Was een grapjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben bezet en te oud![]()
OT: Zin om te koken dalijk lekker nasi maken
Exact hetzelfdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Moest het lezen voor Nederlands, maar tot verbazing een goed boek
quote:
amputeren, er zit niks anders op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb secondenlijm over mijn vingers gekregen![]()
Is er een middel waarmee je dat eraf krijgt?
Nagelvijlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb secondenlijm over mijn vingers gekregen![]()
Is er een middel waarmee je dat eraf krijgt?
Herkenbaar. Zeker na het bezoek van Merkel aan Griekenland. De doodnormale Griek gaat echt niet met 50 met pensioen en heeft geen schuld aan de crisis. Dat hebben de Griekse banken en de rijke rederijen die geen belasting betalen. Daar wordt alleen niks aan gedaan, doordat al die lui familie of sterke banden hebben met de regering. Daarnaast zijn de bezittingen van Griekenland veel te goedkoop verkocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, politieke discussies voeren met mensen die er geen drol van af weten maar wel het hardste schreeuwen en godveren op alles wat in die wereld gebeurt
Succes!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Wel oke, heb vandaag sportdag, ga mijn best doen om achter een bal aan te rennen
Idem!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
De competentie "wakker worden" gaat van m'n CV af.
Te hardcore.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:42 schreef Mandéra het volgende:
Half uurtje wakker, nog steeds knallende koppijn en keelpijn, maar dat stopt me niet! Straks college, gelukkig maar 2 uurtjes vandaag.
Maar het is nog geen maandagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef Luxuria het volgende:
Oh noooo, ik moet maandag aan de receptie zitten, daar heb ik dus echt geen zin in...
Ja idd..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar het is nog geen maandag
Zondag avond ga je dan met zo'n fijn gevoel slapen als je weekend weer voorbij is
Spannend! Succes komt vast goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen is de grote dag van de presentatie. Veel voorbereidingen en zenuwen
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen is de grote dag van de presentatie. Veel voorbereidingen en zenuwen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.![]()
OT: te wakker, denk weer te veel na voor het slapen.
dankjulliequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Spannend! Succes komt vast goed
Ik vind dat altijd gezellig klinken, dat dialect.quote:
Limburgquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd gezellig klinken, dat dialect.Deze kwamen ook echt het zuiden, was goed te horen.
8 bladzijdes is toch niet zo gek veel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Paniek, moet 8 bladzijdes leren in een avondje, kan me helemaal niet concentreren
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Net terug van de tandarts, tandarts zei dat ik een van de beste gebit heb wat ze ooit heeft gezien, beter kan niet toch![]()
Wel als het net uit is met mijn vriend waardoor ik een concentratie heb van een pinda en nu pas begin met lerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:41 schreef Mandéra het volgende:
[..]
8 bladzijdes is toch niet zo gek veel?
Je vriend moet je vergeten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel als het net uit is met mijn vriend waardoor ik een concentratie heb van een pinda en nu pas begin met leren
Ja oke maar hij was toch een lul blijkbaar hoe je zo vertelde dus boeiendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk ja..
Maar wel een "lul" wie ik super leuk vond /vindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja oke maar hij was toch een lul blijkbaar hoe je zo vertelde dus boeiend
Dat zijn alle ex-vriendjes toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja oke maar hij was toch een lul blijkbaar hoe je zo vertelde dus boeiend
Like duh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Je moet ook alles zelf doen als je het goed gedaan wil hebben hè!
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:34 schreef miesjelle112 het volgende:
Strakjes bachelor diploma uitreiking
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Like duh.
Ik weet niet hoe ik me nu precies voel, bedenk ik net.Het zal een mix tussen slaperig en verlangend zijn. Meh.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:34 schreef miesjelle112 het volgende:
Strakjes bachelor diploma uitreiking
* Fera knuffelt Garyquote:
Ik ben lief.quote:
Dan ben je ook baas!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben lief.
Ik luister nu de theme song van Pokémon.
Ik nog 200 voor maandagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Paniek, moet 8 bladzijdes leren in een avondje, kan me helemaal niet concentreren
Het verschil tussen vmbo en mastersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik nog 200 voor maandagen het gaat nog lukken ook
Idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik nog 200 voor maandagen het gaat nog lukken ook
Wie zegt dat ik op het vmbo zit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het verschil tussen vmbo en masters
Data is al meervoudquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op het vmbo zit?
En daarbij moest ik alle data's weten etc, daar ben ik gewoon niet zo goed in.
Hey vmbo'er, "data's" bestaat niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op het vmbo zit?
En daarbij moest ik alle data's weten etc, daar ben ik gewoon niet zo goed in.
Ik zit mezelf juist heerlijk af te zonderen met mijn koptefoon. Moet ik vaker doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben te hinderlijk aanwezig vandaagonline/op het forum, wellicht ook tov collega's
ik ruik het weekend en heb een toffe avond gehad gisteren
Wel een havist, zo te zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oeps
Sorry, maak soms fouten, woon ook pas 6 jaar in NL.
Waarschijnlijk doordat ik vanochtend 05:00 wakker was, en 05:45 moest opstaan vanwege werk.quote:
Ik wou dat ik dat konquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zit mezelf juist heerlijk af te zonderen met mijn koptefoon. Moet ik vaker doen.
Zat op tvwo, maar door de omstandigheden thuis, ging leren niet meer zo goed.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat konIk moet nog werken, daarna mijn marathon startnummer ophalen, eten, leren...
Heb ik vandaag ook eens gedaan tijdens het projectwerk op school. Echt zo chill, niemand die je stoort, waardoor je veel productiever bentquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zit mezelf juist heerlijk af te zonderen met mijn koptefoon. Moet ik vaker doen.
heb al een week niet gelopen, voel me schuldigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij blijft maar lopen he
Ik moet mezelf steeds weer motiveren om naar pilates te gaan.Niet dat ik het zo erg vind, want achteraf voel je je elke keer weer goed, maar ik wil een teleporter
Ja, ik heb vandaag ook opeens veel meer gedaan dan normaal en je hebt ook minder last van de moodswings om je heen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook eens gedaan tijdens het projectwerk op school. Echt zo chill, niemand die je stoort, waardoor je veel productiever bent![]()
OT: goed
Da's braaf, niet je lijfje overbelasten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
heb al een week niet gelopen, voel me schuldigmaar de beste voorbereiding voor zo'n HM is nu rust pakken en al die gare pijntjes en spieren te laten herstellen.
OT: ik zuuk het niet. (van mijn collega geleerd: Boxmeers dialect: http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Boksmeers )
Voor sommige ouders is het ook geschikt ze compleet uit je leven te schoppenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:56 schreef Trashcanman het volgende:
Compleet ruk, net mijn ouders maar even de deur uit geschopt zodat ik wat rust in mijn kop kan krijgen.
Meh, ik ga er van uit dat dit eenmalig is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor sommige ouders is het ook geschikt ze compleet uit je leven te schoppen
quote:
Werken in het weekend zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doordat ik vanochtend 05:00 wakker was, en 05:45 moest opstaan vanwege werk.
Maargoed, moet ik even doorheen. moet morgen ook 05:45 opstaan, en zondag ook.
werken zou verboden moeten worden
Een luid gejuich weerklonk uit de servieskastquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dus zal mijn vriend wel niet veel zien...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Een luid gejuich weerklonk uit de servieskast
Kinky shit ouwe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]Dat dan weer wel
Maar hij komt zaterdag wel slapen als dat maar goed gaat
Werksequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Werken in het weekend zou verboden moeten wordenMaar gelukkig ben ik niet de enige...
OT: Wel ok lekker vrij mijn huisje gepoetst alleen is mijn stofzuiger nu kapot![]()
Dan morgenvroeg werken, 's avonds een wedstrijd volleybal en zondag weer een late dienst...
Dus zal mijn vriend wel niet veel zien... Maandag weer vrij maar dan moet hij weer werken natuurlijk
Wie durft onze AJ verdrietig te maken ?quote:
Mijn ex, maar daar hebben alle mensen hier al genoeg van gehoord denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wie durft onze AJ verdrietig te maken ?
Tnx jij ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef Miam het volgende:
[..]
Werkse
OT; Goed. lekker rustig avondje ..
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tnx jij ookals je er eenmaal bent...
OT: Wel goed eigenlijk, lekker alleen
Waarom zou het dat niet zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Meh, de hele nacht half wakker/half slapen, denkend aan haar. Ik vind haar leuk, maar is het reëel?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:09 schreef Evienne het volgende:
Lekker douchen op verjaardag
Knobbeltje in borst vinden
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed, zometeen even inkopen doen(eten en drinken, van gastgezinnen krijgen we alleen maardingen mee) voor weekje Londen
Weekje sletten zal je goed doen. Have a jolly good timequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed, zometeen even inkopen doen(eten en drinken, van gastgezinnen krijgen we alleen maardingen mee) voor weekje Londen
Ze woont ver weg, is nog niet zo lang uit een ruim 3 jarige relatie en ze zit bij me in de klas. Geen idee of dat dan wel slim is om te doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou het dat niet zijn?
OT: Beetje brak, maar verder goed.
Pittig, succes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:55 schreef ArnosL het volgende:
Verveeld en totaal niet gemotiveerd vandaag om te leren. Toch even doorzetten, anders haal ik m'n achterstand op Wiskunde niet in. Op het VMBO voor het laatst Wiskunde gehad en dat was in 2008. Over een paar weken een tentamen Wiskunde waarbij er verder wordt gegaan op het eindniveau van de havo, Wiskunde B.
Dat wordt nog wat
Ze zit bij je in de klas, maar woont ver weg?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze woont ver weg, is nog niet zo lang uit een ruim 3 jarige relatie en ze zit bij me in de klas. Geen idee of dat dan wel slim is om te doen.
Ik heb een lange afstandsrelatie gehad, was opzich qua afstand wel te doen, maar het is gewoon onpraktisch.
Moet het even aankijken, gewoon mezelf blijven en. Het huidige leuke contact blijven behouden, want tot nu toe hebben we gewoon leuk contact.
Uh, weekje slettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Weekje sletten zal je goed doen. Have a jolly good time
Jij bent toch niet...?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zit bij je in de klas, maar woont ver weg?
Wel herkenbaar jouw verhaal; heb ook iemand leren kennen die niet echt in de buurt woont, en daarnaast kom ik net uit een hele lange relatie. Lastig..
Fijn zo'n rustig weekendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Net thuis van werk en over een half uur weer weg want moet vanavond om kwart voor 7 een wedstrijd spelen. Dus om een uur of 10 thuis hoop ik![]()
En morgen weer om 6 uur op want mijn late dienst is veranderd in een ochtenddienst, op zich wel fijn..
quote:
Thanks!quote:
quote:
Laat me niet nog eens zo schrikkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
die van mij zit niet in mijn klas geloof ik
Je bent toch niet van suiker gemaakt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat een weer!Ik wilde vandaag de stad in, maar ik blijf toch maar thuis.
Ojee, beterschap!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij heb ik iets verkeerds gegeten.
Ik heb al lang niet meer in een klas gezetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
die van mij zit niet in mijn klas geloof ik
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer in een klas gezeten
Chickies vinden me wel sweetieee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent toch niet van suiker gemaakt?
* Gary_Oak geeft een Full Restore.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij heb ik iets verkeerds gegeten.
Bestonden die dingen maar in het echte leven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
* Gary_Oak geeft een Full Restore.
Ik zou dan elke dag een Rare Candy eten!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bestonden die dingen maar in het echte leven.
Heerlijk jaquote:
Niet gaan een optie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:30 schreef Flippiee het volgende:
Slapeloos max uur Geslapen en vandaag naar pretpark. Fml
Familie uitje en kaartje al betaald. Het is een optie om niet te gaan maar niet een waar ik gevoelsmatig voor wil kiezenquote:
Idd. Uitgeweest of gewoon slapeloosheid?quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Familie uitje en kaartje al betaald. Het is een optie om niet te gaan maar niet een waar ik gevoelsmatig voor wil kiezen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou dan elke dag een Rare Candy eten!
Aw.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Verdrietig, ik zou vandaag al 9 maanden samen zijn met ...
Meisje wilde me versieren en wees een andere knakker behoorlijk hard af voor mij en toen verzaakte ik daar op in te gaanquote:
Ik denk dat een Fresh Water handiger voor jou is nu.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan overigens wel een Full Restore gebruiken. Wat een kater.
Maar alcohol is vergif, ik ben ook poisoned nu. Jwz.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik denk dat een Fresh Water handiger voor jou is nu.
OT:
Zonder reden geblokkeerd op WhatsApp door een meisje.Wat heb ik nou weer gedaan?
Zeg het dan gewoon!
* Gary_Oak geeft een Antidote.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar alcohol is vergif, ik ben ook poisoned nu. Jwz.
quote:
Is veel te duur!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]Maar een Full Restore pakt alles mee, dus imo was het toch beter geweest. Gelijk weer full HP enz.
Wat bespaar jij op mij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is veel te duur!Ik breng je wel naar een Pokémon Center, is toch gratis!
Owh ja, shit, ik moet ook lopen hè!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat bespaar jij op mij.Maar misschien ben ik tegen die tijd al fainted.
Ik word wel warm van jouw Pokémonnerdyness.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Owh ja, shit, ik moet ook lopen hè!Ehm, nou, ik gebruik wel Fly, want ik land dan toch altijd voor de deur van een Pokémon Center.
Hahaha!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word wel warm van jouw Pokémonnerdyness.
Maar ik zal kappen met de slowchat.
OT: Brak. Kater is weer terug.
Alweer die film, of is dat een seriequote:Op zondag 14 oktober 2012 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb zin in volgende week
Zit lekker lui in een joggingbroek en eten, pretty little liars kijken
Al voel ik me ergens verdrietig, probeer het te negeren.
Seriequote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alweer die film, of is dat een serie
Over een paar maanden lach je eromMiss wel een paar weken
Ach, 25 valt best mee, en wat nou romantiekquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
voel me kut want soms denk ik weleens dat het aan mijzelf ligt dat ik nooit een romantische date kan krijgen.
ik wil het wel! zo met kaarslicht, en met een spelletje ofzo
godver en ik ben al 25!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |