Daar denk ik iedere dag aan.quote:
Mensen die Loka niet zouden rakenquote:
Sowieso wordt hier alles geraakt wat een kut heeft en gewillig is toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar denk ik iedere dag aan.
[..]
Mensen die Loka niet zouden raken
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zou zeker niet iedereen raken. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso wordt hier alles geraakt wat een kut heeft en gewillig is toch?
Ga maar weer elitair doen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik zou zeker niet iedereen raken. Verre van zelfs.
neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Japan hebben ze ook zolderkamersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je ouders sturen je zo ver mogelijk weg van je zolderkamer?
En zelfmoordbossen. Voor als ik de zolderkamer beu ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Japan hebben ze ook zolderkamers.
Nee. Gewoon neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, van papier toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Japan hebben ze ook zolderkamers.
Eh..nee Bob. Zelfs ik doe dat nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor pickachu als je daar bent hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En zelfmoordbossen. Voor als ik de zolderkamer beu ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autistische vrouwen die vallen op mondige schoonhedenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen.Wat denk je nou zelf.
Hoe minder ze willen, hoe leuker het is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe minder ze willen, hoe leuker het is.
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |