Oh my ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
De hele situatie is o.a. dat ze misschien zwanger van mij was en dat ze dat geweldig vond, dat ze mij tekent en schildert en dat ze hier bijna inwoont. Dus ja, ik denk dat ze van mij houdt, en nee, ik denk dat ze niet over haar ex heen is.
Dat zou het best kunnen zijn, maar ik heb ook genoeg stabiele relaties gehad...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Marsenal het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat dit de tweede keer is dat je in deze situatie terecht komt? Lijkt me best irritant. Ik kon mezelf vroeger ook wel eens betrappen op dit soort situaties, en als ik er nu, vijftien jaar later op terugkijk, moet ik toegeven dat ik ze bewust opzocht. Soort heldenstatus creëren voor mezelf.
Gelukkig hebben jullie een stabiele basis voor een kind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
De hele situatie is o.a. dat ze misschien zwanger van mij was en dat ze dat geweldig vond, dat ze mij tekent en schildert en dat ze hier bijna inwoont. Dus ja, ik denk dat ze van mij houdt, en nee, ik denk dat ze niet over haar ex heen is.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my ...
Drie maanden, gozer, drie maanden.
Sorry dat ik het zeg, maar wees blij dat ze niet zwanger bleek uiteindelijk. Damn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
Again: Jouw vriendin kan niet alleen zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef johanmichel het volgende:
Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef zarGon het volgende:
Het is zo jammer altijd. Advies komen vragen, maar niet open staan voor het gegeven advies én eigenzinnig zijn.
Ze is een jaar alleen geweest tussen mij en hem in...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Again: Jouw vriendin kan niet alleen zijn.
Een normaal persoon gaat relaties uit de weg en werkt aan haarzelf. Dat doe ik nu.
Alles wat jij zegt/denkt, herken ik. Je begaat een verkeerde stap, je gaat een grote grote misstap maken.
Ook jij bent niet stabiel. Werk aan jezelf ipv dit!!
Het is haar probleem, jij kunt dat niet oplossen. Deze relatie heeft pas toekomst als zij haar eigen problemen heeft opgelost (en jij die van jou).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...
Dude heel Fok wilt jou redden van een ramp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Hm, maar ik vroeg om advies om met deze situatie om te gaan, niet om het te verbreken...
Ik weet het, daarom vroeg ik ook aan haar of ze naar een psych. wil; Mijn probleem is dat ik sinds 9 jaar de ziekte van Lyme heb wat ook psychische problemen zoals depressie veroorzaakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is haar probleem, jij kunt die niet oplossen. Deze relatie heeft pas toekomst als zij haar eigen problemen heeft opgelost (en jij die van jou).
Een jaar later en ze zit nog aan hem vast?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ze is een jaar alleen geweest tussen mij en hem in...
Is het dan niet handiger dat ieder zijn eigen problemen eerst even oplost?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef johanmichel het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom vroeg ik ook aan haar of ze naar een psych. wil; Mijn probleem is dat ik sinds 9 jaar de ziekte van Lyme heb wat ook psychische problemen zoals depressie veroorzaakt.
Ben ik indd mee bezig om haar zover te krijgen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger dat ieder zijn eigen problemen eerst even oplost?
Zorg dat ze professionele hulp krijgt. Dat is wat je wel kunt doen.
En verliefdheid verblind jou nooit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Mijn god ongelofelijk watvoor plank sommige mensen voor hun kop hebben. Blij te lezen dat die griet niet zwanger blijkt te zijn. En de karakters passen goed bijelkaar? Volgens mij is dat miesje aardig labiel en is niet zo verwonderlijk ook. Over welke karakters hebben we het dan over?
Waarom vraag jij advies eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef johanmichel het volgende:
[..]
En verliefdheid verblind jou nooit?
Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef johanmichel het volgende:
[..]
En verliefdheid verblind jou nooit?
"Maar dit keer, dit keer is echt anders"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vecht er dan niet zo hard tegen. Je zegt dat je dit eerder mee hebt gemaakt en ervaring hebt, waaaaaaaaarom (h)erken je dit niet als een noodsituatie?! Je weet dan toch al hoe het gaat verlopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |