Ja foutjes in de TTquote:
WERELDSquote:
Seriemoordenaars qua TV-programma.quote:
Ze deed er wel gewichtig over iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Specularium het volgende:
Zij heeft d'r troost gezocht in eten waarschijnlijk.
quote:» Er is al 83 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Helaas vraagt hij daar inderdaad niet naar door.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Werken die mensen niet? En als ze werken, wat zouden ze dan doen vraag ik me af.
Ja, dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Werken die mensen niet? En als ze werken, wat zouden ze dan doen vraag ik me af.
Goeien tip.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Kom op mij met een naald af en ik vertel je alles.
Of met een hond.
Met een hond op jou komen. Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Kom op mij met een naald af en ik vertel je alles.
Of met een hond.
Op AF komen he? Niet komenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Met een hond op jou komen. Ik moest lachen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, doe eens niet zo dramatisch.
Stuk gevaarlijker dan een hond.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ik neem wel een pot wespen mee voor je.
Als je allergisch bent wel. Maar een flinke beet van een hond is ook niet zo fijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuk gevaarlijker dan een hond.
Volgens mij interesseert het jou na een flesje wijn ook geen reet meer of het een hond of kat is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je allergisch bent wel. Maar een flinke beet van een hond is ook niet zo fijn.
En stuur die hond anders even op Peter Faber af.
Ik was net even een stukje buiten lopen en had serieus bijna een worsthondje aan mijn broekspijp hangen. Serieus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je allergisch bent wel. Maar een flinke beet van een hond is ook niet zo fijn.
En stuur die hond anders even op Peter Faber af.
Voor katten ben ik helemaal niet bang, die laat ik zo in mijn hand bijten, geen probleem.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij interesseert het jou na een flesje wijn ook geen reet meer of het een hond of kat is.
Kijk daar heb je het al, rotbeesten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik was net even een stukje buiten lopen en had serieus bijna een worsthondje aan mijn broekspijp hangen. Serieus.
Toch even melden.
Buiten lopen,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik was net even een stukje buiten lopen en had serieus bijna een worsthondje aan mijn broekspijp hangen. Serieus.
Toch even melden.
Frisse lucht nodig en moest een afvalzak in de container mikken.quote:
quote:
Wat is dat toch met de dinsdag- en donderdagavond? Teveel toffe programma'squote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef alors het volgende:
Straks een nieuwe aflevering. Met Georgina
Ohja RR ook straks hequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de dinsdag- en donderdagavond? Teveel toffe programma's
Leuk sowiesoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
Ik vind haar helemaal niet mooi, wel leuk.
Dom. Ze zou blond moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef marcodej het volgende:
Ik heb liever leuk dan mooi. Zij is vooral leuk, maar ook wel mooi.
Ze sport ook achterlijk veel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef alors het volgende:
Kutwijf, alles met mayonaise eten en dan zo'n figuur hebben
Ik denk dat het bij haar wel genetisch is hoor, ze zegt toch ook dat ze traint om haar benen dikker te maken. Sommige mensen hebben gewoon geluk.quote:
Die benen van haar zijn vies dun.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij haar wel genetisch is hoor, ze zegt toch ook dat ze traint om haar benen dikker te maken. Sommige mensen hebben gewoon geluk.
Ik kan ook veel eten zonder echt aan te komen. Hoewel, nu ik een zittend beroep heb...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij haar wel genetisch is hoor, ze zegt toch ook dat ze traint om haar benen dikker te maken. Sommige mensen hebben gewoon geluk.
terwijl ik haar poes wel wil likken.quote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef tralalala het volgende:
Opstijgen is juist het leukste van heel die saaie vliegreis.
Nee, Piet Paulusma gepijpt.quote:
Ga maar lekker slapen joh, morgen gezond weer op.quote:
Costa en Volle Maanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
Die matige Nederlandse B-films destijds met Verbaan, Chantal Janzen, Katja Schuurman etc destijds![]()
![]()
![]()
Johan Nijenhuis verdiende een Oscar daarvoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
Die matige Nederlandse B-films destijds met Verbaan, Chantal Janzen, Katja Schuurman etc destijds![]()
![]()
![]()
Wie zijn er ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
Tong, ga je straks ook P en W kijken?
Wordt een Toptopic.
Het brooddieet is zo 20ste eeuws.quote:
Ik heb blijkbaar gereageerd vorig seizoen,maar ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef marcodej het volgende:
Volgt ie elke week een ander iemand ofzo?
Ja, Mart Smeets o.a. Het is een nieuwe opzet omdat ze niet tevreden waren met het oude format, en dit is lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef marcodej het volgende:
Volgt ie elke week een ander iemand ofzo?
Ik laat me betalen....en noem me geen tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met hoeren... toch?
Hou gewoon je muilquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik laat me betalen....en noem me geen toch
Zij kwam ook gewoon eerlijk over, niet zo ohohoo super gelukkig gemaakt als veel andere BN'ers.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:50 schreef milaya het volgende:
Ik kreeg een beetje een somber gevoel toen ik ernaar keek. Ze komt niet erg gelukkig over.
Nou...ze komt instabiel over. Zo een meisje-meisje type die niet echt een ruggengraat heeft wanneer dit nodig is.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:50 schreef milaya het volgende:
Ik kreeg een beetje een somber gevoel toen ik ernaar keek. Ze komt niet erg gelukkig over.
Nja, ze heeft wel een heel lange lijst met films en allerlei dingen, dus het lukt haar wel om door te gaan ofzo. Het is niet zo dat ze thuis sip op de bank gaat zitten. Maar het gaf me toch een beetje een naar gevoel. Ook dat ze vertelde dat ze jarenlang in een soort glazen bol zat en soms zo diep weg was in haar hoofd dat ze woorden niet eens meer begreep, en dat voor een lange tijd. Dat kan toch nooit gezond zijn? En dat ze zelfmoord achter de hand had als ze het niet meer leuk vond.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou...ze komt instabiel over. Zo een meisje-meisje type die niet echt een ruggengraat heeft wanneer dit nodig is.
inderdaad. ze oogt nog heel jongquote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef vencodark het volgende:
Georgina vond ik altijd al sympathiek maar nu vind ik haar eigenlijk nog leuker. Spontaan, lief, eerlijk, raar en leuke vrouw. Ze is 34 ofzo maar ik vind het nog zo'n meisje om te zien.
Mart@magikdatzeggen.nl?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb trouwens het e-mailadres van Mart.
hashtag jeweetquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom staat er een hamkaas voor Filemon rechtsonder in beeld?
Zeggen dat hij vervangen moet worden, dan blokt ie je ongezien de tyfus.quote:
Maar dan mis ik zijn tweetsquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeggen dat hij vervangen moet worden, dan blokt ie je ongezien de tyfus.
Ach, jij mist nu de tweets van Ray. Ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, jij mist nu de tweets van Ray. Ook leuk.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef marcodej het volgende:
Toch een heerlijk leven. Whiskeytje drinken met mannen onder elkaar, Vueltaatje volgen en af en toe een foutje maken.
Eens. Prettige televisie dit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef BobW het volgende:
Nu al afgelopen, dit moet toch gewoon een uur duren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |