Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij vroeg er wel om.Ik twijfelde alleen
Daar ging het fout dus
Ik heb altijd Faxie nog als back-upquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Scheelt weer een pint en een glas water
Ik heb geen PM gehad en Skippy heeft een andere kloon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zou kunnen .. of aangezien de pm.. skippy
Mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.
Sedanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
S95?
Die naam komt me bekend voor maar kan hem niet meer plaatsen.
Enlighten me
En dat op iemand die je continu teleurstelt oh oh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna ja..
Ik was gelijk compleet verliefd op je.
Ja mja ik weet ook niet meer hoe het precies kwam dat ie ze vroeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.
En jaloers en verdrietig en paranoia omdat ik je niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat op iemand die je continu teleurstelt oh oh.
Hij komt hier ook niet zo snel, maar ach.. boeiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen PM gehad en Skippy heeft een andere kloon.
Al zegt dat ook niet zoveel, natuurlijk.
Jij bent toch wel beter en leuker en meer hetero dan Ronaldo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had ze bijna gehad![]()
Zonder er om te vragen? Wat een baas is het toch ook.
[..]
Ik kan niet op tegen degene waar ze een oogje op heeft.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef rival het volgende:
ik wil gewoon weten of ie misschien dit heeft
[ afbeelding ]
want dan is ie best tof
Skippy wel, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij komt hier ook niet zo snel, maar ach.. boeie
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
Ja mja ik weet ook niet meer hoe het precies kwam dat ie ze vroeg.![]()
Ballen heeft ie wel, ja.
plus ronaldo heeft een auwtje aan de schouderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch wel beter en leuker en meer hetero dan Ronaldo!
Gewoon wat cellen op kweek zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?
Ik moet bij die vent in de leer gaan. Kijken hoe hij ballen kweekt.
Dank je Huppel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet zo'n goed gevulde bankrekeningquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En miljoenen op de bank.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
plus ronaldo heeft een auwtje aan de schouder
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?
Ik moet bij die vent in de leer gaan. Kijken hoe hij ballen kweekt.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?
Ik zou nooit meer kleren aan trekken danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?
Ik stuur soberzo geen naaktfoto's, anders kom ik dalijk nergens meer aan de bak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet via foto's dan is alle spanning er van af.quote:
Beetje koud tenzij je in de Tropen woont.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer kleren aan trekken dan
Hehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stuur soberzo geen naaktfoto's, anders kom ik dalijk nergens meer aan de bak.
Maar ik probeer er achter te komen wanneer het gepast is te vragen en wanneer niet.
Oh ging het over fotos, sorry.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet via foto's dan is alle spanning er van af.
In hoeverre is het sturen van foto's naar een individu anders dan het posten van foto's op een openbaar forum?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat jij een lekker wijf zou zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer kleren aan trekken dan
anders is het omdat je de ontvanger vaak wel vertrouwd en alle mensen op een openbaar forum misschien nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In hoeverre is het turen van foto's naar een individu anders dan het posten van foto's op een openbaar forum?
Dan moet ik het voorlopig maar doen met die sexy en gewaagd foto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
Hehehe
Ja geen idee, verschilt ook per chick denk ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat jij een lekker wijf zou zijn.
Persoonlijk denk ik eerder dat je dan door zou kunnen voor tweelingzus van kkj
Goede vraag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In hoeverre is het turen van foto's naar een individu anders dan het posten van foto's op een openbaar forum?
ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat jij een lekker wijf zou zijn.
Persoonlijk denk ik eerder dat je dan door zou kunnen voor tweelingzus van kkj
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dus waarom dat "vertrouwde" dan niet doen en het openbare wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
anders is het omdat je de ontvanger vaak wel vertrouwd en alle mensen op een openbaar forum misschien niet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik het voorlopig maar doen met die sexy en gewaagd foto's
Mensen die het daar niet op zouden kunnen moeten hun mannenkaart inleveren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Daar kan ik het wel op.
True story.
Ja hoor van alle mensen op FOK! zonder ook maar ooit je cam aan gehad te hebben wil jij best meeten?!quote:
Je zin loopt niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor van alle mensen op FOK! zonder ook maar ooit je cam aan gehad te hebben wil jij best meeten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |