Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij vroeg er wel om.Ik twijfelde alleen
Daar ging het fout dus
Ik heb altijd Faxie nog als back-upquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Scheelt weer een pint en een glas water
Ik heb geen PM gehad en Skippy heeft een andere kloon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zou kunnen .. of aangezien de pm.. skippy
Mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.
Sedanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
S95?
Die naam komt me bekend voor maar kan hem niet meer plaatsen.
Enlighten me
En dat op iemand die je continu teleurstelt oh oh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna ja..
Ik was gelijk compleet verliefd op je.
Ja mja ik weet ook niet meer hoe het precies kwam dat ie ze vroeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg het? Gewoon serieus? Damn, wat een ballen.
En jaloers en verdrietig en paranoia omdat ik je niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat op iemand die je continu teleurstelt oh oh.
Hij komt hier ook niet zo snel, maar ach.. boeiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen PM gehad en Skippy heeft een andere kloon.
Al zegt dat ook niet zoveel, natuurlijk.
Jij bent toch wel beter en leuker en meer hetero dan Ronaldo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had ze bijna gehad![]()
Zonder er om te vragen? Wat een baas is het toch ook.
[..]
Ik kan niet op tegen degene waar ze een oogje op heeft.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef rival het volgende:
ik wil gewoon weten of ie misschien dit heeft
[ afbeelding ]
want dan is ie best tof
Skippy wel, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij komt hier ook niet zo snel, maar ach.. boeie
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
Ja mja ik weet ook niet meer hoe het precies kwam dat ie ze vroeg.![]()
Ballen heeft ie wel, ja.
plus ronaldo heeft een auwtje aan de schouderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch wel beter en leuker en meer hetero dan Ronaldo!
Gewoon wat cellen op kweek zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?
Ik moet bij die vent in de leer gaan. Kijken hoe hij ballen kweekt.
Dank je Huppel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet zo'n goed gevulde bankrekeningquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En miljoenen op de bank.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
plus ronaldo heeft een auwtje aan de schouder
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan om ze geven?
Ik moet bij die vent in de leer gaan. Kijken hoe hij ballen kweekt.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?
Ik zou nooit meer kleren aan trekken danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je stuurt toch niet iedereen zomaar naaktfoto's hoe leuk hij/zij ook is? Zou jij dat doen (als je een vrouw was)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |