gaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Ik heb nog even aan je gedacht toen ik in Tokyo zat.
Tokyo was wel verhelderend ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
gaaaaaaaaay
EDIT: Was het verhelderend?
Ik heb niet gehosseld. Als ik iets moet concluderen is het dat Japanse vrouwen over het algemeen niet mijn interesse weten te wekken. Wat een kritiekloze, nikszeggende giechelende kutten met bijzonder weinig inhoud zijn dat, zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je nog een animechick gehosseld? Daar heb je de eckte eckte.
Mur vermoordt zijn dates? No wonder dat ie alleen isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je leeft ook nog steeds, dus dan is het zeker dat je niet met Mur aan het daten bent.
Hij is net een bidsprinkhaan. Maar dan geslachtswisselingen jwt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mur vermoordt zijn dates? No wonder dat ie alleen is.
Vermoorden, vermoorden...Ik geloof dat hij het liefkozen noemt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mur vermoordt zijn dates? No wonder dat ie alleen is.
Ies koeltoer denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet gehosseld. Als ik iets moet concluderen is het dat Japanse vrouwen over het algemeen niet mijn interesse weten te wekken. Wat een kritiekloze, nikszeggende giechelende kutten met bijzonder weinig inhoud zijn dat, zeg.
Grappig. Maar dan blijf ik liever bij hem uit de buurt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is net een bidsprinkhaan. Maar dan geslachtswisselingen jwt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vermoorden, vermoorden...Ik geloof dat hij het liefkozen noemt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vermoorden, vermoorden...Ik geloof dat hij het liefkozen noemt.
Klopt, maar het is in het echt nog erger dan dat ik had verwacht. Ze hebben geen mening en vinden alles wat ik doe of zeg fantastisch. Daar gaat mijn piemel snel van hangen, kan ik je zeggen.quote:
Klinkt wel als een paradijs voor kansloze fokkers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, maar het is in het echt nog erger dan dat ik had verwacht. Ze hebben geen mening en vinden alles wat ik doe of zeg fantastisch. Daar gaat mijn piemel snel van hangen, kan ik je zeggen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een paradijs voor kansloze fokkers.
Hebben ze geen deeltjesversnellers in Japan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een paradijs voor kansloze fokkers.
Nee, maar wel kerncentrales (inkopper)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben ze geen deeltjesversnellers in Japan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben ze geen deeltjesversnellers in Japan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |