abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 10:47:03 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_119117050
Katherine Kelly Lang gaat scheiden. De Bold and the Beautiful-actrice zet na vijftien jaar een punt achter haar huwelijk met Alex D’Andrea, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.

De 51-jarige Lang noteerde ‘onoverkomelijke verschillen’ als reden van de breuk in de scheidingspapieren. De blondine, die sinds 1987 de rol van Brooke Forrester vertolkt in The Bold and the Beautiful, wil haar ex geen alimentatie betalen.

Lang, die eerder getrouwd was met Skott Snider, en D’Andrea trouwden in 1997. Het koppel heeft een 15-jarige dochter. Uit haar eerste huwelijk kreeg Lang twee zoons.
Bron

De foto bij de bron is volgens mij iemand anders :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119118146
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef Karina het volgende:
Katherine Kelly Lang gaat scheiden. De Bold and the Beautiful-actrice zet na vijftien jaar een punt achter haar huwelijk met Alex D’Andrea, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.

De 51-jarige Lang noteerde ‘onoverkomelijke verschillen’ als reden van de breuk in de scheidingspapieren. De blondine, die sinds 1987 de rol van Brooke Forrester vertolkt in The Bold and the Beautiful, wil haar ex geen alimentatie betalen.

Lang, die eerder getrouwd was met Skott Snider, en D’Andrea trouwden in 1997. Het koppel heeft een 15-jarige dochter. Uit haar eerste huwelijk kreeg Lang twee zoons.
Bron

De foto bij de bron is volgens mij iemand anders :')
Misschien gaat ze mee met de exit van Rits ;)
En idd andere vrouw op de foto :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119275004
Oh, Britney! -O-
quote:
Britney Spears blaast huwelijk af
Van onze redactie
AMSTERDAM -

Britney Spears en Jason Trawich hebben hun huwelijk afgeblazen.

''Britney en Jason waren van plan eind december te trouwen, maar ze hebben non-stop ruzie, dus is de trouwerij nu afgeblazen'', vertelt een bron aan RadarOnline.

"Ze vertellen hun vrienden dat de huwelijksdatum is uitgesteld, maar waarschijnlijk zullen ze elkaar het jawoord helemaal niet meer geven'', beweert de insider. De zangeres neemt Jason kwalijk dat hij zich als een tweede vader gedraagt.

''Jason heeft het gevoel de oppas te zijn", vervolgt de bron. Hun relatie is meer een zakelijke overeenkomst momenteel. Jason houdt van Britney en de kinderen, maar hij ziet het niet zitten de rest van zijn leven met haar te delen.''

Volgens RadarOnline zijn de ouders van Britney kapot van het besluit. ''Moeder Lynne beschouwt haar schoonzoon als een van haar eigen kinderen. Vader Jamie vindt dat Jason zijn dochter niet ten huwelijk had moeten vragen als hij er niet zeker van was. De vader voelt zich bedrogen.''
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:19:28 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119275392
De vader voelt zich bedrogen? :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119276336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:19 schreef Leandra het volgende:
De vader voelt zich bedrogen? :D _O-
Jason heeft in april van dit jaar toestemming gekregen van de rechter om het leven van Britney weer een beetje op orde te krijgen. Dat doet hij samen met haar vader, die daar al een poosje mee bezig was.
Kan me voorstellen dat je je als vader dan wat bedrogen voelt als Jason er dan zo snel na die beslissing al weer de brui aan geeft

http://www.digtriad.com/r(...)e-To-Conservatorship
pi_119276466
Maar is/was hij ook niet haar manager? Tja niet zo gek dat je je de oppas voelt met zoveel zakelijke kanten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119323523
Over drollenvangers gesproken. Justin staat voor gesloten omdat vriendinnetje Selena Gomez het niet verder wilde uitpraten over hun verkering.

All over? Justin Bieber and Selena Gomez's reconciliation dinner ends with a huge temper tantrum after she locks him out of gated mansion
pi_119329225
Die kleding :') :X
Staan de foto's al bij lelijkste outfitjes?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119329507
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:13 schreef roos85 het volgende:
Die kleding :') :X
Staan de foto's al bij lelijkste outfitjes?
Foto's staan geloof ik al in vier topics onderhand: lelijkste outfitjes, onflatteus, scheidingen en een klaagbaak-topic.
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2012 @ 23:22:41 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119329551
Sommige artiesten denken dat ze zo onmetelijk populair zijn dat het niet meer uitmaakt wat ze dragen of hoe ze er uit zien. Enig respect voor je fans die jouw levensstijl mogelijk maken is dan ver te zoeken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_119329578
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Mylene het volgende:
Over drollenvangers gesproken. Justin staat voor gesloten omdat vriendinnetje Selena Gomez het niet verder wilde uitpraten over hun verkering.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

All over? Justin Bieber and Selena Gomez's reconciliation dinner ends with a huge temper tantrum after she locks him out of gated mansion
_O-
Het enige goede excuus voor deze broek is een enorme piemel. :')
pi_119329652
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Foto's staan geloof ik al in vier topics onderhand: lelijkste outfitjes, onflatteus, scheidingen en een klaagbaak-topic.
En terecht :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119329704
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
Sommige artiesten denken dat ze zo onmetelijk populair zijn dat het niet meer uitmaakt wat ze dragen of hoe ze er uit zien. Enig respect voor je fans die jouw levensstijl mogelijk maken is dan ver te zoeken.
Of het nou je smaak is of niet, maar ik vind dat hij zelf mag weten wat hij draagt in zijn vrije tijd.
Daarbij devalueert het woord 'respect' ook steeds meer hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:28:55 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119329766
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Isabeau het volgende:

Of het nou je smaak is of niet, maar ik vind dat hij zelf mag weten wat hij draagt in zijn vrije tijd.
Daarbij devalueert het woord 'respect' ook steeds meer hè.
Over respect naar je fans reppen als het over kledingkeuzes gaat. Dat is best raar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 00:03:44 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119331036
Natuurlijk mag hij weten wat hij draagt, maar ik bedoel dat zijn fans misschien liever naar een wat smaakvoller gekleed idool kijken. Maar jullie hebben gelijk, die moeten gewoon zijn CD's kopen en verder geen eisen stellen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 18 november 2012 @ 00:06:38 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119331122
Het boeit die fans geen bal, die denken alleen maar "oehhhhh" en gaan morgen dezelfde debiele outfit halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 18 november 2012 @ 00:07:36 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119331157
Want eisen stellen aan wat jouw idool in zijn vrije tijd draagt is in jouw boek wel het recht van een fan?
Ik vind het vreemd.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 00:10:17 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119331234
Welnee. Het zal me ook een zorg zijn hoe die mongool er uit ziet. Maar ik ben dan ook geen fan van hem. :)
  zondag 18 november 2012 @ 00:11:08 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119331259
Wat moeten al die Alice Cooperfans dan wel niet geschokt zijn geweest van zijn uiterlijk op de golfbaan...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 18 november 2012 @ 00:13:03 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119331333
Meteen fan-af! Wat denkt ie wel niet, in zijn vrije tijd.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 00:13:13 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119331341
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:
Wat moeten al die Alice Cooperfans dan wel niet geschokt zijn geweest van zijn uiterlijk op de golfbaan...
Ja, dat is waar. Uiteindelijk beslist "het idool" natuurlijk zelf welk imago hij of zij wanneer wil uitstralen. En als iemand om díe reden geen fan meer is, is dat gelukkig ook zijn eigen 'probleem'. Nou, ook weer opgelost dus. :)
pi_119331398
Nu weer over scheidingen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 00:15:45 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119331415
Zo is het!
pi_119468197
-edit: verkeerd topic
pi_119493892
quote:
Mayim Bialik gaat na negen jaar scheiden

LOS ANGELES - Mayim Bialik gaat na negen jaar scheiden van haar man Michael Stone.

De Big Bang Theory-actrice maakte het nieuws zelf bekend via haar blog. Bialik gaf ‘onoverkomelijke meningsverschillen’ aan als reden voor de breuk.

Ze schreef op haar blog: “Na lang overpeinzen en overleg hebben Michael en ik besloten om te gaan scheiden. Het was zeker geen makkelijke beslissing. Relaties zijn sowieso ingewikkeld ongeacht voor welke stijl van opvoeding je ook kiest. Onze kinderen zijn momenteel onze prioriteit en daar focussen we ons dan ook op.”

De voor een Emmy Award-genomineerde actrice en haar man hebben samen twee zoons, van 7 en 4 jaar oud. Bialik schreef een boek over het ouderschap getiteld: Beyond the Sling: A Real-Life Guide to Raising Confident, Loving Children the Attachment Parenting Way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')