Hoe bedoel je?quote:
Ze heeft 't zelf ook op FOK gezetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou mijn dates via Fok nooit zomaar prijsgeven trouwens. Je weet nooit of het nog eens tegen je gebruikt gaat worden
Same here hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
Vooralsnog alleen maar leuke mensen, maar toch. Ik blijf liever discreet
Moet je voorstellen, dat mensen weten dat je met elkaar geneukt hebt, en dan steeds die grapjes erover aan moeten horen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here hoor
Genoeg ellende gezien hier op fok
Word je er elke keer weer aan herinnertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Moet je voorstellen, dat mensen weten dat je met elkaar geneukt hebt, en dan steeds die grapjes erover aan moeten horen.
IIIIEEEUUWW!
Ik schaam me er niet voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, dat mensen weten dat je met elkaar geneukt hebt, en dan steeds die grapjes erover aan moeten horen.
IIIIEEEUUWW!
Wacht maar tot jullie ooit ruzie krijgen, en er hier op Fok staat dat je een rare piemel hebt. Of dat je om je moeder roept bij het klaarkomen.quote:
Dat doet iedereen toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie ooit ruzie krijgen, en er hier op Fok staat dat je een rare piemel hebt. Of dat je om je moeder roept bij het klaarkomen.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie ooit ruzie krijgen, en er hier op Fok staat dat je een rare piemel hebt. Of dat je om je moeder roept bij het klaarkomen.
En bedankt he!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb nog geen leuke vrouwen op fok gezien, en ik zal nooit daten via fok.
Houd fok gescheiden van mijn sociaal / prive leven
Dat hoopte ik ook te doen na een paar laatste meets.. is me niet geluktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Houd fok gescheiden van mijn sociaal / prive leven
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor voor half 1 of ik morgen mag pitchen voor mijn project, anders ben ik niet toegelaten. Ik heb nog niets gehoord.
Het zou echt niet tof zijn, heb er in totaal namelijk al 10 uur aan gewerkt, en als ik dan straks toch aan het normale project mee moet doen is dat echt zonde.quote:
Dan weet je wel waar het is mis gegaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou echt niet tof zijn, heb er in totaal namelijk al 10 uur aan gewerkt, en als ik dan straks toch aan het normale project mee moet doen is dat echt zonde.Sowieso, gisteren met koorts de laatste puntjes op de i gezet, was al niet tof.
Uhm sorry?quote:
Heb een aantal meets mee gemaakt maar was totaal niet mijn type mensen en ook niet mijn dingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook te doen na een paar laatste meets.. is me niet gelukt
Dat is idd onlangs geluktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Maar goed, gewoon een kwestie van leuke mensen uitkiezen en de rest lekker laten zitten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Sommige Fokkers zijn wel leuk. Het is alleen wel zo dat op veel meets de helft uit half-gare autisten bestaat, geheel volgens de clichésMaar goed, gewoon een kwestie van leuke mensen uitkiezen en de rest lekker laten zitten.
Die keuze is daar na pas gekomenquote:
Uitspraken deze man. Echt ongehoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Sommige Fokkers zijn wel leuk. Het is alleen wel zo dat op veel meets de helft uit half-gare autisten bestaat, geheel volgens de clichésMaar goed, gewoon een kwestie van leuke mensen uitkiezen en de rest lekker laten zitten.
Ze doen ook niets, je kan net zo goed een zuurtje nemen. Maar even ergens op zuigen (ha-ha) vind ik altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
StrepsilsNog liever doodgaan van de keelpijn dan dat ik die dingen ga eten.
Ik moet ook altijd een maagtablet na die dingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
Eens! 1x gehad.. men ik werd misselijk van die smaak
Het was meer een open deur die ik aan het intrappen was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uitspraken deze man. Echt ongehoord
Dat bedoel ik. Nu kan ik me nog verschuilen he. Want op meets kom ik toch niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het was meer een open deur die ik aan het intrappen was.
Je kan naar de Backgammon-meeting in Sas van Gent. Hoor daar goede verhalen over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Knofl00k het volgende:
ey wanneer is er weer een meeting in Zeeland?
Wanneer jij er eentje organiseert?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Knofl00k het volgende:
ey wanneer is er weer een meeting in Zeeland?
Als ik jou de weg naar je voordeur uitleg, dan ben je al een heel eind op weg!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu kan ik me nog verschuilen he. Want op meets kom ik toch niet.
Hater.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik studeer ook nog he.(en sta niet alleen ingeschreven) Dus wat dat betreft ben ik al een stapje verder dan mligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik jou de weg naar je voordeur uitleg, dan ben je al een heel eind op weg!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef debeterebob het volgende:
Ik studeer ook nog he.(en sta niet alleen ingeschreven) Dus wat dat betreft ben ik al een stapje verder dan mlig
Zijn er actiefoto's van jou in een collegezaal? Want een LOI-studie kan je ook gewoon vanonder je veilige bureau doen, dus ik kan je niet zomaar op je woord geloven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik studeer ook nog he.(en sta niet alleen ingeschreven) Dus wat dat betreft ben ik al een stapje verder dan mlig
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]studeren de schuld geven van het huis niet uitgaan
... dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef debeterebob het volgende:
Ik doe dan ook een combinatie van natuurkunde, wiskunde en luchtvaarttechnologie en in de zomervakantie volg ik lectures bij het CERN.
Of hij doet al die studies zodat hij zogenaamd een reden heeft om niet buiten te komen, want het is natuurlijk 24/7 werk.quote:
Om zich te laten vervoeren naar een deeltjesversnellerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus hij is wel eens buiten geweest.
Niet haten op het CERN. Is best indrukwekkend daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om zich te laten vervoeren naar een deeltjesversneller
*kuch* projectgroepjes *kuch*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij doet al die studies zodat hij zogenaamd een reden heeft om niet buiten te komen, want het is natuurlijk 24/7 werk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar hij is geen sukkel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is die weer eens geband ja? Nee dan zou ik voor Penersbaart gaan.
Dat geloof ik graag. Ik moet me nu inhouden om geen grappen te maken over nerds, Higgs-bosons en het net zo onvindbaar zijn van dat ding en jouw sociale leven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet haten op het CERN. Is best indrukwekkend daar.
Dat is juist het mooie aan een fokrelatie. Stiekem toch genieten van die shit tussen Naatje en Arachidequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was best wel vermakelijk. Alsof je naar de afscheidsmusical van de vierde klas VMBO aan het kijken was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan een fokrelatie. Stiekem toch genieten van die shit tussen Naatje en Arachide
Als je met een boot vaart kom je kanalen tegen en als een hertje dorst heeft drinkt het bij de moeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik moet me nu inhouden om geen grappen te maken over nerds, Higgs-bosons en het net zo onvindbaar zijn van dat ding en jouw sociale leven.
Maar je weet dat ik het goed bedoel. Hoe was het incident trouwens? Je mag ambigue en vaag antwoorden, dan begrijp ik het ook wel.
Niemand van fok denk ikquote:
Dat is indrukwekkend? Of is dit zo'n vaag antwoord?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:25 schreef debeterebob het volgende:
als een hertje dorst heeft drinkt het bij de moeder.
OK. Ik heb nog even aan je gedacht toen ik in Tokyo zat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je met een boot vaart kom je kanalen tegen en als een hertje dorst heeft drinkt het bij de moeder.
gaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Ik heb nog even aan je gedacht toen ik in Tokyo zat.
Tokyo was wel verhelderend ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
gaaaaaaaaay
EDIT: Was het verhelderend?
Ik heb niet gehosseld. Als ik iets moet concluderen is het dat Japanse vrouwen over het algemeen niet mijn interesse weten te wekken. Wat een kritiekloze, nikszeggende giechelende kutten met bijzonder weinig inhoud zijn dat, zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je nog een animechick gehosseld? Daar heb je de eckte eckte.
Mur vermoordt zijn dates? No wonder dat ie alleen isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je leeft ook nog steeds, dus dan is het zeker dat je niet met Mur aan het daten bent.
Hij is net een bidsprinkhaan. Maar dan geslachtswisselingen jwt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mur vermoordt zijn dates? No wonder dat ie alleen is.
Vermoorden, vermoorden...Ik geloof dat hij het liefkozen noemt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mur vermoordt zijn dates? No wonder dat ie alleen is.
Ies koeltoer denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet gehosseld. Als ik iets moet concluderen is het dat Japanse vrouwen over het algemeen niet mijn interesse weten te wekken. Wat een kritiekloze, nikszeggende giechelende kutten met bijzonder weinig inhoud zijn dat, zeg.
Grappig. Maar dan blijf ik liever bij hem uit de buurt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is net een bidsprinkhaan. Maar dan geslachtswisselingen jwt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vermoorden, vermoorden...Ik geloof dat hij het liefkozen noemt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vermoorden, vermoorden...Ik geloof dat hij het liefkozen noemt.
Klopt, maar het is in het echt nog erger dan dat ik had verwacht. Ze hebben geen mening en vinden alles wat ik doe of zeg fantastisch. Daar gaat mijn piemel snel van hangen, kan ik je zeggen.quote:
Klinkt wel als een paradijs voor kansloze fokkers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, maar het is in het echt nog erger dan dat ik had verwacht. Ze hebben geen mening en vinden alles wat ik doe of zeg fantastisch. Daar gaat mijn piemel snel van hangen, kan ik je zeggen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een paradijs voor kansloze fokkers.
Hebben ze geen deeltjesversnellers in Japan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een paradijs voor kansloze fokkers.
Nee, maar wel kerncentrales (inkopper)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben ze geen deeltjesversnellers in Japan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben ze geen deeltjesversnellers in Japan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |