abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117813092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat). Natuurlijk doen ze hun best om het niet zo te laten blijken maar als puntje bij paaltje komt.. Daarom voel ik er ook weinig voor om echt met een vrouw te leven, en waarschijnlijk nog een lelijke ook. Nee, doe dan mij maar af en toe een hoertje :)
niks mis mee hoor, als je kiest voor een vrijgezellenbestaan en af en toe betaalde sex.
je moet alleen niet denken dat er geen slimme of interessante vrouwen zijn. ik ken er een hele boel.
misschien moet je je zelfs eens afvragen of het niet aan jou ligt dat je geen leuke vrouwen kent.
sex kan je kopen, maar je weet toch ook wel dat je liefde, kameraadschap en genegenheiden al dat soort dingen niet bij prostituees kan vinden? dus ik bedoel maar, sluit jezelf er niet helemaal voor af. relaties zijn moeilijk maar leveren ook iets op dat jij anders niet zult vinden.
pi_117813165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of over gehoord ;)

Sowieso, die lul komt omhoog toch, is daar geen opwinding / lust meer voor nodig oid?
Was een inkopper.

Het schijnt zo te zijn dat verkrachters kicken op de macht en daardoor opgewonden worden. Als een vrouw meewerkt is de kans dat de verkrachter doorgaat aanmerkelijk lager omdat de machtsfactor er dan niet meer is en dus de seksuele opwinding ook achterwege blijft.

Met dank aan de vele misdaadseries voor deze informatie.
pi_117813207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef rece het volgende:

[..]

Was een inkopper.

Het schijnt zo te zijn dat verkrachters kicken op de macht en daardoor opgewonden worden. Als een vrouw meewerkt is de kans dat de verkrachter doorgaat aanmerkelijk lager omdat de machtsfactor er dan niet meer is en dus de seksuele opwinding ook achterwege blijft.

Met dank aan de vele misdaadseries voor deze informatie.
Mja, tzijn psycho's laten we het daarop houden.
Rustig aan.
pi_117813221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, tzijn psycho's laten we het daarop houden.
Stimmt
pi_117813231
Mwah ik zou een gesmeerde boterham niet zo snel laten liggen...
Van alle markten thuis.
pi_117813467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef okiokinl het volgende:

[..]

niks mis mee hoor, als je kiest voor een vrijgezellenbestaan en af en toe betaalde sex.
je moet alleen niet denken dat er geen slimme of interessante vrouwen zijn. ik ken er een hele boel.
misschien moet je je zelfs eens afvragen of het niet aan jou ligt dat je geen leuke vrouwen kent.
sex kan je kopen, maar je weet toch ook wel dat je liefde, kameraadschap en genegenheiden al dat soort dingen niet bij prostituees kan vinden? dus ik bedoel maar, sluit jezelf er niet helemaal voor af. relaties zijn moeilijk maar leveren ook iets op dat jij anders niet zult vinden.
Natuurlijk zoek ik al de oorzaak bij mijzelf. Maar het moet dan iets zijn wat ik niet aan mijzelf kan veranderen (zal wel iets met uiterlijk zijn, of dat ik meer het type "nice guy" ben).

Heb ook af en toe wel interesse gehad, maar daar had ik dan helaas geen klik mee.

Zaken als kameraadschap etc. kan ik bij vrienden/collega's krijgen. Natuurlijk is een (aantrekkelijke) leuke vrouw een mooie aanvulling op je leven, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd.
Why stay small, if you can grow big..
pi_117813572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Natuurlijk zoek ik al de oorzaak bij mijzelf. Maar het moet dan iets zijn wat ik niet aan mijzelf kan veranderen (zal wel iets met uiterlijk zijn, of dat ik meer het type "nice guy" ben).

Heb ook af en toe wel interesse gehad, maar daar had ik dan helaas geen klik mee.

Zaken als kameraadschap etc. kan ik bij vrienden/collega's krijgen. Natuurlijk is een (aantrekkelijke) leuke vrouw een mooie aanvulling op je leven, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd.
:?
Omdat je graag het idee wilt behouden dat jij er niks aan kunt doen en daarom voor jezelf rectificeerd dat je in deze rol blijft hangen?
Rustig aan.
pi_117813704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

maakt allemaal niet uit, vrouwen die geen nice guy willen of over uiterlijk vallen zijn inderdaad de oppervlakkige typetjes die je moet mijden. maar dan moet je zelf ook wel voorbij oppervlakkige dingen kunnen kijken. uiteindelijk moet iedereen dat toch, als we oud zijn dan is iedereen lelijk.
maar goed, het is geen versier topic, sorry. wou alleen maar even kwijt, geef niet op. en ondertussen lekker oefenen tegen betaling, niks mis mee hoor.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:33:04 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117813739
Wat een gedoe, je gaat naar de hoeren of niet, daar hoef je niet al te lang over te discussieren. Gezien dat je op Hookers rondkijkt weet je al dat je gaat of al gegaan bent
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_117813965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef okiokinl het volgende:

[..]

maakt allemaal niet uit, vrouwen die geen nice guy willen of over uiterlijk vallen zijn inderdaad de oppervlakkige typetjes die je moet mijden. maar dan moet je zelf ook wel voorbij oppervlakkige dingen kunnen kijken. uiteindelijk moet iedereen dat toch, als we oud zijn dan is iedereen lelijk.
maar goed, het is geen versier topic, sorry. wou alleen maar even kwijt, geef niet op. en ondertussen lekker oefenen tegen betaling, niks mis mee hoor.
Dus daarom moet ik mijn leven slijten met een vrouw die ik sexueel niet aantrekkelijk vind? Waarschijnlijk ben ik hier ook meermaals door "afgekeurd", maar of uit wanhoop een random lelijke vrouw uitkiezen verstandig is (terwijl ik niet echt veeleisend ben, maar een normaal slank postuur en gezicht schijnt al te hoog gegrepen te zijn voor mij)..

Interessante vrouwen heb je ook ja, dat geloof ik wel :)

Een prostituee lijkt mij gewoon een leuke manier om met de tijd toch enigszins wat aan je trekken te komen, en kijken wat de toekomst voor de rest brengt.
pi_117814106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:?
Omdat je graag het idee wilt behouden dat jij er niks aan kunt doen en daarom voor jezelf rectificeerd dat je in deze rol blijft hangen?
Ik ben het lijstje al afgegaan (goede baan etc. tot een verzorgd uiterlijk). Zou mijn god niet weten wat ik nog moet doen eigenlijk, dus kom ik maar tot de conclusie dat het iets is wat ik niet in de hand heb.
pi_117814191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik ben het lijstje al afgegaan (goede baan etc. tot een verzorgd uiterlijk). Zou mijn god niet weten wat ik nog moet doen eigenlijk, dus kom ik maar tot de conclusie dat het iets is wat ik niet in de hand heb.
Je hebt het ook niet zelf in handen, het wilt alleen niet zeggen dat je iets fout doet...
Hell je moet wel achter de wijven aan zogezegd, want zij komen niet naar jou toe... Ook al lig je goed in de markt.
Rustig aan.
pi_117814360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt het ook niet zelf in handen, het wilt alleen niet zeggen dat je iets fout doet...
Hell je moet wel achter de wijven aan zogezegd, want zij komen niet naar jou toe... Ook al lig je goed in de markt.
Dat heb ik dus al gedaan (meermaals), terwijl ik toen zelfs ook (dacht) signalen te krijgen (oogcontact enzo). Maar die hele periode van onzekerheid en hoop dat het misschien wel iets kan worden, ben ik gewoon echt zat. Ook omdat het in het verleden altijd wel weer teleurstellend afliep voor mij.

Veel hoerenlopers denken er net zo over denk ik. Het betekent niet automatisch dat ze geen vriendin kunnen krijgen, maar meer die hele periode ervoor is gewoon kut.
pi_117814363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Die hoer kan jou als persoon echt geen ruk schelen, als ze maar haar centen krijgt. Tijdens het neuken zit ze vermoedelijk al met haar gedachtes in de kleding/schoenenzaak.
Dat is precies de reden dat ik niet zou gaan; niets geiler dan een vrouw die geil van jou wordt en klaarkomt omdat ze van de sex geniet... Tja dat is mijn handicap, ik zou zelf nooit kunnen genieten van een hoer omdat ik weet dat ze de sex niet voor de sex doet...

Maar als je toch geld zat hebt zou ik een mooie excort uitzoeken, beter dan wat er op het zandpad ronddobbert...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:57:31 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117814609
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik niet zou gaan; niets geiler dan een vrouw die geil van jou wordt en klaarkomt omdat ze van de sex geniet... Tja dat is mijn handicap, ik zou zelf nooit kunnen genieten van een hoer omdat ik weet dat ze de sex niet voor de sex doet...

En als je vrouw je pijpt omdat ze weet dat ze nieuwe laarzen nodig heeft?

En vrouwen hebben soms ook seks omdat ze je een plezier willen doen, niet omdat ze er per se zelf om zitten te springen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_117814730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat).
Ja en jij bent zo onwijs diepgaand natuurlijk

:')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117814770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

En als je vrouw je pijpt omdat ze weet dat ze nieuwe laarzen nodig heeft?

Mijn vrouw koopt haar laarzen van haar eigen geld; lijkt wel lomp staan, na een pijpbeurt je portemonnee trekken en je eigen vrouw 100 euro gegeven; "bedankt schat!"

[/quote]

quote:
En vrouwen hebben soms ook seks omdat ze je een plezier willen doen, niet omdat ze er per se zelf om zitten te springen.
Soms wel, maar ik vraag me af of er veel tussen zitten die dat hebben. Ik kan er niet over oordelen. Tja thuis zit ik ook voor mijn plezier achter mijn computer, op mijn werk is het vaak toch niets minder interessant...
pi_117814875
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dus daarom moet ik mijn leven slijten met een vrouw die ik sexueel niet aantrekkelijk vind? Waarschijnlijk ben ik hier ook meermaals door "afgekeurd", maar of uit wanhoop een random lelijke vrouw uitkiezen verstandig is (terwijl ik niet echt veeleisend ben, maar een normaal slank postuur en gezicht schijnt al te hoog gegrepen te zijn voor mij)..

Interessante vrouwen heb je ook ja, dat geloof ik wel :)

Een prostituee lijkt mij gewoon een leuke manier om met de tijd toch enigszins wat aan je trekken te komen, en kijken wat de toekomst voor de rest brengt.
dat laatste ben ik het mee eens. je leert ook gelijk wat losser met vrouwen om te gaan als je er regelmatig iets mee doet.

maar zoek ook gewoon eens een vrouw waar je geestelijk een connectie mee hebt. het is namelijk zo, dat als je verlieft wordt, je heel anders naar iemand gaat kijken, en sex niet alleen maar sex meer is. of met andere woorden, als je iemand echt leuk vind, is uiterlijk minder belangrijk.

ja niet dat je dus per se een heel erg lelijke vrouw moet uitzoeken, er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn zijn lijkt me. maar dat kan ook een paar mooie ogen zijn of een vriendelijke stem ofzo.
deze weg voor jezelf afsluiten gaat je denk ik niet gelukkig maken.
pi_117815939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef D.D.W. het volgende:
Hoi Fokkers,

Laatste tijd ben ik best actief op Hookers (als lezer). Ik lees vooral recensies en wat overige dingetjes om de leden wat beter te leren kennen.

Ik heb het idee dat erg veel hoerenlopers gewoon normale kerels zijn, bij wijze van je collega of buurman. Ook als ik met de auto bij het zandpad kom in Utrecht (daar rij ik over de brug), kijk ik nieuwschierig naar links en rechts. Stervensdruk is het altijd daar.

Uit statistieken blijkt ook dat zoveel mannen betalen voor sex, dat je er eigenlijk ook niet meer voor hoeft te schamen om het te doen!

Ikzelf woon nog in Nederland, en ben niet echt een modeltype kwa uiterlijk dus een lekkere vriendin kan/kon ik niet krijgen. Eigenlijk interesseert het hele emotionele aspect van een relatie me ook niks. Ik ben namelijk nog nooit echt oprecht geïnteresseerd geweest in een vrouw haar karakter, alleen sexueel.

Hoe kijken jullie op tegen het betalen voor sex? In mijn geval vind ik het beter als een relatie, omdat ik altijd sex kan hebben met de mooiste vrouwen (tot het eind van mijn leven) zonder "overhead" (zeg maar) :) Ik kan het ook makkelijk betalen.

Ik ben benieuwd naar jullie mening :)
Ikzelf bezoek ook af en toe prostituees voor soortgelijke redenen en ik ben dus van mening dat er niks mis mee is. Wij zijn geen eunuchen, wij zijn mannen en dus hebben wij af en toe onze behoeftes. Niet voldoen aan die drang om seks te hebben kan op lange termijn schadelijke gevolgen hebben in de vorm van opgepotte frustratie. Beter om dan even je kwakkie te lozen (onder de voorwaarde natuurlijk dat de prostituee in kwestie haar werk niet gedwongen doet).
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:41:54 #70
319877 BzP
Devildriver_
pi_117816210
Dat mis ik nu wel af en toe, met je zatte kop en een auto vol maten richting Duitsland karren en dan zuipen, smoken, hoeren batsen en vooral te lachen met maten.
dat is tof, die 40 plussers die er in hun eentje rondlopen zijn wel freaks imo.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:43:48 #71
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117816292
Een kennis van vroeger geen (lelijke man om te zien) bezocht ook regelmatig prostituees uit frustratie.

Naar verloop van tijd werd zijn gedrag naar vrouwen toe wbt daten/uitgaan hierdoor echt verpest. Zodra een vrouw alleen al aardig was veranderde hij in een geile viezerik :X

Hij is nog steeds single en gefrustreerd.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117816392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en jij bent zo onwijs diepgaand natuurlijk

:')
Ik ben niet zo diepgaand, en zoek eigenlijk ook niet persee dat in een vrouw. Er is een verschil tussen oppervlakkigheid (a la mtv mentaliteit) en diepgang.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef okiokinl het volgende:

[..]

dat laatste ben ik het mee eens. je leert ook gelijk wat losser met vrouwen om te gaan als je er regelmatig iets mee doet.

maar zoek ook gewoon eens een vrouw waar je geestelijk een connectie mee hebt. het is namelijk zo, dat als je verlieft wordt, je heel anders naar iemand gaat kijken, en sex niet alleen maar sex meer is. of met andere woorden, als je iemand echt leuk vind, is uiterlijk minder belangrijk.

ja niet dat je dus per se een heel erg lelijke vrouw moet uitzoeken, er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn zijn lijkt me. maar dat kan ook een paar mooie ogen zijn of een vriendelijke stem ofzo.
deze weg voor jezelf afsluiten gaat je denk ik niet gelukkig maken.
Zoals ik al zei zoek ik echt geen model ofzo, het enigste wat ik wil is dat ze een gezond figuur (slank) heeft met een niet-afschrikwekkend gezicht (gewoon girl-next-door type). Misschien is dat wel te veel gevraagd, hoewel ik zelf ook gewoon slank ben met een normaal gezicht. Voor een relatie moet je zowel een fysieke als geestelijke klik hebben, anders loop je na een tijdje gewoon tegen een muur. Ik ben liever alleen ongelukkig als ongelukkig in een relatie.
pi_117816504
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:46 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik ben niet zo diepgaand, en zoek eigenlijk ook niet persee dat in een vrouw. Er is een verschil tussen oppervlakkigheid (a la mtv mentaliteit) en diepgang.

[..]

Zoals ik al zei zoek ik echt geen model ofzo, het enigste wat ik wil is dat ze een gezond figuur (slank) heeft met een niet-afschrikwekkend gezicht (gewoon girl-next-door type). Misschien is dat wel te veel gevraagd, hoewel ik zelf ook gewoon slank ben met een normaal gezicht. Voor een relatie moet je zowel een fysieke als geestelijke klik hebben, anders loop je na een tijdje gewoon tegen een muur. Ik ben liever alleen ongelukkig als ongelukkig in een relatie.
gaat wel goedkomen hoor.
ja verder ben ik zelf ook vrijgezel, hoef je helemaal niet ongelukkig te zijn. :)
pi_117816568
quote:

[..]

[..]

Heb je in het dagelijkse leven wel interactie met vrouwen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:15:10 #75
319877 BzP
Devildriver_
pi_117817602
quote:

Ik ben liever alleen ongelukkig als ongelukkig in een relatie.
_O_
May the Orse be with you
pi_117818813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef BzP het volgende:

[..]

_O_
Wat een rare vergelijking; gedeelde schouders maken juist de lasten lichter.

Je vergelijkt appels met peren.
pi_117818821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als het puntje bij het paaltje komt...
Je bent gewoon veel afgewezen en je durft niet meer omdat je gewoon een gevoelige jongen bent dus.
Een gevoelige jongen met veel vrouwenhaat; dat is niet bepaald aantrekkelijk.

Verder moet hij dat van die hoeren zelf weten en is dat best te begrijpen. Maar leden beter leren kennen en recensies op zo'n site... :D Daar zitten zeker ook van die gasten bij die zich een kenner noemen of zo _O-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:50:06 #78
319877 BzP
Devildriver_
pi_117819034
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijking; gedeelde schouders maken juist de lasten lichter.

Je vergelijkt appels met peren.
ligt eraan wat je ongelukkig maakt, slimmerik
May the Orse be with you
pi_117819173
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef BzP het volgende:

[..]

ligt eraan wat je ongelukkig maakt, slimmerik
Dat geld alleen als die relatie de reden van je ongeluk is.
Dan missen er een paar constanten in de vergelijking.
pi_117819389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Verder moet hij dat van die hoeren zelf weten en is dat best te begrijpen. Maar leden beter leren kennen en recensies op zo'n site... :D Daar zitten zeker ook van die gasten bij die zich een kenner noemen of zo _O-
Lol, tjah, je moet ergens je moment of fame vandaan halen.
Rustig aan.
pi_117819714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heb je in het dagelijkse leven wel interactie met vrouwen?
Ik heb best veel (zowel prive als op werk) contact met vrouwen ja ;-)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Ik heb niet veel vrouwenhaat. In het verleden keek ik daarentegen juist heel positief aan tegen mijn kansen bij vrouwen etc. Alleen als je best vaak wordt "afgewezen" (ik ben nooit hard op afgewezen ofzo, alleen kreeg ik wel genoeg signalen van de vrouw dat ze mij niet zag zitten o.i.d.) heb je er na een tijdje niet echt meer zin in (ik althans niet).

Ik ben eerder teleurgesteld in mijzelf, dat ik niet in "het plaatje" pas blijkbaar. Normaal praten tegen vrouwen enzo gaat mij prima af, alleen als ik meer probeer (bij een vrouw die ik leuk vind) krijg ik toch echt te vaak het signaal dat ik niet ben wat ze zoekt. En dat vind ik wel jammer ja.
pi_117819966
quote:
krijg ik toch echt te vaak het signaal dat ik niet ben wat ze zoekt.
weet je dit heel zeker? als je een beetje vlot met de dames (normaal) kan babbelen moet het toch ook lukken om als stap 1 er af en toe eentje mee te nemen voor een avondje uit/bios/eten/concertje, hoeft niet meteen om seks/relaties te gaan toch. maw ik krijg het gevoel dat je zelfs dat niet meer probeert
pi_117820319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:13 schreef Rasmussen het volgende:

[..]

weet je dit heel zeker? als je een beetje vlot met de dames (normaal) kan babbelen moet het toch ook lukken om als stap 1 er af en toe eentje mee te nemen voor een avondje uit/bios/eten/concertje, hoeft niet meteen om seks/relaties te gaan toch. maw ik krijg het gevoel dat je zelfs dat niet meer probeert
Als een vrouw altijd broodnuchter en redelijke kortaf op je reageert, ga ik zelf niet snel vragen om eens iets te doen samen.

Ik zoek de interesse van een vrouw juist in de subtiele signalen; bijv. een glimlach als je met ze praat, dat ze oogcontact zoekt etc. Als die signalen steeds ontbreken denk ik dat ze gewoon niets wilt (en met mij vele andere denk ik).
pi_117820416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:13 schreef Rasmussen het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft helemaal niet. Vrouwen moeten helemaal niets.

Ik vond die post over frustraties oppotten wel interessant. Ik weet van mezelf dat ik verschrikkelijk hard uit de hoek kan komen als ik een beetje in die hoek gedrukt word. Ik kan wel eens over the top reageren op iets wat misschien niet zo heel bijzonder is. Dat is iets van de laatste 10 jaar.
Ik voel me ook constant gespannen ongeacht of ik werk of niet. Misschien helpt "wandelen" daar tegen, gewoon als uitlaatklep. Als ik me eens een keer volledig geaccepteerd voel, dan gaan die frustraties misschien wel weg.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117820590
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik heb best veel (zowel prive als op werk) contact met vrouwen ja ;-)

[..]

Ik heb niet veel vrouwenhaat. In het verleden keek ik daarentegen juist heel positief aan tegen mijn kansen bij vrouwen etc. Alleen als je best vaak wordt "afgewezen" (ik ben nooit hard op afgewezen ofzo, alleen kreeg ik wel genoeg signalen van de vrouw dat ze mij niet zag zitten o.i.d.) heb je er na een tijdje niet echt meer zin in (ik althans niet).

Ik ben eerder teleurgesteld in mijzelf, dat ik niet in "het plaatje" pas blijkbaar. Normaal praten tegen vrouwen enzo gaat mij prima af, alleen als ik meer probeer (bij een vrouw die ik leuk vind) krijg ik toch echt te vaak het signaal dat ik niet ben wat ze zoekt. En dat vind ik wel jammer ja.
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat jij een kloon van mij bent.

Vraag aan OP: heb je een vaste meid waar je naartoe gaat of ben je meer een type dat 'alle smaakjes uitprobeert' om het zo maar even te zeggen?
pi_117820810
Mits gruwelijk nat en geen herpes is dat gewoon mooi werk, man.
pi_117820947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat jij een kloon van mij bent.

Vraag aan OP: heb je een vaste meid waar je naartoe gaat of ben je meer een type dat 'alle smaakjes uitprobeert' om het zo maar even te zeggen?
Ik heb niet echt voorkeuren. Nederlandse vrouwen kunnen wel heel mooi zijn, maar ik val weer op die types die iedereen dan weer wilt. Voor de rest Spaans en Oost-Europees.

Maar ik denk dat (onze?) enigste hoop de oudere vrouw is ;) Dan kunnen ze wat beter relativeren vaak.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:39:36 #88
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117821025
Typisch dat het allemaal aan de vrouwen ligt....
pi_117821031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik heb niet echt voorkeuren. Nederlandse vrouwen kunnen wel heel mooi zijn, maar ik val weer op die types die iedereen dan weer wilt. Voor de rest Spaans en Oost-Europees.

Maar ik denk dat (onze?) enigste hoop de oudere vrouw is ;) Dan kunnen ze wat beter relativeren vaak.
Kan ik hieruit opmaken dat je steeds een andere kiest? Ikzelf had tot voor kort een vaste meid , maar zij is 3-4 weken terug gestopt (daar kwam ik achter toen ik onlangs, na 3 maanden, weer eens ging) en dus moet ik nu weer gaan zoeken naar een nieuwe.
pi_117821281
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Logician78 het volgende:
Typisch dat het allemaal aan de vrouwen ligt....
Ik denk dat inderdaad Nederlandse vrouwen veeleisend zijn bij het zoeken van een partner :) En daarbij zijn ze erg gevoelig voor hun omgeving (hoe kun je alles "presenteren").

Dit wordt gewoon keer op keer bevestigd als ik naar het buitenland ga, waar ik vaak sneller aandacht van vrouwen krijg terwijl ik gewoon mijzelf blijf (zoals ook hier in NL).

Is verder niet echt iets mis mee denk ik, maar soms vind ik het wel jammer als de man gewoon een leuke kerel is en voor iets onbenulligs wordt afgewezen (omdat het uiterlijk niet helemaal naar haar smaak is bijv.). Maar die eisen die vrouwen hebben zijn er al met de paplepel ingegoten, dus ik kan het ze ook niet kwalijk nemen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door D.D.W. op 10-10-2012 17:53:16 ]
pi_117821487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Kan ik hieruit opmaken dat je steeds een andere kiest? Ikzelf had tot voor kort een vaste meid , maar zij is 3-4 weken terug gestopt (daar kwam ik achter toen ik onlangs, na 3 maanden, weer eens ging) en dus moet ik nu weer gaan zoeken naar een nieuwe.
Waarom zou je dat niet doen?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:53:12 #92
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117821535
Wat een onzin.
pi_117821623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet doen?
Ik doe het al aangezien ik een nieuwe meid moet zoeken. Maar ik ben licht autistisch, vandaar een voorkeur voor regelmaat.
pi_117821641
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef Logician78 het volgende:
Wat een onzin.
Veel vrouwen (maar ook mannen) zijn gewoon gevoelig voor de mening van hun ouders, collega's, vriendinnen etc. Je hebt vast wel wat uitzonderingen. Maar dit is bijv. ook gewoon één van de principes waarom sites als Facebook zo populair zijn (naast het sociale aspect jezelf "promoten"). Maar als je inderdaad uit het jaar '78 komt wordt het al een stuk minder inderdaad :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:28:33 #95
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117822746
Wellicht, toch vind ik het ergens krom om vrouwen vanwege bepaald kritisch gedrag af te schrijven terwijl je zelf net zo kritisch lijkt te zijn.

Ga eens kijken in andere lagen van de maatschappij, er zijn ook bars ed. die bekend staan dat er meer mensen van niveau komen. Ga daar eens heen, een kennis van mij heeft dezelfde "problemen" maar die blijft in het verkeerde cirquit zoeken en daardoor hetzelfde type vrouw tegenkomen, soms vraag ik mij af of hij onbewust bang is om iemand van zijn eigen niveau tegen te komen aangezien hij het nu nog op de oppervlakkigheid van dames kan gooien?
pi_117823082
Ik vind dat er niks mis is met een hoer bezoeken, ik kom regelmatig in Amsterdam en regelmatig op de Wallen. Vele mensen vergeten dat er tussen de meisjes ook lieve, aardige types zitten en niet alleen maar golddiggers.

Met lief en aardig bedoel ik niet (neppe) geile praat of gekreun tijdens de seks. Maar het oprecht interesse tonen in waar je vandaan komt, wat je in Amsterdam doet, of je studeert, of je werkt enz.

Zijn overigens vaak de oost-europeese dames die zo zijn, maar er zitten zeker genoeg geldwolven tussen, die agressief worden zodra je ze tegenspreekt e.d. , denk zelf dat het te maken heeft met het feit dat ze dan voor een pooier werken, die een bepaald bedrag per dag eist o.i.d. , is veel angst bij die meisjes. Heb laatst ook de documentaire op BNN over o.a. een prostituee gezien, en dan weet je toch ook dat er veel trieste verhalen achter de dames zitten.

Ik heb nog maar een keer of 3 gedaan en dat was puur en enkel voor de lust, je ziet een lekker ding achter het raam staan die je zo kunt pakken. Als je op dat moment zin hebt, weet je snel wat te doen. :P
pi_117824868
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef Logician78 het volgende:
Wellicht, toch vind ik het ergens krom om vrouwen vanwege bepaald kritisch gedrag af te schrijven terwijl je zelf net zo kritisch lijkt te zijn.

Ga eens kijken in andere lagen van de maatschappij, er zijn ook bars ed. die bekend staan dat er meer mensen van niveau komen. Ga daar eens heen, een kennis van mij heeft dezelfde "problemen" maar die blijft in het verkeerde cirquit zoeken en daardoor hetzelfde type vrouw tegenkomen, soms vraag ik mij af of hij onbewust bang is om iemand van zijn eigen niveau tegen te komen aangezien hij het nu nog op de oppervlakkigheid van dames kan gooien?
Dus omdat ik een slanke (mijn enigste echte eis over uiterlijk) vrouw wil ben ik te kritisch? Ik zou willen dat vrouwen genoegen namen aan een slanke man, dan had ik ook geen problemen gehad :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:25:32 #98
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117824994
Ik doelde op alle karakter eigenschappen e.d. ik vraag me altijd af of degenen die zo'n pakketje verlangen van een vrouw zelf ook net zo perfect zijn ;)

En qua uiterlijk lijkt het me logisch dat je een verzorgde dame wilt.
pi_117827188
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Logician78 het volgende:
Ik doelde op alle karakter eigenschappen e.d. ik vraag me altijd af of degenen die zo'n pakketje verlangen van een vrouw zelf ook net zo perfect zijn ;)

En qua uiterlijk lijkt het me logisch dat je een verzorgde dame wilt.
Karaktereigenschappen zijn voor mij niet echt van belang (weet niet waar je dat gelezen hebt?), het valt mij alleen tegen dat vooral jongere vrouwen juist bepaalde eisen stellen op wat voor gebied dan ook. Ik heb ze in ieder geval (vaak) niet.

Dus daarom is prostitutie voor mij een (tijdelijke) oplossing :)
pi_117827859
Het is niet dat ik hoeren niet mag, maar het idee om je eigen lichaam te verkopen zit me niet lekker. Wellicht omdat ik seks en liefde niet kan scheiden, maar ik vind het ergens jammer dat ze het doen.. Maarja, sommige zijn er vrijwillig dus die vinden het wel leuk dan, lijkt me.
Somewhere between a mistress and commitment...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')