Van alle FOK!kers wil jij (aannemend) met mij meeten? Terwijl je niet eens op de cam wil/kan komen?quote:
Ik ga ook niet voor het uiterlijk en zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van alle FOK!kers wil jij (aannemend) met mij meeten? Terwijl je niet eens op de cam wil/kan komen?
Nee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel zo een grote keus in toffe FOK!kers die je kan meeten waarom niet weet ik veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor het uiterlijk en zo
cruciale informatie die ik nog niet had bij het beantwoorden van de vraag.quote:Ja, dus waarom dat "vertrouwde" dan niet doen en het openbare wel?
Oh sorry.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
cruciale informatie die ik nog niet had bij het beantwoorden van de vraag.
Hoi mooierd!!quote:
Ik snap je hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Ik bedoel zo een grote keus in toffe FOK!kers die je kan meeten waarom niet weet ik veel.
Ik ook, maar hij wil mij niet meeten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nog wil ik Bobje wel meeten hoor. Hij is tof.
Ouch, die u doet pijn.quote:
Veel fans ineensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij wil mij niet meeten.
Ik probeer je mijn kelder in te lokken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel fans ineensIs wel anders geweest hier
Nog ouder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet toevallig dat je binnekort weer een jaar ouder bent
Jij ook jongeman!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet toevallig dat je binnekort weer een jaar ouder bent
FU!quote:
wanneer gaan wij meeten dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nog wil ik Bobje wel meeten hoor. Hij is tof.
Flips is gewoon een teasequote:
Het scheelt maar 2 jaar.quote:
Ik kan serieus niet vooruit plannen, aangezien mijn planningen snel veranderen maar op het HBO hebben we herfstvakantie x 2 weken. Dus ik heb soort van tijd dan.quote:
quote:
Dat was gewoon een teken dat R&P meets niet voor mij geschikt zijn. Ik bedoel die andere keren kon ik ook al niet. God beschermt jullie gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als ze kan staan alle tunnels in brand
primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet vooruit plannen, aangezien mijn planningen snel veranderen maar op het HBO hebben we herfstvakantie x 2 weken. Dus ik heb soort van tijd dan.
[..]
[..]
Dat was gewoon een teken dat R&P meets niet voor mij geschikt zijn. Ik bedoel die andere keren kon ik ook al niet. God beschermt jullie gewoon.
Weer geen vakantie voor mijquote:
Ik haat je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kusje vanuit de wereld buiten je kantoor
Klootzakquote:
Ik ben ook heel blij met mijn baan hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik over 2 weken ook al een baan, beter een baan dan vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |