Omdat dat meisje hem boven haarzelf heeft geplaatst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef zarGon het volgende:
Waarom accepteert ze dat gedrag van hem?
Dat zou het laatste zijn wat ik doe, we houden veel van elkaar. Maar het klopt inderdaad dat hij macht over haar heeft. En dat probeer ik te beinvloeden door hard te zijn, ook al heb ik dat recht niet, maar ik zie geen andere oplossing.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Ambipur het volgende:
1 advies.. Run.
Zulke mannen hebben macht over je vriendin..
Klopt. Ik probeer haar de realiteit in te stampen, maar dat gaat niet makkelijk...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat dat meisje hem boven haarzelf heeft geplaatst.
Luister.. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar dit is geen gezonde relatie. DIt meisje is er niet klaar voor hem los te laten, dat is de reden, dat ze nog contact met hem verlangt. Zij is op dit moment nog niet stabiel genoeg. Zo'n relatie kan je best zeer doen en je moet wel erg sterk in je schoenen staan, om het contact te verbreken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Dat zou het laatste zijn wat ik doe, we houden veel van elkaar. Maar het klopt inderdaad dat hij macht over haar heeft. En dat probeer ik te beinvloeden door hard te zijn, ook al heb ik dat recht niet, maar ik zie geen andere oplossing.
Durf te wedden dat hij een bepaald gevoel in haar los maakt.Hij is haar verslaving.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Ze is nu met jou, maar heeft behoefte haar agressieve, manipulatieve ex te ontmoeten? Waarvan ze weet dat hij gaat proberen om haar terug te krijgen.
Waarom wil ze hem in hemelsnaam weer ontmoeten? Om het een plekje te geven (...) of zo?
Hm, ik denk dat als ze nog vaak aan hem zou denken dat je gelijk zou hebben, maar dat doet ze niet. Ik geef/houd erg veel om haar en zij van mij, dus ik ga haar absoluut niet loslaten, behalve als ze hem toch ontmoet. Een psycholoog heb ik meerdere malen op aangedrongen, ik denk dat ze er wel open voor staat, maar dat ze nog wat tijd nodig heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister.. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar dit is geen gezonde relatie. DIt meisje is er niet klaar voor hem los te laten, dat is de reden, dat ze nog contact met hem verlangt. Zij is op dit moment nog niet stabiel genoeg. Zo'n relatie kan je best zeer doen en je moet wel erg sterk in je schoenen staan, om het contact te verbreken.
I'm sorry, maar ik denk dat ze nog gevoelens voor hem heeft.. De realiteit moet zij erin stampen, jij gaat haar hier niet bij helpen.
Gaat ze nr een psycholoog?
Was ook net mijn gedachtequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
Hou oud zijn jullie? Na drie maanden spreken over heel veel van elkaar houden doet mij altijd jeugdig aan, namelijk.
Niet om mezelf neer te halen, been there done that. Ik weet wat zij voelt. Maar als ik kijk naar hoe jij reageert, jullie relatie is niet stabiel. Na 3 maanden hoort dit niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:31 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat als ze nog vaak aan hem zou denken dat je gelijk zou hebben, maar dat doet ze niet. Ik geef/houd erg veel om haar en zij van mij, dus ik ga haar absoluut niet loslaten, behalve als ze hem toch ontmoet. Een psycholoog heb ik meerdere malen op aangedrongen, ik denk dat ze er wel open voor staat, maar dat ze nog wat tijd nodig heeft.
Kan ik begrijpen dat je dat denkt, maar ik heb behoorlijk wat relaties achter de rug en hoe naief het ook klinkt, ze voelt als de ware, sorry.quote:
Wat zegt ze tegen je als je vraagt met welke reden ze haar ex wil ontmoeten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef johanmichel het volgende:
Kan ik begrijpen dat je dat denkt, maar ik heb behoorlijk wat relaties achter de rug en hoe naief het ook klinkt, ze voelt als de ware, sorry.
Dat denk ik te weten omdat ze erg eerlijk is, omdat ik er naar gevraagd heb, omdat ze 6 dagen per week bij mij is en omdat ik voel hoeveel ze van mij houdt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet om mezelf neer te halen, been there done that. Ik weet wat zij voelt. Maar als ik kijk naar hoe jij reageert, jullie relatie is niet stabiel. Na 3 maanden hoort dit niet.
Hoe weet jij trouwens dat zij niet aan hem denkt?
Wat zegt je verstand?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen dat je dat denkt, maar ik heb behoorlijk wat relaties achter de rug en hoe naief het ook klinkt, ze voelt als de ware, sorry.
Geen leeftijden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze hem nog erg haat en dat ze wil horen dat het hem spijt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt ze tegen je als je vraagt met welke reden ze haar ex wil ontmoeten?
...waarom zou ze dan toch haar ex willen ontmoeten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Dat denk ik te weten omdat ze erg eerlijk is, omdat ik er naar gevraagd heb, omdat ze 6 dagen per week bij mij is en omdat ik voel hoeveel ze van mij houdt..
Dit jezelf wijsmaken is het begin van het einde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef johanmichel het volgende:
Verder zei ik dat als het een lieve jongen was dat het geen probleem zou zijn, en dat ik haar wel vertrouw, maar hem niet.
Ik ben net 30, zij is 22. Dat vertelde ik maar even niet omdat ik nogal naief over kan komen...quote:
Zo naïef is wel schattig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:
Ze zegt dat ze hem nog erg haat en dat ze wil horen dat het hem spijt.
Als ze zo blijft vasthouden hieraan gaat zij eraan kapot (en daarmee jij ook).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze hem nog erg haat en dat ze wil horen dat het hem spijt.
Yep ik weet het... maar eigenlijk wil ik vooral advies als iemand mij dat kan geven...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ze zo blijft vasthouden hieraan gaat zij eraan kapot (en daarmee jij ook).
Jij kan hier weinig aan doen als zij het allemaal niet beseft. Ze sleept je gewoon mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Yep ik weet het... maar eigenlijk wil ik vooral advies als iemand mij dat kan geven...
Denk er eens over na.. Hij heeft haar geslagen, emotioneel kapot gemaakt. En ze wilt hem zien..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Dat denk ik te weten omdat ze erg eerlijk is, omdat ik er naar gevraagd heb, omdat ze 6 dagen per week bij mij is en omdat ik voel hoeveel ze van mij houdt..
Vertel je haar ook dat haar gedachtegang pijnlijk naïef is?quote:
Ja, volgens mij kan ik alleen maar haar hard in de realiteit trekken... maar mijn vertrouwen is klein...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kan hier weinig aan doen als zij het allemaal niet beseft. Ze sleept je gewoon mee.
Ja...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel je haar ook dat haar gedachtegang pijnlijk naïef is?
Ja ik vrees het ook... vraag is of ik hier iets aan moet/willen doen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk er eens over na.. Hij heeft haar geslagen, emotioneel kapot gemaakt. En ze wilt hem zien..
Dat ze een sorry van hem wilt horen, betekent nog dat ze aan hem vast zit. Sorry to say, maar ik denk (ik dus he..) dat ze nog steeds van hem houdt en naar hem verlangt. Het moment dat hij sorry zegt en zegt ik mis je, is ze weg bij jou.
En zulke mannen zijn zo walgelijk, hij zal het zeggen.
En hoe reageert zij daar dan weer op?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Ambipur het volgende:
1 advies.. Run.
Zulke mannen hebben macht over je vriendin..
Ik weet het en ik heb het voor haar over...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Jij kan niets...... Zij moet het zelf doen.
Weet waar je aan begint.
This sucks. Je weet niet waar je aan begint. Jouw vriendin is op dit moment labiel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik weet het en ik heb het voor haar over...
Maar waarom? Je hebt pas drie maanden iets met haar, je weet dat het op zo'n manier geen toekomst heeft, je weet dat jij gaat lijden (zij ook), je weet dat je er zwakker van wordt etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik weet het en ik heb het voor haar over...
Ik weet uit ervaring waar ik aan begin en ik weet wanneer het genoeg is. Maar het blijft erg moeilijk iig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
This sucks. Je weet niet waar je aan begint. Jouw vriendin is op dit moment labiel.
Hij heeft controle over haar. Dat is geen liefde, maar een verslaving.
Je weet zo niet waar je aan begint. Dit soort relaties maken je kapot van binnen.
Omdat we erg goed bij elkaar passen en op elkaar lijken. Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar waarom? Je hebt pas drie maanden iets met haar, je weet dat het op zo'n manier geen toekomst heeft, je weet dat jij gaat lijden (zij ook), je weet dat je er zwakker van wordt etc.
Waarom?
Waarom aan iets beginnen waarvan je weet dat het een lost cause is? Vind je jezelf niet meer waard, of zo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:44 schreef johanmichel het volgende:
Ik weet uit ervaring waar ik aan begin en ik weet wanneer het genoeg is. Maar het blijft erg moeilijk iig.
Woah. Ik weet niet of het de liefde is, maar jij bent ook best verblind zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Omdat we erg goed bij elkaar passen en op elkaar lijken. Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...
Ze past zo goed bij je dat ze in de eerste drie maanden van jullie prille relatie per se met haar ex wil afspreken ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef johanmichel het volgende:
Ik neem het risico, omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad die zo goed bij mij past...
hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom aan iets beginnen waarvan je weet dat het een lost cause is? Vind je jezelf niet meer waard, of zo?
Dat klopt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woah. Ik weet niet of het de liefde is, maar jij bent ook best verblind zeg.
Ik heb mijn ex ook tig keer gezien in de eerste maanden..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze past zo goed bij je dat ze in de eerste drie maanden van jullie prille relatie per se met haar ex wil afspreken ...
Compleet met dit soort issues van jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
Ik heb mijn ex ook tig keer gezien in de eerste maanden..
Misschien. Ik heb het zelf gedaan allemaal. Ik snap haar ook niet. Waarom een relatie aangaan als je labiel bent? Jouw vriendin kan niet alleen zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef johanmichel het volgende:
Maar.. wat moet ik doen? Ik zal absoluut niet met haar breken (behalve als ze hem weer ziet)... psycholoog? zou dat haar echt helpen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
[..]
hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.
Ooooh noh. Dan is het wel goed uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ook tig keer gezien in de eerste maanden..
Denk het ook wel, ik ben nogal (net als mijn vriendin) het type wereldverbeteraar, wat in vorige relaties ook een aantal keer tot enorme rotzooi heeft geleidt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
Sorry. Maar ik denk dat jij dan ook issues hebt.
Sorry. Zoals jij hier deze situatie schetst kan ik niet anders dan 'lost cause' roepen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
hm, je kent de hele situatie niet, ik denk niet dat je kan bepalen of het een lost cause is.
Yoehoeeee! Halllo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:47 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Precies, hoe dankbaar ik ook ben voor je advies, je weet de hele situatie niet.. maar wat ik wel weet is dat ik het uitmaak als ze hem ziet of als ze door blijft gaan over hem...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Zoals jij hier deze situatie schetst kan ik niet anders dan 'lost cause' roepen.
Dan zou je toch wat beter in staat moeten zijn om deze rotzooi te herkennen en aan je eigen toekomst te denken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ik ben nogal (net als mijn vriendin) het type wereldverbeteraar, wat in vorige relaties ook een aantal keer tot enorme rotzooi heeft geleidt..
Ik heb haar al laten kiezen en ze koos voor mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef espnl het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel.
Laat haar gewoon kiezen.
Er is geen, ik herhaal, geen reden om hem terug te zien.
Tis gewoon zo simpel. Aarzelt ze, dan weet je genoeg.
Dus niet. Dan was dit hele gedoe er niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik heb haar al laten kiezen en ze koos voor mij.
Ze wil hem toch nog steeds zien? Om een sorry te horen. Of ligt dat genuanceerder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
Ik garandeer je... Dat ga jij niet doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Precies, hoe dankbaar ik ook ben voor je advies, je weet de hele situatie niet.. maar wat ik wel weet is dat ik het uitmaak als ze hem ziet of als ze door blijft gaan over hem...
Sorry.. Jij bent optie 2. Omdat ze niet alleen wil zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik garandeer je, ik heb deze situaties al eerder gehad, ik doe het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik garandeer je... Dat ga jij niet doen.
En toch wilt ze hem zien... ze heeft niet gekozen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Dat heb ik indd al gezegd..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef espnl het volgende:
[..]
En toch wilt ze hem zien... ze heeft niet gekozen.
Zeg gewoon dat als ze hem bezoekt dat het over is. klaar.
Oh my ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
De hele situatie is o.a. dat ze misschien zwanger van mij was en dat ze dat geweldig vond, dat ze mij tekent en schildert en dat ze hier bijna inwoont. Dus ja, ik denk dat ze van mij houdt, en nee, ik denk dat ze niet over haar ex heen is.
Dat zou het best kunnen zijn, maar ik heb ook genoeg stabiele relaties gehad...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Marsenal het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat dit de tweede keer is dat je in deze situatie terecht komt? Lijkt me best irritant. Ik kon mezelf vroeger ook wel eens betrappen op dit soort situaties, en als ik er nu, vijftien jaar later op terugkijk, moet ik toegeven dat ik ze bewust opzocht. Soort heldenstatus creëren voor mezelf.
Gelukkig hebben jullie een stabiele basis voor een kind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
De hele situatie is o.a. dat ze misschien zwanger van mij was en dat ze dat geweldig vond, dat ze mij tekent en schildert en dat ze hier bijna inwoont. Dus ja, ik denk dat ze van mij houdt, en nee, ik denk dat ze niet over haar ex heen is.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my ...
Drie maanden, gozer, drie maanden.
Sorry dat ik het zeg, maar wees blij dat ze niet zwanger bleek uiteindelijk. Damn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
Again: Jouw vriendin kan niet alleen zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef zarGon het volgende:
Het is zo jammer altijd. Advies komen vragen, maar niet open staan voor het gegeven advies én eigenzinnig zijn.
Ze is een jaar alleen geweest tussen mij en hem in...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Again: Jouw vriendin kan niet alleen zijn.
Een normaal persoon gaat relaties uit de weg en werkt aan haarzelf. Dat doe ik nu.
Alles wat jij zegt/denkt, herken ik. Je begaat een verkeerde stap, je gaat een grote grote misstap maken.
Ook jij bent niet stabiel. Werk aan jezelf ipv dit!!
Het is haar probleem, jij kunt dat niet oplossen. Deze relatie heeft pas toekomst als zij haar eigen problemen heeft opgelost (en jij die van jou).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...
Dude heel Fok wilt jou redden van een ramp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...
Ik weet het, daarom vroeg ik ook aan haar of ze naar een psych. wil; Mijn probleem is dat ik sinds 9 jaar de ziekte van Lyme heb wat ook psychische problemen zoals depressie veroorzaakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is haar probleem, jij kunt die niet oplossen. Deze relatie heeft pas toekomst als zij haar eigen problemen heeft opgelost (en jij die van jou).
Een jaar later en ze zit nog aan hem vast?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze is een jaar alleen geweest tussen mij en hem in...
Is het dan niet handiger dat ieder zijn eigen problemen eerst even oplost?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom vroeg ik ook aan haar of ze naar een psych. wil; Mijn probleem is dat ik sinds 9 jaar de ziekte van Lyme heb wat ook psychische problemen zoals depressie veroorzaakt.
Ben ik indd mee bezig om haar zover te krijgen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger dat ieder zijn eigen problemen eerst even oplost?
Zorg dat ze professionele hulp krijgt. Dat is wat je wel kunt doen.
En verliefdheid verblind jou nooit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Mijn god ongelofelijk watvoor plank sommige mensen voor hun kop hebben. Blij te lezen dat die griet niet zwanger blijkt te zijn. En de karakters passen goed bijelkaar? Volgens mij is dat miesje aardig labiel en is niet zo verwonderlijk ook. Over welke karakters hebben we het dan over?
Waarom vraag jij advies eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef johanmichel het volgende:
[..]
En verliefdheid verblind jou nooit?
Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef johanmichel het volgende:
[..]
"Maar dit keer, dit keer is echt anders"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?
Nee niet op deze wijze daar ben ik veel te realistisch voor in mijn karakter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik heb een eerdere soortgelijke situatie gehad waarbij het wel goed ging, ik heb anderhalf jaar een relatie met haar gehad totdat ik het zelf uitmaakte, toen zocht ze hem (haar ex) weer op omdat ze zich eenzaam voelde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?
Lijkt me best saai om altijd zo extreem realistisch te zijn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee niet op deze wijze daar ben ik veel te realistisch voor in mijn karakter.
Ze denkt absoluut wel over mijn gevoelens, de andere ex die mishandeld werd deed dit niet, dus ik kan het verschil goed merken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef Pluutie het volgende:
Jouw relatie klinkt al niet als stabiel/goed. mijn vriendin bijvoorbeeld zou nooit iets doen wat mij verdriet zou doen en andersom hetzelfde. Jouw vriendin denkt helemaal niet na over jou gevoelens. Zo komt het op mij over. Ik zou een flink gesprek met haar doen als ik jou was. Als dat niet werkt dan is beeindigen relatie misschien het beste
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze zocht na 1,5 jaar nog steeds haar ex op en ze voelde zich eenzaam...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik heb een eerdere soortgelijke situatie gehad waarbij het wel goed ging, ik heb anderhalf jaar een relatie met haar gehad totdat ik het zelf uitmaakte, toen zocht ze hem (haar ex) weer op omdat ze zich eenzaam voelde.
Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!quote:Mijn (huidige) vriendin dacht uiteindelijk dat ze hem weer wilde zien omdat ze niet echt vrienden heeft en omdat ze dat mist...
DIT!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze wilde na 1,5 jaar nog steeds haar ex bezoeken, ze voelde zich eenzaam...
Dat ging goed?
[..]
Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!
Nee, deze rollercoaster waarbij je zelf ook nog even als coaster wordt gebruikt is zo fijn dat je er een topic over opent ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:
Lijkt me best saai om altijd zo extreem realistisch te zijn...
Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze wilde na 1,5 jaar nog steeds haar ex bezoeken, ze voelde zich eenzaam...
Dat ging goed?
[..]
Ze heeft jou toch?!!!?! Ze heeft meer dan 1 jaar niets met hem en ze heeft een relatie met jou. Waarom wil ze hem nog steeds zien?! Ze kan andere vrienden maken!!!
Jij maakt er extreem van ik vind het niet meer als mijn gezond verstand gebruiken. Maar ja goed, als jij je wilt laten gebruiken als huis-tuin-en-keuken-therapeut door je vriendin die nog emotioneel een band heeft met haar ex die haar misbruikt heeft en hem ook nog gaat zien en contact gaat houden in de toekomst, dan wens ik je veel sterkte in deze relatie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Lijkt me best saai om altijd zo extreem realistisch te zijn...
Ja idd,, laat dr maar lekker schrikken. Laat zien dat je er klaar mee bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...
De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe is dit precies goed gegaan dan? 1,5 jaar is kort, ze zocht na 1,5 jaar nog steeds haar ex op en ze voelde zich eenzaam...
Dat ging goed?
[..]
Ha...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze is niet erg goed in het maken van vrienden... maar indd, ze heeft mij, en als ik haar donderdag weer zie ga ik een lang gesprek met haar voeren over wat ze nou wilt...
Dat ben ik indd van plan... ik wil niet op de 2de plek komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef espnl het volgende:
[..]
Ja idd,, laat dr maar lekker schrikken. Laat zien dat je er klaar mee bent.
Dat zegt ze wie weet is dat helemaal niet zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef johanmichel het volgende:
[..]
De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..
Omdat ze hem mist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef johanmichel het volgende:
[..]
De vraag is, waarom heeft ze hem in dat jaar tijd niet gezien... en waarom wilt ze dat nu wel..
Als ze een relatie en een vriend weet te krijgen, kan ze ook andere vrienden maken. Sowieso eerst werken aan haar problemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Weet je, met dit soort vragen horen jullie je allebei niet bezig te houden. LAAT HEM NOU IN HET VERLEDEN.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ja, maar een serieus gesprek over o.a. of ze nog van hem houdt e.d. lijkt me wel nuttig...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je, met dit soort vragen horen jullie je allebei niet bezig te houden. LAAT HEM NOU IN HET VERLEDEN.
Stel, ze zegt:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ja, maar een serieus gesprek over o.a. of ze nog van hem houdt e.d. lijkt me wel nuttig...
Als ze hem wilt zien maak ik het sowieso uit, voor een psych staat ze wel open..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel, ze zegt:
- Ik wil geen gesprek met een psycholoog (nog niet klaar voor of wat dan ook)
- Ik wil hem zien (om een sorry te horen)
Wat doe je dan?
En wat als ze 'ik mis hem en/of ik heb gevoelens voor hem' zegt?
En meneer de wereldverbeteraar gaat dat even oplossen. Kan hij zich weer beter over zichzelf voelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef johanmichel het volgende:
Wat ik trouwens echt niet kan begrijpen is dat ze echt zwaar getraumatiseerd is geraakt door hem. Na de 2de date dacht ik dat ze als kind seksueel misbruikt was, omdat ze die trekjes vertoonde, maar het bleek door hem te komen.. Ik snap niet dat ze hem dan nog steeds wilt zien... Ook nu nog bemerk ik de symptomen van zware misbruik..
...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef johanmichel het volgende:
Wat ik trouwens echt niet kan begrijpen is dat ze echt zwaar getraumatiseerd is geraakt door hem. Na de 2de date dacht ik dat ze als kind seksueel misbruikt was, omdat ze die trekjes vertoonde, maar het bleek door hem te komen.. Ik snap niet dat ze hem dan nog steeds wilt zien... Ook nu nog bemerk ik de symptomen van zware misbruik..
Nee, dat doe je niet....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Als ze hem wilt zien maak ik het sowieso uit, voor een psych staat ze wel open..
Ze hebben meer dan 1 jaar geen relatie meer, ze heeft een relatie met jou en tijdens het openen van dit topic wilde ze hem zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Als ze hem wilt zien maak ik het sowieso uit, voor een psych staat ze wel open..
Alsof jij dat even gaat oplossen je kunt ene ondersteunende rol hebben de rest is voor de professionals. Dit is jou taak niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef johanmichel het volgende:
Ik hoop dat ze de waarheid gaat zeggen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze hebben meer dan 1 jaar geen relatie meer, ze heeft een relatie met jou en tijdens het openen van dit topic wilde ze hem zien.
Wat denk je nou dat ze die donderdag gaat zeggen?
Ze liegt er niet over toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de waarheid gaat zeggen...
Ik hoop dat jij aan jezelf gaat werken. Je doet jezelf ernstig tekort zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de waarheid gaat zeggen...
Dan zou ik je adviseren niet om mijn mening/advies te vragen maar in jezelf te geloven..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef zarGon het volgende:
Zeg, johanmichel, als ik met dit probleem naar jou zou komen hè, wat zou jij mij dan adviseren?
God oh God oh Godquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Dan zou ik je adviseren niet om mijn mening/advies te vragen maar in jezelf te geloven..
En met die gedachte opende je dit topic? Of wil je je stiekem toch niet nog een keer aan dezelfde steen stoten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef johanmichel het volgende:
Dan zou ik je adviseren niet om mijn mening/advies te vragen maar in jezelf te geloven..
Veel met dezelfde achtergrond ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef johanmichel het volgende:
[..]
B U L L S H I Tquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef johanmichel het volgende:
Ja, ik denk dat dit topic gesloten kan worden. Ik moet het uiteindelijk toch zelf met haar uitzoeken. Ik heb iig erg veel aan wat hier gezegd is en ik ga zeker iets doen ook al geloven jullie dit niet..
Nu begrijp ik er niks meer van...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:
Heb je het nu trouwens over het zusje van je ex?
Begrijp er niks meer van...
Oepsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat het over d'r zusje gaat, want dan ken ik de twee meisjes waar TS over spreekt waarschijnlijk persoonlijk.![]()
![]()
Ik word er wel een beetje opgewonden van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Dit is het meest vage verhaal dat ik dit jaar gelezen heb op Fok.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Copycat het volgende:
Heb je het nu trouwens over het zusje van je ex?
Begrijp er niks meer van...
Hm...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef johanmichel het volgende:
Ik ben HEEL erg verliefd op haar (meer dan ik op wie dan ook ooit ben geweest) en ik weet hoe fout dit allemaal is.. maar.. kan iemand mij advies geven over hoe ik dit moet aanpakken?
En hij is ook wel van de heel heftige verliefdheden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef zarGon het volgende:
Hm...
Hij heeft wel iets voor jongere meiden en voor de wat vage types zo te lezen.
Veelzeggende post:quote:
`quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef johanmichel het volgende:
hm ja, dat ik als een puber overkom komt lijkt mij door mijn autisme/asperger label (als ik dat even als excuus mag gebruiken) en omdat ik daardoor sociaal nogal naief ben (wat vaak is gezegd ook). En omdat ik sommige dingen expres een beetje dramatiseer om jullie te overtuigen van hetgeen ikzelf ook weet: dat het gewoon niet kan.
[..]
Ja ik weet het, komt door mijn enorme eigenwijsheid vrees ik. Of omdat ik het te graag wil... Dus eigenlijk heeft dit topic geen zin meer en moet ik het zelf uitzoeken.. Ik zat sowieso de hele tijd -lees week - dat dit aan de gang was erg aan het twijfelen of dit nou wel zo verstandig isanyways, ik kom er wel uit, wat er ook gebeurt, que sera sera.
Dank jullie voor alle advies/meningen iig.
Voila, storm in een glas water.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef johanmichel het volgende:
Nee, ik heb niks met dat zusje. Had ik nooit over mijn hart kunnen krijgen.
Dus binnen 6 maanden kan jij 2x ik hou van je zeggen tegen verschillende dames?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef johanmichel het volgende:
Nee, ik heb niks met dat zusje. Had ik nooit over mijn hart kunnen krijgen.
Gewoon neuken tog.. TS is de grootste casanovadownie van zijn buurt jwt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus binnen 6 maanden kan jij 2x ik hou van je zeggen tegen verschillende dames?
Ik weet ja... Shrink material.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gewoon neuken tog.. TS is de grootste casanovadownie van zijn buurt jwt.
Respect voor jou hoor. Je sloeg precies de spijker op z'n kop. Heb zelf ook in zo'n foute relatie gezeten en het heeft 2 jaar geduurd voordat ik überhaupt weer een beetje om me heen ging kijken wat voor vissen er in de zee zwommen. En hem nog willen zien? Liever niet. We wonen in dezelfde stad, dus het komt wel voor. En ook pas na 2 jaar kon het me niets meer schelen en wist ik dat hij mij niks meer kon maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:49 schreef Ambipur het volgende:
Ach ja.. Ik heb advies gegeven, wat hij doet mag ie zelf weten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Respect voor jou hoor. Je sloeg precies de spijker op z'n kop. Heb zelf ook in zo'n foute relatie gezeten en het heeft 2 jaar geduurd voordat ik überhaupt weer een beetje om me heen ging kijken wat voor vissen er in de zee zwommen. En hem nog willen zien? Liever niet. We wonen in dezelfde stad, dus het komt wel voor. En ook pas na 2 jaar kon het me niets meer schelen en wist ik dat hij mij niks meer kon maken.
TS is inderdaad zelf onstabiel en soort zoekt soort. Voordat je zelf stabiel bent, kom je altijd in de verkeerde relaties terecht. Het trekt elkaar aan. En ze wil een sorry horen van hem? Daar heeft ze niks aan. Iedereen kan sorry zeggen, maar dat betekent niet dat diegene besef heeft van waarom er sorry gezegd moet worden. Sorry is in mijn ogen bij dat soort types waardeloos. Jullie zijn allebei blind. Jij voor haar, zij voor haar ex. Lekkere relatie heb je dan... Stop ermee, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.
Lees!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen alszijnde een leuk verhaal of dat niet? Zijn toch wel 7 pagina's dus even vragen maar.
Zei toch... Lezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wow!
Mijn advies is om er een nachtje over na te denken.
Ambipur ik zag dat je je best hebt gedaan trouwens![]()
Ja het is het waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is het de moeite waard om terug te lezen alszijnde een leuk verhaal of dat niet? Zijn toch wel 7 pagina's dus even vragen maar.
Wat is het dat jij je zo aangetrokken voelt tot vrouwen die achter hufters aanrennen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef johanmichel het volgende:
Sinds 3 maand heb ik een nieuwe vriendin, en net een vorige vriendin is deze ook door haar ex mishandeld. En net als mijn vorige vriendin wil ze weer contact met die ex.
Ik vindt dit zo vreemd... wat is het dat vrouwen aangetrokken voelen tot hufters die hun mishandelen?
Ze zoekt haar mishandelende ex op omdat ze vrienden en kennissen mist? In de wetenschap dat hij gaat proberen haar terug te krijgen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Mijn (huidige) vriendin dacht uiteindelijk dat ze hem weer wilde zien omdat ze niet echt vrienden heeft en omdat ze dat mist...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |