Ja, kut, computers zitten me dwars. Ze scheiden er aan alle kanten mee uit. Gooi ze uit het raam, die ondingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ouwe knuffelbeer van me. Hoe is het?
Spijtig. Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, kut, computers zitten me dwars. Ze scheiden er aan alle kanten mee uit. Gooi ze uit het raam, die ondingen.
Dat is ruk. Wat moet je nu doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:
Nog geen reactie over mijn open project.
Mijn laptop een kop koffie over gegooid, nog te lui om te bellen. De harde schijf van mijn PC leek brak, maar nu ligt het toch weer aan wat anders. En de buurvrouw heeft een laptop gedumpt om te maken, god weet wat ze ermee gedaan heeft. Die flikker ik straks weer terug door de brievenbus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig. Wat heb je er mee gedaan dan?
[..]
Dat is ruk. Wat moet je nu doen?
Zou ik nooit bij jou doen hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mur vermoordt zijn dates? No wonder dat ie alleen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is je buurvrouw geefbaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn laptop een kop koffie over gegooid, nog te lui om te bellen. De harde schijf van mijn PC leek brak, maar nu ligt het toch weer aan wat anders. En de buurvrouw heeft een laptop gedumpt om te maken, god weet wat ze ermee gedaan heeft. Die flikker ik straks weer terug door de brievenbus.
Het normale project.quote:
Zeker. Gewoon onbeleefd anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het normale project.
Al vind ik stiekem dat het sowieso wel netjes als ze een reactie zouden sturen, positief of negatief, ik ben er lang genoeg mee bezig geweest. Dan kunnen zij ook wel even een mailtje sturen als ze me niet uitkiezen. Dus misschien is het gewoon wat uitgelopen.
Jij hebt al zoveel complexen, dit kan er toch makkelijk bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
"Je voorstel is zeker interessant en biedt veel mogelijkheden. Zoals het er nu ligt is het voor 1 persoon, binnen de beschikbare tijd te complex. Daarom willen we je graag uitnodigen voor de toelichting op je voorstel, MORGEN, woensdag 10 oktober ergens tussen 13:00u - 16:00u in H5.111
Presenteer kort in 5 minuten je voorstel (vanaf een laptop), zodat we je aan de hand daarvan verder op weg kunnen helpen met feedback om te kijken of er een haalbaar project uit kan komen."
![]()
![]()
![]()
![]()
Te complex.Kennen ze me nog niet ofzo.
Helemaal top!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
"Je voorstel is zeker interessant en biedt veel mogelijkheden. Zoals het er nu ligt is het voor 1 persoon, binnen de beschikbare tijd te complex. Daarom willen we je graag uitnodigen voor de toelichting op je voorstel, MORGEN, woensdag 10 oktober ergens tussen 13:00u - 16:00u in H5.111
Presenteer kort in 5 minuten je voorstel (vanaf een laptop), zodat we je aan de hand daarvan verder op weg kunnen helpen met feedback om te kijken of er een haalbaar project uit kan komen."
![]()
![]()
![]()
![]()
Te complex.Kennen ze me nog niet ofzo.
Ja nou ja zolang je de stoppen erna ook maar goed doet tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
Morgen dus pitchen en dan hoor je meteen of je mee mag doen.Maar dit is een belangrijke eerste stop.
Mensen die niet haten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
Niet haten, ik ben vrolijk, alleen maar liefde vandaag.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik nooit bij jou doen hoor.
En alleen?Dat zei je tegen die anderen vast ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
Niet haten, ik ben vrolijk, alleen maar liefde vandaag.
Oei, busted.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei je tegen die anderen vast ook.
Ok. Tof voor je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
Nou mensen ik ga in Japan afstuderen
De reden lijkt me vrij evidentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok. Tof voor je.
Hoezo dat ineens Bob?
Daar kan hij wel neuken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok. Tof voor je.
Hoezo dat ineens Bob?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kan hij wel neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kan hij wel neuken.Nu moet ik aan Loka denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar denk ik iedere dag aan.quote:
Mensen die Loka niet zouden rakenquote:
Sowieso wordt hier alles geraakt wat een kut heeft en gewillig is toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar denk ik iedere dag aan.
[..]
Mensen die Loka niet zouden raken
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zou zeker niet iedereen raken. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso wordt hier alles geraakt wat een kut heeft en gewillig is toch?
Ga maar weer elitair doen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zou zeker niet iedereen raken. Verre van zelfs.
neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Japan hebben ze ook zolderkamersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je ouders sturen je zo ver mogelijk weg van je zolderkamer?
En zelfmoordbossen. Voor als ik de zolderkamer beu ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Japan hebben ze ook zolderkamers.
Nee. Gewoon neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, van papier toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Japan hebben ze ook zolderkamers.
Eh..nee Bob. Zelfs ik doe dat nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor pickachu als je daar bent hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En zelfmoordbossen. Voor als ik de zolderkamer beu ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autistische vrouwen die vallen op mondige schoonhedenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen.Wat denk je nou zelf.
Hoe minder ze willen, hoe leuker het is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe minder ze willen, hoe leuker het is.
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |