zoals hierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen heeft ergens wel grenzen met wat ze zouden raken. Soms liggen die grenzen alleen erg laag.
Je kent me toch bobjen.quote:
Ik raak geen piemels. Nou ja, dat doe ik wel, maar niet van iemand hier.quote:
Ow oke nou dat is dan niet zo fijn voor onsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik raak geen piemels. Nou ja, dat doe ik wel, maar niet van iemand hier.
Ik vind dat geen probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke nou dat is dan niet zo fijn voor ons
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die dat erg vindtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke nou dat is dan niet zo fijn voor ons
Jouw lover heeft er meerdere?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kingtoppie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die dat erg vindt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig jijquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt je regels aangescherpt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er zijn wel FOK!ers die ik zou doen. Maar dat ook daadwerkelijk doen heb ik geen behoefte aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt je regels aangescherpt?
Heb jij je niet al door verscheidene fokkers laten uitwonen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er zijn wel FOK!ers die ik zou doen. Maar dat ook daadwerkelijk doen heb ik geen behoefte aan.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er zijn wel FOK!ers die ik zou doen. Maar dat ook daadwerkelijk doen heb ik geen behoefte aan.
Dat hoort bij dit topic inderdaad. Anders word je niet serieus genomen verder. Soort van ontgroening zeg maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij je niet al door verscheidene fokkers laten uitwonen?
Dit wilde ik ook zeggen, maar dan iets subtieler.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij je niet al door verscheidene fokkers laten uitwonen?
Want daar maak je meer kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou bij gebrek aan mogelijkheid op sex hier (alweer) ga ik maar even weer Morrowind spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |