Er niet zijn als iemand je nodig heeft natuurlijkquote:
En waarom zit jouw PM-box dicht?quote:
Vrouwen als CL trekken nogal wat cyberstalkers aan hè.quote:
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen als CL trekken nogal wat cyberstalkers aan hè.
Je hebt 2 keer een persoon gesproken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik ben echt pissed off!!!!
ik heb vorige week weer een stapel mails gestuurd en ik heb natuurlijk geen reactie gekregen
mens 1: ow ja dan moet je gewoon langer wachten doei
mens 2: stuur het nog maar een keer doei
waarom kan ik niet gewoon even een persoon spreken?![]()
![]()
![]()
nee robotsecretaresses die niets door latenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt 2 keer een persoon gesproken.
Hmm sterkte danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee robotsecretaresses die niets door laten
ik dus braaf mijn mail opnieuw gestuurd krijg ik een automatisch antwoord dat die persoon pas na 25 oktober terug gaat mailen
doe maar rustig hoor, ik heb alle tijd... ik probeer jullie niet al sinds 18 september te bereiken of zo
quote:
quote:De inbox "cherrylips" is niet beschikbaar
Dan merk jij niet dat ik met een telescoop naar je staat te kijken als je de douche uit komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus jij hebt die panfluiters onder m'n toekomstige balkon gepoot
Blijven bellen! Stalken die handel! Vraag stalkadvies aan Q!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee robotsecretaresses die niets door laten
ik dus braaf mijn mail opnieuw gestuurd krijg ik een automatisch antwoord dat die persoon pas na 25 oktober terug gaat mailen
doe maar rustig hoor, ik heb alle tijd... ik probeer jullie niet al sinds 18 september te bereiken of zo
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijven bellen! Stalken die handel! Vraag stalkadvies aan Q!
Hehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken he
It's a trap!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken he
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik heb geen problemen met die trap. En het boeit me niet dat anderen dat wel hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou untrap het dan want het werkt
Dat is mijn hoofd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja een sexy pose hoor. Waarom heb je dat vraagteken er zo bijgezet bij je hoofdfoto?
Je bericht is succesvol verzondenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inbox van CherryLips (8 % gebruikt)
Heb zaterdag nog een PM gehad
Ja, kreeg net je PM.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bericht is succesvol verzonden
Terug naar mijn inbox
Ik kan je ook gewoon PM'en
Wat raar danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kreeg net je PM.
Onder instellingen staat ie ook gewoon op Berichten van iedereen kunnen ontvangen.
Bij geblockte users wellicht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kreeg net je PM.
Onder instellingen staat ie ook gewoon op Berichten van iedereen kunnen ontvangen.
Zucht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat vraagteken is je hoofd?
Niet iedereen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iedereen wil nu direct weten wat ik je stuurdeGaan we niet zeggen oké
Wie nog meer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan allemaal R&P'ers bij, jij dus ook
Wtf!
Undo itquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat is echt niet expres gedaan, ik gebruik die PM amper
Als het kalf verdronken is...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat is echt niet expres gedaan, ik gebruik die PM amper
geen bed beschikbaar?quote:
Moederskindjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, maar moet over een uurtje J. uit school halen.
45 minuten slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef MissMSX het volgende:
Jankende kinderen Incompetente ouders
ik ben aan het werk hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moest vroegah zelf van en naar schoolquote:
In de jaren 50 ging álles anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest vroegah zelf van en naar school
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
In de jaren 50 ging álles anders beter.
Klopt. Maar niet 5 minuten non-stopquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook de kinderen van competente ouders janken wel eens.
Helaas.
quote:
Zulke kinderen rechtvaardigen kindermishandeling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet 5 minuten non-stop
Misschien huilde het kind daar wel omquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke kinderen rechtvaardigen kindermishandeling.
Gelukkig heb je daar mijn zegen niet voor nodigquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar mijn zegen niet voor nodig
voelt wel prettig dat je zovaak bij me in de buurt bentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op je werk. Leuk he?
Wat een verhaal weer. Wat kunnen mensen zich toch in de nesten werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
af en toe posten er echt mensen in FHF die denken dat we allemaal gek zijn he
[Help ! ] Kamer gezocht & meer voor vriend in nood.
nou ja het word vast een pareltje
ik geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een verhaal weer. Wat kunnen mensen zich toch in de nesten werken.
Ook goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van
het verhaal zit vol gaten
Wij zijn te goed van vertrouwen he, het zijn die vervloekte bloemenkransenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een verhaal weer. Wat kunnen mensen zich toch in de nesten werken.
Hij heeft geen geld om te eten, maar heeft van zijn laatste beetje geld een tentje gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
bloemenkransen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn te goed van vertrouwen he, het zijn die vervloekte bloemenkransen
We komen er nooit meer vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn te goed van vertrouwen he, het zijn die vervloekte bloemenkransen
Over drie weken weer. Spot me nou eens een keer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
voelt wel prettig dat je zovaak bij me in de buurt bent
Ja, Ledashe en ik dansen stiekem met kransen op rond het kampvuur, kumbaya zingend.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:45 schreef MissMSX het volgende:
En in vind Cc's oplossing wel briljant. Twee problemen in 1 keer opgelost
Dat 'krijg' je? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, met een beetje mazzel krijg ik een nieuwe cv ketel en gaan ze het oude kreng niet alleen repareren...
Huurwoning schatquote:
Ledashe? is dat de naam van LE?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, Ledashe en ik dansen stiekem met kransen op rond het kampvuur, kumbaya zingend.
Daar ga ik niet van uit neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan betaal je niet voor zulke dingen? Ik ben er niet zo thuis in.
Godsamme wat mankeert iedereen toch van alles als je zo'n verhaal leest. Straatangst, borderline, reisangst, het is wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
Zo hebben we haar omgedoopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ledashe? is dat de naam van LE?
Onderhoud zit meestal of bij de huur in, of er zijn servicekosten daarvoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan betaal je niet voor zulke dingen? Ik ben er niet zo thuis in.
Tel je zegeningen CL, tel ze elke dagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godsamme wat mankeert iedereen toch van alles als je zo'n verhaal leest. Straatangst, borderline, reisangst, het is wat.
Anders is het hier straks net zo koud als wanneer ik in een tentje had gewoondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onderhoud zit meestal of bij de huur in, of er zijn servicekosten daarvoor
joh dat heeft iedereen toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godsamme wat mankeert iedereen toch van alles als je zo'n verhaal leest. Straatangst, borderline, reisangst, het is wat.
Geen geld voor een extra trui?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders is het hier straks net zo koud als wanneer ik in een tentje had gewoond
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dat heeft iedereen toch?
ik ga zo ook met mijn ogen dicht naar de action want eng
owja ik ga naar de action
ik moet stiften maar er mag ingezet worden op de hoeveelheid andere, zinloze, troep die ik mee ga slepen
Wil je dat ik je er nog even aan herinner dat jullie straks beide werkloos zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dat heeft iedereen toch?
ik ga zo ook met mijn ogen dicht naar de action want eng
owja ik ga naar de action
ik moet stiften maar er mag ingezet worden op de hoeveelheid andere, zinloze, troep die ik mee ga slepen
Ik mankeer helemaal niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten!quote:
Heel soms.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nis mis met de action soms hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |