abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:31:27 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118628843
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Bram is nu zn centjes en zijn meisje kwijt ;(
Ja, z'n wereldje stort aardig in. Zul je zien dat z'n mafiamaatjes 'm ook nog laten vallen. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:36:22 #52
43556 miss_dynastie
pi_118629056
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef piglet het volgende:

[..]

Uit hun gezamenlijke verklaring bleek dat het al een tijdje uit is, maar dat ze er voor gekozen hadden het pas later naar buiten te brengen.
Misschien zodat het een beetje overschaduwd zou worden door het verhaal van vandaag?
Dat zou zomaar kunnen ja.... al zal Bram zeker niet gerekend hebben op levenslang....
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:38:11 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118629131
Het ís ook niet levenslang.
Ten eerste gaat-ie in hoger beroep en mag-ie zolang dat allemaal duurt gewoon doorgaan.
Daarnaast kan-ie als jurist of juridisch adviseur gewoon blijven werken (en zich wit, grijs of zwart blijven laten betalen).
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:39:20 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118629173
En ik ben niet zo verbaasd over hun breuk. Zij is een frisse jonge meid en hij is een onfrisse saaie ouwe man.
pi_118631971
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:38 schreef Cynix ® het volgende:
als advocaat is hij toch echt bij uitspraak levenslang geroyeerd, als hij niet in hb was gegaan zou hij met ingang van vandaag nooit meer dat beroep mogen uitoefenen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:09:46 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_118633169
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

als advocaat is hij toch echt bij uitspraak levenslang geroyeerd, als hij niet in hb was gegaan zou hij met ingang van vandaag nooit meer dat beroep mogen uitoefenen
maar je kan over een aantal jaar weer proberen toegelaten te worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:17:43 #57
43556 miss_dynastie
pi_118649106
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
En ik ben niet zo verbaasd over hun breuk. Zij is een frisse jonge meid en hij is een onfrisse saaie ouwe man.
Fris? Da's nou niet wat in mij opkomt als ik denk aan Jinek...

quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ten eerste gaat-ie in hoger beroep en mag-ie zolang dat allemaal duurt gewoon doorgaan.
Daarnaast kan-ie als jurist of juridisch adviseur gewoon blijven werken (en zich wit, grijs of zwart blijven laten betalen).
Ik ken de nuances, maar toch, 'het verhaal van vandaag' is vele malen heftiger dan hij zich ooit heeft voorgesteld.
pi_118649655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Fris? Da's nou niet wat in mij opkomt als ik denk aan Jinek...

[..]

Vertel :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:50:51 #59
43556 miss_dynastie
pi_118650664
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vertel :D
Nou, ik vind het gewoon een over het paard getilde geit. Maar kan aan mij liggen hoor :7
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 05:25:05 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118654258
Vergeleken met wat er verder in Hilversum rondloopt, komt ze redelijk fris over. Of wilde je Bridget, Tooske, Katja, Nance of wie dan ook wél fris noemen? ;)
pi_118654330
quote:
Tweede breuk voor NCRV-presentratrice

Caroline en Peter UIT ELKAAR

Caroline Tensen en Peter Gallas zijn uit elkaar. De 48-jarige presentatrice heeft de relatie na elf jaar verbroken en woont weer alleen. „De liefde was op”, zegt Caroline zachtjes. „We brengen niet meer het mooiste in elkaar naar boven. We hebben heel veel gepraat, gewikt en gewogen, maar toch de knoop doorgehakt. We wonen al niet meer samen.”

De presentatrice vertelt kalm één keer haar verhaal: „Ik heb nog steeds af en toe een zwak moment. Maar de tranen zijn eigenlijk op. Peter en ik hebben ook samen veel gehuild. Je wilt toch niet dat een relatie mislukt. Peter had misschien het langst van ons twee de hoop dat we het toch zouden redden. Maar ik ben wellicht nuchterder: zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Achteraf denk ik ook dat het beter was het nu te doen, dan te wachten tot vlak voor de feestdagen of zo.”

Caroline: „Ik zit midden in de opnames van Familieberichten , een bak werk tot de kerstvakantie. Ik heb nu gelukkig ook helemaal geen gelegenheid om dramatisch te gaan doen. Ik zit ’s ochtends om zeven uur in de make-up en ga dan als een duwboot gewoon de hele dag door. ’s Avonds is het uitblazen op de bank. Meestal alleen, want mijn zoon Bob van 18 en dochter Lotte van 22 zijn de deur al uit. Bob doet een businessopleiding, Lotte studeert kunstgeschiedenis en woont hier wel gezellig om de hoek. Kijken we af en toe CSI samen. Met Kerstmis ga ik lekker met hen skiën, en even op adem komen.”

Villa

Op dit moment zien Peter en Caroline elkaar dus minder vaak. Caroline, die haar villa in Bussum vorig jaar verkocht aan Henkjan Smits, bewoont in haar eentje het Amsterdamse appartement waar ze samen met Peter gelukkige momenten beleefde. „Peter en ik praten gewoon met elkaar, maar we lopen elkaar niet in de weg. Peter is veertien dagen geleden verhuisd. Ik ga volgend voorjaar naar een nieuw huis in Amsterdam. Aan het water, met een tuin en met genoeg slaapkamers voor Bob en Lotte.”

Peinst: „Mijn vader heeft ons aangeraden elkaar even niet te zien. Hij zei als je echt wilt stoppen is het onverstandig dat jij Peter gaat troosten en omgekeerd. Als je wilt dat je vrienden blijft, is zo’n periode van bezinning beter. Ik heb een wijze vader. En we hebben alle twee een hecht eigen vriendennetwerk waar we terechtkunnen.”

Caroline zit sowieso in een rollercoaster van emoties. Zo verloor ze op 4 september haar 78-jarige moeder. „Ze was aan het dementeren, maar ze herkende ons nog wel allemaal. Ze was zo lief. Mijn drie jaar oudere zus en ik waren vaak bij haar. Mama kreeg longontsteking en toen zei de huisarts van het wooncomplex waarin ze zat opeens dat hij aan morfinepleisters wilde beginnen. Mijn zus en ik wisten niet wat we hoorden, maar geen enkel antibioticum werkte nog bij haar en ze had het heel benauwd. We hebben elkaar toen dagenlang afgewisseld aan haar bed. Mijn zus en zwager, alle kleinkinderen, Peter en ik… En als een kaarsje is ze heengegaan op het moment dat wij allemaal even van de kamer waren. Ze wilde ons dat blijkbaar niet aandoen.”

Vlinders

Het is de tweede keer dat Caroline alleen komt te staan. Een huwelijk met artiestenmanager Frank Wisse eindigde rond 2001 na negentien jaar. En toen ze met Frank in scheiding lag, kreeg ze vlinders voor Peter. Na een wintersportvakantie werd de liefde definitief. Hoewel het stel na twee jaar wel een korte time-out nam. Caroline: „Ik was te snel van de ene in de andere relatie gestapt. Je kunt zeggen dat onze liefde ook een heel rommelig begin kende. Peter heeft nog wel contact met de kinderen. Het zou ook gek zijn als dat niet zo was. Frank Wisse is hun vader, maar ze zijn jarenlang met Peter opgegroeid.”

De financieel zware tijd waar doorheen Caroline en Peter vorig jaar september gingen toen zijn productiebedrijf Global Star failliet ging, heeft, beklemtoont de presentatrice, niets met hun scheiding te maken. „Ik ben een volwassen vrouw. Ik weet precies welke risico’s er in het zakenleven bestaan. Daarin hebben we elkaar juist gesteund. Niemand valt daarin iets te verwijten. Bovendien, in dat geval hadden we toch vorig jaar al een relatiebreuk gehad? Nee hoor, we hebben nota bene daarna ook nog samen een dubbele hernia en – na een val toen hij tegen een liftdeur aangeleund stond die plotseling openging – een schedelbreuk van Peter doorstaan. Het is gewoon zoals ik al zei, we brengen niet meer het mooiste in elkaar naar boven.”

Liefde met hindernissen

Wonen in het tuinhuis faillissement vermeend overspel gezondheidsperikelen

Het liefdesleven van Caroline Tensen heeft sinds haar scheiding in 2001 van Frank Wisse, haar manager en de vader van haar twee kinderen, vele hindernissen gekend. Carolines liefde voor tv-producent Peter Gallas ontlook in de herfst van haar huwelijk met Frank. Iets dat haar enkele jaren later opbrak. Overmand door schuldgevoelens besloot Caroline in 2005 haar relatie met Peter te herzien. „Ik ben te snel smoorverliefd van de ene in de andere relatie gestapt”, vertelde ze toen op deze pagina openhartig over hun time-out. „Ik voel me schuldig tegenover Frank en onze kinderen Bob en Charlotte.” Tijdens die eerste relatiecrisis, waarover Peter volgens Caroline „erg verdrietig” was, verhuisde Peter naar het tuinhuis van Carolines enorme huis in Bussum. Zij was daar na haar scheiding van Frank met de kinderen blijven wonen. En deze eerste beproeving zou niet hun laatste obstakel zijn... Want in 2010 was er het gerucht over vermeend overspel van Peter tijdens een vakantie in Oostenrijk zonder Caroline. Hij zou het met een dame hebben aangelegd en eenmaal terug in Nederland contact met haar hebben gehouden. Verliefd als Caroline op hem was – ze sprak in die tijd zelfs nog publiekelijk haar wens uit om ooit met Peter in het huwelijksbootje te stappen – verwees ze het verhaal naar het rijk der fabelen. Maar over trouwen had de vermaarde presentatrice van onder andere DNA Onbekend , Babyboom en Familieberichten het sindsdien in het openbaar niet meer. Zakelijk ging het voor Peter niet veel later ook niet allemaal meer van een leien dakje. Als een van de twee directeuren van tv-productiebedrijf Global Star Media maakte hij een dramatisch faillissement mee. De ondergang van het bedrijf werd ingezet, nadat de TROS een torenhoge boete van meer dan 2,5 ton kreeg opgelegd na sluikreclame in het kinderprogramma Bibaboerderij , dat door Global Star Media werd gemaakt. De publieke omroep besloot daarop spoorslags de serie van de buis te halen. Iets waarop Global Star Media totáál niet had gerekend. Ze waren namelijk al bezig om nieuwe afleveringen op te nemen waarin ze bovendien zelf geld hadden gestoken. Resultaat: een kostenpost van dik 2 miljoen euro. Die financiële klap kwam het bedrijf niet te boven. Een jaar geleden werd het faillissement van Global Star Media uitgesproken. Ook Caroline kwam die periode financieel niet ongeschonden door. Zij verloor een flinke som geld waarmee ze Peter zou hebben geholpen om aandelen te kunnen kopen. Na alle turbulentie bleef ook de gezondheid van Peter niet ongemoeid. Na een ongelukkige val een half jaar geleden in Antwerpen, waarbij hij op zijn hoofd terechtkwam, moest Peter een week in het ziekenhuis blijven omdat een CT-scan uitwees dat hij naar eigen zeggen een „grijs gebied ter grootte van een pingpongbal” in zijn hersenen had. Maar dit jaar is niet alleen wegens de breuk met Peter een zwaar jaar voor Caroline. Ook verloor de presentatrice vorige maand haar moeder, die dementeerde en daarbij leed aan de taalstoornis afasie. Diep geëmotioneerd zei Caroline hierover tijdens Sterren op het Doek tegen Hanneke Groenteman: „Het is zo’n onwijs leuk wijf, maar ze is er niet echt meer...”
bron
pi_118654940
Weer een lange relatie gestrand..gaat hard!
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 08:04:58 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_118654965
Zit er iets in de lucht of zo? Ik hoor het om mij heen ook steeds vaker de laatste tijd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118655350
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:04 schreef Karina het volgende:
Zit er iets in de lucht of zo? Ik hoor het om mij heen ook steeds vaker de laatste tijd.
Mensen worden gewoon meer kritisch en je mág scheiden. Toch schijnt dat nog best vaak als not done gezien te worden, maar "we" laten het gelukkig steeds meer los. 2012 hoppakee :P
pi_118655389
Caroline die "mama" zegt O+
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:46:39 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118655527
Aan de andere kant; als je na 9 jaar relatie nog de hoop uitspreekt met iemand te trouwen, en je doet dat steeds maar niet, terwijl er geen financiële of praktische redenen zijn om het niet te doen, dan denk ik wel dat dat iets betekent.

Als je sowieso niet de intentie hebt met iemand te trouwen is het wat anders, maar als die intentie er wel is, en het is na 10 jaar relatie nog niet gebeurd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 12:21:00 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_118701154
Steven Tyler verbreekt verloving'
"Steven heeft het huwelijk in alle stilte afgeblazen", vertelt een bron aan de New York Post.
De voorman van Aerosmith gaat binnenkort weer toeren met zijn band en tijdens deze periode wil hij op het rechte pad blijven. "Steven probeert clean te blijven. De tour is heel belangrijk voor hem en de band en daarom heeft hij besloten dat hij zich alleen hierop wil focussen."
Volgens een andere insider zouden Tyler en Brady door een heftige periode zijn gegaan. "Maar ze zijn vastbesloten om elkaar alsnog het jawoord te geven."
De 64-jarige zanger vroeg zijn 25 jaar jongere vriendin vorig jaar tijdens kerst ten huwelijk.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118701627
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef Karina het volgende:
Steven Tyler verbreekt verloving'
"Steven heeft het huwelijk in alle stilte afgeblazen", vertelt een bron aan de New York Post.
De voorman van Aerosmith gaat binnenkort weer toeren met zijn band en tijdens deze periode wil hij op het rechte pad blijven. "Steven probeert clean te blijven. De tour is heel belangrijk voor hem en de band en daarom heeft hij besloten dat hij zich alleen hierop wil focussen."
Volgens een andere insider zouden Tyler en Brady door een heftige periode zijn gegaan. "Maar ze zijn vastbesloten om elkaar alsnog het jawoord te geven."
De 64-jarige zanger vroeg zijn 25 jaar jongere vriendin vorig jaar tijdens kerst ten huwelijk.
Bron
Waarom verloving verbreken als je vastbesloten bent toch te gaan trouwen? Er zit toch geen houdbaarheidsdatum op een verloving. Dan stel je het huwelijk gewoon uit.
Gekkies daar in Showbizzland.
  donderdag 1 november 2012 @ 12:38:34 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118701732
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Waarom verloving verbreken als je vastbesloten bent toch te gaan trouwen? Er zit toch geen houdbaarheidsdatum op een verloving. Dan stel je het huwelijk gewoon uit.
Eerder gekkies bij de Telegraaf.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2012 @ 12:54:02 #70
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118702245
quote:

[..]

misschien had hij het in een dronken bui besloten :D
pi_118704171
nou gaat weer lekker zo deze week,

Wel jammer van Bram en Jinek :{
  donderdag 1 november 2012 @ 14:18:14 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118705253
quote:

[..]

Het artikel zegt dat hij het huwelijk uitgesteld heeft, dat een of andere journalist daar het verbreken van de verloving van maakt kan hij niets aan doen.

Het verbreken van een verloving betekent over het algemeen dat je uit elkaar gaat, een verloving is niets meer dan de belofte doen met elkaar te gaan trouwen, dat is een afspraak die je dan al met elkaar aangegaan bent.

Engaged to be married is de complete Engelse term voor een verloving, dus zolang je nog de bedoeling hebt met elkaar te trouwen ben je nog verloofd.

Degene die de titel verzonnen heeft is een knuppel die de betekenis van het woord verloving niet begrijpt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119047582
quote:
'Justin Bieber en Selena Gomez uit elkaar'
AMSTERDAM - Justin Bieber en Selena Gomez zouden volgens een bron al een aantal weken uit elkaar zijn.
Foto: Wenn

Dat meldt E! Online.

De rede van de breuk zou de drukke schema’s van de twee zijn. "Het werd het steeds lastiger om hun relatie te onderhouden", aldus de bron.

De geruchten dat de twee uit elkaar zouden zijn begonnen een aantal weken geleden toen Bieber werd gespot met een Victoria’s Secret model.

Later kwamen daar nog geruchten bovenop dat Gomez enkel bij de 18-jarige zanger zou zijn om haar imago te verbeteren.

De 20-jarige Gomez en de zanger hadden sinds februari 2011 een relatie.
pi_119047593
Bijna altijd kloppen de roddels, ik zet dus in op waar :Y
pi_119047703
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna altijd kloppen de roddels, ik zet dus in op waar :Y
Selena is in ieder geval een stuk slimmer dan Wesley, Thomas Berge en zijn liefje: deze is met een dikke stift aangebracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')