Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die deze fantasie nooit hebben gehad?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook nooit zo'n behoefte aan gehad, sorry
Ze staan er toch niet voor niets? Een hoer beschouwd het als haar werk, ze gaat je heus niet wegsturen als je gewoon betaalt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja. Niet echt mijn ding. Groot gedeelte van de geilheid is toch ook dat iemand JOU wil?
Oeh!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
True true.
Geef mij maar een kaasplankje, wat goede wijn en een goed boek.
Hij zegt ook dat hij zichzelf niet aantrekkelijk vindt. Dus misschien probeert hij het niet eens omdat hij denkt dat de ander toch geen interesse heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef okiokinl het volgende:
TS is nog nooit geinteresseerd geweest in een vrouw, behalve voor sex?
wow.
Om een vrouw te verkrachten? Ben je simpel ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef ViezeOuweMan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die deze fantasie nooit hebben gehad?
Onzin het gaat om de macht/spanning en het volspuiten, net als pedofielie/ necrofilie etc etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Om een vrouw te verkrachten? Ben je simpel ofzo?Verkrachten gaat vooral om macht hoor, niet om seks.
Je zoekt bevestiging dat t oke is naar de hoeren te gaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef D.D.W. het volgende:
Hoi Fokkers,
Laatste tijd ben ik best actief op Hookers (als lezer). Ik lees vooral recensies en wat overige dingetjes om de leden wat beter te leren kennen.
Ik heb het idee dat erg veel hoerenlopers gewoon normale kerels zijn, bij wijze van je collega of buurman. Ook als ik met de auto bij het zandpad kom in Utrecht (daar rij ik over de brug), kijk ik nieuwschierig naar links en rechts. Stervensdruk is het altijd daar.
Uit statistieken blijkt ook dat zoveel mannen betalen voor sex, dat je er eigenlijk ook niet meer voor hoeft te schamen om het te doen!
Ikzelf woon nog in Nederland, en ben niet echt een modeltype kwa uiterlijk dus een lekkere vriendin kan/kon ik niet krijgen. Eigenlijk interesseert het hele emotionele aspect van een relatie me ook niks. Ik ben namelijk nog nooit echt oprecht geïnteresseerd geweest in een vrouw haar karakter, alleen sexueel.
Hoe kijken jullie op tegen het betalen voor sex? In mijn geval vind ik het beter als een relatie, omdat ik altijd sex kan hebben met de mooiste vrouwen (tot het eind van mijn leven) zonder "overhead" (zeg maar)Ik kan het ook makkelijk betalen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening
Dat zeggen ze, maar ik heb een aseksueel persoon nog nooit iemand zien verkrachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Om een vrouw te verkrachten? Ben je simpel ofzo?Verkrachten gaat vooral om macht hoor, niet om seks.
ja ik kan me wel voorstellen dat je afstompt als vrouwen niet aardig tegen je doen, omdat je er misschien anders uitziet ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij zichzelf niet aantrekkelijk vindt. Dus misschien probeert hij het niet eens omdat hij denkt dat de ander toch geen interesse heeft.
Misschien een idee om de volgende keer te zeggen dat hij ook ná de daad zijn pik even in de wasbak moet hangen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef snakelady het volgende:
maar toch heb ik altijd een soort van naar nasmaakje bij hoerenlopers, geen idee waarom eigenlijk.
De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat). Natuurlijk doen ze hun best om het niet zo te laten blijken maar als puntje bij paaltje komt.. Daarom voel ik er ook weinig voor om echt met een vrouw te leven, en waarschijnlijk nog een lelijke ook. Nee, doe dan mij maar af en toe een hoertjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja ik kan me wel voorstellen dat je afstompt als vrouwen niet aardig tegen je doen, omdat je er misschien anders uitziet ofzo.
maar dan nog. vrouwen zijn gewoon mensen hoor. niet een ander diersoort.
Als het puntje bij het paaltje komt...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat). Natuurlijk doen ze hun best om het niet zo te laten blijken maar als puntje bij paaltje komt.. Daarom voel ik er ook weinig voor om echt met een vrouw te leven, en waarschijnlijk nog een lelijke ook. Nee, doe dan mij maar af en toe een hoertje
Seksuele personen wel dus? Das ook een vreemd trekje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ik heb een aseksueel persoon nog nooit iemand zien verkrachten.
Of over gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:13 schreef rece het volgende:
[..]
Seksuele personen wel dus? Das ook een vreemd trekje.
niks mis mee hoor, als je kiest voor een vrijgezellenbestaan en af en toe betaalde sex.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat). Natuurlijk doen ze hun best om het niet zo te laten blijken maar als puntje bij paaltje komt.. Daarom voel ik er ook weinig voor om echt met een vrouw te leven, en waarschijnlijk nog een lelijke ook. Nee, doe dan mij maar af en toe een hoertje
Was een inkopper.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of over gehoord
Sowieso, die lul komt omhoog toch, is daar geen opwinding / lust meer voor nodig oid?
Mja, tzijn psycho's laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef rece het volgende:
[..]
Was een inkopper.
Het schijnt zo te zijn dat verkrachters kicken op de macht en daardoor opgewonden worden. Als een vrouw meewerkt is de kans dat de verkrachter doorgaat aanmerkelijk lager omdat de machtsfactor er dan niet meer is en dus de seksuele opwinding ook achterwege blijft.
Met dank aan de vele misdaadseries voor deze informatie.
Stimmtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, tzijn psycho's laten we het daarop houden.
Natuurlijk zoek ik al de oorzaak bij mijzelf. Maar het moet dan iets zijn wat ik niet aan mijzelf kan veranderen (zal wel iets met uiterlijk zijn, of dat ik meer het type "nice guy" ben).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef okiokinl het volgende:
[..]
niks mis mee hoor, als je kiest voor een vrijgezellenbestaan en af en toe betaalde sex.
je moet alleen niet denken dat er geen slimme of interessante vrouwen zijn. ik ken er een hele boel.
misschien moet je je zelfs eens afvragen of het niet aan jou ligt dat je geen leuke vrouwen kent.
sex kan je kopen, maar je weet toch ook wel dat je liefde, kameraadschap en genegenheiden al dat soort dingen niet bij prostituees kan vinden? dus ik bedoel maar, sluit jezelf er niet helemaal voor af. relaties zijn moeilijk maar leveren ook iets op dat jij anders niet zult vinden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Natuurlijk zoek ik al de oorzaak bij mijzelf. Maar het moet dan iets zijn wat ik niet aan mijzelf kan veranderen (zal wel iets met uiterlijk zijn, of dat ik meer het type "nice guy" ben).
Heb ook af en toe wel interesse gehad, maar daar had ik dan helaas geen klik mee.
Zaken als kameraadschap etc. kan ik bij vrienden/collega's krijgen. Natuurlijk is een (aantrekkelijke) leuke vrouw een mooie aanvulling op je leven, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd.
maakt allemaal niet uit, vrouwen die geen nice guy willen of over uiterlijk vallen zijn inderdaad de oppervlakkige typetjes die je moet mijden. maar dan moet je zelf ook wel voorbij oppervlakkige dingen kunnen kijken. uiteindelijk moet iedereen dat toch, als we oud zijn dan is iedereen lelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Natuurlijk zoek ik al de oorzaak bij mijzelf. Maar het moet dan iets zijn wat ik niet aan mijzelf kan veranderen (zal wel iets met uiterlijk zijn, of dat ik meer het type "nice guy" ben).
Heb ook af en toe wel interesse gehad, maar daar had ik dan helaas geen klik mee.
Dus daarom moet ik mijn leven slijten met een vrouw die ik sexueel niet aantrekkelijk vind? Waarschijnlijk ben ik hier ook meermaals door "afgekeurd", maar of uit wanhoop een random lelijke vrouw uitkiezen verstandig is (terwijl ik niet echt veeleisend ben, maar een normaal slank postuur en gezicht schijnt al te hoog gegrepen te zijn voor mij)..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef okiokinl het volgende:
[..]
maakt allemaal niet uit, vrouwen die geen nice guy willen of over uiterlijk vallen zijn inderdaad de oppervlakkige typetjes die je moet mijden. maar dan moet je zelf ook wel voorbij oppervlakkige dingen kunnen kijken. uiteindelijk moet iedereen dat toch, als we oud zijn dan is iedereen lelijk.
maar goed, het is geen versier topic, sorry. wou alleen maar even kwijt, geef niet op. en ondertussen lekker oefenen tegen betaling, niks mis mee hoor.
Ik ben het lijstje al afgegaan (goede baan etc. tot een verzorgd uiterlijk). Zou mijn god niet weten wat ik nog moet doen eigenlijk, dus kom ik maar tot de conclusie dat het iets is wat ik niet in de hand heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je graag het idee wilt behouden dat jij er niks aan kunt doen en daarom voor jezelf rectificeerd dat je in deze rol blijft hangen?
Je hebt het ook niet zelf in handen, het wilt alleen niet zeggen dat je iets fout doet...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben het lijstje al afgegaan (goede baan etc. tot een verzorgd uiterlijk). Zou mijn god niet weten wat ik nog moet doen eigenlijk, dus kom ik maar tot de conclusie dat het iets is wat ik niet in de hand heb.
Dat heb ik dus al gedaan (meermaals), terwijl ik toen zelfs ook (dacht) signalen te krijgen (oogcontact enzo). Maar die hele periode van onzekerheid en hoop dat het misschien wel iets kan worden, ben ik gewoon echt zat. Ook omdat het in het verleden altijd wel weer teleurstellend afliep voor mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het ook niet zelf in handen, het wilt alleen niet zeggen dat je iets fout doet...
Hell je moet wel achter de wijven aan zogezegd, want zij komen niet naar jou toe... Ook al lig je goed in de markt.
Dat is precies de reden dat ik niet zou gaan; niets geiler dan een vrouw die geil van jou wordt en klaarkomt omdat ze van de sex geniet... Tja dat is mijn handicap, ik zou zelf nooit kunnen genieten van een hoer omdat ik weet dat ze de sex niet voor de sex doet...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die hoer kan jou als persoon echt geen ruk schelen, als ze maar haar centen krijgt. Tijdens het neuken zit ze vermoedelijk al met haar gedachtes in de kleding/schoenenzaak.
En als je vrouw je pijpt omdat ze weet dat ze nieuwe laarzen nodig heeft?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik niet zou gaan; niets geiler dan een vrouw die geil van jou wordt en klaarkomt omdat ze van de sex geniet... Tja dat is mijn handicap, ik zou zelf nooit kunnen genieten van een hoer omdat ik weet dat ze de sex niet voor de sex doet...
Ja en jij bent zo onwijs diepgaand natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ontmoet heb (of spreek) zijn gewoon erg oppervlakkig en naïef (en dat zijn er best wel wat).
Mijn vrouw koopt haar laarzen van haar eigen geld; lijkt wel lomp staan, na een pijpbeurt je portemonnee trekken en je eigen vrouw 100 euro gegeven; "bedankt schat!"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als je vrouw je pijpt omdat ze weet dat ze nieuwe laarzen nodig heeft?
Soms wel, maar ik vraag me af of er veel tussen zitten die dat hebben. Ik kan er niet over oordelen. Tja thuis zit ik ook voor mijn plezier achter mijn computer, op mijn werk is het vaak toch niets minder interessant...quote:En vrouwen hebben soms ook seks omdat ze je een plezier willen doen, niet omdat ze er per se zelf om zitten te springen.
dat laatste ben ik het mee eens. je leert ook gelijk wat losser met vrouwen om te gaan als je er regelmatig iets mee doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dus daarom moet ik mijn leven slijten met een vrouw die ik sexueel niet aantrekkelijk vind? Waarschijnlijk ben ik hier ook meermaals door "afgekeurd", maar of uit wanhoop een random lelijke vrouw uitkiezen verstandig is (terwijl ik niet echt veeleisend ben, maar een normaal slank postuur en gezicht schijnt al te hoog gegrepen te zijn voor mij)..
Interessante vrouwen heb je ook ja, dat geloof ik wel
Een prostituee lijkt mij gewoon een leuke manier om met de tijd toch enigszins wat aan je trekken te komen, en kijken wat de toekomst voor de rest brengt.
Ikzelf bezoek ook af en toe prostituees voor soortgelijke redenen en ik ben dus van mening dat er niks mis mee is. Wij zijn geen eunuchen, wij zijn mannen en dus hebben wij af en toe onze behoeftes. Niet voldoen aan die drang om seks te hebben kan op lange termijn schadelijke gevolgen hebben in de vorm van opgepotte frustratie. Beter om dan even je kwakkie te lozen (onder de voorwaarde natuurlijk dat de prostituee in kwestie haar werk niet gedwongen doet).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef D.D.W. het volgende:
Hoi Fokkers,
Laatste tijd ben ik best actief op Hookers (als lezer). Ik lees vooral recensies en wat overige dingetjes om de leden wat beter te leren kennen.
Ik heb het idee dat erg veel hoerenlopers gewoon normale kerels zijn, bij wijze van je collega of buurman. Ook als ik met de auto bij het zandpad kom in Utrecht (daar rij ik over de brug), kijk ik nieuwschierig naar links en rechts. Stervensdruk is het altijd daar.
Uit statistieken blijkt ook dat zoveel mannen betalen voor sex, dat je er eigenlijk ook niet meer voor hoeft te schamen om het te doen!
Ikzelf woon nog in Nederland, en ben niet echt een modeltype kwa uiterlijk dus een lekkere vriendin kan/kon ik niet krijgen. Eigenlijk interesseert het hele emotionele aspect van een relatie me ook niks. Ik ben namelijk nog nooit echt oprecht geïnteresseerd geweest in een vrouw haar karakter, alleen sexueel.
Hoe kijken jullie op tegen het betalen voor sex? In mijn geval vind ik het beter als een relatie, omdat ik altijd sex kan hebben met de mooiste vrouwen (tot het eind van mijn leven) zonder "overhead" (zeg maar)Ik kan het ook makkelijk betalen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening
Ik ben niet zo diepgaand, en zoek eigenlijk ook niet persee dat in een vrouw. Er is een verschil tussen oppervlakkigheid (a la mtv mentaliteit) en diepgang.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo onwijs diepgaand natuurlijk
Zoals ik al zei zoek ik echt geen model ofzo, het enigste wat ik wil is dat ze een gezond figuur (slank) heeft met een niet-afschrikwekkend gezicht (gewoon girl-next-door type). Misschien is dat wel te veel gevraagd, hoewel ik zelf ook gewoon slank ben met een normaal gezicht. Voor een relatie moet je zowel een fysieke als geestelijke klik hebben, anders loop je na een tijdje gewoon tegen een muur. Ik ben liever alleen ongelukkig als ongelukkig in een relatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dat laatste ben ik het mee eens. je leert ook gelijk wat losser met vrouwen om te gaan als je er regelmatig iets mee doet.
maar zoek ook gewoon eens een vrouw waar je geestelijk een connectie mee hebt. het is namelijk zo, dat als je verlieft wordt, je heel anders naar iemand gaat kijken, en sex niet alleen maar sex meer is. of met andere woorden, als je iemand echt leuk vind, is uiterlijk minder belangrijk.
ja niet dat je dus per se een heel erg lelijke vrouw moet uitzoeken, er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn zijn lijkt me. maar dat kan ook een paar mooie ogen zijn of een vriendelijke stem ofzo.
deze weg voor jezelf afsluiten gaat je denk ik niet gelukkig maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |