Er niet zijn als iemand je nodig heeft natuurlijkquote:
En waarom zit jouw PM-box dicht?quote:
Vrouwen als CL trekken nogal wat cyberstalkers aan hè.quote:
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen als CL trekken nogal wat cyberstalkers aan hè.
Je hebt 2 keer een persoon gesproken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik ben echt pissed off!!!!
ik heb vorige week weer een stapel mails gestuurd en ik heb natuurlijk geen reactie gekregen
mens 1: ow ja dan moet je gewoon langer wachten doei
mens 2: stuur het nog maar een keer doei
waarom kan ik niet gewoon even een persoon spreken?![]()
![]()
![]()
nee robotsecretaresses die niets door latenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt 2 keer een persoon gesproken.
Hmm sterkte danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee robotsecretaresses die niets door laten
ik dus braaf mijn mail opnieuw gestuurd krijg ik een automatisch antwoord dat die persoon pas na 25 oktober terug gaat mailen
doe maar rustig hoor, ik heb alle tijd... ik probeer jullie niet al sinds 18 september te bereiken of zo
quote:
quote:De inbox "cherrylips" is niet beschikbaar
Dan merk jij niet dat ik met een telescoop naar je staat te kijken als je de douche uit komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus jij hebt die panfluiters onder m'n toekomstige balkon gepoot
Blijven bellen! Stalken die handel! Vraag stalkadvies aan Q!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee robotsecretaresses die niets door laten
ik dus braaf mijn mail opnieuw gestuurd krijg ik een automatisch antwoord dat die persoon pas na 25 oktober terug gaat mailen
doe maar rustig hoor, ik heb alle tijd... ik probeer jullie niet al sinds 18 september te bereiken of zo
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijven bellen! Stalken die handel! Vraag stalkadvies aan Q!
Hehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken he
It's a trap!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken he
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik heb geen problemen met die trap. En het boeit me niet dat anderen dat wel hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou untrap het dan want het werkt
Dat is mijn hoofd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja een sexy pose hoor. Waarom heb je dat vraagteken er zo bijgezet bij je hoofdfoto?
Je bericht is succesvol verzondenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inbox van CherryLips (8 % gebruikt)
Heb zaterdag nog een PM gehad
Ja, kreeg net je PM.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bericht is succesvol verzonden
Terug naar mijn inbox
Ik kan je ook gewoon PM'en
Wat raar danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kreeg net je PM.
Onder instellingen staat ie ook gewoon op Berichten van iedereen kunnen ontvangen.
Bij geblockte users wellicht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kreeg net je PM.
Onder instellingen staat ie ook gewoon op Berichten van iedereen kunnen ontvangen.
Zucht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat vraagteken is je hoofd?
Niet iedereen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iedereen wil nu direct weten wat ik je stuurdeGaan we niet zeggen oké
Wie nog meer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan allemaal R&P'ers bij, jij dus ook
Wtf!
Undo itquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat is echt niet expres gedaan, ik gebruik die PM amper
Als het kalf verdronken is...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat is echt niet expres gedaan, ik gebruik die PM amper
geen bed beschikbaar?quote:
Moederskindjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, maar moet over een uurtje J. uit school halen.
45 minuten slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef MissMSX het volgende:
Jankende kinderen Incompetente ouders
ik ben aan het werk hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moest vroegah zelf van en naar schoolquote:
In de jaren 50 ging álles anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest vroegah zelf van en naar school
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
In de jaren 50 ging álles anders beter.
Klopt. Maar niet 5 minuten non-stopquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook de kinderen van competente ouders janken wel eens.
Helaas.
quote:
Zulke kinderen rechtvaardigen kindermishandeling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet 5 minuten non-stop
Misschien huilde het kind daar wel omquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke kinderen rechtvaardigen kindermishandeling.
Gelukkig heb je daar mijn zegen niet voor nodigquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar mijn zegen niet voor nodig
voelt wel prettig dat je zovaak bij me in de buurt bentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op je werk. Leuk he?
Wat een verhaal weer. Wat kunnen mensen zich toch in de nesten werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
af en toe posten er echt mensen in FHF die denken dat we allemaal gek zijn he
[Help ! ] Kamer gezocht & meer voor vriend in nood.
nou ja het word vast een pareltje
ik geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een verhaal weer. Wat kunnen mensen zich toch in de nesten werken.
Ook goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van
het verhaal zit vol gaten
Wij zijn te goed van vertrouwen he, het zijn die vervloekte bloemenkransenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een verhaal weer. Wat kunnen mensen zich toch in de nesten werken.
Hij heeft geen geld om te eten, maar heeft van zijn laatste beetje geld een tentje gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
bloemenkransen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn te goed van vertrouwen he, het zijn die vervloekte bloemenkransen
We komen er nooit meer vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn te goed van vertrouwen he, het zijn die vervloekte bloemenkransen
Over drie weken weer. Spot me nou eens een keer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
voelt wel prettig dat je zovaak bij me in de buurt bent
Ja, Ledashe en ik dansen stiekem met kransen op rond het kampvuur, kumbaya zingend.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:45 schreef MissMSX het volgende:
En in vind Cc's oplossing wel briljant. Twee problemen in 1 keer opgelost
Dat 'krijg' je? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, met een beetje mazzel krijg ik een nieuwe cv ketel en gaan ze het oude kreng niet alleen repareren...
Huurwoning schatquote:
Ledashe? is dat de naam van LE?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, Ledashe en ik dansen stiekem met kransen op rond het kampvuur, kumbaya zingend.
Daar ga ik niet van uit neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan betaal je niet voor zulke dingen? Ik ben er niet zo thuis in.
Godsamme wat mankeert iedereen toch van alles als je zo'n verhaal leest. Straatangst, borderline, reisangst, het is wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
Zo hebben we haar omgedoopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ledashe? is dat de naam van LE?
Onderhoud zit meestal of bij de huur in, of er zijn servicekosten daarvoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan betaal je niet voor zulke dingen? Ik ben er niet zo thuis in.
Tel je zegeningen CL, tel ze elke dagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godsamme wat mankeert iedereen toch van alles als je zo'n verhaal leest. Straatangst, borderline, reisangst, het is wat.
Anders is het hier straks net zo koud als wanneer ik in een tentje had gewoondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onderhoud zit meestal of bij de huur in, of er zijn servicekosten daarvoor
joh dat heeft iedereen toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godsamme wat mankeert iedereen toch van alles als je zo'n verhaal leest. Straatangst, borderline, reisangst, het is wat.
Geen geld voor een extra trui?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders is het hier straks net zo koud als wanneer ik in een tentje had gewoond
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dat heeft iedereen toch?
ik ga zo ook met mijn ogen dicht naar de action want eng
owja ik ga naar de action
ik moet stiften maar er mag ingezet worden op de hoeveelheid andere, zinloze, troep die ik mee ga slepen
Wil je dat ik je er nog even aan herinner dat jullie straks beide werkloos zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dat heeft iedereen toch?
ik ga zo ook met mijn ogen dicht naar de action want eng
owja ik ga naar de action
ik moet stiften maar er mag ingezet worden op de hoeveelheid andere, zinloze, troep die ik mee ga slepen
Ik mankeer helemaal niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten!quote:
Heel soms.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nis mis met de action soms hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja ja...quote:
Plaats een topic in FHFquote:
Ga met Fuquad praten --> http://www.huffingtonpost(...)ldren_n_1948490.htmlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke kinderen rechtvaardigen kindermishandeling.
Rommel.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel soms.Ik haal er altijd schrijfwaar voor zoonlief enzo. En mijn factor 50 smoelspul was daar pas maar een paar euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik zoek maar en ik zoek maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Over drie weken weer. Spot me nou eens een keer!
quote:
Mijn papa schopte me gewoon de straat opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tel je zegeningen CL, tel ze elke dag
Oh neequote:
Kantoormeuk en fruitella'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik haal er altijd schrijfwaar voor zoonlief enzo. En mijn factor 50 smoelspul was daar pas maar een paar euro
niet straks, nuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je dat ik je er nog even aan herinner dat jullie straks beide werkloos zijn?
Ohja, ze hebben er ook merken shampoo en zooi, met Poolse teksten enzo he.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik haal er altijd schrijfwaar voor zoonlief enzo. En mijn factor 50 smoelspul was daar pas maar een paar euro
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga met Fuquad praten --> http://www.huffingtonpost(...)ldren_n_1948490.html
het is wel goedkoop, en ik heb die stiften alleen nodig om iets voor school te maken wat me op de computer niet lukt (want ik ben een nep nerdquote:
Owh, ik dacht dat hij nog tot eind van het jaar gebakken zatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet straks, nu
maar maakt niet uit! Als het geld op is, is er altijd nog FHF!
owja! mijn college blokken van dit jaar komen er ook vandaan! super cheapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De beste kerel heeft het he-le-maal begrepen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga met Fuquad praten --> http://www.huffingtonpost(...)ldren_n_1948490.html
Dat is een aardig businessmodel. Zo te zien is er een markt voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
alles wat ze goedkoop in kunnen kopen volgens mij.
Ik heb net al een kerstkadootje ingepakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste melancholische 'winter is coming' gevoel.
nee hij is al anderhalf jaar werkloos ongeveerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat hij nog tot eind van het jaar gebakken zat
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een aardig businessmodel. Zo te zien is er een markt voor.
Kan me niet voor de geest halen of wij dat hebben in ons pittoreske dorp.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb net al een kerstkadootje ingepakt.
Ik had vorige week m'n eerste echte 'JAAAA LEKKER HERFST ORANJE BLAADJES HALLOWEEN KAARSJES SNEEUW WIND DIKKE TRUIEN LEKKERE WINTERJASSEN'-momentje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste melancholische 'winter is coming' gevoel.
Ik hou niet zo heel erg van de winter.. word er vaak zo gloomy vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week m'n eerste echte 'JAAAA LEKKER HERFST ORANJE BLAADJES HALLOWEEN KAARSJES SNEEUW WIND DIKKE TRUIEN LEKKERE WINTERJASSEN'-momentje.
Er sluipt wel altijd zo'n melancholisch gevoel naar binnen ja, maar dat heb ik in het voorjaar erger. Dan voel ik me dik en lelijk en dan is iedereen blij buiten aan het doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou niet zo heel erg van de winter.. word er vaak zo gloomy van
Daar heb ik geen voorjaar voor nodig hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er sluipt wel altijd zo'n melancholisch gevoel naar binnen ja, maar dat heb ik in het voorjaar erger. Dan voel ik me dik en lelijk en dan is iedereen blij buiten aan het doen.
Serieus CL, word je niet wat te oud om jezelf steeds zo omlaag te halen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er sluipt wel altijd zo'n melancholisch gevoel naar binnen ja, maar dat heb ik in het voorjaar erger. Dan voel ik me dik en lelijk en dan is iedereen blij buiten aan het doen.
Huh? Dan ben ik echt heul in de warquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij is al anderhalf jaar werkloos ongeveer
Volgens mij is het ingebrandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus CL, word je niet wat te oud om jezelf steeds zo omlaag te halen?
En reageer eens op mijn PMquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sneeuw en regen en wind, blaadjes tegen de ruitenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef L-E het volgende:
Ik ben dol op de winter. Ik vind het een warm seizoen, ondanks de kou.
ik denk het!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Dan ben ik echt heul in de war
ik vond winter altijd leuk maar nu nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef L-E het volgende:
Ik ben dol op de winter. Ik vind het een warm seizoen, ondanks de kou.
Nou, inderdaad. Ik eet alweer twee keer per dag een bord stamppot hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond winter altijd leuk maar nu niet
ik krijg honger van winter en ik ben op dieet
kutcombi
Nee, my badquote:
Zie je PMquote:
Kunnen ze mijn vriendin ook aan werk helpen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Als het geld op is, is er altijd nog FHF!
Of los laten en niet die moeite doen voor 1 nummer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Robbie Williams treedt misschien op bij The Voice, nu begint dat hele gezeik van kaartjes krijgen weer.
Nee... kan... niet... zomaar... langs me... heen... laten... gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of los laten en niet die moeite doen voor 1 nummer.
Ik zat gister op de fiets en zo van "he er zijn bladeren gevallen.. owja het is herfst "quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week m'n eerste echte 'JAAAA LEKKER HERFST ORANJE BLAADJES HALLOWEEN KAARSJES SNEEUW WIND DIKKE TRUIEN LEKKERE WINTERJASSEN'-momentje.
Uitglijden over natte blaadjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat gister op de fiets en zo van "he er zijn bladeren gevallen.. owja het is herfst "
Ben je niet een beetje te oud om fan te zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee... kan... niet... zomaar... langs me... heen... laten... gaan
godverdommequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie CL, je bent overal te oud voor blijkbaar
Ik ga er ook dichtbij wonenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er binnenkort ook eentje vlakbij!
En bij de Mac?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er ook dichtbij wonen
En bij de Hema.
En de Subway.
O jee.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef CherryLips het volgende:
En dan ben ik nog een van de jongste tussen die hysterische zeugen
Ik ben jaloers. Jij kan daar gewoon in een half jaar verdubbelen in gewicht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook.
En de Febo.
En de Turkse toko.
Alweerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Jij kan daar gewoon in een half jaar verdubbelen in gewicht.
The joy!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Jij kan daar gewoon in een half jaar verdubbelen in gewicht.
Dat wil ik ook. Sinds de Jumbo weg is heb ik alleen nog maar die grote AH.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Heb dan wel meer keus uit supermarkten, ben niet meer gebonden aan de AH.
Is dat wat de jumbo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook. Sinds de Jumbo weg is heb ik alleen nog maar die grote AH.
Ja, daar woon ik ook tegenover.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig zit er ook een sportschool.
Ha. As if.
Ik zit op de ignore!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut, die post van Q staat er bij mij helemaal niet bij
nee man je denkt te klein!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kunnen ze mijn vriendin ook aan werk helpen?
wat is het met CL oud noemen vandaag?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud om fan te zijn?
Misschien moet ze zich eens aan gaan melden op fok. alleen met al die werkloosheid tegenwoordig verwacht ik dat wel meer fokkers dat doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
nee man je denkt te klein!
gewoon aan een huis, inkomen en spullen helpen!
en als ze perse wat wil doen kan ze altijd op marktplaats de spullen verhandelen
Ik vond het een hele fijne winkel al was dit een klein filiaal. Goed assortiment, heldere aanduidingen. Zonde dat hij weg is, ik heb nu ook geen keuze meer maar moet bijna verplicht naar de AH bij gebrek aan alternatief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het concept van de jumbo? De keuze? de aankleding?
Geen idee, ze is natuurlijk nog een jong blommetje!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is het met CL oud noemen vandaag?
Wij hebben geen jumoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het een hele fijne winkel al was dit een klein filiaal. Goed assortiment, heldere aanduidingen. Zonde dat hij weg is, ik heb nu ook geen keuze meer maar moet bijna verplicht naar de AH bij gebrek aan alternatief.
Zostraks keuze uit de AH, Aldi, Hoogvliet en Boni. En de markt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hebben geen jumo
AH, AH en nog meer AH's.
Binnen 5 minuten lopen 3 mega AH's
Vast om een redenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat liep m'n moeder vorige week ook al op te hemelen.
Mooie keuze toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zostraks keuze uit de AH, Aldi, Hoogvliet en Boni. En de markt.
Oh ALDI en andere zooi reken ik niet mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zostraks keuze uit de AH, Aldi, Hoogvliet en Boni. En de markt.
Alleen jammer dat de Lidl er niet zit.
Hema heeft aardig tot goeie spullen vaak iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
O en de Hema heeft ook een soort supermarktafdeling.
Vreten genoeg.
maar die is volgens mij wel extreem duur?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
O en de Hema heeft ook een soort supermarktafdeling.
Vreten genoeg.
Net zo duur als de AH geloof ik. Maar ze hebben wel lekker brood.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die is volgens mij wel extreem duur?
ik moet ook nog ff naar de lidl ja! bijna vergeten
die hebben lockgaren in de aanbieding
Eentje. Maar wel een warm, rustiek pistoletje. Of voor 0,15 weet het niet precies. Ze zijn iig een stuk goedkopen dan de ah.quote:
Ja zo noemen ze zo'n ding.quote:
Dan moet ik aan die half vergane meubels van steigerhout en gezonken boten denken.quote:
Uhuh en die val lidl zijn net zo lekker alleen veel goedkoperquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die afgebakken broodjes van de ah wel super jummie
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik aan die half vergane meubels van steigerhout en gezonken boten denken.
Ja maar voor de Lidl moet ik een eindje rijden en voor de AH niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh en die val lidl zijn net zo lekker alleen veel goedkoper
Bij mij zitten ze naast elkaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar voor de Lidl moet ik een eindje rijden en voor de AH niet.
Rustiek? Dat klinkt alsof er al schimmel op staatquote:
onze kantine is van 10 tot 3 openquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dit was om 6 uur
dat is niet echt s avonds toch?
hij is trouwens ook pas om 10 uur open
ik wou laatst ontbijt halen maar dat ging dus ook al niet
Daar kan je gewoon een beetje om heen eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rustiek? Dat klinkt alsof er al schimmel op staat
Wij hadden van 11 tot 3 keuze uit wat soep of soppige worstenbroodjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
onze kantine is van 10 tot 3 open
Gelukkig zit de menza van de TU om de hoek
Hehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat schraap je er zo van af.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee echt die van de ah zijn de bestequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh en die val lidl zijn net zo lekker alleen veel goedkoper
Plakkerig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee echt die van de ah zijn de beste
die zijn plakkerig
ja dat hebben we dan weer nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
onze kantine is van 10 tot 3 open
Gelukkig zit de menza van de TU om de hoek
quote:
Wat bij ons wel relaxed is, is dat als je zorgt dat je om 3 uur in de kantine zit, ze soms de overgebleven frituursnacks uitdelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden van 11 tot 3 keuze uit wat soep of soppige worstenbroodjes.
En een snoepautomaat.
Ohja ik heb ook zovaak pizza laten bezorgen op school.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat hebben we dan weer niet
heb gisteren maar een pizza laten bezorgen toen ik eindelijk thuis was
super slecht en kansloos maar ja je moet iets
Pciiiies. Word je hard van!quote:
Omdat het een van de vrachtwagen gevallen exemplaar is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom is de handleiding van mijn nieuw phone in het Pools?
nee thuis laten bezorgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja ik heb ook zovaak pizza laten bezorgen op school.
Je moet 'm ook niet ophalen in een schildersoveral.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan laat je 'm toch lekker op school bezorgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee thuis laten bezorgen
maar ik was pas om half 11 thuis of zo
niet echt etenstijd
Ms werd ie geleverd met Poolse importbruid?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het een van de vrachtwagen gevallen exemplaar is?
Moet je een echte kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms werd ie geleverd met Poolse importbruid?
ik heb geen pauzequote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan laat je 'm toch lekker op school bezorgen?
Hoop ik voor haar dat ie op trillen staat.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen pauze
ja 5 minuten, maar daar red je bellen en dat ding aannemen niet in natuurlijk
maar goed, ik mag weer terug naar die voedsel loze hel
maar deze keer met een appeltje en een flesje ranja op zak! zo!
tschuuuuuuss liebchen!
Gewoon lokaalnummer doorgevenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen pauze
ja 5 minuten, maar daar red je bellen en dat ding aannemen niet in natuurlijk
maar goed, ik mag weer terug naar die voedsel loze hel
maar deze keer met een appeltje en een flesje ranja op zak! zo!
tschuuuuuuss liebchen!
Oh, dan hoop ik dat ie het nog doet!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het een van de vrachtwagen gevallen exemplaar is?
Die van mij klettert weleens van m'n bureau en doet het ook nog.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat ie het nog doet!
Maar dat is een echte, die van mij is nepquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij klettert weleens van m'n bureau en doet het ook nog.
Leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik doe mee! Alpe d'HuZes 2013, here I come
succes!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
W00t!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, ik heb wel een racefiets, maar moet m eigenlijk vervangen want hij is vrij oud, en ik weet niet goed hoe ik moet schakelen. Om te oefenen is het nu even primaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:24 schreef Godtje het volgende:
Leuk
Heb je al een goeie fiets?
Die wil ik ook nog een keer doen. Nog liever de mont Ventoux opknallen
Dus nieuwe kopen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een racefiets, maar moet m eigenlijk vervangen want hij is vrij oud, en ik weet niet goed hoe ik moet schakelen. Om te oefenen is het nu even prima
Is wel de bedoeling jaquote:
tofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
herkenbaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tof
ik gruwel van de organisatie erachter maarja, het gaat om het goede doel.
Als je een nieuwe racefiets koopt is het misschien verstandig om naar een Triple te kijken...ik denk dat je bij de 3e beklimming wel een lager verzetje kan gebruiken
En oefenen! Zuid Limburg, Ardennen...klimkilometertjes maken
redelijke fiets: 700-800 euroquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je dat geld van die nieuwe fiets niet beter gewoon rechtstreeks doneren?
je ziet niet vaak mensen juigen die op kosten worden gejaagdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Yay, ze komen morgen de nieuwe cv ketel installeren!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dan ook niet dat ze bij de woningbouwvereniging aan het dansen zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
je ziet niet vaak mensen juigen die op kosten worden gejaagd
Je was wel op de goede school?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh wat ik nu weer had op mijn kloteschool!
Ik zo aan de biebman: ik zoek een lesmethode voor *piep* (het vak waar ik voor studeer)
Biebman: dat vak bestaat niet
Ik: oh ja ik begrijp de verwarring het is een trlatief nieuw vak blabla uitleg
Hij: nee hoor jij bent in de war het bestaat niet
Collega: nee nog nooit van gehoord
och loop toch naar de maan stel idioten
oh zo, das wel zo prettig van huren!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat ze bij de woningbouwvereniging aan het dansen zijn
broer van me heeft in 2006 (1e editie, 66 man), 2007 (~130 man) en 2009 (~1300 man) meegedaan en heeft de sfeer in die korte tijd al behoorlijk zien veranderen. Het masale en de op opbrengst gerichte organisatie van nu vind hij helemaal niks.quote:
Uhuh. Valt me echt mee dat ze het kreng niet gaan proberen te repareren, zo slecht als ze de boel onderhouden... En er komt meteen een nieuwe verwarming in de badkamer. Fijn, fijn, fijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo, das wel zo prettig van huren!
maar het doel is toch geld op halen? Dan lijkt me opbrengt gericht een goede ontwikkelingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
broer van me heeft in 2006 (1e editie, 66 man), 2007 (~130 man) en 2009 (~1300 man) meegedaan en heeft de sfeer in die korte tijd al behoorlijk zien veranderen. Het masale en de op opbrengst gerichte organisatie van nu vind hij helemaal niks.
Snap ik, ik hou daar ook niet zo van. Maar het gaat om het doel. Het voelt eerlijk gezegd wel een beetje als bedelen, maar dat is dan maar niet anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef ArTiC het volgende:
redelijke fiets: 700-800 euro
minimaal bedrag om überhaupt mee te mogen doen: 2500 euro (dat is ook de reden dat ik het niet zo op die organisatie heb...ze zijn puur gericht op het eindbedrag).
Dat vraag ik me ook altijd af. Waarom moet er overal een event omheen gefabriceerd worden? Geven we anders niks?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je dat geld van die nieuwe fiets niet beter gewoon rechtstreeks doneren?
quote:
als die ander al; wat jaartjes oud was dan zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Valt me echt mee dat ze het kreng niet gaan proberen te repareren, zo slecht als ze de boel onderhouden... En er komt meteen een nieuwe verwarming in de badkamer. Fijn, fijn, fijn.
Die nieuwe ketel zal er vast voor zorgen dat ik geld ga besparen.
Die was 18 jaar oud hoorde ik vanmorgen van de monteur en deed al langere tijd raar (midden in de zomer als je gaat douchen gaat de verwarming aan bv..)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
als die ander al; wat jaartjes oud was dan zeker
mag je de verwarming van de badkamer nog uitzoeken ook?
je kan ook gewoon wat meer kleren aantrekken hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Valt me echt mee dat ze het kreng niet gaan proberen te repareren, zo slecht als ze de boel onderhouden... En er komt meteen een nieuwe verwarming in de badkamer. Fijn, fijn, fijn.
dat zou toch wel een slok op een borrel moeten schelen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die was 18 jaar oud hoorde ik vanmorgen van de monteur en deed al langere tijd raar (midden in de zomer als je gaat douchen gaat de verwarming aan bv..)
Ik vrees dat ik vast geen design modelletje mag uitkiezen..
Weet je wel hoe dik dat je maakt, al die kleren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan ook gewoon wat meer kleren aantrekken he
uiteindelijk gaat het om het doel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, ik hou daar ook niet zo van. Maar het gaat om het doel. Het voelt eerlijk gezegd wel een beetje als bedelen, maar dat is dan maar niet anders.
idee is goed, de manier waarop niet meer. Wat mijn broer betreft dan. En mijn mening wordt daardoor ook beïnvloed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het doel is toch geld op halen? Dan lijkt me opbrengt gericht een goede ontwikkeling
Ik denk het ook ja. En idd, ik ben al lang blij hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou toch wel een slok op een borrel moeten schelen!
lullig, maar ja je hebt niks te klagen natuurlijk
toch mis ik de argumenten maar goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idee is goed, de manier waarop niet meer. Wat mijn broer betreft dan. En mijn mening wordt daardoor ook beïnvloed.
dat vak bestaat niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toch mis ik de argumenten maar goed
Werken!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:21 schreef ArTiC het volgende:
uiteindelijk gaat het om het doel ja
wat die je hier nog? ga eens trainen
Toen ik in minjn huurhuis kwam kreeg ik ook een nieuwe ketel. Kosten waren gebaseerd op vorige bewoner, met oude ketel dus. Ik kreeg na een jaar 1800 terugquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef missbehavin het volgende:
ik had paar weken terug ineens geen heet water meer, bleek ook nergens een onderhoudscontract te hebben.... gelukkig hoefde ik alleen een onderdeel te vervangen wat ik voor 70 euro kon krijgen.. was al bang dat ik ook aan een nieuwe CV moest, dat komt ff niet uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. En idd, ik ben al lang blij hoor
dat betaal ik niet eens aan verwarming in een jaar ?!?!?!?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toen ik in minjn huurhuis kwam kreeg ik ook een nieuwe ketel. Kosten waren gebaseerd op vorige bewoner, met oude ketel dus. Ik kreeg na een jaar 1800 terug
Oeh, dat klinkt goed! Ik netaal best veel, dus ik ga er ookvan uit dat het flink minder wordt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toen ik in minjn huurhuis kwam kreeg ik ook een nieuwe ketel. Kosten waren gebaseerd op vorige bewoner, met oude ketel dus. Ik kreeg na een jaar 1800 terug
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik had paar weken terug ineens geen heet water meer, bleek ook nergens een onderhoudscontract te hebben.... gelukkig hoefde ik alleen een onderdeel te vervangen wat ik voor 70 euro kon krijgen.. was al bang dat ik ook aan een nieuwe CV moest, dat komt ff niet uit
Ik betaalde toen 200 per maand geloof ik. GWL, alles he.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef rival het volgende:
dat betaal ik niet eens aan verwarming in een jaar ?!?!?!?
If only... Ik echt veel meer..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik betaal 50 euro p/m aan gas/electra.. en dan nog een beetje voor water.
Hahahahahaha.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
Stomme h&m maten, ik wil heul niet zo'n grote maat.
Ik merk dat ik steeds meer ga naar 'ik wil dat het goed en mooi zit' ipv 'de maat is te groot, dat draag ik niet'.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
Stomme h&m maten, ik wil heul niet zo'n grote maat.
Hoe klein is jouw huis dan wel nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik betaal 50 euro p/m aan gas/electra.. en dan nog een beetje voor water.
Ja idd. En mijn stemmetje is nogal luidruchtig..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik steeds meer ga naar 'ik wil dat het goed en mooi zit' ipv 'de maat is te groot, dat draag ik niet'.
Maar het stemmetje in mijn hoofd is het daar niet altijd mee eens
Ik heb laatste een pak gekocht in maat 36quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik steeds meer ga naar 'ik wil dat het goed en mooi zit' ipv 'de maat is te groot, dat draag ik niet'.
Maar het stemmetje in mijn hoofd is het daar niet altijd mee eens
Joh, sowieso is H&M een ballententquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. En mijn stemmetje is nogal luidruchtig..
Lach niet miss
Owh, dat valt nog mee. Maar ben je nooit thuis dan?quote:
Je bent de omgekeerde ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb laatste een pak gekocht in maat 36![]()
Ik draag echt NOOIT maat 36. Ik voelde me echt vreselijk anorexia
Gelukkig heb ik dan wel grote voetenquote:
Ow dat wel. Maar het is meer dat ik als ik savonds thuiskom de verwarming bv zelden aanzet. Omdat ik het 'zonde' vind om voor 2/3 uur te stoken. Kruip ik net zo lief onder een dekentjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Owh, dat valt nog mee. Maar ben je nooit thuis dan?
Ik huur inclusief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat wel. Maar het is meer dat ik als ik savonds thuiskom de verwarming bv zelden aanzet. Omdat ik het 'zonde' vind om voor 2/3 uur te stoken. Kruip ik net zo lief onder een dekentje
Daarbij doe ik altijd netjes de lichten uit als ik ergens niet meer ben enzo. Zal vast ook wel helpen.
Dus je bent een spriet met grote potenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan wel grote voeten
Ikheb een puberin huis, dat is nogveel ergerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik huur inclusief.
Dat is echt aids voor het milieu![]()
Gewoon een lantaarnpaal open schroeven en elektrisch gaan verwarmenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben altijd thuis, ik ga failliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |