abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117773364
Sinds 3 maand heb ik een nieuwe vriendin, en net een vorige vriendin is deze ook door haar ex mishandeld. En net als mijn vorige vriendin wil ze weer contact met die ex.

Ik vindt dit zo vreemd... wat is het dat vrouwen aangetrokken voelen tot hufters die hun mishandelen?

Toen mijn vriendin een aantal dagen terug tegen mij vertelde dat ze graag hem nog een keer wil zien zei ik dat het ten eerste niet bij 1 keer blijft, ten tweede dat hij waarschijnlijk manipulatief, jaloers en bezitterig is en dat hij om die reden er voor zal zorgen dat hij haar nog meer kapot gaat maken of tussen ons in gaat zitten, en dat ik dus liever niet heb dat ze hem ziet en als ze dat wel doet dat ik dat van tevoren graag wil horen.

Verder zei ik dat als het een lieve jongen was dat het geen probleem zou zijn, en dat ik haar wel vertrouw, maar hem niet.

Ze zei dat hij inderdaad manipulatief is, bezitterig en jaloers en uiteindelijk heeft ze hem geblokkeerd op hotmail e.d. maar het geeft mij nog geen vertrouwen, want volgens mij is het een soort van verslaving, of een soort van medelijden of relativatie.
Mijn vriendin zei dat hij zeker zal proberen haar terug te krijgen als ze hem weer zou zien...

Ik zei tegen haar dat dit er voor zorgt dat ik een stuk minder vertrouwen heb in onze toekomst, zeker als ze hem nog zou willen zien. Ze zei uiteindelijk lachend dat ze hem niet meer wilt zien en dat ze hem maar een rare jongen vindt. Dit geeft mij niet erg veel vertrouwen en ik weet dan ook niet wat ik hier mee moet.

Uiteraard heb ik niks te zeggen over wie ze wel wilt zien en wie niet, maar wel of ik de relatie aan wil houden of niet. Het klinkt misschien wat hard, maar ik weet niet hoe ik anders hier mee om moet gaan, ik heb weinig zin om af te wachten hoe hij haar nog meer kapot gaat maken en/of onze relatie.

Kan iemand mij advies geven hierover?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:23:08 #2
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_117773529
Sommige vrouwen zijn echt raar. Ik geef je trouwens ook gelijk dat je haar niet laat gaan.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 14:30:35 ]
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_117773539
1 advies.. Run.

Zulke mannen hebben macht over je vriendin.. :)
pi_117773544
Waarom accepteert ze dat gedrag van hem?
pi_117773608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef zarGon het volgende:
Waarom accepteert ze dat gedrag van hem?
Omdat dat meisje hem boven haarzelf heeft geplaatst.
pi_117773667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Ambipur het volgende:
1 advies.. Run.

Dat zou het laatste zijn wat ik doe, we houden veel van elkaar. Maar het klopt inderdaad dat hij macht over haar heeft. En dat probeer ik te beinvloeden door hard te zijn, ook al heb ik dat recht niet, maar ik zie geen andere oplossing.
pi_117773714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Omdat dat meisje hem boven haarzelf heeft geplaatst.
Klopt. Ik probeer haar de realiteit in te stampen, maar dat gaat niet makkelijk...
pi_117773800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Dat zou het laatste zijn wat ik doe, we houden veel van elkaar. Maar het klopt inderdaad dat hij macht over haar heeft. En dat probeer ik te beinvloeden door hard te zijn, ook al heb ik dat recht niet, maar ik zie geen andere oplossing.
Luister.. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar dit is geen gezonde relatie. DIt meisje is er niet klaar voor hem los te laten, dat is de reden, dat ze nog contact met hem verlangt. Zij is op dit moment nog niet stabiel genoeg. Zo'n relatie kan je best zeer doen en je moet wel erg sterk in je schoenen staan, om het contact te verbreken.
I'm sorry, maar ik denk dat ze nog gevoelens voor hem heeft.. De realiteit moet zij erin stampen, jij gaat haar hier niet bij helpen.

Gaat ze nr een psycholoog?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:29:37 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117773839
Ze is nu met jou, maar heeft behoefte haar agressieve, manipulatieve ex te ontmoeten? Waarvan ze weet dat hij gaat proberen om haar terug te krijgen.
Waarom wil ze hem in hemelsnaam weer ontmoeten? Om het een plekje te geven (...) of zo?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:30:22 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117773875
Als je 'hem' niet vertrouwt, vertrouw je dus je vriendin in.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:30:26 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117773877
Hou oud zijn jullie? Na drie maanden spreken over heel veel van elkaar houden doet mij altijd jeugdig aan, namelijk.
pi_117773884
FOK! Knokploeg inschakelen.

Maar ik denk dat het goed is om er nu even aandacht aan te besteden en daarna gewoon de aandacht van haar naar een ander onderwerp toe te leiden.

Jouw relatie lijd hier niet alleen onder maar onbewust speelt het mentaal wel mee.
Kijk uit dat jij er niet meer ernst in gaat zien dan dat zei doet.
'Als' is einde discussie.
pi_117773887
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Ze is nu met jou, maar heeft behoefte haar agressieve, manipulatieve ex te ontmoeten? Waarvan ze weet dat hij gaat proberen om haar terug te krijgen.
Waarom wil ze hem in hemelsnaam weer ontmoeten? Om het een plekje te geven (...) of zo?
Durf te wedden dat hij een bepaald gevoel in haar los maakt.Hij is haar verslaving.
pi_117773904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Luister.. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar dit is geen gezonde relatie. DIt meisje is er niet klaar voor hem los te laten, dat is de reden, dat ze nog contact met hem verlangt. Zij is op dit moment nog niet stabiel genoeg. Zo'n relatie kan je best zeer doen en je moet wel erg sterk in je schoenen staan, om het contact te verbreken.
I'm sorry, maar ik denk dat ze nog gevoelens voor hem heeft.. De realiteit moet zij erin stampen, jij gaat haar hier niet bij helpen.

Gaat ze nr een psycholoog?
Hm, ik denk dat als ze nog vaak aan hem zou denken dat je gelijk zou hebben, maar dat doet ze niet. Ik geef/houd erg veel om haar en zij van mij, dus ik ga haar absoluut niet loslaten, behalve als ze hem toch ontmoet. Een psycholoog heb ik meerdere malen op aangedrongen, ik denk dat ze er wel open voor staat, maar dat ze nog wat tijd nodig heeft.
pi_117773907
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
Hou oud zijn jullie? Na drie maanden spreken over heel veel van elkaar houden doet mij altijd jeugdig aan, namelijk.
Was ook net mijn gedachte :)
pi_117773968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:31 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Hm, ik denk dat als ze nog vaak aan hem zou denken dat je gelijk zou hebben, maar dat doet ze niet. Ik geef/houd erg veel om haar en zij van mij, dus ik ga haar absoluut niet loslaten, behalve als ze hem toch ontmoet. Een psycholoog heb ik meerdere malen op aangedrongen, ik denk dat ze er wel open voor staat, maar dat ze nog wat tijd nodig heeft.
Niet om mezelf neer te halen, been there done that. Ik weet wat zij voelt. Maar als ik kijk naar hoe jij reageert, jullie relatie is niet stabiel. Na 3 maanden hoort dit niet.

Hoe weet jij trouwens dat zij niet aan hem denkt?
pi_117774008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Was ook net mijn gedachte :)
Kan ik begrijpen dat je dat denkt, maar ik heb behoorlijk wat relaties achter de rug en hoe naief het ook klinkt, ze voelt als de ware, sorry.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:34:02 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef johanmichel het volgende:

Kan ik begrijpen dat je dat denkt, maar ik heb behoorlijk wat relaties achter de rug en hoe naief het ook klinkt, ze voelt als de ware, sorry.
Wat zegt ze tegen je als je vraagt met welke reden ze haar ex wil ontmoeten?
pi_117774069
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Niet om mezelf neer te halen, been there done that. Ik weet wat zij voelt. Maar als ik kijk naar hoe jij reageert, jullie relatie is niet stabiel. Na 3 maanden hoort dit niet.

Hoe weet jij trouwens dat zij niet aan hem denkt?

Dat denk ik te weten omdat ze erg eerlijk is, omdat ik er naar gevraagd heb, omdat ze 6 dagen per week bij mij is en omdat ik voel hoeveel ze van mij houdt..
pi_117774084
quote:

[..]

Wat zegt je verstand?
pi_117774085
quote:

[..]

Geen leeftijden?
pi_117774089
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat zegt ze tegen je als je vraagt met welke reden ze haar ex wil ontmoeten?
Ze zegt dat ze hem nog erg haat en dat ze wil horen dat het hem spijt.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:34:58 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117774098
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Dat denk ik te weten omdat ze erg eerlijk is, omdat ik er naar gevraagd heb, omdat ze 6 dagen per week bij mij is en omdat ik voel hoeveel ze van mij houdt..
...waarom zou ze dan toch haar ex willen ontmoeten?
pi_117774101
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef johanmichel het volgende:
Verder zei ik dat als het een lieve jongen was dat het geen probleem zou zijn, en dat ik haar wel vertrouw, maar hem niet.
Dit jezelf wijsmaken is het begin van het einde.
pi_117774118
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen leeftijden?
Ik ben net 30, zij is 22. Dat vertelde ik maar even niet omdat ik nogal naief over kan komen...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:35:24 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774120
quote:

Zo naïef is wel schattig.
pi_117774141
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet het...
pi_117774145
quote:

[..]

Als ze zo blijft vasthouden hieraan gaat zij eraan kapot (en daarmee jij ook).
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:36:19 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117774169
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Idd. Dat doe je alleen als je eigenlijk hoopt dat het weer wat kan worden.
pi_117774172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als ze zo blijft vasthouden hieraan gaat zij eraan kapot (en daarmee jij ook).
Yep ik weet het... maar eigenlijk wil ik vooral advies als iemand mij dat kan geven...
pi_117774202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Yep ik weet het... maar eigenlijk wil ik vooral advies als iemand mij dat kan geven...
Jij kan hier weinig aan doen als zij het allemaal niet beseft. Ze sleept je gewoon mee.
pi_117774207
quote:

[..]

Denk er eens over na.. Hij heeft haar geslagen, emotioneel kapot gemaakt. En ze wilt hem zien..
Dat ze een sorry van hem wilt horen, betekent nog dat ze aan hem vast zit. Sorry to say, maar ik denk (ik dus he..) dat ze nog steeds van hem houdt en naar hem verlangt. Het moment dat hij sorry zegt en zegt ik mis je, is ze weg bij jou.

En zulke mannen zijn zo walgelijk, hij zal het zeggen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:37:20 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774216
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef johanmichel het volgende:
Ik weet het...
Vertel je haar ook dat haar gedachtegang pijnlijk naïef is?
pi_117774231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij kan hier weinig aan doen als zij het allemaal niet beseft. Ze sleept je gewoon mee.
Ja, volgens mij kan ik alleen maar haar hard in de realiteit trekken... maar mijn vertrouwen is klein...
pi_117774256
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel je haar ook dat haar gedachtegang pijnlijk naïef is?
Ja...
pi_117774279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Denk er eens over na.. Hij heeft haar geslagen, emotioneel kapot gemaakt. En ze wilt hem zien..
Dat ze een sorry van hem wilt horen, betekent nog dat ze aan hem vast zit. Sorry to say, maar ik denk (ik dus he..) dat ze nog steeds van hem houdt en naar hem verlangt. Het moment dat hij sorry zegt en zegt ik mis je, is ze weg bij jou.

En zulke mannen zijn zo walgelijk, hij zal het zeggen.
Ja ik vrees het ook... vraag is of ik hier iets aan moet/willen doen...
pi_117774289
Jij kan niets...... Zij moet het zelf doen.

Weet waar je aan begint.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:39:44 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef johanmichel het volgende:

Ja...
En hoe reageert zij daar dan weer op?

Ik krijg ook het idee dat die ex nog een belangrijk deel van haar gevoelsleven uitmaakt en dat die 'sorry' bijzaak is.
  Spellchecker dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:40:28 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_117774326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Ambipur het volgende:
1 advies.. Run.

pi_117774343
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Jij kan niets...... Zij moet het zelf doen.

Weet waar je aan begint.
Ik weet het en ik heb het voor haar over...
pi_117774357
Weet waar je aan begint, TS. Jij gaat op deze manier tweede viool spelen in deze relatie, als zij nog steeds niet los kan komen van d'r ex.

Grote kans dat jouw rol hier 'de therapeut' gaat worden. Maar misschien vind je dat zelf niet erg, als dit al de tweede vriendin is die een lastig verleden heeft. Misschien vind je dat onbewust een prettige rol.

Bedenk ook goed of je echt van haar houdt. Je zegt dat jullie pas drie maanden bij elkaar zijn.. Ik heb wel eens langer in dezelfde spijkerbroek gelopen.
-nee-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:41:07 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_117774363
In die korte tijd dat jullie elkaar kennen zou ik niet voor zo'n iemand kiezen. Nu komen de problemen al met haar ex en dat zal alleen maar toenemen. Ik zou daar geen zin in hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_117774411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef johanmichel het volgende:

[..]

This sucks. Je weet niet waar je aan begint. Jouw vriendin is op dit moment labiel.
Hij heeft controle over haar. Dat is geen liefde, maar een verslaving.

Je weet zo niet waar je aan begint. Dit soort relaties maken je kapot van binnen.
pi_117774464
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Maar waarom? Je hebt pas drie maanden iets met haar, je weet dat het op zo'n manier geen toekomst heeft, je weet dat jij gaat lijden (zij ook), je weet dat je er zwakker van wordt etc.

Waarom?
pi_117774490
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Ambipur het volgende:

[..]

This sucks. Je weet niet waar je aan begint. Jouw vriendin is op dit moment labiel.
Hij heeft controle over haar. Dat is geen liefde, maar een verslaving.

Je weet zo niet waar je aan begint. Dit soort relaties maken je kapot van binnen.
Ik weet uit ervaring waar ik aan begin en ik weet wanneer het genoeg is. Maar het blijft erg moeilijk iig.
pi_117774524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar waarom? Je hebt pas drie maanden iets met haar, je weet dat het op zo'n manier geen toekomst heeft, je weet dat jij gaat lijden (zij ook), je weet dat je er zwakker van wordt etc.

Waarom?
Omdat we erg goed bij elkaar passen en op elkaar lijken. Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...
pi_117774552
Sorry. Maar ik denk dat jij dan ook issues hebt.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:46:21 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef johanmichel het volgende:

Ik weet uit ervaring waar ik aan begin en ik weet wanneer het genoeg is. Maar het blijft erg moeilijk iig.
Waarom aan iets beginnen waarvan je weet dat het een lost cause is? Vind je jezelf niet meer waard, of zo?
pi_117774570
Maar.. wat moet ik doen? Ik zal absoluut niet met haar breken (behalve als ze hem weer ziet)... psycholoog? zou dat haar echt helpen?
pi_117774574
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Omdat we erg goed bij elkaar passen en op elkaar lijken. Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...
Woah. Ik weet niet of het de liefde is, maar jij bent ook best verblind zeg.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:47:00 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef johanmichel het volgende:
Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...
Ze past zo goed bij je dat ze in de eerste drie maanden van jullie prille relatie per se met haar ex wil afspreken ...
pi_117774600
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom aan iets beginnen waarvan je weet dat het een lost cause is? Vind je jezelf niet meer waard, of zo?
hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.
pi_117774609
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Woah. Ik weet niet of het de liefde is, maar jij bent ook best verblind zeg.
Dat klopt..
pi_117774645
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze past zo goed bij je dat ze in de eerste drie maanden van jullie prille relatie per se met haar ex wil afspreken ...
Ik heb mijn ex ook tig keer gezien in de eerste maanden..
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:48:24 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:

Compleet met dit soort issues van jou?
Maar blijf vooral je kop in het zand steken.
pi_117774682
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef johanmichel het volgende:
Maar.. wat moet ik doen? Ik zal absoluut niet met haar breken (behalve als ze hem weer ziet)... psycholoog? zou dat haar echt helpen?
Misschien. Ik heb het zelf gedaan allemaal. Ik snap haar ook niet. Waarom een relatie aangaan als je labiel bent? Jouw vriendin kan niet alleen zijn blijkbaar.
pi_117774690
quote:

[..]

hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.
_O-.

Waarom zo recalcitrant? Wij buitenstaanders zijn objectief eh...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 14:48:55 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:49:15 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117774711
quote:

[..]

Ooooh noh. Dan is het wel goed uiteraard.
pi_117774727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
Sorry. Maar ik denk dat jij dan ook issues hebt.
Denk het ook wel, ik ben nogal (net als mijn vriendin) het type wereldverbeteraar, wat in vorige relaties ook een aantal keer tot enorme rotzooi heeft geleidt..
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:49:44 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774731
quote:
Sorry. Zoals jij hier deze situatie schetst kan ik niet anders dan 'lost cause' roepen.
pi_117774740
quote:

[..]

Yoehoeeee! Halllo!

IK heb in zo'n situatie gezeten en leg hier mn shit bloot, omdat ik hoop dat je verstand zijn ding gaat doen. En ik zeg: Run.
pi_117774758
Het is eigenlijk heel simpel.

Laat haar gewoon kiezen.
Er is geen, ik herhaal, geen reden om hem terug te zien.

Tis gewoon zo simpel. Aarzelt ze, dan weet je genoeg.
pi_117774786
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry. Zoals jij hier deze situatie schetst kan ik niet anders dan 'lost cause' roepen.
Precies, hoe dankbaar ik ook ben voor je advies, je weet de hele situatie niet.. maar wat ik wel weet is dat ik het uitmaak als ze hem ziet of als ze door blijft gaan over hem...
pi_117774804
Het feit dat jij hier geen tips accepteert zegt alles al. Je vraagt advies voor janlul.
pi_117774811
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Denk het ook wel, ik ben nogal (net als mijn vriendin) het type wereldverbeteraar, wat in vorige relaties ook een aantal keer tot enorme rotzooi heeft geleidt..
Dan zou je toch wat beter in staat moeten zijn om deze rotzooi te herkennen en aan je eigen toekomst te denken?
pi_117774819
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef espnl het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel.

Laat haar gewoon kiezen.
Er is geen, ik herhaal, geen reden om hem terug te zien.

Tis gewoon zo simpel. Aarzelt ze, dan weet je genoeg.
Ik heb haar al laten kiezen en ze koos voor mij.
pi_117774847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Dus niet. Dan was dit hele gedoe er niet.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:52:06 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774849
quote:

Ze wil hem toch nog steeds zien? Om een sorry te horen. Of ligt dat genuanceerder?
pi_117774853
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Precies, hoe dankbaar ik ook ben voor je advies, je weet de hele situatie niet.. maar wat ik wel weet is dat ik het uitmaak als ze hem ziet of als ze door blijft gaan over hem...
Ik garandeer je... Dat ga jij niet doen.
pi_117774880
De hele situatie is o.a. dat ze misschien zwanger van mij was en dat ze dat geweldig vond, dat ze mij tekent en schildert en dat ze hier bijna inwoont. Dus ja, ik denk dat ze van mij houdt, en nee, ik denk dat ze niet over haar ex heen is.
pi_117774891
quote:

[..]

Sorry.. Jij bent optie 2. Omdat ze niet alleen wil zijn.
pi_117774899
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik garandeer je... Dat ga jij niet doen.
Ik garandeer je, ik heb deze situaties al eerder gehad, ik doe het wel.
pi_117774902
quote:

[..]

En toch wilt ze hem zien... ze heeft niet gekozen.
Zeg gewoon dat als ze hem bezoekt dat het over is. klaar.
pi_117774915
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef espnl het volgende:

[..]

En toch wilt ze hem zien... ze heeft niet gekozen.
Zeg gewoon dat als ze hem bezoekt dat het over is. klaar.
Dat heb ik indd al gezegd..
pi_117774922
Hoe komt het eigenlijk dat dit de tweede keer is dat je in deze situatie terecht komt? Lijkt me best irritant. Ik kon mezelf vroeger ook wel eens betrappen op dit soort situaties, en als ik er nu, vijftien jaar later op terugkijk, moet ik toegeven dat ik ze bewust opzocht. Soort heldenstatus creëren voor mezelf.
-nee-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:54:07 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117774926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
De hele situatie is o.a. dat ze misschien zwanger van mij was en dat ze dat geweldig vond, dat ze mij tekent en schildert en dat ze hier bijna inwoont. Dus ja, ik denk dat ze van mij houdt, en nee, ik denk dat ze niet over haar ex heen is.
Oh my ...
Drie maanden, gozer, drie maanden.
pi_117774929
Het is zo jammer altijd. Advies komen vragen, maar niet open staan voor het gegeven advies én eigenzinnig zijn.
pi_117774936
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Marsenal het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat dit de tweede keer is dat je in deze situatie terecht komt? Lijkt me best irritant. Ik kon mezelf vroeger ook wel eens betrappen op dit soort situaties, en als ik er nu, vijftien jaar later op terugkijk, moet ik toegeven dat ik ze bewust opzocht. Soort heldenstatus creëren voor mezelf.
Dat zou het best kunnen zijn, maar ik heb ook genoeg stabiele relaties gehad...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:54:27 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117774937
quote:
Gelukkig hebben jullie een stabiele basis voor een kind. O+. Dat moet haast wel goed gaan.
pi_117774947
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh my ...
Drie maanden, gozer, drie maanden.
Ik weet het :P
pi_117774950
quote:

[..]

Dat heb ik indd al gezegd..
Dan is er geen probleem meer, toch?
pi_117774962
quote:
Sorry dat ik het zeg, maar wees blij dat ze niet zwanger bleek uiteindelijk. Damn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 14:55:24 ]
pi_117774971
quote:
Again: Jouw vriendin kan niet alleen zijn.
Een normaal persoon gaat relaties uit de weg en werkt aan haarzelf. Dat doe ik nu.
Alles wat jij zegt/denkt, herken ik. Je begaat een verkeerde stap, je gaat een grote grote misstap maken.

Ook jij bent niet stabiel. Werk aan jezelf ipv dit!!
pi_117774972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef zarGon het volgende:
Het is zo jammer altijd. Advies komen vragen, maar niet open staan voor het gegeven advies én eigenzinnig zijn.
Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...
pi_117775014
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Again: Jouw vriendin kan niet alleen zijn.
Een normaal persoon gaat relaties uit de weg en werkt aan haarzelf. Dat doe ik nu.
Alles wat jij zegt/denkt, herken ik. Je begaat een verkeerde stap, je gaat een grote grote misstap maken.

Ook jij bent niet stabiel. Werk aan jezelf ipv dit!!
Ze is een jaar alleen geweest tussen mij en hem in...
pi_117775018
Dude, echt. Drie maanden. Je moet echt even afremmen. Drie maanden stelt echt geen één ruk voor, hoe ontzettend goed jullie karakters ook op elkaar aansluiten, je zit nog gewoon in de verliefdheids-fase, en you're not thinking straight.
-nee-
pi_117775020
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...
Het is haar probleem, jij kunt dat niet oplossen. Deze relatie heeft pas toekomst als zij haar eigen problemen heeft opgelost (en jij die van jou).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 14:57:21 ]
pi_117775037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Dude heel Fok wilt jou redden van een ramp.
Maar jij wilt zelf dat het gebeurt.

idd recalcitrant
pi_117775075
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is haar probleem, jij kunt die niet oplossen. Deze relatie heeft pas toekomst als zij haar eigen problemen heeft opgelost (en jij die van jou).
Ik weet het, daarom vroeg ik ook aan haar of ze naar een psych. wil; Mijn probleem is dat ik sinds 9 jaar de ziekte van Lyme heb wat ook psychische problemen zoals depressie veroorzaakt.
pi_117775102
Oh that's just great.
-nee-
pi_117775109
Labiele loser. Wegwezen, TS. Nu.
pi_117775117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ze is een jaar alleen geweest tussen mij en hem in...
Een jaar later en ze zit nog aan hem vast?
Ik ben nu 2 jaar lang alleen en kan zeggen dat ik langzaam aan denk dat ik een goede relatie nu aankan. Eerste jaar bij lange na niet.

Gast, open je ogen nou eens.
pi_117775146
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef HyperViper het volgende:
Labiele loser. Wegwezen, TS. Nu.
Doe even normaal...
pi_117775154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ik weet het, daarom vroeg ik ook aan haar of ze naar een psych. wil; Mijn probleem is dat ik sinds 9 jaar de ziekte van Lyme heb wat ook psychische problemen zoals depressie veroorzaakt.
Is het dan niet handiger dat ieder zijn eigen problemen eerst even oplost?

Zorg dat ze professionele hulp krijgt. Dat is wat je wel kunt doen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:00:05 #95
189978 controlaltdelete
pi_117775166
Mijn god ongelofelijk watvoor plank sommige mensen voor hun kop hebben. Blij te lezen dat die griet niet zwanger blijkt te zijn. En de karakters passen goed bijelkaar? Volgens mij is dat miesje aardig labiel en is niet zo verwonderlijk ook. Over welke karakters hebben we het dan over?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_117775189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is het dan niet handiger dat ieder zijn eigen problemen eerst even oplost?

Zorg dat ze professionele hulp krijgt. Dat is wat je wel kunt doen.
Ben ik indd mee bezig om haar zover te krijgen...
pi_117775199
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Mijn god ongelofelijk watvoor plank sommige mensen voor hun kop hebben. Blij te lezen dat die griet niet zwanger blijkt te zijn. En de karakters passen goed bijelkaar? Volgens mij is dat miesje aardig labiel en is niet zo verwonderlijk ook. Over welke karakters hebben we het dan over?
En verliefdheid verblind jou nooit?
pi_117775232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Waarom vraag jij advies eigenlijk?
pi_117775236
quote:

[..]

Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 15:02:20 ]
pi_117775303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?
"Maar dit keer, dit keer is echt anders"
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:03:30 #101
189978 controlaltdelete
pi_117775307
quote:

[..]

Nee niet op deze wijze daar ben ik veel te realistisch voor in mijn karakter.
pi_117775346
Jouw relatie klinkt al niet als stabiel/goed. mijn vriendin bijvoorbeeld zou nooit iets doen wat mij verdriet zou doen en andersom hetzelfde. Jouw vriendin denkt helemaal niet na over jou gevoelens. Zo komt het op mij over. Ik zou een flink gesprek met haar doen als ik jou was. Als dat niet werkt dan is beeindigen relatie misschien het beste :(
(mythisch wezen)
pi_117775354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb een eerdere soortgelijke situatie gehad waarbij het wel goed ging, ik heb anderhalf jaar een relatie met haar gehad totdat ik het zelf uitmaakte, toen zocht ze hem (haar ex) weer op omdat ze zich eenzaam voelde.
Mijn (huidige) vriendin dacht uiteindelijk dat ze hem weer wilde zien omdat ze niet echt vrienden heeft en omdat ze dat mist...
pi_117775370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee niet op deze wijze daar ben ik veel te realistisch voor in mijn karakter.
Lijkt me best saai om altijd zo extreem realistisch te zijn...
pi_117775419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef Pluutie het volgende:
Jouw relatie klinkt al niet als stabiel/goed. mijn vriendin bijvoorbeeld zou nooit iets doen wat mij verdriet zou doen en andersom hetzelfde. Jouw vriendin denkt helemaal niet na over jou gevoelens. Zo komt het op mij over. Ik zou een flink gesprek met haar doen als ik jou was. Als dat niet werkt dan is beeindigen relatie misschien het beste :(
Ze denkt absoluut wel over mijn gevoelens, de andere ex die mishandeld werd deed dit niet, dus ik kan het verschil goed merken...
pi_117775449
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ik heb een eerdere soortgelijke situatie gehad waarbij het wel goed ging, ik heb anderhalf jaar een relatie met haar gehad totdat ik het zelf uitmaakte, toen zocht ze hem (haar ex) weer op omdat ze zich eenzaam voelde.
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze zocht na 1,5 jaar nog steeds haar ex op en ze voelde zich eenzaam...

Dat ging goed?

quote:
Mijn (huidige) vriendin dacht uiteindelijk dat ze hem weer wilde zien omdat ze niet echt vrienden heeft en omdat ze dat mist...
Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 15:07:13 ]
pi_117775475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze wilde na 1,5 jaar nog steeds haar ex bezoeken, ze voelde zich eenzaam...

Dat ging goed?

[..]

Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!
DIT!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:07:30 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117775484
quote:

Nee, deze rollercoaster waarbij je zelf ook nog even als coaster wordt gebruikt is zo fijn dat je er een topic over opent ...
pi_117775487
quote:

[..]

Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze wilde na 1,5 jaar nog steeds haar ex bezoeken, ze voelde zich eenzaam...

Dat ging goed?

[..]

Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:08:21 #110
189978 controlaltdelete
pi_117775514
quote:

[..]

Jij maakt er extreem van ik vind het niet meer als mijn gezond verstand gebruiken. Maar ja goed, als jij je wilt laten gebruiken als huis-tuin-en-keuken-therapeut door je vriendin die nog emotioneel een band heeft met haar ex die haar misbruikt heeft en hem ook nog gaat zien en contact gaat houden in de toekomst, dan wens ik je veel sterkte in deze relatie.
pi_117775518
Loslaten meer kun je niet doen.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117775519
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...
Ja idd,, laat dr maar lekker schrikken. Laat zien dat je er klaar mee bent.
pi_117775526
quote:

[..]

Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze zocht na 1,5 jaar nog steeds haar ex op en ze voelde zich eenzaam...

Dat ging goed?

[..]

De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..
pi_117775539
quote:

[..]

Ha... :D Dus dan gaat ze maar op zoek naar haar achterlijke Ex?!
TIP: Sportvereniging, kroeg, school, werk. Daar maak je vrienden.

Smoesjes. Je ziet het niet in.
pi_117775548
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef espnl het volgende:

[..]

Ja idd,, laat dr maar lekker schrikken. Laat zien dat je er klaar mee bent.
Dat ben ik indd van plan... ik wil niet op de 2de plek komen
pi_117775551
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef johanmichel het volgende:

[..]

De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..
Dat zegt ze wie weet is dat helemaal niet zo :')
pi_117775556
quote:

[..]

Omdat ze hem mist.
pi_117775559
quote:

[..]

Als ze een relatie en een vriend weet te krijgen, kan ze ook andere vrienden maken. Sowieso eerst werken aan haar problemen.
pi_117775583
quote:

[..]

Weet je, met dit soort vragen horen jullie je allebei niet bezig te houden. LAAT HEM NOU IN HET VERLEDEN.
pi_117775609
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je, met dit soort vragen horen jullie je allebei niet bezig te houden. LAAT HEM NOU IN HET VERLEDEN.
Ja, maar een serieus gesprek over o.a. of ze nog van hem houdt e.d. lijkt me wel nuttig...
pi_117775652
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ja, maar een serieus gesprek over o.a. of ze nog van hem houdt e.d. lijkt me wel nuttig...
Stel, ze zegt:
- Ik wil geen gesprek met een psycholoog (nog niet klaar voor of wat dan ook)
- Ik wil hem zien (om een sorry te horen)

Wat doe je dan?

En wat als ze 'ik mis hem en/of ik heb gevoelens voor hem' zegt?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 15:12:52 ]
pi_117775688
Wat ik trouwens echt niet kan begrijpen is dat ze echt zwaar getraumatiseerd is geraakt door hem. Na de 2de date dacht ik dat ze als kind seksueel misbruikt was, omdat ze die trekjes vertoonde, maar het bleek door hem te komen.. Ik snap niet dat ze hem dan nog steeds wilt zien... Ook nu nog bemerk ik de symptomen van zware misbruik..
pi_117775713
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Stel, ze zegt:
- Ik wil geen gesprek met een psycholoog (nog niet klaar voor of wat dan ook)
- Ik wil hem zien (om een sorry te horen)

Wat doe je dan?

En wat als ze 'ik mis hem en/of ik heb gevoelens voor hem' zegt?
Als ze hem wilt zien maak ik het sowieso uit, voor een psych staat ze wel open..
pi_117775722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef johanmichel het volgende:
Wat ik trouwens echt niet kan begrijpen is dat ze echt zwaar getraumatiseerd is geraakt door hem. Na de 2de date dacht ik dat ze als kind seksueel misbruikt was, omdat ze die trekjes vertoonde, maar het bleek door hem te komen.. Ik snap niet dat ze hem dan nog steeds wilt zien... Ook nu nog bemerk ik de symptomen van zware misbruik..
En meneer de wereldverbeteraar gaat dat even oplossen. Kan hij zich weer beter over zichzelf voelen.
Toch?
pi_117775727
quote:
...

Ik snap niet waarom jij je laat meeslepen, dus we hebben allemaal vragen zonder antwoorden.
pi_117775760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Als ze hem wilt zien maak ik het sowieso uit, voor een psych staat ze wel open..
Nee, dat doe je niet....

We kunnen er een wedje van maken als je wilt.
Hou op met jezelf voor te liegen.
pi_117775774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ze hebben meer dan 1 jaar geen relatie meer, ze heeft een relatie met jou en tijdens het openen van dit topic wilde ze hem zien.

Wat denk je nou dat ze die donderdag gaat zeggen?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:14:41 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117775778
Wat een hoop ellende. Voor drie maanden. Zelfs met een roze bril.
pi_117775791
quote:
Alsof jij dat even gaat oplossen je kunt ene ondersteunende rol hebben de rest is voor de professionals. Dit is jou taak niet!
pi_117775809
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze hebben meer dan 1 jaar geen relatie meer, ze heeft een relatie met jou en tijdens het openen van dit topic wilde ze hem zien.

Wat denk je nou dat ze die donderdag gaat zeggen?
Ik hoop dat ze de waarheid gaat zeggen...
pi_117775835
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ze liegt er niet over toch?

We blijven echt rondjes lopen zo.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:16:06 #132
189978 controlaltdelete
pi_117775842
Vermoeiend dit, hij zoekt het maar uit met zijn labiele chick. Ik krijg het gevoel dat hij net zo labiel is, het is net alsof je tegen een muur praat.
pi_117775857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij aan jezelf gaat werken. Je doet jezelf ernstig tekort zo.
pi_117775887
Zeg, johanmichel, als ik met dit probleem naar jou zou komen hè, wat zou jij mij dan adviseren?
pi_117775893
Ja, ik denk dat dit topic gesloten kan worden. Ik moet het uiteindelijk toch zelf met haar uitzoeken. Ik heb iig erg veel aan wat hier gezegd is en ik ga zeker iets doen ook al geloven jullie dit niet..
pi_117775921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef zarGon het volgende:
Zeg, johanmichel, als ik met dit probleem naar jou zou komen hè, wat zou jij mij dan adviseren?
Dan zou ik je adviseren niet om mijn mening/advies te vragen maar in jezelf te geloven..
pi_117775959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef johanmichel het volgende:

[..]

Dan zou ik je adviseren niet om mijn mening/advies te vragen maar in jezelf te geloven..
God oh God oh God :|W
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:19:43 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117775996
quote:
En met die gedachte opende je dit topic? Of wil je je stiekem toch niet nog een keer aan dezelfde steen stoten?

Maar geloof gewoon in jezelf. En in jullie stevige liefde van 92 dagen.
pi_117776034
quote:

[..]

Veel met dezelfde achtergrond ?
pi_117776139
quote:
Ja, ik denk dat dit topic gesloten kan worden. Ik moet het uiteindelijk toch zelf met haar uitzoeken. Ik heb iig erg veel aan wat hier gezegd is en ik ga zeker iets doen ook al geloven jullie dit niet..
B U L L S H I T

Ik zie Je volgende topic graag tegemoet. -ben kapot na rukrelatie, wat te doen-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:25:22 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117776255
Heb je het nu trouwens over het zusje van je ex?

Begrijp er niks meer van...
pi_117776354
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:

Nu begrijp ik er niks meer van...
pi_117776484
Dus die andere mishandelde ex is haar zus?
pi_117776489
Ik hoop dat het over d'r zusje gaat, want dan ken ik de twee meisjes waar TS over spreekt waarschijnlijk persoonlijk. :D :D :D

Maar goed, drie maanden.... het kan nog iemand anders zijn..
-nee-
pi_117776512
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat het over d'r zusje gaat, want dan ken ik de twee meisjes waar TS over spreekt waarschijnlijk persoonlijk. :D :D :D
Oeps :')
pi_117776527
Dit is het meest vage verhaal dat ik dit jaar gelezen heb op Fok.
pi_117776626
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Dit is het meest vage verhaal dat ik dit jaar gelezen heb op Fok.
Ik word er wel een beetje opgewonden van.
Al die naieve mensen. :9~
pi_117776944
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef johanmichel het volgende:
Ik ben HEEL erg verliefd op haar (meer dan ik op wie dan ook ooit ben geweest) en ik weet hoe fout dit allemaal is.. maar.. kan iemand mij advies geven over hoe ik dit moet aanpakken?
Hm...

Hij heeft wel iets voor jongere meiden en voor de wat vage types zo te lezen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:39:54 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117776978
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:

Hm...

Hij heeft wel iets voor jongere meiden en voor de wat vage types zo te lezen.
En hij is ook wel van de heel heftige verliefdheden.
TS: neem jezelf in bescherming.
pi_117776992
Jezus. Voor niets mn best gedaan.
pi_117777196
Wacht even zeg is ts een hele familie af aan het werken? Jezus wat een verhaal begint dit te worden.
pi_117777260
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef Ambipur het volgende:
Jezus. Voor niets mn best gedaan.
Veelzeggende post:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef johanmichel het volgende:
hm ja, dat ik als een puber overkom komt lijkt mij door mijn autisme/asperger label (als ik dat even als excuus mag gebruiken :) ) en omdat ik daardoor sociaal nogal naief ben (wat vaak is gezegd ook). En omdat ik sommige dingen expres een beetje dramatiseer om jullie te overtuigen van hetgeen ikzelf ook weet: dat het gewoon niet kan.

[..]

Ja ik weet het, komt door mijn enorme eigenwijsheid vrees ik. Of omdat ik het te graag wil... Dus eigenlijk heeft dit topic geen zin meer en moet ik het zelf uitzoeken.. Ik zat sowieso de hele tijd -lees week - dat dit aan de gang was erg aan het twijfelen of dit nou wel zo verstandig is :) anyways, ik kom er wel uit, wat er ook gebeurt, que sera sera.

Dank jullie voor alle advies/meningen iig.
`

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 15:46:52 ]
pi_117777329
Dit is wel weer zo'n lekker R&P topic waar ik voor terug blijf komen.
-nee-
pi_117777370
:( Ach ja.. Ik heb advies gegeven, wat hij doet mag ie zelf weten.
pi_117777550
Nee, ik heb niks met dat zusje. Had ik nooit over mijn hart kunnen krijgen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:57:26 #156
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_117777617
TS... :N
pi_117777630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef johanmichel het volgende:
Voila, storm in een glas water. :P
-nee-
pi_117777952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef johanmichel het volgende:
Dus binnen 6 maanden kan jij 2x ik hou van je zeggen tegen verschillende dames?
pi_117779049
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:07 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dus binnen 6 maanden kan jij 2x ik hou van je zeggen tegen verschillende dames?
Gewoon neuken tog.. TS is de grootste casanovadownie van zijn buurt jwt. :7
pi_117779214
is dit echt?
pi_117779256
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:37 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Gewoon neuken tog.. TS is de grootste casanovadownie van zijn buurt jwt. :7
Ik weet ja... Shrink material.
pi_117781800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:49 schreef Ambipur het volgende:
:( Ach ja.. Ik heb advies gegeven, wat hij doet mag ie zelf weten.
Respect voor jou hoor. Je sloeg precies de spijker op z'n kop. Heb zelf ook in zo'n foute relatie gezeten en het heeft 2 jaar geduurd voordat ik überhaupt weer een beetje om me heen ging kijken wat voor vissen er in de zee zwommen. En hem nog willen zien? Liever niet. We wonen in dezelfde stad, dus het komt wel voor. En ook pas na 2 jaar kon het me niets meer schelen en wist ik dat hij mij niks meer kon maken.

TS is inderdaad zelf onstabiel en soort zoekt soort. Voordat je zelf stabiel bent, kom je altijd in de verkeerde relaties terecht. Het trekt elkaar aan. En ze wil een sorry horen van hem? Daar heeft ze niks aan. Iedereen kan sorry zeggen, maar dat betekent niet dat diegene besef heeft van waarom er sorry gezegd moet worden. Sorry is in mijn ogen bij dat soort types waardeloos. Jullie zijn allebei blind. Jij voor haar, zij voor haar ex. Lekkere relatie heb je dan... Stop ermee, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:38:31 #163
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_117783394
Hele topic gelezen, wat een verhaal zeg.
Oke, hier het advies van een coach in wording (die geen adviezen mogen geven, maar goed)

Je wilt dus duidelijk niet bij haar weg en voor je eigen geluk kiezen.
En je wilt dit meisje aan je binden en zorgen dat ze niet naar die gozer gaat zodat je een fijne stabiele relatie met haar kan opbouwen vanuit deze kalverliefde. Dat is je doel, toch?

Vliegen vang je sneller met stroop dan azijn. Ik zou juist met lieve woorden proberen haar te overtuigen van het feit dat ze hem niet nodig heeft. Wees haar held. Vertel haar dat ze altijd bij je terecht kan. Dat je haar maatje bent en dat je er altijd voor haar zal zijn.
Ik denk dat je op die manier meer bereikt bij haar dan kwaad worden. Als ze net zo eigenwijs is als jij dan gaat ze dan júist naar hem toe.
En als je bereikt dat ze je vertrouwd en dat ze hem niet meer nodig heeft, dan kun je haar ook met zachte hand naar een psycholoog sturen.
pi_117784708
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Respect voor jou hoor. Je sloeg precies de spijker op z'n kop. Heb zelf ook in zo'n foute relatie gezeten en het heeft 2 jaar geduurd voordat ik überhaupt weer een beetje om me heen ging kijken wat voor vissen er in de zee zwommen. En hem nog willen zien? Liever niet. We wonen in dezelfde stad, dus het komt wel voor. En ook pas na 2 jaar kon het me niets meer schelen en wist ik dat hij mij niks meer kon maken.

TS is inderdaad zelf onstabiel en soort zoekt soort. Voordat je zelf stabiel bent, kom je altijd in de verkeerde relaties terecht. Het trekt elkaar aan. En ze wil een sorry horen van hem? Daar heeft ze niks aan. Iedereen kan sorry zeggen, maar dat betekent niet dat diegene besef heeft van waarom er sorry gezegd moet worden. Sorry is in mijn ogen bij dat soort types waardeloos. Jullie zijn allebei blind. Jij voor haar, zij voor haar ex. Lekkere relatie heb je dan... Stop ermee, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.
_O_ Niets meer aan toe te voegen!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:13:12 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117784986
Is het de moeite waard om terug te lezen alszijnde een leuk verhaal of dat niet? Zijn toch wel 7 pagina's dus even vragen maar.
we dan
pi_117785277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen alszijnde een leuk verhaal of dat niet? Zijn toch wel 7 pagina's dus even vragen maar.
Lees!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:20:41 #167
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117785365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Lees!
Meid wat een werk geef je me weer :P maar oke dank u, ik ga lezen dan
we dan
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:33:54 #168
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117786178
Wow!

Mijn advies is om er een nachtje over na te denken.

Ambipur ik zag dat je je best hebt gedaan trouwens :*
we dan
pi_117786370
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wow!

Mijn advies is om er een nachtje over na te denken.

Ambipur ik zag dat je je best hebt gedaan trouwens :*
Zei toch... Lezen :D

Dank je!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:39:44 #170
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117786573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zei toch... Lezen :D

Dank je!
Nee jij bedankt :P

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 20:00:51 ]
we dan
pi_117787855
Oi.

Geen slowchat. Doe dat even in een slowchattopic.

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 20:00:10 ]
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:56:33 #172
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117797382
Duidelijk zat toch? Ze is niet over haar ex "heen" en wil het liefst bij hem terug. Met andere woorden: ze is nog niet klaar voor een relatie met jou.

Je kan haar dus maar beter laten gaan want het gaat toch wel fout. Je weet diep van binnen zelf ook wel dat dit niet helemaal in orde is. Daarnaast vertrouw je haar dus ook niet, en terecht overigens.

We weten allebei dat die jongen haar zo weer heeft als jij zo'n mietje bent zoals je doet overkomen in de OP. ;) Althans zo kom je op mij over.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:08:02 #173
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117798002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja het is het waard. :')

Wat een drama in 1 TS. Zat even in zijn postgeschiedenis te kijken, zie ik zowaar een topic over het zusje van zijn ex. Helaas in dit toch reeds vermeld dat de dame in kwestie niet het zusje van TS zijn ex was, Jammer, dat had het nog leuker gemaakt.

Even blijven volgen dit topic. :')

TS nog even een advies van mijn kant: ik zou er maar snel mee stoppen, jouw vriendin is echt nog niet klaar voor jou, en wellicht een nog beter advies: zorg dat je zelf uit haar leven blijft want eigenlijk wil je niet met zo'n iemand samenzijn.

grgr morgen ga ik weer lekker lezen hier. _O_
pi_117800287
Waarschijnlijk is dat misbruik in de jeugd van je vriendin ook mogelijk wel geweest.

Er is eerder een topic hierover geopend, maar dergelijke vrouwen blijven meestal terugkomen bij foute types, dat geeft een vertrouwd gevoel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_117808842
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef johanmichel het volgende:
Sinds 3 maand heb ik een nieuwe vriendin, en net een vorige vriendin is deze ook door haar ex mishandeld. En net als mijn vorige vriendin wil ze weer contact met die ex.

Ik vindt dit zo vreemd... wat is het dat vrouwen aangetrokken voelen tot hufters die hun mishandelen?

Wat is het dat jij je zo aangetrokken voelt tot vrouwen die achter hufters aanrennen?

Ga daar maar wat aan doen en je niet zoveel om dat soort vrouwen druk maken. Je leeft maar 1 keer en het is toch niks dat je je keer op keer druk moet maken om vriendinnen die nog wat voor hun hufterige ex voelen.
pi_117810646
quote:

[..]

Ze zoekt haar mishandelende ex op omdat ze vrienden en kennissen mist? In de wetenschap dat hij gaat proberen haar terug te krijgen?
Dat is lulkoek, man! Als je weinig vrienden hebt (wat ook iets over haar zegt, misschien) dan moet ze vrienden gaan zoeken.
In de OP spreekt ze zichzelf ook tegen: ze wil hem graag zien, en een paar regels later is hij een rare jongen en hoeft het niet meer.
Ik heb niet alles gelezen, maar het komt op mij over alsof je iemand bent die graag de reddende engel speelt en daarom ook een beetje kwetsbaar bent voor misbruik van je goedheid.
En zij komt een beetje over als iemand die je ook een beetje bespeelt.
Het lijkt ook een beetje hetzelfde patroon als in haar vorige relatie: op het moment dat je haar probeert te belemmeren in haar persoonlijke keuzes - hoe begrijpelijk in dit geval misschien ook - gaat zij steels lopen draaien en wordt je gevoel van onbehagen nog groter.
Ik heb natuurlijk geen idee of ik gelijk heb, maar het klinkt iig. niet als een hele gezonde situatie.
pi_117820045
klap hem
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')