Was een grapjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben bezet en te oud![]()
OT: Zin om te koken dalijk lekker nasi maken
Exact hetzelfdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Moest het lezen voor Nederlands, maar tot verbazing een goed boek
quote:
amputeren, er zit niks anders op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb secondenlijm over mijn vingers gekregen![]()
Is er een middel waarmee je dat eraf krijgt?
Nagelvijlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb secondenlijm over mijn vingers gekregen![]()
Is er een middel waarmee je dat eraf krijgt?
Herkenbaar. Zeker na het bezoek van Merkel aan Griekenland. De doodnormale Griek gaat echt niet met 50 met pensioen en heeft geen schuld aan de crisis. Dat hebben de Griekse banken en de rijke rederijen die geen belasting betalen. Daar wordt alleen niks aan gedaan, doordat al die lui familie of sterke banden hebben met de regering. Daarnaast zijn de bezittingen van Griekenland veel te goedkoop verkocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, politieke discussies voeren met mensen die er geen drol van af weten maar wel het hardste schreeuwen en godveren op alles wat in die wereld gebeurt
Succes!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Wel oke, heb vandaag sportdag, ga mijn best doen om achter een bal aan te rennen
Idem!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
De competentie "wakker worden" gaat van m'n CV af.
Te hardcore.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:42 schreef Mandéra het volgende:
Half uurtje wakker, nog steeds knallende koppijn en keelpijn, maar dat stopt me niet! Straks college, gelukkig maar 2 uurtjes vandaag.
Maar het is nog geen maandagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef Luxuria het volgende:
Oh noooo, ik moet maandag aan de receptie zitten, daar heb ik dus echt geen zin in...
Ja idd..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar het is nog geen maandag
Zondag avond ga je dan met zo'n fijn gevoel slapen als je weekend weer voorbij is
Spannend! Succes komt vast goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen is de grote dag van de presentatie. Veel voorbereidingen en zenuwen
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen is de grote dag van de presentatie. Veel voorbereidingen en zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |