quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Er zit een knopje, "Verwijder deze persoon en markeer mij als offline".
Zoooo wat een leugen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je een sukkel bent en ze je allemaal geblokt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het dan een beetje onzin om zoiets te verkondigen. Ik heb ook niet speciaal de behoefte om iemand te daten die De Volkskrant leest bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist. Ik heb wel eens een FOK!er geneukt, m'n ex is een FOK!er, hier ontmoet. Maar ik heb nu geen behoefte om met FOK!ers te daten of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast de Twi's-piemel-fanclub? Of zullen we deze dan integreren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we de Twi-fanclub oprichten?
Fixedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef S30 het volgende:
[..]
Ok, het aantal wijven die me heefthebben geblokeerd loop wel steeds hoger op ja.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vind het dan een beetje onzin om zoiets te verkondigen. Ik heb ook niet speciaal de behoefte om iemand te daten die De Volkskrant leest bijvoorbeeld.De H&M nieuwsbrief lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die loopt echt een week achter.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vind het dan een beetje onzin om zoiets te verkondigen. Ik heb ook niet speciaal de behoefte om iemand te daten die De Volkskrant leest bijvoorbeeld.Mag best gezegd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is wel mooi integreerbaar. Moet je eerst lid worden van de gewone fanclub. Als je je daarin bewezen hebt, mag je een kleine vergoeding betalen om lid te mogen worden van de Twi's-piemel-fanclub.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naast de Twi's-piemel-fanclub? Of zullen we deze dan integreren?
Fok relaties tellen niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd. Hier hebben we relaties.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is vannacht ineens gelukt, ja?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef S30 het volgende:
[..]
Zoooo wat een leugen.heb je een S30?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt als een erg goed plan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel mooi integreerbaar. Moet je eerst lid worden van de gewone fanclub. Als je je daarin bewezen hebt, mag je een kleine vergoeding betalen om lid te mogen worden van de Twi's-piemel-fanclub.
Lid worden van de piemelfanclub. Haha, snap je hem?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel mooi integreerbaar. Moet je eerst lid worden van de gewone fanclub. Als je je daarin bewezen hebt, mag je een kleine vergoeding betalen om lid te mogen worden van de Twi's-piemel-fanclub.
Gewone relaties hommo.quote:
In mijn droom kwam hij naar mij toe en zei ik trouw met je Flips. Nu ben ik verloofd en leef ik lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vannacht ineens gelukt, ja?
Kom dan mee naar buiten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewone relaties hommo.
[..]
In mijn droom kwam hij naar mij toe en zei ik trouw met je Flips. Nu ben ik verloofd en leef ik lang en gelukkig.
Dan houden wij er nog een leuk zakcentje aan over.quote:
Ik zie je al weer schuddebuiken van het lachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Lid worden van de piemelfanclub. Haha, snap je hem?
Een echte droomvrouw ben je Flipsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn droom kwam hij naar mij toe en zei ik trouw met je Flips. Nu ben ik verloofd en leef ik lang en gelukkig.
Ahhhhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewone relaties hommo.
[..]
Bijzonder scherp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een echte droomvrouw ben je Flips
Wat als ik al buiten ben?quote:
Haha, scherpquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een echte droomvrouw ben je Flips
Hoe is 't met je?
Als het nou realiteit werd he.quote:
Alsof jij goed genoeg bent om Flips te hosselen.quote:
Stuur hem naaktfoto's.quote:
Je bent niet de enige. Heb ben verkoubheib obgelobenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, scherp
Wel goed eigenlijkMoe, maar goed. Oh en gestrest.
Wat ik nu ook op FOK! doe is mij een raadsel.
Dat is ons allen een raadsel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Wat ik nu ook op FOK! doe is mij een raadsel.
Doe eens lief tegen Bobje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij goed genoeg bent om Flips te hosselen.
Slechts het beste van het beste voor onze Flips.
Die had ie bijna al gehad.quote:[..]
Stuur hem naaktfoto's.
Bah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb ben verkoubheib obgeloben
Misschien dat we daarom op FOK! zitten.quote:
Nouja, aangezien twi al bezet is, moet jij het dan maar doen he. Hossel der.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof jij goed genoeg bent om Flips te hosselen.
Slechts het beste van het beste voor onze Flips.
Ik ben ook ziek geworden. En twi was er vrijdag ook. Ik denk dat het net als de eerste Royco meet gewoon twi zijn schuld is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb ben verkoubheib obgeloben
Oh dit is wng, maar ben het met je eens! Heb geen idee wie ik hier zou willen datequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
En sowieso, ik zou niet weten wie van hier ik zou moeten daten om eerlijk te zijn.
Alles is altijd de schuld van Twi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek geworden. En twi was er vrijdag ook. Ik denk dat het net als de eerste Royco meet gewoon twi zijn schuld is.
Hij had ze bijna gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Bobje.
[..]
Die had ie bijna al gehad.![]()
Maar genoeg over mij.
Ik kan niet op tegen degene waar ze een oogje op heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, aangezien twi al bezet is, moet jij het dan maar doen he. Hossel der.
nu ga ik Twi nooit meer aanrakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek geworden. En twi was er vrijdag ook. Ik denk dat het net als de eerste Royco meet gewoon twi zijn schuld is.
Ik ben ook ziek sinds vrijdag. Wel opvallend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij vroeg er wel om.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had ze bijna gehad![]()
Zonder er om te vragen? Wat een baas is het toch ook.
[..]
Ik kan niet op tegen degene waar ze een oogje op heeft.
Scheelt weer een pint en een glas waterquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nu ga ik Twi nooit meer aanraken
Bijna ja..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef Flippiee het volgende:
Die had ie bijna al gehad.![]()
Maar genoeg over mij.
Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij vroeg er wel om.Ik twijfelde alleen
Daar ging het fout dus
Ik heb altijd Faxie nog als back-upquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Scheelt weer een pint en een glas water
Ik heb geen PM gehad en Skippy heeft een andere kloon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zou kunnen .. of aangezien de pm.. skippy
Mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.
Sedanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
S95?
Die naam komt me bekend voor maar kan hem niet meer plaatsen.
Enlighten me
En dat op iemand die je continu teleurstelt oh oh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna ja..
Ik was gelijk compleet verliefd op je.
Ja mja ik weet ook niet meer hoe het precies kwam dat ie ze vroeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.
En jaloers en verdrietig en paranoia omdat ik je niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat op iemand die je continu teleurstelt oh oh.
Hij komt hier ook niet zo snel, maar ach.. boeiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen PM gehad en Skippy heeft een andere kloon.
Al zegt dat ook niet zoveel, natuurlijk.
Jij bent toch wel beter en leuker en meer hetero dan Ronaldo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had ze bijna gehad![]()
Zonder er om te vragen? Wat een baas is het toch ook.
[..]
Ik kan niet op tegen degene waar ze een oogje op heeft.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef rival het volgende:
ik wil gewoon weten of ie misschien dit heeft
[ afbeelding ]
want dan is ie best tof
Skippy wel, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij komt hier ook niet zo snel, maar ach.. boeie
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
Ja mja ik weet ook niet meer hoe het precies kwam dat ie ze vroeg.![]()
Ballen heeft ie wel, ja.
plus ronaldo heeft een auwtje aan de schouderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch wel beter en leuker en meer hetero dan Ronaldo!
Gewoon wat cellen op kweek zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?
Ik moet bij die vent in de leer gaan. Kijken hoe hij ballen kweekt.
Dank je Huppel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet zo'n goed gevulde bankrekeningquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En miljoenen op de bank.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
plus ronaldo heeft een auwtje aan de schouder
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?
Ik moet bij die vent in de leer gaan. Kijken hoe hij ballen kweekt.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?
Ik zou nooit meer kleren aan trekken danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?
Ik stuur soberzo geen naaktfoto's, anders kom ik dalijk nergens meer aan de bak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet via foto's dan is alle spanning er van af.quote:
Beetje koud tenzij je in de Tropen woont.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer kleren aan trekken dan
Hehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stuur soberzo geen naaktfoto's, anders kom ik dalijk nergens meer aan de bak.
Maar ik probeer er achter te komen wanneer het gepast is te vragen en wanneer niet.
Oh ging het over fotos, sorry.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet via foto's dan is alle spanning er van af.
In hoeverre is het sturen van foto's naar een individu anders dan het posten van foto's op een openbaar forum?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat jij een lekker wijf zou zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer kleren aan trekken dan
anders is het omdat je de ontvanger vaak wel vertrouwd en alle mensen op een openbaar forum misschien nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In hoeverre is het turen van foto's naar een individu anders dan het posten van foto's op een openbaar forum?
Dan moet ik het voorlopig maar doen met die sexy en gewaagd foto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
Hehehe
Ja geen idee, verschilt ook per chick denk ik.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat jij een lekker wijf zou zijn.
Persoonlijk denk ik eerder dat je dan door zou kunnen voor tweelingzus van kkj
Goede vraag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In hoeverre is het turen van foto's naar een individu anders dan het posten van foto's op een openbaar forum?
ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat jij een lekker wijf zou zijn.
Persoonlijk denk ik eerder dat je dan door zou kunnen voor tweelingzus van kkj
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dus waarom dat "vertrouwde" dan niet doen en het openbare wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
anders is het omdat je de ontvanger vaak wel vertrouwd en alle mensen op een openbaar forum misschien niet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik het voorlopig maar doen met die sexy en gewaagd foto's
Mensen die het daar niet op zouden kunnen moeten hun mannenkaart inleveren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Daar kan ik het wel op.
True story.
Ja hoor van alle mensen op FOK! zonder ook maar ooit je cam aan gehad te hebben wil jij best meeten?!quote:
Je zin loopt niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor van alle mensen op FOK! zonder ook maar ooit je cam aan gehad te hebben wil jij best meeten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |