abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117800024
Hoi Fokkers,

Laatste tijd ben ik best actief op Hookers (als lezer). Ik lees vooral recensies en wat overige dingetjes om de leden wat beter te leren kennen.

Ik heb het idee dat erg veel hoerenlopers gewoon normale kerels zijn, bij wijze van je collega of buurman. Ook als ik met de auto bij het zandpad kom in Utrecht (daar rij ik over de brug), kijk ik nieuwschierig naar links en rechts. Stervensdruk is het altijd daar.

Uit statistieken blijkt ook dat zoveel mannen betalen voor sex, dat je er eigenlijk ook niet meer voor hoeft te schamen om het te doen!

Ikzelf woon nog in Nederland, en ben niet echt een modeltype kwa uiterlijk dus een lekkere vriendin kan/kon ik niet krijgen. Eigenlijk interesseert het hele emotionele aspect van een relatie me ook niks. Ik ben namelijk nog nooit echt oprecht geïnteresseerd geweest in een vrouw haar karakter, alleen sexueel.

Hoe kijken jullie op tegen het betalen voor sex? In mijn geval vind ik het beter als een relatie, omdat ik altijd sex kan hebben met de mooiste vrouwen (tot het eind van mijn leven) zonder "overhead" (zeg maar) :) Ik kan het ook makkelijk betalen.

Ik ben benieuwd naar jullie mening :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_117800133
Niks mis mee. Hoop alleen wel dat hoerenlopers een oog ontwikkelen voor vrijwillige en gedwongen prostitutie.
pi_117800146
Gewoon dat geld dat wat beter uitgeven dan dan komen de vrouwen ook wel, type golddigger maar ach, dat maakt je dan toch niet uit...geld zat. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:56:46 #4
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_117800162
ik weet niet wat het zandpad is, maar als je naar de hoeren gaat die geen 'kamer' hebben maar buiten staan te tippelen, dan ben je behoorlijk diep gezonken
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_117800177
Heb jij niet gewoon een vriendin van 1.88?

Gedwongen/vrijwillig is natuurlijk ook iets om rekening mee te houden. Plus dat dame in kwestie echt niet nat van een klant gaat worden.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_117800241
De vraag is of het bevredigend is...
pi_117800293
Het is best grappig na een avond stappen met wat vrienden de hoeren bezoeken. Zodra de dame idd niet gedwongen is, niets mis mee.

Het gebeurt volgens mij ook steeds vaker onder het mom van "een keertje meegemaakt hebben"
pi_117800352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Perzephone het volgende:
Heb jij niet gewoon een vriendin van 1.88?

Gedwongen/vrijwillig is natuurlijk ook iets om rekening mee te houden. Plus dat dame in kwestie echt niet nat van een klant gaat worden.
Het is meer een soort scharrel ;) Maar ik verwacht dat het niet lang meer duurt vanwege wat issues die ze heeft.

OT: Als ik de recensies zo lees op bijv. Hookers is dat over het algemeen niet echt een probleem. Misschien als je obesitas hebt en nog eens erg lelijk ofzo.. Maar ik denk dat er aardig wat vrouwen zijn die nat worden bij het idee paar honderd euro per uur te verdienen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:02:05 #9
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_117800357
lekker naar een tietenbar na het uitgaan is sowieso baas _O_

verder is het zonde van je geld en kun je beter een breezersletje zatvoeren
pi_117800416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het is meer een soort scharrel ;) Maar ik verwacht dat het niet lang meer duurt vanwege wat issues die ze heeft.

OT: Als ik de recensies zo lees op bijv. Hookers is dat over het algemeen niet echt een probleem. Misschien als je obesitas hebt en nog eens erg lelijk ofzo.. Maar ik denk dat er aardig wat vrouwen zijn die nat worden bij het idee paar honderd euro per uur te verdienen.
Te verdienen ja. Niet om seks met jou. Lijkt je dat echt wat? Maar misschien is dat wel een vrouwending ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:03:56 #11
294141 tarantism
hups in die kont
pi_117800420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef trovey het volgende:
Gewoon dat geld dat wat beter uitgeven dan dan komen de vrouwen ook wel, type golddigger maar ach, dat maakt je dan toch niet uit...geld zat. :+
Het voordeel aan prostitutie is dus dat je dus weg kunt als je je lul hebt leeggespoten op die hoer.

Geen gezeik van vrouwen en niet de godganse dag zo'n manipulatief vrouwmens om je heen is veel mannen heel, heel veel geld waard.
pi_117800472
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef HotSummerNight het volgende:
ik weet niet wat het zandpad is, maar als je naar de hoeren gaat die geen 'kamer' hebben maar buiten staan te tippelen, dan ben je behoorlijk diep gezonken
Zandpad is de straat langs de Vecht waar woonboten met hoeren erin aan liggen. Gewoon een kamer dus.

Verder blijf ik het altijd iets treurigs vinden.
pi_117800522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
De vraag is of het bevredigend is...
Als je gewoon beseft dat het een zakelijke deal is, is er niet zoveel aan de hand lijkt me. Tja, de vrouwen waar ik oprecht in was geinteresseerd kon ik helaas niet boeien. Na een tijdje word je het gewoon zat.. Dus nu wil ik best wel betalen voor wat ontspanning.

Daarbij ben ik gewoon slank en gemiddeld kwa gezicht. Dus echt een tegenvaller kan ik voor een hoer niet zijn denk ik :p
pi_117800684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef tarantism het volgende:

[..]

Het voordeel aan prostitutie is dus dat je dus weg kunt als je je lul hebt leeggespoten op die hoer.

Geen gezeik van vrouwen en niet de godganse dag zo'n manipulatief vrouwmens om je heen is veel mannen heel, heel veel geld waard.
De mentaliteit van veel vrouwen is gewoon treurig tegenwoordig. Ze zijn te veel bezig met "de omgeving" en goed voor de dag proberen te komen, in plaats van een goede eigen persoonlijkheid creëren en dit uitstralen. Fuck dat gewoon, ik wil niet meer proberen in hun belachelijke eisenlijstje te passen.

Maarja, ik denk er dan ook vooral zo over omdat ik oog heb voor mij onbereikbare vrouwen (gemiddeld tot mooi uiterlijk).

Als ik een hoer neuk kan het mij niet schelen dat het een domme slet is, als ze maar lekker is :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:17:37 #15
294141 tarantism
hups in die kont
pi_117800850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

De mentaliteit van veel vrouwen is gewoon treurig tegenwoordig. Ze zijn te veel bezig met "de omgeving" en goed voor de dag proberen te komen, in plaats van een goede eigen persoonlijkheid creëren en dit uitstralen. Fuck dat gewoon, ik wil niet meer proberen in hun belachelijke eisenlijstje te passen.

Maarja, ik denk er dan ook vooral zo over omdat ik oog heb voor mij onbereikbare vrouwen (gemiddeld tot mooi uiterlijk).
Ware woorden. Wat ik echter zelf heb gemerkt is dat veel van dat onverdraaglijke prinsessengedrag typisch Nederlands is. In mijn ervaring zijn bijvoorbeeld Duitse meisjes veel rationeler, liefdevoller en betrouwbaarder. Zelfde ervaring met scandinavische meisjes, de enige uitzondering was een Amerikaanse, mijn god wat een onuitstaanbaar gedrag wist die uit haar botte kop te toveren.
pi_117801134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef tarantism het volgende:

[..]

Ware woorden. Wat ik echter zelf heb gemerkt is dat veel van dat onverdraaglijke prinsessengedrag typisch Nederlands is. In mijn ervaring zijn bijvoorbeeld Duitse meisjes veel rationeler, liefdevoller en betrouwbaarder. Zelfde ervaring met scandinavische meisjes, de enige uitzondering was een Amerikaanse, mijn god wat een onuitstaanbaar gedrag wist die uit haar botte kop te toveren.
Dat heb ik ook gemerkt in Duitsland/Spanje/Oost-Europa :-) Ik vind mijzelf beslist niet lelijk maar Nederlandse vrouwen kan ik nooit voor me winnen, terwijl ik in het buitenland wel mooie ervaringen had die gewoon surrealistisch aanvoelde (door mijn slechte ervaringen hier).

De Nederlandse vrouw typeer ik dan ook vaak als iemand die graag sexy kousen, strak jurkje en high heels aantrekt, en vervolgens ganze dag met een chagrijnige kop door de stad loopt :)
pi_117805658
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef lavacaloca het volgende:
Niks mis mee. Hoop alleen wel dat hoerenlopers een oog ontwikkelen voor vrijwillige en gedwongen prostitutie.
Dit. Overigens zelf ook wel eens op die site rondgeneusd, n.a.v. een aantal grappige recencies die hier ergens in een ONZ topic ofzo werden gequote, niet echt vreemde dingen opgemerkt, ja, sommige mannen die heel weinig respect toonden voor die vrouwen, of die er nogal aparte gedachte's op nahielden, maar niet echt schokkend anders dan hier of in het echte leven zeg maar.

Maar ik word altijd wel heel moe van opmerkingen als hoerenlopers zijn smerig, of vrouwen die zeggen dat ze geen relatie willen met een man die in het verleden één of meerdere malen een prostituee hebben bezocht. Kijk, het heeft ook niet mijn voorkeur, betalen voor seks, maar goed, als iemand op die manier aan zijn trekken kan komen, waarom niet. Die vrouwen zitten er ook niet voor niks.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:39:17 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117810156
Ik heb niks tegen hoeren, denk zelfs dat het goed is dat ze er zijn maar toch heb ik altijd een soort van naar nasmaakje bij hoerenlopers, geen idee waarom eigenlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_117810381
Ergens trekt het me wel, misschien spanning. Zou bijvoorbeeld best eens een commerciële meesteres willen bezoeken ofzo.
pi_117810476
Heb het een paar jaar geprobeerd, maar de klandizie viel tegen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117811598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Desmosedici het volgende:
Het is best grappig na een avond stappen met wat vrienden de hoeren bezoeken. Zodra de dame idd niet gedwongen is, niets mis mee.

Het gebeurt volgens mij ook steeds vaker onder het mom van "een keertje meegemaakt hebben"
Dit idd.

Een vriend van mij is zo zelfs zijn maagdelijkheid verloren. Niet dat hij spuuglelijk is, maar hij wilde niet langer wachten (hij was 17 toen).

En ik kan zo nog 5 mannen noemen die wel eens een hoer hebben gedaan.

Vrij normaal dus ja.
pi_117811617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef snakelady het volgende:
Ik heb niks tegen hoeren, denk zelfs dat het goed is dat ze er zijn maar toch heb ik altijd een soort van naar nasmaakje bij hoerenlopers, geen idee waarom eigenlijk.
Tis triest... daarom
Rustig aan.
pi_117811896
Tja, ik zou mezelf toch behoorlijk zielig voelen.

Tot nu toe lukt het me nml prima om aan regelmatig sex te komen zonder ervoor te hoeven betalen.

Misschien als ik oud en versleten ben en zo dat het dan wat is 8-)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117811969
quote:
15s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tja, ik zou mezelf toch behoorlijk zielig voelen.

Tot nu toe lukt het me nml prima om aan regelmatig sex te komen zonder ervoor te hoeven betalen.

Misschien als ik oud en versleten ben en zo dat het dan wat is 8-)
Maar wat nou als je een harde pik hebt, graag wil neuken en je zit financieel ruim. Dan ga je naar zo'n buurt en je de lekkerste hoer naar jouw smaak uitzoeken, d'r neuken tot ze scheel ziet en weer gaan! ^O^ ideaal toch?
pi_117812005
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Maar wat nou als je een harde pik hebt, graag wil neuken en je zit financieel ruim. Dan ga je naar zo'n buurt en je de lekkerste hoer naar jouw smaak uitzoeken, d'r neuken tot ze scheel ziet en weer gaan! ^O^ ideaal toch?
Tis triest in de zin dat je seks wilt hebben met iemand die seks met jou wilt hebben, niet om je geld.
Rustig aan.
pi_117812036
quote:

[..]

Nou niet echt. Zeker niet eentje van achter het raam.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117812120
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef tarantism het volgende:

[..]

Daarom is het zaak te zoeken naar een leuke vrouw, in plaats van maar genoegen te nemen met een sufkut.

Maar dat gezegd hebbende kan ik alleen maar beamen dat het een goeie tijdelijke oplossing is dan :')
pi_117812140
quote:

[..]

Tja. Niet echt mijn ding. Groot gedeelte van de geilheid is toch ook dat iemand JOU wil?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117812186
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Niet echt mijn ding. Groot gedeelte van de geilheid is toch ook dat iemand JOU wil?
Ja of juist niet :@
pi_117812222
Op het moment dat ik echt geil ben boeit het me niet hoe het er uit ziet als mijn lust maar bevredigt wordt.
Van alle markten thuis.
pi_117812302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ja of juist niet :@
idd. verkrachters zullen die mening niet delen :')
pi_117812358
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ook nooit zo'n behoefte aan gehad, sorry :')
pi_117812377
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

jij bent ook maar een saaie knuppel he?
pi_117812407
TS is nog nooit geinteresseerd geweest in een vrouw, behalve voor sex?
wow.
pi_117812412
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Hatefucking... across the universe
pi_117812417
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

jij bent ook maar een saaie knuppel he?
True true.

Geef mij maar een kaasplankje, wat goede wijn en een goed boek.
pi_117812433
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die deze fantasie nooit hebben gehad?
Van alle markten thuis.
pi_117812438
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze staan er toch niet voor niets? Een hoer beschouwd het als haar werk, ze gaat je heus niet wegsturen als je gewoon betaalt.

Overigens kun je tegenwoordig bij jezelf in een relatie wel nagaan hoe oprecht de liefde van een vrouw naar jou is.. Vaak is het wel oprecht totdat ze die leukere jongen ontmoet ja ;-)
pi_117812450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

True true.

Geef mij maar een kaasplankje, wat goede wijn en een goed boek.
Oeh!
Een man naar mijn hart O+
pi_117812489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef okiokinl het volgende:
TS is nog nooit geinteresseerd geweest in een vrouw, behalve voor sex?
wow.
Hij zegt ook dat hij zichzelf niet aantrekkelijk vindt. Dus misschien probeert hij het niet eens omdat hij denkt dat de ander toch geen interesse heeft.
pi_117812506
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef ViezeOuweMan het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die deze fantasie nooit hebben gehad?
Om een vrouw te verkrachten? Ben je simpel ofzo? :{ Verkrachten gaat vooral om macht hoor, niet om seks.
pi_117812563
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Om een vrouw te verkrachten? Ben je simpel ofzo? :{ Verkrachten gaat vooral om macht hoor, niet om seks.
Onzin het gaat om de macht/spanning en het volspuiten, net als pedofielie/ necrofilie etc etc.
Van alle markten thuis.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:00:47 #43
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117812568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef D.D.W. het volgende:
Hoi Fokkers,

Laatste tijd ben ik best actief op Hookers (als lezer). Ik lees vooral recensies en wat overige dingetjes om de leden wat beter te leren kennen.

Ik heb het idee dat erg veel hoerenlopers gewoon normale kerels zijn, bij wijze van je collega of buurman. Ook als ik met de auto bij het zandpad kom in Utrecht (daar rij ik over de brug), kijk ik nieuwschierig naar links en rechts. Stervensdruk is het altijd daar.

Uit statistieken blijkt ook dat zoveel mannen betalen voor sex, dat je er eigenlijk ook niet meer voor hoeft te schamen om het te doen!

Ikzelf woon nog in Nederland, en ben niet echt een modeltype kwa uiterlijk dus een lekkere vriendin kan/kon ik niet krijgen. Eigenlijk interesseert het hele emotionele aspect van een relatie me ook niks. Ik ben namelijk nog nooit echt oprecht geïnteresseerd geweest in een vrouw haar karakter, alleen sexueel.

Hoe kijken jullie op tegen het betalen voor sex? In mijn geval vind ik het beter als een relatie, omdat ik altijd sex kan hebben met de mooiste vrouwen (tot het eind van mijn leven) zonder "overhead" (zeg maar) :) Ik kan het ook makkelijk betalen.

Je zoekt bevestiging dat t oke is naar de hoeren te gaan?

Het is oke om naar de hoeren te gaan. ^O^ Schrijf je wel een recensie?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_117812583
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Dat zeggen ze, maar ik heb een aseksueel persoon nog nooit iemand zien verkrachten.
Rustig aan.
pi_117812612
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:58 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Hij zegt ook dat hij zichzelf niet aantrekkelijk vindt. Dus misschien probeert hij het niet eens omdat hij denkt dat de ander toch geen interesse heeft.
ja ik kan me wel voorstellen dat je afstompt als vrouwen niet aardig tegen je doen, omdat je er misschien anders uitziet ofzo.
maar dan nog. vrouwen zijn gewoon mensen hoor. niet een ander diersoort.
pi_117812627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef snakelady het volgende:
maar toch heb ik altijd een soort van naar nasmaakje bij hoerenlopers, geen idee waarom eigenlijk.
Misschien een idee om de volgende keer te zeggen dat hij ook ná de daad zijn pik even in de wasbak moet hangen?
pi_117812779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ja ik kan me wel voorstellen dat je afstompt als vrouwen niet aardig tegen je doen, omdat je er misschien anders uitziet ofzo.
maar dan nog. vrouwen zijn gewoon mensen hoor. niet een ander diersoort.
De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat). Natuurlijk doen ze hun best om het niet zo te laten blijken maar als puntje bij paaltje komt.. Daarom voel ik er ook weinig voor om echt met een vrouw te leven, en waarschijnlijk nog een lelijke ook. Nee, doe dan mij maar af en toe een hoertje :)
pi_117812904
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat). Natuurlijk doen ze hun best om het niet zo te laten blijken maar als puntje bij paaltje komt.. Daarom voel ik er ook weinig voor om echt met een vrouw te leven, en waarschijnlijk nog een lelijke ook. Nee, doe dan mij maar af en toe een hoertje :)
Als het puntje bij het paaltje komt...
Je bent gewoon veel afgewezen en je durft niet meer omdat je gewoon een gevoelige jongen bent dus.
Rustig aan.
pi_117813056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zeggen ze, maar ik heb een aseksueel persoon nog nooit iemand zien verkrachten.
Seksuele personen wel dus? Das ook een vreemd trekje.
pi_117813078
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:13 schreef rece het volgende:

[..]

Seksuele personen wel dus? Das ook een vreemd trekje.
Of over gehoord ;)

Sowieso, die lul komt omhoog toch, is daar geen opwinding / lust meer voor nodig oid?
Rustig aan.
pi_117813092
quote:

[..]

niks mis mee hoor, als je kiest voor een vrijgezellenbestaan en af en toe betaalde sex.
je moet alleen niet denken dat er geen slimme of interessante vrouwen zijn. ik ken er een hele boel.
misschien moet je je zelfs eens afvragen of het niet aan jou ligt dat je geen leuke vrouwen kent.
sex kan je kopen, maar je weet toch ook wel dat je liefde, kameraadschap en genegenheiden al dat soort dingen niet bij prostituees kan vinden? dus ik bedoel maar, sluit jezelf er niet helemaal voor af. relaties zijn moeilijk maar leveren ook iets op dat jij anders niet zult vinden.
pi_117813165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of over gehoord ;)

Sowieso, die lul komt omhoog toch, is daar geen opwinding / lust meer voor nodig oid?
Was een inkopper.

Het schijnt zo te zijn dat verkrachters kicken op de macht en daardoor opgewonden worden. Als een vrouw meewerkt is de kans dat de verkrachter doorgaat aanmerkelijk lager omdat de machtsfactor er dan niet meer is en dus de seksuele opwinding ook achterwege blijft.

Met dank aan de vele misdaadseries voor deze informatie.
pi_117813207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef rece het volgende:

[..]

Was een inkopper.

Het schijnt zo te zijn dat verkrachters kicken op de macht en daardoor opgewonden worden. Als een vrouw meewerkt is de kans dat de verkrachter doorgaat aanmerkelijk lager omdat de machtsfactor er dan niet meer is en dus de seksuele opwinding ook achterwege blijft.

Met dank aan de vele misdaadseries voor deze informatie.
Mja, tzijn psycho's laten we het daarop houden.
Rustig aan.
pi_117813221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, tzijn psycho's laten we het daarop houden.
Stimmt
pi_117813231
Mwah ik zou een gesmeerde boterham niet zo snel laten liggen...
Van alle markten thuis.
pi_117813467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef okiokinl het volgende:

[..]

niks mis mee hoor, als je kiest voor een vrijgezellenbestaan en af en toe betaalde sex.
je moet alleen niet denken dat er geen slimme of interessante vrouwen zijn. ik ken er een hele boel.
misschien moet je je zelfs eens afvragen of het niet aan jou ligt dat je geen leuke vrouwen kent.
sex kan je kopen, maar je weet toch ook wel dat je liefde, kameraadschap en genegenheiden al dat soort dingen niet bij prostituees kan vinden? dus ik bedoel maar, sluit jezelf er niet helemaal voor af. relaties zijn moeilijk maar leveren ook iets op dat jij anders niet zult vinden.
Natuurlijk zoek ik al de oorzaak bij mijzelf. Maar het moet dan iets zijn wat ik niet aan mijzelf kan veranderen (zal wel iets met uiterlijk zijn, of dat ik meer het type "nice guy" ben).

Heb ook af en toe wel interesse gehad, maar daar had ik dan helaas geen klik mee.

Zaken als kameraadschap etc. kan ik bij vrienden/collega's krijgen. Natuurlijk is een (aantrekkelijke) leuke vrouw een mooie aanvulling op je leven, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd.
pi_117813572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Natuurlijk zoek ik al de oorzaak bij mijzelf. Maar het moet dan iets zijn wat ik niet aan mijzelf kan veranderen (zal wel iets met uiterlijk zijn, of dat ik meer het type "nice guy" ben).

Heb ook af en toe wel interesse gehad, maar daar had ik dan helaas geen klik mee.

Zaken als kameraadschap etc. kan ik bij vrienden/collega's krijgen. Natuurlijk is een (aantrekkelijke) leuke vrouw een mooie aanvulling op je leven, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd.
:?
Omdat je graag het idee wilt behouden dat jij er niks aan kunt doen en daarom voor jezelf rectificeerd dat je in deze rol blijft hangen?
Rustig aan.
pi_117813704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

maakt allemaal niet uit, vrouwen die geen nice guy willen of over uiterlijk vallen zijn inderdaad de oppervlakkige typetjes die je moet mijden. maar dan moet je zelf ook wel voorbij oppervlakkige dingen kunnen kijken. uiteindelijk moet iedereen dat toch, als we oud zijn dan is iedereen lelijk.
maar goed, het is geen versier topic, sorry. wou alleen maar even kwijt, geef niet op. en ondertussen lekker oefenen tegen betaling, niks mis mee hoor.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:33:04 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117813739
Wat een gedoe, je gaat naar de hoeren of niet, daar hoef je niet al te lang over te discussieren. Gezien dat je op Hookers rondkijkt weet je al dat je gaat of al gegaan bent
pi_117813965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef okiokinl het volgende:

[..]

maakt allemaal niet uit, vrouwen die geen nice guy willen of over uiterlijk vallen zijn inderdaad de oppervlakkige typetjes die je moet mijden. maar dan moet je zelf ook wel voorbij oppervlakkige dingen kunnen kijken. uiteindelijk moet iedereen dat toch, als we oud zijn dan is iedereen lelijk.
maar goed, het is geen versier topic, sorry. wou alleen maar even kwijt, geef niet op. en ondertussen lekker oefenen tegen betaling, niks mis mee hoor.
Dus daarom moet ik mijn leven slijten met een vrouw die ik sexueel niet aantrekkelijk vind? Waarschijnlijk ben ik hier ook meermaals door "afgekeurd", maar of uit wanhoop een random lelijke vrouw uitkiezen verstandig is (terwijl ik niet echt veeleisend ben, maar een normaal slank postuur en gezicht schijnt al te hoog gegrepen te zijn voor mij)..

Interessante vrouwen heb je ook ja, dat geloof ik wel :)

Een prostituee lijkt mij gewoon een leuke manier om met de tijd toch enigszins wat aan je trekken te komen, en kijken wat de toekomst voor de rest brengt.
pi_117814106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:?
Omdat je graag het idee wilt behouden dat jij er niks aan kunt doen en daarom voor jezelf rectificeerd dat je in deze rol blijft hangen?
Ik ben het lijstje al afgegaan (goede baan etc. tot een verzorgd uiterlijk). Zou mijn god niet weten wat ik nog moet doen eigenlijk, dus kom ik maar tot de conclusie dat het iets is wat ik niet in de hand heb.
pi_117814191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik ben het lijstje al afgegaan (goede baan etc. tot een verzorgd uiterlijk). Zou mijn god niet weten wat ik nog moet doen eigenlijk, dus kom ik maar tot de conclusie dat het iets is wat ik niet in de hand heb.
Je hebt het ook niet zelf in handen, het wilt alleen niet zeggen dat je iets fout doet...
Hell je moet wel achter de wijven aan zogezegd, want zij komen niet naar jou toe... Ook al lig je goed in de markt.
Rustig aan.
pi_117814360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt het ook niet zelf in handen, het wilt alleen niet zeggen dat je iets fout doet...
Hell je moet wel achter de wijven aan zogezegd, want zij komen niet naar jou toe... Ook al lig je goed in de markt.
Dat heb ik dus al gedaan (meermaals), terwijl ik toen zelfs ook (dacht) signalen te krijgen (oogcontact enzo). Maar die hele periode van onzekerheid en hoop dat het misschien wel iets kan worden, ben ik gewoon echt zat. Ook omdat het in het verleden altijd wel weer teleurstellend afliep voor mij.

Veel hoerenlopers denken er net zo over denk ik. Het betekent niet automatisch dat ze geen vriendin kunnen krijgen, maar meer die hele periode ervoor is gewoon kut.
pi_117814363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Die hoer kan jou als persoon echt geen ruk schelen, als ze maar haar centen krijgt. Tijdens het neuken zit ze vermoedelijk al met haar gedachtes in de kleding/schoenenzaak.
Dat is precies de reden dat ik niet zou gaan; niets geiler dan een vrouw die geil van jou wordt en klaarkomt omdat ze van de sex geniet... Tja dat is mijn handicap, ik zou zelf nooit kunnen genieten van een hoer omdat ik weet dat ze de sex niet voor de sex doet...

Maar als je toch geld zat hebt zou ik een mooie excort uitzoeken, beter dan wat er op het zandpad ronddobbert...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:57:31 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117814609
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik niet zou gaan; niets geiler dan een vrouw die geil van jou wordt en klaarkomt omdat ze van de sex geniet... Tja dat is mijn handicap, ik zou zelf nooit kunnen genieten van een hoer omdat ik weet dat ze de sex niet voor de sex doet...

En als je vrouw je pijpt omdat ze weet dat ze nieuwe laarzen nodig heeft?

En vrouwen hebben soms ook seks omdat ze je een plezier willen doen, niet omdat ze er per se zelf om zitten te springen.
pi_117814730
quote:

[..]

De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat).
Ja en jij bent zo onwijs diepgaand natuurlijk

:')
pi_117814770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

En als je vrouw je pijpt omdat ze weet dat ze nieuwe laarzen nodig heeft?

Mijn vrouw koopt haar laarzen van haar eigen geld; lijkt wel lomp staan, na een pijpbeurt je portemonnee trekken en je eigen vrouw 100 euro gegeven; "bedankt schat!"

[/quote]

quote:
En vrouwen hebben soms ook seks omdat ze je een plezier willen doen, niet omdat ze er per se zelf om zitten te springen.
Soms wel, maar ik vraag me af of er veel tussen zitten die dat hebben. Ik kan er niet over oordelen. Tja thuis zit ik ook voor mijn plezier achter mijn computer, op mijn werk is het vaak toch niets minder interessant...
pi_117814875
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dus daarom moet ik mijn leven slijten met een vrouw die ik sexueel niet aantrekkelijk vind? Waarschijnlijk ben ik hier ook meermaals door "afgekeurd", maar of uit wanhoop een random lelijke vrouw uitkiezen verstandig is (terwijl ik niet echt veeleisend ben, maar een normaal slank postuur en gezicht schijnt al te hoog gegrepen te zijn voor mij)..

Interessante vrouwen heb je ook ja, dat geloof ik wel :)

Een prostituee lijkt mij gewoon een leuke manier om met de tijd toch enigszins wat aan je trekken te komen, en kijken wat de toekomst voor de rest brengt.
dat laatste ben ik het mee eens. je leert ook gelijk wat losser met vrouwen om te gaan als je er regelmatig iets mee doet.

maar zoek ook gewoon eens een vrouw waar je geestelijk een connectie mee hebt. het is namelijk zo, dat als je verlieft wordt, je heel anders naar iemand gaat kijken, en sex niet alleen maar sex meer is. of met andere woorden, als je iemand echt leuk vind, is uiterlijk minder belangrijk.

ja niet dat je dus per se een heel erg lelijke vrouw moet uitzoeken, er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn zijn lijkt me. maar dat kan ook een paar mooie ogen zijn of een vriendelijke stem ofzo.
deze weg voor jezelf afsluiten gaat je denk ik niet gelukkig maken.
pi_117815939
quote:
Hoi Fokkers,

Ikzelf bezoek ook af en toe prostituees voor soortgelijke redenen en ik ben dus van mening dat er niks mis mee is. Wij zijn geen eunuchen, wij zijn mannen en dus hebben wij af en toe onze behoeftes. Niet voldoen aan die drang om seks te hebben kan op lange termijn schadelijke gevolgen hebben in de vorm van opgepotte frustratie. Beter om dan even je kwakkie te lozen (onder de voorwaarde natuurlijk dat de prostituee in kwestie haar werk niet gedwongen doet).
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:41:54 #70
319877 BzP
Devildriver_
pi_117816210
Dat mis ik nu wel af en toe, met je zatte kop en een auto vol maten richting Duitsland karren en dan zuipen, smoken, hoeren batsen en vooral te lachen met maten.
dat is tof, die 40 plussers die er in hun eentje rondlopen zijn wel freaks imo.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:43:48 #71
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117816292
Een kennis van vroeger geen (lelijke man om te zien) bezocht ook regelmatig prostituees uit frustratie.

Naar verloop van tijd werd zijn gedrag naar vrouwen toe wbt daten/uitgaan hierdoor echt verpest. Zodra een vrouw alleen al aardig was veranderde hij in een geile viezerik :X

Hij is nog steeds single en gefrustreerd.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117816392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en jij bent zo onwijs diepgaand natuurlijk

:')
Ik ben niet zo diepgaand, en zoek eigenlijk ook niet persee dat in een vrouw. Er is een verschil tussen oppervlakkigheid (a la mtv mentaliteit) en diepgang.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef okiokinl het volgende:

[..]

dat laatste ben ik het mee eens. je leert ook gelijk wat losser met vrouwen om te gaan als je er regelmatig iets mee doet.

maar zoek ook gewoon eens een vrouw waar je geestelijk een connectie mee hebt. het is namelijk zo, dat als je verlieft wordt, je heel anders naar iemand gaat kijken, en sex niet alleen maar sex meer is. of met andere woorden, als je iemand echt leuk vind, is uiterlijk minder belangrijk.

ja niet dat je dus per se een heel erg lelijke vrouw moet uitzoeken, er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn zijn lijkt me. maar dat kan ook een paar mooie ogen zijn of een vriendelijke stem ofzo.
deze weg voor jezelf afsluiten gaat je denk ik niet gelukkig maken.
Zoals ik al zei zoek ik echt geen model ofzo, het enigste wat ik wil is dat ze een gezond figuur (slank) heeft met een niet-afschrikwekkend gezicht (gewoon girl-next-door type). Misschien is dat wel te veel gevraagd, hoewel ik zelf ook gewoon slank ben met een normaal gezicht. Voor een relatie moet je zowel een fysieke als geestelijke klik hebben, anders loop je na een tijdje gewoon tegen een muur. Ik ben liever alleen ongelukkig als ongelukkig in een relatie.
pi_117816504
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:46 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik ben niet zo diepgaand, en zoek eigenlijk ook niet persee dat in een vrouw. Er is een verschil tussen oppervlakkigheid (a la mtv mentaliteit) en diepgang.

[..]

Zoals ik al zei zoek ik echt geen model ofzo, het enigste wat ik wil is dat ze een gezond figuur (slank) heeft met een niet-afschrikwekkend gezicht (gewoon girl-next-door type). Misschien is dat wel te veel gevraagd, hoewel ik zelf ook gewoon slank ben met een normaal gezicht. Voor een relatie moet je zowel een fysieke als geestelijke klik hebben, anders loop je na een tijdje gewoon tegen een muur. Ik ben liever alleen ongelukkig als ongelukkig in een relatie.
gaat wel goedkomen hoor.
ja verder ben ik zelf ook vrijgezel, hoef je helemaal niet ongelukkig te zijn. :)
pi_117816568
quote:

[..]

[..]

Heb je in het dagelijkse leven wel interactie met vrouwen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:15:10 #75
319877 BzP
Devildriver_
pi_117817602
quote:

Ik ben liever alleen ongelukkig als ongelukkig in een relatie.
_O_
May the Orse be with you
pi_117818813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef BzP het volgende:

[..]

_O_
Wat een rare vergelijking; gedeelde schouders maken juist de lasten lichter.

Je vergelijkt appels met peren.
pi_117818821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als het puntje bij het paaltje komt...
Je bent gewoon veel afgewezen en je durft niet meer omdat je gewoon een gevoelige jongen bent dus.
Een gevoelige jongen met veel vrouwenhaat; dat is niet bepaald aantrekkelijk.

Verder moet hij dat van die hoeren zelf weten en is dat best te begrijpen. Maar leden beter leren kennen en recensies op zo'n site... :D Daar zitten zeker ook van die gasten bij die zich een kenner noemen of zo _O-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:50:06 #78
319877 BzP
Devildriver_
pi_117819034
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijking; gedeelde schouders maken juist de lasten lichter.

Je vergelijkt appels met peren.
ligt eraan wat je ongelukkig maakt, slimmerik
May the Orse be with you
pi_117819173
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef BzP het volgende:

[..]

ligt eraan wat je ongelukkig maakt, slimmerik
Dat geld alleen als die relatie de reden van je ongeluk is.
Dan missen er een paar constanten in de vergelijking.
pi_117819389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Verder moet hij dat van die hoeren zelf weten en is dat best te begrijpen. Maar leden beter leren kennen en recensies op zo'n site... :D Daar zitten zeker ook van die gasten bij die zich een kenner noemen of zo _O-
Lol, tjah, je moet ergens je moment of fame vandaan halen.
Rustig aan.
pi_117819714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heb je in het dagelijkse leven wel interactie met vrouwen?
Ik heb best veel (zowel prive als op werk) contact met vrouwen ja ;-)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Ik heb niet veel vrouwenhaat. In het verleden keek ik daarentegen juist heel positief aan tegen mijn kansen bij vrouwen etc. Alleen als je best vaak wordt "afgewezen" (ik ben nooit hard op afgewezen ofzo, alleen kreeg ik wel genoeg signalen van de vrouw dat ze mij niet zag zitten o.i.d.) heb je er na een tijdje niet echt meer zin in (ik althans niet).

Ik ben eerder teleurgesteld in mijzelf, dat ik niet in "het plaatje" pas blijkbaar. Normaal praten tegen vrouwen enzo gaat mij prima af, alleen als ik meer probeer (bij een vrouw die ik leuk vind) krijg ik toch echt te vaak het signaal dat ik niet ben wat ze zoekt. En dat vind ik wel jammer ja.
pi_117819966
quote:
krijg ik toch echt te vaak het signaal dat ik niet ben wat ze zoekt.
weet je dit heel zeker? als je een beetje vlot met de dames (normaal) kan babbelen moet het toch ook lukken om als stap 1 er af en toe eentje mee te nemen voor een avondje uit/bios/eten/concertje, hoeft niet meteen om seks/relaties te gaan toch. maw ik krijg het gevoel dat je zelfs dat niet meer probeert
pi_117820319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:13 schreef Rasmussen het volgende:

[..]

weet je dit heel zeker? als je een beetje vlot met de dames (normaal) kan babbelen moet het toch ook lukken om als stap 1 er af en toe eentje mee te nemen voor een avondje uit/bios/eten/concertje, hoeft niet meteen om seks/relaties te gaan toch. maw ik krijg het gevoel dat je zelfs dat niet meer probeert
Als een vrouw altijd broodnuchter en redelijke kortaf op je reageert, ga ik zelf niet snel vragen om eens iets te doen samen.

Ik zoek de interesse van een vrouw juist in de subtiele signalen; bijv. een glimlach als je met ze praat, dat ze oogcontact zoekt etc. Als die signalen steeds ontbreken denk ik dat ze gewoon niets wilt (en met mij vele andere denk ik).
pi_117820416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:13 schreef Rasmussen het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft helemaal niet. Vrouwen moeten helemaal niets.

Ik vond die post over frustraties oppotten wel interessant. Ik weet van mezelf dat ik verschrikkelijk hard uit de hoek kan komen als ik een beetje in die hoek gedrukt word. Ik kan wel eens over the top reageren op iets wat misschien niet zo heel bijzonder is. Dat is iets van de laatste 10 jaar.
Ik voel me ook constant gespannen ongeacht of ik werk of niet. Misschien helpt "wandelen" daar tegen, gewoon als uitlaatklep. Als ik me eens een keer volledig geaccepteerd voel, dan gaan die frustraties misschien wel weg.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117820590
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik heb best veel (zowel prive als op werk) contact met vrouwen ja ;-)

[..]

Ik heb niet veel vrouwenhaat. In het verleden keek ik daarentegen juist heel positief aan tegen mijn kansen bij vrouwen etc. Alleen als je best vaak wordt "afgewezen" (ik ben nooit hard op afgewezen ofzo, alleen kreeg ik wel genoeg signalen van de vrouw dat ze mij niet zag zitten o.i.d.) heb je er na een tijdje niet echt meer zin in (ik althans niet).

Ik ben eerder teleurgesteld in mijzelf, dat ik niet in "het plaatje" pas blijkbaar. Normaal praten tegen vrouwen enzo gaat mij prima af, alleen als ik meer probeer (bij een vrouw die ik leuk vind) krijg ik toch echt te vaak het signaal dat ik niet ben wat ze zoekt. En dat vind ik wel jammer ja.
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat jij een kloon van mij bent.

Vraag aan OP: heb je een vaste meid waar je naartoe gaat of ben je meer een type dat 'alle smaakjes uitprobeert' om het zo maar even te zeggen?
pi_117820810
Mits gruwelijk nat en geen herpes is dat gewoon mooi werk, man.
pi_117820947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat jij een kloon van mij bent.

Vraag aan OP: heb je een vaste meid waar je naartoe gaat of ben je meer een type dat 'alle smaakjes uitprobeert' om het zo maar even te zeggen?
Ik heb niet echt voorkeuren. Nederlandse vrouwen kunnen wel heel mooi zijn, maar ik val weer op die types die iedereen dan weer wilt. Voor de rest Spaans en Oost-Europees.

Maar ik denk dat (onze?) enigste hoop de oudere vrouw is ;) Dan kunnen ze wat beter relativeren vaak.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:39:36 #88
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117821025
Typisch dat het allemaal aan de vrouwen ligt....
pi_117821031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik heb niet echt voorkeuren. Nederlandse vrouwen kunnen wel heel mooi zijn, maar ik val weer op die types die iedereen dan weer wilt. Voor de rest Spaans en Oost-Europees.

Maar ik denk dat (onze?) enigste hoop de oudere vrouw is ;) Dan kunnen ze wat beter relativeren vaak.
Kan ik hieruit opmaken dat je steeds een andere kiest? Ikzelf had tot voor kort een vaste meid , maar zij is 3-4 weken terug gestopt (daar kwam ik achter toen ik onlangs, na 3 maanden, weer eens ging) en dus moet ik nu weer gaan zoeken naar een nieuwe.
pi_117821281
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Logician78 het volgende:
Typisch dat het allemaal aan de vrouwen ligt....
Ik denk dat inderdaad Nederlandse vrouwen veeleisend zijn bij het zoeken van een partner :) En daarbij zijn ze erg gevoelig voor hun omgeving (hoe kun je alles "presenteren").

Dit wordt gewoon keer op keer bevestigd als ik naar het buitenland ga, waar ik vaak sneller aandacht van vrouwen krijg terwijl ik gewoon mijzelf blijf (zoals ook hier in NL).

Is verder niet echt iets mis mee denk ik, maar soms vind ik het wel jammer als de man gewoon een leuke kerel is en voor iets onbenulligs wordt afgewezen (omdat het uiterlijk niet helemaal naar haar smaak is bijv.). Maar die eisen die vrouwen hebben zijn er al met de paplepel ingegoten, dus ik kan het ze ook niet kwalijk nemen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door D.D.W. op 10-10-2012 17:53:16 ]
pi_117821487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Kan ik hieruit opmaken dat je steeds een andere kiest? Ikzelf had tot voor kort een vaste meid , maar zij is 3-4 weken terug gestopt (daar kwam ik achter toen ik onlangs, na 3 maanden, weer eens ging) en dus moet ik nu weer gaan zoeken naar een nieuwe.
Waarom zou je dat niet doen?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:53:12 #92
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117821535
Wat een onzin.
pi_117821623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet doen?
Ik doe het al aangezien ik een nieuwe meid moet zoeken. Maar ik ben licht autistisch, vandaar een voorkeur voor regelmaat.
pi_117821641
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef Logician78 het volgende:
Wat een onzin.
Veel vrouwen (maar ook mannen) zijn gewoon gevoelig voor de mening van hun ouders, collega's, vriendinnen etc. Je hebt vast wel wat uitzonderingen. Maar dit is bijv. ook gewoon één van de principes waarom sites als Facebook zo populair zijn (naast het sociale aspect jezelf "promoten"). Maar als je inderdaad uit het jaar '78 komt wordt het al een stuk minder inderdaad :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:28:33 #95
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117822746
Wellicht, toch vind ik het ergens krom om vrouwen vanwege bepaald kritisch gedrag af te schrijven terwijl je zelf net zo kritisch lijkt te zijn.

Ga eens kijken in andere lagen van de maatschappij, er zijn ook bars ed. die bekend staan dat er meer mensen van niveau komen. Ga daar eens heen, een kennis van mij heeft dezelfde "problemen" maar die blijft in het verkeerde cirquit zoeken en daardoor hetzelfde type vrouw tegenkomen, soms vraag ik mij af of hij onbewust bang is om iemand van zijn eigen niveau tegen te komen aangezien hij het nu nog op de oppervlakkigheid van dames kan gooien?
pi_117823082
Ik vind dat er niks mis is met een hoer bezoeken, ik kom regelmatig in Amsterdam en regelmatig op de Wallen. Vele mensen vergeten dat er tussen de meisjes ook lieve, aardige types zitten en niet alleen maar golddiggers.

Met lief en aardig bedoel ik niet (neppe) geile praat of gekreun tijdens de seks. Maar het oprecht interesse tonen in waar je vandaan komt, wat je in Amsterdam doet, of je studeert, of je werkt enz.

Zijn overigens vaak de oost-europeese dames die zo zijn, maar er zitten zeker genoeg geldwolven tussen, die agressief worden zodra je ze tegenspreekt e.d. , denk zelf dat het te maken heeft met het feit dat ze dan voor een pooier werken, die een bepaald bedrag per dag eist o.i.d. , is veel angst bij die meisjes. Heb laatst ook de documentaire op BNN over o.a. een prostituee gezien, en dan weet je toch ook dat er veel trieste verhalen achter de dames zitten.

Ik heb nog maar een keer of 3 gedaan en dat was puur en enkel voor de lust, je ziet een lekker ding achter het raam staan die je zo kunt pakken. Als je op dat moment zin hebt, weet je snel wat te doen. :P
pi_117824868
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef Logician78 het volgende:
Wellicht, toch vind ik het ergens krom om vrouwen vanwege bepaald kritisch gedrag af te schrijven terwijl je zelf net zo kritisch lijkt te zijn.

Ga eens kijken in andere lagen van de maatschappij, er zijn ook bars ed. die bekend staan dat er meer mensen van niveau komen. Ga daar eens heen, een kennis van mij heeft dezelfde "problemen" maar die blijft in het verkeerde cirquit zoeken en daardoor hetzelfde type vrouw tegenkomen, soms vraag ik mij af of hij onbewust bang is om iemand van zijn eigen niveau tegen te komen aangezien hij het nu nog op de oppervlakkigheid van dames kan gooien?
Dus omdat ik een slanke (mijn enigste echte eis over uiterlijk) vrouw wil ben ik te kritisch? Ik zou willen dat vrouwen genoegen namen aan een slanke man, dan had ik ook geen problemen gehad :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:25:32 #98
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117824994
Ik doelde op alle karakter eigenschappen e.d. ik vraag me altijd af of degenen die zo'n pakketje verlangen van een vrouw zelf ook net zo perfect zijn ;)

En qua uiterlijk lijkt het me logisch dat je een verzorgde dame wilt.
pi_117827188
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Logician78 het volgende:
Ik doelde op alle karakter eigenschappen e.d. ik vraag me altijd af of degenen die zo'n pakketje verlangen van een vrouw zelf ook net zo perfect zijn ;)

En qua uiterlijk lijkt het me logisch dat je een verzorgde dame wilt.
Karaktereigenschappen zijn voor mij niet echt van belang (weet niet waar je dat gelezen hebt?), het valt mij alleen tegen dat vooral jongere vrouwen juist bepaalde eisen stellen op wat voor gebied dan ook. Ik heb ze in ieder geval (vaak) niet.

Dus daarom is prostitutie voor mij een (tijdelijke) oplossing :)
pi_117827859
Het is niet dat ik hoeren niet mag, maar het idee om je eigen lichaam te verkopen zit me niet lekker. Wellicht omdat ik seks en liefde niet kan scheiden, maar ik vind het ergens jammer dat ze het doen.. Maarja, sommige zijn er vrijwillig dus die vinden het wel leuk dan, lijkt me.
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_117830060
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef standbyme het volgende:
Het is niet dat ik hoeren niet mag, maar het idee om je eigen lichaam te verkopen zit me niet lekker. Wellicht omdat ik seks en liefde niet kan scheiden, maar ik vind het ergens jammer dat ze het doen.. Maarja, sommige zijn er vrijwillig dus die vinden het wel leuk dan, lijkt me.
Liefde voor het vak kan ik me een beetje moeilijk voorstellen. Niet dat ze er een hekel aan hebben natuurlijk, maar ik denk dat voor prostitutie geldt wat voor andere beroepen ook geld: het wordt routine, een sleur, vooral ook omdat de klanten die goden in bed zijn waarschijnlijk een minderheid vormen. Wat mij ook opvalt, althans in mijn vaste seksclub, is dat een groot deel van hun tijd bestaat uit wachten op klanten, waardoor de verveling nog meer toeslaat en ze, vermoed ik, blij zijn als er dan een klant voor ze staat.

Het geld dat het oplevert aan de andere kant, dat zullen ze wel leuk vinden vermoed ik. Voor een uur krijg je ¤100, wat een stuk meer is dan achter de kassa zitten bij Albert Heijn. En dan heb ik het nog niet gehad over escorts: die vragen al gauw honderden euro's per uur.
pi_117830986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Liefde voor het vak kan ik me een beetje moeilijk voorstellen. Niet dat ze er een hekel aan hebben natuurlijk, maar ik denk dat voor prostitutie geldt wat voor andere beroepen ook geld: het wordt routine, een sleur, vooral ook omdat de klanten die goden in bed zijn waarschijnlijk een minderheid vormen. Wat mij ook opvalt, althans in mijn vaste seksclub, is dat een groot deel van hun tijd bestaat uit wachten op klanten, waardoor de verveling nog meer toeslaat en ze, vermoed ik, blij zijn als er dan een klant voor ze staat.

Het geld dat het oplevert aan de andere kant, dat zullen ze wel leuk vinden vermoed ik. Voor een uur krijg je ¤100, wat een stuk meer is dan achter de kassa zitten bij Albert Heijn. En dan heb ik het nog niet gehad over escorts: die vragen al gauw honderden euro's per uur.
Ik kan me voorstellen dat het een sleur wordt en dat ze misschien hun interesse er in verliezen, maar het geld maakt het inderdaad aan de andere kant weer goed. Ik vind het alleen best jammer dat ze geld willen krijgen op deze manier.
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_117832491
Ooit iemand gehoord van mate van Girlfriend factor?

Tip: gewoon clubje opzoeken met een maat erheen gaan, hele dag gratis eten en drinken + Welness (50 euro entree)..

Lekker ontspannen en de dames lopen er gewoon rond..

Easy duz it 8-)
pi_117837886
Ik vind dat je wel erg afgeeft op vrouwen in dit topic, TS. Natuurlijk zijn er dames die een eisenpakket stellen voor hun toekomstige partner, maar die zijn volgens mij toch wel in de minderheid? De meeste (single) meiden die ik ken zijn niet actief op zoek naar een relatie (hebben daarom ook niet zo'n eisenlijst) en zien wel wat er op hun pad komt. Komen ze een leuke vent tegen en klikt het, is het leuk als er een relatie uit voortvloeit en anders niet. Maar misschien zie ik dit verkeerd?

Jij ontkent het hebben van een eisenpakket voor jouw eventuele toekomstige partner, maar volgens mij heb je (zeker qua uiterlijk) toch nog wel een behoorlijk plaatje in je hoofd van hoe je het wil. Dat in combinatie met dat je zegt dat je niet geïnteresseerd bent in de emotionele kant van een relatie en het karakter van een vrouw laat mij wel inzien waarom vrouwen jou niet zo interessant vinden. Je bent je er overigens van bewust dat als je over een vrouw praat, het vrijwel alleen over uiterlijk gaat?

Maar goed, over je vraag: ik sta op zich niet negatief tegenover betaalde seks. Iedereen moet vooral doen waar hij zich goed bij voelt. Dat het niet mijn keuze zou zijn om naar een prostituee te gaan doet daar niets aan af. Als het jou leuk/geil lijkt en je er het geld voor hebt, waarom niet?
pi_117840977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Modder het volgende:
Ik vind dat je wel erg afgeeft op vrouwen in dit topic, TS. Natuurlijk zijn er dames die een eisenpakket stellen voor hun toekomstige partner, maar die zijn volgens mij toch wel in de minderheid? De meeste (single) meiden die ik ken zijn niet actief op zoek naar een relatie (hebben daarom ook niet zo'n eisenlijst) en zien wel wat er op hun pad komt. Komen ze een leuke vent tegen en klikt het, is het leuk als er een relatie uit voortvloeit en anders niet. Maar misschien zie ik dit verkeerd?

Jij ontkent het hebben van een eisenpakket voor jouw eventuele toekomstige partner, maar volgens mij heb je (zeker qua uiterlijk) toch nog wel een behoorlijk plaatje in je hoofd van hoe je het wil. Dat in combinatie met dat je zegt dat je niet geïnteresseerd bent in de emotionele kant van een relatie en het karakter van een vrouw laat mij wel inzien waarom vrouwen jou niet zo interessant vinden. Je bent je er overigens van bewust dat als je over een vrouw praat, het vrijwel alleen over uiterlijk gaat?

Maar goed, over je vraag: ik sta op zich niet negatief tegenover betaalde seks. Iedereen moet vooral doen waar hij zich goed bij voelt. Dat het niet mijn keuze zou zijn om naar een prostituee te gaan doet daar niets aan af. Als het jou leuk/geil lijkt en je er het geld voor hebt, waarom niet?
Mijn negatieve mening hierover:
Vrouwen krijgen inderdaad mannen op hun pad, omdat mannen hen aanspreken.
Andersom gebeurt dit niet.
Dus dan kan je wel zeggen dat vrouwen hem niet interessant vinden, maar vrouwen kennen hem waarschijnlijk niet eens, hij komt ze niet eens tegen.

Misschien kent hij om die reden wel alleen de buitenkant van een vrouw en praat hij om die reden alleen over de buitenkant :)
Rustig aan.
pi_117842474
Dat ligt dan aan jezelf. Je kunt vrouwen daar wel de schuld van geven, maar je bent zelf te intrinsiek bezig. En het is allemaal behoorlijk generaliserend wat hier gepost word door TS.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:39:02 #107
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_117844024
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 07:15 schreef Tamashii het volgende:
Dat ligt dan aan jezelf. Je kunt vrouwen daar wel de schuld van geven, maar je bent zelf te intrinsiek bezig. En het is allemaal behoorlijk generaliserend wat hier gepost word door TS.
Dit. Nogal veel gefrustreerden hier.

Jongens, weet dat geen enkel vrouw op de wereld niet bang is voor een man.
Vrouwen, begrijp dat mannen juist het tegenovergestelde denken en erg onzeker zijn, maak geen psycho van ze.

Mannen, schrik vrouwen niet af en doe niet zo fokking desperate. Maak een praatje, toon begrip en blijf bij de hoeren als je zo graag wilt neuken maar hou het apart. Het komt vanzelf wel.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:59:15 #108
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117848082
ach iedere vrouw is een potentiële hoer, of je nou betaald voor de daad, of voor d'r jurk, laptop, breezer etc. het blijft een transactie. het voordeel is alleen dat je bij een hoer erna weg kan zonder gezeik...
nee ik zou het wel weten als ik single was :P
pi_117851743
Een lekkere hoer zeg ik geen nee tegen hoor. Fuck it.
pi_117859750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Modder het volgende:

Het al dan niet hebben van een eisenpakket is misschien niet het gene dat TS in de weg staat. En het hebben van een aantal eisen is niks mis mee zolang het realistisch blijft.

Sommige mannen hebben nu eenmaal pech. Als we dit artikel (http://www.psychologytoda(...)-40-year-old-virgins) mogen geloven, dan komt zo'n 5% van de mannen nooit aan de vrouw. En dit artikel (http://www.newscientist.c(...)year-old-virgin.html) geeft aan dat 13.9% van de mannen tussen 25 en 45 maagd is.

Het lijkt me niet dat het permanent single zijn van al deze mannen inhoudt dat ze contactgestoord zijn ofwel een over the top eisenpakket hebben.

Voor deze mannen zijn prostituees een goeie manier om met de frustratie van het eeuwig single zijn om te gaan naar mijn mening.

[ Bericht 7% gewijzigd door Marx1990 op 11-10-2012 17:19:21 ]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:19:55 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117860243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef AntiChrist het volgende:
ach iedere vrouw is een potentiële hoer, of je nou betaald voor de daad, of voor d'r jurk, laptop, breezer etc. het blijft een transactie. het voordeel is alleen dat je bij een hoer erna weg kan zonder gezeik...
nee ik zou het wel weten als ik single was :P
Ja, het zou uiteraard belachelijk zijn als vrouwen seks met jou zouden hebben voor genot.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:26:01 #112
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117860418
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, het zou uiteraard belachelijk zijn als vrouwen seks met jou zouden hebben voor genot.
nee inderdaad liever een hoer dan een vrouw die niet tussen de regels kan lezen :')
pi_117866672
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze worden niet betaald om te genieten, dat genieten doen ze maar van het geld :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:16:50 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117868210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef blek het volgende:

[..]

Ze worden niet betaald om te genieten, dat genieten doen ze maar van het geld :')
Niet alle vrouwen hebben seks voor geld...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:17:50 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117868269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

nee inderdaad liever een hoer dan een vrouw die niet tussen de regels kan lezen :')
Wat ik tussen de regels door lees is dat jouw vriendin/vrouw seks met jou heeft maar er wel iets voor terug verwacht, best sneu is dat naar mijn mening.
pi_117868423
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 07:15 schreef Tamashii het volgende:
Nou, inderdaad zeg :D Ik denk dat TS zelf zijn eigen probleem is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117870013
Heb wel wat ervaring met sex werkers en heb daar gemengde gevoelens bij. Lust speelt een belangrijke rol, maar vaak gaat het ook gewoon om het gezelschap. Een beetje zoals een "companion" uit de serie Firefly. Ik vermaak me en heb het gevoel dat zij het ook niet vervelend vinden en daarna ga ik zonder overige verplichtingen weer verder. We zijn er beide beter van geworden.

Maar aan de andere kant hou ik het wel weer geheim voor anderen. Waarom is dat?
pi_117871845
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef misterbluemoon het volgende:
Heb wel wat ervaring met sex werkers en heb daar gemengde gevoelens bij. Lust speelt een belangrijke rol, maar vaak gaat het ook gewoon om het gezelschap. Een beetje zoals een "companion" uit de serie Firefly. Ik vermaak me en heb het gevoel dat zij het ook niet vervelend vinden en daarna ga ik zonder overige verplichtingen weer verder. We zijn er beide beter van geworden.

Maar aan de andere kant hou ik het wel weer geheim voor anderen. Waarom is dat?

Omdat er nog altijd een taboe op rust, wat eigenlijk onzinnig is als je bekijkt hoeveel mannen toch minstens een keer in hun leven hebben betaald voor seks.
pi_117871927
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef standbyme het volgende:
Ze verkopen hun lichaam niet, je huurt het gewoon even. :Y
TS, niets mis mee hoor, je kunt met een gerust hard naar de meisjes van plezier!
-En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:40:46 #120
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117873195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat ik tussen de regels door lees is dat jouw vriendin/vrouw seks met jou heeft maar er wel iets voor terug verwacht, best sneu is dat naar mijn mening.
wat best sneu is naar mijn mening, dat ik al aangeef dat je niet tussen de regels door kan lezen en het dan alsnog gaat proberen :') maar goed blijkbaar ligt het nogal gevoelig dus ik zal er maar over ophouden :*
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:16:32 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117875420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

wat best sneu is naar mijn mening, dat ik al aangeef dat je niet tussen de regels door kan lezen en het dan alsnog gaat proberen :') maar goed blijkbaar ligt het nogal gevoelig dus ik zal er maar over ophouden :*
Of het ligt aan jouw manier van verwoorden.
pi_117878985
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:26 schreef D.D.W. het volgende:

De Nederlandse vrouw typeer ik dan ook vaak als iemand die graag sexy kousen, strak jurkje en high heels aantrekt, en vervolgens ganze dag met een chagrijnige kop door de stad loopt :)
Wow, hier herken ik juist niks in. Ik vind Nederlandse vrouwen juist de beste ter wereld. (ok, ik moet bekennen dat ik niet veel buitenlandse ervaring heb) Ik weet niet welke schrijver of artiest ik hier quote maar iemand zei iets als: " Leve de Nederlandse meisjes, die als geen ander een soort onoverwinnelijke onverschrokkenheid uitstralen gecombineerd met sexy..."

Disclaimer: Ik heb het wel over vrouwen van een bepaald niveau, niet over Barbies
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_117883179
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Wow, hier herken ik juist niks in. Ik vind Nederlandse vrouwen juist de beste ter wereld. (ok, ik moet bekennen dat ik niet veel buitenlandse ervaring heb) Ik weet niet welke schrijver of artiest ik hier quote maar iemand zei iets als: " Leve de Nederlandse meisjes, die als geen ander een soort onoverwinnelijke onverschrokkenheid uitstralen gecombineerd met sexy..."

Disclaimer: Ik heb het wel over vrouwen van een bepaald niveau, niet over Barbies
Ik denk dat TS eigenlijk geen echte vrouwen kent, of alleen maar uit een zeer beperkt kringetje. En dan daar alleen slechte ervaringen mee heeft en vindt dat hij zijn slechte ervaringen kan projecteren op alle vrouwen.

Overigens vind ik prostituees bezoeken om aan je trekken te komen een prima idee hoor, alleen emotioneel heb je daar natuurlijk niks aan. De ironie is verder dat de prostituees die ik ken vooral veel minachting voor hun klanten hebben. Als je maar lol hebt, hè :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117883284
Ik ken een paar dames die dat doen of hebben gedaan op verschillende manieren, en van wat ik hoor hoe dat gaat zou ik zeggen ga niet naar de ramen maar kijk eens op kinky.nl ofzo (escort of "privéontvangst"). Dan is het niet zo snel afwerken echt alleen voor het geld, en de kans dat je een dame tegenkomt die het niet vrijwillg doet is vele malen kleiner. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:07:45 #125
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117884127
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

haha als je geen of weinig buitenlandse ervaring hebt dan zal dat voor jou zomaar zo kunnen zijn ;)
ik denk dat de algemene mening over Nederlandse vrouwen onder hoerenlopers iets minder positief is. blijft toch lastig vrouwen die wel een eigen mening hebben ;)
pi_117884678
ik hou wel van hoeren neuken :P
pi_117887842
...en nooit meer werken......
pi_117889451
Mijn opa zei altijd: Je betaald een hoer niet voor de sex maar je betaald een hoer om weg te gaan.
pi_117901295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef party_crasher het volgende:
Mijn opa zei altijd: Je betaald een hoer niet voor de sex maar je betaald een hoer om weg te gaan.
Ah, je opa werkt in een hoerenhuis?
Rustig aan.
pi_117901556
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat TS eigenlijk geen echte vrouwen kent, of alleen maar uit een zeer beperkt kringetje. En dan daar alleen slechte ervaringen mee heeft en vindt dat hij zijn slechte ervaringen kan projecteren op alle vrouwen.

Overigens vind ik prostituees bezoeken om aan je trekken te komen een prima idee hoor, alleen emotioneel heb je daar natuurlijk niks aan. De ironie is verder dat de prostituees die ik ken vooral veel minachting voor hun klanten hebben. Als je maar lol hebt, hè :)
Ik vond in het verleden best een aantal vrouwen leuk, en dit waren allemaal best verschillende typen. Alleen zoals ik al aangaf ging gewoon normaal praten leuk etc, alleen zat er nooit iets meer in als dat.. Heb altijd (subtiele) signalen gekregen dat ik maar niets moest proberen, dus blijkbaar ben ik niet wat ze willen/zoeken.

Het is mij dus best vaak overkomen, waardoor ik dus denk (logisch) dat die vrouwen toevallig geen uitzonderingen zijn.

En wat betreft hoerenlopers, ik kan me wel wat voorstellen dat sommige mensen daar minachting voor kunnen hebben.. Alleen of een hoer/prostituee nou zoveel beter is.. vaak hebben er vele een verleden/karakter waar je niet vrolijk van wordt.
pi_117902283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:07 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

haha als je geen of weinig buitenlandse ervaring hebt dan zal dat voor jou zomaar zo kunnen zijn ;)
ik denk dat de algemene mening over Nederlandse vrouwen onder hoerenlopers iets minder positief is. blijft toch lastig vrouwen die wel een eigen mening hebben ;)
Heel veel hoerenlopers hebben gewoon een vrouw en zijn wel positief over hun vrouw maar niet over hun lage(re) libido. Vreemdgaan is risicovol dus gaan ze naar de hoeren. Neuken, betalen en zonder gezeik weer weg.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:35:46 #132
386389 sunlost
life is a gift
pi_117906837
Sex for sale, is nooit hetzelfde, Lust voor beiden is toch anders whaha... het lijkt me eenzaam en triest,... maar ieder zijn ding. Als vrouw je lichaam verkopen aan mannen, je weet nooit waarom ze ervoor gekozen heeft, als ze niet is gedwongen, gaat zoveel maffia achter schuil...
signature
pi_117909442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef sunlost het volgende:
Sex for sale, is nooit hetzelfde, Lust voor beiden is toch anders whaha... het lijkt me eenzaam en triest,... maar ieder zijn ding. Als vrouw je lichaam verkopen aan mannen, je weet nooit waarom ze ervoor gekozen heeft, als ze niet is gedwongen, gaat zoveel maffia achter schuil...
Ja joh, schuif hoeren maar weer in de slachtofferrol :')

99% bestaat gewoon uit (jonge) vrouwen die snel geld willen verdienen. Er zijn zo verschrikkelijk veel sites, escort-bureau's, raambuurten, tippelzones enz enz, niet normaal meer.

Ik denk dat ik misschien nog veel te hoog zit als ik zeg dat 1% noodgedwongen in de prostitutie werkt, en vaak zijn vrouwen die gedwongen in de prostitutie werken door eigen stommiteit en naïviteit in die situatie terecht gekomen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:27:31 #134
386389 sunlost
life is a gift
pi_117909877
Lomp en naïef whatever
signature
pi_117913540
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ja joh, schuif hoeren maar weer in de slachtofferrol :')

99% bestaat gewoon uit (jonge) vrouwen die snel geld willen verdienen. Er zijn zo verschrikkelijk veel sites, escort-bureau's, raambuurten, tippelzones enz enz, niet normaal meer.

Ik denk dat ik misschien nog veel te hoog zit als ik zeg dat 1% noodgedwongen in de prostitutie werkt, en vaak zijn vrouwen die gedwongen in de prostitutie werken door eigen stommiteit en naïviteit in die situatie terecht gekomen.
25% uit onderzoek wat ik gelezen heb :)
Rustig aan.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:24:35 #136
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117915946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef D.D.W. het volgende:
Ik denk dat ik misschien nog veel te hoog zit als ik zeg dat 1% noodgedwongen in de prostitutie werkt
Dat schat je dan heel verkeerd in.

Het is inderdaad niet zo dat het 50% in zoals overheidsinstanties dat zouden hebben onderzocht. Maar het veul meer dan dat jij denkt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117916039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat schat je dan heel verkeerd in.

Het is inderdaad niet zo dat het 50% in zoals overheidsinstanties dat zouden hebben onderzocht. Maar het veul meer dan dat jij denkt.
Ik denk ook wel meer dan 1% in totaal. Maar zeker geen 25%.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:30:33 #138
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117916220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:48 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken een paar dames die dat doen of hebben gedaan op verschillende manieren, en van wat ik hoor hoe dat gaat zou ik zeggen ga niet naar de ramen maar kijk eens op kinky.nl ofzo (escort of "privéontvangst"). Dan is het niet zo snel afwerken echt alleen voor het geld, en de kans dat je een dame tegenkomt die het niet vrijwillg doet is vele malen kleiner. :)
Weet wel dat je zo grotere kans loopt op oplichters :)
pi_117916292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Weet wel dat je zo grotere kans loopt op oplichters :)
Oplichten op welke manier? ik heb wel verhalen gehoord van mensen die genept zijn achter de ramen maar verder niet. :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:36:25 #140
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117916479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oplichten op welke manier? ik heb wel verhalen gehoord van mensen die genept zijn achter de ramen maar verder niet. :)
Je weet van tevoren niet goed wat je kunt verwachten. Daar maken dames ook goed gebruik van. Je ziet soms figuren met overal rimpels, alles uitgerekt en dan als leeftijd 20 jaar staan :') Of het is een crack addict...

Maar goed, je kan er niet goed van op aan wat je krijgt. Er zijn genoeg goede ervaringen mee hoor.

Ik heb het ook allemaal van horen zegen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:41:48 #141
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117916720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef Marx1990 het volgende:
Voor een uur krijg je ¤100, wat een stuk meer is dan achter de kassa zitten bij Albert Heijn. En dan heb ik het nog niet gehad over escorts: die vragen al gauw honderden euro's per uur.
Tuurlijk :')

Er gaat sowieso belasting vanaf. Kosten voor je bedrijfsruimte (raam/appartement/kamerhuur). Kosten voor je materiaal (handdoeken, condooms etc). Soms zit er ergens nog een bedrijf of geheel legitieme pooier die nog wat centen vraagt. En buitenlandse dames die sturen ook nog een hoop geld terug naar familie.

Ze houden nogal weinig over.
pi_117916887
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Er gaat sowieso belasting vanaf. Kosten voor je bedrijfsruimte (raam/appartement/kamerhuur). Kosten voor je materiaal (handdoeken, condooms etc). Soms zit er ergens nog een bedrijf of geheel legitieme pooier die nog wat centen vraagt. En buitenlandse dames die sturen ook nog een hoop geld terug naar familie.

Een kamer heb je voor 50/60 euro per dag, dan een paar klanten voor een half uur of een uur (60-150 euro). Je verdient zo 300 euro per dag zwart met al je kosten betaald.

Belasting kun je gemakkelijk (grotendeels) ontwijken. :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:49:51 #143
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117917016
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een kamer heb je voor 50/60 euro per dag, dan een paar klanten voor een half uur of een uur (60-150 euro). Je verdient zo 300 euro per dag zwart met al je kosten betaald.
In een rosse buurt heb je dan wel ergens een plekje achteraf, waar je natuurlijk ook minder klanten binnen haalt.
quote:
Belasting kun je gemakkelijk (grotendeels) ontwijken. :)
Tuurlijk kan dat. Maar die inspecteurs die bellen zo nu en dan ook wat dames op. :Y
pi_117917330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ineen rosse buurt heb je dan wel ergens een plekje achteraf, waar je natuurlijk ook minder klanten binnen haalt.

Ja, dat zou kunnen, geen idee.

quote:
Tuurlijk kan dat. Maar die inspecteurs die bellen zo nu en dan ook wat dames op. :Y
Gelukkig niet zo vaak. Vuige parasieten.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:07:58 #145
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117917582
Maar in elk geval, ze houden er echt niet veel aan over hoor. Ik denk dat veel jongens hier een ietwat te romantisch beeld van de hoeren hebben.

Het beeld dat de media schetst is ook verkeerd.
pi_117931696
OK ik ben zojuist naar een hoer geweest dus ik geef ff mijn ervaring.

Ik vond haar niet goed omdat ze niet echt wist wat ze met me aan moest volgens mij. Op een gegeven moment deed ze mijn condoom aan en toen merkte ik dat ze blijkbaar aan het pijpen was, maar ik voelde er nauwelijks wat van :')

Of het kwam door het condoom of door haar.

Dus toen ik geen harde kreeg verwisselde van standje zodat ik haar (hele grote) tieten kon kneden en lekker aan haar kont kon zitten. Ging al wat beter, maar ik kreeg hem niet helemaal hard. Dus ik zeg van: masseer me maar even. Dat deed ze ook maar ze nam niet echt de tijd, ik had het gevoel dat het klokje voor haar aan het tikken was. Dit idee was zo'n grote afknapper voor mij dat ik niet hard werd.

Dus ging ze maar aftrekken maar omdat ze al aan het praten was over mijn geld teruggeven en dat ze het jammer vond kon ik natuurlijk helemaal niks meer tot stand brengen :')

Kortom, ik ben gepijpt en afgetrokken en ik heb lekker aan haar gezeten maar het was geen goede ervaring, ondanks dat ik jong ben en er goed uit zie had ik niet echt het idee dat ze me kon opvreten en het idee dat de klok tikt (max 15 minuten) en het feit dat alles met condoom moet heeft geleid tot een teleurstellend resultaat zonder happy end :)

Ze zei dat ik beter naar een club kon gaan omdat ik echt tijd nodig heb :P
pi_117932880
Ik ga zelf ook weleens naar een club en ben daar dan een paar uren. Er is gratis eten en drinken en een paar goede sauna's, whirlpool en zo om te relaxen. Je kunt met de dames praten zonder meteen met ze naar een kamer hoeven te gaan. En soms heb je echt wel goede gesprekken. Kost misschien wat meer, maar je geniet ook langer dan 15 minuten. Vaak willen ze ook nog even blijven liggen na de daad en gewoon knuffelen met je.
pi_117933194
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:48 schreef misterbluemoon het volgende:
Ik ga zelf ook weleens naar een club en ben daar dan een paar uren. Er is gratis eten en drinken en een paar goede sauna's, whirlpool en zo om te relaxen. Je kunt met de dames praten zonder meteen met ze naar een kamer hoeven te gaan. En soms heb je echt wel goede gesprekken. Kost misschien wat meer, maar je geniet ook langer dan 15 minuten. Vaak willen ze ook nog even blijven liggen na de daad en gewoon knuffelen met je.
groot gelijk man, dat is veel beter. Als ik me opgejaagd voel hoef ik niet meer.

EDIT: het betrof in mijn verhaal ook een raamprostituee maar wel een dure
pi_117933601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je weet van tevoren niet goed wat je kunt verwachten. Daar maken dames ook goed gebruik van. Je ziet soms figuren met overal rimpels, alles uitgerekt en dan als leeftijd 20 jaar staan :') Of het is een crack addict...

Maar goed, je kan er niet goed van op aan wat je krijgt. Er zijn genoeg goede ervaringen mee hoor.

Ik heb het ook allemaal van horen zegen.
De hoerenlopers die op hookers kijken weten vooraf precies wat ze kunnen vewachten. Wat uiterlijk en dienstverlening betreft.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:20:01 #150
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117935331
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:48 schreef misterbluemoon het volgende:
Bedoel je die clubs in Duitsland?
Je hebt ze ook dat je maar 1 keer hoeft te betalen en alle dames mag _O_
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:56:06 #151
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117936378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:00 schreef Libertarisch het volgende:

Ik vond haar niet goed omdat ze niet echt wist wat ze met me aan moest volgens mij. Op een gegeven moment deed ze mijn condoom aan en toen merkte ik dat ze blijkbaar aan het pijpen was, maar ik voelde er nauwelijks wat van :')

Je hebt ze ook genoeg zonder condoom hoor. Veul beter.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:41:06 #152
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117953985
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:20 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Bedoel je die clubs in Duitsland?
Je hebt ze ook dat je maar 1 keer hoeft te betalen en alle dames mag _O_
haha de partytref ik heb daar zoveel verhalen over gehoord je betaald 100 euro en dan mag je de hele dag eten en zuipen wat je wilt en alles naaien wat je wilt.. de vraag is alleen wil je dat want van wat ik heb gehoord zijn de dames niet echt om naar over huis te schrijven
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:45:00 #153
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117954103
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

haha de partytref ik heb daar zoveel verhalen over gehoord je betaald 100 euro en dan mag je de hele dag eten en zuipen wat je wilt en alles naaien wat je wilt.. de vraag is alleen wil je dat want van wat ik heb gehoord zijn de dames niet echt om naar over huis te schrijven
Ligt eraan. Bij sommigen heb je hele mooie dames, bij anderen weer wat oudere dames.
pi_117962530
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:00 schreef Libertarisch het volgende:

Dus toen ik geen harde kreeg verwisselde van standje zodat ik haar (hele grote) tieten kon kneden en lekker aan haar kont kon zitten. Ging al wat beter, maar ik kreeg hem niet helemaal hard. Dus ik zeg van: masseer me maar even. Dat deed ze ook maar ze nam niet echt de tijd, ik had het gevoel dat het klokje voor haar aan het tikken was. Dit idee was zo'n grote afknapper voor mij dat ik niet hard werd.

Ze zei dat ik beter naar een club kon gaan omdat ik echt tijd nodig heb :P
Ik weet niet wat ik in een club zou zoeken. Maar een alternatief is misschien een privé-ontvangst te regelen. Vaak zijn dat vrouwen die meer tijd voor je hebben (kosten dus ook meer) en heb je minder last van de zenuwen/verslapping als je gewoon "in huiselijke kring" wordt ontvangen (op het echtelijke bed bijv.).

Ik hoop op een pos. ervaring voor je; zou jammer zijn als het bij deze ene mindere keer zou blijven. Wel netjes dat je evt. geld terug kreeg.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 14 oktober 2012 @ 17:42:31 #155
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117962671
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik in een club zou zoeken. Maar een alternatief is misschien een privé-ontvangst te regelen. Vaak zijn dat vrouwen die meer tijd voor je hebben (kosten dus ook meer) en heb je minder last van de zenuwen/verslapping als je gewoon "in huiselijke kring" wordt ontvangen (op het echtelijke bed bijv.).

Ik hoop op een pos. ervaring voor je; zou jammer zijn als het bij deze ene mindere keer zou blijven. Wel netjes dat je evt. geld terug kreeg.
In een club zie je wat je uitkiest. Dat is lastiger bij privé-ontvangst. Daar loop je ook sneller kans op een slechte ervaring.
pi_117962913
Kan je ook "in je uppie" bij een club langsgaan?

Overigens is er op internet genoeg praktijkervaring over privé-ontvangst ter beschikking. Incl. foto's. Maar inderdaad, wat er echt achter "de voordeur staat" is inderdaad afwachten.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_117967793
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef blomke het volgende:

[..]

haha ik hoef niet per se sex met hoeren te hebben hoor :P Wou het gewoon een keer proberen. Maar goed, ik combineerde gewoon niet goed met haar. Ze raakte alleen mijn schwanz aan en ik had me geen condoom om moeten laten doen voordat ik helemaal paraat was....en nog wat van die "beginnersfouten".

Met club bedoel ik ook eigenlijk een bordeel. Je hebt ook "massageries" waar je heel uitgebreid voorspel krijgt en heel veel tijd en dat lukt sowieso goed :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:38:32 #158
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117968187
quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1880426/4/50#11796779http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/quotegrey.png3]zondag 14 oktober 2012 19:31[/url] schreef Libertarisch het volgende:
Ze raakte alleen mijn schwanz aan en ik had me geen condoom om moeten laten doen voordat ik helemaal paraat was....en nog wat van die "beginnersfouten".
Daar moet je vaak wel extra voor betalen. (de duurderen die doen het vaak wel standaard)
pi_117968351
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Libertarisch het volgende:

Wou het gewoon een keer proberen. Maar goed, ik combineerde gewoon niet goed met haar. Ze raakte alleen mijn schwanz aan en ik had me geen condoom om moeten laten doen voordat ik helemaal paraat was....en nog wat van die "beginnersfouten".

Ach, dat heb ik ook wel eens. Soms is er een klik en gaat 't als een tierelier, met 5 min klaar is Kees, soms weet je na 30 sec., al : "dit wordt niks"
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:43:21 #160
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117968555
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef blomke het volgende:

[..]

Ach, dat heb ik ook wel eens. Soms is er een klik en gaat 't als een tierelier, met 5 min klaar is Kees, soms weet je na 30 sec., al : "dit wordt niks"
Kun je van tevoren al goed inschatten. Dames die echt hun best doen om je binnen te krijgen, zijn vaak niks.
pi_117968794
Alle dames doen hun best om mij binnen te krijgen. Da's 'n punt waarop ik geen onderscheid kan maken. Moet het meer van m'n onder buikgevoel hebben.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:47:48 #162
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117968915
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef blomke het volgende:
Alle dames doen hun best om mij binnen te krijgen. Da's 'n punt waarop ik geen onderscheid kan maken. Moet het meer van m'n onder buikgevoel hebben.
Uuhm, niet iedereen klopt op het raam of roept je na. In elk geval niet in Amsterdam enzo
pi_117969440
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef blomke het volgende:

[..]

Neem je je geld dan en ga je weer weg?

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef blomke het volgende:
Ik koos gewoon op uiterlijk wat ik geil vond (hele grote tieten, verder slank, gebruinde huid :7 )
Maar dan weet je nog niet of ze goed kan seksen :P
pi_117970900
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Daar moet je vaak wel extra voor betalen. (de duurderen die doen het vaak wel standaard)
Wat bedoel je?
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:13:55 #165
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117971026
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:12 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Zonder condoom, daarvoor moet je vaak extra betalen. Als diegene het al doet.
pi_117971217
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Neem je je geld dan en ga je weer weg?

Nou nee, die paar tientjes maal ik niet om en bovendien wordt het vaak "met de hand afgemaakt".
pi_117971255
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zonder condoom, daarvoor moet je vaak extra betalen. Als diegene het al doet.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik eerst wat voorspel wilde (inclusief afgetrokken worden en tieten kneden en kussen) zodat ik hard werd en dan pas het condoom om kreeg om te neuken :)
pi_117971311
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef Juicyhil het volgende:

Uuhm, niet iedereen klopt op het raam of roept je na. In elk geval niet in Amsterdam enzo
Mij wel in de Kaasstad. A-dam bezoek ik niet voor die "hobby".
pi_117971370
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef Libertarisch het volgende:

Ik bedoelde eigenlijk dat ik eerst wat voorspel wilde (inclusief afgetrokken worden en tieten kneden en kussen) zodat ik hard werd en dan pas het condoom om kreeg om te neuken :)
Tips?
pi_117971479
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef blomke het volgende:

[..]

Tips?
Ik begrijp niet wat je bedoelt sorry :) Tips waarvoor?
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:23:10 #171
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117971683
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ook dan moet je extra betalen.
pi_117971710
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je bedoelt sorry :) Tips waarvoor?
Adviezen gewenst?

[ Bericht 94% gewijzigd door blomke op 14-10-2012 21:16:48 ]
pi_117971924
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ook dan moet je extra betalen.
Oh, dat vind ik vreemd. Het lijkt me dat je als prostituee eerst je klant warm moet maken voordat je gaat neuken, anders wil het niet. Ik vind dat dat bij de prijs in begrepen moet zijn!

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef blomke het volgende:
Adviezen gewenst?
Als jij handige tips hebt is dat altijd welkom ;)
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:29:00 #174
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117972050
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik vreemd. Het lijkt me dat je als prostituee eerst je klant warm moet maken voordat je gaat neuken, anders wil het niet. Ik vind dat dat bij de prijs in begrepen moet zijn!
Nou ja, oraal zit meestal bij de prijs in maar wel met condoom. De rest moet je meestal dus extra voor betalen. Tja, het is niet zo dat je naar de consumentenbond kan stappen ;)
pi_117974745
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nou ja, oraal zit meestal bij de prijs in maar wel met condoom. De rest moet je meestal dus extra voor betalen. Tja, het is niet zo dat je naar de consumentenbond kan stappen ;)
De prostituee in kwestie zei ook tegen mij:

"Hier komen mannen na hun werk even 5 minuten neuken en dan gaan ze weer weg"

Dus ik geloof inderdaad dat raamprostitutie puur en alleen voor de man is die ff snel zijn kwakkie wil lozen, voor aandacht moet je naar een bordeel/escort/priveontvangst.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:24:35 #176
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117975333
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

De prostituee in kwestie zei ook tegen mij:

"Hier komen mannen na hun werk even 5 minuten neuken en dan gaan ze weer weg"

Dus ik geloof inderdaad dat raamprostitutie puur en alleen voor de man is die ff snel zijn kwakkie wil lozen, voor aandacht moet je naar een bordeel/escort/priveontvangst.
Klopt inderdaad, het is lopende band werk daar.
In een huis kun je wat langer de tijd nemen en kan vaak ook meer. :Y En naar verhouding is het vaak ook nog goedkoper.
  maandag 15 oktober 2012 @ 01:49:38 #177
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_117985152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik denk dat inderdaad Nederlandse vrouwen veeleisend zijn bij het zoeken van een partner :) En daarbij zijn ze erg gevoelig voor hun omgeving (hoe kun je alles "presenteren").

Dit wordt gewoon keer op keer bevestigd als ik naar het buitenland ga, waar ik vaak sneller aandacht van vrouwen krijg terwijl ik gewoon mijzelf blijf (zoals ook hier in NL).

Is verder niet echt iets mis mee denk ik, maar soms vind ik het wel jammer als de man gewoon een leuke kerel is en voor iets onbenulligs wordt afgewezen (omdat het uiterlijk niet helemaal naar haar smaak is bijv.). Maar die eisen die vrouwen hebben zijn er al met de paplepel ingegoten, dus ik kan het ze ook niet kwalijk nemen :)
Omdat blank/westers. Ze willen in je broekzak kruipen (die aan de achterkant van je broek met die rechthoekige witte waas).

Als dat het niet is is het gastvrijheid, iets wat Nederlanders niet met de paplepel ingegoten krijgen.
Bay of Plenty
pi_117985802
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:49 schreef oLexie het volgende:

[..]

Omdat blank/westers. Ze willen in je broekzak kruipen (die aan de achterkant van je broek met die rechthoekige witte waas).

Als dat het niet is is het gastvrijheid, iets wat Nederlanders niet met de paplepel ingegoten krijgen.
Dat was 30 jaar geleden misschien zo. Tegenwoordig zijn ze in oost-europa niet meer onder de indruk van een Nederlander met een modaal loontje (terwijl het daar ondertussen giert van de rijke lui). Ik heb het dan wel over de grotere steden.
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:36:17 #179
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_117986903
quote:

Ik zou op zich geen moeite hebben met het betalen voor sex als het een leuke dame is die af en toe een centje bij wil verdienen op deze manier.
Dat hoeft dan niet exclusief met mij te zijn, maar een dame die dit als beroep doet, fulltime, verschillende mannen achter elkaar op een avond/middag dat zou ik dan weer niks vinden.
Op die manier moet het haast wel iets mechanisch worden voor de dame en dat moet je volgens mij merken.
Maar een fuckbuddy die daarmee ook een centje wil verdienen, tja waarom niet?
Probleem is hoe vind je zo iemand?
Dus tot ik daar achter ben: toch maar niet :)
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_117995618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waar ik ga (een seksclub):

Kamerhuur: ¤130,-
Aantal klanten 5-7 per avond
Gemiddelde prijs: ¤70,- (¤50 is voor een half uur, maar de meeste klanten willen wel een of ander extraatje waarvoor je dan ook extra moet betalen of ze willen extra tijd).

Inkomsten op een avond na aftrek van huur: ¤220-360,- bruto. De meeste vrouwen daar werken niet een volle week, maar slechts 2-3 dagen en hun inkomen komt dus neer op minimaal ¤440 en maximaal zo'n ¤1080 bruto voor een week.

Ik zeg natuurlijk niet dat dit geld voor de andere vormen van prostitutie (raam, straat) waar ik geen ervaring mee heb, maar die vrouwen kunnen er wel degelijk een hoop aan verdienen en velen doen dat ook. Als het niet een flink stuk meer opleverde dan een uitkering/de bijstand, deden ze het echt niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marx1990 op 15-10-2012 13:49:02 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:58:21 #181
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_117996262
Het zal best goed verdienen, maar 10 klanten per avond, 3 dagen per week daar moet je toch niet aan denken??
Voor de dame lijkt dit me toch een hele opgave en ik zou er ook niet aan moeten denken om nummer 5, 8 of 10 te zijn.
Daar is toch iedere vorm van plezier en spontaniteit ver te zoeken?
Ik zou dit echt niet kunnen denk ik.
Een studente of alleenstaande moeder die 1 of 2 klanten in de week ontvangt zou ik wel willen proberen, maar zoals ik al zei, zie maar eens zo iemand te vinden.
Dalai Lama
pi_117997881
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:58 schreef Nightwulf het volgende:
Het zal best goed verdienen, maar 10 klanten per avond, 3 dagen per week daar moet je toch niet aan denken??
Voor de dame lijkt dit me toch een hele opgave en ik zou er ook niet aan moeten denken om nummer 5, 8 of 10 te zijn.
Een studente of alleenstaande moeder die 1 of 2 klanten in de week ontvangt zou ik wel willen proberen, maar zoals ik al zei, zie maar eens zo iemand te vinden.
Ik denk dat de hoeveelheid cash die je kunt verdienen genoeg is voor deze vrouwen om zich over het aantal klanten heen te zetten.

Ik praat ook wel eens na met deze vrouwen, en bij klanten die ze leuk vinden kunnen ze ook genieten. Omgekeerd, kunnen ze ook klanten weigeren. En over het algemeen kunnen ze seks en liefde van elkaar loskoppelen en zonodig hun hoofd loskoppelen van het lichaam wanneer dat nodig is, wat ik best bewonder aangezien veel vrouwen deze dingen niet kunnen (zelfs al zouden ze het willen). Ja, het wordt een sleur, maar welke baan wordt dat niet na verloop van tijd?

Overigens, wanneer het aankomt of nummer x te zijn, dat boeit niet veel meer als je zo seksueel gefrustreerd bent als TS en ik. Zolang ze maar niet gedwongen zijn, dat vind ik belangrijk.

Ter info een blog van een prostituee: http://zondares.blogspot.nl/
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:01:48 #183
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118003735
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 03:04 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dat was 30 jaar geleden misschien zo. Tegenwoordig zijn ze in oost-europa niet meer onder de indruk van een Nederlander met een modaal loontje (terwijl het daar ondertussen giert van de rijke lui). Ik heb het dan wel over de grotere steden.
Die rijkere laten ze links liggen dat zijn vrouwen handelaren. Ze zijn niet helemaal achterlijk he. Jij bent een nice guy, prima manier om naar een beter oord te verkassen.
Bay of Plenty
pi_118014146
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef oLexie het volgende:

[..]

Die rijkere laten ze links liggen dat zijn vrouwen handelaren. Ze zijn niet helemaal achterlijk he. Jij bent een nice guy, prima manier om naar een beter oord te verkassen.
Jaja, alle vrouwen daar zijn hoeren en rijke mannen crimineel. Beetje bevooroordeeld ben je.

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:58 schreef Nightwulf het volgende:
Dat is ook wat mij een beetje tegenhoudt.. Op Hookers lees je wel eens dat iemand gewoon wacht voor een raam totdat de gordijnen weer open gaan. Ik vind dat best smerig..
pi_118034957
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Jaja, alle vrouwen daar zijn hoeren en rijke mannen crimineel. Beetje bevooroordeeld ben je.

[..]

Dat is ook wat mij een beetje tegenhoudt.. Op Hookers lees je wel eens dat iemand gewoon wacht voor een raam totdat de gordijnen weer open gaan. Ik vind dat best smerig..
Als de vrouw doucht, regelmatig de lakens verwisselt en condooms gebruikt is er toch niks aan de hand, of wel?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:51:51 #186
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_118038967
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:14 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als de vrouw doucht, regelmatig de lakens verwisselt en condooms gebruikt is er toch niks aan de hand, of wel?
Rationeel gezien misschien niet, maar het idee is toch onprettig.
Probeer me voor te stellen hoe het voor de dame moet zijn, maar lijkt me niet tof
Dalai Lama
pi_118045647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

Rationeel gezien misschien niet, maar het idee is toch onprettig.
Probeer me voor te stellen hoe het voor de dame moet zijn, maar lijkt me niet tof
Hoezo is het idee onprettig? Het is niet alsof je er iets van merkt als je bezig bent.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:10:52 #188
376361 bojan
Het is friet
pi_118313603
Interessante topic en ja ik ga zelf wel al eens naar de hoeren.

Maar dan geen raamprostitutie, gewoon via een website, ik maak een afspraak en hup ik doe mijn kwakkie, betalen en kan weer een weekje of twee, drie door

[ Bericht 2% gewijzigd door Tally op 08-11-2012 08:37:21 ]
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_118323951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef bojan het volgende:

Maar dan geen raamprostitutie, gewoon via een website , ik maak een afspraak en hup ik doe mijn kwakkie, betalen en kan weer een weekje of twee, drie door
Seksclub ganger hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 08-11-2012 08:37:11 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:45:11 #190
294141 tarantism
hups in die kont
pi_118324163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef bojan het volgende:

Maar dan geen raamprostitutie, gewoon via een website , ik maak een afspraak en hup ik doe mijn kwakkie, betalen en kan weer een weekje of twee, drie door
deze man begrijpt de 21ste eeuw

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 08-11-2012 08:37:00 ]
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:26:58 #191
386528 Stileta
Crossdresser
pi_118369600
Betaalde sex geeft meer zekerheid dat je iemand treft die zijn/haar best doet om je te vermaken. Ikzelf date ook tegen betaling met een leuke kerel of babe en heb ze nooit teleurgesteld. Sommigen zijn vriend(in) geworden, uiteraard zonder betaling.
Gaat graag vrouwelijk gekleed, vooral met hoge naaldhakken aan, en kickt op sadistische fantasieën.
pi_118375513
quote:
Het Zandpad is volgens mij een stuk met woonboten waar prosituee's werken. Dus die hebben wel een eigen ruimte.
Pogo dancing!
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:57:48 #193
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_118600186
quote:
De Europalaan is een tippelzone. Maar waarom zou je diep gezonken zijn om daar naartoe te gaan? De toezicht en begeleiding is er stukken beter dan elders hoor.
pi_118902418
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In een club zie je wat je uitkiest. Dat is lastiger bij privé-ontvangst. Daar loop je ook sneller kans op een slechte ervaring.
Ben wel een via kinky adv site naar prive dame geweest.Stond snel alweer op straat na klaarkomen moest je wegwezen. Paar keer escort dame via kinky en dan paar gehad dat er een andere dame komt dan de foto.

Heb beter ervaring bij privehuis o.a. Diane's Secret in Den Haag en Yvonne in Eindhoven Je ziet idd wat je kiest en 1 uur betalen is 1 uur op de kamer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tally op 08-11-2012 08:35:51 ]
pi_118902604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef lavacaloca het volgende:
Juist dat ja, voor de rest geen probleem
  woensdag 7 november 2012 @ 21:13:59 #196
376361 bojan
Het is friet
pi_118954019
Doe ik geregeld. Raamprostitutie ben ik mee begonnen maar nu maak ik meestal via internet een afspraakje in de buurt en die ga ik dan een bezoekje brengen. Handig.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tally op 08-11-2012 08:35:30 ]
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_119045864
Ik heb het ook een paar keer gedaan.. Het is wel te doen maar de eerste keer is het heel raar en het is minder goed dan 'echte' sex zegmaar.. je mist toch op een of andere manier de intimiteit
pi_119046017
volgens mij ben.je lichamelijk bi en mentaal homo
pi_119046233
Vraag me af zoenen jullie ook weleens met een prostituee?

Is dit mogelijk of tegen meerbetaling zoals tongzoenen?

Of is dit te intiem voor de dame in kwestie?!?
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:57:22 #200
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119048464
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 02:55 schreef Martin1234 het volgende:

Ligt eraan. Moet je van tevoren gewoon vragen. Vaak doen ze het gewoon zonder bijbetaling. Soms met tong, soms zonder. Verschilt echt.

Dit heb ik natuurlijk van horen zeggen.
pi_119048935
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 02:55 schreef Martin1234 het volgende:

Op de Wallen willen ze 9/10 keer altijd geld daarvoor zien, misschien kun je wel afdingen als echte Hollander. :7
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:29:44 #202
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119048972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:27 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Op de Wallen willen ze 9/10 keer altijd geld daarvoor zien, misschien kun je wel afdingen als echte Hollander. :7
Voor zoiets moet je ook niet naar de Wallen gaan...
pi_119064455
Ik vind hoerenlopen helemaal niks.
Mensen zijn tegenwoordig te lui om iets uit te voeren, denken alleen aan zichzelf, en moeten precies hebben wat ze willen en dan wel méteen. Zo ook hoerenlopers en hoeren. Allemaal luie en verwende nesten.

Daarnaast vind ik dat hoerenlopers ook een ontzettend bord voor hun kop hebben en enorm egoïstisch zijn. Denk je nou oprecht dat een hoer er plezier in heeft om seks met jou te hebben?
En voor dat hoerenlopers zoals gewoonlijk weer beginnen te schreeuwen; degene waar ik mee heb gepaald schreeuwden de boel bij elkaar van intens genot door mijn sneue penis... daar heb je voor betaald. En dat hoeren er moeten zijn voor arme gehandicapten omdat die ook recht op seks hebben is ook larie, degene die bedacht heeft dat men recht op seks heeft is niet goed bij.

Dáárnaast draagt het absoluut niet bij aan een positief beeld over vrouwen, die tegenwoordig toch al ver te zoeken is in deze maatschappij. Dat vrouwen geen mensen zijn maar enkel objecten om te gebruiken.

Dááárnaast, waar is je zelfrespect? Je bent toch wel ontwikkeld genoeg om je seksuele driften onder controle te houden. Je bent als man toch wel meer dan je zak met zaad. En maar zeuren als vrouwen tegen je zeggen dat mannen enkel aan seks denken.

Ik zou zeer content zijn als het verboden zou worden, op een paar streng gereguleerde hoerenshops per stad na, waar vrouwen ZZP'er zijn of werknemer met goede arbeidsvoorwaarden en CAO e.d.
niggah niggah niggah niggah niggah niggah niggah I'm 100% niggah
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:59:38 #204
382527 TheAmazingSun
burn your fucking pants down
pi_119070651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef Jolly_nigger het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig te lui om iets uit te voeren, denken alleen aan zichzelf, en moeten precies hebben wat ze willen en dan wel méteen. Zo ook hoerenlopers en hoeren. Allemaal luie en verwende nesten.

Daarnaast vind ik dat hoerenlopers ook een ontzettend bord voor hun kop hebben en enorm egoïstisch zijn. Denk je nou oprecht dat een hoer er plezier in heeft om seks met jou te hebben?
En voor dat hoerenlopers zoals gewoonlijk weer beginnen te schreeuwen; degene waar ik mee heb gepaald schreeuwden de boel bij elkaar van intens genot door mijn sneue penis... daar heb je voor betaald. En dat hoeren er moeten zijn voor arme gehandicapten omdat die ook recht op seks hebben is ook larie, degene die bedacht heeft dat men recht op seks heeft is niet goed bij.

Dáárnaast draagt het absoluut niet bij aan een positief beeld over vrouwen, die tegenwoordig toch al ver te zoeken is in deze maatschappij. Dat vrouwen geen mensen zijn maar enkel objecten om te gebruiken.

Dááárnaast, waar is je zelfrespect? Je bent toch wel ontwikkeld genoeg om je seksuele driften onder controle te houden. Je bent als man toch wel meer dan je zak met zaad. En maar zeuren als vrouwen tegen je zeggen dat mannen enkel aan seks denken.

Ik zou zeer content zijn als het verboden zou worden, op een paar streng gereguleerde hoerenshops per stad na, waar vrouwen ZZP'er zijn of werknemer met goede arbeidsvoorwaarden en CAO e.d.
Hoereloperij vind je niet kunnen maar je bent wel voorstander van incest? :')
Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
pi_119070670
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Valt best mee hoor. Just find the right ones :)
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:08:33 #206
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119071050
quote:
Denk je nou oprecht dat een hoer er plezier in heeft om seks met jou te hebben?
En voor dat hoerenlopers zoals gewoonlijk weer beginnen te schreeuwen; degene waar ik mee heb gepaald schreeuwden de boel bij elkaar van intens genot door mijn sneue penis...
Tuurlijk heeft diegene er geen plezier in. Maar heb jij plezier als jij iedere ochtend de vakken in de lokale Albert Heijn staat te vullen? Nee. Maar jij wilt geld hebben, dus doe je er iets voor.
Die dames, mits vrijwillig, staan daar ook om hun centen te verdienen. Het is ook een kwestie van vraag en aanbod.

En je weet wel dat het overgrote deel van de dames al ZZP'er zijn? Danwel niet bij de ramen, maar goed verder dan dat heb je, aan jouw post te zien, niet gekeken.

quote:
met goede arbeidsvoorwaarden en CAO e.d.
Dan wordt het geheel onbetaalbaar en is het nog lastiger, dan het nu al is, om klanten te krijgen.
pi_119072245
Zolang jij maar geniet dan. :)
pi_119114137
quote:
Je hebt een punt, maar het is wel een eerlijke transactie. In tegenstelling tot bijvoorbeeld meisjes een romantische relatie voorhouden, terwijl je alleen geïnteresseerd bent in seks met hun.

quote:
Heb een positiever beeld van de vrouwen die dit werk doen, omdat ik interactie met ze heb en ze daardoor juist niet als object kan zien, maar als een persoon. Ik zie ze ook niet als paria's in de maatschappij. Denk dat gewone tv meer bijdraagt aan het beeld dat je schetst dan prostitutie.
  maandag 12 november 2012 @ 09:56:53 #209
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_119115862
quote:

en jij denkt dat al die hoerenlopers de hoer willen plezieren :')? de meesten willen gewoon hun kwakje kwijt zonder gezeik.
pi_119135200
Ik ben er sinds 1wk achter dat één van mijn beste vriendinnen (is een alleenstaande moeder) recent na een aantal nare datingsite ervaringen de keuze heeft gemaakt om er geld voor te vragen.

Haar motivatie was: het gaat die mannen toch allemaal maar om 1 ding, en ik heb helemaal geen behoefte aan telkens dat gezeik, maar ik wel mijn behoeften, dus dan kan ik het net zo goed zo doen.

Ik schrok er een beetje van omdat ik het niet van haar had verwacht, het is echt een heel leuk lief meisje/vrouw (eind 20). Maar ik zal haar nooit veroordelen zolang ze haar kindje niet direct in gevaar brengt moet ze imho zelf weten hoe en wat ze waar met wie doet.
“Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.”
  maandag 12 november 2012 @ 19:39:26 #211
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_119136987
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef anoniempje1978 het volgende:
Ik ben er sinds 1wk achter dat één van mijn beste vriendinnen (is een alleenstaande moeder) recent na een aantal nare datingsite ervaringen de keuze heeft gemaakt om er geld voor te vragen.

Haar motivatie was: het gaat die mannen toch allemaal maar om 1 ding, en ik heb helemaal geen behoefte aan telkens dat gezeik, maar ik wel mijn behoeften, dus dan kan ik het net zo goed zo doen.

Ik schrok er een beetje van omdat ik het niet van haar had verwacht, het is echt een heel leuk lief meisje/vrouw (eind 20). Maar ik zal haar nooit veroordelen zolang ze haar kindje niet direct in gevaar brengt moet ze imho zelf weten hoe en wat ze waar met wie doet.
ik neem aan dat het dan om d'r behoefte aan geld gaat? lijkt me niet dat haar seksuele behoefte ermee wordt bevredigd je weet immers nooit wat er voor je deur staat.
pi_119138068
quote:
Recht op seks bestaat inderdaad niet. Wat wel bestaat is het recht om een hoer te worden en naar hoeren te gaan.
pi_119140909
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik neem aan dat het dan om d'r behoefte aan geld gaat? lijkt me niet dat haar seksuele behoefte ermee wordt bevredigd je weet immers nooit wat er voor je deur staat.
Het gaat haar echt om de behoefte aan seks. Ze is geen impulsieve dame oid, en heeft alles goed doordacht enz. dus ik geloof haar. Ik zou het zelf niet kunnen, en vind het best knap van dr hoe ze er in staat.
“Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.”
pi_119153417
Je moet op een datingssite ook niet zoeken voor een leuke man...
Vraag me wel af hoe ze dat gaat doen als ze opeens gaat daten met iemand die dan wel leuk is.
Rustig aan.
pi_119153564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Barbapapamama het volgende:
lekker naar een tietenbar na het uitgaan is sowieso baas _O_

verder is het zonde van je geld en kun je beter een breezersletje zatvoeren
Een breezersletje zat voeren kost je over het algemeen veel meer dan een snelle wip van 50 Euro.
pi_119153576
quote:
Hoezo lui? Nooit gehoord van wel de lusten maar niet de lasten?
quote:
Doet dat er toe? Denk jij dat de politie agent er ook plezier in heeft als hij een aangifte moet opnemen?
quote:
Om die mensen nu gek te noemen vind ik wel erg ver gaan, een behoefte word bevredigd en de dame is betaald wat is het probleem?
quote:
Je begint steeds meer op Marcy Darcy te lijken.
quote:
Niet iedereen is blij met elke dag aan de pik te trekken en als het even niet meezit op het gebied van vrouwen dan bieden de hoeren gewoon uitkomst wees juist blij dat het kan aangezien seks een positief effect heeft op de mens.
Bovendien zijn er ook gigolo`s voor vrouwen dus het zou wel redelijk hypocriet zijn van vrouwen om ons mannen te beschuldigen van het alleen denken aan seks, daar kunnen vrouwen ook wel wat van hun zijn er alleen minder open over.
quote:
De gemiddelde hoer verdient meer dan modaal in Nederland, ik zie niet in waarom je zo graag als moraalridder de vrouw meent te beschermen.
Je hebt echt een totaal verkeerd beeld van hoeren en de maatschappij, ga eens een keer naar buiten zou ik zeggen.
pi_119185606
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef anoniempje1978 het volgende:

[..]

Het gaat haar echt om de behoefte aan seks. Ze is geen impulsieve dame oid, en heeft alles goed doordacht enz. dus ik geloof haar. Ik zou het zelf niet kunnen, en vind het best knap van dr hoe ze er in staat.
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat je niet echt in je behoefte vervuld wordt als je ''klant'' niet die woest aantrekkelijke sexy hunk is waar je naar smart.
Rustig aan.
pi_119645321
quote:
Generalisatie ten top. Jij gaat er maar van uit dat mannen die prostituees bezoeken te lui zijn om erop uit te gaan en een vrouw te versieren. Ik weet niet of je het weet, maar de meeste mannen kunnen niet elke week een ander wijf versieren om mee naar bed te nemen; misschien 1% van alle mannen kan dat.

Ten tweede ga je er van uit dat die vrouwen te lui zijn voor 'echt' werk. Fysiek kan dit werk zeer inspannend zijn. Daarnaast, wat wil je als je veel geld wilt verdienen maar een laag opleidings niveau hebt? De gemiddelde kansarme Roemeense migrante kan hier niet zomaar even door een universitaire opleiding walsen. Het geld verdiend in de prostitutie daarentegen kan ervoor zorgen dat men níet meer kansarm hoeft te zijn (bvb. het betalen van een opleiding).

quote:
En voor dat hoerenlopers zoals gewoonlijk weer beginnen te schreeuwen; degene waar ik mee heb gepaald schreeuwden de boel bij elkaar van intens genot door mijn sneue penis... daar heb je voor betaald.
Hierover maak ik mij geen illusies. Maar egoïstisch vind ik mezelf niet, want ik betaal er toch voor? De gemiddelde prostituee verdient netto 15-20x zoveel als de kassières bij de Albert Heijn, zo'n ¤60-80 netto (zo'n ¤100-150 bruto) na aftrekt van belasting en BTW (hoezo dubbele standaard: wel 'niet normaal' en 'slecht' volgens de moraalridders, maar ondertussen wel dubbel uitgemolken door onze overheid en de moraalridders daarin).

Trouwens, wie vindt zijn werk nou wel echt leuk: de kassière bij de AH (die momenteel zot wordt door de sinterklaasmuziek), de kapster die aan andermans hoofden moet pulken, de vuilnisman, die met een onderbetaalde kantoorbaan in hun cubicle? Ik dacht het niet.

quote:
En dat hoeren er moeten zijn voor arme gehandicapten omdat die ook recht op seks hebben is ook larie, degene die bedacht heeft dat men recht op seks heeft is niet goed bij.
Het is wellicht geen recht, maar het niet hebben van seks is een psychologische hinderpaal op weg naar zelf-actualisatie volgens de psycholoog Maslow.

Daarnaast vind ik jouw post getuigen van een volslagen gebrek aan inlevingsvermogen. Wat moet een gehandicapte dan doen volgens jou? Moet hij er maar mee dealen dat hij gehandicapt is en een celibatair leven leiden? Wie ben jij om te bepalen dat hij dat moet doen terwijl je zelf geen problemen hebt met het krijgen van seks? Wie ben jij om dat op te leggen en te zeggen van 'tja pech, leef er maar mee, ik ga nu lekker seks hebben' (want dat is wat jij in principe zegt tegen die mensen; jij en anderen mogen het wel, zij niet omdat ze geen andere optie hebben dan betalen)? Ik zou zeggen, leef maar eens een aantal jaren totaal seksloos en zonder positieve interactie met vrouwen en kom dan nog maar eens hier terug.

Tevens veroorzaakt onvrijwillig celibaat allerlei psychische problemen: angsten, stress, depressie, gevoelens van eenzaamheid, spanning, geïrriteerdheid, agressie, slaapproblemen, stemmingswisselingen en een minderwaardigheidscomplex veroorzaakt door de sociale druk die zegt dat seksuele ervaring en activiteit erbij horen.

quote:
Als dit al het geval is, dan is het de maatschappij die dat doet. Zij ziet prostituees als menselijke hompen vlees die zich vrijwillig laten verkrachten. Ik, als persoon die omgaat met prostituees, zie hen als personen met hun eigen persoonlijkheden, motivaties en achtergronden en ik behandel hen ook als zodanig, namelijk met respect, beleefdheid, vriendelijkheid en fatsoen. Sowieso, prostituees hebben meer autonomie dan mensen denken: zo kunnen ze bvb. klanten weigeren.

quote:
Tsja, dat is waar, maar je kunt niet serieus verwachten dat iemand celibatair leeft. Ik heb de psychologische consequenties hierboven al geschetst. Een voorbeeld van wat er kan gebeuren is de Amerikaanse TV-presentatrice Christine Chubbuck die in 1974 op nationale TV zelfmoord pleegde, o.m. vanwege haar onvrijwillige celibaat. Een tweede is George Sodini die als gevolg van het 19 jaar niet hebben van seks of ook maar enig succes met vrouwen (van zijn 29e tot zijn 48e) doordraaide en een drievoudige moord en zelfmoord pleegde.

quote:
Ik ben mordicus tegen om voornoemde redenen. Misschien moet je je eens inlezen in de wereld van de prostitutie, te beginnen bij de blog van Zondares, een vrijwillige prostituee die zich ontzettend stoort aan bemoeizuchtige figuren als jij en die zichzelf absoluut niet ziet als zielig en die geen misbruikverleden heeft of wat dan ook. Misschien sla je dan minder onzin uit en ben je minder kortzichtig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Marx1990 op 26-11-2012 18:46:34 ]
pi_119645486
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef anoniempje1978 het volgende:

Des te hoger de verdiensten hè? :)
pi_119645611
quote:
Generalisatie ftw.

quote:
Soms vinden ze het leuk, soms niet. Maar daarom krijgen ze er ook voor betaald hè?

quote:

Onzinnige napraterij dit. :)

quote:
Verplaats je eens in wat oudere mannen bijvoorbeeld. Wat is er mis mee om te betalen voor iets wat je graag wil, en wat iemand anders graag verzorgt voor een bepaalde prijs? Is toch hetzelde als een masseur inhuren, of een loodgieter.

quote:
:') .

De hoeren die ik ken hebben allemaal een hekel aan bemoeizuchtige kneusjes zoals jij en vinden het nogal beledigend dat anderen denken te weten wat goed voor ze is. :)

Btw, lol @ marcy darcy reference. _O-
pi_119648380
Blijf maar vooral je kop in het zand steken ^O^

Maar je hebt gelijk hoor. Het is iedere vrouw haar jeugddroom om wanneer ze zich in een uitzichtloze situatie bevinden op het gebied van verslaving, mensenhandel, schulden of de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, om hoer te worden. Wie wil er nu zo'n suffe saaie kantoorbaan als je ook het plezier kan hebben van risicovolle beslissingen moeten nemen, SOA's, depressie, stress, schaamte, geestelijke en lichamelijke mishandeling, en een dubbelleven! En je word nog stinkend rijk ook, want in 10 procent van de gevallen mag je je verdiende geld zelf houden!

Het is zo makkelijk om je er in te verdiepen, wat degelijke onderzoeken te googelen, waar in helaas dat beeld wat men hier heeft totaal niet zo rooskleurig is. Maar dat doe je niet, omdat de wereld veel prettiger is als je gewoon in je fantasie kan blijven geloven. Het neukt toch prettiger wanneer je kan doen alsof de hoer die je neukt geen mens is wat eigenlijk je hulp nodig heeft, i.p.v. je zaad.

Dat jullie dochters maar een voortvarend leven mogen hebben waarbij ze niet de keuze hoeven te maken om prostituee te worden, of gedwongen te worden. Helaas houd ik mijn hart vast met dergelijke voorbeelden als vaders. Want jullie kunnen niet anders dan haar feliciteren en trots zijn dat ze het lievelings- beroep van pappa heeft gekozen.
pi_119648517
P.s. De piramide van Maslow is een theorie lieve schat. Het is er een uit vele stromingen en visies op dit onderwerp. Zoals de es, ich en über-ich van Freud. Het is niet wetenschappelijk onderbouwt.
pi_119648622
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef Jolly_nigger het volgende:

Maar je hebt gelijk hoor. Het is iedere vrouw haar jeugddroom om wanneer ze zich in een uitzichtloze situatie bevinden op het gebied van verslaving, mensenhandel, schulden of de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, om hoer te worden. Wie wil er nu zo'n suffe saaie kantoorbaan als je ook het plezier kan hebben van risicovolle beslissingen moeten nemen, SOA's, depressie, stress, schaamte, geestelijke en lichamelijke mishandeling, en een dubbelleven! En je word nog stinkend rijk ook, want in 10 procent van de gevallen mag je je verdiende geld zelf houden!

Het is zo makkelijk om je er in te verdiepen, wat degelijke onderzoeken te googelen, waar in helaas dat beeld wat men hier heeft totaal niet zo rooskleurig is. Maar dat doe je niet, omdat de wereld veel prettiger is als je gewoon in je fantasie kan blijven geloven. Het neukt toch prettiger wanneer je kan doen alsof de hoer die je neukt geen mens is wat eigenlijk je hulp nodig heeft, i.p.v. je zaad.

Dat jullie dochters maar een voortvarend leven mogen hebben waarbij ze niet de keuze hoeven te maken om prostituee te worden, of gedwongen te worden. Helaas houd ik mijn hart vast met dergelijke voorbeelden als vaders. Want jullie kunnen niet anders dan haar feliciteren en trots zijn dat ze het lievelings- beroep van pappa heeft gekozen.
Niet echt realistisch allemaal dit, allemaal spookbeelden. Ik ken zeker wel 20-25 prostituées en geen van hen voldoet aan jouw stereotyperingen. Ze zijn geen van allen verslaafd, houden allemaal hun eigen geld en worden niet mishandeld of wat dan ook. Het werk vinden sommigen heel leuk, sommigen niet echt, maar niet erger dan een 'normale baan' en ze kiezen er in het ergste geval voor omdat ze hier veel meer mee verdienen. Je kijkt iets te veel TV denk ik. :)
pi_119648677
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef Jolly_nigger het volgende:
onderb
Niet wetenschappelijk onderbouwd inderdaad. De piramide van Maslow wordt niet heel serieus meer genomen, en Freud al helemaal niet (al heeft hij wel veel betekend voor de psychologie). :)
pi_119649636
quote:

Beetje slap gelul. Je gaat op geen enkele manier op de argumenten van mij of heiden in, erg zwak. Ga maar eens kijken op hookers.nl en je zult daar genoeg vrouwen vinden die het wel vrijwillig doen. En dan is er nog de blog van Zondares die ik al eerder aangegeven heb.

Je spreekt over jeugddromen. Dat is dat beroep meestal niet, maar was het wel de jeugddroom van de vuilnisman om dat beroep later uit te oefenen? Dat denk ik niet.

Daarnaast heb je het over verslaving en mensenhandel. Ik ben sowieso nog nooit een prostituee tegen gekomen die onder invloed was van eender welk middel dan ook. Wat betreft mensenhandel, dat zal blijven ook als prostitutie illegaal zou zijn en zou waarschijnlijk dan eerder toenemen vanwege de grotere vraag ernaar.

SOA's, depressie, stress, schaamte, geestelijke en lichamelijke mishandeling, en een dubbelleven: de schaamte, stress, depressie en het noodgedwongen leiden van een dubbelleven zijn de schuld van de maatschappij die deze vrouwen constant voorhoudt dat datgene wat zij doen echt niet hoort. SOAs dat is waar condooms goed voor zijn. Alle prostituees die ik tegen ben gekomen gebruiken ze en doen het niet zonder.

Wat betreft mishandeling, het merendeel van de prostituees is niet gedwongen en de percentages kunnen ook nog verschillen afhankelijk van welke sector dat je praat: ik ga in een seksclub waar de vrouwen kamertjes huren; er is daar over beveiliging in de vorm van camera's o.a., en er is een metaaldetector waar je niet omheen kunt bij de ingang voor ze je toelaten (gewapend gespuis met slechte bedoelingen komt er niet in). Wat betreft straatprostitutie heb je gelijk dat er veel gedwongen vrouwen zitten met een verslaving, maar die vrouwen bezoek ik niet. Bij een club, privéhuis en de escortbranche zal je gedwongen vrouwen nauwelijks of niet tegenkomen.

Wat dwang betreft, ik raad je aan dit artikel uit de Guardian te lezen dat stelt dat bij de grootste politie actie in het Verenigd Koninkrijk van deze aard er géén gedwongen prostituees zijn gevonden terwijl er 25.000 gevallen verwacht waren. Ik neem aan dat de politie in Groot-Brittannië competent is en op basis van deze aanname concludeer ik dat het aantal vrouwen dat gedwongen als prostituee werkt zeer laag is. Anders hadden ze toch zeker een paar duizend van zulke vrouwen moeten vinden.

Wat het hebben van dochters betreft, dat is een gevoelsargument en geen feit. Zulke argumenten zeggen niks over het al dan niet goed of fout zijn van prostitutie. Het is m.a.w. een drogreden.

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef Jolly_nigger het volgende:
P.s. De piramide van Maslow is een theorie lieve schat. Het is er een uit vele stromingen en visies op dit onderwerp. Zoals de es, ich en über-ich van Freud. Het is niet wetenschappelijk onderbouwt.
Dat neemt niet weg dat het langdurig gedwongen celibatair leven allerlei psychische problemen met zich meebrengt. Bestaand onderzoek geeft bovendien aan dat, hoewel Maslow misschien fout was, er wel degelijk universele menselijke behoeftes bestaan:

Bronnen:

Villarica, H. (2011, Aug 17). Maslow 2.0: A new and improved recipe for happiness. The Atlantic. Retrieved from http://www.theatlantic.com/life/archive/2011/08/maslow-20-a-new-and-improved-recipe-for-happiness/243486/#.TkvKIRv8USE.facebook

Tay, L., & Diener, E. (2011). Needs and subjective well-being around the world. Journal of Personality and Social Psychology, 101(2), 354-365. doi: 10.1037/a0023779

En je bent nog steeds nauwelijks ergens op ingegaan.

Quote uit het eerste artikel:

quote:
The study's methodical investigation of both day-to-day positive and negative feelings and overall life evaluation uncovered novel nuances as well. As it turns out, the needs that are most linked with everyday satisfaction are interpersonal ones, such as love and respect. Our troubles, conversely, relate most to lack of esteem, lack of freedom, and lack of nourishment. Only when we look back on the quality of our lives thus far do basic needs become significant indicators for well-being.

For Diener, the implications for public policymakers are clear. Since each of Maslow's needs correlates with certain components of happiness, he says, "all the needs are important all the time. Our leaders need to think about them from the outset, otherwise they will have no reason to address social and community needs until food and shelter are available to all."[...]"Maslow got right that there are universal human needs beyond the physiological needs that everyone recognizes," Diener says. "But it turns out people are inherently social. We are called the social animal now."

[ Bericht 6% gewijzigd door Marx1990 op 27-11-2012 01:16:31 ]
  maandag 26 november 2012 @ 23:26:46 #226
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_119660428
quote:

Het is zo makkelijk om je er in te verdiepen, wat degelijke onderzoeken te googelen, waar in helaas dat beeld wat men hier heeft totaal niet zo rooskleurig is. Maar dat doe je niet, omdat de wereld veel prettiger is als je gewoon in je fantasie kan blijven geloven. Het neukt toch prettiger wanneer je kan doen alsof de hoer die je neukt geen mens is wat eigenlijk je hulp nodig heeft, i.p.v. je
Not sure if troll or just stupid...

Maar ga eens een keer langs een dame, dat geeft je al meteen een heel ander be eeld van die wereld.

En wat betreft al die onderzoeken... Die zijn bijna allemaal gebaseerd op propaganda. Weinig objectief dus.
pi_119663420
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Not sure if troll or just stupid...

Maar ga eens een keer langs een dame, dat geeft je al meteen een heel ander be eeld van die wereld.

En wat betreft al die onderzoeken... Die zijn bijna allemaal gebaseerd op propaganda. Weinig objectief dus.
Exact. QFT ^O^ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')