oh in dat geval schuldigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem, want heb nog nooit iemand van hier gedate
Ik heb wel sukkels van hier gedate.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem, want heb nog nooit iemand van hier gedate
Helemaal niet aan het daten tegenwoordig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh in dat geval schuldig
maar tegenwoordig niet
Zo laag ligt mijn lat ook weer nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso wordt hier alles geraakt wat een kut heeft en gewillig is toch?
Zelfs dat is wel al ff geleden jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niet aan het daten tegenwoordig?
Telt twi niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel sukkels van hier gedate.van FOK! dan. Van dit topic niet.
Das toch geen sukkel!quote:
Ik had het niet over het verleden, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij je niet al door verscheidene fokkers laten uitwonen?
Ok, maar aangezien kaneel daar naar vroeg dacht ik dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het niet over het verleden, toch?
Dan heb ik iets gemist. Ik heb wel eens een FOK!er geneukt, m'n ex is een FOK!er, hier ontmoet. Maar ik heb nu geen behoefte om met FOK!ers te daten of zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, maar aangezien kaneel daar naar vroeg dacht ik dat.
Ze hebben het niet zo op kloontjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef S30 het volgende:
Waarom zijn de vrouwen in mijn paiq lijstje nooit online ?
Er zit een knopje, "Verwijder deze persoon en markeer mij als offline".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef S30 het volgende:
Hoe gaat het eig met die nieuwe vriend van je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist. Ik heb wel eens een FOK!er geneukt, m'n ex is een FOK!er, hier ontmoet. Maar ik heb nu geen behoefte om met FOK!ers te daten of zo.
Goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het eig met die nieuwe vriend van je?
Omdat je een sukkel bent en ze je allemaal geblokt hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef S30 het volgende:
Is die er nog niet dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we de Twi-fanclub oprichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |