Van alle FOK!kers wil jij (aannemend) met mij meeten? Terwijl je niet eens op de cam wil/kan komen?quote:
Ik ga ook niet voor het uiterlijk en zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van alle FOK!kers wil jij (aannemend) met mij meeten? Terwijl je niet eens op de cam wil/kan komen?
Nee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel zo een grote keus in toffe FOK!kers die je kan meeten waarom niet weet ik veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor het uiterlijk en zo
cruciale informatie die ik nog niet had bij het beantwoorden van de vraag.quote:Ja, dus waarom dat "vertrouwde" dan niet doen en het openbare wel?
Oh sorry.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
cruciale informatie die ik nog niet had bij het beantwoorden van de vraag.
Hoi mooierd!!quote:
Ik snap je hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel zo een grote keus in toffe FOK!kers die je kan meeten waarom niet weet ik veel.
Ik ook, maar hij wil mij niet meeten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nog wil ik Bobje wel meeten hoor. Hij is tof.
Ouch, die u doet pijn.quote:
Veel fans ineensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij wil mij niet meeten.
Ik probeer je mijn kelder in te lokken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel fans ineensIs wel anders geweest hier
Nog ouder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet toevallig dat je binnekort weer een jaar ouder bent
Jij ook jongeman!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet toevallig dat je binnekort weer een jaar ouder bent
FU!quote:
wanneer gaan wij meeten dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nog wil ik Bobje wel meeten hoor. Hij is tof.
Flips is gewoon een teasequote:
Het scheelt maar 2 jaar.quote:
Ik kan serieus niet vooruit plannen, aangezien mijn planningen snel veranderen maar op het HBO hebben we herfstvakantie x 2 weken. Dus ik heb soort van tijd dan.quote:
quote:
Dat was gewoon een teken dat R&P meets niet voor mij geschikt zijn. Ik bedoel die andere keren kon ik ook al niet. God beschermt jullie gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als ze kan staan alle tunnels in brand
primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet vooruit plannen, aangezien mijn planningen snel veranderen maar op het HBO hebben we herfstvakantie x 2 weken. Dus ik heb soort van tijd dan.
[..]
[..]
Dat was gewoon een teken dat R&P meets niet voor mij geschikt zijn. Ik bedoel die andere keren kon ik ook al niet. God beschermt jullie gewoon.
Weer geen vakantie voor mijquote:
Ik haat je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kusje vanuit de wereld buiten je kantoor
Klootzakquote:
Ik ben ook heel blij met mijn baan hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik over 2 weken ook al een baan, beter een baan dan vakantie.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
zo omschrijven mensen mij helemaal niet
Hoe kom je aan zo'n dikke anus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
lol, ik zie geen PI's totdat ik gequote heb
Grapjasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
zo omschrijven mensen mij helemaal niet
Moeilijk te geloven hoorquote:
Je vrienden verkopen je meteen een hoek als je zoiets doet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben alleen gemeen tegen jou omdat jij het pikt
Niemandquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vrienden verkopen je meteen een hoek als je zoiets doet?
Valt me tegen welquote:
Goede vraag wel. Voornamelijk wel ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he. Zou Mur alleen maar haatseks hebben?
the angels' share, in 't filmhuisquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Draaien er nog films deze week die jullie echt aanraden?
Klinkt als een leuke film maar ga met een vriendin naar Pathe want we hebben zo'n pasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef Ballard het volgende:
[..]
the angels' share, in 't filmhuis
schotse whiskey film
Het filmhuis is we vaak stukken goedkoper met de tickets toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef Ballard het volgende:
ja wanneer komt filmhuis eindelijk is ook met zo'n pas
scheelt niet zoveelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het filmhuis is we vaak stukken goedkoper met de tickets toch?
Dat zuigt wel dan. Vaak wel gave films bij filmhuis heb alleen nooit iemand die met me mee wilquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Altijd fijn als ouders je totaal negeren.
"heloef ik heb een ketting voor je gekocht"
"Ik wil geen ketting"
"toe nou"
"Waarom kan je het niet gewoon eerst vragen?"
Geen antwoord
Ouders, nu zit ik met een kloteketting opgescheept.
Waarom moeten ze toch altijd alles opdringen? Vragen is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een opgezette nerts voor me gekocht. Of althans, ik denk dat het een nerts is.
Ow en een stuk schedel met een klein gewei er op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom moeten ze toch altijd alles opdringen? Vragen is niet zo moeilijk.
In mijn hoofd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Naaktfoto's van flippie? Hoezo dat? Niet dat het echt uitmaakt maar waar zijn die dan?
Ik zit nu met een ketting van een kruis opgescheept.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow en een stuk schedel met een klein gewei er op.
Ach, is beter dan een ketting.
Draai het kruis om en wees rebels.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nu met een ketting van een kruis opgescheept.
Waarom moest ze nou gelovig zijn?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Draai het kruis om en wees rebels.
Genie ben je ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schud de oplossingen zo uit mijn mouw.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Morrowind wel weer mooi om te spelen trouwens. Kennen jullie het?
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil je dan dat schilderen en posten?
Net wakker?quote:
navondquote:
ik sowiesoquote:
Is dat zo?quote:
Liever lui dan moe.quote:
Zijn alle rimpeltjes nu weg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, even een schoonheidsslaapje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |