groot..20 man? 50? 100? Bij mijn loopgroepje is 10-15 namelijk al grootOverzichtelijk, maar groot.
True that. En dan met 2 pacers/trainers lopen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nike.. dus alles en iedereen komt erop af.![]()
Ik bid voor zondag. Ben door ziekte letterlijk uit de running door ziekte (overgeven, ziek zwak misselijk je kent het wel). Morgen maar even een stukje lopen en zaterdagochtend maar even. Heb toch niet echt een tijd die ik wil halen, maar ik wil hem wel graag helemaal hardlopend willen doen, dus niet wandelen. En zoals ik nu ben gaat dat niet echt lukken
.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
de snelle groep moet gewoon, als het gat te groot wordt, omdraaien en de langzamere lopers oppikken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef linebear het volgende:
denk dat de groep wel tegen de 50 mensen groot is.
of inderdaad twee groepen maken, en als je daar dan tussen val, dat is eigenlijk iets waar niemand iets aan kan doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vegen ftwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de snelle groep moet gewoon, als het gat te groot wordt, omdraaien en de langzamere lopers oppikken.
of inderdaad twee groepen maken, en als je daar dan tussen val, dat is eigenlijk iets waar niemand iets aan kan doen.
Vind trouwens 10km/h groep nog snel voor een langzame groep training![]()
![]()
dat was toch broken heart disease?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef Finland. het volgende:
Ik bid voor zondag. Ben door ziekte letterlijk uit de running
zeker als je door de stad loop met stoepen, paaltjes, stoplichten etc. dat houd enorm op lijkt mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Vegen ftw
Vind trouwens 10km/h groep nog snel voor een langzame groep training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Good busy you!quote:
volgend jaar de 1500!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILER: rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, dat is al weer over. Hier gaat het gewoon om een virusje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat was toch broken heart disease?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Occupy the commercial running!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jullie worden nog eens klef, met z'n tweeen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Occupy the commercial running!!!
Hoewel het niets voor mij is, dat massale, vind ik 't alleen maar tof dat veel mensen door zoiets in beweging worden gebracht. Maar ach, voor sommigen is het nooit goed. Beweeg je niet is 't niet goed, doe je mee met iets 'commercieels' is 't weer niet goedTsja. There's no pleasing some people. Je hoeft er niet aan mee te doen.
Ja doei.![]()
Ik ga mijn challenge zo enorm niet halen. Om het wel te halen moet er een zodanige stap bijzetten dat ik bang ben voor blessures. Dat ga ik dus echt niet doen.
Ga 50 km missen op de 500.
Ben een beetje bang voor zondag. Het parcours is erg vochtig en nu bezaaid met stormschade-ellende.![]()
![]()
Ik kom er dus net achter dat in de Runkeeper-app zelf ook een 'landkaart' zit
Fijn dat dat zo duidelijk aangegeven is in die app![]()
![]()
zou je ook niet zeggen dat dat 8km is, Den Haag is groter dan je vaak denktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef GotC het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/232087787
http://www.endomondo.com/workouts/gWKYoItCz5M
Tevreden8km test gedaan voor volgende week. Lekker stuk gegaan met snel herstel erna
kap nah![]()
lijkt eerder een woongroep dan een loopgroep danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef linebear het volgende:
denk dat de groep wel tegen de 50 mensen groot is.
kap nah![]()
Ja het wellicht massaal. Maar het is wel erg lekker om in een groep te lopen. Kijk er altijd wel naar uit....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Hoewel het niets voor mij is, dat massale, vind ik 't alleen maar tof dat veel mensen door zoiets in beweging worden gebracht. Maar ach, voor sommigen is het nooit goed. Beweeg je niet is 't niet goed, doe je mee met iets 'commercieels' is 't weer niet goedTsja. There's no pleasing some people. Je hoeft er niet aan mee te doen.
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jullie worden nog eens klef, met z'n tweeen!
quote:
Je wee weet dat het niet goed is om dan veel inspanning te leveren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Finland. het volgende:
[..]
Nee, dat is al weer over. Hier gaat het gewoon om een virusje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is afwisseling van hoge intensiteit en normale inspanning. Jij zegt eigenlijk en en en. Maar maakt verder ook niet uit hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef -Splash- het volgende:
Ik denk dat je het woordje 'en' niet goed leest. Bovendien is HIIT een verzamelnaam en heeft het niet tot het hardlopen alleen betrekking.
Daarom typte ik Hiiamtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
HIIT is High Intensity Interval Training. Dus dat kan met hardlopen gewoon keihard beulen zijn, veeeel sprintwerk. Dat kan je ook icm krachttraining doen.
https://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_interval_trainingHigh intensive interval and muscle training.
Het gaat me even niet om de mensen die wel/niet gaan lopen. Maar ik vind de manier van Nike zo.. it rubs me the wrong way. Reebok Crossfit heb ik totaal geen problemen mee. Daar zie ik een merk echt investeren in het gebeuren. In Nederland doet Nike helemaal niks met hardloopevents what so ever. Het komt nu bij mij over, koop Nike spullen, dan ben je hip.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mensen gaan lopen is een plus, maar met 2 begeleiders op 50 lopers.. das onverantwoordelijk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voorheen was Nike volgens mij sponsor van de Dam tot Dam. Maar kan me vergissen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het gaat me even niet om de mensen die wel/niet gaan lopen. Maar ik vind de manier van Nike zo.. it rubs me the wrong way. Reebok Crossfit heb ik totaal geen problemen mee. Daar zie ik een merk echt investeren in het gebeuren. In Nederland doet Nike helemaal niks met hardloopevents what so ever. Het komt nu bij mij over, koop Nike spullen, dan ben je hip.
Dat mensen gaan lopen is een plus, maar met 2 begeleiders op 50 lopers.. das onverantwoordelijk.![]()
Ja, 27 jaar lang, en nu doen ze niks meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef linebear het volgende:
[..]
Voorheen was Nike volgens mij sponsor van de Dam tot Dam. Maar kan me vergissen...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Da's nu Asics, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef linebear het volgende:
[..]
Voorheen was Nike volgens mij sponsor van de Dam tot Dam. Maar kan me vergissen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
anima sana in corpore sanoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Naast aanhoudende blessure ook nog einde dag te horen gekregen dat mijn moeite om naar Amsterdam te treinen vandaag ook nog voor jan lul is geweest. Afwijzing nummer zoveel.
En de frustratie eraf lopen kan ook nog niet![]()
![]()
Het komt goed, het komt goed! Keep your head up.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Naast aanhoudende blessure ook nog einde dag te horen gekregen dat mijn moeite om naar Amsterdam te treinen vandaag ook nog voor jan lul is geweest. Afwijzing nummer zoveel.
En de frustratie eraf lopen kan ook nog nietJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* rechtsedirecte mijmert over de goede oude tijd dat ze de HM van Egmond sponsorden...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, 27 jaar lang, en nu doen ze niks meer.
gaat toch nog maar eens op zoek naar de HM Nike muts'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wel een beetje snel dan, want als 42 jarig in crisistijd 3 maanden werkloos zijn wordt een tikkie eng.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het komt goed, het komt goed! Keep your head up.![]()
inderdaad, Swets.... en de verantwoordelijkheid voor een gezinquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel een beetje snel dan, want als 42 jarig in crisistijd 3 maanden werkloos zijn wordt een tikkie eng.
een beetje een dooddoener maar iig succes met de sollicitaties die aankomend zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm dat is kut. Gewoon blijven proberen iig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel een beetje snel dan, want als 42 jarig in crisistijd 3 maanden werkloos zijn wordt een tikkie eng.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
vanavond een rondje heuvels...
met nog 7 weken tot aan de Luxmore Grunt is het noodzaak om hoogteverschil in de benen te krijgen., maar ik heb er nu al zin in!
Het uit mijn hoofd zetten van de marathon is het beste wat ik dit jaar op loopgebied gedaan heb.
Ik heb echt genoten van alle training, ook de eenzame 30km LDL's, wat ik al achter de rug had voor ik het besluit nam maar het voelde op een gegeven moment alsof mijn training een race tegen de klok was geworden.
Even een foto van de Luxmore Hut (het gebouw rechts op de foto).... dit is het keerpunt van de Luxmore Grunt., en inderdaad, het startpunt is bij het meer., 885 meter omhoog en weer naar beneden.
en nu maar hopen dat ik het haal want dat zou mijn eerste medaille opleveren
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-10-2012 05:43:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zijn de mooiere foto's.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Eigenlijk zou je ook gek zijn om dat niet te doen en in plaats daarvan een marathon op asfalt te gaan lopen
Had ze al een tijd niet gehad en dan is het des te leuker als je ze weer ziet: bekertjes!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/99317810Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:19 schreef Griebus het volgende:
Had ze al een tijd niet gehad en dan is het des te leuker als je ze weer ziet: bekertjes!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/99317810Flink hard gestart?
F means you're fucked![]()
ja vooral de eerste kilometer. Was lekker slim bezig; had wel de hartslagband om maar vergeten hem aan te zettenquote:Daar was het blijkbaar te vroeg voor
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Gave foto!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
met nog 7 weken tot aan de Luxmore Grunt is het noodzaak om hoogteverschil in de benen te krijgen., maar ik heb er nu al zin in!
Het uit mijn hoofd zetten van de marathon is het beste wat ik dit jaar op loopgebied gedaan heb.
Ik heb echt genoten van alle training, ook de eenzame 30km LDL's, wat ik al achter de rug had voor ik het besluit nam maar het voelde op een gegeven moment alsof mijn training een race tegen de klok was geworden.
Even een foto van de Luxmore Hut (het gebouw rechts op de foto).... dit is het keerpunt van de Luxmore Grunt., en inderdaad, het startpunt is bij het meer., 885 meter omhoog en weer naar beneden.
[ afbeelding ]
en nu maar hopen dat ik het haal want dat zou mijn eerste medaille opleveren![]()
Zo, weer bijgelezen. Coole foto RD!!
Swets, wat ¤)@. Blijf gewoon inademen, uitademen en doorsolliciteren. I know the feeling.
Flinke spierpijn na de loopscholing van dinsdag hier! Twijfel een beetje of ik vandaag nog zal lopen, of gewoon zal wachten tot DE morningrun zaterdag (zin in!) Eind vd week wil ik mijn proefschrift naar de drukker hebben en liefst zit ik als een asociale voor een schermpje en houd ik niet eerder op voordat 'ie weg is...![]()
Maar dan met de loopband.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ben je elders.. en dan ga je binnen lopen....Verken en geniet!
Mooi dat het zo'n rust geeft. En wie weet gaat het volgend jaar ineens wel makkelijk. Die kilometers heb je nu toch in de benen. Hup naar die medaille nu!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
en nu maar hopen dat ik het haal want dat zou mijn eerste medaille opleverenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was het ook een race tegen de klok of voelde het alleen zo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb echt genoten van alle training, ook de eenzame 30km LDL's, wat ik al achter de rug had voor ik het besluit nam maar het voelde op een gegeven moment alsof mijn training een race tegen de klok was geworden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dan met de loopband.
[ afbeelding ]![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ga een dezer dagen maar eens een concept wedstrijdprogramma voor 2013 in elkaar zetten voor mezelf. Eens kijken wat er allemaal wel en wat er allemaal niet gaat passen. Ik weet nu al dat ik een paar leuke loopjes moet gaan laten schieten...F means you're fucked![]()
misschien voelde het alleen zo, maar na mijn vakantie kon ik niet meer in het ritme van de LDLen komen en op het moment dat ik, volgens het schema de 32km'ers zou moeten lopen bleef ik elke week steken bij zo'n 25-28km... dus voor mijn gevoel kwam ik steeds meer op achter en begon misschien, onbewust, panikerig te trainenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Was het ook een race tegen de klok of voelde het alleen zo?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ht grootste probleem was het feit dat ik tijdens mijn vakantie, ondanks dat ik 50km per week liep, weinig gelegenheid had om LDL's te lopen dus moest ik dit na mijn vakantie weer opbouwen,iets waar ik "te weinig" tijd voor had.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mooi dat het zo'n rust geeft. En wie weet gaat het volgend jaar ineens wel makkelijk. Die kilometers heb je nu toch in de benen. Hup naar die medaille nu!
Komend jaar ben ik op vakantie in Nederland en logeer ik op 1 plaats waardoor ik, na het overkomen van mijn jetlag, gewoon lekker mijn loopschoenen kan pakken en er op uit kan gaan.
De marathon is dus nog niet geschrapt, allleen uitgesteld...voor komend jaar is het voornamelijk een kwestie van op verantwoordelijke wijze zo veel mogelijk HM's en 20EM in het programma stoppen, voornamelijk off road
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-10-2012 10:05:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stage in Amerika (april t/m juli) gaat door!!om dat te vieren ga ik zo lekker lopen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Stage in Amerika (april t/m juli) gaat door!!om dat te vieren ga ik zo lekker lopen
Vet zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu ben ik ook op jou jaloers
Leuk! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Gaaf !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Wel je Endomondo/gps en camera meenemen he kunnen wij meegenietenquote:![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:56 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond lopen, hopelijk is het koud genoeg voor m'n jasje![]()
poser
het hoogteverschil van even wennen zijnquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vrouwen......quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanavond ook maar een rondje doen.(afgewisseld met box jumps, pushups, planks, etc..)
I see. Nouja, die 5 km zal het verschil echt niet maken hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien voelde het alleen zo, maar na mijn vakantie kon ik niet meer in het ritme van de LDLen komen en op het moment dat ik, volgens het schema de 32km'ers zou moeten lopen bleef ik elke week steken bij zo'n 25-28km... dus voor mijn gevoel kwam ik steeds meer op achter en begon misschien, onbewust, panikerig te trainenMaar goed, dit jaar weer een kans (en dus NIET op vakantie gaan nu he!).
Hij komt naar hier tijdens zijn vakantie. Kunnen we hem met zn allen in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I see. Nouja, die 5 km zal het verschil echt niet maken hoorMaar goed, dit jaar weer een kans (en dus NIET op vakantie gaan nu he!).
Waarom heb ik zo ongelooflijk veel zin in volgend weekend? Echt, ik kan niet wachten tot het zo ver is
om vervolgens mezelf weer op te moeten laden voor een nieuw doel
Is het probleem niet dat je te weinig rustdagen tussen de trainingen hebt zitten? Het lijkt me dat je voor de lange duurlopen meer hersteltijd nodig hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ht grootste probleem was het feit dat ik tijdens mijn vakantie, ondanks dat ik 50km per week liep, weinig gelegenheid had om LDL's te lopen dus moest ik dit na mijn vakantie weer opbouwen,iets waar ik "te weinig" tijd voor had.
Komend jaar ben ik op vakantie in Nederland en logeer ik op 1 plaats waardoor ik, na het overkomen van mijn jetlag, gewoon lekker mijn loopschoenen kan pakken en er op uit kan gaan.
De marathon is dus nog niet geschrapt, allleen uitgesteld...voor komend jaar is het voornamelijk een kwestie van op verantwoordelijke wijze zo veel mogelijk HM's en 20EM in het programma stoppen, voornamelijk off road![]()
![]()
Waar moet je op letten bij het aanschaffen van een stopwatch? Wat is een fijne niet al te dure?
(niet voor het hardlopen trouwens, cadeau voor een vrouwelijke sportinstructeur)Once you go flespompoen you never go black.![]()
Dat ie het doet? Geen ideequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef flespompoen het volgende:
Waar moet je op letten bij het aanschaffen van een stopwatch? Wat is een fijne niet al te dure?
(niet voor het hardlopen trouwens, cadeau voor een vrouwelijke sportinstructeur)F means you're fucked![]()
Dat was ook mijn eerste ideequote:Ik zou, behalve dat ie misschien fijn moet zitten als het een horloge is, ook niet kunnen bedenken wat belangrijk is.
![]()
ik loop al een tijd hard, meestal zo'n 2 keer per week. Meestal zijn het rondjes van 5 km. Ik fitness daarnaas nog 3x per week.
Ik wil mijn looptempo omhoog hebben, enig idee hoe ik dat aanpak?Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Intervaltrainingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
ik loop al een tijd hard, meestal zo'n 2 keer per week. Meestal zijn het rondjes van 5 km. Ik fitness daarnaas nog 3x per week.
Ik wil mijn looptempo omhoog hebben, enig idee hoe ik dat aanpak?
Sommige kan je niet uitzetten en piepen om het uur, sommige liggen niet lekker in de hand, sommige hebben geen rondetijden, geen verlichting etc etc, zoek een goede allrounder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste ideeIk zou, behalve dat ie misschien fijn moet zitten als het een horloge is, ook niet kunnen bedenken wat belangrijk is.
Ik heb al 3 weken niet meer gejogged, operatie (niks met joggen te maken) gehad en daarna kreeg ik last van kramp in de kuiten door de kou ? Misschien moet ik het zo maar eens weer proberen, wat zeggen jullie? ( Motivatie gezocht! ) :pOnce you go flespompoen you never go black.![]()
Kramp door de kou? Waar woon je, Siberië?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:09 schreef flespompoen het volgende:
[..]
Sommige kan je niet uitzetten en piepen om het uur, sommige liggen niet lekker in de hand, sommige hebben geen rondetijden, geen verlichting etc etc, zoek een goede allrounder.
Ik heb al 3 weken niet meer gejogged, operatie (niks met joggen te maken) gehad en daarna kreeg ik last van kramp in de kuiten door de kou ? Misschien moet ik het zo maar eens weer proberen, wat zeggen jullie? ( Motivatie gezocht! ) :pF means you're fucked![]()
Zo voelt het wel, kan erg slecht tegen de kou, heb nu beenwarmers onder mijn broek en 2 truien aan in een huis met de kachel op 20.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Kramp door de kou? Waar woon je, Siberië?
Had namelijk alleen in het begin (lente) last van kramp, daarna liep ik als een gesmeerde motor, vandaar mijn gedachte dat het aan de kou lag.Once you go flespompoen you never go black.![]()
Mensen, als je de kans hebt om vanmiddag te gaan lopen, doe dat dan want het is echt subliem weer. Zojuist lekker in kort/kort gaan lopen (wel een extra shirtje eronder vanwege de wind) met het volgende resultaat:
1h27m51s, 17,12km, 5:07min/km, 1227 cal.
Ik merk de laatste weken dat ik ook op de langere afstanden (>15km) gewoon een gemiddeld tempo kan lopen van rond de 5:10min/km. Ben hier zeer tevreden over en dat alles zonder enige last (op wat stramme gewrichten daags na het lopen na).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik wou zo graag dat ik kon!! Er moet flink wat frustratie uit, maar dat lukt zo niet![]()
/kokend bloed[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net terug van Les 22/Evy.
Nieuwe route over de Geniedijk.
2 * 15 minuten best wel zwaar.
En inschattingsfout mbt de terugweg..![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/ir-FL8NQrYg
Had de terugweg anders (korter) ingeschat.
Het risico van een spontane nieuwe route.
http://www.endomondo.com/workouts/qJLHRkJsuOs
![]()
Maar goed wel veel calorieën verbrandt
Word eens vriendjes met me...ik kan nix zien en ik weet niet wie je bent op Endomondoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net terug van Les 22/Evy.
Nieuwe route over de Geniedijk.
2 * 15 minuten best wel zwaar.
En inschattingsfout mbt de terugweg..![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/ir-FL8NQrYg
Had de terugweg anders (korter) ingeschat.
Het risico van een spontane nieuwe route.
http://www.endomondo.com/workouts/qJLHRkJsuOs
![]()
Maar goed wel veel calorieën verbrandt
Adem in, adem uit...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wou zo graag dat ik kon!! Er moet flink wat frustratie uit, maar dat lukt zo niet![]()
/kokend bloedF means you're fucked![]()
Mijn snuivend-paard-imitatie is awardwaardigquote:
![]()
![]()
LOZ ik sta op;
5150 You![]()
Bij de Challenge: Run! It’s fun!
Van Halen opzet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Word eens vriendjes met me...ik kan nix zien en ik weet niet wie je bent op Endomondo
1218 kcal![]()
ruim twee burgers verbrandt net![]()
* Naar de BK rent![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
1218 kcal![]()
ruim twee burgers verbrandt net![]()
* Naar de BK rent![]()
![]()
Waarschijnlijk had zij ook trek in BKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb dat ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:45 schreef YUR het volgende:
Waarom heb ik zo ongelooflijk veel zin in volgend weekend? Echt, ik kan niet wachten tot het zo ver is
om vervolgens mezelf weer op te moeten laden voor een nieuw doel![]()
![]()
![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:13 schreef Arquero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had zij ook trek in BK
Heb altijd zin in weekendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:45 schreef YUR het volgende:
om vervolgens mezelf weer op te moeten laden voor een nieuw doel![]()
![]()
Maar ook in aanstaande zaterdag. Tis te hopen dat de mijn in mn benen dan over is, voel het nog steeds![]()
![]()
Lopen is gisteravond vanwege visite niks gewordenWel nog even een kleine 1.5 km naar huis hardgelopen wat bijzonder soepel ging. Vanavond maar weer even dan. Dan morgen weer rust en zaterdag mijn eerste 5km! Heb nu ook eindelijk Endomodo een beetje running ( no pun intended). Gebruikte eerst MapMyRun, is er een manier om die gegevens nog over te zetten?
Exporteren gegevens uit MapMyRun (ik ken het niet verder) en dan importeren in Endomondo onder workouts.... dat zou moeten werken denk ik.![]()
Mjah en nee, hij zou dan sowieso alleen de GPS data pakken en niet de snelheden. En hij importeerd uberhaupt niks
Vandaag zou ik eigenlijk weer gaan lopen, maar ik vermoed dat een extra week rust noodzakelijk is.
Maar het goede nieuws is dat ik bijna de eerste 10 kilo kwijt ben.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag zou ik eigenlijk weer gaan lopen, maar ik vermoed dat een extra week rust noodzakelijk is.
Maar het goede nieuws is dat ik bijna de eerste 10 kilo kwijt ben.wanneer ben je begonnen met lopen?
![]()
Is er een manier om meerdere bestanden tegelijk te importeren in Endomodo . Om nu 75 bestanden stuk voor stuk te uploaden is wel veel werk![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
Maar het goede nieuws is dat ik bijna de eerste 10 kilo kwijt ben.![]()
In ieder geval wat!![]()
![]()
Ik loop deze week niet, want de beste voorbereiding voor die HM is rust, maar ik zie die challenge richting de 0 creepen en dan kriebelt het toch weer
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je gaat dit weekend 21 km lopen. Die challenge rent dan weer keihard bij de 0 vandaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik loop deze week niet, want de beste voorbereiding voor die HM is rust, maar ik zie die challenge richting de 0 creepen en dan kriebelt het toch weerF means you're fucked![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Je gaat dit weekend 21 km lopen. Die challenge rent dan weer keihard bij de 0 vandaan.Jij trouwens ook, toch?
En toch voelt het gek
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik mag volgende week pasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet hetJij trouwens ook, toch?
En toch voelt het gek
Heb je er zin in?F means you're fucked![]()
Ja, want ik werk hier al een jaar naartoe, dit is de voornaamste drijfveer geweest voor al die trainingssessies. Ik werk praktisch naast de start waar nu al de dranghekken klaarstaan, dus voel het constant kriebelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik mag volgende week pas
Heb je er zin in?
(Dacht dat de marathon van A'dam ook de 14e was? Of loop je die niet? )Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dan begrijp ik het jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, want ik werk hier al een jaar naartoe, dit is de voornaamste drijfveer geweest voor al die trainingssessies. Ik werk praktisch naast de start waar nu al de dranghekken klaarstaan, dus voel het constant kriebelen.
(Dacht dat de marathon van A'dam ook de 14e was? Of loop je die niet? )
A'dam is de 21steF means you're fucked![]()
Weekje later. M'n neef gaat trouwens vrijwilligen in Eindhoven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
(Dacht dat de marathon van A'dam ook de 14e was? Of loop je die niet? )
Ik kijk uit naar de 22ste. Fysio!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Postsiedoosie nu ben ik gekelderd in de rankingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef linebear het volgende:
Heb mijn oktober gegevens ingevoerd in EndomodoEn meteen op nr 5 beland
Helemaal top![]()
bekertjes aangeven of?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weekje later. M'n neef gaat trouwens vrijwilligen in Eindhoven.ik zag dat er speciale trainingen werden gegeven voor het aangeven van bekertjes water
![]()
Het gaat trouwens regenen zondag
Ben begonnen met alles te importeren, maar dat is veel werkNu zitten er 31 loopjes in en al 26 hamburgers verbrand
![]()
![]()
Die hamburgers he, daar doe je het voorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef linebear het volgende:
Ben begonnen met alles te importeren, maar dat is veel werkNu zitten er 31 loopjes in en al 26 hamburgers verbrand
en die tripjes om de wereld
Ik heb een vreemde vraag. Er hangt na het hardlopen bij mij vaak een hele vage chemische lucht om me heen. En nee... dat is niet mijn zweet, want dat ruikt anders. Ik ruik het vaak tijdens het douchen, wrsch omdat ik dan in een kleine ruimte sta.
Zijn er mensen die dit herkennen?
***![]()
Ik heb begrepen dat dat normaal is als je door de geluidsbarrière bent geknaldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een vreemde vraag. Er hangt na het hardlopen bij mij vaak een hele vage chemische lucht om me heen. En nee... dat is niet mijn zweet, want dat ruikt anders. Ik ruik het vaak tijdens het douchen, wrsch omdat ik dan in een kleine ruimte sta.
Zijn er mensen die dit herkennen?F means you're fucked![]()
Bedoel je een ammoniak achtige geur?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er mensen die dit herkennen?Heb hier zelf ook last van.quote:Hoe voorkom ik een ammoniakgeur?
Zowel zweten als urineren vraagt water van je lichaam. Wanneer je te weinig drinkt wordt de uitscheiding van ammoniak niet verdund, waardoor het sterker ruikt. Constant genoeg water drinken tijdens intensief sporten is dus belangrijk.
Maar voorkomen is beter dan genezen. Naast genoeg drinken is het belangrijk om voordat je een intensieve training begint genoeg glycogeenopslag te hebben. Dat doe je dus door genoeg koolhydraten te eten de perioden voordat je sport. Behalve wanneer je wilt afvallen en dus vet wilt verbranden. Maar dan is een hoge intensiteit sowieso niet gewenst. Maar is vetbranding tijdens een caloriearm dieet door middel van een relatief lage intensiteit gunstiger. Daarbij wil ik overigens niet zeggen dat sporten op hoge intensiteit niet gunstig is bij afvallen. Integendeel. Op hoge intensiteit sporten is uitstekend voor je conditie en metabolisme, en juist enorm bijdragend aan de effectiviteit van vetverbranding. Echter, zal deze vorm van trainen juist moeten plaatsvinden buiten afvalperiodes.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja, beetje wel denk ik idd.
Tx voor de info. Ik had natuurlijk zelf ook even kunnen googelen.
Ah, dat moet het zijn ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat normaal is als je door de geluidsbarrière bent geknald
***![]()
Dat was eind juli. Maar op 21 augustus (einde vakantie) begonnen met afvallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]wanneer ben je begonnen met lopen?
Moet nog wel even.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Opletten op wat je eet en drinkt en lekker veel bewegenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Xhermes het volgende:
En wat doe je precies om af te vallen?F means you're fucked![]()
Ja tis niet voor mezelf hoor. Ben gewoon benieuwd, 10 kilo in 6 weken schiet lekker op!
quote:Zevenheuvelenloop
Schrijf je snel in: de limiet komt in zicht!
Bijna is de limiet van 23.000 individuele inschrijvers bereikt en zal de inschrijving sluiten. Heb je je nog niet ingeschreven of ken je iemand die zich nog moet inschrijven, wees snel want vol = vol!!![]()
Dat is me nog te gortig misschien in 2014 eens kijken hoe en watquote:
2013 ga je ook wel redden als je zo doorgaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat is me nog te gortig misschien in 2014 eens kijken hoe en wat
Zoals YUR eigenlijk zegt, opletten wat je eet en zorgen dat je meer beweegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Xhermes het volgende:
En wat doe je precies om af te vallen?
Drink 2 a 2.5 liter (koud) water per dag, afdrijven van afvalstoffen en je lichaam dient de koude vloeistof op te warmen wat energie kost.
Drink savonds 1 a 2 kopjes echte thee, je metabolisme wordt verhoogd, vochtafdrijvend, etc.
Eet om de 3 uur iets. In de ochtend een boterham, even later een appel, dan paar boterhammen met lunch, smiddags een rijstewafel of een stuk fruit. Savonds gewoon hoeveelheid eten, mijdt de vette hap en de mayonaise. Ik eet zelf veel wokmaaltijden, beetje kipfilet, beetje sojasaus, beetje roerbakgroente, beetje rijst is bij elkaar een flinke doch magere maaltijd.
Eet ook gewoon eens per week wel iets wat je lekker vind, een keer snacken is geen probleem, hou het leuk.
Eet na 2030 uur niks meer!!
Beleg op brood is mager, ik eet alleen maar kipfilet en (paarde)rookvlees.
Drink weinig koffie (vochtvasthouder)
Weeg iedere dag, hou bij wat je weegt en zo weet je snel genoeg welke maaltijden of dranken aanzetten.
Probeer meer te bewegen. Een sportieve bezigheid geeft extra verbruik, zelfs de uren na de activiteit ben je daarvan nog steeds aan het profiteren. Daarnaast is het extra stimulerend om te zien dat het ook daadwerkelijk werkt.
Hou vol!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sounds good! Dat zeg ik, tis niet zozeer dat ik er zelf mee bezig ben hoor. Maar heb de laatste tijd beetje ingelezen hierin en vroeg me het gewoon af. Ik loop zelf niet zozeer om af te vallen maar meer om weer beetje fit te raken. Heb jaren lang getennist en doe dat nu al een jaar of 7 niet echt meer. Ondertussen wel gewoon een kantoorbaan en jaren lang niks meer gedaan dus het is allemaal een beetje weggezakt. Qua gewicht zat ik nog prima in mijn BMI, maar merkte zelf gewoon dat het allemaal wel wat beter kon. Vooral qua energie, laatste paar dagen gaat het weer prima!
Goed van je in iedergeval, en het klinkt ook wel als een sustainable dieet!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Eerst eens zien hoe ik in de winter mijn conditie op pijl kan houden/brengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:13 schreef YUR het volgende:
[..]
2013 ga je ook wel redden als je zo doorgaat[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Door hard te lopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Eerst eens zien hoe ik in de winter mijn conditie op pijl kan houden/brengen.
Inkoppertjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Eerst eens zien hoe ik in de winter mijn conditie op pijl kan houden/brengen.![]()
![]()
quote:
Ja, is eigenlijk prima vol te houden en geen gekke dingen bij nodig of vieze dingen eten waar je niet van houdt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Xhermes het volgende:
Sounds good! Dat zeg ik, tis niet zozeer dat ik er zelf mee bezig ben hoor. Maar heb de laatste tijd beetje ingelezen hierin en vroeg me het gewoon af. Ik loop zelf niet zozeer om af te vallen maar meer om weer beetje fit te raken. Heb jaren lang getennist en doe dat nu al een jaar of 7 niet echt meer. Ondertussen wel gewoon een kantoorbaan en jaren lang niks meer gedaan dus het is allemaal een beetje weggezakt. Qua gewicht zat ik nog prima in mijn BMI, maar merkte zelf gewoon dat het allemaal wel wat beter kon. Vooral qua energie, laatste paar dagen gaat het weer prima!
Goed van je in iedergeval, en het klinkt ook wel als een sustainable dieet!
Alles kan maar de minder goede dingen minder vaak en de gezondere dingen meer van eten.
Voor mij is ook de truc om meer te eten, verbranding op gang houden. Geen hongergevoel iig.
Ik heb ook een kantoorbaan, druk prive leven. Sporten was geen hobby, totdat ik het hardlopen ontdekte, nooit gedacht dat het zo verslavend zou wezen
Regen ijzel geen zin bankhangen BKquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Regen ijzel geen zin bankhangen BK
quote:
Ik denk dat ik me ook kan melden in de ziekenboeg hierHeb na mijn laatste loopje van zondag last van een plekje schuinonder mijn knie, denk dat het een pees is. Was juist van plan om echte hardloopschoenen te lopen, maar dan moet ik wel pijnvrij zijn anders heeft zo'n analyse ook niet zoveel zin.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:35 schreef alors het volgende:
Ik denk dat ik me ook kan melden in de ziekenboeg hierHeb na mijn laatste loopje van zondag last van een plekje schuinonder mijn knie, denk dat het een pees is. Was juist van plan om echte hardloopschoenen te lopen, maar dan moet ik wel pijnvrij zijn anders heeft zo'n analyse ook niet zoveel zin.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]PoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben ik het hele weekend volgeboekt en had ik toch ook al niet kunnen lopen, kijk maandag wel weer hoe het dan is.know'm sayin?
word? word.![]()
Overigens lees ik wel dat koffie ook juist het metabolisme omhoog houd...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk prima vol te houden en geen gekke dingen bij nodig of vieze dingen eten waar je niet van houdt.
Alles kan maar de minder goede dingen minder vaak en de gezondere dingen meer van eten.
Voor mij is ook de truc om meer te eten, verbranding op gang houden. Geen hongergevoel iig.
Ik heb ook een kantoorbaan, druk prive leven. Sporten was geen hobby, totdat ik het hardlopen ontdekte, nooit gedacht dat het zo verslavend zou wezen
Ik combineer het nu vooral met mijn kantoorbaan. Hardlopend naar het station, van het station naar mijn werk, zit je toch weer op 4km op de heen weg, als je dat terug doet toch ook weer 4km. Niet ideaal met oog op bezweet op het werk aankomen enzo, maja, heb een setje andere kleren en een handdoek bij me en tot nog toe valt het erg goed te doen!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Echt? Ieuw toch wel een beetje...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:41 schreef Xhermes het volgende:
[..]
Overigens lees ik wel dat koffie ook juist het metabolisme omhoog houd...
Ik combineer het nu vooral met mijn kantoorbaan. Hardlopend naar het station, van het station naar mijn werk, zit je toch weer op 4km op de heen weg, als je dat terug doet toch ook weer 4km. Niet ideaal met oog op bezweet op het werk aankomen enzo, maja, heb een setje andere kleren en een handdoek bij me en tot nog toe valt het erg goed te doen!
Ik loop ook tijdens de lunch op mijn werk, maar we hebben hier douches en dus zit ik gewoon weer fris achter mijn bureau.
Sws, ook een goor idee dat je dan nog een stampvolle trein in moet.
***![]()
wow en nu al 10 kilo wegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat was eind juli. Maar op 21 augustus (einde vakantie) begonnen met afvallen.
Moet nog wel even.![]()
![]()
Ik ben sinds juni net 1 kilo kwijt
![]()
![]()
ik een kilo of zes zeven sinds ik in maart begon. Al was dat helemaal de bedoeling niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wow en nu al 10 kilo weg![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als dat werkt voor jou zou ik het doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:41 schreef Xhermes het volgende:
[..]
Overigens lees ik wel dat koffie ook juist het metabolisme omhoog houd...
Ik combineer het nu vooral met mijn kantoorbaan. Hardlopend naar het station, van het station naar mijn werk, zit je toch weer op 4km op de heen weg, als je dat terug doet toch ook weer 4km. Niet ideaal met oog op bezweet op het werk aankomen enzo, maja, heb een setje andere kleren en een handdoek bij me en tot nog toe valt het erg goed te doen!
Voor mij geen optie, 52 km woon/werk verkeer
Er is vast wel iets aan te passen aan het eetpatroon waardoor het wel lukt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wow en nu al 10 kilo weg![]()
![]()
Anders zou ik echt aanraden met het beginnen te drinken van koud water, 2 liter per dag. Het werkt!
Ik drink al alleen maar waterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Er is vast wel iets aan te passen aan het eetpatroon waardoor het wel lukt.
Anders zou ik echt aanraden met het beginnen te drinken van koud water, 2 liter per dag. Het werkt!En 1 glas magere melk per dag.
Maar ik weet niet of je begon met overgewicht? Dat maakt misschien ook veel uit, ik begon met een normaal gewicht.![]()
2 kilo in de min in twee maanden en er mag nog wel wat af en dat gaat lukken
hm, dan is het misschien wel de chips en de dipsausjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink al alleen maar waterEn 1 glas magere melk per dag.
-edit- jazeker, ik heb overgewicht, dat maakt het afvallen ook een stuk makkelijker.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mja hoeveel moet je in totaal kwijt? Heb je overgewicht?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink al alleen maar waterEn 1 glas magere melk per dag.
Ik weet niet hoe dat zit bij Kluizenaar maar dat verschilt natuurlijk ook nogal!
Ben nu sinds eind augustus bijna 5 kilo kwijt maar sport daarvoor wel 6 dagen per week! (heb geen overgewicht maar vind dat er wat af mag!)![]()
Zie ook m'n editquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja hoeveel moet je in totaal kwijt? Heb je overgewicht?
Ik weet niet hoe dat zit bij Kluizenaar maar dat verschilt natuurlijk ook nogal!
Ben nu sinds eind augustus bijna 5 kilo kwijt maar sport daarvoor wel 6 dagen per week! (heb geen overgewicht maar vind dat er wat af mag!)![]()
![]()
Ehm.. ik weet niet of er kilos afzijn, maar mijn broek zit losser, dus er zijn in ieder geval wat millimeters af! Het zou allemaal natuurlijk nog veel sneller kunnen gaan, maar ik eet gewoon lekker wat ik wil en voel me er prima bij. Ook geen overgewicht issues hier, meer esthetisch dingetje (zonder buikje is mooier)![]()
Leuk plaatje, ik zou hem niet spoileren (want wie bekijkt die spoilers nou?)Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Dat was mijn idee ook, maar hij maakt de OP wel wat groot (vind ik niet erg verder)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Leuk plaatje, ik zou hem niet spoileren (want wie bekijkt die spoilers nou?)![]()
Punt 7.. soms moet je zondigen in Rocky stijl.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je bedoelt dat het er soms best stoer uit ziet? Die zwarte plekken op borst, rug en onder oksels op je grijze katoenen shirt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Punt 7.. soms moet je zondigen in Rocky stijl.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, hoody, katoenenbroek en gaan in het donker. En dan Adrian!!!!!!! roepenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het er soms best stoer uit ziet? Die zwarte plekken op borst, rug en onder oksels op je grijze katoenen shirt?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En vandaag nog steeds last van mijn scheen. De teerling is geworpen. Ik loop waarschijnlijk zaterdag nog een rondje en dan loop ik 6 weken niet. Dat is de tijd die als advies wordt gegeven voor shinsplints. En na die 6 weken weer voorzichtig opbouwen.
Ik mis dus de bruggenloop.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
En vandaag nog steeds last van mijn scheen. De teerling is geworpen. Ik loop waarschijnlijk zaterdag nog een rondje en dan loop ik 6 weken niet. Dat is de tijd die als advies wordt gegeven voor shinsplints. En na die 6 weken weer voorzichtig opbouwen.
Ik mis dus de bruggenloop.ik heb je naam weggehaald.. balen man!
![]()
Ja en nu ff denken hoe ik ga zorgen dat ik voldoende beweging hou ivm gewicht en diabetes. Vandaag alweer gaan fietsen.![]()
Zwemmen is wel een optie denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja en nu ff denken hoe ik ga zorgen dat ik voldoende beweging hou ivm gewicht en diabetes. Vandaag alweer gaan fietsen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zo, ik taper er lekker op los
Ecosia
Mjah dat vind ik zo'n gezeik. Een zwembad waar je ook nog baantjes kan trekken heb ik niet echt in de buurt en dan moet je er naar toe en omkleden en pffff.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zwemmen is wel een optie denk ik.
Fietsen en wandelen.![]()
Of de sportschool *ducks*
maar ik ga er nu wel naartoeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit over 11 dagen een midweekje in deze omgeving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopspullen gaan uiteraard mee.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Shravani het volgende:
Lopen in het boschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopspullen gaan uiteraard mee.![]()
In Voorthuizen kunnen we ook altijd heerlijk door het bos heen lopen.![]()
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopspullen gaan uiteraard mee.
Oohh fijn! Ik twijfel nog heel erg of ik mijn spullen mee zal nemen naar Schier.. We zijn dan altijd al zo vreselijk actief dat ik me afvraag of ik er uberhaupt tijd/energie voor heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopspullen gaan uiteraard mee.![]()
Gewoon doen! Beter dat ze ongebruikt meegaan, dan dat je achteraf spijt hebt dat je je spullen niet meegenomen hebt.![]()
Nja, het is wel een gesjouw. Moet alles in 1 trekkersrugzak proppen dus hoe minder hoe beter eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Shravani het volgende:
Gewoon doen! Beter dat ze ongebruikt meegaan, dan dat je achteraf spijt hebt dat je je spullen niet meegenomen hebt.![]()
![]()
ik (misschien) nog 1 keer... klote blaar....quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Waar zit ie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik (misschien) nog 1 keer... klote blaar....![]()
Vanavond lekkerder gelopen dan van de week, kreeg eindelijk weer wat meer lucht. Hopelijk is het over een weekje weer normaalM'n nieuwe jasje moest natuurlijk aan
maar dat was eigenlijk wat te warm. Moet toch nog een paar graden kouder zijn daarvoor.
O ja, ineens kwam er een auto recht op me af rijden (ik loop aan de 'verkeerde' kant van de weg) en die vrouw stopt de auto recht voor me dus ik spring in de bermWilde ze de fucking weg vragen! Mens doe normaal zeg
![]()
![]()
onder mn voetboogquote:
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: